Anunțuri
Telesales Nivel de studii: Absolvent-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
ANGAJAM studentă job remote 3 ore pe zi ca administrator si online promotor Program part time DOAR IN BUCURESTI. Salariul net 2000 lei necesita experiență. Trimiteți CV în limba română.
-
Domeniu de activitate Serviciu Clienți Tip jobFull time (normă întreagă) Nivel carierăJunior/Entry Level S.C. Octopuss srl Cerințe: -experienta de minim 1 an de zile in vânzări -disponibilitate de lucru cu publicul - capacitatea de a promova în Social media -utilizator experimentat PC - competențe informatice dovedite Condiții: - comisioanele ajung până la 4.000 Euro + bonusuri de performanță -posibilitati de training la locul de muncă si dezvoltare personala Responsabilități: -realizarea planului de prezentări zilnice si atingerea obiectivelor zilnice. - planul de performanță lunara stabilit de directorul de vânzări -consilier a clientilor privind varianta optima a produselor si furnizarea de informatii complet asupra produselor; -oferirea celor mai bune solutii tehnice si estetice in vederea alegerea produsului si a accesoriilor. -intocmirea documentelor necesare finalizarii vanzarii si livrarii produselor; -cunoasterea perfecta a produselor comercializate, a conditiilor de acceptare si de lansare a comenzilor, a conditiilor de plata si livrare; Trimiteți CV în limba română format PDF pe adresa de email sau Wathsap.
-
Acest job ti se potriveste daca: - îți place să interactionezi, sa investighezi si sa intelegi nevoile oamenilor clientilor. - Poti să le prezinti alternative și să ii ghidezi să încheie tranzacția să cumpere de la tine. - Intelegi ca fiecare client intampinat iti poate aduce un bonus la urmatorul salariu! - Iti doresti stabilitate si o cariera de succes in vanzari si esti dornic a de recunoastere si evolutie. Pentru o vanzare incheiata cu succes: - ai nevoie de o puternică dorință si viteza de învățare si adaptare. - ai nevoie de capacitatea de a lucra in echipa cu entuziasm și energie pozitivă, siguranta de sine, autonomie Iar noi iti oferim: - Un trainer care sa-ti ghideze primii pasi, coaching, mentoring si acces in platforme de dezvoltare: Orange learning, Lighthouse, traininguri online. - Asigurare medicală și de viață pentru tine si optional pentru familia ta. - Subvenții speciale pentru achizitia personala de smartphone-uri și dispozitive. - Venituri corelate la eficienta ta, intre 2400-5000 lei. - Bonusuri de loialitate si bonusuri de excelenta, pe masura implicarii tale. - Tichete de masa electronice. - Program flexibil, pentru ca ne pasa si de bunastarea personala. Aplică la acest job, pregătește-te să comunici mult, să înveți in permanenta și să primești recunoaștere pentru rezultatele tale! Descrierea companiei "Electric Plus si-a inceput drumul in calitate de partener Orange in 1998 la Bacau, cand am deschis primul magazin GSM in parteneriat cu Dialog, viitorul Orange Romania. Aveam la vanzare doar 2-3 tipuri de telefoane, nu exista loializare ori abonamente cu minute si nici macar SMS. Nu-si amintesc multi, insa in perioada aceea primele 3 secunde din apel erau gratuite . Erau inceputurile telefoniei mobile si orice era posibil; de la an la an celularele deveneau din ce in ce mai performante. De la celebra caramida Ericsson A1018 pana la elegantul Nokia 6310i, si de la primul iPhone si pana la ultraperformantele smartphone de azi. Noi am fost acolo inca de la inceput! Ulterior, reteaua a crescut ca in povesti, cu magazine deschise in toata tara, de la Falticeni la Bucuresti si de la Constanta la Slatina. In prezent detinem 36 de magazine de tip franciza Orange in toata tara, si suntem premiati anual la gala Orange Partners Meeting pentru performantele noastre din domeniul vanzarilor. Suntem orientati catre cultura organizationala si credem in dezvoltarea continua a oamenilor. Ne mandrim cu echipele si managerii nostri si cu felul in care noii candidati sunt primiti in familia noastra. Programul nostru intern de training, 5 days journey, este unul din modurile in care intampinam noii veniti si ii ajutam sa inteleaga ecosistemul industriei serviciilor telecom si exigentele din domeniul vanzarilor. Prin urmare, te asteptam in familia noastra!
-
Angajam Asistenta promovare - dezvoltare vanzari, activitate de "backoffice" in Cluj-Napoca. Persoana se ocupa de promovarea produselor si serviciilor firmei. (identificarea si informarea clientilor & operatiuni de dezvoltare, logistica si vanzare) Activam in domeniul vanzarii de echipamente hi-tech de print publicitar si comercial pe piata din Romania si europeana, cat si a productiei tipografice, publicitare si a serviciilor de personalizare articole promotionale corporate, textile si imbracaminte de lucru. Sintem locati in Parc Industrial de inalte Tehnologii Tetarom 1, str. Nikola Tesla nr. 14 (varianta de acces Grigorescu - Baciu Taietura Turcului). Asteptam cu interes CV-ul tau pe email https: promomag.cool-shop.eu ro https: promomag.mcollection.gift www.supremoffice.ro www.uv-dtf-dtg.ro www.novi-romania.ro
-
Descrierea postului: - Consilierea proactivă a clienților - Comunicare telefonica cu clientii din baza de date interna - Respectarea rutei zilnice de apeluri și îndeplinirea obiectivelor specifice pentru acestea; - Achizitia de noi clienti - Furnizarea de informații și rezolvarea întrebărilor prin telefon - Introducerea, gestionarea, actualizarea si arhivarea inregistrarilor in CRM - sistem informatic intern - Asistență pentru clienți - Participarea la proiecte Căutăm colegi ambițioși și comunicativi care să se alăture echipei noastre pentru a avea grijă de încredințarea clienților prin telefon. Scopul nostru este să avem grijă de clienți la un nivel superior. Remunerația dumneavoastră va consta într-un salariu garantat și, în plus, recompense pentru fiecare conversație telefonică finalizată cu succes, fără plafon financiar. Cât de mult câștigi depinde de tine. Avem un curs de formare pentru tine unde te vom învăța tot ce trebuie să știi. Beneficii : -dupa training, posibilitatea de a lucra de acasa -ONBOARDING - sistem de pregatire generala si profesionala initiala -EVENIMENTE OBLIGATORII - de ex. chestionare, proiecte sociale, petreceri, diverse activități, etc. -Mediu de lucru pozitiv si sustinator. -Acces la programe de formare si dezvoltare. -Mediu de lucru tanar, dinamic, placut -Sarbatori legale libere Cerințe ale angajaților: -Studii medii superioare -Aptitudini lingvistice : Engleză Mediu (scris și vorbit) -Experienta relevanta in vanzari -Abilitati de comunicare si de vanzare, orientare catre obtinerea de rezultate -Dactilografiat - Intermediar -Bune competente de utilizare a pachetului Microsoft Office Personalitate și aptitudini: -Experienta in vanzarea serviciilor constituie un mare avantaj, de preferat intr-un rol outbound. -Abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa. -comportament comunicativ si placut -competență în dactilografiere -rezistenta la stres -responsabilitate și consecvență -flexibilitate Informații despre procedura de selecție Posturi libere- 1 . În procesul de selecție avem în vedere: -voce și vorbire cultivate, -comportament placut, -bune competente de utilizare a pachetului Microsoft Office Durata angajării - 1 an, cu posibilitate de prelungire Scurte caracteristici ale companiei: TAX JOBS LEGAL RO S.R.L. (TJ-LEGAL) este o companie care oferă consultanță și servicii clienților români, slovaci, cehi, polonezi, și ucraineni care lucrează în străinătate. Misiunea noastră este să asistăm clienții cu rambursări de taxe și alte beneficii din străinătate (Olanda, Germania, Austria și Slovacia), procesarea declarațiilor fiscale pentru persoane fizice și rapoarte pentru entități comerciale. Oferim muncă în regiunea Slovaciei de Est și în regiuni selectate din Polonia și România cu acoperire paneuropeană, precum și stabilitate, pregătire și dezvoltare personală a angajaților noștri. Ne ajutăm clienții în cea mai mare măsură posibilă și de aceea, pe lângă extinderea portofoliului nostru de servicii, căutăm colegi excepționali care sunt dispuși să-și folosească abilitățile și abordarea orientată către client pentru a ne ajuta să ne îndeplinim misiunea - pentru a ajuta clientii sa rezolve probleme profesional si rapid cu respectarea nevoilor si viziunii lor - sa devina lider european in domeniul consultantei fiscale si economice bazate pe profesionalism, calitate, stabilitate si inovatie.
-
Căutăm colaboratori pentru promovarea produselor Enagic în toată țara! ✅Câștiguri atractive din prima luna prin activitate de consultantă part-time sau full-time. ✅Domeniul este vânzări directe, prin recomandare. ✅Îți oferim instrurea gratuită pas cu pas. ✅Începe chiar ACUM propria ta afacere dacă ai 18 ani. ✅Ce trebuie să faci ? Sa achiziționezi un produs Enagic pentru care ai nevoie de minim 2804 euro + Tva, pentru a obține ID distribuitor autorizat Enagic. Să găsești clienți și colaboratori pentru Enagic . Programul de informare Enagic îți va aduce rezultate extraordinare! Planul de afaceri Enagic este brevetat si garantat. Pentru mai multe informatii: Tel: 0721967706