Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Bacau Companii Disponibil din: 2021-06-06 Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 1

    Fierari

    Angajam 5 fierari, in Bacau, angajare imediata, nu oferim cazare! Relatii la tel

  • 2

    Angajam specialist marketing si Operator magazin online

    SPECIALIST MARKETING Candidat ideal: Bun cunoscător al materialelor de construcţii; Capacităţi de planificare, analiza si decizie; Capacităţi organizatorice, de comunicare si negociere; Cunoştinţe operare PC, retele sociale (facebook, instagram, youtube, etc); Permis de conducere categ B reprezinta un avantaj; Constituie avantaj experienta intr-un post similar. Activitati specifice postului: Coordoneaz direct activitatea desf şurat în departamentul de marketing; Promovarea produselor: Dezvoltarea și implementarea campaniilor publicitare, inclusiv publicitatea online și offline, campanii pe social media, promoții, evenimente de marketing etc. Gestionarea prezenței online: Administrarea website-ului companiei, gestionarea conturilor de social media, crearea de conținut relevant și interesant pentru audiență. Colaborarea cu alte departamente: Lucrul împreună cu departamentele de vânzări, achiziții, logistică și alte departamente pentru a asigura o coordonare eficientă și pentru a susține obiectivele generale ale companiei. Monitorizarea performanței: Măsurarea și analizarea rezultatelor campaniilor de marketing pentru a evalua eficacitatea acestora și pentru a face ajustări acolo unde este necesar. Dezvoltarea materialelor de marketing: Crearea de materiale de marketing, cum ar fi broșuri, cataloage, reclame, materiale promoționale etc. Intocmeşte rapoarte scrise de lucru în formatul şi la termenele solicitate de conducerea societ ţii; OPERATOR MAGAZIN-ONLINE Candidat ideal: Studii medii superioare; Cunoștințe operare calculator; Bune abilități de comunicare; Permis de conducere categ. B reprezinta un avantaj. Activitati specifice postului: Atribuții: Asigură relația cu clienții magazinului on-line pentru preluare comenzi, furnizarea informațiilor despre produsele comercializate, despre modalitatile de livrare, Pregateste comenzile pentru livrare, colaboreaza direct cu colegii dar si cu firmele de curierat colaboratoare, Administreaza comenzile venite atat pe magazinul online cat si cele telefonice, email sau alte canale de comunicare, Actualizează lista de produse din magazinul on-line, Adaugă dezactivează produse fișe tehnice articole pe magazinul on-line.

  • 2

    Angajez sofer taxi cu atestat profesional

    Program flexibil . Masina la dispozitie 24 24 ore , 7 7zile pe saptamana . Este necesar atestat taxi sau dosar scolarizare in vederea obtinerii atestatului taxi. Pentru mai multe informatii contact telefonic.

  • 2

    Angajam Asistent Vanzari pentru magazinul Teamsport din Arena Mall

    Cautam noi membri pentru echipa de vanzari a magazinului nostru Teamsport din Arena Mall Bacau, pentru program full-time sau part-time. Functia: Sales Asisstant Cerintele jobului: Persoana deschisa, dezinvolta si persuasiva, careia sa ii placa interactiunea cu alte persoane; Experienta anterioara in retail; Cunostinte bune de operare PC - MS Offfice - Excel si Word; Pasiune pentru sneakers and streetwear; Bine organizat a; Diploma de bacalaureat; Responsabilitati: Realizarea operatiunilor necesare procesului de vanzare: folosirea casei de marcat si a POS-ului; Acordarea de asistenta pentru clientii magazinului; Rezolvarea situatiilor ce pot aparea in procesul de vanzare; Raportare catre superiori; Pregatirea coletelor expediate din magazin; Ridicare si receptie a marfii; Verificarea logistica necesara pentru desfasurarea activitatii; Promovarea produselor catre clientii magazinului; Oferirea de informatii corecte si obiective catre clienti pentru ca acestia sa se decida asupra unor produse; Participare activa in procesul de imbunatatire a customer service; Urmarirea si implementarea campaniilor de vanzari; Beneficii: Salariu net : 2100-2500 Ron, in functie de pregatire, experienta si performanta; Program flexibil de lucru; Bonusuri de performanta; Mediu de lucru relaxant si placut; Discounturi aplicabile la produsele comercializate de Teamsport; Daca esti interesat a sa te alaturi echipei noastre, trimite-ne un CV (+foto) cat mai detaliat, din care sa reiasa studiile, experienta si abilitatile tale. CV-le se pot trimite la email sau , sau se pot depune direct in magazinul Teamsport din Arena Mall Bacau, etaj 1. Doar persoanele care vor trimite CV vor fi luate in considerare pentru interviu.

  • 2

    Asistent medical stomatologie cu experienta (3000-4000lei)

    Clinica angajeaza asistenta medicala stomatologie. Colectiv tanar, salariu motivant (3000lei-4000lei) bonusuri de performananta. Contact mesaj wapp sau email. Multumesc!

  • 1

    Consilier Vanzari magazin online - vorbitor limba Maghiara

    Ne marim echipa! Oportunitate de angajare in Bacau ! Daca ai experienta in vanzari si esti pasionat de tehnologie sau te atrage concepul Smart Home, poti deveni Consilier vanzari online la Case Smart Ungaria. OkosHázak www.okoshazak.hu Ce cautam la noul nostru coleg? - sa fie vorbitor nativ de limba Maghiara - aptitudini de comunicare excelente - sa ai experienta in vanzari online sau call center - sa ai cunostinte de operare PC (Word, Excel) - Sa ai capacitatea de a solutiona eficient solicitarile si reclamatiile clientilor - Reprezinta un bonus la angajare, experienta similara la un alt magazin online Cu ce iti vei umple timpul petrecut la birou? - principala ta responsabilitate va fi : FERICIREA clientilor - vei prelua comenzile clientilor plasate pe site, telefonic sau pe chat - vei introduce si factura comenzile in programul de contabilitate Smartbill. Experienta anterioara reprezinta un plus. - vei oferi consultanta si suport clientilor. - vei solutiona solicitarile clientilor, retururile si reclamatiile - vei adauga produse noi si actualiza informatiile din platforma online a magazinului - vei promova si vei vinde produsele comercializate de companie clientilor B2B ( Arhitecti, electricieni, dezvoltatori imobiliari, etc. ) - vei intocmi ofertele si le vei trimite potentialilor clienti - vei confirma comenzi si vei oferi detalii legate de timpul de livrare, modalitati de plata cat si alte aspecte ce tin de produsele comercializate sau alte solicitari din partea clientilor. Iti vom oferi: - un mediu de lucru creativ, alaturi de colegi tineri si entuziasti - salariu fix atractiv in functie de competentele si experienta ta - bonusuri din vanzarile directe - toate instrumentele de care ai nevoie in job-ul tau - si buna dispozitie timp de 8 ore pe zi, de la 9:00 la 17:30 Suntem prezenti pe piata din Romania, Ungaria si Spania prin siteurile dedicate acestor tari. case-smart.ro casadelfuturo.es okoshazak.hu Life is short. Work somewhere awesome. Asteptam CV-urile la adresa: manager (at) case-smart.ro -- Versiunea anuntului si in limba maghiara: Álláslehetőség Bacău-ban, Romániában! Csapatunkba várunk! Ha értékesítési tapasztalattal rendelkezel és szenvedélyed a technológia vagy érdekel a Smart Home koncepció, akkor online értékesítési tanácsadóvá válhatsz a Okos Házak Magyarországnál. OkosHázak www.okoshazak.hu Mit keresünk az új kollégánkban? - Anyanyelvi magyar beszélő legyél - Kiváló kommunikációs készségek - Tapasztalatod legyen az online értékesítésben vagy ügyfélszolgálati központban - Ismerd az alapvető számítógépes műveleteket (Word, Excel) - Képes legyél hatékonyan kezelni az ügyfelek kérdéseit és reklamációit - Bónusz lehet, ha hasonló tapasztalatod van egy másik online áruházban Hogyan kezeled az irodában töltött idődet? - Fő felelősséged az ügyfelek "BOLDOGSÁGA" lesz - Kezeled majd a weboldalon, telefonon vagy chaten leadott megrendeléseket - Be fogod vezetni a megrendeléseket a Smartbill könyvelő programba. Korábbi tapasztalat előnyt jelent. - Tanácsadást és támogatást nyújtasz az ügyfeleknek - Foglalkozol az ügyfélfelkérésekkel, visszaküldésekkel és reklamációkkal - Új termékeket adsz hozzá és frissíted az áruház online platformjának információit - Promótálod és értékesíted a cég által forgalmazott termékeket B2B ügyfeleknek (építészek, villanyszerelők, ingatlanfejlesztők stb.) - Ajánlatokat készítesz és elküldöd az érdeklődő ügyfeleknek - Megrendeléseket megerősítesz és részleteket adsz a szállítási időről, fizetési módokról és más termékkel kapcsolatos vagy ügyfélkérelmekről. A következőket kínáljuk: - Kreatív munkakörnyezetet, fiatal és lelkes kollégákkal - Versenyképes fix fizetést a kompetenciáid és tapasztalatod alapján - Direkt értékesítésekből származó bónuszokat - Minden eszközt, amire szükséged van a munkádban - És jó hangulatot naponta 8 órán keresztül, 9:00-tól 17:30-ig Jelen vagyunk a romániai, magyarországi és spanyolországi piacokon, az ezeknek az országoknak szentelt weboldalak révén. okoshazak.hu/ case-smart.ro/ casadelfuturo.es/ Life is short. Work somewhere awesome.

  • 3

    Angajam personal Horeca: bucatar in Bacau

    ANGAJĂM BUCĂTAR ANGAJĂM BARMAN ANGAJĂM OSPĂTAR

  • 2

    Angajam soferi profesionisti pentru ITALIA

    ANGAJAM soferi profesionisti cu experienta pentru ITALIA C+E 2900-3300 EURO NET cu disponibilitate IMEDIATA! CONTRACT DE MUNCA PE ROMANIA CU ACT ADITIONAL DE DETASARE IN ITALIA. PERIOADA DE LUCRU 8 SAPTAMANI CU 2 ACASA. Dacă ești șofer profesionist C+E cu experienta, echipa noastră te așteaptă cu: - Venit net de la 2900-3300 net EURO luna; - Plata salariului punctual; - Contract pe perioadă nedeterminată; - Bonusuri pentru stabilitate; - Asigurare medicală; - Card European de sănătate; Informatii curse masini: - Camioane de ultima generatie; - Se respecta timpul de condus si programul de lucru; - Posibilitatea de a alege cu ce remorca doresti sa lucrezi: frigo, prelata, box, cisterna ADR. Pentru mai multe informații, vă stăm la dispoziție la numărul de telefon:

  • Angajare personal in domeniul prelucrarii lemnului

    Societate in Targu Trotus, jud Bacau angajeaza muncitori in domeniul prelucrarii lemnului (circularist, muncitori necalificati). Transportul este asigurat pe ruta Targu Trotus (fabrica) - Onesti - Caiuti si RETUR. Relatii la telefon

  • 12

    Angajam conducatori auto, cat. D

    Societate de transport persoane angajeaza conducatori auto, posesori cat. D. 4500 lei venit net

  • 7

    Angajam mecanic auto

    Societate de transport angajeaza mecanic auto, cu sau fara experienta, salariul la angajare 5000 lei net plus tichete de masa si alte beneficii

  • 2

    ORANGE AUTO angajeaza inspector ITP.

    ORANGE AUTO angajeaza inspector ITP. In cazul in care candidatul nu detine atestat ITP, se ofera training si suport legislativ gratuit, in vederea atestarii RAR. Oferim un mediu de lucru profesionist, conditii salariale avantajoase, bonusuri. Asteptam sa ne contactati la sediul nostru din Onesti, Calea Adjudului 85a sau la tel. .

  • 2

    Renovari Interioare Bacau

    LUXURY HOME PROJECT cauta personal in domeniul renovarilor interioare Pentru mai multe detalii sunati la numarul de telefon

  • 1

    Angajam PIZZAR, Barman ,Ospatar

    S C GEPEX angajeaza PIzzar, Barman, Ospatar salar in functie de experienta.

  • 3

    Angajam spalator vase

    S C GEPEX angajeaza spalator vase . se lucreaza program 10-23 2 zile cu 2 pauza salar 2300 lei

  • 1

    Societate in Targu Trotus angajeaza

    Societate in Targu Trotus angajeaza calificati si necalificati in domeniul prelucrarii lemnului. Putem asigura cazare la 2 persoane. Salariul avantajos. mai multe detalii la telefon

  • 2

    Muncitori debitare lemn

    Muncitori pentru Debitare Lemn Compania noastră, specializată în constructia de case din lemn, caută muncitori dornici să se alăture echipei noastre din departamentul de debitare a lemnului. Dacă sunteți pasionat de prelucrarea lemnului și aveți dorința de a lucra într-un mediu dinamic, vă invităm să aplicați pentru această poziție. Responsabilități: Operarea utilajelor și echipamentelor de debitare a lemnului într-un mod sigur și eficient Pregătirea materialelor lemnoase pentru debitare conform specificațiilor și instrucțiunilor Verificarea calității materialelor lemnoase și eliminarea pieselor defecte sau deteriorate Respectarea standardelor de siguranță și a procedurilor de lucru în timpul procesului de debitare Colaborarea cu echipa pentru a asigura fluxul de lucru eficient și îndeplinirea obiectivelor stabilite Cerințe: Experiență anterioară în manipularea și prelucrarea lemnului (experiența în debitarea lemnului este un avantaj) Abilitatea de a lucra cu utilaje și echipamente specifice pentru prelucrarea lemnului Atitudine pozitivă și dorința de a învăța și de a se dezvolta profesional Capacitatea de a urma instrucțiuni și de a lucra într-un mediu dinamic Fiabilitate și atenție la detalii Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un domeniu captivant și în continuă evoluție Salarizare competitivă, în funcție de experiență și performanțe (3500-5000 net) Decontare transport, sectia de productie este in Nicolae Balcescu Posibilitatea de avansare în cadrul companiei Training și suport pentru dezvoltarea profesională

  • 1

    Muncitori debitare lemn

    Muncitori pentru Debitare Lemn Locatie Nicolae Balcescu Bacau (decontam transport) Compania noastră, specializată în constructia de case din lemn, caută muncitori dornici să se alăture echipei noastre din departamentul de debitare a lemnului. Dacă sunteți pasionat de prelucrarea lemnului și aveți dorința de a lucra într-un mediu dinamic, vă invităm să aplicați pentru această poziție. Responsabilități: Operarea utilajelor și echipamentelor de debitare a lemnului într-un mod sigur și eficient Pregătirea materialelor lemnoase pentru debitare conform specificațiilor și instrucțiunilor Verificarea calității materialelor lemnoase și eliminarea pieselor defecte sau deteriorate Respectarea standardelor de siguranță și a procedurilor de lucru în timpul procesului de debitare Colaborarea cu echipa pentru a asigura fluxul de lucru eficient și îndeplinirea obiectivelor stabilite Cerințe: Experiență anterioară în manipularea și prelucrarea lemnului (experiența în debitarea lemnului este un avantaj) Abilitatea de a lucra cu utilaje și echipamente specifice pentru prelucrarea lemnului Atitudine pozitivă și dorința de a învăța și de a se dezvolta profesional Capacitatea de a urma instrucțiuni și de a lucra într-un mediu dinamic Fiabilitate și atenție la detalii Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un domeniu captivant și în continuă evoluție Salarizare competitivă, în funcție de experiență și performanțe (3500-5000 net) Decontare transport, sectia de productie este in Nicolae Balcescu Posibilitatea de avansare în cadrul companiei Training și suport pentru dezvoltarea profesională

  • 1

    Consultant vânzări showroom Bilka

    Căutăm coleg(ă) pentru postul de Consultant vânzări showroom Bilka care să fie : - o persoană serioasă, organizată, atentă la detalii, flexibilă, dornică să înveţe - dornică să ofere clienţilor cele mai potrivite informaţii şi să recomande cele mai bune soluţii - absolventă de studii medii sau superioare - cu abilităţi de comunicare, relaţionare şi persuasiune . Sunt necesare cunoştinţe de operare PC (Ms Office), iar experienţa în vânzarea materialelor de construcţii şi cunoştiinţele minime de contabilitate primară constituie un avantaj. - :  - Întâmpinarea clienţilor într-o manieră profesionistă şi identificarea nevoilor acestora; -  Acordarea consultanţei de specialitate; -  Întocmirea documentelor aferente primirii şi vânzării mărfurilor, inclusiv facturare, în sistemul informatic al societăţii, încasarea sumelor pentru marfa vândută; -  Întocmirea ofertelor de pret, administrarea eficientă a relaţiei cu clienţii, precum şi derularea întregului proces de vânzare; -  Verificarea disponibilităţii stocului şi oferirea termenelor de livrare precise pentru produse; - Gestionarea şi rezolvarea reclamaţiilor cu privire la produsele vândute; -  Colaborarea cu ceilalţi membri ai echipei . Beneficii: contract pe perioadă nedeterminată; program 8-17, L-V, bonuri de masă mediu de lucru plăcut, stabil şi profesionist; Daca te identifici cu descrierea de mai sus, aplică trimițând CV-ul tău la . sau îl poti aduce personal la sediul nostru din Oneşti, Calea Mărășești nr 3 (în incinta SCM Flacăra, lângă Pompieri).

  • 7

    Specialist IT

    Suntem o companie dinamică cu o vechime de peste 30 ani in domeniu, căutăm un specialist IT pentru a se alătura echipei noastre . Responsabilitati: Suport IT: Administrarea infrastructurii IT a companiei. Furnizarea asistenței tehnice pentru utilizatorii interni, rezolvând problemele hardware și software. Configurarea și întreținerea echipamentelor IT. Asigurarea functionalitatii sistemelor si aplicatiilor IT. Colaborarea cu echipa pentru a asigura securitatea și integritatea datelor. Cerințe: Diploma in domeniu IT sau experienta relevanta. Cunostiinte despre securitatea informatiilor. Bune abilități de comunicare și relaționare interpersonală. Cunoștințe solide de operare PC și familiaritate cu programele (Excel, Word). Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic. Atitudine proactivă și orientată către rezultate. Oferta Noastră: Pachet salarial competitiv Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în carieră Mediu de lucru plăcut și colaborativ Program de lucru luni-vineri 8 -16 Cum să Aplicați: Dacă vă recunoașteți în descrierea acestui rol și sunteți motivat să vă alăturați echipei noastre, vă rugăm să trimiteți un CV la adresa de email : hr @ metalbacfarbe . com

Salvează căutarea