Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Locuri de munca Arad Tip job: Part time

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • Experiențe trainice SRL angajează: Agent de vânzări (1 post) Scopul general al postului: Coordonează activitatea de vânzări a întreprinderii sociale. Cunoștințe/studii: studii medii cel puțin, de preferat studii superioare (în domeniul comunicării și relațiilor publice, marketing și managementul vânzărilor, management); specializări conexe domeniului vânzărilor vor constitui un avantaj (curs agent de vânzări, comunicare, curs de vânzare și negociere, tehnici de vânzare și persuasiune, comunicare și influențare etc.). Abilități preferate: - experiență profesională în domeniul vânzărilor, într-o poziție similară anterioară sau dorința de implicare/dezvoltare pe un asemenea post; - experiență în lucrul cu oamenii; - abilități bune de comunicare, socializare și relaționare cu clienți și potențiali clienți; - capacitate de adaptare la schimbări; - abilități de lucru în echipă; - abilități de operare de bază a PC-ului: pachetul Office, Internet, programe și soft-uri specifice de vânzări, social media etc. - cunoașterea a cel puțin unei limbi de circulație europeană (ex. limba engleză), cel puțin la nivel de bază; - spirit de observație și atenție la detalii; - orientare către soluții, rezultate și viteză de reacție; - abilitatea de a redacta rapoarte în domeniul său de activitate. Atitudini dorite: - răbdare; - loialitate; - onestitate; - disciplină; - toleranță; - atitudine civilizată, respect în special în raport cu clienții; - dorința de dezvoltare personală și profesională; - interes pentru domeniul de activitate al întreprinderii sociale; Responsabilități specifice postului: - asigurarea prezentării, promovării și vânzării serviciilor întreprinderii sociale în acord cu principiile și standardele interne; - consilierea clienților și a viitorilor potențiali clienți cu scopul satisfacerii nevoilor acestora privind serviciile de închiriere de autorulote; - identificarea și dezvoltarea unui portofoliu de clienți; dezvoltarea de procese/politici de fidelizare a acestora alături de specialistul de marketing al întreprinderii; - identificarea de furnizori pentru produsele, materiile prime și consumabile necesare, conexe activității principale de închiriere de autorulote; - întocmirea contractelor de furnizare de servicii de închiriere a autorulotelor; - negocierea contractelor de furnizare de servicii de închiriere a autorulotelor, acolo unde acest lucru se pretează, conform politicii interne a întreprinderii sociale; - stabilirea de întâlniri cu clienții în vederea semnării contractelor de furnizare de servicii de închiriere a autorulotelor; - discutarea cu clienții a tuturor aspectelor relevante pentru acești și răspunderea la întrebări cu privire la serviciul de închiriere de autorulote; - asigurarea tururilor de vizionare a autorulotelor de către clienți și potențiali clienți; - realizarea instructajului necesar al viitorilor clienți cu privire la utilizarea autorulotelor din toate punctele de vedere; - asigurarea produselor, materiile prime și consumabilele necesare, conexe activității principale de închiriere de autorulote conform graficului de rezervări/închirieri existent; - colectarea de impresii, testimoniale de la clienți și propunerea de soluții de îmbunătățirea a serviciilor oferite de întreprinderea socială; - participarea la întâlnirile de echipă și în special la întâlnirile de planificare și implementare a strategiei de vânzări și marketing a întreprinderii; - rezolvarea tuturor problemelor clienților prin diverse mijloace, directe sau indirecte pe parcursul perioadei în care aceștia au închiriate autorulotele întreprinderii; - informarea managerului/administratorului întreprinderii cu privire la orice defecțiune constatată sau eveniment petrecut în care au fost implicate bunurile întreprinderii sociale pentru a găsi soluții de rezolvare a problemei. - respectarea normelor de protecția muncii, măsurile de aplicare a acestora precum și a normelor PSI, conform legislației în vigoare.

  • Caut bona pt doua fetite de 3 și 6 ani câteva ore pe zi. Cer și ofer seriozitate maxima

  • Sc Mobel Har Prod Design Srl. Angajeaza tâmplar în prelucrarea palului, MDF, pt producerea de mobilier la comandă. Locul de muncă se află în loc Arad ,Calea Bodrogului 2-10 .pentru mai multe informatii la tel - bune abilită i de lucru cu PAL melaminat SI MDF(debitat, confecționat, asamblat, montat corpuri de mobilier) - persoană punctuală, organizată, responsabilă - bune abilită i de comunicare i organizare - implicare, dorinta de a face lucru calitativ si de a lucra in echipa . Publi24_1606989092

  • 3

    Daca esti o persoana activa, vorbareata, si vrei sa faci un ban in plus ,te asteptam in echipa noastra. Cine suntem noi? Noi suntem producatori de parfumuri si cosmetice care dorim sa reintregim echipa de vanzari de la standurile noastre. Ce asteptari avem de la viitorul promoter MARCMAN: - pasiune pentru parfumuri; - abilitati de vanzator; - dorinta de a convinge cat mai multi clienti de calitatea produselor noastre Descrierea jobului Ce oferim viitorului promoter Marcman: - un loc de munca placut si elegant; - un salariu sigur dar si comision din numarul de clienti noi Asteptam cv-urile dvs la stand sau cereti informatii la nr sau ! Descrierea companiei Infiintata in 2002, firma Marcman produce si comercializeaza parfumuri concentrate si produse cosmetice avand la baza uleiuri esentiale importate din Franta avand in portofoliu peste 200 arome diferite si cosmetice pe baza acestor arome.

  • Experiențe trainice SRL angajează: Asistent manager (1 post) Scopul general al postului: Coordonează activitatea socială a întreprinderii și desfășoară activități de suport a managerului întreprinderii sociale. Cunoștințe/studii: studii medii sau superioare (preferabil în domeniul educației, management); specializări conexe domeniului economiei sociale vor constitui un avantaj (ex. certificat de Antreprenor în economia socială sau Manager întreprindere socială) sau domeniului educației/formării și/sau tineretului (cursuri de formator, animator socio-educativ, lucrător de tineret etc.); Abilități preferate: - experiență în domeniul educației, formării, tineretului sau experiență în lucrul cu grupul țintă vizat de activitatea întreprinderii sau dorința de implicare/dezvoltare pe un asemenea post; - abilități de comunicare și relaționare cu diverse grupuri sociale (în special grupul nostru țintă, beneficiarii programelor sociale, dar și membri ai comunităților locale etc.) - abilități de lucru în echipă; - abilități de lucru cu diverse grupuri sociale (în special grupul nostru țintă, beneficiarii programelor sociale, dar și membri ai comunităților locale etc.) - abilități de operare de bază a PC-ului: pachetul Office, Internet etc. - cunoașterea a cel puțin unei limbi de circulație europeană (ex. limba engleză), cel puțin la nivel de bază; - flexibilitate; - abilități de management al conflictelor și capacitate de rezolvare a problemelor; - capacitate de lucru cu persoane vulnerabile, tineri cu oportunități reduse. Atitudini dorite: - atitudine generală pozitivă; - orientare către soluții, rezultate; - creativitate, sociabilitate; - prezență plăcută; - toleranță, inclusiv la ambiguitate; - interes pentru domeniul social și aducerea de schimbări pozitive în comunitate; Responsabilități specifice postului: - identificarea grupului țință pentru programele sociale ale întreprinderii; - selecția participanților la sesiunile de formare sub formă de tabere pentru tineri cu oportunități reduse; - asigurarea tuturor aspectelor de natură organizatorică și logistică cu privire la pregătirea și implementarea acțiunilor și programelor sociale ale întreprinderii; - pregătire și facilitarea unor sesiuni de formare în contextul taberelor de formare pentru tinerii cu oportunități reduse (în funcție de tematicile propuse anual); - stabilirea de parteneriate/colaborări cu actori interesați din comunitatea locală pentru buna desfășurare a programelor și inițiativelor sociale ale întreprinderii; - identificarea de potențiale locuri de campare/parcare a autorulotelor în curți sau pe alte terenuri amenajate în acest sens de către localnici (prin realizarea de vizite locale); - stabilirea și menținerea contactului cu reprezentanți ai diverselor comunități locale precum și cu localnicii pentru aplicarea conceptului de Van Home Stay și a experiențelor locale conexe, împreună cu localnicii; stabilește parteneriate și colaborări în acest sens (dacă și unde e cazul); - încurajarea și sprijinirea micilor producători, localnici în conceperea de experiențe locale pentru turiști și promovarea acestora pe website-ul întreprinderii; stabilirea de parteneriate și colaborări în acest sens cu GAL-uri etc. - încurajarea reprezentanților diverselor afaceri sociale în asigurarea promovării activității lor pe website-ul întreprinderii; oferirea de potențiale formule de activități de voluntariat pentru turiști care să ajute în același timp și afacerile lor sociale pe partea de dezvoltare, auto-susținere;

  • Prestez servicii contabilitate primara - facturare, inregistrare facturi, receptii , operare plati si incasari prin casa si banca,evidenta facturilor neicasate si neachitate, evidenta stocurilor etc

  • 31

    Caut fata, part timea, pe post de vanzatoare, la Fornetti

  • 1

    Angajez șofer pe țară! C+E Weekend-uri acasă! Plecare din Curtici, sosire la sfârșit de săptămână la Curtici plata de la 5000 lei la 7000 lei Tel.

  • Caut de munca în domeniul curățeniei, femeie de serviciu Disponibilitate, între orele 10 și 14 , zilnic Cer și ofer seriozitate !

  • Caut de munca în domeniul curățeniei, femeie servici , etc Disponibilitate; între orele 10 - 14 , ofer și cer seriozitate

  • 2

    Angajez distribuitor ziare Kaufland pe loc. Ghioroc . Se face contract zilier. Ziarele trebuie distribuite in fiecare saptamina. Este vorba de 800buc.care trebuie distribuite in fiecare saptamina

  • 3

    Vrei să ai control deplin asupra timpului tău? Alege să devii independent financiar! Construiește o rețea de clienți, iar tu vei primi un comision de la fiecare comandă a persoanelor din rețeaua ta. Cu cât rețeaua ta crește pe măsura acesteia va fi și venitul tău. Produsele companiei sunt uleiuri esențiale de cea mai bună calitate, de la o companie internațională cu renume. Nu rata această oportunitate!

  • 1

    Activitate ideală pentru mamele care vor să aducă un venit în familiile lor și în același timp să fie în casă, cu familia. Construiește o rețea de clienți, iar tu vei primi un comision de la fiecare achiziție a comenzii lor. Cu cât rețeaua ta crește pe măsura acesteia va fi și venitul tău. Partea frumoasă este aceea că clienții comandă singuri produsele, iar tu vrei primi comision din comenzi, tu doar trebuie să-i ajuți să devină membri. Nu rata această oportunitate, nu poate ajuta să devii liberă și prosperă!

  • Buna. Doamna serioasa doresc sa fac curatenie la domiciliu la apartamente care au fost recent renovate sau case/cu suprafata mare. Sunt disponibila in timpul saptamanii de la 08:00 la 14:00 . Inclusiv Sambata. Daca cumva cunoasteti pe cineva care ar avea nevoie , va eog sa ma contactati. Cer si ofer seriozitate.

  • Ofer servicii contabilitate.

  • Îngrijesc persoane bolnave cu pampersi sau fără pampersi doar pe zona Vlaicu Arad tel

  • Inscriem GRATIS soferi LA BOLT! Conditii: 1. Soferul sa aiba atestat de transport alternativ 2. Autoturism nu mai vechi de 10 ani si cu ITP facut la 6 luni( nu e obligatoriu sa fie pe numele soferului) COMISION 20% din incasari. Plata saptamanal, cash.

  • Cautam Promotorii Pt un job online Doar fete Se lucreaza 3-4 ,ore pe zi Castig garantat în funcție de implicare Bani pe cand Mai multe detalii la nr de tel

  • 6

    Angajam femeie de serviciu pentru curatenie in birou si in hala de productie, cartierul Gradiste. Programul de munca este part-time, doar 3 zile pe saptamana, 4 ore / zi, in functie de disponibilitatea candidatei. Se ofera: - bonuri de masa de 20 lei/zi - transportul decontat pentru mijloacele publice de transport - al 13 lea salariu de Craciun sub forma de bonus Orarul exact de lucru si salariul se decid la interviu. Pentru mai multe informatii, sunati la numarul de telefon: sau , de Luni pana Vineri intre orele 08:00 - 16:00.

  • 3

    Angajm personal cu limba germana (scris, citit, vorbit) pentru firma de recrutare, cu sau fara experienta, urgent, cu program redus de 4 ore/zi. Program de lucru luni-vineri 9-13. Detalii la telefon:

  • Salveaza cautarea