Anunțuri
Locuri de munca Bacau doar cu poze Companii Disponibil din: 2021-04-15 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Libra Guard angajeaza agenti paza in Bacau. Se ofera salariu incepand cu 2.300 lei si tichete de masa.
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj Sucursala Bacau au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere, cu urmatoarele abilitati: - Cunoștințe de mecanică generală; - Permis de conducere categoria C; - Experiență de minim 3 ani in domeniu - Autorizatie macaragiu grupa A Dacă ești o persoană orientată spre rezultate și mod de lucru colaborativ ești cu atât mai potrivit în echipa noastră. Responsabilități: - Ridicarea de greutăți prin folosirea diverselor cârlige, frânghii, lanțuri speciale pentru ridicarea și manipularea - încărcăturilor către alte destinații dorite, - Ajutor la demontarea și la transportarea macaralelor echipamentelor de ridicat, - Urmărirea siguranței operațiunii, precum și amplasarea macaralelor a echipamentelor de ridicat în condiții de vreme schimbătoare, pe perioada orelor de program și în afara acestora, - Asigurarea întreținerii elementare a acestora Ce oferim? - Contract pe perioadă nedeterminată - Salariu competitiv - Asigurare de viață și accident - Bonus pentru concediul de odihnă - Bonusuri în funcție de rezultate - Primă de Crăciun pentru copiii angajaților - Primă lunară electricitate - Zile suplimentare de concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă - Diurnă (deplasări în țară) - Transport către punctele de lucru - Cazare în perioada delegației De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon 0720 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Promovat
În cadrul magazinului din Bacău, Str. Milcov nr. 5B Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3500 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Descriere post : - executarea proceselor de curățare, eviscerare și filetare a peștelui - participarea la procesele de pregătire și ambalare a peștelui produselor derivate din pește - recepționarea mărfii conform normelor și procedurilor în vigoare - plasarea corespunzatoare a articolelor in suprafata de vanzare - informarea clientilor cu privire la sortimentul de marfa din raion - asigurarea ordinii si curateniei la locul de munca. Cerinte: - studii medii (certificatul de calificare constituie avantaj) - abilitati de comunicare; - orientare catre client; - experienta in domeniul pregatirii ambalarii pestelui si a produselor derivate reprezinta un avantaj Oferta: - Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi - Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă - Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* - Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* - Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* - Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei - Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una - Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre - Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* - Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Mentiuni suplimentare Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Libra Guard angajeaza agenti paza in Bacau. Se ofera salariu incepand cu 2.300 lei si tichete de masa.
-
Angajam muncitor tamplarie pvc cu geam termopan Oferim contract de munca pe perioadda nedeterminata si salariul din constructii. Cerem seriozitate, experienta in domeniu si permis conducere categoria B.
-
Angajam sofer Tir pe relatia ROMANIA-ITALIA-ROMANIA Incarcarile se fac din Bacau si marfa se descarca in zona De nord a Italiei.Detinem Contract pe toata perioada anului!Masini bine intretinute!Cerem si oferim seriozitate!Salariu si diurna la timp fara intarzieri! Experienta de minim 1 an de zile in transport international de marfuri ,masini cu prelata,Card Tahograf,Atestat marfa!
-
Global Auto Service Bacau,Service multimarca,angajează Tinichigiu - auto , aveți șansa sa lucrați si sa evoluați pe scara profesională ,într-un service de renume din Bacau,beneficiind de cursuri si traininguri gratuite atât in țara cât si in străinătate ,3500 lei lunar
-
Agenție de muncă temporară PRV COSAL INVEST SRL angajeaza șoferi profesionisti cat.C și E pentru colaboratorii noștri din Padova, Bologna, Modena, Piacenza, Bergamo, Milano, Torino. Salariul este 2800 - 3100 euro net. Se efectueaza curse intern Italia. Pentru mai multe detalii vă stam la dispoziție la nr de telefon afisat dupa orele 16: sau non stop la nr. .
-
ORANGE AUTO angajeaza mecanici auto cu experienta si electricieni auto . Salariu este de la 2700 la 6000 in functie de experienta si realizari. Detalii la sediul societatii in Calea Adjudului 85a, ONESTI sau telefon .
-
Candidatul ideal: Experiență pentru electrician experiență minimă și cunoștinte minime în instalații electrice Persoană dinamică, deschisă, lucru în echipă; Bune abilităţi de planificare, organizare şi comunicare; Descrierea jobului: RESPONSABILITĂȚI: Pr gătir și montare sistemului de p nouri fotovoltaic ; Pun în funcțiun inst l țiile conform docum nt țiilor; Răspund d xistența, disponibilit t scul lor, util j lor, p rat lor, dispozitivelor,uneltelor, p car le re în primire pe invent r; Efectuează sub supraveghere lucrări de trasare cabluri, instalare doze, etc; Ajută la efectuarea necesarelor de materiale. Disponibilitate pentru deplasari BENEFICII: Salariu motivant; Echipament de lucru, trusă de scule de mână; Program 1 schimb de L-V
-
Suntem in cautarea unui Reprezentant Showroom ( sisteme fotovoltaice ) entuziast si dedicat pentru a se alatura echipei noastre. Daca iti place sa lucrezi cu oamenii, ai abilitati excelente de comunicare si esti pasionat de mediul inconjurator si surse alternative de energie, aceasta este o oportunitate perfecta pentru tine. Trimite-ne un CV () sau sună la | . TE AȘTEPTĂM ÎN ECHIPA NOASTRĂ !!!
-
DESCRIERE Candidatul Ideal Vino in echipa noastra si te premiem cu 1000 lei la primul salariu! Detine cunostinte si sau experienta in domeniile masurarilor electrice, a circuitelor electronice - analogice si digitale, a componentelor electronice; Este motivat sa invete lucruri noi intr-un mediu dinamic si provocator unde este instruit si se ofera sprijin pentru dezvoltare; Manifesta seriozitate responsabilitate. Respunsabilitati: Activitate de electronist, conform fisei postului Beneficii: Program de muncă full-time; Se asigură instruire specifică în cadrul societăţii; Bonus de performanta; Tichete de masa; Tichete cadou ( de sarbatori, zile de nastere etc.); Asigurare medicala si asigurare de viata; Vouchere de vacanta; Decontare transport public intraurban.
-
Vino in echipa noastra si te premiem cu 1000 de lei la primul salariu Candidatul Ideal - Absolvent de studii superioare de Automatica si calculatoare Electronica Mecatronica - Constituie un avantaj cunoasterea modului de utilizare a unui program CAD în domeniul electric - Cunoaste limba engleza nivel mediu (citit, scris) - Riguros in respectarea procedurilor de lucru Are motivatie pentru a invata lucruri noi intr-un mediu dinamic si provocator unde este instruit si spijinit in dezvoltarea profesionala - Are bune abilitati de comunicare si spirit de echipa Vor fi contactati pentru interviu doar candidatii selectati Descrierea jobului Responsabilitati: - Dezvoltarea schemelor electrice pentru testarea automată a ansamblelor subansamblelor electronice. Beneficii: - Bonus de performanta, acordat trimestrial - Tichete de masa Tichete cadou (Paste, Craciun, zi de nastere etc.) - Asigurare medicala si asigurare de viata - Voucher de vacanta - Decontare transport public intraurban Descrierea companiei www.aee.ro
-
Candidatul Ideal: Detineti o diploma universitara in Stiinte Economice; Intelegeti usor procesele economice si contabile Aveti minim un an de experienta relevanta in domeniul contabilitatiii; Cunoasteti programul Saga Cunostinte medii de Microsoft Ofiice: (Excell si Word Outlook) si alte programe informatice; Dornic de acumulare de noi cunostinte; Organizat si Focusat pe realizarea sarcinilor Bune abilitati de comunicare atat in interiorul echipei cat si cu clientii din portofoliu. Descrierea jobului Pozitia presupune: Interpretare si prelucrarea documentelor contabile pana la nivel de balanta contabila. Intocmirea de rapoarte si situatii; Comunicarea cu clientii pentru rezolvarea situatiilor curente; Invatati continuu impreuna cu ceilaiti membri ai echipei; Identificati oportunitati si imbunatatirea proceselor. Oferim: - Suntem o echipa dinamica cu oportunitati reale de dezvoltare in cariera; - Un mediu de lucru profesionist si orientat spre echipa; - Pachet salarial atractiv (tichete de masa, asigurare privata de sanatate) Descrierea companiei PROACTIVE ACCOUNTING este o firma de contabilitate cu sediul in Bacau cu o echipa tanara si proactiva in crestere continuua. Lucram in fiecare zi pentru a oferi servicii de calitate clientilor nostri si un mediu de lucru cat mai placut angajatilor.
-
Berăria cu Noroc angajează BUCĂTAR cu experiență! Căutăm o persoană serioasă, dedicată, și responsabilă, cu experiență în bucătăria românească! Salarizare bună și procent din vânzările pe bucătărie! Program 2 cu 2!
-
Te căutăm pe tine! Daaaa, pe tine! Angajăm montator automatizări și confecții metalice (porti, garduri, etc.) salariu atractiv sâmbetele se plătesc separat masă asigurată chef de muncă și chef să înveți dorință să faci parte dintr-o echipă FAN și să creezi alături de noi beneficii salariale atractive (știm cum e să..nu trăiești cu minimul pe economie, deci îți oferim mai mult de atât) te lăsăm să pleci și-n concediu la mare, doar să ne zici din timp ca să ne organizăm Haai, dă-ne un mesaj și hai la o cafea să stăm de vorbă! Mulțumim!
-
AI EXPERIENȚĂ? TE VREM LA NOI ÎN ECHIPĂ! NL Jobs România oferă locuri de muncă în domeniul agriculturii in Țările de Jos (OLANDA) Nu percepem niciun fel de comision!NL Jobs România oferă locuri de muncă în domeniul agriculturii in Țările de Jos (OLANDA) Nu percepem niciun fel de comision! Sere de rosii, pe diferite activități - tariful BRUT pe oră este 13,27E - puteți obține până la 8 ore bonus săptămână dacă depășiți norma de lucru! Depozite de ambalare - tariful BRUT pe oră este 13,27E Logistică - tariful BRUT pe oră de la 13,27E Transportul România- Țările de Jos este organizat de către NL Jobs, costul este de 150E și este suportat de angajat. Asigurăm cazare contracost - 120E săptămână persoană, dar și asigurare medicală - 37,5E săptămână persoană Transportul de la locul de cazare la locul de muncă este asigurat de către noi, iar șoferii primesc un bonus de 25E NET săptămână! Salariul NET minim este cuprins intre 1300E - 1600E lună, fără bonusuri de performanță.
-
Candidatul Ideal MANAGER SALA DE JOCURI * Studii superioare, preferabil de specialitate: Economie sau Management; * Persoana responsabila, cu spirit organizatoric; * Abilitati de comunicare, relationare si adaptare la orice situatie; * Competente de conducere si orientat catre rezultate; * Cunostinte de operare PC - MS Office; * Experienta in conducerea unei echipe constituie un avantaj. Descrierea jobului MANAGER SALA DE JOCURI * Mentinerea si dezvoltarea imaginii companiei; * Planificarea si coordonarea eficienta a echipei din subordine; * Controlarea si supravegherea activitatii locatiei; * Motivarea echipei si asigurarea lucrului in echipa; * Realizarea rapoartelor zilnice si lunare. * Reprezinta compania in relatiile cu autoritatiile si institutiile statului pe plan local.
-
DESCRIERE Candidatul dorit: Vino in echipa noastra si te premiem cu 1000 lei la primul salariu! Cautam persoane talentate, dinamice, deschise, care doresc sa isi imbunatateasca abilitatile si sa se dezvolte pe plan profesional. Cerinţe: Abilitati de operare PC; Cunoasterea la nivel mediu a limbii engleze; Seriozitate responsabilitate; Adaptabilitate; Spirit de observatie, viteza de reactie; Disponibilitatea la program de lucru in ture (2 schimburi). BeneficII: Se asigură instruire specifică în cadrul societăţii; Contract de muncă; Bonus de performanta Tichete de masa Tichete cadou ( de sarbatori, zile de nastere etc.) Asigurare medicala si asigurare de viata Vouchere de vacanta Decontare transport public intraurban
-
Angajăm lucratori comerciali pentru magazinul Adriatica din Bd.Alexandru cel Bun,nr.4-Bacau. Salariu atractiv,intre 2700-4700 lei net in prima luna,intr-un mediu de lucru placut,cu doua zile libere pe saptamana. In fiecare luna,timp de 6 luni,salariul net va creste cu cate 100 lei pana la 3200 lei,astfel incat dupa 6 luni vechime salariul net lunar va fi intre 3200-5200 lei pentru 168 de ore lucrate. Va asteptam cu un C.V.la sediu,in zilele lucratoare,intre orele 10.00-16.00. (Experienta nu este obligatorie).
-
Angajez sofer profesionist cu experienta pt transport intern pe camion volvo euro 6 ..Detalii la nr de tel .
-
Clinica angajeaza asistenta medicala stomatologie. Colectiv tanar, salariu motivant (3000lei-4000lei) bonusuri de performananta. Contact mesaj wapp sau email. Multumesc!
-
Căutăm coleg(ă) pentru postul de Consultant vânzări showroom Bilka care să fie : - o persoană serioasă, organizată, atentă la detalii, flexibilă, dornică să înveţe - dornică să ofere clienţilor cele mai potrivite informaţii şi să recomande cele mai bune soluţii - absolventă de studii medii sau superioare - cu abilităţi de comunicare, relaţionare şi persuasiune . Sunt necesare cunoştinţe de operare PC (Ms Office), iar experienţa în vânzarea materialelor de construcţii şi cunoştiinţele minime de contabilitate primară constituie un avantaj. - : - Întâmpinarea clienţilor într-o manieră profesionistă şi identificarea nevoilor acestora; - Acordarea consultanţei de specialitate; - Întocmirea documentelor aferente primirii şi vânzării mărfurilor, inclusiv facturare, în sistemul informatic al societăţii, încasarea sumelor pentru marfa vândută; - Întocmirea ofertelor de pret, administrarea eficientă a relaţiei cu clienţii, precum şi derularea întregului proces de vânzare; - Verificarea disponibilităţii stocului şi oferirea termenelor de livrare precise pentru produse; - Gestionarea şi rezolvarea reclamaţiilor cu privire la produsele vândute; - Colaborarea cu ceilalţi membri ai echipei . Beneficii: contract pe perioadă nedeterminată; program 8-17, L-V, bonuri de masă mediu de lucru plăcut, stabil şi profesionist; Daca te identifici cu descrierea de mai sus, aplică trimițând CV-ul tău la . sau îl poti aduce personal la sediul nostru din Oneşti, Calea Mărășești nr 3 (în incinta SCM Flacăra, lângă Pompieri).