Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Timis

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 2

    Firma multinationala angajam reprezentanti comerciali in depozit profile aluminiu. Cautam colegi ( barbati ) sociabili, organizati, care sa aiba disponibilitatea de a invata. Jobul implica activitati specifice de vanzare, de organizare a comenzilor, de primire a clientilor la birou si prezentarea produselor comercializate, preluarea telefonica si prin e-mail a comenzilor, acordarea constanta a informatiilor despre stocuri, termene de livrare, realizarea de oferte comerciale, mentinerea legaturii cu clientii. Candidatul care aplica pentru acest job trebuie sa aiba permis de conducere categoria B. Asteptam cv -ul tau daca crezi ca te potrivesti cu cerintele postului, la adresa de e-mail :

  • 1

    Vino să faci parte din călătoria noastră! Căutăm agent de vânzări în zona Dudestii Noi.

  • Angajam vânzătoare cu experiența la magazin de posete /haine .Magazinul este in zona Sinaia.Mai multe detali la tel 0722995984

  • 25

    Angajam agenti-consultanti vanzari. Partener E.ON OFERIM PACHET SALARIAL MOTIVANT (3000-5000 RON) Cerinte: -Studii medii finalizate (minim); -Experianta acumulata intr-un job de comunicare/relatii publice/vanzari, reprezinta un avantaj; -Iti place sa interactionezi cu oamenii, ai abilitati bune de comunicare; -Esti energic, pozitiv, ai putere si dorinta de munca; -Esti perseverent, negociezi cu succes; -Esti organizat, responsabil si orientat spre rezultate; Descrierea job-ului: -Interactionezi in mod direct pentru a promova si incheia contracte de furnizare gaze naturale si energie electrica; -Ai munca de teren 90% din timpul de munca; -Respecti un targhet de vanzari zilnic/lunar; -Raportezi zilnic activitatea catre superiorii ierarhici; Ce oferim: -Salar fix+comision+bonusuri de performanta; -contract de munca 8h/zi pe perioada nedeterminata; -program de lucru flexibil, adaptat nevoilor tale; -loc de munca placut, stabil si sigur; -Training; -posibilitati reale de promovare ca leader de echipa celor care demonstreaza rezultate si abilitati necesare; -Oportunitatea de a lucra intr-un domeniu nou, de viitor si foarte bine platit;

  • https://refer.sharetoearn.co/Andreidenes15 Inserati linkul de mai sus e 100%100 real trebuie sa urmezi doar pasi...ajungi pana la 300$ pe zi incearca nu vei avea nimic de pierdut trebuie doar sa copiezi linkul complect cu tot cu andreidenes15

  • 22

    caut colaboratori part-time sau full time ,servicii financiare nu necesita neapărat experienta,atitudinea conteaza program flexibil birou,teren sau de acasa pentru persoanele cu experienta exista varianta de a avea propria echipă detalii pe mesaj sau mail Detalii: -servicii de consultanță financiară,intermediere credite bancare pentru persoane fizice și companii mic; -dezvoltare personala -colaborarea este în baza unui PFA sau SRL -colaborarea simpla in baza. grilei de compensare ,comisioane atractive Nota: Ne adresăm in special persoanelor care locuiesc în județele TIMIS,ARAD și CARAS SEVERIN

  • 16

    Angajam persoane cunoscatoare de limba italiana pentru postul de Operator call- center. Cerinte: - studii: scoala profesionala/ liceu - cunostinte de limba italiana- nivel conversational - abilitati de comunicare Beneficii: - se ofera salariu fix si bonus in functie de performanta - mediu de lucru placut. Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV la adresa office@clarismart. ro sau sa sune la nr. de tel. 0730643789, 0723186646.

  • 15

    Agent imobiliar independent - un proiect stabil pe termen lung la RoaImobiliare. Tu cate ore pe zi muncesti ca sa castigi lunar 1000 euro? Dar 2000 euro? Noi iti dam reteta. Tu iti faci programul. RoaImobiliare recruteaza persoane inteligente, dinamice, cu spirit antreprenorial, cu dorinta de a-si construi propria afacere in imobiliare. Pentru detalii trimite CV cu fotografie si Scrisoare de intentie la roawdb @ gmail.com . Nu tratam aplicatiile superficiale!

  • 12

    - Persoana ambitioasa, serioasa, atenta la detalii, motivata dе castig; - Abilitati dе comunicare, negociere si persuasiune; - Flexibilitate, sociabilitate; - Corectitudine, responsabilitate; - Capacitatea dе a acumula cunostinte noi; - Capacitate dе planificare si organizare; - Orientare catre client si rezultate; - Experienta in vanzari constituie un avantaj. - Permis conducere categoria B constituie un avantaj Descrierea jobului - Promoveаza produselе compаniеi; - Crеeаzа si dеzvolta relatii dе partеneriаt cu cliеntii; - Urmareste rеalizarеа obiectivelor ; - Prospectаrea pietei in vederea dezvoltarii portofoliului propriu; - Respectarea si indeplinirea sarcinilor primite; - Analizeaza si propune solutii pentru cresterea vanzarilor; - Cunoasterea pietei de profil si concurentei ; - Mentinerea gradului de neincasare a facturilor in limitele agreate; - Punct de lucru in Timisoara - Unul dintre posturi are si alte orase atribuite (Arad, Sibiu, Cluj, Alba-Iulia...) Se asigura telefon, tableta, masina dupa caz Asteptam cv-urile la adresa de email: , Doar persoanele selectate vor fi contactate. Salar atractiv+ comision din vanzari Descrierea: Pro West Quality Firma noastra si-a început activitatea în anul 2018– prin intermediul colegilor nostri ingineri cu experienta,Printre clientii nostrii se numara în special societati comerciale mici mijloci si mari , cu cele mai diversificate domenii de activitate. Pentru acestea din urma, prestam servicii de consultanta si asistenta  complexa si eficienta. Scopul nostru este solutionarea problemelor de conducere si gestiune a clientilor nostrii, îmbunatatirea permanenta a culturii comerciale, informarea permanenta a clientului cu legislatia curenta, aflata în vigoare. Domenii de prestare a serviciilor : ✓ ISO 9001:2015 Implementarea sistemelor de calitate. ✓ ISO 14001:2015 Implementarea sistemelor de ghidare mediu – centralizate. ✓ ISO 22000:2005 (IFS (International Food Standard), BRC (British Retailer Consortium)) Implementarea sistemelor de ghidare al sigurantei alimentelor. ✓ HACCP Implementarea, predarea, introducerea, evaluarea, certificarea sistemelor referitoare la siguranta alimentelor. ✓ Calcularea valorilor nutritionale

  • 15

    REPREZENTANT VANZARI Detaliile postului CANDIDATUL IDEAL -Persoana sociabila; -Persoana deschisa sa inveti lucruri noi; -Persoana care are nevoie de un job full time; -Persoana optimista si care face lucruri cu pasiune; -Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client; -Capacitatea de asimilare rapida, initiativa si amabilitate; -Punctualitate, responsabilitate; -Auto-motivat, orientat spre rezultate; -Permis de conducere obligatoriu; DESCRIEREA JOBULUI -Prezentarea produselor noastre si promovarea imaginii companiei catre client; -Sustinerea Sales-Manager-ului in procesul de vanzare; -Implementarea strategiei de vanzare si urmarirea fidelizarii clientilor; -Mentinerea relatiilor cu clientii si cu potentialii clienti; -Promovarea si prezentarea produsului. BENEFICII: -Sansa de a avansa pe baza rezultatelor proprii; -Pachet salarial motivant, raportat la realizariile efectuate; -Program flexibil, independenta in organizarea muncii; -Atmosfera placuta de lucru intr-o echipa tanara, dinamica si ambitioasa, in plina expansiune; -Oportunitatea de a te dezvolta personal prin traininguri de specialitate si seminarii; -Calatorii in diferite tari. Numar de telefon: 0727325911 Adresa e-mail:

  • 2

    Tiparituri, materiale tipografice. Afise, flyere, mape. Etichete. Ambalaje din hartie si carton pentru uz alimentar si general.

  • 8

    Profilul candidatului: • experienta in vanzari de minim 2 ani; experienta in comercializarea produselor tehnice si/sau a celor calitative constituie un avantaj important • abilitati tehnice • cunostinte operare calculator • persoana ambitioasa, cu initiativa si excelente abilitati de comunicare, negociere si time-management • usurinta in stabilirea de contacte noi si dezvoltarea relatiilor interpersonale pe termen lung • flexibilitate, spirit organizatoric si de echipa • capacitate de a lucra independent si eficient • studiile superioare reprezinta un avantaj • vanzarea directa (B2B) de produse si servicii • generarea activa de clienti noi si consilierea celor existenti • atingerea targetelor lunare conform planului anual convenit • incasarea soldurilor din piata • utilizarea documentatiei de vanzari si a fisierelor electronice, ca de ex. planul de vizitare Oferta noastra: • posibilitatea construirii unei cariere de succes in cadrul unui concern international • contract de munca pe durata nedeterminata • o piata cu potential • training de specialitate • salariu fix plus o schema motivanta de bonusare • masina de firma ce poate fi folosita si în interes personal

  • 4

    Gi Group România recrutează Customer Service Support cu limba franceză - avansat, pentru o importantă companie de IT din Timișoara. Responsabilități: ➣ Gestionează și soluționează solicitările primite de la utilizatori sau clienți într-un mod plăcut și profesional; ➣ Conform procedurilor convenite, răspunde solicitărilor de acordare de asistență sau de prelucrare; ➣ Gestionează prompt apelurile nerezolvate și urgente. Cerințe: ➣ Limba franceză la nivel avansat; ➣ Limba engleză la nivel mediu; ➣ Bune abilități de comunicare și spirit de echipă; ➣ Atenție focusată asupra nevoilor clienților; ➣ Orientat spre rezolvarea problemelor; ➣ Flexibilitate și disponibilitate pentru munca în 3 schimburi. Se oferă: ➣ Pachet salarial competitiv, beneficii și bonus de relocare; ➣ Servicii medicale, beneficii sportive, vouchere pentru prânz; ➣ Training și certificări: training cu produse și tehnologii actuale; ➣ Se oferă posibilitatea de creștere profesională în cadrul companiei. Așadar, te asteptăm la o discuție și o cafea, la sediu Gi Group Timișoara. Pentru mai multe detalii tel. 0746 047 580 sau trimite-ne CV-ul tău.

  • 5

    Vino să faci parte din călătoria noastră! Căutăm agent de vânzări în zona Timisoara.

  • 1

    Vino să faci parte din călătoria noastră! Căutăm agent de vânzări în zona Liebling.

  • 6

    TE ASTEPTAM IN ECHIPA NOASTRA DACA: -Detii abilitati de comunicare, convingere si negociere, relationare si iti place lucru in echipa. -Esti organizat, ambitios si perseverent. -Ai spirit de observatie si initiativa, esti dinamic si eficient. -Vrei sa inveti lucruri noi intr-o maniera accesibila. -Esti motivat de castigurile suplimentare. CERINTE -Studii liceale si diploma de bacalaureat. -Experienta in vanzari directe credite, asigurari sau telecom constituie un avantaj. -Cunostinte de operare PC (Microsoft Office). DESCRIEREA JOBULUI -Identifici noi oportunitati de vanzare si atragi clienti noi prin vanzarea de servicii. -Acorzi consiliere si sprijin clientului in alegerea celei mai potrivite solutii de creditare din portofoliul de produse de creditare al companiei. -Gestionarea portofoliului de clienti existenti ai companiei. -Prezinti produsele de creditare. -Raporteaza corect, complet si la timp activitatile desfasurate superiorului direct. BENEFICII -Un venit compus din salar fix plus comisioane in functie de volumul vanzarilor. -Training si programe de dezvoltare continua. -Plan de cariera motivant. CV urile se pot depune la adresa : str. 20 Decembrie 1989, nr 26 sau la adresa de e-mail Tel- 0724709596

  • Căutăm colaboratori locali dinamici, activi și în căutare de noi oportunități, îți propunem activitatea de Brokeraj. Avantajele inceperii acestei activități sunt că poți intermedia următoarele categorii de servicii și produse: -Asigurări (generale,de viata unde colaboram cu toate companiile de asigurări din piață). -Credite unde colaborăm cu majoritatea băncilor din piața românească, companii de leasing și Ifn-uri. -Turism (intermediem orice pachet turistic intern și extern, bilete de avion, cazare, etc...) -Imobiliare (vânzarea, cumpărarea, încheierea locuințelor, spatiilor comerciale, terenurilor și orice forma existenta în piață de către clienți). Odată cu începerea acestei activități beneficiați de următoarele avantaje: -Ești plătit pentru fiecare serviciu sau produs intermediat. -Clienții găsesc consultanță în toate domeniile de mai sus direct la tine economisind timp și bani. -Ai multe posibilități de creștere și dezvoltare. Înveți, te autorizezi, practici și te dezvolți. Partea cea mai bună este că toată activitatea o gestionezi de pe platforma companiei, timpul efectiv investit fiind flexibil și la dispoziția ta. Îți punem la dispoziție atât platforma de servicii unde poți oferta toate categoriile de produse și servicii puse la dispoziția noastră, dar și platforma E-learning, unde sunt cursuri de formare, specializare și venim în ajutorul tău, pentru a-ți crea un parcurs normal al activității ce urmează să o desfășori. Dacă este pentru tine aștept cu drag un mesaj din partea ta pentru a trece la următoarea etapă. Succes. Te invit să aplici pe https://forms.gle/dtdobUmcZsYnazCT8 și îți urez spor în toate.

  • 14

    Studii minime 12 clase cu diploma de bacalaureat. Relatii la telefon 072 6631646 sau la sediul firmei din Timisoara, str. Giuseppe Verdi , nr.1

  • 1

    Cautam o colega care: -ii intampine pe clienti cu energie pozitiva -ii consilieze pe clienti in functie de preferintele lor -sa stie sa foloseasca calculatorul -sa fie vorbareata si activa social -sa ii placa sa lucreze cu oamenii -sa isi doreasca sa castige cat mai mult Sarcini: -identificarea nevoilor si dorintelor clientilor -oferirea de solutii optimizate si personalizate pentru necesitatile lor -promovarea produselor din portofoliu -incasarea si aplicarea de folii Noi oferim: -training de specialitate -energie pozitiva -colegialitate si respect -salariu fix + comision -bonusuri de performanta si cadouri in functie de realizari Detalii la numarul de telefon 0753 029 762.

  • 10

    Caut 10 fete/femei serioase, pozitive,ambițioase, care își doresc să lucreze în echipa mea. Castigi atât cât te implici, program flexibil, 23,30% comision din vânzări.

  • Salveaza cautarea