Anunțuri
Locuri de munca Bacau doar cu poze Companii Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Candidatul ideal are: - Permis de conducere - categoriile C si E; - Deține card tahograf; - Detine certificat de competență profesională (atestat transport marfa); - Cazier fară antecedente penale; - Minim 2 ani experiență pe un post similar. Descrierea jobului: Asiguri transportul materiilor prime și a produselor finite între diverse secții ale societății din Bacău;Comunici cu dispeceratul de transport, de unde vei primi asistență și suport; Asiguri buna funcționare a camionului, conduci în condiții optime și respecți normele de circulație. Ce îți oferim: - plan personalizat de integrare; - un mediu de lucru plăcut și dinamic, astfel încât să îți poți pune în practică toate cunoștințele; - posibilitatea de a învăța și de a te dezvolta profesional. Descrierea companiei: S.C. PAMBAC S.A. este unul din principalii producători naționali din domeniul morărit - panificație, lider pe piața de paste făinoase și deținător al brandurilor Pambac, Grania, Casa D'or și Ciao Pasta.
-
Promovat
SC Sima Byby Logistic SRL Angajeaza soferi categoria b pe comunitate Se sta plecat 6 săptămâni cu 10 zile acasă Sau 2 luni cu 2 săptămâni acasa Pe mașini dube de 3.5t Fiat, Ford și Renault Se face toată Europa Nu se colectează colete ci se transporta marfa dintr o tara în alta Detalii 1700e-1800e Pentru mai multe detalii 0726800252 0740816788 Program L - V 08 - 18
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Moinești Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 5800 lei brut Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Orientare către client şi o ţinută profesională ireproşabilă Experienţă profesională în domeniul comerţului cu amănuntul Experienţă în conducerea personalului Abilitaţi de coordonare și motivare a unei echipe Cunoştinţe de limba engleză sau germană reprezintă un avantaj Responsabilitățile tale Organizezi, planifici şi verifici activităţile departamentului în raport cu nevoile magazinului Asiguri prezenţa la vânzare a sortimentului respectând layout-ul prestabilit Coordonezi fluxul de marfă spre spațiile de vânzare și plasarea acesteia respectând principiul FIFO și regulile interne Responsabil de depozitarea, manipularea şi transportul mărfurilor conform specificaţiilor tehnice ale fiecărui articol Întocmești planurile de plasare a articolelor de sezon şi a promoţiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Angajăm lucratori comerciali pentru magazinul Adriatica din Bd.Alexandru cel Bun,nr.4-Bacau. Salariu atractiv,intre 2700-4700 lei net in prima luna,intr-un mediu de lucru placut,cu doua zile libere pe saptamana. In fiecare luna,timp de 6 luni,salariul net va creste cu cate 100 lei pana la 3200 lei,astfel incat dupa 6 luni vechime salariul net lunar va fi intre 3200-5200 lei pentru 168 de ore lucrate. Va asteptam cu un C.V.la sediu,in zilele lucratoare,intre orele 10.00-16.00. (Experienta nu este obligatorie).
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
SC FOR SAFE SECURITY SRL, angajeaza agenti de securitate pentru un obiectivele din jud Bacau. Se ofera salariul motivant si la timp, echipament de protectie, contract de munca pe perioada nedeterminata etc. Cerem seriozitate din partea participantilor si experienta. Pentru stabilirea unui interviu, sunati la numarul
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj Sucursala Bacau au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și caută colegi cu următoarele abilități: - Permis categoria D - Atestat Transport Persoane - Cunoașterea legislației specifice conducătorilor auto - Disciplină în cadrul programului de lucru - Disponibilitate la program flexibil - Disponibilitate pentru deplasări De asemenea, dacă ești o persoană cu bune capacități de comunicare, cu multă seriozitate ești cu atât mai potrivit în echipa noastră. Responsabilități: - Transportul muncitorilor catre santiere - Efectarea transportului de persoane în condiții de bună siguranță - Respectarea regulilor de circulație - Buna întreținere a mașinii de serviciu Ce oferim? - Contract pe perioadă nedeterminată - Asigurare de viață și accident - Bonus pentru concediul de odihnă - Bonusuri în funcție de rezultate - Primă de Crăciun pentru copiii angajaților - Primă lunară electricitate - Zile suplimentare de concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă - Diurnă (deplasări în țară) - Transport către punctele de lucru - Cazare în perioada delegației De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon 0720 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj Sucursala Bacau au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere, cu urmatoarele abilitati: - Cunoștințe de mecanică generală; - Permis de conducere categoria C; - Experiență de minim 3 ani in domeniu - Autorizatie macaragiu grupa A Dacă ești o persoană orientată spre rezultate și mod de lucru colaborativ ești cu atât mai potrivit în echipa noastră. Responsabilități: - Ridicarea de greutăți prin folosirea diverselor cârlige, frânghii, lanțuri speciale pentru ridicarea și manipularea - încărcăturilor către alte destinații dorite, - Ajutor la demontarea și la transportarea macaralelor echipamentelor de ridicat, - Urmărirea siguranței operațiunii, precum și amplasarea macaralelor a echipamentelor de ridicat în condiții de vreme schimbătoare, pe perioada orelor de program și în afara acestora, - Asigurarea întreținerii elementare a acestora Ce oferim? - Contract pe perioadă nedeterminată - Salariu competitiv - Asigurare de viață și accident - Bonus pentru concediul de odihnă - Bonusuri în funcție de rezultate - Primă de Crăciun pentru copiii angajaților - Primă lunară electricitate - Zile suplimentare de concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă - Diurnă (deplasări în țară) - Transport către punctele de lucru - Cazare în perioada delegației De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon 0720 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Salutare! Ești în căutarea unei oportunități de carieră flexibilă în industria asigurărilor? Echipa noastră are vești excelente pentru tine! Acum poți să te alături echipei noastre și să lucrezi part-time sau de la distanță, beneficiind de flexibilitatea de a-ți organiza programul în funcție de nevoile tale. . Ca parte a echipei noastre, vei avea oportunitatea de a lucra într-un mediu stimulant, cu colegi dedicați și cu experiență în domeniul asigurărilor. Vei avea acces la resursele și instrumentele necesare pentru a-ți dezvolta abilitățile și pentru a-ți atinge potențialul maxim. Dacă ai experiență în industria asigurărilor sau în domenii conexe, precum vânzări, servicii clienți sau subscripții, te încurajez să aplici pentru a deveni asistent in brokeraj. Vei avea ocazia să lucrezi alături de profesioniști de top în domeniu, să-ți dezvolți abilitățile și să construiești o carieră de succes într-un sector în continuă evoluție. Alătură-te echipei noastre și fii parte dintr-o companie în creștere, care promovează excelența, inovația și satisfacția clienților. Te așteptăm cu nerăbdare să aflăm mai multe despre tine și să explorăm cum putem colabora pentru a aduce valoare și succes în industria asigurărilor.
-
Reprezentant comecial desfasoara urmatoarele activitati: Identifica si contacteaza potentiali clienti in vederea remiterii ofertei, negocierii, etc - Intocmeste oferte de marfuri; - Acorda asistenta . tehnic si comercial clientilor si potentialilor clienti; - Tine evidenta contabila primara si intretine relatiile cu clientii din portofoliu; In limita timpului disponibil si in conformitate cu dispozitiile primite participa la indeplinirea atributiilor generale privind vanzarea marfurilor.
-
Candidatul Ideal: Detineti o diploma universitara in Stiinte Economice; Intelegeti usor procesele economice si contabile Aveti minim un an de experienta relevanta in domeniul contabilitatiii; Cunoasteti programul Saga Cunostinte medii de Microsoft Ofiice: (Excell si Word Outlook) si alte programe informatice; Dornic de acumulare de noi cunostinte; Organizat si Focusat pe realizarea sarcinilor Bune abilitati de comunicare atat in interiorul echipei cat si cu clientii din portofoliu. Descrierea jobului Pozitia presupune: Interpretare si prelucrarea documentelor contabile pana la nivel de balanta contabila. Intocmirea de rapoarte si situatii; Comunicarea cu clientii pentru rezolvarea situatiilor curente; Invatati continuu impreuna cu ceilaiti membri ai echipei; Identificati oportunitati si imbunatatirea proceselor. Oferim: - Suntem o echipa dinamica cu oportunitati reale de dezvoltare in cariera; - Un mediu de lucru profesionist si orientat spre echipa; - Pachet salarial atractiv (tichete de masa, asigurare privata de sanatate) Descrierea companiei PROACTIVE ACCOUNTING este o firma de contabilitate cu sediul in Bacau cu o echipa tanara si proactiva in crestere continuua. Lucram in fiecare zi pentru a oferi servicii de calitate clientilor nostri si un mediu de lucru cat mai placut angajatilor.
-
ORANGE AUTO angajeaza inspector ITP. In cazul in care candidatul nu detine atestat ITP, se ofera training si suport legislativ gratuit, in vederea atestarii RAR. Oferim un mediu de lucru profesionist, conditii salariale avantajoase, bonusuri. Asteptam sa ne contactati la sediul nostru din Onesti, Calea Adjudului 85a sau la tel. .
-
DESCRIERE Candidatul Ideal Vino in echipa noastra si te premiem cu 1000 lei la primul salariu! Detine cunostinte si sau experienta in domeniile masurarilor electrice, a circuitelor electronice - analogice si digitale, a componentelor electronice; Este motivat sa invete lucruri noi intr-un mediu dinamic si provocator unde este instruit si se ofera sprijin pentru dezvoltare; Manifesta seriozitate responsabilitate. Respunsabilitati: Activitate de electronist, conform fisei postului Beneficii: Program de muncă full-time; Se asigură instruire specifică în cadrul societăţii; Bonus de performanta; Tichete de masa; Tichete cadou ( de sarbatori, zile de nastere etc.); Asigurare medicala si asigurare de viata; Vouchere de vacanta; Decontare transport public intraurban.
-
Vino in echipa noastra si te premiem cu 1000 de lei la primul salariu Candidatul Ideal - Absolvent de studii superioare de Automatica si calculatoare Electronica Mecatronica - Constituie un avantaj cunoasterea modului de utilizare a unui program CAD în domeniul electric - Cunoaste limba engleza nivel mediu (citit, scris) - Riguros in respectarea procedurilor de lucru Are motivatie pentru a invata lucruri noi intr-un mediu dinamic si provocator unde este instruit si spijinit in dezvoltarea profesionala - Are bune abilitati de comunicare si spirit de echipa Vor fi contactati pentru interviu doar candidatii selectati Descrierea jobului Responsabilitati: - Dezvoltarea schemelor electrice pentru testarea automată a ansamblelor subansamblelor electronice. Beneficii: - Bonus de performanta, acordat trimestrial - Tichete de masa Tichete cadou (Paste, Craciun, zi de nastere etc.) - Asigurare medicala si asigurare de viata - Voucher de vacanta - Decontare transport public intraurban Descrierea companiei www.aee.ro
-
Candidatul Ideal MANAGER SALA DE JOCURI * Studii superioare, preferabil de specialitate: Economie sau Management; * Persoana responsabila, cu spirit organizatoric; * Abilitati de comunicare, relationare si adaptare la orice situatie; * Competente de conducere si orientat catre rezultate; * Cunostinte de operare PC - MS Office; * Experienta in conducerea unei echipe constituie un avantaj. Descrierea jobului MANAGER SALA DE JOCURI * Mentinerea si dezvoltarea imaginii companiei; * Planificarea si coordonarea eficienta a echipei din subordine; * Controlarea si supravegherea activitatii locatiei; * Motivarea echipei si asigurarea lucrului in echipa; * Realizarea rapoartelor zilnice si lunare. * Reprezinta compania in relatiile cu autoritatiile si institutiile statului pe plan local.
-
DESCRIERE Candidatul dorit: Vino in echipa noastra si te premiem cu 1000 lei la primul salariu! Cautam persoane talentate, dinamice, deschise, care doresc sa isi imbunatateasca abilitatile si sa se dezvolte pe plan profesional. Cerinţe: Abilitati de operare PC; Cunoasterea la nivel mediu a limbii engleze; Seriozitate responsabilitate; Adaptabilitate; Spirit de observatie, viteza de reactie; Disponibilitatea la program de lucru in ture (2 schimburi). BeneficII: Se asigură instruire specifică în cadrul societăţii; Contract de muncă; Bonus de performanta Tichete de masa Tichete cadou ( de sarbatori, zile de nastere etc.) Asigurare medicala si asigurare de viata Vouchere de vacanta Decontare transport public intraurban
-
Muncitori pentru Debitare Lemn Locatie Nicolae Balcescu Bacau (decontam transportul) Compania noastră, specializată în constructia de case din lemn, caută muncitori dornici să se alăture echipei noastre din departamentul de debitare a lemnului. Dacă sunteți pasionat de prelucrarea lemnului și aveți dorința de a lucra într-un mediu dinamic, vă invităm să aplicați pentru această poziție. Responsabilități: Operarea utilajelor și echipamentelor de debitare a lemnului într-un mod sigur și eficient Pregătirea materialelor lemnoase pentru debitare conform specificațiilor și instrucțiunilor Verificarea calității materialelor lemnoase și eliminarea pieselor defecte sau deteriorate Respectarea standardelor de siguranță și a procedurilor de lucru în timpul procesului de debitare Colaborarea cu echipa pentru a asigura fluxul de lucru eficient și îndeplinirea obiectivelor stabilite Cerințe: Experiență anterioară în manipularea și prelucrarea lemnului (experiența în debitarea lemnului este un avantaj) Abilitatea de a lucra cu utilaje și echipamente specifice pentru prelucrarea lemnului Atitudine pozitivă și dorința de a învăța și de a se dezvolta profesional Capacitatea de a urma instrucțiuni și de a lucra într-un mediu dinamic Fiabilitate și atenție la detalii Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un domeniu captivant și în continuă evoluție Salarizare competitivă, în funcție de experiență și performanțe (3500-5000 net) Decontare transport, sectia de productie este in Nicolae Balcescu Posibilitatea de avansare în cadrul companiei Training și suport pentru dezvoltarea profesională
-
Candidatul ideal: - Studii superioare in domeniul industriei alimentare; - Cunoastere pachet MSOffice; - Flexibilitate ,perseverenta,orientare spre rezultat; - Atitudine proactiva pozitiva, abilitati de comunicare, capacitate de interrelationare. Descrierea jobului: Conduce procesul tehnologic de fabricatie a produselor, gestioneaza resursele umane si materiale in scopul realizarii productiei planificate. Ce îți oferim?: - plan personalizat de integrare; - un mediu de lucru plăcut și dinamic, astfel încât să îți poți pune în practică toate cunoștințele; - posibilitatea de a învăța și de a te dezvolta profesional. Descrierea companiei S.C. PAMBAC S.A. este unul din principalii producători naționali din domeniul morărit - panificație, lider pe piața de paste făinoase și deținător al brandurilor Pambac, Grania, Casa D'or și Ciao Pasta.
-
Candidatul ideal: - are diplomă (în domeniul mecanic, electric, electro-mecanic, instalatii); - are spirit de ordine și de disciplina; - are capacitate de lucru în echipa; Descrierea jobului: executarea de lucrări de supraveghere, reglare, întreținere și reparație a echipamentelor tehnice, utilajelor și instalațiilor din cadrul companiei. Ce îți oferim?: - plan personalizat de integrare; - un mediu de lucru plăcut și dinamic, astfel încât să îți poți pune în practică toate cunoștințele; - posibilitatea de a învăța și de a te dezvolta profesional. Descrierea companiei S.C. PAMBAC S.A. este unul din principalii producători naționali din domeniul morărit - panificație, lider pe piața de paste făinoase și deținător al brandurilor Pambac, Grania, Casa D'or și Ciao Pasta.
-
Muncitori pentru Debitare Lemn Compania noastră, specializată în constructia de case din lemn, caută muncitori dornici să se alăture echipei noastre din departamentul de debitare a lemnului. Dacă sunteți pasionat de prelucrarea lemnului și aveți dorința de a lucra într-un mediu dinamic, vă invităm să aplicați pentru această poziție. Responsabilități: Operarea utilajelor și echipamentelor de debitare a lemnului într-un mod sigur și eficient Pregătirea materialelor lemnoase pentru debitare conform specificațiilor și instrucțiunilor Verificarea calității materialelor lemnoase și eliminarea pieselor defecte sau deteriorate Respectarea standardelor de siguranță și a procedurilor de lucru în timpul procesului de debitare Colaborarea cu echipa pentru a asigura fluxul de lucru eficient și îndeplinirea obiectivelor stabilite Cerințe: Experiență anterioară în manipularea și prelucrarea lemnului (experiența în debitarea lemnului este un avantaj) Abilitatea de a lucra cu utilaje și echipamente specifice pentru prelucrarea lemnului Atitudine pozitivă și dorința de a învăța și de a se dezvolta profesional Capacitatea de a urma instrucțiuni și de a lucra într-un mediu dinamic Fiabilitate și atenție la detalii Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un domeniu captivant și în continuă evoluție Salarizare competitivă, în funcție de experiență și performanțe (3500-5000 net) Decontare transport, sectia de productie este in Nicolae Balcescu Posibilitatea de avansare în cadrul companiei Training și suport pentru dezvoltarea profesională
-
Muncitori pentru Debitare Lemn Locatie Nicolae Balcescu Bacau (decontam transport) Compania noastră, specializată în constructia de case din lemn, caută muncitori dornici să se alăture echipei noastre din departamentul de debitare a lemnului. Dacă sunteți pasionat de prelucrarea lemnului și aveți dorința de a lucra într-un mediu dinamic, vă invităm să aplicați pentru această poziție. Responsabilități: Operarea utilajelor și echipamentelor de debitare a lemnului într-un mod sigur și eficient Pregătirea materialelor lemnoase pentru debitare conform specificațiilor și instrucțiunilor Verificarea calității materialelor lemnoase și eliminarea pieselor defecte sau deteriorate Respectarea standardelor de siguranță și a procedurilor de lucru în timpul procesului de debitare Colaborarea cu echipa pentru a asigura fluxul de lucru eficient și îndeplinirea obiectivelor stabilite Cerințe: Experiență anterioară în manipularea și prelucrarea lemnului (experiența în debitarea lemnului este un avantaj) Abilitatea de a lucra cu utilaje și echipamente specifice pentru prelucrarea lemnului Atitudine pozitivă și dorința de a învăța și de a se dezvolta profesional Capacitatea de a urma instrucțiuni și de a lucra într-un mediu dinamic Fiabilitate și atenție la detalii Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un domeniu captivant și în continuă evoluție Salarizare competitivă, în funcție de experiență și performanțe (3500-5000 net) Decontare transport, sectia de productie este in Nicolae Balcescu Posibilitatea de avansare în cadrul companiei Training și suport pentru dezvoltarea profesională
-
Căutăm coleg(ă) pentru postul de Consultant vânzări showroom Bilka care să fie : - o persoană serioasă, organizată, atentă la detalii, flexibilă, dornică să înveţe - dornică să ofere clienţilor cele mai potrivite informaţii şi să recomande cele mai bune soluţii - absolventă de studii medii sau superioare - cu abilităţi de comunicare, relaţionare şi persuasiune . Sunt necesare cunoştinţe de operare PC (Ms Office), iar experienţa în vânzarea materialelor de construcţii şi cunoştiinţele minime de contabilitate primară constituie un avantaj. - : - Întâmpinarea clienţilor într-o manieră profesionistă şi identificarea nevoilor acestora; - Acordarea consultanţei de specialitate; - Întocmirea documentelor aferente primirii şi vânzării mărfurilor, inclusiv facturare, în sistemul informatic al societăţii, încasarea sumelor pentru marfa vândută; - Întocmirea ofertelor de pret, administrarea eficientă a relaţiei cu clienţii, precum şi derularea întregului proces de vânzare; - Verificarea disponibilităţii stocului şi oferirea termenelor de livrare precise pentru produse; - Gestionarea şi rezolvarea reclamaţiilor cu privire la produsele vândute; - Colaborarea cu ceilalţi membri ai echipei . Beneficii: contract pe perioadă nedeterminată; program 8-17, L-V, bonuri de masă mediu de lucru plăcut, stabil şi profesionist; Daca te identifici cu descrierea de mai sus, aplică trimițând CV-ul tău la . sau îl poti aduce personal la sediul nostru din Oneşti, Calea Mărășești nr 3 (în incinta SCM Flacăra, lângă Pompieri).
-
Suntem o companie dinamică cu o vechime de peste 30 ani in domeniu, căutăm un specialist IT pentru a se alătura echipei noastre . Responsabilitati: Suport IT: Administrarea infrastructurii IT a companiei. Furnizarea asistenței tehnice pentru utilizatorii interni, rezolvând problemele hardware și software. Configurarea și întreținerea echipamentelor IT. Asigurarea functionalitatii sistemelor si aplicatiilor IT. Colaborarea cu echipa pentru a asigura securitatea și integritatea datelor. Cerințe: Diploma in domeniu IT sau experienta relevanta. Cunostiinte despre securitatea informatiilor. Bune abilități de comunicare și relaționare interpersonală. Cunoștințe solide de operare PC și familiaritate cu programele (Excel, Word). Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic. Atitudine proactivă și orientată către rezultate. Oferta Noastră: Pachet salarial competitiv Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în carieră Mediu de lucru plăcut și colaborativ Program de lucru luni-vineri 8 -16 Cum să Aplicați: Dacă vă recunoașteți în descrierea acestui rol și sunteți motivat să vă alăturați echipei noastre, vă rugăm să trimiteți un CV la adresa de email : hr @ metalbacfarbe . com
-
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.