Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:

Oferte locuri de munca Arad Arad • Anunturi angajari - Romjob.ro

Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite
  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 2

    Angajam asistent manager

    CAUTAM, Asistent manager Responsabilitati: - abilitati de comunicare si ralationare cu clientii; - atitudine pozitiva, proactiva si organizare riguroasa a activitatii; - face toate demersurile necesare in vederea administrarii si indeplinirii eficiente a sarcinilor de serviciu; - evidenta stricta a platilor catre furnizorii de servicii (ex. curent, gaz, apa, telefonie mobila etc) precum si incheierea modificarea rezilierea contractelor incheiate cu acestia; - intocmirea necesarului in vederea desfasurarii activitatii in bune conditii; - activitati de Registrul Comertului , OCPI , Directia fiscala , Primarii etc; - atenta la detalii. Cerințe: - Licența economică sau universitară în drept constituie un avantaj - Experienta de lucru intr-o pozitie similara minim doi ani; - Cunostinte foarte bune de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet, Outlook); - Abilitati interpersonale, foarte bune abilitati de comunicare; - Atitudine proactiva, pozitiva si foarte flexibila; - Învățare rapidă; acțiune rapidă; gândire rapidă; - Organizator foarte bun;

  • 37

    Tehnician si Inspector calitate

    Descrierea jobului - verificarea calitativa a componentelor si subcomponentelor - cunoasterea metodelor si instrumentelor de inspectie a calitatii - intelegerea/ aplicarea instructiunilor de lucru - pregatirea si analiza rapoartelor de activitate - comunicare continua catre client - organizare echipa, daca este cazul Beneficii: Pachet salarial motivant constand in : Salariu de la 3700 lei, in functie de experienta Tichete masa de 20 lei/zi Transport asigurat Alte prime Bonus anual Contract pe perioada nedeterminata. Training-uri de specialitate : IPC, VDA, WELCOME TO QUALITY Cursuri de pregatire profesionala Mediu de lucru tanar si dinamic.

  • Firma in plină dezvoltare,cu peste 320 de angajați cautam soferi cat C,CE in Germania

    MTL Transport und Logistik cu sediul în85716 Unterschlei heim, își mărește echipa și caută șoferi pentru : ________ Șoferi pe camion de 40 tone în locația 85301 Schweitenkirchen, cu disponibilitate imediata! Programul de lucru este de Luni pana Vineri ! Se cauta doi șoferi : unul pe tura de zi și unul pe noapte! Tura de zi va avea un traseu zilnic între 250 - 300 km, între 1 - 4 clienți de livrat cu o încărcare sau două. Tura de noapte în schimb va avea un traseu cuprins între 600-700 de km cu o descărcare și schimb de remorca ! 24 de zile de concediu pe an (dupa fiecare an in companie se adauga 1 zi de concediu) __________ Soferi pe camion 12 15 tone în locațiile 85356 Attaching și 85301 Schweitenkirchen ! Straubing Se livrează marfă paletizată între 12-18 clienți pe zi, rută fixă. Se lucrează de Luni până Vineri, cu posibilitatea de a face 2 sâmbete extra pe luna. 24 de zile de concediu pe an (dupa fiecare an in companie se adauga 1 zi de concediu) Pentru detalii suplimentare, ne puteti lasa un mesaj sau ne puteți trimite direct CV-ul la urmatoarea adresa de E-mail: Soferi pe 3,5 tone Pentru parteneri noștri UPS, DPD, GLS , Trans O Flex ! Straubing Erding Freising Plattling Regensburg Hengersberg Se livrează colete, Stopurile diferă de la un partener la altul ! Se lucrează de Luni până Vineri, cu posibilitatea de a face 2 sâmbete extra pe luna. 24 de zile de concediu pe an (dupa fiecare an in companie se adauga 1 zi de concediu) Contractul se face direct cu firma germana fără intermediari ! Rugam persoanele interesate să ne contacteze la numărul afișat mai jos: Tel: între orele ( 8:00-18:00) Posibilitate de cazare, contra-cost. Cerem și oferim seriozitate!

    Repostat automat
  • 7

    Căutăm GESTIONAR pentru magazin vopsele auto și accesorii

    Căutăm Gestionar Lucrător comercial pentru magazin vopsele auto și accesorii, echipamente de vopsire industrială Locurile vacante sunt in Brașov, Sibiu, Arad, Cluj Napoca Cerinte: - Studii medii sau superioare; - persoană cu experiență în domeniu; - cunoștințe de operare PC; - inventariere și eliberarea mărfurilor; - urmărirea stocurilor; - întocmirea documentelor necesare. Salarizare avantajoasă, tichete de masă. Program 9-17 Hai să ne cunoaștem! Hai în echipa noastră!

  • 12

    Angajam Sofer Categoria C+E, Comunitate de 4 saptamani

    Angajam Sofer categoria C+E ,prelata , transport marfa pt curse regulate cu incarcare - descarcare pe Romania, destinatie Germania ,Anglia, Elvetia .Se vine acasa la 4 saptamani. Se ofera diurna si salariul pe tara. Diurna75- 80 Euro/zi Flota este formata din camioane Mercedes Benz dotate cu aparate de taxare pe tarile tranzitate, carduri combustibil, clima de stationare, telefon, etc. Oferim si solicitam seriozitate. Pt. informatii detailate va rugam sa ne contactati la nr de tel 726212814 Monica.

  • 3

    Angajam sofer profesionist

    Angajam sofer profesionist ,pentru curse tur-retur (RO-IT-RO) Mai multe detalii si informații la telefon !! Oferim: - Pachet salarial format din diurna zilnica + salariu de incadrare - Respectarea timpilor de condus - Toate weekendurile acasa - Plata la timp a salariului si a diurnei. - Telefon de serviciu. Cerinte: - Permis categoria C+ E - Card Tahograf Digital -Atestat de marfuri ( CPC)

  • 3

    Angajez sofer taxi

    FIRMA de TAXI, angajam sofer pe masina de taxi, obligatoriu se aibă atestat de taxi. Detalii la numărul de telefon afisat

  • Project manager fotovoltaice

    Recrutăm Project manager în București pentru o companie cu experiență la nivel global în construirea și furnizarea sistemelor de energie electrică. Responsabilități: Analiza pieței, cercetarea preliminară, evaluarea proiectelor de energie solară și eoliană de peste mări Colectarea informațiilor despre proiect, dezvoltarea planului programului de investiții vizat și a strategiei de negociere Participă la evaluarea proiectului, evalează investițiile și alte lucrări, condițiile limită ale proiectului, analiza riscurilor Se asigură că veniturile proiectului, riscul și alte elemente să îndeplinească cerințele companiei Menține relația cu partenerii locali, departamentele de energie și gestionare, companiile de rețele electrice și unitățile de construcție Cooperează în vederea finanțării proiectului. Candidatul ideal: Diplomă de licenţă în inginerie electrică energetică instalaţii Minim 5 ani de experiență de preferat în indudstria de energie electrică Cunoștințe de limba engleză - nivel avansat Cunoștințe de limbă rusă, franceză, italiană - de preferat Experiență cu procesul de investiții și dezvoltare a proiectelor, cu relațiile publice guvernamentale Experiență în colectarea de informații, negociere în afaceri, planificarea afacerii și controlul riscurilor Buna cunoaștere a domeniului energiilor regenerabile și în special a domeniului fotovoltaic Familiarizat cu standardele naționale, locale și industriale legate de proiectarea sistemelor fotovoltaice Se oferă: Salariu motivant în funcție de experiență Tichete de masă 40 lei zi lucratoare Bonusuri în funcție de performanță

  • Customer Service Agent

    We are recruiting a Customer Service Agent for Latvia for a new Global Business Outsourcing centre in Riga managed by a multinational IT organization in over 100 countries. Responsibilities: Handle phone calls with customer queries and provide resolution to end users Record case resolutions in the contact centre tool based on client communication via phone, email, chat, etc. Ensure that cases are resolved within the case life cycle, as per individual balanced scorecard Escalate priority issues per client specifications to the immediate lead as applicable Communicate well with internal and external contacts Provide exemplary customer satisfaction Meet quality standards on all handled contacts Complete hours of staffed time on all rostered days Handle contacts while maintaining the targets defined for the project: response time, handle time, and resolution rate aligned with Project KRAs Additional ad hoc tasks that may contribute to a better service to the client or improvement to the KPI Requirements: Knowledge of English and German - B2 level Skilled IT user it is an advantage Previous experience in an outsourced customer service environment it is an advantage Excellent communication and customer service skills Ability to work independently and in a team We offer: Competitive salary Relocation package Health insurance International business environment Career opportunities and professional growth New and modern office in Riga, Latvia Free access to training and courses through the company's internal learning platform New challenges & experience

  • 2

    Angajam Bucatar

    Restaurantul Central din Arad, str. Horia nr. 8 (Hotel Best Western Central Arad), isi mareste echipa si cauta persoane responsabile, caracterizate prin profesionalism si seriozitate. Cautam doar personal cu experienta pe post de bucatar . Oferim un loc de munca sigur, intr-un Restaurant de marca pentru Arad. Contractul de munca se incheie inca din prima zi. Pentru informatii va asteptam cu un CV la sediul societatii din Arad, Str. Horia nr. 8 .

  • 2

    angajez meseriași

    angajez meseriași în construcții, program 8 ore ,carte de muncă, șantier în Arad, pentru mai multe detalii la telefon

  • 7

    angajam necalificați

    angajam necalificați în construcții, salariu începe de la 180 lei pe zi, program 8 ore

  • Customer Service Agent

    We are recruiting a Customer Service Agent for Latvia for a new Global Business Outsourcing centre in Riga managed by a multinational IT organization in over 100 countries. Responsibilities: Handle phone calls with customer queries and provide resolution to end users Record case resolutions in the contact centre tool based on client communication via phone, email, chat, etc. Ensure that cases are resolved within the case life cycle, as per individual balanced scorecard Escalate priority issues per client specifications to the immediate lead as applicable Communicate well with internal and external contacts Provide exemplary customer satisfaction Meet quality standards on all handled contacts Complete hours of staffed time on all rostered days Handle contacts while maintaining the targets defined for the project: response time, handle time, and resolution rate aligned with Project KRAs Additional ad hoc tasks that may contribute to a better service to the client or improvement to the KPI Requirements: Knowledge of English and German - B2 level Skilled IT user it is an advantage Previous experience in an outsourced customer service environment it is an advantage Excellent communication and customer service skills Ability to work independently and in a team We offer: Competitive salary Relocation package Health insurance International business environment Career opportunities and professional growth New and modern office in Riga, Latvia Free access to training and courses through the company's internal learning platform New challenges & experience

  • 16

    Angajam drujbist din Arad

    Societate comerciala din Arad ,angajam drujbist din Arad,deoarece depozitul nostru este in Arad si nu asiguram nici transport si nici cazare. Se lucreaza de luni-vineri ,8 ore zi. Mai multe detalii la telefon.

  • 16

    Locuri de munca OLANDA - bucatăr 2024

    Pentru un lanț hotelier din Olanda, angajăm personal experimentat și pasionat de bucătărie, pe o perioadă nedeterminată de timp. În acest moment ne ocupăm de zonele din Nord-Est-ul Olandei, acestea fiind locații de minim 4 stele, în timpul săptămânii fiind un loc perfect pentru oamenii de afaceri iar în weekend pentru oaspeții de agrement (aglomerație la mic dejun și cină). Cerințe Experiență demonstrată în bucătărie Studii finalizate curs de bucătar (certificatul este un avantaj) Cunoștințe despre igiena siguranța alimentelor. Pasiune pentru gătit Vorbirea și înțelegerea limbii engleze. În această meserie vei lucra cu alți doi sau trei bucătari pe o singură stație (pește carne salata starter desert etc.). Trebuie să ai experiență în tăierea și gătitul produselor și să știi cum funcționează dinamica într-o bucătărie. Deoarece veți fi responsabil pentru propria stație, experiența în bucătărie este cu adevărat necesară. Se oferă: loc de muncă într-un colectiv plăcut salarizare de la 13,7 EUR oră cazare în case, cu toate utilitățile incluse (electricitate, internet, apă curentă, televiziune) 100 euro săptămână persoană asigurare de sănătate 33,51 euro săptămână transport gratuit de la cazare la locul de muncă identitate olandeză (BSN) contract flexibil de muncă, asigurăm 40 ore pe săptămână (două zile libere pe săptămână) și ore suplimentare salarizare săptămânală direct în contul bancar. Putem lua inclusiv cupluri, atâta timp cât se comportă profesionist la serviciu FĂRĂ TAXE SAU COMISIOANE!

  • 7

    Angajam Asistent medical - Opticlass Arad

    Descriere Postul este valabil pentru ARAD Cautam 1 persoana responsabila, comunicativa, harnica si punctuala, dornica sa invete lucruri noi, deschisa atat in relatia cu persoanele din colectiv, dar mai ales in relatia cu pacientii . Cerinte - Sa respecte cu strictete normele de igiena si sterilizare. - Sa detina autorizatie de libera practica medicala - Sa aiba cunostinte de operare PC Descrierea postului: Participarea la educatia medicala a pacientului; Gestionarea eficienta a circuitul pacientilor in sala de asteptare astfel incat sa evite intarzierile; Pregatirea cabinetelor medicale cu tipizatele si consumabilele medicale necesare desfasurarii consultatiei; Pregatirea instrumentarului, a aparaturii necesare si asistarea medicul pe durata interventiilor si procedurilor medicale; Efectuarea procedurilor medicale si a tratamentelor la recomandarea medicului. Beneficii: Salariu motivant Mediu de lucru la standarde europene Conditii de evolutie profesionala. Asteptam CV-urile aici sau pe whatsApp

  • 1

    angajam personal curatenie

    Firma de curatenie, angajam personal cu expetienta pentru postul de operator curatenie - spatiu comercial. Program de lucru: 2 zile la lucru -2 zile libere. salar 2400 +bonuri de masa de 30 RON zi, punct de lucru stabil - zona Afi Mall. informatii la telefon, de luni pana vineri intre orele 10:00 si 16:00 .

Salvează căutarea