Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Telesales

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 8

    Candidatul ideal Detine abilitati de comunicare si negociere Proactiv, inovativ, independent si empatic Cunsostinte bune operare PC Cunsotinte limba engleza, nivel avansat Bune abilitati de organizare Atitudine pozitiva si orientare catre obtinerea si depasirea rezultatelor Experienta in vanzari online, constituie avantaj Responsabilitati Promovarea serviciilor companiei Contactarea telefonica a potentialilor clienti Informarea constanta a clientilor cu privire la ofertele si pachetele noi ale companiei Analizeaza si identifica clientii noi Dezvolta si mentine o relatie stransa si eficienta atat cu clientii companiei cat si cu colaboratorii Implementeaza proiecte de vanzari si camapanii de marketing Beneficii Colectiv tanar si dinamic Posibilitatea de a lucra intr-un domeniu in plina dezvoltare Sprijin constant din partea colectivului Atmosfera prietenoasa la birou Cafea nelimitata :) Descrierea companiei Expert24 este cel mai nou si inovativ start-up in domeniul intermedierii serviciilor din Romania. Platforma isi propune sa eficientizeze piata serviciilor, prin a pune la dispozitia clientilor posibilitatea de a solicita oferte intr-o varietate extinsa de servicii. Majoritatea expertilor din mediul online din România lucrează cu noi, avand in prezent peste 2000 de colaboratori in toata tara. Te asteptam in echipa noastra!

    Repostat automat
  • 6

    Domeniu de activitate Serviciu Clienți Tip jobFull time (normă întreagă) Nivel carierăJunior/Entry Level S.C. Octopuss srl angajează Prezentatoare pentru Show Room din sectorul 6 Bucuresti Cerințe: -experienta de minim 1 an de zile in vânzări -disponibilitate de lucru cu publicul - capacitatea de a promova în Social media -utilizator experimentat PC - competențe informatice dovedite Condiții: -salariu fix 2480 Ron + bonusuri de performanță -bonuri de masa -posibilitati de training la locul de muncă si dezvoltare personala Responsabilități: -realizarea planului de prezentări zilnice si atingerea obiectivelor zilnice. - planul de performanță lunara stabilit de directorul de vânzări -consilier a clientilor privind varianta optima a produselor si furnizarea de informatii complet asupra produselor; -oferirea celor mai bune solutii tehnice si estetice in vederea alegerea produsului si a accesoriilor. -intocmirea documentelor necesare finalizarii vanzarii si livrarii produselor; -cunoasterea perfecta a produselor comercializate, a conditiilor de acceptare si de lansare a comenzilor, a conditiilor de plata si livrare; Trimiteți CV în limba română format PDF pe adresa de email sau Wathsap.

  • Je suis un jeune tranger ivoirien vivant en Roumanie et je cherche un emploi a plein temps jai plusieurs qualit s et qualifications mon actif je parle fran ais anglais et aussi un peut de Roumain et jai aussi une legere exp rience en informatique merci de me contacter . Je peut travail dans plusieurs domaines Sunt un tânăr străin ivorian care locuiește în România și sunt în căutarea unui loc de muncă cu normă întreagă. Am mai multe calități și calificări în calea mea. Vorbesc franceză engleză și, de asemenea, un pic de română și am, de asemenea, o ușoară experiență în computer, vă rugăm să mă contactați Pot lucra în mai multe domenii

  • La Allianz-Țiriac ajutăm oameni, dezoltând oameni! Nu conteaza cine esti, conteaza cine vrei sa devii! Nu conteaza ce stii sa faci, conteaza sa fii dispus sa inveti! Dacă și tu crezi că te implinește să ajuți oameni, învățând lucruri care ți se potrivesc, cum ar fi să vii alături de noi? Credem în aducerea normalității în societate și mai credem în găsirea de soluții pentru oricine și pentru orice nevoie, oferind soluții financiare de la A la Z! Facem acest lucru ajutând oamenii să aibă acces la servicii medicale, servicii pentru copii, pentru tineri și seniori. Vei găsi oportunități de dezvoltare pe profilul tău, vei avea bonusuri de performanță, programe individualizate de dezvoltare, asigurări de sănătate, programe de mentorat, fără să fie nevoie sa preiei responsabilități, care nu au legătură cu tine. Cerinte minime: Diploma de bacalaureat, cunostinte minime de operare PC. Astept CV-ul tau pe adresa de email atasata acestui anunt.

  • 15

    #ANGAJĂMAGENT VÂNZĂRI CALL-CENTER LIMBA ROMÂNĂ #interviuonline #stămacasă Hai și tu în echipa Optima! Îți garantăm % * Program fix de Luni până Vineri de la 09:00 18:00 cu 1:30 pauză de masă *Lucrăm în regim telemuncă, activitatea se desfășoară ACASA&BIROU * Contract pe perioadă nedeterminată încă din prima lună, salariu în funcție de experientă, bonuri de masă și posibilitatea de a-ți mări considerabil veniturile prin bonusurile de performanță Căutam oameni ca tine, prin urmare vei beneficia de bonusuri atunci când vei recomanda viitori colegi Selectia este garantată dacă: *Esti sociabil și iți place să vorbești la telefon? *Ai abilitați de negociere? *Știi sa fii un bun coleg Așteptăm cu mult interes CV-ul tău la adresa de email:

  • 2

    Scurta descriere a companiei Arabesque este o companie romaneasca de succes, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje, care activeaza in zona de industrie, inoveaza in permanenta si dezvolta serviciile oferite clientilor sai, constructorii: livrarea pe santier in cel mai scurt timp posibil in orice punct geografic, consilierea tehnica de specialitate, prelucrarea si fasonarea carcaselor pentru fundatii, mixarea tencuielilor, debitarea panourilor de lemn, seminarii, tehnologii si produse noi si nu in ultimul rand stocuri foarte mari si preturi competitive. Cerinte - Studii superioare (reprezinta un avantaj studiile in domeniul tehnic) - Cunostinte in domeniul comercializarii si al utilizarii materialelor de constructii - Persoana comunicativa, cu abilitati de analiza si organizare - Permis de conducere categoria B Responsabilitati -Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti pe zona alocata (constructori, revanzatori, clienti finali, etc) ; -Prospectarea pietei si promovarea produselor companiei (materiale de constructii si finisaje) -Negocierea conditiilor de livrare, modalitatilor de plata, termenelor de livrare si de plata, respectand procedurile firmei; -Analizarea cerintelor clientilor si acordarea consultantei privind caracteristicile produselor si conditiilor de vanzare; Alte informatii Beneficii: -Venituri motivante, masina si telefon de serviciu -Mediu de lucru profesionist -Posibilitati reale de afirmare si avansare in cadrul companiei -Training inclus Arabesque SRL va prelucra datele dvs. cu caracter personal furnizate in timpul procedurii de selectie in conformitate cu GDPR. Pentru mai multe detalii legate de drepturile dvs si de modul in care le puteti exercita, accesati Trimitand candidatura, confirmati ca ati citit si acceptat informatiile cu privire la procesarea si utilizarea datelor dvs. personale.

  • 9

    De fiecare dată când primiți un mesaj despre o #oportunitate de a lucra de #acasă și răspundeți: #Mersi.....daaarr.... #nu cred că mă voi descurca #nu am timp! #nu cred în așa ceva, este o prostie să câștigi bani din asta! #nu este pentru mine un astfel de job Gândiți-vă de 2 ori înainte de a refuza , deoarece puteți da cu piciorul unei ocazii care iti va schimba viața! #IMPORTANT Vă puteți ocupa: part-time ( 1 -2 ore / zi ) sau full time (4-5 ore /zi ) Programul vi-l faceți cum doriți Dacă sunteți interesați, spuneți #DA și vă scriu în privat!

  • Vrei o cariera în asigurări? #TOTUL ONLINE din confortul casei tale. Orice Asigurare la orice Asigurător fără sa va deplasați!!!! Pentru oferte trimiteți documentele necesare pe WHAT UPla nr .Informatii la același nr, mesaj sau what up.

  • 32

    Lucreaza in timpul liber acasa si asa te alaturi echipei DVK GRANITE ROMANIA numai cu ajutorul internetului poti castiga comision de 1 euro pentru fiecare metru patrat pe care il vinzi. Un constructor daca ridica un bloc are nevoie de cel putin 5000 de mp.de granit si asa tu ai castig de 5000 de euro intrati pe site-ul fabricii noastre www.dvkmarmuragranit.com ca sa vedeti cu ce ne ocupam. Avem pret de vanzare din fabrica, iar pentru constructori pret vanzare container (350-500 mp. minim) Importurile de piatra le putem distribui in toata UNIUNEA EUROPEANA pentru detalii sau pentru o intanlire astept un apel la 0728786108 Ioana Constantin

  • 4

    - Promoveaza si vinde produsele si serviciile Dinamic 92 Distribution atat catre clientii existenti cat si catre cei potentiali si vine in intampinarea nevoilor acestora, - Ofera consultanta clientilor si acces la informatii complete si corecte despre produsele si serviciile de care sunt interesati, - Preia telefonic, prin e-mail si prin intermediul platformei de vanzari comenzile de la clienti si furnizeaza informatiile solicitate de catre acestia, - Urmareste livrarea comenzilor catre clienti in termen si in bune conditii, - Gestioneaza, mentine si dezvolta baza de date cu portofoliul de clienti ai firmei si relatia cu acestia, - Asigura suport agentilor de vanzari si se ocupa de gestionarea clientilor acestora atat in varf de sezon, cat si pe perioada concediilor de odihna. CERINTE - studii medii; - bune cunostinte de operare PC; - abilitati excelente de comunicare, organizare si negociere; - experienta in vanzarile prin telefon reprezinta un avantaj; - experienta in mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii; - determinare in obtinerea de rezultate.

  • 10

    Angajam operatori CALL-CENTER (fete/doamne) CU SAU FĂRĂ EXPERIENTA. Nu avem limita de vârsta și nici cerința de a avea studii terminate. (Persoane 18+) -Domeniul in care activam este marketing, iar obligația fiecărui operator Call Center este de a convinge clientul sa participe la evenimentele comerciale organizate de compania noastră. -Program de lucru Luni-Vineri/weekendurile sunt libere; 8:30-17:00 - Contract de munca perioada nedeterminata, - Salariu fix + 4 BONUSURI saptamanale si UNUL lunar - Colectiv extraordinar- poti Incepe imediat, - NU EXISTA TARGET! - salariu: 1500-2000 SEDIUL Se afla in sectorul 5, Calea 13 Septembrie, Complex Prosper Plaza.

  • 1

    Cautam persoana ambitioasa si specializata pe vanzari ! oferim 20% din cotractele semanate.

  • Vrei o cariera în asigurări? #TOTUL ONLINE din confortul casei tale. Orice Asigurare la orice Asigurător fără sa va deplasați!!!! Pentru oferte trimiteți documentele necesare la nr .Informatii la același nr, mesaj sau whatzap.

  • tractorist rutierist

  • Compania Jeunesse angajeaza lider de vanzari cu experienta . Cerinte:SARCINI: -Abilitati de comunicare in prezentarea ofertelor, bun organizator, meticulos, persuasiv, doritor sa aplice regulile networkmarketingului-lui; -Este bine daca se cunoaste folosire PC-lui si detinerea de cunostinte medicale; -Insusirea produselor, a formelor si metodelor de contactare / abordare a persoanelor; -Intocmeste documentele pentru inscrierea viitorilor consultanti, comenzi produse; -Tine legatura permanenta cu sponsorul, pentru a fi ajutat.

  • 3

    Vanzarea prin telefon a diverselor produse si servicii . Contacteaza clientii actuali si potentiali in vederea vanzarii produselor si serviciilor. Contacteaza clienti sau potentiali clienti in vederea bunei desfasurari a contractelor pe care le are cu firmele partenere,etc. Emite si transmite emailuri, faxuri, scrisori la solicitarea clientilor alocati in campanii verifica veridicitatea si corectitudinea informatiilor introduse in CRM, baze de date, etc completeaza un formular de reclamatii la sesizarea clientului specificand motivul reclamatiei preda formularele de comanda si reclamatii catre Project Manager foloseste si actualizeaza baza de date clienti cu informatii si cerinte despre clientii vechi/noi sau potentiali, comunicate de acestia utilizeaza programele de calculator :Word, Excel, Microsoft Outlook,Access, etc. utilizeaza fax, copiator, fax automat, soft companie, telefon, E mail, internet. se documenteaza in permanenta, referitor la noile produse/servicii oferite de catre firma. urmareste si propune modul de rezolvare a diferitelor aspecte aparute in activitatea de zi cu zi transmite managerului direct informatiile cu privire la : sesizarile si/sau reclamatiile de orice natura privind relatia dintre client si prestator (ex. neprimirea produselor comandate, primirea partiala sau gresita, modificare de adresa, neprimirea facturilor fiscale, plati duble sau incorecte,retururi/stornari/retrimiteri, calitatea poduselor si serviciilor, cereri de oferta si propuneri din partea clientilor, etc) semnaleaza managerului direct orice neregula sesizata in derularea unui proiect insusirea standardelor personale, notiunilor de comunicare si comportament valabile in cadrul oricarui departament al firmei. Responsabilitatile postului : executa in conditii de calitate si eficienta campaniile planificate respecta norma stabilita de conducerea companiei privind desfasurarea fiecarei campanii in parte este direct raspunzator de corectitudinea informatiilor, primite de la clienti sau potentiali clienti, introduse in baza de date raspunde in fata sefilor ierarhic superiori pentru activitatea desfasurata raspunde conform regulamentelor in vigoare pentru neindeplinirea sau indeplinirea defectoasa a sarcinilor ce-i revin raspunde de bunurile materiale luate pe inventar propriu respecta programul de lucru si durata pauzelor acordate emite zilnic numarul necesar de apeluri, minim 60 contacte/clienti apelati, respecta zilnic numarul minutelor pe care trebuie sa il vorbeasca cu clientii la telefon, minim 2 minute respecta regulile de protectia muncii si de PSI respecta ROI al S.C. Intercom Serv S.R.L. Programul de lucru : Programul de lucru este de 8 ore/zi/40 ore/saptamana. Cerintele pentru exercitare : Cerinte medicale : integritate anatomofunctionala a membrelor superioare acuitate vizuala normala acuitate auditiva normala vorbire normala Cerinte psihice :

  • Cautam vorbitori de limba germana nivel avansat pentru un nou proiect in Timisoara. Salariu motivant, bonusuri super accesibile.

  • Angajam asistenta clienti pt.un nou proiect in Timisoara pe limba germana, nivel avansat( B2). Numar de contact , mail

  • 4

    Consultant in asigurari / agent de asigurari ( Full time sau Part Time ) - autorizare online Atat procesul de vanzare cat si emiterea asigurarilor se fac online. CANDIDATUL IDEAL: - Studii medii/ studiile superioare constituie un avantaj; - Cunostinte medii de utilizare PC; - Atitudine proactiva, persuasiv si perseverent; - Bune abilitati de comunicare, negociere si orientare spre rezultat; - Experienta anterioara in vanzari constituie un avantaj; - Spirit de initiativa si capacitate de a lucra in echipa. BENEFICII: - Suport pentru autorizarea ca agent de asigurare (cod RAF); - Finantare 24 luni de activitate, in functie de rezultate; - Grile de comisioane progresive; - Traininguri gratuite; - Posibilitatea de a promova profesional si de a deveni manager de echipa in functie de performantele inregistrate si de interesul manifestat pentru activitatea desfasurata. RESPONSABILITATI: - Mentinerea si imbunatatirea relatiei cu clientii - Promovarea, prezentarea si vanzarea produselor companiei; - Efectuarea analizei de risc pentru client, construirea de oferte si finalizarea vanzarilor; - Prospectarea permanenta a pietei si promovarea serviciilor financiare; - Oferirea de servicii post vanzare clientilor pe durata derularii contractului.

  • Salveaza cautarea