Anunțuri
Locuri de munca Bacau Companii Disponibil din: 2022-05-10-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Candidatul ideal are: - Permis de conducere - categoriile C si E; - Deține card tahograf; - Detine certificat de competență profesională (atestat transport marfa); - Cazier fară antecedente penale; - Minim 2 ani experiență pe un post similar. Descrierea jobului: Asiguri transportul materiilor prime și a produselor finite între diverse secții ale societății din Bacău;Comunici cu dispeceratul de transport, de unde vei primi asistență și suport; Asiguri buna funcționare a camionului, conduci în condiții optime și respecți normele de circulație. Ce îți oferim: - plan personalizat de integrare; - un mediu de lucru plăcut și dinamic, astfel încât să îți poți pune în practică toate cunoștințele; - posibilitatea de a învăța și de a te dezvolta profesional. Descrierea companiei: S.C. PAMBAC S.A. este unul din principalii producători naționali din domeniul morărit - panificație, lider pe piața de paste făinoase și deținător al brandurilor Pambac, Grania, Casa D'or și Ciao Pasta.
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj Sucursala Bacau au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și caută colegi cu următoarele abilități: - Permis categoria D - Atestat Transport Persoane - Cunoașterea legislației specifice conducătorilor auto - Disciplină în cadrul programului de lucru - Disponibilitate la program flexibil - Disponibilitate pentru deplasări De asemenea, dacă ești o persoană cu bune capacități de comunicare, cu multă seriozitate ești cu atât mai potrivit în echipa noastră. Responsabilități: - Transportul muncitorilor catre santiere - Efectarea transportului de persoane în condiții de bună siguranță - Respectarea regulilor de circulație - Buna întreținere a mașinii de serviciu Ce oferim? - Contract pe perioadă nedeterminată - Asigurare de viață și accident - Bonus pentru concediul de odihnă - Bonusuri în funcție de rezultate - Primă de Crăciun pentru copiii angajaților - Primă lunară electricitate - Zile suplimentare de concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă - Diurnă (deplasări în țară) - Transport către punctele de lucru - Cazare în perioada delegației De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon <span><a class="showNumber" data-tel="0720">07 arata numarul</a></span> 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Moinești Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 5800 lei brut Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Orientare către client şi o ţinută profesională ireproşabilă Experienţă profesională în domeniul comerţului cu amănuntul Experienţă în conducerea personalului Abilitaţi de coordonare și motivare a unei echipe Cunoştinţe de limba engleză sau germană reprezintă un avantaj Responsabilitățile tale Organizezi, planifici şi verifici activităţile departamentului în raport cu nevoile magazinului Asiguri prezenţa la vânzare a sortimentului respectând layout-ul prestabilit Coordonezi fluxul de marfă spre spațiile de vânzare și plasarea acesteia respectând principiul FIFO și regulile interne Responsabil de depozitarea, manipularea şi transportul mărfurilor conform specificaţiilor tehnice ale fiecărui articol Întocmești planurile de plasare a articolelor de sezon şi a promoţiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Angajam mecanici utilaj, muncitori in constructii, salar negociabil
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Atelier de creatie vestimentara, situat in cartierul TCR Onesti, Jud. Bacau, angajeaza personal cu experienta pentru croitorie si sala de croit. Pentru interviu, te rog sa ne trimiti un CV si sa ne contactezi la telefon - de Luni pana Vineri, intre 10.00 - 17.00. Salariul incepe de la 500 euro net si se negociaza in functie de experienta si abilitatile avute. Program de lucru: de luni pana vineri, de la 08.00 - 17.00. Cautam o persoana serioasa, descurcareata si cu multa energie pozitiva. De asemenea, atentia la detalii este foarte importanta si experienta in domeniu reprezinta un avantaj. Cerinte: - exerienta pe masini de cusut industriale, liniare, triplok, butoniera, nasturi - experienta la sala de croit - utilizarea sistemelor de taiat tip curis, banzic - este un avantaj. - abilitati foarte bune de comunicare cu clientii si colegii - abilitati de lucru pe calculator - reprezinta un avantaj
-
Atelier de creatie vestimentara, situat in cartierul TCR Onesti, Jud. Bacau, angajeaza sef atelier cu experienta. Pentru interviu, te rog sa ne trimiti un CV si sa ne contactezi la telefon - de Luni pana Vineri, intre 10.00 - 17.00. Salariul se negociaza in functie de experienta si abilitatile avute. Program de lucru: de luni pana vineri, de la 08.00 - 17.00. Cautam o persoana serioasa, descurcareata si cu multa energie pozitiva. Va fi responsabila cu formarea si organizarea echipei de confectionere. De asemenea, atentia la detalii este foarte importanta si experienta la sala de croit reprezinta un avantaj. Cerinte: - experienta in coordonarea unei echipe in croitorie. - abilitati foarte bune de comunicare cu clientii si colegii - abilitati de lucru pe calculator - reprezinta un avantaj
-
Candidatul ideal: - Studii superioare in domeniul industriei alimentare; - Cunoastere pachet MSOffice; - Flexibilitate ,perseverenta,orientare spre rezultat; - Atitudine proactiva pozitiva, abilitati de comunicare, capacitate de interrelationare. Descrierea jobului: Conduce procesul tehnologic de fabricatie a produselor, gestioneaza resursele umane si materiale in scopul realizarii productiei planificate. Ce îți oferim?: - plan personalizat de integrare; - un mediu de lucru plăcut și dinamic, astfel încât să îți poți pune în practică toate cunoștințele; - posibilitatea de a învăța și de a te dezvolta profesional. Descrierea companiei S.C. PAMBAC S.A. este unul din principalii producători naționali din domeniul morărit - panificație, lider pe piața de paste făinoase și deținător al brandurilor Pambac, Grania, Casa D'or și Ciao Pasta.
-
Candidatul ideal: - are diplomă (în domeniul mecanic, electric, electro-mecanic, instalatii); - are spirit de ordine și de disciplina; - are capacitate de lucru în echipa; Descrierea jobului: executarea de lucrări de supraveghere, reglare, întreținere și reparație a echipamentelor tehnice, utilajelor și instalațiilor din cadrul companiei. Ce îți oferim?: - plan personalizat de integrare; - un mediu de lucru plăcut și dinamic, astfel încât să îți poți pune în practică toate cunoștințele; - posibilitatea de a învăța și de a te dezvolta profesional. Descrierea companiei S.C. PAMBAC S.A. este unul din principalii producători naționali din domeniul morărit - panificație, lider pe piața de paste făinoase și deținător al brandurilor Pambac, Grania, Casa D'or și Ciao Pasta.
-
Compania noastră este în căutarea unui inspector resurse umane pentru a se alătura echipei noastre. Dacă sunteți o persoană organizată, si doriti sa profesati in domeniul resurselor umane va asteptam in echipa noastra. Candidatul Ideal Studii medii sau superioare finalizate cu diploma; Cunostinte legislatia muncii,curs Inspector Resurse Umane; Reprezinta avantaj Revisal, Saga. Cunostiinte Microsoft Office Abilitati de organizare, planificare, comunicare și relationare; Atentie la detalii, orientare catre rezultate, capacitate de analiză şi sinteză. Principale responsabilitati: Evidente pontaj, certificate medicale, concedii, etc; Diverse inregistrari prelucrari raportari ; Intocmire adeverinte diverse, note de lichidare angajati; Intocmire transmitere REVISAL; Administrare personal si documentatie conexa; Alte activitati specifice domeniului resurselor umane. Beneficii Pachet salarial motivant Program de lucru 8-16,vinerea 8-14 Dacă sunteți interesat să faceți parte din echipa noastră, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră.
-
Compania noastră, caută un agent de vanzari case modulare back-office,orientat către rezultate pentru a se alătura echipei noastre de vanzari. Dacă aveți abilități excelente de comunicare, vă descurcați bine în gestionarea relațiilor cu clienții și sunteți o persoană organizată, atunci suntem interesați să vă cunoaștem. Responsabilități: Procesarea comenzilor și întocmirea documentelor de vânzare Gestionarea corespondenței cu clienții Monitorizarea comenzilor Consilierea clientilor in alegerea potrivita Cerințe: Experiență anterioară în domeniul vânzărilor Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan Cunoștințe operare pe calculator (Microsoft Office ) Orientat către clienți și capacitatea de a dezvolta relații solide cu aceștia Oferta noastră: Mediu de lucru dinamic și profesionist Pachet salarial competitiv plus bonus din vanzari Program de lucru Luni-Vineri 8 -17 (pauza de masa inclusa) Oportunități de dezvoltare și avansare în cadrul companiei
-
Oportunitate de Angajare: Montatori de Case de Lemn Locatie Nicolae Balcescu Bacau (decontam transportul) Suntem în căutarea unor montatori de case de lemn dornici să se alăture echipei noastre din cadrul companiei specializată în construcții de case de lemn. Dacă aveți experiență în domeniul construcțiilor și sunteți pasionați de lucrul cu lemnul, vă încurajăm să aplicați pentru această poziție. Responsabilități: Asamblarea și montarea structurilor de lemn conform planurilor și specificațiilor Utilizarea instrumentelor și echipamentelor adecvate pentru a efectua lucrările în mod eficient și în conformitate cu standardele de siguranță Colaborarea cu echipa pentru a finaliza proiectele în termenii stabiliți Respectarea procedurilor de lucru și a standardelor de calitate Cerințe: Experiență anterioară în construcții, în special în montarea structurilor de lemn (experiența în construcții de case de lemn este un avantaj) Abilități excelente de comunicare și capacitatea de a lucra eficient în echipă Atitudine pozitivă și dorința de a învăța și de a se dezvolta profesional Capacitatea de a citi și interpreta planuri și desene tehnice Fiabilitate și atenție la detalii Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și în continuă dezvoltare Salarizare competitivă, în funcție de experiență Decontam transportul pana la sediul firmei Oportunități de avansare în cadrul companiei Training și suport pentru dezvoltarea profesională
-
Responsabilități: Dezvoltarea și îmbunătățirea proceselor existente. Analiza și interpretarea rezultatelor experimentelor. Monitorizarea producției și identificarea potențialelor îmbunătățiri. Asigurarea respectării normelor de siguranță și reglementărilor legale. Cerințe: Diplomă de licență sau master în Inginerie Chimică sau un domeniu similar. Cunoștințe solide în chimie și procese chimice. Abilități excelente de analiză și rezolvare a problemelor.. Abilități bune de comunicare și capacitatea de a lucra în echipă. Ofertă: Oportunitatea de a lucra într-o companie inovatoare și de a contribui la dezvoltarea de produse chimice de înaltă calitate. Pachet salarial competitiv, în concordanță cu experiența și performanța. Mediu de lucru stimulant și colaborativ. Program de lucru 08.00.-16.30 Luni-Vineri Posibilități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei. Dacă sunteți interesat de această poziție și îndepliniți cerințele menționate mai sus, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul la adresa de email hr @ metalbac&farbe . com
-
Compania noastră, caută un reprezentant vanzari back-office orientat către rezultate pentru a se alătura echipei noastre de vanzari. Dacă aveți abilități excelente de comunicare, vă descurcați bine în gestionarea relațiilor cu clienții și sunteți o persoană organizată, atunci suntem interesați să vă cunoaștem. Responsabilități: Vanzarea si ofertarea clientilor cu produsele aflate in portofoliul companiei Procesarea comenzilor și întocmirea documentelor de vânzare Gestionarea corespondenței cu clienții Monitorizarea comenzilor si a stocurilor Actualizarea bazelor de date și generarea rapoartelor periodice Asigurarea unei comunicări eficiente între departamentele interne Cerințe: Studii superioare finalizate Experiență anterioară în domeniul vânzărilor B2B Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă Limba engleza scris vorbit mediu avansat Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan Cunoștințe solide de operare pe calculator (Microsoft Office, in special Excel ) Orientat către clienți și capacitatea de a dezvolta relații solide cu aceștia Oferta noastră: Oportunitatea de a lucra într-o companie de top în domeniu Mediu de lucru dinamic și profesionist Pachet salarial competitiv Program de lucru Luni-Vineri 8-16 Oportunități de dezvoltare și avansare în cadrul companiei Dacă sunteți interesat de această oportunitate și îndepliniți cerințele menționate, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul la adresa de email - hr @ metalbacfarbe . com -
-
Compania noastră, caută un agent de vanzari back-office orientat către rezultate pentru a se alătura echipei noastre de vanzari. Dacă aveți abilități excelente de comunicare, vă descurcați bine în gestionarea relațiilor cu clienții și sunteți o persoană organizată, atunci suntem interesați să vă cunoaștem. Responsabilități: Procesarea comenzilor și întocmirea documentelor de vânzare Gestionarea corespondenței cu clienții Monitorizarea comenzilor si a stocurilor Actualizarea bazelor de date și generarea rapoartelor periodice Asigurarea unei comunicări eficiente între departamentele interne Cerințe: Studii superioare finalizate Experiență anterioară în domeniul vânzărilor B2B Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan Limba engleza mediu avansat Cunoștințe solide de operare pe calculator (Microsoft Office, in special Excel ) Orientat către clienți și capacitatea de a dezvolta relații solide cu aceștia Oferta noastră: Oportunitatea de a lucra într-o companie de top în domeniu Mediu de lucru dinamic și profesionist Pachet salarial competitiv Program de lucru Luni-Vineri 8-16 Oportunități de dezvoltare și avansare în cadrul companiei Dacă sunteți interesat de această oportunitate și îndepliniți cerințele menționate, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul la adresa de email - hr @ metalbacfarbe . com -
-
Căutăm un agent de paza pentru a se alătura echipei noastra. Fabrica se afla in Magura Bacau Salariu 3000 net Responsabilități: Verificarea persoanelor și vehiculelor care intră și ies din incinta fabricii. Menținerea unui mediu sigur prin aplicarea procedurilor de securitate. Reacționarea rapidă la situații de urgență sau incidente și raportarea acestora către supervisorul direct. Colaborarea cu personalul fabricii și alte departamente pentru a asigura respectarea normelor de securitate. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul securității sau al agenției de pază reprezintă un avantaj. Atestat valabil de agent de securitate. Abilități de comunicare eficientă și capacitatea de a lucra în echipă. Atent la detalii și capacitatea de a reacționa rapid în situații de urgență. Flexibilitate în ceea ce privește programul de lucru, include ture de noapte și sărbători legale. Dacă sunteți interesat să faceți parte din echipa noastră și să contribuiți la securitatea fabricii noastre,vă rugăm să ne trimiteți CV-ul actualizat la adresa de email hr @ metalbac&farbe . com
-
NE MARIM ECHIPA! Bacau - Centru Logistic Bacau Com Sarata, Str. Livezilor, FN (vis-a-vis de Metro) Cu un istoric de peste o sută de ani în industria auto, Societatea Noastra reprezintă încredere și calitate superioară. Oferta noastră variată de soluții, calitatea serviciilor prestate și echipa de specialiști au făcut posibil ca astăzi să fim un jucător important în segmentul de piese auto. Datorită ascensiunii înregistrate de companie, rețeaua noastră comercială și numărul angajaților crește sistematic. Considerăm că asigurarea serviciilor la cele mai înalte standarde se poate realiza doar cu oameni calificați, motiv pentru care prioritatea noastră este de a oferi fiecărui coleg un mediu de lucru plăcut, siguranța și stabilitatea locului de muncă, motivare financiară și dezvoltare pe plan profesional și personal. Atribuții și responsabilități principale: În funcție de echipa din care vei face parte poți avea următoarele atribuții: Descărcarea de marfă; Recepționarea calitativă și cantitativă a pieselor de schimb; Așezarea mărfurilor pe raft; Organizarea optimă a spațiului pe rafturi; Culegerea și sortarea mărfurilor; Împachetarea produselor în lăzi; Preluarea returului de marfă; Gestionarea pieselor defecte; Cerințele esențiale ocupării cu succes a postului: Minim 10 clase finalizate; Spirit de echipă; Persoană organizată și ordonată; Rezistență la efort fizic; Constituie avantaj la selecție: Constituie avantaj experiența profesională pe un post similar; Reprezintă avantaj permisul de stivuitorist; De ce să lucrezi la noi: Salariu peste medie (salariu fix + bonus în funcție de productivitate + tichete de masă); Salariul este oferit mereu la timp; Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; Stabilitatea locului de muncă într-o companie multinațională; Se lucrează în 2 schimburi, fără ture de noapte; Asigurăm suport și pregătire profesională; Condiții de muncă la standarde europene și tehnologie avansată; Discount de angajat la achiziții de piese și accesorii auto;
-
Te căutăm pe tine! Daaaa, pe tine! Angajăm montator automatizări și confecții metalice (porti, garduri, etc.) salariu atractiv sâmbetele se plătesc separat masă asigurată chef de muncă și chef să înveți dorință să faci parte dintr-o echipă FAN și să creezi alături de noi beneficii salariale atractive (știm cum e să..nu trăiești cu minimul pe economie, deci îți oferim mai mult de atât) te lăsăm să pleci și-n concediu la mare, doar să ne zici din timp ca să ne organizăm Haai, dă-ne un mesaj și hai la o cafea să stăm de vorbă! Mulțumim!
-
inginer autovehicule rutiere , cu experienta de peste 25 de ani in domeniu, consiliez activitati de intretinere si service a autoturismelor proprietate personala a persoanelor fizice. consilierea consta in : - evidenta detaliata asupra exploatarii autoturismului; - urmarirea procesului de service anual si ori de cate ori se impune privind schimburile de piese, consumabile, etc. se vor face inclusiv verificari de detaliu asupra sistemelor de siguranta rutiera. - asigurarea planificarii la service a autoturismului, inclusiv preluarea, transportul la si de la service, urmarirea activitatilor desfasurate de mecanic sau electrician, inclusiv diagnoza computerizata. - asigurarea pieselor de schimb de cea mai buna calitate la pretul optim. - urmarirea modului de comportare in exploatare al autoturismului prin jurnalul autoturismului. - asigurarea efectuarii itp in timpul optim, achizitia rca, rovinieta si eventual casco la timpul oportun si la preturi absolut accesibile. - asigurarea interventiei unor specialisti in caz de defectiune a autoturismului in timpul de sarbatori legale, duminica sau in deplasari planificate. - asigurarea evacuarii si transportului autoturismului la cel mai apropiat service in caz de defectiune majora. - intermedierea activitatii de service si asigurare in cazul avarierii autoturismului ca urmare a unui accident. activitatile enumerate si multe altele se pot face prin contract prestari servicii individuale sau contract abonament de prestari servicii cu durata de 1 an care se poate prelungi anual. Deasemenea prestez activitati de consiliere in domeniul daunelor auto, intermediere cu societatile de asigurari si serviceurile agreate atat pe partea de daune pe polite rca cat si pe polite casco. Pentru cei interesați de achiziție SH evaluez preț autoturism, istoric vehicul și km reali ai autoturismului.
-
Angajez sudor .meserias constructi instalatorc.electrician zugravi .faiantari dulgheri zidari . sudor pt confecții.pe santier garduri .porții scării metalice. .salari atractive 4000-5000 lei net in fuctie de realizari si priceperea fiecaruia .lucrari bacau .
-
Fabrica de brichete paie angajeaza mecanic utilaj pentru productie brichete
-
Alătură-te echipei noastre prietenoase ca Tehnician Sisteme Securitate! Vei instala și repara sisteme de alarmă, supraveghere și control acces, ajutând oamenii să se simtă în siguranță. Ce căutăm la tine? Studii medii tehnice (electricitate electronică) Abilități bune de comunicare Permis B (un plus) Ce îți oferim? Salariu competitiv Beneficii (bonuri masă, tichete cadou) Oportunități de dezvoltare Echipă prietenoasă Aplică acum!
-
Angajez tâmplar pentru realizarea de mobilier la comanda din pal și mdf. Experiența nu e obligatorie, dar constituie un avantaj. Un alt avantaj ar fi permisul categoria B. Beneficii: * Salariu atractiv în funcție de performanțe * Ore suplimentare plătite * Bonusuri cu ocazia sărbătorilor (Paști Crăciun) *Bonus de performanta Cerințe * Punctualitate și seriozitate * Capacitate de a executa mobilierul conform schiței tehnice
-
Angajam Instalatorii in domeniul termo electric . salar progresiv , permis B cunoștințe minime în domeni , flexibilitate bonusuri, posibilitatea de avansare in cadrul companiei
-
Indiferent daca indeplinesti toate conditiile de mai jos sau nu, dar ai cunostinte tehnice de baza in electronica sau sisteme de securitate, pasiune pentru ceea ce faci si dorinta de a invata, contacteaza-ne si gasim o modalitate sa ne ajutam reciproc. Candidatul ideal: Cunoasterea echipamentelor componenete ale sistemelor de securitate; Cunoasterea instalatiilor electrice de curenti slabi; Permis conducere categoria B; Abilitati tehnice; Apt pentru munca la inaltime; Seriozitate, punctualitate, loialitate, spirit de echipa; Mod riguros de organizare, disciplina muncii; Studii medii/superioare finalizate de preferat de profil tehnic; Curs de tehnician sau inginer sisteme de securitate absolvit Disponibilitate la deplasari si program flexibil; Descrierea jobului: Realizarea cablarii si instalarii sistemelor de securitate comercializate de firma: sisteme antiefractie, supraveghere video, control acces, pontaj, detectie incendiu, videointerfonie, detectie si semnalizare in caz de incendiu, sonorizare, automatizari, etc.; Punerea in functiune si efectuarea programari sistemelor de securitate instalate; Executa lucrari de intretinere generala pe echipamentele/instalatiile de securitate, detectie incendiu, TVCI, control acces, incendiu si efractie; Ce oferim: Salariu de baza motivant ( in functie de cunostinte si experienta) Bonusuri de performanta Tichete de masa Posibilitati reale de avansare in cariera pe baza rezultatelor obtinute, competentelor acumulate si asumarii responsabilitatii Pregatire, suport si sustinere in cadrul unei echipe competente si cu experienta in domeniu Conditii de lucru intr-un mediu tanar si dinamic. Posibilitate de calificare la locul de munca