Anunțuri
Locuri de munca Bacau Companii Disponibil din: 2021-09-28-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Descriere post : - executarea proceselor de curățare, eviscerare și filetare a peștelui - participarea la procesele de pregătire și ambalare a peștelui produselor derivate din pește - recepționarea mărfii conform normelor și procedurilor în vigoare - plasarea corespunzatoare a articolelor in suprafata de vanzare - informarea clientilor cu privire la sortimentul de marfa din raion - asigurarea ordinii si curateniei la locul de munca. Cerinte: - studii medii (certificatul de calificare constituie avantaj) - abilitati de comunicare; - orientare catre client; - experienta in domeniul pregatirii ambalarii pestelui si a produselor derivate reprezinta un avantaj Oferta: - Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi - Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă - Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* - Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* - Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* - Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei - Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una - Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre - Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* - Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Mentiuni suplimentare Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Promovat
Am nevoie sa detii: -permis de conducere cat. C+E; -cartela de tacograf -atestat de transport marfa -aviz medical -aviz psihologic -fisa de aptitudine -adeverinta medic de familie apt de munca Camioane : Renault T EURO 6 ( cutii automate, dotate cu frigidere și tot ceea ce este necesar pentru buna desfășurare a activității ) Pachet salarial: 2800E ( salariu pe România Inclus ) Descrierea jobului : Baza se afla in Spania Se lucrează doar singur pe cabină Cursele sunt din Spania catre Franta ,Benelux, Germania, Italia cu retur către Spania Cursele 80 % sunt fixe Camioanele sunt dotate cu aparat de taxare pentru toate tarile tranzitate Card pentru alimentare cu motorina si ADblue Se face doar o incarcare si o descarcare Transportul din Romania si catre Romania asigurat ( AVION sau AUTOCAR ) Angajarea se face pe Romania Mai multe informații la telefon sau whatsapp
-
Promovat
Firma romaneasca cu experienta din anul 2008 in activitati de montaj/demontaj schele industriale si izolatii industriale in rafinarii, combinate petrochimice, otelarii ofera locuri de munca in Belgia si Olanda pentru: - schelari/muncitori necalificatipentru activitatea de montaj/demontaj schele industriale; - izolatori (vata+tabla) pentru activitatea de izolatii industriale. Beneficii: - perioada de invatare/pregatire practica cu instructori autorizati; - posibilitati de perfectionare si avansare; - contracte de munca pe termen lung; - echipamente profesionale de munca, verificate si certificate; - transport gratuit Romania - Belgia si retur cu autovehiculele firmei; - transport zilnic gratuit de la cazare la locul de munca cu masinile firmei; - siguranta in munca; - salarizare in functie de experienta, performanta; Dorim seriozitate! Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne apelati la numar de telefon: 0731.043.257 sau 0725.546.400.
-
Promovat
Libra Guard angajeaza agenti paza in Bacau. Se ofera salariu incepand cu 2.300 lei si tichete de masa.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
DESCRIERE Candidatul Ideal: Vino in echipa noastra si te premiem cu 1000 lei la primul salariu! Absolvent de liceu scoala profesionala cu profil tehnic Motivatie pentru a invata lucruri noi intr-un mediu dinamic si provocator unde este instruit si spijinit in dezvoltarea profesionala Abilitati de comunicare si lucru in echipa Atentie la detalii Cunostintele de desen tehnic si experienta in domeniu constituie un avantaj Descrierea jobului: Executia lucrarilor de mecanica fina Inspectia calitatii lucrărilor efectuate Semnalarea neconformităţilor constatate privind procesele, produsele cu care vine în contact prin sarcinile de lucru Beneficii: Bonus de performanta, acordat trimestrial Tichete de masa Tichete cadou (Paste, Craciun, zi de nastere etc.) Asigurare medicala si asigurare de viata Voucher de vacanta Decontare transport public intraurban
-
Căutăm coleg(ă) pentru postul de Consultant vânzări showroom Bilka care să fie : - o persoană serioasă, organizată, atentă la detalii, flexibilă, dornică să înveţe - dornică să ofere clienţilor cele mai potrivite informaţii şi să recomande cele mai bune soluţii - absolventă de studii medii sau superioare - cu abilităţi de comunicare, relaţionare şi persuasiune . Sunt necesare cunoştinţe de operare PC (Ms Office), iar experienţa în vânzarea materialelor de construcţii şi cunoştiinţele minime de contabilitate primară constituie un avantaj. - : - Întâmpinarea clienţilor într-o manieră profesionistă şi identificarea nevoilor acestora; - Acordarea consultanţei de specialitate; - Întocmirea documentelor aferente primirii şi vânzării mărfurilor, inclusiv facturare, în sistemul informatic al societăţii, încasarea sumelor pentru marfa vândută; - Întocmirea ofertelor de pret, administrarea eficientă a relaţiei cu clienţii, precum şi derularea întregului proces de vânzare; - Verificarea disponibilităţii stocului şi oferirea termenelor de livrare precise pentru produse; - Gestionarea şi rezolvarea reclamaţiilor cu privire la produsele vândute; - Colaborarea cu ceilalţi membri ai echipei . Beneficii: contract pe perioadă nedeterminată; program 8-17, L-V, bonuri de masă mediu de lucru plăcut, stabil şi profesionist; Daca te identifici cu descrierea de mai sus, aplică trimițând CV-ul tău la . sau îl poti aduce personal la sediul nostru din Oneşti, Calea Mărășești nr 3 (în incinta SCM Flacăra, lângă Pompieri).
-
Ne mărim echipa! Suntem în căutare de colegi farmaciști și asistenți de farmacie în orasul Bacau! Alătură-te unei echipe de specialiști bine pregătiți, dornici să te cunoască! Dedicarea, implicarea, comunicarea și colegialitatea sunt valorile care ne definesc și care ne-au ajutat să înțelegem nevoile pacienților noștri și să le oferim cele mai bune soluții. Ne dorim să ai: Studii de specialitate finalizate: Facultate de Farmacie\ Școală postliceală asistenți farmacie Aviz de liberă practică și certificat de membru vizat anual de Colegiul Farmaciștilor din România/OAMGMAMR Experiență pe un post similar: 1 an minimum (avantaj) Cunoștințe de operare pe calculator: Windows, Office O fire empatică și pozitivă și bune abilități de comunicare și relaționare Capacitatea de a stabili priorități, de a lua decizii și de asumare a responsabilității Dorința de a te dezvolta și de a învăța mereu lucruri noi. Orientarea către obiectivele companiei. Descrierea jobului: Oferirea consultanței de specialitate pacienților, în funcție de nevoile acestora; Administrează stocurile și urmărește termenele de valabilitate ale produselor din farmacie; Participă la recepția cantitativă și calitativă a medicamentelor din farmacie; Participă la verificarea, monitorizarea și gestiunea stocurilor. Beneficii: Pachet salarial atractiv, corelat cu experiența și performanța; Bonus de performanță lunar în baza rezultatelor obținute; Tichete cadou oferite cu ocazia sărbătorilor de Paște și Crăciun; Card de reducere în farmaciile Salofarm; Oportunități reale de creștere și dezvoltare profesională; Acces la training-uri de specialitate și interes profesional; Posibilitatea de a te forma și dezvolta într-un mediu profesionist; Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon:
-
SC BONISSIMO CATERING SRL, avand CUI 40033163, cu sediul in Sat Margineni, Comuna Margineni, Nr, 8, Judet Bacau, angajeaza: Ajutor Bucatar, cod COR 941101 - 1 post. Cerinte:studii medii, cunostinte de limba engleza, cunostinte in domeniul gastronomiei. Selectia are loc in data de 17.04.2024, ora 09:00, la sediul societatii.
-
SCOPUL POSTULUI Vei dezvolta si gestiona un portofoliu de clienti, promovand serviciile companiei atât pe a clienților actuali, cât și clienților potențiali, conform prevederilor legale ale contractelor de credit si politicilor companiei. DESCRIEREA ROLULUI La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac. Dacă alegi să devii ,,providentist , vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Credit Risk. N-au preluat ei toate responsabilitățile și de aceea avem nevoie de expertiza și cunoștințele tale. IATĂ CE VEI FACE: Vei promova serviciile de creditare ale companiei; Vei gestiona și dezvolta portofoliul de clienţi prin vizite la domiciliul acestora; Vei oferi suport clienţilor pentru a alege cea mai bună ofertă de creditare si asigurare, adaptată nevoilor lor. CANDIDATUL IDEAL: Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru. De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi! CE NE DORIM DE LA TINE: Sa iti doresti un loc de munca stabil si un venit suplimentar; Sa fii o persoană căreia îi place activitatea de teren; Sa fii o persoană ambiţioasă și sa apreciezi programul exibil; Sa ai studii medii nalizate; Daca ai și permis de conducere, cu atât mai bine! IATĂ BENEFICIILE PE CARE LE VEI AVEA: Venit lunar intre 1700 lei- 2000 lei net, dintre care salariu fix incepand de la 965 lei net; Asigurare sănătate Metropolitan ce include decontare cheltuieli medicale in valoare de 1200 lei net an și decontare spitalizare în valoare de 100 lei zi; Asigurare de accident; 21 de zile de concediu, la care se adauga 4 zile suplimentare de wellbeing; Între 2 și 5 zile libere suplimentare pentru senioritatea în companie; Beneficii financiare acordate pentru evenimente deosebite; Flexibilitate și oportunitatea de a îți face programul așa cum vrei tu; Decont de transport și telefon de serviciu; Reduceri la diverși parteneri. Te vei bucura și de PROGRAME DE DEZVOLTARE PERSONALĂ ȘI PROFESIONALĂ: Program de induction: 3 luni de învățare pe rol, traininguri aplicate și Buddy alocat pentru o integrare facilă în companie; Programe de recunoaștere a performanței: recompensarea celor mai bune performanțe operaționale prin premii și excursii trimestriale și anuale; Program de wellbeing: acțiuni și evenimente de conectare și socializare; Traininguri și oportunități de dezvoltare: cursuri pe teme variate prin Academia Provident, traininguri tehnice, programe de creștere și promovare a talentelor.
-
SCOPUL POSTULUI Vei dezvolta si gestiona un portofoliu de clienti, promovand serviciile companiei atât pe a clienților actuali, cât și clienților potențiali, conform prevederilor legale ale contractelor de credit si politicilor companiei. DESCRIEREA ROLULUI La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac. Dacă alegi să devii ,,providentist , vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Credit Risk. N-au preluat ei toate responsabilitățile și de aceea avem nevoie de expertiza și cunoștințele tale. IATĂ CE VEI FACE: Vei promova serviciile de creditare ale companiei; Vei gestiona și dezvolta portofoliul de clienţi prin vizite la domiciliul acestora; Vei oferi suport clienţilor pentru a alege cea mai bună ofertă de creditare si asigurare, adaptată nevoilor lor. CANDIDATUL IDEAL: Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru. De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi! CE NE DORIM DE LA TINE: Sa iti doresti un loc de munca stabil si un venit suplimentar; Sa fii o persoană căreia îi place activitatea de teren; Sa fii o persoană ambiţioasă și sa apreciezi programul exibil; Sa ai studii medii nalizate; Daca ai și permis de conducere, cu atât mai bine! IATĂ BENEFICIILE PE CARE LE VEI AVEA: Venit lunar intre 1700 lei- 2000 lei net, dintre care salariu fix incepand de la 965 lei net; Asigurare sănătate Metropolitan ce include decontare cheltuieli medicale in valoare de 1200 lei net an și decontare spitalizare în valoare de 100 lei zi; Asigurare de accident; 21 de zile de concediu, la care se adauga 4 zile suplimentare de wellbeing; Între 2 și 5 zile libere suplimentare pentru senioritatea în companie; Beneficii financiare acordate pentru evenimente deosebite; Flexibilitate și oportunitatea de a îți face programul așa cum vrei tu; Decont de transport și telefon de serviciu; Reduceri la diverși parteneri. Te vei bucura și de PROGRAME DE DEZVOLTARE PERSONALĂ ȘI PROFESIONALĂ: Program de induction: 3 luni de învățare pe rol, traininguri aplicate și Buddy alocat pentru o integrare facilă în companie; Programe de recunoaștere a performanței: recompensarea celor mai bune performanțe operaționale prin premii și excursii trimestriale și anuale; Program de wellbeing: acțiuni și evenimente de conectare și socializare; Traininguri și oportunități de dezvoltare: cursuri pe teme variate prin Academia Provident, traininguri tehnice, programe de creștere și promovare a talentelor. Publi24_1712838591
-
SCOPUL POSTULUI Vei dezvolta si gestiona un portofoliu de clienti, promovand serviciile companiei atât pe a clienților actuali, cât și clienților potențiali, conform prevederilor legale ale contractelor de credit si politicilor companiei. DESCRIEREA ROLULUI La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac. Dacă alegi să devii ,,providentist , vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Credit Risk. N-au preluat ei toate responsabilitățile și de aceea avem nevoie de expertiza și cunoștințele tale. IATĂ CE VEI FACE: Vei promova serviciile de creditare ale companiei; Vei gestiona și dezvolta portofoliul de clienţi prin vizite la domiciliul acestora; Vei oferi suport clienţilor pentru a alege cea mai bună ofertă de creditare si asigurare, adaptată nevoilor lor. CANDIDATUL IDEAL: Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru. De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi! CE NE DORIM DE LA TINE: Sa iti doresti un loc de munca stabil si un venit suplimentar; Sa fii o persoană căreia îi place activitatea de teren; Sa fii o persoană ambiţioasă și sa apreciezi programul exibil; Sa ai studii medii nalizate; Daca ai și permis de conducere, cu atât mai bine! IATĂ BENEFICIILE PE CARE LE VEI AVEA: Venit lunar intre 1700 lei- 2000 lei net, dintre care salariu fix incepand de la 965 lei net; Asigurare sănătate Metropolitan ce include decontare cheltuieli medicale in valoare de 1200 lei net an și decontare spitalizare în valoare de 100 lei zi; Asigurare de accident; 21 de zile de concediu, la care se adauga 4 zile suplimentare de wellbeing; Între 2 și 5 zile libere suplimentare pentru senioritatea în companie; Beneficii financiare acordate pentru evenimente deosebite; Flexibilitate și oportunitatea de a îți face programul așa cum vrei tu; Decont de transport și telefon de serviciu; Reduceri la diverși parteneri. Te vei bucura și de PROGRAME DE DEZVOLTARE PERSONALĂ ȘI PROFESIONALĂ: Program de induction: 3 luni de învățare pe rol, traininguri aplicate și Buddy alocat pentru o integrare facilă în companie; Programe de recunoaștere a performanței: recompensarea celor mai bune performanțe operaționale prin premii și excursii trimestriale și anuale; Program de wellbeing: acțiuni și evenimente de conectare și socializare; Traininguri și oportunități de dezvoltare: cursuri pe teme variate prin Academia Provident, traininguri tehnice, programe de creștere și promovare a talentelor. Publi24_1712838591
-
Angajez șofer pe camion Program de lucru, 5zile la lucru, weekend liber, Se transporta doar mărfuri generale Camioane (euro 5)!Relatii la tel 9730866978
-
Transfer Driver Privat Gmbh angajeaza soferi categoria B si soferi categoria B+C , pentru livrari de masini pe teritoriul Germaniei .
-
Bijuteria SORELLY Dorim sa angajam Economist Contabil Junior Ce căutăm: Student absolvent cu fara experienta al Facultatii de Stiinte Economice Cunostinte de contabilitate primara - experienta in utilizarea programului de gestiune si contabilitate SAGA SmartBill reprezinta un avantaj Utilizarea Excel, Word Atentia la detalii si capabilitatea de a lucra sub conditii de stres Abilitatea de a gestiona deadline-uri pentru anumite proiecte Seriozitate, punctualitate Responsabilitati: Mentinerea conexiunii dintre SAGA - Smartbill in ceea ce priveste facturarea si evidenta stocurilor Asocierea platilor si a incasarilor cu facturile Tinerea evidentei documentelor contabile Arhivarea documentelelor contabile pe categorii Colaborarea stransa cu contabilul sef Centralizarea comenzilor primite Intocmirea de facturi, NIRuri, Avize Intocmirea situatiei platilor si a incasarilor Participarea la inventare Contabilitate primara Inregistrarea extraselor de cont bancare Efectuearea confirmarilor de sold Ce oferim? Un mediu profesional, centralizat pe lucrul in echipa si responsabilitate individuala Salariu motivant, insotit de bonusuri Siguranta unei companii de familie cu traditie de peste 30 de ani Training de la membrii seniori si posibilitatea specializarii in diferite domenii (ecommerce retail - bijuterii) Suport continuu si feedback pe parcursul orelor de lucru Posibilitatea de promovare Program: L-V: 9:00 - 17:00 Bacau, Zona Autogara Bijuteria SORELLY Cine suntem? Cu experienta de peste 25 de ani, compania noastra s-a remarcat la nivel national in domeniul bijuteriilor din aur si argint prin calitatea superioara, modele unice, pretul accesibil si permanenta adaptabilitate la noile tendinte. Te invitam cu drag in echipa noastra dinamica, ale carei valori principale sunt satisfactia clientului, seriozitatea si respectul reciproc in locul de munca!
-
SCOPUL POSTULUI Vei dezvolta si gestiona un portofoliu de clienti, promovand serviciile companiei atât pe a clienților actuali, cât și clienților potențiali, conform prevederilor legale ale contractelor de credit si politicilor companiei. DESCRIEREA ROLULUI La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac. Dacă alegi să devii ,,providentist , vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Credit Risk. N-au preluat ei toate responsabilitățile și de aceea avem nevoie de expertiza și cunoștințele tale. IATĂ CE VEI FACE: Vei promova serviciile de creditare ale companiei; Vei gestiona și dezvolta portofoliul de clienţi prin vizite la domiciliul acestora; Vei oferi suport clienţilor pentru a alege cea mai bună ofertă de creditare si asigurare, adaptată nevoilor lor. CANDIDATUL IDEAL: Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru. De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi! CE NE DORIM DE LA TINE: Sa iti doresti un loc de munca stabil si un venit suplimentar; Sa fii o persoană căreia îi place activitatea de teren; Sa fii o persoană ambiţioasă și sa apreciezi programul exibil; Sa ai studii medii nalizate; Daca ai și permis de conducere, cu atât mai bine! IATĂ BENEFICIILE PE CARE LE VEI AVEA: Venit lunar intre 1700 lei- 2000 lei net, dintre care salariu fix incepand de la 965 lei net; Asigurare sănătate Metropolitan ce include decontare cheltuieli medicale in valoare de 1200 lei net an și decontare spitalizare în valoare de 100 lei zi; Asigurare de accident; 21 de zile de concediu, la care se adauga 4 zile suplimentare de wellbeing; Între 2 și 5 zile libere suplimentare pentru senioritatea în companie; Beneficii financiare acordate pentru evenimente deosebite; Flexibilitate și oportunitatea de a îți face programul așa cum vrei tu; Decont de transport și telefon de serviciu; Reduceri la diverși parteneri. Te vei bucura și de PROGRAME DE DEZVOLTARE PERSONALĂ ȘI PROFESIONALĂ: Program de induction: 3 luni de învățare pe rol, traininguri aplicate și Buddy alocat pentru o integrare facilă în companie; Programe de recunoaștere a performanței: recompensarea celor mai bune performanțe operaționale prin premii și excursii trimestriale și anuale; Program de wellbeing: acțiuni și evenimente de conectare și socializare; Traininguri și oportunități de dezvoltare: cursuri pe teme variate prin Academia Provident, traininguri tehnice, programe de creștere și promovare a talentelor. Publi24_1712838591
-
Angajam montator mobilier, cu sau fara experienta. Tot mobilierul este fabricat de utilaje de ultima generatie. Gaurirea, frezarile, decupajele, etc sunt facute de CNC. Cerinte: cantuire placi lemnoase (unde este cazul). asamblare mobilier conform schite computerizate etichete. montaj in spatiul beneficiarului. Se ofera: salariu in functie de gradul de pricepere, implicare, seriozitate. lucru cu o echipa bine sudata si placuta . Program de lucru: De luni pana vineri. Locatia: Letea Veche, Bacau
-
Haide să sudăm împreună porțile care ne aduc clienții acasă! Angajăm sudor lacatus mecanic pentru a suda cadre de porti, garduri, etc. Dorim seriozitate pentru a primi seriozitate. Salar: 3000 lei NET, masă asigurată și bonusuri de performanță. Dacă ești interesat, sună-ne să discutăm!
-
KATREIN SRL Bacau ANGAJEAZA Muncitor necalificat la spargerea si taierea materialelor de constructii
KATREIN SRL din Bacau ANGAJEAZA Muncitor necalificat la spargerea si taierea materialelor de constructii"
-
Tipografie Bacau angajeaza ghilotinist masinist, de preferinta barbat, cu experienta sau fara pentru utilaje Oferim contract de munca, program 8 ore de zi de luni pana vineri. Tipografie traditionala, offset si digitala, angajeaza Tipograf cu experienta sau fara Cerinte: - Indemanare - Capabil de a se supune unui efort fizic sustinut (utilizarea mainilor si bratelor pentru manipularea obiectelor) - Capabil de a duce la bun sfarsit actiunile sale - Capabil sa lucreze intr-un mediu dinamic - Studii medii (generale liceale) Descrierea job-ului: - Cunoasterea operatiunilor de tiparire Heidelberg; Ce oferim: - Contract de munca full-time pe perioada nedeterminata - decontare transport - ore suplimentare platite - acordarea de concediu in limitele prevazute de lege si zile libere de sarbatorile legale - program de lucru 8 ore zi de luni - vineri, , cu pauza - prima de sfarsit de an Salariul se negociaza in functie de experienta, plata pe card Așteptam CV-ul dumneavoastră la adresa de email sau ne puteți contacta direct la tel. sau
-
Camin de batrani Bacau ( Margineni) angajeaza Asistenta medicale posibilitate de cazare Oferim posibilitate de cazare si masa. Salar motivant Pentru detalii sunati la tel.
-
Angajăm la PizzaBoy! Căutăm persoane dedicate și prietenoase să se alăture echipei noastre dinamică și plină de pasiune! Dacă ești în căutarea unei oportunități de lucru într-un mediu plăcut și interactiv, te invităm să aplici pentru posturile noastre de Casier și Ajutor de Pizzer. Casier Ajutor de Pizzer Pentru mai multe detalii sunați la
-
Angajam muncitor necalificat Beneficii: mediu de lucru plăcut, contract de muncă, program de lucru luni-vineri, Salariul va fi stabilit în urma unei probe de lucru. Dacă vreți să faceți parte din echipa noastră și doriți detalii suplimentare, vă rog să ne contactați la numărul de telefon : .
-
SECURITAS ROMANIA, companie multinationala, lider mondial pe segmentul de servicii integrate de securitate, angajeaza AGENT DE SECURITATE in cadrul unor obiective aflate BACAU- magazine; cladiri de birouri; obiective industriale, etc. Oferim scolarizare calificare gratuita pentru angajati. Cerinte: -Studii gimnaziale, medii, superioare - finalizate sau in curs, -Fara inscrisuri in cazier, -Abilitati de comunicare si orientare catre clienti, -Persoana dinamica, responsabila, serioasa, -Capacitate de concentrare - atentie - profesionalism. Beneficii: -Pachet salarial motivant... in functie de obiectiv se acorda prima+bonuri de masa! Daca iti doresti un post care sa-ti ofere posibilitati de calificare si promovare in cadrul Companiei, contacteaza-ne! Iti oferim conditii optime de lucru, mediu de lucru tanar si dinamic, si recompense salariale peste media celor din piata. ALEGE ANGAJATOR DE TOP! SECURITAS ROMANIA recunoaste si rasplateste performanta angajatilor!
-
Angajam operator pentru spalare piese auto second hand si impachetare colete