Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Telesales

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • Esti o persoana amabila si descurcareata? Vrei sa inveti lucruri noi si esti la curent cu tehnologia? Accepta provocarea si vino in echipa noastra! Cerintele noastre: Cunostinte de baza MS Office Diploma de bacalaureat Abilitati de relationare cu oamenii Atentie la detalii si spirit de observatie Capacitate de adaptare la diverse situatii Foarte bune abilitati de organizare si prioritizare a activitatilor si timpului de lucru; Descrierea jobului: Contactarea clientilor din portofoliu în vederea promovarii produselor companiei Preluarea apelurilor generate de spot-urile TV Ce oferim: Contract de munca pe perioada nedeterminata Salariu de baza motivant Bonuri de masa Bonus lunar din vânzări Outbound Bonus lunar din vânzări Inbound Mediu de lucru business

  • 2

    Angajăm operator Call Center (limba romana) pentru biroul nostru din București. 8 ore/zi Luni Vineri. Atributii: contactarea potentialilor clienti , dar si a clientilor firmei. De asemenea, sunt bineveniti in echipa noastra si tinerii noi in campul muncii, experiența profesională nu este o cerință obligatorie.

  • Când nu ai experiență într-un domeniu e greu să visezi că într-o zi vei ajunge sus. Noi cunoaștem bine acest sentiment, pentru că așa am început și noi. Acum, vrem să dăm înapoi ce am primit la rândul nostru când am avut nevoie de susținere atunci când de jos de unde eram și până în nori drumul părea aproape imposibil de realizat. Acea susținere cu încredere și optimism am primit-o noi, aceeași susținere te așteaptă și pe tine. Dacă te caracterizează: Atitudinea pozitivă; Determinarea; Bunele abilități de comunicare și convingere; Orientarea către rezultate și atingerea targetului (avem bonusuri foarte atractive); Motivația de a lucra alături de colegi, unde spiritul de echipă este foarte apreciat. Atunci cu siguranță ești potrivit/ă pentru un post de Consultant Vânzări Call Center la Optima. Iată ce vei face alături de noi: Vei identifica nevoile clienților și vei promova serviciile partenerilor noștri; Vei propune oferte customizate, în funcție de nevoile clienților, cu scopul de a le oferi acestora exact lucrurile de care au nevoie; Vei oferi informații corecte referitoare la produsele și serviciile promovate; Vei vinde prin telefon servicii și produse conform contractelor aflate în derulare. La Optima, pregătim colegii care se alătură echipei noastre pentru succesul în vânzări. Fiecare nou coleg are acces la traininguri specializate și susținere din partea noastră și a întregii echipe, astfel încât provocările și obiecțiile venite din partea clienților sunt tratate cu profesionalism și încredere, pentru a garanta succesul pe termen lung. Pe lângă trainingurile specializate, susținere și o echipă faină, noi îți oferim: Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; Salariu fix în funcție de experiență Bonuri de masă; Posibilitatea de a-ți mări considerabil veniturile prin bonusuri; Abonament medical la o clinică privată; 7Card - pentru timpul tău liber; Evenimente interne; Concursuri motivaționale; Activități împreună cu echipa; Aplică acum pentru postul de Consultant Vânzări Call Center la Optima!

  • 1

    Gaseste curajul de a-ti urma inima si intuitia. Cumva, ele stiu deja ceea ce iti doresti cu adevarat sa devii. Restul este pe plan secund" - Steve Jobs - CONSULTANT FINANCIAR Esti in cautarea unui partener care sa te sustina in dezvoltarea propriei afaceri? Doresti sa te dezvolti dupa modelul oamenilor de succes? Compania recruteaza si selecteaza Consultanti Financiari! Cei selectionati vor deveni profesionisti in asigurari printr-un program dedicat de training, coaching si mentoring.

  • Angajam agenti pe retentie, cunoscatori de limba olandeza, engleza, franceza, italiana, spaniola, norvegiana pentru birou in Bucuresti. Oferim salariu peste media pietei si numeroase bonusuri. Daca esti interesat, nu ezita sa ne contactezi!

  • Suntem un Ong ce ne ocupam cu colectarea de fonduri pentru persoane cu Dizabilitati.se lucreaza munca de TEREN!Împreună vom reuși!

  • 15

    Candidatul ideal: Persoana organizata, perseverenta Orientare catre client Abilitati bune de comunicare Cunostinde bune operare PC Persoana responsabila, serioasa Atitudine pozitiva, spirit de echipa Cunostintele de limba engleza constituie avantaj Experienta intr-un Call Center sau in vanzari (de preferat) Responsabilitati principale: Contactarea telefonica a potentialilor clienti, persoane juridice Promovarea si vanzarea serviciilor companiei Mentinerea si cresterea portofoliului de clienti al companiei. Activitatea se va desfasura in mod exclusiv la sediul companiei in Oradea. Program de lucru: Luni - Vineri 09:00 - 17:00. Salarizare lunara fixa + bonuri de masa + comision Descrierea companiei: Russmedia Digital face parte din trustul media Russmedia GmbH din Austria care printre altele, desfășoară activități în România, Austria, Germania și Ungaria. Asteptam CV-ul tau!

    Repostat automat
  • 2

    Dettagli offerta/contratto: Stipendio: 2400 ron netti (4103 ron lordi) Contratto a tempo indeterminato Benefici: Buoni pasto (15 ron/giorno lavorato) Assicurazione medica (affari aziendali in Arcadia) Periodo di formazione: 2 settimane (1 teoria + 1 pratica) Orario di lavoro: intervallo 10:00 - 18:30 compreso sabato e domenica (praticamente lavorando 5 giorni su 7)

  • Ce cautam noi la candidatul ideal? Experienta anterioara de relationare cu clientii (reprezinta avantaj); Bune abilitati de comunicare si negociere; Atitudine pozitiva, orientata catre client; seriozitate la locul de munca; Deschidere spre zona de IT&C (tehnica/telefoane reprezinta avantaj); Abilitati in urmatoarele arii: organizare, orientare catre rezultate si gasire de solutii; Abilitati de PC: Word, Excel, E-mail; Studii medii finalizate prin diploma de bacalaureat sau studii superioare (in curs/finalizate); Abilitati de comunicare foarte bune; Descrierea jobului: Propune solutii de comunicare potrivite clientilor Vodafone prin oferirea de abonamente si vanzare de telefoane, extra-optiuni de net, tablete; Protejeaza/creste profitabilitatea clientilor prin angajamente pe termen lung; Cunoasterea excelenta a produselor si serviciilor companiei, propunerilor financiare, produselor, serviciilor si portofoliilor competitorilor directi. Ce oferim: Salariu fix 2200 lei net si bonusuri din vanzari; venituri in medie 3500-4500 lei net Program full time ( L-V; ora pauza inclusa); Training de specialitate; Atmosfera placuta de lucru in cadrul unei echipe de profesionisti; Posibilitate de avansare in concordanta cu performanta demonstrata.

  • Recrutam pentru clientul nostru un Consultant Vanzari in domeniul Telecomunicatiilor. Vei lucra in magazin, in locatie fixa, in mijlocul unui colectiv unit, in care respectul, profesionalismul, performanta si oportunitatile de dezvoltare profesionala sunt mereu prezente. Ce cautam? - O persoana cu abilitati de comunicare, ambitioasa, perseverenta si o puternica dorinta de a face o cariera in vanzari - Experienta in vanzari (minim 6 luni) -Diploma de bacalaureat obligatoriu Ce oferim? - Pregatire profesionala in cadrul companiei - Program de training platit - Salariu fix plus comisioane avantajoase din vanzari - Echipa tanara, dinamica si implicata - Oportunitatea de a avansa in cadrul companiei - Un program de lucru flexibil (stabilit intre colegi) Salar 2000 lei net + bonusuri din vanzari (3500-4000 lei total) Locatii: Manastur, Centru sau Marasti Program: Full-time

  • Requirements: 1. English speaking skills(advanced) 2. Communication skills 3. Profit and positive-driven character 4. Professional behavior 5. Max age: 26 We offer: 1. Professional set up 2. Young and competitional business environment 3. Full training provided 4. Competitive salary package(fixed + bonuses) 5. Personal development Once we receive your CV, we assume your true interest in the offer, and you will be contacted. Both parties time is important.Thank you!

  • Descriere Responsabilități: Identifici nevoile potențialilor clienți și menții standardele de calitate solicitate de partenerul proiectului; Propui oferte customizate, în funcție de nevoile clienților, cu scopul de a le oferi acestora exact lucrurile de care au nevoie; Oferi informații corecte referitoare la produsele și serviciile promovate; Vinzi prin telefon servicii / produse conform contractelor aflate în derulare; Îți îndeplineșți obiectivele lunare individuale și de echipa; Participi activ la îmbunătățirea proceselor de lucru. O să ai parte de: Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; Program flexibil, full-time în intervalul 09:00-17:30 în Bucureșți de luni până vineri; Salariu în funcție de experiență, bonuri de masă și posibilitatea de a-ți mari considerabil veniturile prin bonusuri; Asigurare medicală privată; 7 Cards pentru timpul tău liber; Atmosfera de lucru plăcută; Team leaderi tineri, cu experiență & prietenoși; Acces la training: tehnici de vânzare, comunicare și negociere pe care le înveți la noi și le aplici oricând apoi; Coaching one2one investim pentru a-ți crește performanță; Evenimente interne, concursuri lunare cu premii atractive, activități împreună cu echipa. Tipul de angajare Full-time

  • Ești candidatul ideal dacă: Ai abilitati de negociere si putere de convingere Ai minimum 6 luni experienta pe un rol similar; Ai cuno tin e de operare PC (Word, Excel, Outlook) Esti orientat/ă catre rezultate si catre client Ai abilitati de organizare si gestionare a timpului Ai capacitatea de asimilare rapida a informatiilor noi. Ce trebuie să faci? Sa prospectezi, contactezi si sa promovezi servicii catre clienti noi Sa identifici noi oportunitati de promovare a serviciilor companiei prin contactarea potențialilor clienți (prin telefon și/ sau prin e-mail) Sa intelegi nevoile clientilor, cu scopul de a le propune spre vanzare produsele si serviciile care se potrivesc nevoilor exprimate Sa construiesti, sa adaptezi si sa propui catre client, oferte de servicii dedicate si personalizate acestora; Sa menti si sa dezvolti relatiile cu clientii din portofoliul companiei Alte informatii: Pachet salarial în valoare de 3000 de lei (format din salariu fix plus beneficii) Tichete de masa 400 lei/luna( 20 lei valoarea tichetului pentru fiecare zi lucrata); Program de lucu flexibil : L-V 09:00-18:00; Contract de munca - perioada nedeterminata ; Trainig-uri pentru specializare Locatie: Bucuresti, sector 4

  • Companie internationala cauta Consilier clienti cu limba engleza. Cerinte: - persoana comunicativa, flexibila, proactiva, atenta la detalii - cunostinte avansate de limba engleza (vorbit+scris) - disponibilitate pentru program de lucru in ture si in weekend - se lucreaza de la sediul din Cluj-Napoca. Experienta nu este necesara. Asteptam cu nerabdare sa primim CV-ul tau!

  • Hello, Sunt in cautare de Consultan Vanzari in Bucuresti. Clientul este o companie mutinationala din domeniul tehnologiei. Compania este prezenta in aproape 100 de tari si este una dintre cela mai mari companii din domeniu. Interactionarea directa cu clientii intr-o reprezentanta de telecomunicatii Promovarea & vanzarea serviciilor si produselor companiei Raspuns catre solicitarile de suport ale clientilor Crearea de legaturi pe termen lung cu clientii, oferindu-le o experienta peste asteptari Imprietenirea cu tehnologia & dobandirea de abilitati tehnice. Cerinte: Abilitati excelente de comunicare si negociere Punctualitate, rabadare si adaptabilitate Orientare spre atingerea obiectivelor Atitudine pozitiva & o fire plina de energie Deschidere spre invatare continua si noi provocari. Beneficii: Bonusuri atractive, in functie de vanzari Tichete de masa Abonament medical Abonament mobil nelimitat (voce & date) Cursuri de formare profesionala, acces la platforme de invatare Oportunitati de cariera Mediu de lucru profesionist, intr-o companie bazata pe valori, alaturi de colegi faini.

  • 2

    Societate comerciala ,distribuitoare de farmaceutice ,angajeaza Operator vanzari Telesales full time. Daca esti sociabil ,comunicativ , ai experienta in comunicare si relationare cu clientii/potentialii clienti contacteaza-ne la numarul de telefon afisat -Vlad.

  • Candidatul Ideal - Cunostinte de operare PC precum si utilizarea programelor de tip Microsoft Office; - Atentie la detalii; - Spirit de initiativa si dorinta de invatare si dezvoltare; - Minim studii medii; - Persoana ordonata, organizata, bune abilitati de comunicare; - Capacitate de a lucra cu oamenii; - Usurinta, claritate si coerenta in exprimare; - Atentie la detalii; - Spirit de echipa; - Punctualitate; CONSTITUIE AVANTAJ: - Cunostinte de operare in Excel-experienta de lucru avansata; - Cunosterea limbilor : engleza, franceza, germana minim nível mediu. Descrierea jobului - Verificarea si preluarea comenzilor primite pe platforma online si intoducerea acestora in sistem - Sa vorbeasca la telefon cu clientii, in vederea confirmarii comenzilor; - Sa intocmeasca pe calculator fisa de transport (awb) si factura fiscala; - Verifica si arhiveaza documentatia intocmita; - Verifica corectitudinea facturilor proforme intocmite; - Sa pregateasca produsele in vederea predarii firmelor de curierat; (ocazional); - Preluarea si verificarea retururilor; - Verificarea stocului de marfa. ( la nevoie pentru facturare ); - Alte sarcini legate de vanzarile online. Oferim contract de munca pe durata nedeterminata si alte avantaje. Perioada de proba: 3 luni. Program L-V: 08:30 - 17:30 Salariu: 2500 Lei net pentru primele 6 luni + bonuri de masa Cu noul coleg ne dorim o relatie profesionala pe termen lung. Te asteptam cu drag in echipa noastra! Descrierea companiei Suntem un magazin online ce se ocupa cu comercializarea pieselor auto.

  • Candidatul ideal: - Studii medii/superioare finalizate; - Cunoștințe MS Office; - Cunoștințe limba engleză nivel mediu; - Experiență anterioară în call center - constituie avantaj experiență în domeniul medical; - Persoană flexibilă, dinamică, responsabilă și rezistentă la stres; - Foarte bun spirit d organizare; - Inițiativă și orientare către pacient; - Capacitate d concentrare. Descrierea jobului - Pr luare , g stion r a, r dir cțion re pelurilor din part p ci nților în conformit te cu proceduril agre te, tingând obiectivele calitative și cantitative stabilite; - Informarea pacienților/clienților, cu privire la programul de lucru al Policliniciilor / Spitalului și al medicilor; - Programarea sau reprogramarea pacienților la consultații și investigații medicale; - Sprijinul pacienților prin oferirea de informații corecte în ceea ce privește pregătirea anterioară necesară efectuării diferitelor investigații medicale; - Oferirea informațiilor cu privire la toate serviciile medicale oferite de Sanador;

  • 1

    Iti place sa comunici si ai vrea sa ajuti oamenii sa-si gaseasca locuinta potrivita? Cautam agenti imobiliari dornici de a avea o cariera in domeniul imobiliar. Candidatul ideal trebuie sa fie: Persoana ambitioasa cu atitudine pozitiva si cu zambetul pe buze Capacitate de organizare si planificare; Necesitatea de a cunoaste minim o limba straina. Disponibilitate full time pentru job. Tinuta obligatorie: office. Permis categoria B constituie avantaj. Responsabilitati: Identificarea cererilor si ofertelor imobiliare Promovarea activa a ofertelor Vizionari proprietati Inregistrarea portofoliului in CRM-ul intern Gestionarea cu succes a relatiilor cu clientii. Beneficii: Training și sprijin pe tot parcursul evoluției tale în agenție Mediu de lucru dinamic, diversitate în muncă. Oportunitatea de a face parte dintr-o echipă cu experienta în domeniul imobiliar. Pachet logistic necesar îndeplinirii activită ii de lucru cu succes. Hai sa ne cunoastem! Asteptam cv-ul tau pe mail: sau sa ne contactezi la numarul de telefon:

  • 3

    Recrutam pentru clientul nostru un Consultant Vanzari in domeniul Telecomunicatiilor. Ce cautam? - O persoana cu abilitati de comunicare, ambitioasa, perseverenta si o puternica dorinta de a face o cariera in vanzari - Experienta in vanzari (minim 6 luni) Ce oferim? - Pregatire profesionala in cadrul companiei - Program de training platit - Salariu fix plus comisioane avantajoase din vanzari - Echipa tanara, dinamica si implicata - Oportunitatea de a avansa in cadrul companiei - Un program de lucru flexibil (stabilit intre colegi) Locatie: Manastur sau Marasti Asteptam cu drag sa te cunoastem!

  • Salveaza cautarea