Joburi, locuri de munca Agenti consultanti vanzari Timis - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
ANGAJAM REPREZENTANT VANZARI TELEFON Tel WhatsApp: Mail: Suna ACUM!!!!!!!!!!!!!! Trimite CV tau ACUM! Candidatul Ideal: - Experiență de minim 1 an în domeniul vanzarilor marketing promovare - Capacitate de a acumula rapid cunostinte aprofundate despre produse, piata, concurenta, politici comerciale, proceduri; - Orientare către client și construire de relații comerciale; - Bune abilități de vânzare,negociere , comunicare și lucru în echipă; - Cunoștinte Word, Excel, CRM..ETC
-
Promovat
Parfumeria: "KHALIFA" angajează consultant vânzări pentru insula de parfumuri orientale din locația: IULIUS MALL TIMIȘOARA Cerinte: - studii medii sau superioare, - prezentabil,respectuos,sociabil, - experiență în domeniul vânzărilor, - experiență în întocmirea actelor, - experiență în domeniul parfumeriei constituie un avantaj. Condiții: - Program: Full time - Orar: 10: zile cu 2 zile libere, - Bonusuri de performanță, - Prime cadou de sărbători, - 30% reducere la produse. - Salariu : avantajos + bonus din vanzari (detalii suplimentare la telefon) Responsabilități: - promovarea și vânzarea produselor, - împărțirea testerelor parfumate, - gestiunea magazinului, - depunerea numerarului, - întocmire actelor,etc. Trimite-ți un CV pe WHATSAPP, la numărul de telefon din anunț și va voi contacta eu!
-
Promovat
Responsabilitățile: -Creșterea vânzărilor și dezvoltarea de parteneriate -Identificarea de noi clienți B2B, -Creșterea și dezvoltarea echipei -Asigurarea utilizarii corespunzatoare a instrumentelor specifice activitatii de vanzare (ex. CRM) -Managementul eficient al stocurilor -Asigurarea mixului de marketing potrivit impreuna cu specialistul de marketing -Participare activa in cadrul campaniilor de marketing in derulare -Oferirea constanta de feedback privind dinamica vanzarilor din departament, in scopul ajustarii campaniilor de marketing in derulare Cerinte: -Experienta intr-o pozitie similara minim 3 ani -Competențe de lucru în CRM,Word, Excel, PowerPoint, Outlook,Entersoft,..etc -Capacitate disponibilitate de a lucra în echipă -Competențe de management leadership,responsabilitate și integritate. -Disponibilitate de deplasare în teritoriu pentru clienții și partenerii importanți (deplasări rezonabile) -Engleză obligatoriu Se ofera: Un pachet salarial competitive: salar fix+ Bonusuri de performanță vânzări (parte variabilă), corelat atat cu experienta anterioara cat si cu rezultatele ce se doresc a fi obtinute Telefon mobil, abonament de voce și date Mașină pentru deplasări în interes de serviciu personal Alte facilitati Oportunitatea de a activa intr-o industrie competitiva, dinamica, intr-o continua schimbare Instruire si acces la instrumente de lucru moderne
-
Promovat
Responsabilitati: - Promovarea si vinderea produselor firmei - Intocmirea de oferte si calcularea necesarului de materiale - Colaboreaza cu ceilalti membri ai echipei din departamentul de vanzari si din departamentele adiacente - Intocmeste documente aferente vanzarii. Beneficii: - Pachet salarial motivant - Tichete de masa - Posibilitate de DEZVOLTARE profesionala
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cautam reprezentant vânzări servicii DDD, experienta in SEAP SICAP constituie un avantaj. Salariu atractiv cu posibilitate de dezvoltare. Tel.
-
Dacă îți dorești să câștigi un venit suplimentar sau chiar sa îți creezi o sursă principală de venit, te aștept în echipa Destine Holding. Destine Holding este o companie care este pe locul 2 în România din peste 500 de intermediari de asigurări. Aceasta companie intermediază toate categoriile de asigurari (RCA, CASCO, locuinte, viata, sanatate, agricole, travel, raspunderi civile, etc) si colaboreaza cu toate COMPANIILE DE ASIGURARI. Pe lângă ASIGURĂRI se mai pot intermedia CREDITE sau PACHETE TURISTICE. Cerințe: -Minim: diploma de Bacalaureat -Atitudine proactivă -Experienta minimă în vânzări constituie un avantaj -Laptop/Calculator + imprimanta Ce îți oferim: -Acces la platforma DESTINE -Traininguri de dezvoltare profesională și personală -Excursii -Bonusuri de performanta, produse(camere foto, laptop, etc) -Diploma de broker -Plata din comisioane -Suportul nostru și îndrumarea către o cariera de succes -Posibilitate de a avansa în carieră și a-ți crea propria afacere Plata comisioanelor se face la fiecare sfârșit de luna în funcție de activitatea desfășurată. Programul este flexibil și nu este target. Crezi ca poți să câștigi și sa te dezvolți practicând această activitate? Dacă da, contactează-mă pentru mai multe detalii.
-
Candidatul Ideal competente de comunicare in stabilirea contactelor; cunostinte de utilizare microsoft word si excel; capacitati de vanzare si negociere; capacitati organizatorice; abilitati de lucru cu pc; proactivitate, initiativa, automotivare; capacitate de analiza si sinteza, orientare catre rezultate, flexibilitate la schimbari. Contract de parteneriat oferim comision din vanzari incheiat intre persoane fizice cat si juridice. Descrierea jobului Obiectivele postului: - promovarea produselor de asigurare; - deplasare pe teren pentru negocierea si incheierea contractelor cu clientii; - modalitate de lucru la distanta; Responsabilitati: Sunteti o persoana care se pricepe sa lucreze cu aplicatiile smartphone-ului pentru a sincroniza contactele din retelele sociale? Va place sa adresati intrebari si sa raspundeti prin a demonstra clientului ca a fost ascultat? Sunteti o persoana care isi doreste tot timpul rezultate remarcabile? Detineti calitati pentru a impresiona si cuceri clientii pentru a va asculta? Amabilitatea, zambetul, imaginatia, memorie buna, initiativa, rabdarea si perseverenta sunt calitati care va descriu? Va pricepeti sa tineti o scurta prezentare in fata clientului, a unui produs pentru a finaliza prin incheierea contractului si vanzarea produsului? Aveti o mica experienta in lucrul cu documente contabile (completare contracte, facturi si expedierea acestora prin email)? Stiti ca doar o persoana care se pricepe ar putea aplica la acest job, altfel cred ca ar fi bine sa cautati in alta parte, timpul este pretios si merita sa il pretuim. Apreciez faptul ca va apreciati timpul si consider ca sunteti o persoana priceputa in vanzari pentru a incheia un contract de parteneriat in prestarea serviciilor in domeniul asigurarilor. Beneficiile postului in functie de rezultate: - salariul il stabilim in functie de aptitudini; - bonusuri pentru rezultate remarcabile; - participarea la diverse instruiri pe linie profesionala si personala; - program flexibil; - excursii in functie de performante; - posibilitatea accesului la o baza de date a potentialilor clienti; Pentru a beneficia de unele sau chiar toate aceste optiuni oferite pentru un agent de top in vanzarea asigurarilor aveti nevoie de detinerea unor aptitudini de top specificate in anunt. Descrierea companiei Pe o piaţă în continuă mişcare şi transformare, obiectivul principal al companiei îl reprezintă abordarea în mod profesionist a cerinţelor clienţilor săi corporativi, instituţionali sau privaţi, întărind o relaţie pe termen lung cu aceştia, bazată pe încredere, respect, seriozitate şi integritate. SC ASISARTAS SRL este intr-un proiect continu de dezvoltare si are ca si viziune dezvoltarea unei echipe dinamice dornici de a-si dezvolta noi abilitati si cu rezultate remarcabile.
-
Post vacant Agent Imobiliar in zona Lugoj. ACTIV IMOB - CASA te bucuri, este in primul rand un brand de consultanta imobiliara. Diferenta fata de concurenta o facem prin pregatirea permanenta a consultantilor ce fac parte din echipa noastra, prin modul in care ei inteleg ca a fi consultant inseamna sa intelegi cu adevarat "nevoia clientului". Mai multe informatii la http: resita.activimob.ro Cateva detalii despre natura postului: - program foarte flexibil; - oportunitatea de a fi propriul sef(a); - castig pe baza de comision, cu mult peste media salariala; - program de pregatire practica profesionist (3 saptamani, in Resita); - suport continuu din partea celei mai bune echipe de imobiliare. Daca esti interesat(a) si doresti mai multe detalii, suna la numarul din anunt.
-
Reprezentant Comercial Suntem în căutarea unui reprezentant comercial pasionat și dinamic pentru a se alătura echipei noastre. Dacă ești o persoană comunicativă, orientată către rezultate și îți place să lucrezi într-un mediu dinamic, atunci această poziție ar putea fi potrivită pentru tine. Responsabilități: Identificarea și contactarea potențialilor clienți pentru a promova produsele sau serviciile companiei noastre. Prezentarea și promovarea produselor sau serviciilor într-un mod profesionist și convingător. Întocmirea ofertelor comerciale și negocierea termenilor contractelor. Menținerea relațiilor cu clienții existenți și dezvoltarea unei rețele extinse de clienți noi. Monitorizarea pieței și identificarea tendințelor pentru a propune îmbunătățiri în strategia de vânzări. Cerințe: Experiență anterioară în vânzări sau domenii conexe reprezintă un avantaj. Abilități excelente de comunicare și negociere. Atitudine proactivă și orientată către atingerea obiectivelor. Capacitatea de a lucra eficient atât independent, cât și în echipă. Cunoștințe de operare PC (Microsoft Office, Internet). Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-o echipă dinamică și profesionistă. Traininguri și suport pentru dezvoltarea abilităților tale de vânzare. Pachet salarial motivant, format din salariu fix și bonusuri în funcție de performanțe. Oportunități de avansare în cadrul companiei pe baza rezultatelor obținute. Mediu de lucru plăcut și stimulativ. Dacă ești o persoană ambițioasă, dornică să-și dezvolte abilitățile de vânzare și să facă parte dintr-o echipă de succes, te invităm să aplici pentru poziția de reprezentant comercial în cadrul companiei noastre. Așteptăm cu interes să ne cunoaștem!
-
Suntem prezenti in Timisosra de peste 15 de ani si ne marim activitatea , si de aceea cautam coleg colega pentru postul de consilier vanzari in showroom cu mobilier italian. Alatura-te unei echipe serioase si profesioniste din lumea amenajarilor interioare , si ajuta-ne sa dezvoltam si mai bine, ceea ce facem deja din 2009 . Vei invata , si vom invata inca multe impreuna , te vei simti apreciat pentru rezultatele tale, si vei avea apropae o echipa care te va sprijinii si sustine pt a deveni cat mai profesionist. Ne dorim sa fi dinamic a, sa fi amabil a, profesionist a, perseverent a sa ai abilitati excelente de comunicare, de negociere , rabdare si adaptare la nou. Experienta in domeniul vanzarilor te va ajuta , dar putem invata si impreuna. Limba engleza si eventual italiana nivel incepator te va ajuta in viitor ,pentru comunicarea comenzilor catre furnizori. Pe langa salar , iti vom putea oferii : -procent din vanzari -un program flexibil cu un orar de lucru foarte agreat de toti colegii -prime de sarbatori -training-uri de specialitate in Italia. Cunoașterea bună a programelor de tip office: email, Office Word, Excel, Arhicad, Scetchup, etc.. te vor ajuta sa te dezvolti si mai repede in acest domeniu. Te asteptam.
-
Descrierea jobului -Efectuarea transporturilor interne pentru livrări -Transportul marfurilor in baza unor acte fiscale, emise de societate Cerinte -Experienta in domeniul transportului de minim 1 an Posesor permis de conducere categ. C+E valabil Posesor atestat transport marfuri generale valabil Posesor card tahograf valabil Oferim -Salar motivant+diurna interna -Prime de Craciun si Paste -Respectarea timpului de condus si de odihna Detalii la sediul BESTFOAM, BUZIAS sau tel.
-
angajam agenti vanzari în domeniu construcctii oferim comision pe baza de contract ,de talii
-
Echipa noastră căută coleg pentru postul de Reprezentant vânzări. Candidatul ideal are experiență în domeniul tehnic, este un bun organizator al propriului timp și este orientat spre obiective. Descrierea postului: promovează portofoliul de produse și servicii ale companiei; administrează și dezvoltă portofoliul de clienți; oferă suport tehnic și comercial pentru clienții existenți din zona alocată; obține comenzi și contracte noi; prospectează piața și atrage noi clienți; propune, negociază și urmărește ofertele comerciale. Cerințe: minim 2 ani experiență în vânzări în domeniul tehnic sau industrial; cunoștințe relevante în domeniul tehnic; studii superioare - constituie avantaj; posesor permis conducere categoria B; disponibilitate pentru deplasări în țară (70% teren, 30% birou); cunoștințe operare PC (pachet Office la nivel superior, cunoștințe minime Autocad, Catia, Solidworks, Inventor); abilități excelente de comunicare și prezentare, organizare și planificare. Ce oferim? post permanent de normă întreagă într-o firmă în plină dezvoltare, cu interese naționale și internaționale; salariu fix + bonusuri de performanță (comision din realizari) mașină de serviciu, laptop, telefon și alte instrumente necesare pentru desfășurarea activității cât mai eficient; mediu profesional în continuă dezvoltare cu oportunități de dezvoltare profesională.
-
Angajez vanzatoare , magazin cu poșete , bulevardul C.Brancoveanu .orar luni-vineri 9.30-1730, sâmbata9-15
-
Iti doresti o schimbare si nu stii de unde sa incepi? Doresti sa iti suplimentezi veniturile dar sa iti ramana timp liber si pentru activitățile tale preferate? Atunci iti propun sa devii broker in Destine Holding. Prin noi vei emite toate tipurile de asigurari ,vei oferta pachete turistice si intermedia credite la unitati bancare si nebancare din Romania prietenilor,cunoscutilor ,celor de pe retelele sociale sau deschide un birou. Vei avea îndrumare si sustinere permanentă din partea unei echipe de profesioniști, vei putea participa la traininguri interesante și actualizate permanent, care te vor ajuta să te dezvolti din punct de vedere profesional. Iar rezultatele pe care le vei obține vor fi pe masura implicarii tale.Venitul este obtinut din comision. Suna bine nu? Pentru a ni te alatura trebuie sa ai studii liceale finalizate, acces la calculator, curiozitate, voința si perseverență. Daca esti autorizat deja nu vei avea nici un cost . Daca ti-am starnit interesul trimite-mi mesaj pe whatApp sau email
-
Firma de succes in vânzarea produselor pentru adulti,sex-shop -Angajeaza Consultanti Vanzari,pentru magazinuee noastre din mall-urile Electroputere din Craiova SI PENTRU NOUL MAGAZIN DIN TIMISOARA,care este in curs de amenajare!!! Se oferă: -Contract de munca,neterminat, cu salariul motivant,de la 2800 lei -Realizarea obiectivelor de vanzari stabilite va genera bonusuri suplimentare -Se ofera un mediu de lucru civilizat, salariu si bonusuri atractive in functie de vanzarile realizate, posibilitatea unui program flexibil RESPONSABILITATI -vanzarea,recomandarea si promovarea produselor noastre catre clienti -gestionarea procesului de vanzare -incasare si gestiunea stocurilor -verificarea periodica a stocului general prin realizarea inventarelor -prezenta si tinuta agreabila, excelente abilitati de comunicare si relationare cu clientii -competente operare PC, experienta in lucrul cu program de vanzari si casa de marcat -experienta in domeniul vânzarilor poate constitui un avantaj Va rugam sa lasati un mesaj insotit de CV,pe what;s app,iar pentru mai multe detalii sunati la nr. de telefon
-
-
NEO Imobiliare este Dezvoltator Imobiliar si Agentie imobiliara cu o experienta de 6 ani in vanzari, cumparari si inchirieri de orice tip de imobil. Ce cautam: - o persoana care detine permis de conducere; - este motivata; - dispusa la activitate de teren; - cu bune calitati de comunicare. Ce oferim: -training de specialitate; -comisioane din vanzari; -bonusuri de performanta; -posibiliatea dezvoltarii unei cariere de succes; -dezvoltarea si gestionarea propriei echipe de vanzari; Pentru mai multe detalii lasa-ne un mesaj sau apeleaza-ne telefonic.
-
Angajam consilieri vanzari Jante auto si anvelope program 8 -17 Splaiul Grivita 3, -cunoastere minima siocial media, word, email ,marketing. Pentru mai multe detalii ne puteti contacta telefonic
-
Căutăm colaboratori pentru a deveni broker în asigurării, intermediar credite și imobiliare, colaborator pentru vânzare de vacante. Poți intermedia toate categoriile de asigurări (RCA, CASCO, locuințe, viata, sănătate, răspundere civilă, etc). Activitate remote Conditii: 12 clase absolvite si , minim 25 ani. cunostinte minime operare pc
-
Consultant vanzari pentru magazinul Carpeta Timisoara din incinta Galeriei Auchan Sud, Calea Sagului Esti o persoana responsabila, perseverenta, dinamica si deschisa la nou? Comunici si interrelationezi usor cu oamenii, atunci te incadrezi perfect in profilul candidatului nostru. Experienta in vanzari constituie un avantaj. Ce trebuie sa faci : Sa promovezi si sa vinzi produsele companiei(covoare) in cadrul magazinelor Carpeta; Sa oferi solutii potrivite fiecarui client, prin identificarea nevoilor; Sa mentii un magazin atractiv (aranjare, aprovizionare marfa, etc). Sa intocmesti documentele specifice activitatii de comert. Beneficii: Mediu de lucru profesionist, in cadrul unei companii dinamice, lider in piata in care isi desfasoara activitatea. Pachet salarial negociabil la interviu cu cresteri salariale in etape. Bonusuri din vanzari. Alte beneficii: - decontare transport si tichete de masa. - De ziua ta de nastere sarbatoresti in familie, pentru ca noi iti dam o zi libera platita. Daca te regasesti in descrierea anuntului si doresti sa afli mai multe informatii despre acesta, poti trimite Cv-ul tau cu specificatia orasului in care doresti sa lucrezi, la adresa de e-mail: Candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, restul de aplicatii fiind pastrate in baza de date a companiei pentru oportunitati viitoare. Descrierea companiei; Carpeta face parte din reţeaua internaţională Carpeta Group. Colecţiile de covoare prezente în reţeaua Carpeta sunt produse în fabrica de covoare din Republica Moldova. Carpeta detine o retea de 10 magazine proprii in Romania si zeci de parteneri in toata tara.
-
Cautam o persoana proactiva, organizata, orientata spre rezultate, cu pasiune pentru vanzari si focus pe client. Responsabilitati: -Promovarea si vanzarea produselor prin identificarea nevoilor clientilor; -Livrarea unei experiente excelente pentru clienti, construind relatii de lunga durata cu acestia; -Mentinerea standardelor ale brand-ului, in conformitate cu strategia de marketing; -Oferirea de suport in planificarea, coordonarea si executarea activitatilor de vanzari; -Cunostarea produsului si expunerea acestuia cu entuziasm si pasiune. Cerinte: -amabilitate față de client și profesionalism la locul de muncă -Capacitatea de a construi relatii de lunga durata cu clientii; -Capacitatea de a lucra eficient in echipa, insa si individual; -Aptitudini interpersonale si de comunicare excelente. Ce oferim: -un loc de muncă cu posibilitatea de dezvoltare personală -un salariu avantajos care va fi discutat la interviu -înțelegere față de angajat
-
Indiferent de varsta, specializare sau experienta, dacă vrei un program flexibil si iti place sa castigi pe masura eforturilor, ALATURA-TE ECHIPEI NOASTRE! iCredit angajeaza full time part time Consultanti de Credit. Este pretabil si ca al doilea job, ideal pentru curieri, soferi taxi, studenti, pensionari, etc si toti care doresc sa isi sporeasca considerabil veniturile. Se ofera pregatire profesionala si sustinere permanenta. Dacă ești interesat lasa-mi un mesaj sau ma poți apela la numărul de telefon.
-
Experienta in vanzari este importanta, dar credem ca o poti acumula si pe parcurs. Ne intereseaza sa fii orientat a spre oameni si sa iti faca placere sa lucrezi in echipa. Suntem pregatiti sa te sprijinim prin: -instruire continua -oportunități de promovare -salariu atractiv -bonusuri lunare atractive, in funcție de nivelul de dedicare in realizarea sarcinilor. Locul tau este intr-o echipa de succes. Vino sa: intampini clientii cu promptitudine si amabilitate, oferindu-le consultanta privind produsele din magazin te ocupi de receptia marfii expui si depozitezi marfa la raft conform procedurilor interne afisezi si sa actualizezi etichetele de pret desfasori activitati de schimbare a promotiilor realizand amenajari necesare expunerii acestora te implici in activitati de organizare si curatenie in magazin. incasezi contravaloarea produselor vândute.