Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Timis Timisoara

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 4

    Caut 10 fete/femei serioase, pozitive,ambițioase, care își doresc să lucreze în echipa mea. Castigi atât cât te implici, program flexibil, 23,30% comision din vânzări.

  • 5

    Descrierea companiei Partener oficial Nestle zona de Vest, cu experienta de peste 15 ani in industria vending (aparate de bauturi calde Nescafe) angajeaza: Representant Vanzari zona de Vest Candidatul ideal - Experienta in vanzari (minim 2 ani) - constituie un avantaj - Abilitati de comunicare si negociere. - Minim studii medii. - Disponibilitate deplasari. - Persoana cu initiativa, capabila sa lucreze independent si in echipa. - Capacitate de organizare si respectare termene stricte de raportare, atentie la detalii. - Carnet conducere categoria B cu experienta (cazier auto) Descrierea jobului - Administreaza si dezvolta portofoliului de clienti alocat. - Prospecteaza piata in vederea contractarii de noi clienti. - Realizarea obiectivelor setate de companie. - Raportare conform procedurii interne. - Mercantizarea produselor companiei. - Monitorizeaza: preturile practicate pe piata la produsele similare, produsele noi aparute pe piata, expunerea corespunzatoare a produselor proprii in locatiile KA. Se ofera: -initiere in domeniul vending -cursuri de basic sales -masina si telefon de serviciu -salariu fix primele 6 luni (perioa de initiere) -bonus de perfomanta dupa perioada de acomodare

  • 1

    - Persoana ambitioasa, serioasa, atenta la detalii, motivata dе castig; - Abilitati dе comunicare, negociere si persuasiune; - Flexibilitate, sociabilitate; - Corectitudine, responsabilitate; - Capacitatea dе a acumula cunostinte noi; - Capacitate dе planificare si organizare; - Orientare catre client si rezultate; - Experienta in vanzari constituie un avantaj. - Permis conducere categoria B constituie un avantaj Descrierea jobului - Promoveаza produselе compаniеi; - Crеeаzа si dеzvolta relatii dе partеneriаt cu cliеntii; - Urmareste rеalizarеа obiectivelor ; - Prospectаrea pietei in vederea dezvoltarii portofoliului propriu; - Respectarea si indeplinirea sarcinilor primite; - Analizeaza si propune solutii pentru cresterea vanzarilor; - Cunoasterea pietei de profil si concurentei ; - Mentinerea gradului de neincasare a facturilor in limitele agreate; - Punct de lucru in Timisoara - Unul dintre posturi are si alte orase atribuite (Arad, Sibiu, Cluj, Alba-Iulia...) Se asigura telefon, tableta, masina dupa caz Asteptam cv-urile la adresa de email: , Doar persoanele selectate vor fi contactate. Salar atractiv+ comision din vanzari Descrierea: Pro West Quality Firma noastra si-a început activitatea în anul 2018– prin intermediul colegilor nostri ingineri cu experienta,Printre clientii nostrii se numara în special societati comerciale mici mijloci si mari , cu cele mai diversificate domenii de activitate. Pentru acestea din urma, prestam servicii de consultanta si asistenta  complexa si eficienta. Scopul nostru este solutionarea problemelor de conducere si gestiune a clientilor nostrii, îmbunatatirea permanenta a culturii comerciale, informarea permanenta a clientului cu legislatia curenta, aflata în vigoare. Domenii de prestare a serviciilor : ✓ ISO 9001:2015 Implementarea sistemelor de calitate. ✓ ISO 14001:2015 Implementarea sistemelor de ghidare mediu – centralizate. ✓ ISO 22000:2005 (IFS (International Food Standard), BRC (British Retailer Consortium)) Implementarea sistemelor de ghidare al sigurantei alimentelor. ✓ HACCP Implementarea, predarea, introducerea, evaluarea, certificarea sistemelor referitoare la siguranta alimentelor. ✓ Calcularea valorilor nutritionale

  • 5

    Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • 9

    Studii minime 12 clase cu diploma de bacalaureat. Relatii la telefon 072 6631646 sau la sediul firmei din Timisoara, str. Giuseppe Verdi , nr.1

  • 2

    Gi Group România recrutează Customer Service Support cu limba franceză - avansat, pentru o importantă companie de IT din Timișoara. Responsabilități: ➣ Gestionează și soluționează solicitările primite de la utilizatori sau clienți într-un mod plăcut și profesional; ➣ Conform procedurilor convenite, răspunde solicitărilor de acordare de asistență sau de prelucrare; ➣ Gestionează prompt apelurile nerezolvate și urgente. Cerințe: ➣ Limba franceză la nivel avansat; ➣ Limba engleză la nivel mediu; ➣ Bune abilități de comunicare și spirit de echipă; ➣ Atenție focusată asupra nevoilor clienților; ➣ Orientat spre rezolvarea problemelor; ➣ Flexibilitate și disponibilitate pentru munca în 3 schimburi. Se oferă: ➣ Pachet salarial competitiv, beneficii și bonus de relocare; ➣ Servicii medicale, beneficii sportive, vouchere pentru prânz; ➣ Training și certificări: training cu produse și tehnologii actuale; ➣ Se oferă posibilitatea de creștere profesională în cadrul companiei. Așadar, te asteptăm la o discuție și o cafea, la sediu Gi Group Timișoara. Pentru mai multe detalii tel. 0746 047 580 sau trimite-ne CV-ul tău.

  • 11

    RoaImobiliare recruteaza persoane inteligente, optimiste, dinamice, cu dorinta de a-si construi propria afacere in imobiliare. Nu aveti nevoie de experianta ci de incredere in fortele proprii. Daca aveti si experienta succesul este garantat. RoaImobiliare ofera suportul informational, logistic si de publicitate pentru ca tu sa-ti construiesti propria afacere in imobiliare. Trimite CV-ul si scrisoarea de intentie la roawdb @ gmail.com sau fa-ti cont pe site-ul roaimobiliare.ro. RoaImobiliare dezvolta retele noi de agenti imobilari independenti in toata Romania.

  • 1

    Descriere Locuri de muncaCandidatul ideal: Tu esti candidatul ideal. ;) Descrierea jobului Recrutam agenti imobiliari Vrei o cariera in care te poti dezvolta atat pe plan profesional cat si personal? Posibilitatile sunt nenumarate! Nu avem pretentii de la tine, noi vrem ca tu sa reusesti! Daca tu crezi ca esti potrivit pentru acest job, si noi credem la fel! Program flexibil! Venituri substantiale in functie de implicarea ta! Descrierea companiei Agenție imobiliară cu vechime de 14 ani, a cărui sediu se află în județul Prahova, fiind numarul 1; Agenția a fost fondată de doi soți cu pasiune pentru domeniul imobiliar și cu dorința de a contribui la această piață importantă, de a fi un sprijin și ajutor pentru oricine își caută casa visurilor sau investiția perfectă în acest domeniu; Rocfam Imob are peste 50 de agenți colaboratori în toată țara, prestând servicii profesionale prin care ajută oamenii să își găsească o locuință potrivită, după cerințele fiecăruia în parte; Numărul agenților crește exponențial în fiecare lună! Daca vrei sa fii unul dintre ei, tot ceea ce trebuie sa faci este sa aplici acum Atentie! Acest job nu se bazeaza pe salariu fix si nu genereaza venit in cartea de munca. Este un contract de colaborare pe baza de comision! Conditii: 1. Se percepe o taxa de 50 euro/lunar pentru utilizarea platformei #1 din Romania in imobiliare.(Aceasta taxa se percepe dupa 30 de zile de la inceperea activitatii). 2. Agenti primesc 60% din comisionul agentiei pentru orice tip de tranzactii.(Exemplu: Comision agentie:2000 euro-Comision agent:1200 euro.) 3.Programul vi-l faceti dvs.,dupa disponibilitate.(Puteti lucra dimineata, seara ,dupaamiaza,sau in weekend) 4.Sediul agentiei este in Prahova, colaborarea efectuandu-se telefonic si online.(Semnarea contractului de colaborare se va face online prin email) 5.Fisa postului: Preluarea si publicarea ofertelor publicate de propietari de pe platforma.(Exportati anunturi de pe platforma si le publicati pe diferite portaluri de profil) 6. Oferirea de informatii clientilor si deplasarea la vizionari,precum si incheierea de contracte.(Raspundeti la telefon,oferiti date despre imobile, mergeti la vizionari si incheiati contracte pe care vi le vom trimite) Pentru detalii suplimentare puteti suna la 0742068549 ,intre orele 10:00-20:00 DETALII AGENTIE IMOBILIARA: https://www.listafirme.ro/rocfam-imob-srl-18839634/

  • 5

    Imi place performanta. Imi plac oamenii carora le place sa cunoasca oameni noi si care intra in discutii usor si in mod natural, pastrandu-si integritatea. Imi place sa am in echipa colegi perseverenti, orientati catre rezultate, organizati si disciplinati si mai ales care isi doresc sa castige. Sunt Ciprian, si lucrez in Timisoara de peste 15 ani intr-o companie lider pe piata asigurarilor din Romania si de TOP la nivel mondial. Sunt hotarat sa te sustin permanent din momentul in care alegi sa vii alaturi de mine si colegii mei. Vei castiga: experienta, recunoastere personala si profesionala. Si BANI. Daca ai 21 ani impliniti, diploma de bacalaureat si nu ai cazier, trimite-mi un mesaj si te voi contacta personal pentru ca imi plac oamenii cu initiativa si hotarati. Hai in echipa mea!

  • Postul este cu munca la domicilu, 4 ore listare produse, program flexibil suport telefonic call center pentru mai multe detalii 0763719707

  • 5

    Profilul candidatului: • experienta in vanzari de minim 2 ani; experienta in comercializarea produselor tehnice si/sau a celor calitative constituie un avantaj important • abilitati tehnice • cunostinte operare calculator • persoana ambitioasa, cu initiativa si excelente abilitati de comunicare, negociere si time-management • usurinta in stabilirea de contacte noi si dezvoltarea relatiilor interpersonale pe termen lung • flexibilitate, spirit organizatoric si de echipa • capacitate de a lucra independent si eficient • studiile superioare reprezinta un avantaj • vanzarea directa (B2B) de produse si servicii • generarea activa de clienti noi si consilierea celor existenti • atingerea targetelor lunare conform planului anual convenit • incasarea soldurilor din piata • utilizarea documentatiei de vanzari si a fisierelor electronice, ca de ex. planul de vizitare Oferta noastra: • posibilitatea construirii unei cariere de succes in cadrul unui concern international • contract de munca pe durata nedeterminata • o piata cu potential • training de specialitate • salariu fix plus o schema motivanta de bonusare • masina de firma ce poate fi folosita si în interes personal

  • 1

    1.Agentia imobiliara Rocfam Imob (https://www.listafirme.ro/rocfam-imob-srl-18839634/) recruteaza Team-Lideri. Aria de recrutare este in toata tara. 2.Descriere post: Un team-lider este o persoana care poate gestiona o echipa de agenti imobiliari (din mai multe orase). Acesta trebuie sa aiba spiritul de team-work, sa fie active, sa ia decizii sub presiune,sa fie o persoana sociabila,etc…. 3.Fisa postului: -Promovarea de anunturi de colaborare in vederea recrutarii de noi agenti imobiliari; -Incheierea contractului de colaborare cu noii agenti; -Introducerea acestora in structura personala; -Crearea de cont individual pe platforma #1 de imobiliare din Romania pentru noii agenti; -Instruirea si asistarea agentilor in diverse chestiuni problematice privind jobul de agent imobiliar; -Colectarea taxei de 50 de euro aferenta colaborarii cu agentia de la agentii imobiliari activi. 4.Beneficii: -Training gratuit; -Cont de administrator platforma imobiliare.ro; -Lucru de acasa; -Fara taxe; -50% din comisionul agentiei; -Venituri substantiale. Pentru informatii suplimentare sunati la 0734642772 de Luni-Vineri, intre 10:00-20:00.

  • 1

    Afacere la cheie Magazin Naturist Online tradus in mai multe limbi straine. Site functional, cu un potential foarte mare National si International. Poti lucra de acasa, nu ai nevoie de sediu inchiriat, nu trebuie sa-ti faci stoc de marfa. Sunt birouri de vanzari in 39 de tari asta inseamna ca te poti extinde in minim 39 de tari, doar sa vrei. Platforma cuprinde: - Peste 150 produse - Sanatate -stil de viata - Cosmetice - Bio Home - Produse impotriva radiatiilor 4-5G, Wifi. - comenzi online non-stop, - raportari, birou online - recomandari, noutati, - cos cumparaturi, - promotii, oferte, - platforma usor de utilizat. Activitate de baza: Marketing Social. Afacere ideala pentru cei care cauta o activitate part-time sau full-time fara riscuri. Promovez afacerea pentru a deschide linie de consumatori si distribuitori la nivel international. Pentru mai multe detalii sa-mi lasati un nr de telefon 0741949986 sau adresa de email pentru inregistrare.

  • 5

    Cautam recrutori pentru domeniul ingrijiri batrani in strainatate Oferim salariul si bonusuri atractive Limba germana este obligatorie. Oferim telefon de serviciu si un birou frumos utilat in Timisoara zona Unirii. Implicarea ,seriozitatea ,amabilitate si rabdarea trebuie sa fie calitatea pe care noi o dorim de la candidatul ideal.

  • 2

    Anunt disponibil în Timisoara. Iti plac vanzarile? Si noua! Vino în echipa Provident! Angajam un reprezentant de vânzări talentat. Pe tine. De ce tu? Pentru că îți plac oamenii. Știi cum să-i abordezi, să-i asculți și să le vorbești pe limba lor. Atunci când închei un contract, nu ai parte doar de o recompensă financiară ci și de satisfacția că ai ajutat pe altcineva să-și facă viața mai bună. Ești ambițios și motivat și-ți place această profesie în care niciodată o zi nu seamană cu alta. Competiția te stimulează, scoate ce e mai bun din tine. Ești în același timp un vânzător priceput, care inspiră încredere printr-o atitudine corectă, responsabilă și respectuoasă. Descrierea jobului Ce vei face la noi? Vei promova compania și produsele noastre. Dar nu oricum, ci din perspectiva unei creditări responsabile. Ceea ce înseamnă că este important să identifici corect nevoile clienților tăi și să le oferi apoi cele mai bune soluții financiare pentru ceea ce își doresc. Este la fel de important să construiești o relație solidă, de durată, cu acești clienți care vor constitui portofoliul tău. Îți vei vizita clienții acasă, pentru a le acorda împrumutul și a încasa apoi ratele. Ce facem noi pentru tine? Știm că îți dorești stabilitate financiară, de aceea vei avea salariu fix și bonusuri în funcție de performanțele tale. Cât de mult câștigi în final, depinde doar de tine. Te vei bucura de toate avantajele unui contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Vei beneficia de o asigurare de accident, decontarea transportului și telefon de serviciu. Îți oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional prin acces la cursuri de dezvoltare profesională și programe de pregatire. Descrierea companiei Provident Financial România este o companie britanică cu o viziune clară despre viitor. Aici oamenii sunt pe primul loc: angajaţii şi clienţii noştri, cu toate nevoile, planurile şi ambițiile lor. Suntem recunoscuţi în piaţă ca fiind prima instituţie financiară care, în 2006, a lansat împrumutul la domiciliu, după un model de afaceri cu o istorie de peste 130 de ani în Marea Britanie. Tot de atunci, oferim clienţilor noştri soluţii financiare simple şi transparente, adaptate propriilor planuri şi posibilităţi şi construim relaţii pe termen lung cu aceştia. Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori:respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine. Având oportunităţi de carieră în peste 80 de oraşe din ţară, te aşteptăm să ne cunoşti mai bine şi să te alături echipei noastre, fie că eşti la început de drum, fie că eşti un specialist în domeniu.

  • Candidat Ideal: Spirit comercial foarte dezvoltat, orientare catre client Abilitatea de a identifica nevoile clientilor si de a construi parteneriate Buna intelegere a comertului traditional si modern Abilitatea de a identifica și de a materializa oportunitati Excelente abilitati de comunicare, negociere si vanzare Foarte bune abilitati de organizare a timpului si gestionare a resurselor Cunoştinţe de operare MS Office Permis de conducere categoria B Disponibilitate pentru activitatea operativă, de teren Specific Clienti Revanzatori: Cunostinte despre franciza La Doi Pasi – reprezintă un avantaj Descriere job: Îndeplineşte planul de vânzări in teritoriul alocat; Efectueaza vizite zilnice la clienti, conform rutelor planificate; Identifica oportunitati pentru cresterea comenzilor pe categorii de produse si solutii pentru dezvoltarea afacerilor clienților săi; Construieşte şi menţine relaţiile cu clienţii deja existenţi şi atrage clienti noi; Aplica si evalueaza planurile de promovare a vanzarilor, ofera feedback și ia masuri atunci când este necesar; Asigura incasarea in termenul stabilit a tuturor facturilor de vanzare catre client; Este dedicat, are initiativa si este condus de dorinta de performanta. Specific Clienti Revanzatori: Asigura suport pentru deschiderea magazinelor in regim de francize Dacă sunteți interesat(ă), vă rugăm să trimiteţi CV-ul dvs. până la data de 30.05.2020 la Departamentul Resurse Umane, Magazin Metro Timisoara din Calea Sagului, nr. 194 sau pe email resurseumane.timisoara1@metro.ro

  • 7

    Consultant vanzari la broker asigurari : -ofertare clienti existenti si clienti noi -intocmire asigurari si documentatia aferenta politelor emise Cautam o persoana sociabila,serioasa si dornica sa invete si sa se perfectioneze alaturi de noi. Nu este necesara experienta in asigurari ,calificare se face la locul de munca . Dar daca exista deja cod RAF este un plus. Cerinte obligatorii : -diploma de bacalaureat (necesara in vederea calificarii la locul de munca) -cunostinte folosire word,xcel , si navigare pe internet. Mai multe relatii la nr de telefon 0720666697.

  • 2

    Cautam colegi noi pentru echipele de consultanti de vanzari pe teren Telekom! Te vrem alaturi de noi, daca: - Iti place sa socializezi; - Esti perseverent si ambitios; - Te deranjeaza sa iti petreci timpul inchis intr-un birou; - Nu iti place sa te trezesti devreme Ce vei avea tu de făcut Să ai o atitudine pozitivă și zâmbetul la purtător atunci când: - Abordezi clienții; - Îi convingi să cumpere serviciile de telecomunicații ale companiei Telekom; - Închei contractul. - Simplu, dinamic și distractiv! Câștigul tău: - Salariu construit din 3 părți: salariu fix + comisioane + bonusuri; - Asigurare medicală – servicii medicale furnizate de rețeaua privată de sănătate Regina Maria; - Multiple posibilități de avansare prin performanță într-o companie multinațională; - Training-uri de specialitate recunoscute la nivel internațional; - Tabletă, cartelă SIM, acces la orice informație legată de ofertele în curs. *Contractul de munca se incheie prin partenerul Telekom - ProSolutions Agency.

  • 1

    Companie internationala, cauta persoane cu experienta in vanzari directe sau asigurari, open-mind, cu dorinta de a invata o profesie noua si de a-si construi o cariera de succes. Suntem lider european pe piata despagubirilor in urma accidentelor rutiere, activam intr-un domeniu aflat in plina ascensiune in Romania si recrutam persoane cu abilitati de lider, pentru a-i pregati pentru functia de directori zonali. Cerintele noastre pun accentul pe abilitatile si caracterul solicitantilor: persoane oneste, cu o buna reputatie in societate, amabile, pasionate de lucrul cu oamenii, cu bune calitati de comunicare si relationare, capabile de atentie si compasiune fata de persoanele ce au suferit un accident rutier. Se ofera suport si instruire pas cu pas, posibilitatea de a lucra flexibil in timpul liber, posibilitatea de a castiga venituri in crestere, incredibile, in raport cu munca, timpul si efortul depus, part-time, flexibil, deosebit de avantajos! Persoanele care, datorita unor activitati de voluntariat, sau din alte motive, au contact direct cu victime ale accidentelor rutiere, prezinta un mare avantaj, deoarece munca propriu-zisa, consta in a contacta aceste persoane, a-i consilia corespunzator in legatura cu drepturile care li se cuvin si a-i ajuta sa isi completeze dosarul de dauna. Mai multe detalii la telefon. Comisioane lunare intre 500 si 2500 Euro. Multumim! Succes!

  • 4

    Destine Broker de Asigurare-Reasigurare isi mareste echipa.Vrei sa faci si tu parte din ea? Iata conditiile pe care trebuie sa le indeplinesti. -Minim 18 ani. -Studii finalizate medii/superioare. -Sa iti doresti sa inveti lucruri noi. -Sa fii o persoana perseverenta si dinamica. Ce va oferim noi? -Va punem la dispozitie cea mai buna si complexa platforma de emitere din Romania. -Cursuri gratuite de invatare. -Comisoane considerabile din vanzari. -Posibilitatea de a lucra de acasa sau de la locul de munca actual. -Posibilitatea de avansare. -Acces la toate ofertele oferite de firmele partenere. -Se poate lucra de oriunde din tara. Experienta in domeniu nu este necesara. Contact-0741 382 203 Valabil pentru tot teritoriul Romaniei!

  • Salveaza cautarea