Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Telesales Disponibil din: 2021-02-01 Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 3

    Consultant telesales

    NEWS!!! Clientul nostru, companie multinationala isi mareste echipa Suntem in cautare de colegi pentru postul de CONSULTANT TELESALES care sa ajute la crearea si dezvoltarea noului departament de telesales. Locatia este este Gilau!   Ce ne dorim de la tine? -ca tu sa fii o persoana punctuala si responsabila in tot ceea ce faci. -ne plac oamenii care nu se satura sa vorbeasca la telefon si care sunt deschisi mereu sa primeasca feedback. -pentru ca noi suntem o echipa sociabila, pozitiva si pasionata de ceea ce facem, ne dorim ca si tu sa fii la fel. -sa detii cunostinte in utilizarea programelor MSOffice 365     Ce responsabilitati vei avea tu ? -va trebui sa pui in aplicare cunostintele acumulate pe parcursul a minim 2 ani in domeniu -vei contacta telefonic companiile din baza de date pentru a le prezenta serviciile oferite -vei gestiona calendarul echipelor din teren si vei stabili intalniri pentru ei -vei plasa si procesa comenzi in sistemul intern     Ce beneficii te așteaptă? Stim cat de importanta este pentru tine siguranta economica si viata personala, tocmai de aceea iti oferim: -contract de munca pe perioada nedeterminata de la inceput -salariu fix + bonus de performanta -program de Luni-Vineri-08:30h 17:30 cu pauza inclusă în program , asta iti va oferi posibilitatea sa te bucuri de fiecare dupa amiaza si weekend alaturi de familie si prieteni. -iti decontam si transportul daca este cazul     Asteptam cu nerabdare sa te cunoastem . Poti trimite cv-ul tau la adresa sau ne poti contacta la numarul

  • 4

    Angajam colega call center

    NE MARIM ECHIPA!!! Firma noastra cauta colega in departamentul Call Center. Daca doresti un job stabil, esti o fire punctuala, dornica sa inveti si cu minime competente digitale, responsabila si atenta la detalii lasa-ne CV-ul tau intru-un mesaj sau pe e-mail-ul nostru. Oferim si dorim seriozitate! Pentru mai multe detalii, puteti suna la numarul de mai jos! Te asteptam sa faci parte din echipa noastra !

  • 18

    Reprezentant vanzari

    REPREZENTANT  VANZARI Beneficii: Sansa de a avansa pe baza rezultatelor proprii; Sansa de a lucra intr-o echipa tanara. Pachet salarial motivant, raportat la realizarile efectuate (se poate ajunge la valori de peste 1.000 Euro,in functie de performantele si seriozitatea agentului de vanzari); Program flexibil, independenta in organizarea muncii; Atmosferă placută de lucru intr-o echipa tanără, dinamică si ambiţioasă, in plina expansiune; Oportunitatea de a te dezvolta personal prin traininguri de specialitate si seminarii; Calatorii in diferite tari. Așteptam CV-ul la adresa de mail sau puteți sa ne contactați telefonic pentru programare la interviu la numarul: CANDIDATUL IDEAL - Persoana sociabila; - Persoana deschisa sa invete lucruri noi; - Persoana optimista si care face lucrurile cu pasiune; Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client; - Capacitate de asimilare rapida, initiativa si amabilitate; - Punctualitate, responsabilitate; Permis de conducere obligatoriu; -Posesorii auto reprezinta un avantaj în plus; -Experienta nu este necesara DESCRIEREA JOBULUI - Prezentarea produselor noastre si promovarea imaginii companiei catre clienti; -Sustinerea Sales-Manager-ului in procesul de vanzare; -Implementarea strategiei de vanzare si urmarirea fidelizarii clientilor; - Mentinerea relatiilor cu clientii si cu potentialii clienti; - Promovarea si prezentarea produsului.

  • 4

    Consilier Vanzari Telecomunicatii

    Recrutam pentru clientul nostru un Consultant Vanzari in domeniul Telecomunicatiilor. Vei lucra in magazin, in locatie fixa, in mijlocul unui colectiv unit, in care respectul, profesionalismul, performanta si oportunitatile de dezvoltare profesionala sunt mereu prezente. Ce cautam? - O persoana cu abilitati de comunicare, ambitioasa, perseverenta si o puternica dorinta de a face o cariera in vanzari - Experienta in vanzari (minim 6 luni) -Diploma de bacalaureat obligatoriu Ce oferim? - Pregatire profesionala in cadrul companiei - Program de training platit - Salariu fix plus comisioane avantajoase din vanzari - Echipa tanara, dinamica si implicata - Oportunitatea de a avansa in cadrul companiei - Un program de lucru flexibil (stabilit intre colegi) Salar 2400 lei net + bonusuri din vanzari (3500-4000 lei total) Locatii: Manastur sau Marasti Program: Full-time

  • 1

    Caut job remote call center română

    Sunt ambițioasă și doritoare să muncesc, serioasă și punctuală și ma descurc pe pc

  • Remote Telemarketer Position Available Competitive Salary and Commission!

    We are seeking motivated individuals residing in Romania who are interested in remote work opportunities. The role involves conducting phone sales and marketing market information, primarily in the Romanian market. Previous experience in a call center environment is considered advantageous. Responsibilities: Conduct phone sales with companies according to provided guidelines. Accurately record and document sales activities using our online system. Adhere to scheduled office hours, Monday to Friday, from 08:00 to 12:00 and 13:00 to 16:00, i.e., 7 hours per day. Requirements: Own a computer, headset, and possess a reliable internet connection. Fluent in English. Previous experience in a call center or sales environment is advantageous but not mandatory. Benefits: Remote work opportunity. Base gross salary of 3300 RON month, with a commission system based on sales performance. Opportunity for growth and development within the company. If you meet the requirements and are interested in joining our team, please submit your CV along with a cover letter detailing your relevant experience. We look forward to hearing from you.

  • 3

    Angajam in Constanta

    Buna ziua , Angajam personal CONSTANTA pentru magazin Cash and Carry bdl Aurel Vlaicu # *5 posturi livrari *1 posturi legume fructe Sos. Mangaliei * 1 post casier * 1 post congelate * 3 posturi pickeri * 1 post receptia marfa Program :8h zi , 5 zile pe saptamana 5:30-14 13- 21:30 Cerinte: * minim 10 clase Plata : 2300 lei + 30 lei bon zi Pentru mai multe detalii Claudia

  • 1

    Angajam in Constanta

    Buna ziua , Angajam personal CONSTANTA pentru magazin Cash and Carry Bdl Aurel Vlaicu # *5 posturi livrari *2 posturi legume fructe *5 posturi casier Sos. Mangaliei# * 1 post casier * 1 post congelate * 3 posturi pickeri * 1 post receptia marfa Program :8h zi , 5 zile pe saptamana 5:30-14 13- 21:30 Cerinte: * minim 10 clase Plata : 2300 lei + 30 lei bon zi Pentru mai multe detalii Claudia

  • 3

    Angajam in Constanta

    Buna ziua , Angajam personal CONSTANTA pentru magazin Cash and Carry Bdl Aurel Vlaicu # *5 posturi livrari *2 posturi legume fructe *5 posturi casier Sos. Mangaliei# * 1 post casier * 1 post congelate * 3 posturi pickeri * 1 post receptia marfa Program :8h zi , 5 zile pe saptamana 5:30-14 13- 21:30 Cerinte: * minim 10 clase Plata : 2300 lei + 30 lei bon zi Pentru mai multe detalii Claudia

  • 1

    C&M Jeler angajeaza Agent telesales

    C&M Jeler angajeaza Agent telesales, la birou Candidatul Ideal: - persoana serioasa, dinamica, sociabila , perseverenta, in continua orientare catre rezultate; - capacitatea de invatare si adaptare rapida; - bune abilitati de comunicare si abordare dinamica, atat verbal cat si scris; - putere de convingere, abilitatea de a prioritiza si buna organizare; - dornic a sa interactioneze cu clientii, sa creeze, mentina si imbunatateasca permanent legatura cu acestia, atat din portofoliul existent, cat si nou abordati; - rabdarea, intelegerea si capacitatea de ascultare activa reprezinta un mare plus, astfel incat se asigura ca ofera conform nevoii clientului; - abilitatea d a solutiona cu claritate si calmitate diversele situatii neprevazute, dificile, sau provocatoare; - abilitatea de lucru pe calculator. Descrierea jobului: - intelegerea si cunoasterea produselor companiei; - urmarirea targetelor de vanzare vs. rezultate; - promovarea companiei, si a produselor pe care le comercializam catre clienti, prin telefon (atat initierea cat si preluarea apelurilor catre de la clienti); - inregistrarea transmiterea comenzilor in sistemele interne de lucru; - ofera suport post-vanzare si se asigura de mentinerea relatiei cu clientii; - ofera raspunsuri profesioniste si specifice la solicitarile, si chiar neclaritatile clientilor; - identificarea celor mai potrivite produse pentru client, precum si promovarea altor produse complementare; - identificarea, abordarea si activarea de noi clienti. Beneficii: - salariu fix, plus bonusuri din vanzari; - trainig initial si continuu; - posibilitate de dezvoltare profesionala. Informatii suplimentare: - apelurile sunt in limba romana; - programul de lucru se desfasoara de la birou remote, in intervalul 8:30 - 17:00, de L-V; - echipament si instrumente de lucru oferite: telefon si laptop. Cu o traditie de 20 ani, C&M Jeler dezvolta afacerile din domeniul auto si industrial prin gamele de produse inovative, prin demonstratii tehnice si training-uri specializate, precum si prin intelegerea provocarilor pietei si timpului. Suntem o companie cu prezenta nationala si dezvoltam parteneriate win-win cu clientii partenerii nostri. In C&M Jeler profesionalismul, spiritul antreprenorial si cultura bazata pe valori sunt cheia succesului nostru. Cea mai importanta investitie este in echipa noastra de campioni. Te invitam sa fii parte a succesului nostru ! Te asteptam in echipa C&M Jeler!

  • 1

    Operator call center

    Sc Cabo Center Srl își mărește echipa! Căutăm un coleg dedicat pentru a se alătura echipei noastre din satul Uricani, comuna Miroslava, județul Iași. Program de lucru: Luni Vineri 9:00 - 17:00. Salariul pornește de la 3000 ron Poziția: Operator call center Responsabilități: - Preluarea apelurilor și răspunsul la întrebările clienților într-un mod profesionist și prompt. - Oferirea de asistență și soluționarea problemelor în legătură cu produsele și serviciile noastre. - Înregistrarea corectă a informațiilor în sistemul nostru de gestionare a relațiilor cu clienții. Cerințe: - Abilități excelente de comunicare și ascultare activă. - Capacitatea de a lucra eficient și într-un mediu dinamic. - Orientare către client și dorința de a oferi cea mai bună experiență clienților noștri. Așteptăm CV-ul dvs. la adresa de e-mail:

  • Remote Telephone Interviewer Opportunity: Work from Home!

    We are seeking motivated individuals residing in Romania who are interested in remote work opportunities. The role involves conducting phone interviews with companies, primarily in the Romanian market. Proficiency in Swedish is highly desirable, and previous experience in a call center environment is considered advantageous. Responsibilities: Conduct phone interviews with companies according to provided guidelines. Accurately record and document responses using our online interview program. Adhere to scheduled office hours, Monday to Friday, from 08:00 to 12:00 and 13:00 to 16:00, i.e., 7 hours per day. Requirements: Own a computer, headset, and possess a reliable internet connection. Fluent in English. Proficiency in Swedish is highly desirable. Previous experience in a call center is advantageous but not mandatory. Benefits: Remote work opportunity. Base gross salary of 3300 RON month, with a bonus system that allows for bonuses up to 4000 RON month once we are fully operational. Opportunity for growth and development within the company. If you meet the requirements and are interested in joining our team, please submit your CV along with a cover letter detailing your relevant experience. We look forward to hearing from you.

  • 2

    Operator Call Center magazin online utilaje agricole

    Suntem in cautarea unui coleg pentru magazinul online. Descrierea postului: - preluarea apelurilor telefonice; - preluarea comenzilor telefonice sau a comenzilor primite online, pregatirea lor, creare AWB, facturi, urmarire colete. Cerinte: - abilitati de comunicare; - cunostinte operare calculator; - spirit de echipa; - disponibilitatea de a invata detalii despre produsele comercializate; - abilitati de consiliere si vanzare Beneficii: - pachet salarial atractiv; - tichete de masa in format electronic; - bonusuri in functie de rezultate; - prime anuale.

  • Reprezentant Relatii Clienti - limba Italiana

    Suntem în căutare de noi colegi pentru postul de Reprezentant Suport Clienți, vorbitori de italiană în cadrul unei cunoscute companii internaționale. Ne dorim alături persoane care dețin: - Bune abilități de comunicare în limba italiană (vorbit și scris); - Atitudine pozitivă și inițiativă; - Competențe de utilizare PC. Responsabilități: - Preluarea solicitărilor din partea clienților prin telefon; - Comunicarea eficientă și soluționarea corectă a solicitărilor clienților; - Fidelizarea clienților prin crearea unei experiențe pozitive. Beneficii: - Salariu atractiv; - Bonus de performanță; - Tichete de masă. Dacă îți dorești un job dinamic, într-un mediu plăcut, hai să ne cunoaștem! Ne poți contacta la numărul de telefon sau ne poți trimite CV-ul la adresa .

  • 2

    Remote Telephone Interviewer Opportunity: Work from Home!

    We are seeking motivated individuals residing in Romania who are interested in remote work opportunities. The role involves conducting phone interviews with companies, primarily in the Romanian market. Proficiency in Swedish is highly desirable, and previous experience in a call center environment is considered advantageous. Responsibilities: Conduct phone interviews with companies according to provided guidelines. Accurately record and document responses using our online interview program. Adhere to scheduled office hours, Monday to Friday, from 08:00 to 12:00 and 13:00 to 16:00, i.e., 7 hours per day. Requirements: Own a computer, headset, and possess a reliable internet connection. Fluent in English. Proficiency in Swedish is highly desirable. Previous experience in a call center is advantageous but not mandatory. Benefits: Remote work opportunity. Base gross salary of 3300 RON month, with a bonus system that allows for bonuses up to 4000 RON month once we are fully operational. Opportunity for growth and development within the company. If you meet the requirements and are interested in joining our team, please submit your CV along with a cover letter detailing your relevant experience. We look forward to hearing from you.

  • ANGAJĂM! Customer Service cu limba Croată

    Căutăm persoane fluent în limba croată pentru partenerul nostru care oferă servicii de externalizare a proceselor de afaceri (BPO - Business Process Outsourcing). Compania are o experiență de piață începând din 2010 și este specializată în mai multe industrii diferite. Locație: Cluj-Napoca, full-time, on-site Responsabilități: Revizuirea și adnotarea datelor furnizate; Asigurarea exactității și consistenței datelor (prin sistem de tichete); Identificarea și rezolvarea discrepanțelor datelor; Colaborarea cu membrii echipei; Respectarea termenelor limită ale proiectelor; Furnizarea de feedback; Menținerea confidențialității și securității datelor sensibile; Colectarea și analizarea feedback-ului clienților pentru eficentizarea experienței generale a clienților. Cerințe: Cunoștințe avansate de limba croată; Nivel intermediar de limba engleză; Cunoștințe de operare pe calculator; Abilități bune de comunicare și relaționare. Beneficii: Bonus de relocare Bonuri de masă in valoare de 30 de lei Bonus de performanță Training-uri plătite și posibilitate de avansare internă Abonament medical privat Acces la 7card Dacă te consideri o persoană dinamică, organizată și cu excelente abilități de comunicare, te încurajăm să trimiți CV-ul tău la adresa de email [] sau să ne contactezi telefonic la numărul: .

  • 2

    Angajare Consultant Fonduri Europene

    Contactarea si consilierea solicitantilor pentru accesarea fondurilor europene nerambursabile; Specificatii Numele companieiConfidential Tip jobfull time Experienta 1-3 ani Nivel de studii-absolvent -Salariu oferit din comision 500 - 1000 EURO Locuri vacante2 Trimiteți CV în limba română la adresa de mail sau pe WhatsApp.

  • 1

    PestControl Bucuresti angajam asistent manager - om de birou

    Candidatul Ideal: Cautam o persoana dinamica, proactiva, cu bune abilitati de comunicare si negociere, care sa se alature echipei actuale in pozitia de vanzari. Persoana organizata, calma, cu atentie la detalii Experienta in vanzari telefonice. Abilitati de vanzare si negociere (Tehnici de negociere în vânzări; Elemente de persuasiune în comunicare; tehnici de deschidere sau inchidere a vanzarii telefonice). Calmitate si tonalitate placuta a vocii. Cunostinte operare PC nivel mediu-superior (word, excel, etc). Studii medii superioare Descrierea jobului: Mentinerea si dezvoltarea relatiei cu clientii; Mentinerea si dezvoltarea relatiei cu colegii; Acorda asistenta tehnica clientilor si potentialilor clienti prin telefon e-mail; Redacteaza si transmite oferte clientilor potentiali sau existenti; Completeaza documentele specifice presatarii serviciilor DDD; Indosarieaza scaneaza documentele specific; Promoveaza imaginea Companiei. Cerintele postului: Domiciliul stabil in Bucuresti Ilfov; Resedinta stabila in zona de sud constituie un avantaj, biroul deservit va fi in Popesti-Leordeni. Experienta in vanzari si preferabil prin telefon constituie un avantaj si este de dorit. Studii: minim studii medii (diploma de bacalaureat) studii superioare constituie un avantaj. Cunostinte operare PC. Abilitati de asimilarea rapida de informatii; Atitudine pozitiva orientata catre client si rezultat; Initiativa, ambitie, capacitati multitasking si spirit de competitie; Orientat spre noi oportunitati si dezvoltare a relatiei cu clientul; Abilitati de comunicare personala si interpersonala; Putere de convingere, atentie la detalii; Dorinta de colaborare pe termen lung, cat mai multi ani (nu cautam personal sezonier) Beneficii: Oferta salariala intre 2500 si 3200 Lei Net in functie de experienta si aptitudini. Training de specialitate si cursuri permanente de dezvoltare profesionala; Reduceri si beneficii in cadrul companiei; Suport in probleme de sanatate Mediu de lucru placut si conditii bune de munca; Se lucreaza de la 09:00 18:00 zilnic de luni pana vineri, sambata si duminica liber. In functie de implicare, rezultate, realizari, capacitatea de apartenenta la o echipa, se pot acorda bonusuri. Descrierea companiei PestControl Bucuresti ofera intreaga gama de servicii DDD (dezinsectie si deratizare) clientilor persoane fizice, juridice sau institutii publice. Companie cu o vasta experienta in sectorul DDD activam inca din anul 2010 pe piata din Bucuresti-Ilfov. PestControl Bucuresti ( Servicii de deratizare ) Adresă: Birou Popesti Leordeni Drumul Fermei Telefon: Mai multe informatii despre companie, pe site: www.pestcontrol-bucuresti.ro Va rugam frumos, daca sunteti interesat a trimiteti doar CV pe sau whatsapp , numai daca indepliniti conditiile din cerintele postului.

  • Angajare Telesales Satu Mare

    Firma telemarketing angajeaza colegi, pentru vanzarea produselor naturiste prin telefon. Program de luni - vineri, 8 ore zi. Salar atractiv. Asteptam CV la adresa:

Salvează căutarea