Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Telesales Companii

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 3

    Consultant telesales

    NEWS!!! Clientul nostru, companie multinationala isi mareste echipa Suntem in cautare de colegi pentru postul de CONSULTANT TELESALES care sa ajute la crearea si dezvoltarea noului departament de telesales.   Ce ne dorim de la tine? -ca tu sa fii o persoana punctuala si responsabila in tot ceea ce faci. -ne plac oamenii care nu se satura sa vorbeasca la telefon si care sunt deschisi mereu sa primeasca feedback. -pentru ca noi suntem o echipa sociabila, pozitiva si pasionata de ceea ce facem, ne dorim ca si tu sa fii la fel. -sa detii cunostinte in utilizarea programelor MSOffice 365     Ce responsabilitati vei avea tu ? -va trebui sa pui in aplicare cunostintele acumulate pe parcursul a minim 2 ani in domeniu -vei contacta telefonic companiile din baza de date pentru a le prezenta serviciile oferite -vei gestiona calendarul echipelor din teren si vei stabili intalniri pentru ei -vei plasa si procesa comenzi in sistemul intern     Ce beneficii te așteaptă? Stim cat de importanta este pentru tine siguranta economica si viata personala, tocmai de aceea iti oferim: -contract de munca pe perioada nedeterminata de la inceput -salariu fix + bonus de performanta -program de Luni-Vineri-08:30h 17:30 cu pauza inclusă în program , asta iti va oferi posibilitatea sa te bucuri de fiecare dupa amiaza si weekend alaturi de familie si prieteni. -iti decontam si transportul daca este cazul     Asteptam cu nerabdare sa te cunoastem . Poti trimite cv-ul tau la adresa sau ne poti contacta la numarul

  • 11

    Agent Imobiliar - telesales (salariu fix + comision)

    Te interesează să lucrezi alături de profesioniști în domeniul imobiliar pentru a te ghida către succes? Ești o persoană pasionată de vânzări? Îți place să lucrezi cu oamenii, ai o atitudine plină de energie și poți construi rapid relații de încredere? Dacă ai răspuns pozitiv la întrebările de mai sus, noi vrem să te cunoaștem! Cum va arăta o zi în echipa FOXFORT? Contactarea clienților din portofoliu prin intermediul telefonului pentru a identifica oportunități de vânzare. Prospectarea pieței imobiliare pentru a identifica potențiali clienți noi. Vânzarea prin telefon a serviciilor companiei, prezentând beneficiile și soluțiile adaptate nevoilor clienților. Preluarea solicitărilor și cererilor de informații din partea clienților și oferirea unor răspunsuri clare și prompte. Menținerea și actualizarea constantă a bazei de date cu informații relevante despre clienți și tranzacții. Gestionarea eficientă a email-urilor și activității în sistemul CRM pentru a urmări și raporta progresul vânzărilor. Colaborarea strânsă și eficientă cu colegii din departamentul de vânzări directe pentru a oferi soluții integrate și a maximiza rezultatele. Participarea la alte activități de vânzare și inițiative stabilite de managementul companiei pentru atingerea obiectivelor. Îți oferim: Posibilitatea de a face parte dintr-o echipă dinamică, într-un mediu care încurajează inovația și progresul. Oportunități de avansare în cadrul companiei în funcție de performanțe și potențial. Acces la programe și inițiative de dezvoltare personală și profesională, inclusiv sesiuni de coaching, training-uri specializate și team building-uri. Un mediu de lucru plăcut și competitiv, care îți oferă suportul și resursele necesare pentru a-ți atinge obiectivele. Un pachet salarial atractiv, format din salariu fix și comision, în concordanță cu performanțele tale și contribuția la succesul companiei. Un contract de muncă stabil, care îți oferă siguranță și stabilitate în carieră. Evaluare obiectivă a performanțelor tale, bazată pe indicatori clari și relevanți, pentru a-ți recunoaște și recompensa contribuția la succesul echipei și al companiei. Ce așteptăm de la tine? Bune Abilități de Comunicare: Capacitatea de a comunica clar și eficient cu clienții este crucială pentru a construi relații solide și pentru a înțelege nevoile lor. Dorință de Dezvoltare Profesională și Personală: Suntem în căutarea unei persoane care își dorește să crească și să se dezvolte atât profesional, cât și personal, într-un mediu dinamic și competitiv. Capacitate de a Lucra Individual și în Echipă: Este important să poți lucra atât independent, cât și în colaborare strânsă cu colegii din echipă pentru a atinge obiectivele comune. Abilități de Vânzare, Follow-up, Planificare și Raportare: Vei fi responsabil de aproape întregul proces de vânzare, așa că abilitățile tale de urmărire, planificare și raportare trebuie să fie solide. Despre noi Suntem FOXFORT, o prezență stabilă în industria imobiliară de peste 12 ani și suntem în căutare de noi colegi. Îți oferim oportunitatea să te dezvolți alături de noi! La noi, vei descoperi o echipă de experți în intermedieri imobiliare, construcții, asigurări, credite și property management. Prin intermediul consultanței personalizate și atenției la fiecare detaliu dorit, identificăm nevoile și preferințele, oferind soluții practice care să se potrivească perfect cerințelor clienților noștri. Colaborăm cu cei mai buni parteneri de încredere și oferim servicii complete, de la prezentarea proprietăților potrivite, creditare, până la finalizarea tranzacției.   Suntem de găsit și vizitat pe strada Mureș Nr. 39 A, clădirea FOXFORT. Ne poți contacta la adresa de email sau la numărul de telefon +40 742 211 814.

  • Operator call center Limba Italiana

    Beneficii: - 2800 net - bonuri de 25 lei Program2sch 08-16:30 09:17:30 13:30-22:00 L-S program 5 zile cu 2 libere Locatie: calea lipovei, langa dedeman Cerinte: -cunostiinte de pc - limba italiana avansat - job 100% birou nu se lucreaza de acasa Responsabilitati: - Preluarea apelurilor clientilor si solutionarea problemelor intampinate - Inbound call-center , nu se face vazare de produse servicii

  • 4

    Angajam colaboratoare asociatie umanitara

    Echipa se mărește angajam colaboratoare asociatie umanitara. Pentru detalii ma puteți contacta la numărul

  • PestControl Bucuresti angajam asistent manager - om de birou

    Candidatul Ideal: Cautam o persoana dinamica, proactiva, cu bune abilitati de comunicare si negociere, care sa se alature echipei actuale in pozitia de vanzari. Persoana organizata, calma, cu atentie la detalii Experienta in vanzari telefonice. Abilitati de vanzare si negociere (Tehnici de negociere în vânzări; Elemente de persuasiune în comunicare; tehnici de deschidere sau inchidere a vanzarii telefonice). Calmitate si tonalitate placuta a vocii. Cunostinte operare PC nivel mediu-superior (word, excel, etc). Studii medii superioare Descrierea jobului: Mentinerea si dezvoltarea relatiei cu clientii; Mentinerea si dezvoltarea relatiei cu colegii; Acorda asistenta tehnica clientilor si potentialilor clienti prin telefon e-mail; Redacteaza si transmite oferte clientilor potentiali sau existenti; Completeaza documentele specifice presatarii serviciilor DDD; Indosarieaza scaneaza documentele specific; Promoveaza imaginea Companiei. Cerintele postului: Domiciliul stabil in Bucuresti Ilfov; Resedinta stabila in zona de sud constituie un avantaj, biroul deservit va fi in Popesti-Leordeni. Experienta in vanzari si preferabil prin telefon constituie un avantaj si este de dorit. Studii: minim studii medii (diploma de bacalaureat) studii superioare constituie un avantaj. Cunostinte operare PC. Abilitati de asimilarea rapida de informatii; Atitudine pozitiva orientata catre client si rezultat; Initiativa, ambitie, capacitati multitasking si spirit de competitie; Orientat spre noi oportunitati si dezvoltare a relatiei cu clientul; Abilitati de comunicare personala si interpersonala; Putere de convingere, atentie la detalii; Dorinta de colaborare pe termen lung, cat mai multi ani (nu cautam personal sezonier) Beneficii: Oferta salariala intre 2500 si 3200 Lei Net in functie de experienta si aptitudini. Training de specialitate si cursuri permanente de dezvoltare profesionala; Reduceri si beneficii in cadrul companiei; Suport in probleme de sanatate Mediu de lucru placut si conditii bune de munca; Se lucreaza de la 09:00 18:00 zilnic de luni pana vineri, sambata si duminica liber. In functie de implicare, rezultate, realizari, capacitatea de apartenenta la o echipa, se pot acorda bonusuri. Descrierea companiei PestControl Bucuresti ofera intreaga gama de servicii DDD (dezinsectie si deratizare) clientilor persoane fizice, juridice sau institutii publice. Companie cu o vasta experienta in sectorul DDD activam inca din anul 2010 pe piata din Bucuresti-Ilfov. PestControl Bucuresti ( Servicii de deratizare ) Adresă: Birou Popesti Leordeni Drumul Fermei Telefon: Mai multe informatii despre companie, pe site: www.pestcontrol-bucuresti.ro Va rugam frumos, daca sunteti interesat a trimiteti doar CV pe sau whatsapp , numai daca indepliniti conditiile din cerintele postului.

  • 10

    Angajam Asistenta vanzari relatii clienti call center - Iasi

    Știi să asculți, să preiei informația și împreună cu partenerul tau, Excel, să o transformi în date statistice? Abilitatea ta și amabilitatea în a răspunde rapid la întrebările clienților sunt deja un adevăr binecunoscut? Dorința ta de a învăța constant, de la vânzări și produse până la analize de clienți, te definește? Și desigur, SICAP nu are secrete pentru tine. Hai să discutăm despre cum talentele tale se potrivesc în echipa Misavan.

  • 1

    Angajare Consultant Fonduri Europene

    Contactarea si consilierea solicitantilor pentru accesarea fondurilor europene nerambursabile; Specificatii Numele companieiConfidential Tip jobfull time Experienta 1-3 ani Nivel de studii-absolvent -Salariu oferit din comision 500 - 1000 EURO Locuri vacante2 Trimiteți CV în limba română la adresa de mail sau pe WhatsApp.

  • 5

    Operator Call Center

    Candidatul Ideal Te asteptam sa ni te alaturi echipei noastre daca: ai peste 6 luni experienta in vanzari; detii excelente abilitati de vanzare si negociere; comunicare prin telefon: voce placuta, dictie, discurs clar si structurat, lejeritate in exprimare, putere de convingere, ascultare active; iti place sa pui clientul pe primul loc, sa ii depasesti asteptarile, descoperind oportunitati de vanzare adaptate fiecarui client ai abilitatea de a crea rapid conexiuni, de a prezenta produsele și serviciile într-un mod simplu și ușor de înțeles pentru clienți. ai capacitatea de adaptare la schimbare detii abilitatea de a rezolva problemele eficient Descrierea jobului Descrierea jobului si responsabilitati: identificarea si contactarea telefonica a potentialilor clienti targetati de companii de top din Romania, conform obiectivelor lunare cunoasterea produselor si serviciilor pentru a le putea prezenta într-un mod persuasive și convingător. promovarea valorilor si imaginii companiei in relatiile cu clientii oferirea de consultanta catre client in vederea alegerii solutiei potrivite folosirea tool-urilor specifice ale companiei pentru gestionarea bazei de clienti cresterea si actualizarea bazei de date de clienti prin actiuni proactive de contactare conform obiectivelor de activitate stabilite cu managerul de vanzari pentru atingerea targetului In schimb, Bright Communication iti ofera: salariu atractiv si bonuri de masa - 30 Ron/zi schema de bonusare bazata pe performanta, progresiva, dupa finalizarea training-ului contract pe perioada nedeterminata program: luni - vineri 9:00 - 18:00, cu o ora pauza weekend-urile si sarbatorile legale sunt libere training si programe interne de dezvoltare profesionala spatiu de lucru modern, zona Baba Novac (metrou Dristor). Descrierea companiei Bright Communication furnizeaza de peste 5 ani o gama variata de servicii de contact center, precum: suport (Call Center tehnic & comercial), vanzare (up-sell, cross-sell, generare de leaduri), retentie, collection, back-office, servicii asistate de tehnolgie pentru companii de top din Romania. Ne dedicăm furnizării de soluții de business la cele mai înalte standarde, personalizate și creative. Suntem o echipă care promovează inovația, entuziasmul și pasiunea pentru ceea ce facem, fiind orientată către obținerea de rezultate deosebite în fiecare proiect. Datorită experienței specialiștilor noștri din echipa Bright Communication, am extins portofoliul de clienți către diferite industrii, precum: telecomunicații, IT, piața financiară, medicală și farmaceutică, asigurări și altele.

  • Customer support specialist pe limba bulgara

    Scopul general al postului îl reprezintă oferirea de răspunsuri în limba bulgata cu promptitudine și cautarea de solutii alternative la rezolvarea problemelor Atributii: interactiunea telefonica cu clientii in vederea identificarii problemelor si gasirii solutiilor corespunzatoare; furnizarea informatiilor solicitate ( generale si personalizate); introducerea datelor clientilor si ulterior verificarea lor; mentinerea unor standarde de calitate pentru serviciile oferite clientilor; Candidatul ideal: Limba bulgara  - nivel avansat. Foarte bune abilitati de comunicare verbala si in scris, de organizare si planificare, atitudine proactiva, gandire analitica si spirit de echipa; O buna cunoastere a sistemelor de operare MS Office; Rezistenta la stres si abilitate de a rezolva cu zambet situatiile conflictuale; Prin aplicarea CV-ului pentru acest job sunteti de accord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare.

  • 4

    Operator Vanzari de acasa

    Suntem in cautarea unui operator de vanzari pasionat si dedicat pentru a se alatura echipei noastre din confortul casei sale. Acest rol implica interactiunea cu clientii nostri, promovarea produselor si serviciilor noastre si finalizarea vanzarilor. Responsabilitati: -Abordarea si consilierea clientilor prin telefon sau online -Promovarea produselor si serviciilor noastre -Finalizarea vanzarilor si gestionarea comenzilor Cerinte: -Abilitati excelente de comunicare -Orientare catre client si atentie la detalii -Capacitate de organizare si gestionare a timpului -Experienta anterioara in vanzari reprezinta un avantaj Daca esti o persoana entuziasta, orientata catre rezultate si iti place sa lucrezi de acasa, te invitam sa aplici pentru aceasta pozitie trimitandu-ne CV-ul tau la adresa de email mentionata mai jos. sau Pentru mai multe informatii, nu ezita sa ne contactezi:

  • 3

    Operator call-center

    Candidatul Ideal Iți dorești un job la care să îmbini într-o echipă tânără munca și profesionalismul? Dacă raspunsul este DA, vino să le pui în practică alături de echipa noastră! Firma AS CLEANING SYSTEM aflată în Bistrita angajează perso n p postul de Op r tor C ll center. Cautăm oameni dinamici și creativi care au abilități bune de comunicare și relaționare cu clieții și colegii. Experiența anterioară nu este obligatorie. Vino, în schimb, cu energie pozitivă, abilități de comunicare și de lucru în echipă. Ce cautam? Persoană comunicativă, activă, cu inițiativă, dornică de a învăță lucruri noi. Atitudine pozitivă, capacitate foarte bună d comunicare si relaționare, atât cu clienții, cât și cu colegii. Atenție și ascultare activă. Orientare in vederea soluționării clienților. Empatie. Cunoștințe minime d calculator. Descrierea jobului Beneficii : Contract de munca pe perioadă nedeterminată, condiții de muncă stabile. Salariu fix + comision în functie de target-ul realizat. Training specializat remunerate. Orar full time (09:00 - 17:00), si nu, nu este remote. Cu ce te vei ocupa? Inițierea apelurilor telefonice către client. Oferirea serviciilor de informare. Identificarea celor mai eficiente soluții în vederea rezolvării problemelor semnalate de beneficiar Descrierea companiei Distribuitor autorizat in Romania cu peste 100 de ani de experienta internationala in marketing, management si vanzari. Prezenti in Romania din 1994 cu filiale deschise in Bucuresti, Constanta, Ploiesti, Pitesti, Timisoara, Iasi, Sibiu, Targoviste, Cluj, Buzau, Brasov, Bistrita, Alba-Iulia si Targu Mures. Compania noastra este in plina expansiune si avem posturi disponibile in diferite domenii. Be positive! We are positive!

  • Reprezentant vanzari - telesales (Bucuresti si Oradea)

    Reprezentant vânzări -Telesales (Oradea și București) Atribuții: Prospectarea pieței în vederea extinderii portofoliului de clienți și dezvoltării unei baze de date cu potențiali clienți; Contactarea telefonică a clienților din baza de date și propunerea de oferte cu privire la serviciile oferite de Packeta Romania; Este responsabil de ofertarea clientului, de întocmirea contractului și de transmiterea acestora către client; Este responsabil cu îndeplinirea obiectivelor de vânzări individuale, conform politicii și strategiei companiei. Este responsabil de raportarea periodica a activitatii de vânzare. Candidatul ideal: Experiență de vânzări de servicii de minim 2 ani într-o companie de curierat logistică. Experienta în relația cu clienții B2B, e-commerce (magazine online). Proactiv, creativ și independent în acțiuni cu abilități de comunicare, negociere, asertivitate, adaptabilitate, organizare, orientat spre client și spre rezultate. Limba engleză nivel mediu; Permis categoria B. Ce oferim: Salariul fix+bonusuri lunare în functie de performanță. Abonament servicii medicale clinica privată Telefon, laptop și mașină de serviciu pentru deplasări. Un mediu dinamic bazat pe o cultură organizațională deschisă, înovatoare și orientată spre performanță. Dacă te regăsești în profilul de coleg pe care îl căutăm, trimite-ne CV-ul tău pe adresa: Vom fi bucuroși să te cunoastem și chiar să lucrăm împreună!

  • 3

    Operator call center vanzari - Sector 1

    Ce ne dorim de la tine: Obligatoriu: Experienta in call center - vanzari - minim un 1 Obligatoriu: Absolvent cu diploma de bacalaureat Persoana cu bune abilitati de comunicare. Abilitati de organizare. Iti vei desfasura activitatea astfel: Contactarea telefonica a clientilor Pregatirea si prezentarea ofertei catre client - vanzare Introducerea comenzilor in sistem Iti garantam: Pachet salarial net 3000 LEi Bonus si comision in functie de vanzari - platit bianual (iunie - decembrie) Contract pe nedeterminat; Tichete de masa in valoare de 30 RON ZI Asigurare medicala - (dupa 12 luni de activitate) Program de lucru: 9-17:30 - L-V - Week-endurile libere

  • 2

    Telecommunicator telephone interviewer from home

    Looking for romanian citizen that want to work from home through internet making phone calls to companies. highly meritorious if you also master the Swedish language. Also meritorius if you have worked in a callcenter before. * Your duties are to call companies by phone and conduct personal interviews * You work online and call and fill in the answers directly in our interview program * Working hours are office hours Monday to Friday **Requirements** * Must have own computer, headset and good internet connection * Speak fluent english

  • Consultant vanzari magazin Targu Secuies - Orange Store

    Acest job ti se potriveste daca: - îți place să interactionezi, sa investighezi si sa intelegi nevoile oamenilor clientilor. - Poti să le prezinti alternative și să ii ghidezi să încheie tranzacția să cumpere de la tine. - Intelegi ca fiecare client intampinat iti poate aduce un bonus la urmatorul salariu! - Iti doresti stabilitate si o cariera de succes in vanzari si esti dornic a de recunoastere si evolutie. Pentru o vanzare incheiata cu succes: - ai nevoie de o puternică dorință si viteza de învățare si adaptare. - ai nevoie de capacitatea de a lucra in echipa cu entuziasm și energie pozitivă, siguranta de sine, autonomie Iar noi iti oferim: - Un trainer care sa-ti ghideze primii pasi, coaching, mentoring si acces in platforme de dezvoltare: Orange learning, Lighthouse, traininguri online. - Asigurare medicală și de viață pentru tine si optional pentru familia ta. - Subvenții speciale pentru achizitia personala de smartphone-uri și dispozitive. - Venituri corelate la eficienta ta, intre 2400-5000 lei. - Bonusuri de loialitate si bonusuri de excelenta, pe masura implicarii tale. - Tichete de masa electronice. - Program flexibil, pentru ca ne pasa si de bunastarea personala. Aplică la acest job, pregătește-te să comunici mult, să înveți in permanenta și să primești recunoaștere pentru rezultatele tale! Descrierea companiei "Electric Plus si-a inceput drumul in calitate de partener Orange in 1998 la Bacau, cand am deschis primul magazin GSM in parteneriat cu Dialog, viitorul Orange Romania. Aveam la vanzare doar 2-3 tipuri de telefoane, nu exista loializare ori abonamente cu minute si nici macar SMS. Nu-si amintesc multi, insa in perioada aceea primele 3 secunde din apel erau gratuite . Erau inceputurile telefoniei mobile si orice era posibil; de la an la an celularele deveneau din ce in ce mai performante. De la celebra caramida Ericsson A1018 pana la elegantul Nokia 6310i, si de la primul iPhone si pana la ultraperformantele smartphone de azi. Noi am fost acolo inca de la inceput! Ulterior, reteaua a crescut ca in povesti, cu magazine deschise in toata tara, de la Falticeni la Bucuresti si de la Constanta la Slatina. In prezent detinem 36 de magazine de tip franciza Orange in toata tara, si suntem premiati anual la gala Orange Partners Meeting pentru performantele noastre din domeniul vanzarilor. Suntem orientati catre cultura organizationala si credem in dezvoltarea continua a oamenilor. Ne mandrim cu echipele si managerii nostri si cu felul in care noii candidati sunt primiti in familia noastra. Programul nostru intern de training, 5 days journey, este unul din modurile in care intampinam noii veniti si ii ajutam sa inteleaga ecosistemul industriei serviciilor telecom si exigentele din domeniul vanzarilor. Prin urmare, te asteptam in familia noastra!

  • 9

    ASISTENTA MARKETING-PROMOVARE (Parc Ind. Tetarom varianta Grigorescu-Baciu)

    Angajam Asistenta MARKETING Persoana se ocupa urmatoarele operatiuniȘ - promovarea produselor si serviciilor firmei direct sa prin terti gen Mailchimp si firme specializate de promovare on-line - editeaza bazele de date cu clientii - lanseaza campaniile si urmareste rezultatele - urmareste comenzile si ofertele specializate Activam in domeniul vanzarii de echipamente hi-tech de print publicitar si comercial pe piata din Romania si est europeana. Sintem locati in Parc Industrial de inalte Tehnologii Tetarom 1, str. Nikola Tesla nr. 14 (varianta de acces Grigorescu - Baciu Taietura Turcului). Asteptam cu interes CV-ul tau pe email https: promomag.cool-shop.eu ro https: promomag.mcollection.gift www.supremoffice.ro www.uv-dtf-dtg.ro www.novi-romania.ro

  • 1

    * Opportunit di Crescita Personale e Professionale nel Cuore di Bucarest *

    Chi Stiamo Cercando: Siamo alla ricerca di 5 individui straordinari, che hanno la determinazione e il coraggio di eccellere. Persone che vogliono imparare e perfezionarsi, che amano mettersi in gioco e sono pronte ad affrontare nuove sfide. Cerchiamo individui che conoscono il proprio valore, ma che mantengono un atteggiamento umile, pronti ad imparare da chiunque e da ogni esperienza. Cosa Offriamo: Oltre al nostro stipendio iniziale di 4000 Ron, offriamo qualcosa di unico - una formazione estesa in Programmazione Neuro Linguistica (PNL). Questa formazione, mai sperimentata nei call center di Bucarest, progettata per plasmare le tue abilit personali e professionali. I corsi, alcuni direttamente sviluppati da noi e altri selezionati attentamente, sono un investimento che facciamo nella tua crescita continua. Il valore di questi corsi PNL supera di gran lunga qualsiasi standard ed aspettativa, poiché miriamo a trasformare non solo la tua carriera, ma anche la tua vita. Importanza della Formazione in PNL: La Programmazione Neuro Linguistica (PNL) la chiave per sbloccare il tuo potenziale al massimo. Questa formazione rivoluzionaria ti insegner a comprendere meglio te stesso e gli altri, a comunicare in modo efficace e a superare le sfide personali e professionali. Questo non solo un corso, ma un viaggio di crescita che ti accompagner per tutta la vita. Stipendio Iniziale e Crescita Professionale: Per i primi 3 mesi, lo stipendio iniziale di 4000 Ron. Questo periodo, che coincide con il periodo di prova di legge, pensato per apprendere al meglio i concetti con dimostrazioni pratiche nel lavoro di tutti i giorni, e con corsi di formazione di PNL messi a disposizione dall azienda. Successivamente, una volta valutata positivamente, la persona avr l'adeguamento dello stipendio con aumento, premiando il suo impegno e contributo alla squadra. Requisiti: - Spirito proattivo, voglia di imparare e mettersi in gioco. - Capacit di lavorare in team e comportarsi con empatia. - Orientamento al successo e senso di appartenenza ai progetti. - Conoscenza del proprio valore, unita all'umilt di apprendere continuamente. - Esperienza pregressa in call center Outbound o Inbound, sia nella vendita che nell'assistenza clienti, un valore aggiunto, ma solo se unita alla volont di seguire il nostro metodo di lavoro. - Predisposizione a investire su sé stessi, sia per la crescita professionale che per la possibilit futura di entrare in una partnership per creare la propria azienda nell'azienda. Questa un'opportunit , non un obbligo, riservata a coloro che desiderano un percorso unico di crescita professionale e finanziaria. - Avere un obiettivo personale chiaro e definito un ulteriore elemento che cerchiamo nelle persone che intendono unirsi al nostro gruppo. - Se non hai esperienza in call center, non un problema, purché parli molto bene la lingua italiana (che tu sia madre lingua o no) e abbia la voglia di imparare seguendo le direttive aziendali. Se sei pronto a unirti a noi in questo viaggio di crescita, invia il tuo curriculum vitae a: Ti aspettiamo.

  • 6

    Consultant financiar - leasing auto

    Cerințe: Candidatul ideal are experiență în vânzări de servicii sau call center (dar nu este strict necesar); este organizat; are ambiție; are atitudine pozitivă și prietenoasă. Condiții: Oferim un job full-time, cu activitate în sediul nostru dintr-o clădire de birouri din municipiul Galați. Echipa are permanent acces la echipamente IT performante, cafea, apă, ceai, fructe. Beneficii: Oferim salariu fix 3300 Lei brut + 700 Lei bonus la indeplinirea obiectivului de apeluri + comision 1% din fiecare contract intermediat. Responsabilități: Consilierii noștri financiari efectuează zilnic minim 30 de apeluri de prospectare la firmele din zonă, propunând serviciile financiare pentru care suntem autorizați (leasing auto, credit de investiții). Datele de contact ale firmelor vor fi furnizate din baza de date proprie. Pașii următori în procesul de vânzăre a serviciilor financiare: veți face calcule în generatorul de rate de credit pentru viitorul client și îi veți comunica ofertele, veți solicita clientului documentele necesare pentru obținerea creditului și vă asigurați că acestea ajung la banca finanțatoare.

Salvează căutarea