Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Agenti - consultanti vanzari Timis doar cu poze Disponibil din: 2021-08-03

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 1

    Cautam colegi Agenti Imobiliari in Lugoj

    Post vacant Agent Imobiliar in zona Lugoj. ACTIV IMOB - CASA te bucuri, este in primul rand un brand de consultanta imobiliara. Diferenta fata de concurenta o facem prin pregatirea permanenta a consultantilor ce fac parte din echipa noastra, prin modul in care ei inteleg ca a fi consultant inseamna sa intelegi cu adevarat "nevoia clientului". Mai multe informatii la http: resita.activimob.ro Cateva detalii despre natura postului: - program foarte flexibil; - oportunitatea de a fi propriul sef(a); - castig pe baza de comision, cu mult peste media salariala; - program de pregatire practica profesionist (3 saptamani, in Resita); - suport continuu din partea celei mai bune echipe de imobiliare. Daca esti interesat(a) si doresti mai multe detalii, suna la numarul din anunt.

  • 15

    Cautam distribuitori si agenti de vanzari in toata tara

    În vederea extinderii portofoliului de clienti, societatea noastră cauta distribuitori i agenti de vanzari în regim de colaborare. Conditie obligatorie a colaborării atât ca distribuitor cât i ca agent de vanzari: - trebuie sa fie PFA, I.I., SRL, SRLD etc. - sau daca nu este, să fie dispus sa devina PFA I.I.,SRL, SRLD etc. Avantajele statutului de distribuitor sunt: - discount față de prețul de listă; - periodic, sunt puse la dispoziție materiale de promovare; - publicitate în campaniile de promovare naționale; - acordarea de sprijin pentru promovarea vânzărilor; - gama de produse este mereu diversificată; Avantajele statutului de agent de vânzări în regim de colaborare (persoană juridică): - organizarea timpului după bunul plac al colaboratorului; - comision fix din vânzări, pe baza contractului de colaborare; - nu există target de atins, plata se efectuează după fiecare comandă finalizată! - sprijin și susținere din partea companiei; - risc 0, investi ie 0; - colaboratorul poate fi din orice colț al tării; Kubala  este o companie înființată în Polonia și care activează cu succes la nivel internațional in 48 de tari în domeniul productiei de scule si unelte de constructii. Deoarece această piață este în continuă creștere am hotarit sa deschidem un punct de lucru in Romania la Timisoara.Dezvoltam o retea nationala de distributie a produselor noaste. Mai multe informatii despre produsele Kubala le gasiti: - în limba romana, pe site-ul: www.kubala.com.ro - in limba engleza,pe site-ul: www.kubala.com.pl  

  • 6

    consilier vanzari mobilier in showroom

    Suntem prezenti in Timisosra de peste 15 de ani si ne marim activitatea , si de aceea cautam coleg colega pentru postul de consilier vanzari in showroom cu mobilier italian. Alatura-te unei echipe serioase si profesioniste din lumea amenajarilor interioare , si ajuta-ne sa dezvoltam si mai bine, ceea ce facem deja din 2009 . Vei invata , si vom invata inca multe impreuna , te vei simti apreciat pentru rezultatele tale, si vei avea apropae o echipa care te va sprijinii si sustine pt a deveni cat mai profesionist. Ne dorim sa fi dinamic a, sa fi amabil a, profesionist a, perseverent a sa ai abilitati excelente de comunicare, de negociere , rabdare si adaptare la nou. Experienta in domeniul vanzarilor te va ajuta , dar putem invata si impreuna. Limba engleza si eventual italiana nivel incepator te va ajuta in viitor ,pentru comunicarea comenzilor catre furnizori. Pe langa salar , iti vom putea oferii : -procent din vanzari -un program flexibil cu un orar de lucru foarte agreat de toti colegii -prime de sarbatori -training-uri de specialitate in Italia. Cunoașterea bună a programelor de tip office: email, Office Word, Excel, Arhicad, Scetchup, etc.. te vor ajuta sa te dezvolti si mai repede in acest domeniu. Te asteptam.

  • 2

    Angajăm Asistent Vânzări!

    Cautam o persoana proactiva, organizata, orientata spre rezultate, cu pasiune pentru vanzari si focus pe client. Responsabilitati: -Promovarea si vanzarea produselor prin identificarea nevoilor clientilor; -Livrarea unei experiente excelente pentru clienti, construind relatii de lunga durata cu acestia; -Mentinerea standardelor ale brand-ului, in conformitate cu strategia de marketing; -Oferirea de suport in planificarea, coordonarea si executarea activitatilor de vanzari; -Cunostarea produsului si expunerea acestuia cu entuziasm si pasiune. Cerinte: -amabilitate față de client și profesionalism la locul de muncă -Capacitatea de a construi relatii de lunga durata cu clientii; -Capacitatea de a lucra eficient in echipa, insa si individual; -Aptitudini interpersonale si de comunicare excelente. Ce oferim: -un loc de muncă cu posibilitatea de dezvoltare personală -un salariu avantajos care va fi discutat la interviu -înțelegere față de angajat

  • 29

    Angajam Consilier vanzari magazin online

    APTITUDINI ȘI DEPRINDERI NECESARE: -Percepție vizuală; - Atenție, concentrare, mobilitate, distributivitate, selectivitate; - Rapiditate; - Spirit practic; - Coordonare manuală bună; - Memorie vizuală bună; - Abilități de comunicare; - Capacitate de a lua decizii; - Persoană de încredere; - Implicare în activitate; - Dorință de a munci; - Rezistență la sarcini repetitive; -Capacitatea de a munci în echipă; - Motivație. Cerinte post Studii medii ( obligatoriu diploma de bacalaureat) Experienta diversa ( ambalare, manipulare, coletarie, aranjare marfa.) reprezinta un avantaj Cunostinte operare PC (Word, Excel, Internet, indroducere date platforma site, emitere facturi cu soft de facturare Responsabilitati - Efectueaza receptia fizica a marfii in magazia firmei - Verifica documentele si semnaleaza eventualele neconcordante - Eticheteaza produsele care nu au cod, - Gestioneaza miscarea stocurilor din depozit - Pregateste documentele necesare transmiterii coletelor - Gestionare comenzi primate de la client - Pregateste comenzile pentru livrare, le ambaleaza in conformitate cu comenzile venite de la client, - Tine legatura cu curierii pentru primirea si predarea coletelor acestora - Efectueaza periodic inventarul stocului de marfa - Gestioneaza retururile venite de la client Beneficii: Stabilitate. Program de lucru: Luni - Vineri Tip de colaborare: contract individual de muncă, perioada nedeterminată. Salariu fix (se discuta pe baza experienței, în urmă interviului).

  • Consultant vânzări magazin - Timisoara - magazin cu specific Italian

    Experienta in vanzari este importanta, dar credem ca o poti acumula si pe parcurs. Ne intereseaza sa fii orientat a spre oameni si sa iti faca placere sa lucrezi in echipa. Suntem pregatiti sa te sprijinim prin: -instruire continua -oportunități de promovare -salariu atractiv -bonusuri lunare atractive, in funcție de nivelul de dedicare in realizarea sarcinilor. Locul tau este intr-o echipa de succes. Vino sa: intampini clientii cu promptitudine si amabilitate, oferindu-le consultanta privind produsele din magazin te ocupi de receptia marfii expui si depozitezi marfa la raft conform procedurilor interne afisezi si sa actualizezi etichetele de pret desfasori activitati de schimbare a promotiilor realizand amenajari necesare expunerii acestora te implici in activitati de organizare si curatenie in magazin. incasezi contravaloarea produselor vândute.

  • 35

    Angajam Agent vanzari Timisoara

    SC PROSOLAR SRL- producator si distribuitor sisteme profesionale de umbrire. Angajam agent vanzari in domeniul solutii de umbrire profesionale, pentru: inchideri de terase, jaluzele, obloane, rulouri si copertine. Avem nevoie de forțe noi și de oameni cu inițiativă în echipa noastră Cum trebuie să fie această persoană pentru o colaborare de durată? 1. Să știe să zâmbească, pentru că suntem o echipă tânără și dornică să se bucure de succes. 2. Să știe să comunice și să relaționeze cu colegii. Nu vrem să stricăm atmosfera din firma! 3. Să fie dispusă să învețe și să citească permanent. Dacă nu învață, nu crește, dacă nu crește, firma stagnează. 4. Să se îmbrace frumos - da, imaginea ta transmite imaginea firmei 5. Să fie organizată și atentă la detalii. 6. Să știe să vorbească frumos și să scrie corect . Să fie o persoana educată. 7. Facultatea nu este obligatorie, dar cei șapte ani de acasă - da 8. Poate sa fie proaspat absolventă. Nu contează vârsta, numai atitudinea și perseverența! 9. Să fie persistent și să nu renunțe până nu gasește soluția potrivită pentru clienți. 10. Să dea 100% în tot ceea ce face! Descrierea jobului Atribuțiile acestei persoane: 1. Caută contacte noi zilnic. Se va adresa către societațile comerciale și către persoanele fizice în vederea contractării sistemelor profesionale de umbrire. 2. Transmite / întocmește oferte pentru clienți 3. Menține relația cu clienții 4. O data pe săptămână își sună clienții pentru feedback 5. Întocmește săptămânal raportul privind activitatea, pentru a măsura indicii de performanță 6. Promovează serviciile și produsele firmei 7. Pregatește materiale informative și devize pentru lucrări 8. Corespondență (email, posta, curier, etc.) 9. ... lasăm un loc liber pentru ce ne mai vine in minte pe parcurs Ce oferim? 1. Salariu fix 2. Bonusuri de performanță 3. Telefon, laptop 4. Mașina 5. Seriozitate (salariul și bonusurile le vei primii fără întarzieri, de fiecare dată) 6. Posibilitatea de a promova în cadrul firmei

  • 6

    StanleyBet Timisoara își mareste echipa!

    Echipa StanleyBet Timișoara își mareste echipa! Dacă ești o persoana sociabila, muncitoare, serioasa si ai un aspect fizic plăcut te așteptăm la noi în echipa. De ce ai nevoie pentru acest job: -studii medii; -cunostinte minime de operare PC. Ce îți putem oferi: -salariu de 2200 lei +tichete de masa în valoare de 800 de lei + tips(e numai al tau) -diverse bonusuri: de conduita, evenimente fericite (căsătorie, naștere, 1 iunie pentru cei care au copii), evenimente neplăcute (deces), Target. Postul nu necesita experienta. Programul va fi 1 zi la munca și 2 libere de la orele 10:00 pana la 24:00. Ai posibiltatea sa faci schimb de tura cu colegii dacă ai nevoie, iar pe lângă acestea îți poți alege 3 zile libere pe luna. Postul este disponibil in Calea Aradului. Dacă ți-am stârnit interesul nu ezita sa suni la nr de tel sau sa lași CV-ul tau.

  • 7

    Cautam sofer cu permis cat B

    Firma de distributiea articole de uz caznic si gospodaresc cu punct de lucru in apropiere de piata Mehala , jud Timis, cautam sa angajam sofer manipulant marfa permis categoria B miniumum 12 luni vechime Cerinte: Pregatirea marfii in depozit si aranjarea produselor in masina in vederea livrari Incasari in numerar, respectiv emitere chitante catre client Se ofera 3500lei net (in mana). Programul este de luni pana vineri 08.30-17.00 C.V.-UL se trimite pe adresa

  • 1

    Angajam Manager de vânzări national

    Manolly SRL , infiintata in anul 2003 este principalul furnizor de soluții de inchidere pt garaje si spatii industriale din zona de vest a României, cu sediul central în Timisoara unde iși desfasoară activitatea de 20 de ani. Dorim să dezvoltăm echipa noastră de consultanți-vânzători în zonele din Oradea , Cluj, Iasi, Brasov , Bucuresti si Constanta. Angajam: Manager de vanzari national. Managerul Național de Vânzări este responsabil cu dezvoltarea, coordonarea şi implementarea strategiei de vânzări, cu scopul atingerii depășirii obiectivelor trasate de conducerea companiei, în condiţii de maximă eficienţă şi eficacitate. Responsabilităţi: Conduce si coordoneaza structura de vânzări prin intermediul echipei de vânzări Negociază contractele la nivel național cu clienții dobanditi, implicit discounturile acordate și urmărește respectarea condițiilor cuprinse în contractele încheiate; Colectează în permanență informații privind piata pe care activeaza Dezvoltă noi strategii de vânzare, business plan, targetare la nivel de client, măsuri de creștere a performanțelor în vânzări și supervizează implementarea acestora; Alocă și monitorizează bugetul pentru fiecare pt fiecare consultant de vanzari din subordine Asigură realizarea planului de vânzări anual, precum şi a targetului lunar stabilit; Verifică și intervine în rapoartele întocmite de echipa din subordine, și solicitate de către conducerea dept. Vânzări Responsabil pentru îmbunătățirea rentabilității și optimizării de business; Identifică şi dezvoltă noi colaborări, în conformitate cu politica strategia companiei; Participă la procesele de recrutare și selecție pentru angajarea de noi colegi în cadrul echiper de vanzari. Minim 7 ani experiență pe o poziție similară; Este obiectiv şi corect în rezolvarea tuturor problemelor; Abilitatea de a transmite informaţii, idei, sarcini, directive clare, specifice, bine structurate; Capacitatea de a identifica cu uşurinţă problemele, de a evalua soluţiile alternative în termen de cost-beneficii şi de a identifica soluția optimă în timp util; Capacitatea de a rezolva situaţii tensionate, propunând o variantă acceptabilă pentru părțile implicate; Capacitatea de planificare, organizare, monitorizare a resurselor materiale și umane, în vederea atingerii obiectivelor; Permis de conducere categoria B; Disponibilitate pentru muncă de teren. Avantaje Experientă in vanzarea B2B. Cunoasterea companiilor de pe piata vizată. Ce oferim: Venituri competitive. Mijloc de transport, suport informatic si de telecomunicații necesar desfașurării activității. Oportunități de dezvoltare profesională. Procent corelat cu rezultatele echipei pe care o coordoneaza Info la tel:

  • Invitatie Ziua Carierei AGENT DE ASIGURARE - vineri 17.05 ora 12

    Buna ziua Daca esti dornic să explorezi oportunitățile pe care sectorul asigurărilor le poate oferi , te astept vineri 17 mai 2024 ora 12 la Ziua Carierei in ASIGURARI care va avea loc in Timisoara P-ta Consiliul Europei Nr 1 - sediul ASIROM . Pentru a va asigura locul la acest eveniment va rog sa ma contactati la tel . Ce vei afla in cadrul acestui eveniment : - pasii de urmat pentru calificarea profesională a intermediarilor în asigurări - beneficiile si oportunitatile acestui job - lideri din cadrul agenției vor împărtăși experiențele lor, oferind perspectiva reală despre ceea ce înseamnă să lucrezi în acest domeniu dinamic. Durata evenimentului este de 1 ora .

  • 17

    Angajam agent vanzari prin telefon

    Dacă ești o persoana pozitivă, cu abilități de ascultare și de comunicare, te așteptăm în echipa noastră! Oferim: pachet salarial compus din salariu fix + bonusuri, training, seminiarii de dezvoltare personală și profesională, posibilitatea de avansare în carieră, vacanțe, premii și multă voie bună! Dacă îți dorești să vi la un interviu, lasă-mi un număr de telefon în privat și te contactăm noi. Interviul se susține fizic iar job-ul se desfășoară la birou. (zona Dumbravița)

  • 10

    Consultant Asigurari

    Descriere Suntem în căutarea unor profesioniști pasionați de comunicare, vânzare și negociere, cu orientare către client, spirit de echipă și abilitatea de a se adapta rapid la provocări. Dacă îți dorești să te alături departamentului nostru de Vanzari Directe, te invităm să aplici. Profilul Căutat -Studii medii superioare (avantaj minim diploma de bacalaureat); -Cunoștințe medii de utilizare a PC-ului; -Atitudine proactivă, persuasivă și perseverentă; -Abilități solide de comunicare, negociere și orientare către rezultate; -Experiență anterioară în vânzări (avantaj); -Inițiativă și capacitate de lucru în echipă. Beneficii Oferite -Suport pentru autorizarea ca agent de asigurare (obținerea codului RAF RAJ); -Scheme atractive de comisioane și bonusuri; -Program de finanțare; -Posibilitatea de promovare în cadrul programului Trepte de cariera; -Cursuri de dezvoltare profesională și personală; -Oportunități de dezvoltare a unei cariere de succes în cadrul companiei; -Promovare profesională în funcție de performanțe și interes manifestat pentru activitatea desfășurată; -Program flexibil. Responsabilități -Prospectarea continuă a pieței și promovarea serviciilor financiare; -Menținerea și îmbunătățirea relației cu clienții; -Promovarea produselor de asigurare ale companiei: asigurări generale, asigurări de viață, asigurări de sănătate; -Analiză de risc pentru clienți, construirea de oferte și finalizarea vânzărilor; -Furnizarea de servicii post-vânzare clienților pe durata derulării contractului.

  • 3

    Consultant Asigurari

    Descriere Suntem în căutarea unor profesioniști pasionați de comunicare, vânzare și negociere, cu orientare către client, spirit de echipă și abilitatea de a se adapta rapid la provocări. Dacă îți dorești să te alături departamentului nostru de Vanzari Directe, te invităm să aplici. Profilul Căutat -Studii medii superioare (avantaj minim diploma de bacalaureat); -Cunoștințe medii de utilizare a PC-ului; -Atitudine proactivă, persuasivă și perseverentă; -Abilități solide de comunicare, negociere și orientare către rezultate; -Experiență anterioară în vânzări (avantaj); Inițiativă și capacitate de lucru în echipă. Beneficii Oferite -Suport pentru autorizarea ca agent de asigurare (obținerea codului RAF RAJ); -Scheme atractive de comisioane și bonusuri; -Program de finanțare; -Posibilitatea de promovare în cadrul programului Trepte de cariera; -Cursuri de dezvoltare profesională și personală; -Oportunități de dezvoltare a unei cariere de succes în cadrul companiei; -Promovare profesională în funcție de performanțe și interes manifestat pentru activitatea desfășurată; -Program flexibil. Responsabilități -Prospectarea continuă a pieței și promovarea serviciilor financiare; -Menținerea și îmbunătățirea relației cu clienții; -Promovarea produselor de asigurare ale companiei: asigurări generale, asigurări de viață, asigurări de sănătate; -Analiză de risc pentru clienți, construirea de oferte și finalizarea vânzărilor; -Furnizarea de servicii post-vânzare clienților pe durata derulării contractului.

  • 1

    Consultant Asirgurari

    Descriere Suntem în căutarea unor profesioniști pasionați de comunicare, vânzare și negociere, cu orientare către client, spirit de echipă și abilitatea de a se adapta rapid la provocări. Dacă îți dorești să te alături departamentului nostru de Vanzari Directe, te invităm să aplici. Profilul Căutat -Studii medii superioare (avantaj minim diploma de bacalaureat); -Cunoștințe medii de utilizare a PC-ului; -Atitudine proactivă, persuasivă și perseverentă; -Abilități solide de comunicare, negociere și orientare către rezultate; -Experiență anterioară în vânzări (avantaj); Inițiativă și capacitate de lucru în echipă. Beneficii Oferite -Suport pentru autorizarea ca agent de asigurare (obținerea codului RAF RAJ); -Scheme atractive de comisioane și bonusuri; -Program de finanțare; -Posibilitatea de promovare în cadrul programului Trepte de cariera; -Cursuri de dezvoltare profesională și personală; -Oportunități de dezvoltare a unei cariere de succes în cadrul companiei; -Promovare profesională în funcție de performanțe și interes manifestat pentru activitatea desfășurată; -Program flexibil. Responsabilități -Prospectarea continuă a pieței și promovarea serviciilor financiare; -Menținerea și îmbunătățirea relației cu clienții; -Promovarea produselor de asigurare ale companiei: asigurări generale, asigurări de viață, asigurări de sănătate; -Analiză de risc pentru clienți, construirea de oferte și finalizarea vânzărilor; -Furnizarea de servicii post-vânzare clienților pe durata derulării contractului.

  • Oportunitate de Vară pentru Studenți - Angajăm Agenți de Vânzări în Teren

    **Descriere:** Ești student și cauți o oportunitate de a câștiga experiență profesională și venituri pe perioada verii? Avem oportunitatea perfectă pentru tine! Căutăm studenți entuziaști și proactivi pentru a se alătura echipei noastre de vânzări în teren. **Responsabilități:** - Promovarea și vânzarea produselor noastre direct clienților. - Menținerea unei imagini profesionale și pozitive a brandului. - Raportarea regulată a activității de vânzări. **Cerințe:** - Studii în curs (preferabil cu profil economic, dar nu exclusiv). - Permis de conducere valid și acces la un vehicul personal. - Abilități bune de comunicare și negociere. - Capacitatea de a lucra independent. **Oferta:** - Plata pe bază de comision, competitivă în funcție de performanța în vânzări. - Veniturile pentru această poziție variază între 4000 și 8500 lei, în funcție de experiența și competențele aduse de candidat. - Flexibilitatea programului, ideală pentru a se potrivi cu orarul academic. - Suport din partea echipei pentru maximizarea vânzărilor. Dacă ești interesat să faci parte dintr-o echipă tânără și dinamică,contacteaza-ne la numarul de telefon din anunt,asteptam si mesaje pe WhatsApp

  • 1

    Ești pasionat de un job în vânzări?

    Companie multinationala angajeaza, cu contract individual de munca, agenti vanzari credite-2 joburi disponibile. Candidatul ideal este o persoana cu experienta în vânzări, oricare ar fi domeniul: imobiliare, mlm, asigurări, etc De asemenea, se accepta si candidati care nu au experienta dar au dorința de a reuși. Oferim pachet salarial atractiv, contract individual de munca. *CV-urile se depun la adresa de email până la 25.05.2024.

  • 52

    Opertator call center in Timisoara

    Iti place sa vorbesti la telefon, ai o voce placuta si o dictie buna , esti o persoana calma, distractiva si vesela? Institut privat de limbi straine angajeaza opertator call centre in Timisoara . Iti oferim: - Training; - Mediu de lucru placut intr-o echipa tanara si faina; - Program part time ( 3 ;30 h - luni -vineri) Salariu fix + bonus de performanta; Ne interesează mai mult omul, experiența o dobandesti la noi! Te invităm să ne contactezi la nr de telefon din anunt info @ numarul de telefon din anunt https: www.facebook.com englishcenterTM

  • Parteneriat agent asigurare

    Candidatul Ideal competente de comunicare in stabilirea contactelor; cunostinte de utilizare microsoft word si excel; capacitati de vanzare si negociere; capacitati organizatorice; abilitati de lucru cu pc; proactivitate, initiativa, automotivare; capacitate de analiza si sinteza, orientare catre rezultate, flexibilitate la schimbari. Contract de parteneriat oferim comision din vanzari incheiat intre persoane fizice cat si juridice. Descrierea jobului Obiectivele postului: - promovarea produselor de asigurare; - deplasare pe teren pentru negocierea si incheierea contractelor cu clientii; - modalitate de lucru la distanta; Responsabilitati: Sunteti o persoana care se pricepe sa lucreze cu aplicatiile smartphone-ului pentru a sincroniza contactele din retelele sociale? Va place sa adresati intrebari si sa raspundeti prin a demonstra clientului ca a fost ascultat? Sunteti o persoana care isi doreste tot timpul rezultate remarcabile? Detineti calitati pentru a impresiona si cuceri clientii pentru a va asculta? Amabilitatea, zambetul, imaginatia, memorie buna, initiativa, rabdarea si perseverenta sunt calitati care va descriu? Va pricepeti sa tineti o scurta prezentare in fata clientului, a unui produs pentru a finaliza prin incheierea contractului si vanzarea produsului? Aveti o mica experienta in lucrul cu documente contabile (completare contracte, facturi si expedierea acestora prin email)? Stiti ca doar o persoana care se pricepe ar putea aplica la acest job, altfel cred ca ar fi bine sa cautati in alta parte, timpul este pretios si merita sa il pretuim. Apreciez faptul ca va apreciati timpul si consider ca sunteti o persoana priceputa in vanzari pentru a incheia un contract de parteneriat in prestarea serviciilor in domeniul asigurarilor. Beneficiile postului in functie de rezultate: - salariul il stabilim in functie de aptitudini; - bonusuri pentru rezultate remarcabile; - participarea la diverse instruiri pe linie profesionala si personala; - program flexibil; - excursii in functie de performante; - posibilitatea accesului la o baza de date a potentialilor clienti; Pentru a beneficia de unele sau chiar toate aceste optiuni oferite pentru un agent de top in vanzarea asigurarilor aveti nevoie de detinerea unor aptitudini de top specificate in anunt. Descrierea companiei Pe o piaţă în continuă mişcare şi transformare, obiectivul principal al companiei îl reprezintă abordarea în mod profesionist a cerinţelor clienţilor săi corporativi, instituţionali sau privaţi, întărind o relaţie pe termen lung cu aceştia, bazată pe încredere, respect, seriozitate şi integritate. SC ASISARTAS SRL este intr-un proiect continu de dezvoltare si are ca si viziune dezvoltarea unei echipe dinamice dornici de a-si dezvolta noi abilitati si cu rezultate remarcabile.

  • 10

    Operatori call center limba portugheza

    Căutăm oameni entuziaști și motivați care să se alăture echipei noastre ca operator de call center inbound outbound cu cunoștințe avansate ale limbii portugheze. Responsabilități: - Gestionați apelurile de intrare și de ieșire într-un mod profesionist și eficient. - Oferiți suport și informații clienților în portugheză. - Identifică nevoile clienților și oferă soluții adecvate. - Documentați interacțiunile cu clienții în sistemul intern. - Respectați procedurile și politicile companiei. Cerințe: - Cunoașterea avansată a limbii portugheze (scris și vorbit). - Excelente abilități de comunicare și ascultare. - Experienta anterioara in industria call center este considerata un avantaj. - Capacitate de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona diferite situații. - Cunoștințe de bază de utilizare a computerelor și a pachetului Microsoft Office. Oferim: - Pachet salarial competitiv - Oportunități de dezvoltare și dezvoltare profesională în cadrul companiei. - Mediu de lucru placut si dinamic. - Formare continuă și asistență pentru a vă ajuta să vă integrați și să excelați în rolul dvs. Dacă ești o persoană motivată, cu abilități excelente de comunicare în portugheză și vrei să faci parte dintr-o echipă profesionistă, trimite-ne tau la hr@euenergyservice sau contacteaza-ne la pentru mai multe detalii.**

Salvează căutarea