Anunțuri
Locuri de munca Bacau doar cu poze Doar munca in strainatate Disponibil din: 2021-01-01-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cautam muncitori cu experiența in finisaje interioare exterioare(rigips,glet, faianța, gresie, tencuieli exterioare) pentru tot teritoriul Spaniei pe termen lung. Cerința OBLIGATORIE numărul de NIE( acte Spania).Salariu 1700 2300 net. Cazare, utilitati,scule si transport la locul de munca asigurate. Rugam seriozitate. Detalii la telefon zero zero trei patru șase patru doi trei cinci trei șapte cinci trei. Alex
-
Promovat
Angajăm Inginer Auto si mecanici pentru întreținerea și reparațiile camioanelor si utilajelor. Responsabilități: diagnosticare, întreținere preventivă și repararea problemelor tehnice. Cerințe: studii tehnice, experiență relevantă, abilități de lucru în echipă și atenție la detalii. Oferim un mediu de lucru dinamic și pachet salarial atractiv.
-
Promovat
Firma specializata in servicii de curatenie angajam operator curatenie pentru farmacii din urmatoarele categorii: persoane pensionare persoane pensionare cu handicap persoane care lucreaza la alt angajator Program 3h de luni pana vineri Se lucreaza cu contract de munca Detalii la: <span><a class="showNumber" data-tel="0752">07 arata numarul</a></span> 549 549 <span><a class="showNumber" data-tel="0751">07 arata numarul</a></span> 169 474 Va rugam, sunati doar daca va incadrati in categoriile mentionate
-
Promovat
Candidatul ideal are: - Permis de conducere - categoriile C si E; - Deține card tahograf; - Detine certificat de competență profesională (atestat transport marfa); - Cazier fară antecedente penale; - Minim 2 ani experiență pe un post similar. Descrierea jobului: Asiguri transportul materiilor prime și a produselor finite între diverse secții ale societății din Bacău;Comunici cu dispeceratul de transport, de unde vei primi asistență și suport; Asiguri buna funcționare a camionului, conduci în condiții optime și respecți normele de circulație. Ce îți oferim: - plan personalizat de integrare; - un mediu de lucru plăcut și dinamic, astfel încât să îți poți pune în practică toate cunoștințele; - posibilitatea de a învăța și de a te dezvolta profesional. Descrierea companiei: S.C. PAMBAC S.A. este unul din principalii producători naționali din domeniul morărit - panificație, lider pe piața de paste făinoase și deținător al brandurilor Pambac, Grania, Casa D'or și Ciao Pasta.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Compania noastră, caută un agent de vanzari back-office orientat către rezultate pentru a se alătura echipei noastre de vanzari. Dacă aveți abilități excelente de comunicare, vă descurcați bine în gestionarea relațiilor cu clienții și sunteți o persoană organizată, atunci suntem interesați să vă cunoaștem. Responsabilități: Procesarea comenzilor și întocmirea documentelor de vânzare Gestionarea corespondenței cu clienții Monitorizarea comenzilor si a stocurilor Actualizarea bazelor de date și generarea rapoartelor periodice Asigurarea unei comunicări eficiente între departamentele interne Cerințe: Studii superioare finalizate Experiență anterioară în domeniul vânzărilor B2B Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan Limba engleza mediu avansat Cunoștințe solide de operare pe calculator (Microsoft Office, in special Excel ) Orientat către clienți și capacitatea de a dezvolta relații solide cu aceștia Oferta noastră: Oportunitatea de a lucra într-o companie de top în domeniu Mediu de lucru dinamic și profesionist Pachet salarial competitiv Program de lucru Luni-Vineri 8-16 Oportunități de dezvoltare și avansare în cadrul companiei Dacă sunteți interesat de această oportunitate și îndepliniți cerințele menționate, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul la adresa de email - hr @ metalbacfarbe . com -
-
Reprezentant comecial desfasoara urmatoarele activitati: Identifica si contacteaza potentiali clienti in vederea remiterii ofertei, negocierii, etc - Intocmeste oferte de marfuri; - Acorda asistenta . tehnic si comercial clientilor si potentialilor clienti; - Tine evidenta contabila primara si intretine relatiile cu clientii din portofoliu; In limita timpului disponibil si in conformitate cu dispozitiile primite participa la indeplinirea atributiilor generale privind vanzarea marfurilor.
-
Calificati,necalificati;barbati,femei,cupluri pentru STRAINATATE(CEHIA) in fabrici , agricultura,silvicultura,depozite ,constructii(FATADE,ZIDARI,RGIPSARI etc),lacatuserie,sudura etc .Contract sezonier de munca pe o perioada de pana la un an cu posibilitate de prelungire.plecari in maxim 5 zile de la inscriere.inscrierile se pot efectua si prin telefon.NU SE PERCEP COMISIOANE.TRANSPORT ASIGURAT. PLECARI ZILNIC DIN DIFERITE ZONE ALE TARII.tel.
-
Angajăm agent de intervenție și agent de pază,mai multe detalii la telefon.
-
Suntem o companie în plină creștere în căutarea unui șofer de distribuție cu experiență și dornic să se alăture echipei noastre. Căutăm o persoană responsabilă, atentă la detalii și orientată către clienți, care să contribuie la asigurarea livrării eficiente și la menținerea standardelor înalte ale companiei. Cerințe: Permis de conducere categoria B. Experiență anterioară în conducerea vehiculelor de distribuție constituie un avantaj. Abilități de comunicare bune și orientare către client. Atitudine pozitivă. Responsabilități: Conducerea vehiculului de distribuție în siguranță și conform legilor rutiere. Livrarea produselor către clienți conform programului stabilit. Verificarea stării vehiculului înainte și după fiecare cursă. Interacțiunea profesională cu clienții și rezolvarea oricăror întrebări sau probleme legate de livrare. Beneficii: Pachet salarial atractiv (5000 lei net + sporuri). Echipament și vehicul de lucru de înaltă calitate. Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic. Dacă sunteți interesat și considerați că corespundeți cerințelor, vă rugăm să ne contactati pe whatsapp la numarul 0 sapte 2 cinci 7 cinci 3 zero 3 zero. Vă mulțumim pentru interesul dumneavoastră în a face parte din echipa noastră! Cu anticipație, vă așteptăm să aflăm mai multe despre dumneavoastră.
-
Suntem o companie în plină creștere în căutarea unui șofer de distribuție cu experiență și dornic să se alăture echipei noastre. Căutăm o persoană responsabilă, atentă la detalii și orientată către clienți, care să contribuie la asigurarea livrării eficiente și la menținerea standardelor înalte ale companiei. Cerințe: Permis de conducere categoria B. Experiență anterioară în conducerea vehiculelor de distribuție constituie un avantaj. Abilități de comunicare bune și orientare către client. Atitudine pozitivă. Responsabilități: Conducerea vehiculului de distribuție în siguranță și conform legilor rutiere. Livrarea produselor către clienți conform programului stabilit. Verificarea stării vehiculului înainte și după fiecare cursă. Interacțiunea profesională cu clienții și rezolvarea oricăror întrebări sau probleme legate de livrare. Beneficii: Pachet salarial atractiv (5000 lei net + sporuri). Echipament și vehicul de lucru de înaltă calitate. Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic. Dacă sunteți interesat și considerați că corespundeți cerințelor, vă rugăm să ne contactati pe whatsapp la numarul 0 sapte 2 cinci 7 cinci 3 zero 3 zero. Vă mulțumim pentru interesul dumneavoastră în a face parte din echipa noastră! Cu anticipație, vă așteptăm să aflăm mai multe despre dumneavoastră.
-
Ne marim echipa! Oportunitate de angajare in Bacau ! Daca ai experienta in vanzari si esti pasionat de tehnologie sau te atrage concepul Smart Home, poti deveni Consilier vanzari online la Case Smart Ungaria. OkosHázak www.okoshazak.hu Ce cautam la noul nostru coleg? - sa fie vorbitor nativ de limba Maghiara - aptitudini de comunicare excelente - sa ai experienta in vanzari online sau call center - sa ai cunostinte de operare PC (Word, Excel) - Sa ai capacitatea de a solutiona eficient solicitarile si reclamatiile clientilor - Reprezinta un bonus la angajare, experienta similara la un alt magazin online Cu ce iti vei umple timpul petrecut la birou? - principala ta responsabilitate va fi : FERICIREA clientilor - vei prelua comenzile clientilor plasate pe site, telefonic sau pe chat - vei introduce si factura comenzile in programul de contabilitate Smartbill. Experienta anterioara reprezinta un plus. - vei oferi consultanta si suport clientilor. - vei solutiona solicitarile clientilor, retururile si reclamatiile - vei adauga produse noi si actualiza informatiile din platforma online a magazinului - vei promova si vei vinde produsele comercializate de companie clientilor B2B ( Arhitecti, electricieni, dezvoltatori imobiliari, etc. ) - vei intocmi ofertele si le vei trimite potentialilor clienti - vei confirma comenzi si vei oferi detalii legate de timpul de livrare, modalitati de plata cat si alte aspecte ce tin de produsele comercializate sau alte solicitari din partea clientilor. Iti vom oferi: - un mediu de lucru creativ, alaturi de colegi tineri si entuziasti - salariu fix atractiv in functie de competentele si experienta ta - bonusuri din vanzarile directe - toate instrumentele de care ai nevoie in job-ul tau - si buna dispozitie timp de 8 ore pe zi, de la 9:00 la 17:30 Suntem prezenti pe piata din Romania, Ungaria si Spania prin siteurile dedicate acestor tari. case-smart.ro casadelfuturo.es okoshazak.hu Life is short. Work somewhere awesome. Asteptam CV-urile la adresa: manager (at) case-smart.ro -- Versiunea anuntului si in limba maghiara: Álláslehetőség Bacău-ban, Romániában! Csapatunkba várunk! Ha értékesítési tapasztalattal rendelkezel és szenvedélyed a technológia vagy érdekel a Smart Home koncepció, akkor online értékesítési tanácsadóvá válhatsz a Okos Házak Magyarországnál. OkosHázak www.okoshazak.hu Mit keresünk az új kollégánkban? - Anyanyelvi magyar beszélő legyél - Kiváló kommunikációs készségek - Tapasztalatod legyen az online értékesítésben vagy ügyfélszolgálati központban - Ismerd az alapvető számítógépes műveleteket (Word, Excel) - Képes legyél hatékonyan kezelni az ügyfelek kérdéseit és reklamációit - Bónusz lehet, ha hasonló tapasztalatod van egy másik online áruházban Hogyan kezeled az irodában töltött idődet? - Fő felelősséged az ügyfelek "BOLDOGSÁGA" lesz - Kezeled majd a weboldalon, telefonon vagy chaten leadott megrendeléseket - Be fogod vezetni a megrendeléseket a Smartbill könyvelő programba. Korábbi tapasztalat előnyt jelent. - Tanácsadást és támogatást nyújtasz az ügyfeleknek - Foglalkozol az ügyfélfelkérésekkel, visszaküldésekkel és reklamációkkal - Új termékeket adsz hozzá és frissíted az áruház online platformjának információit - Promótálod és értékesíted a cég által forgalmazott termékeket B2B ügyfeleknek (építészek, villanyszerelők, ingatlanfejlesztők stb.) - Ajánlatokat készítesz és elküldöd az érdeklődő ügyfeleknek - Megrendeléseket megerősítesz és részleteket adsz a szállítási időről, fizetési módokról és más termékkel kapcsolatos vagy ügyfélkérelmekről. A következőket kínáljuk: - Kreatív munkakörnyezetet, fiatal és lelkes kollégákkal - Versenyképes fix fizetést a kompetenciáid és tapasztalatod alapján - Direkt értékesítésekből származó bónuszokat - Minden eszközt, amire szükséged van a munkádban - És jó hangulatot naponta 8 órán keresztül, 9:00-tól 17:30-ig Jelen vagyunk a romániai, magyarországi és spanyolországi piacokon, az ezeknek az országoknak szentelt weboldalak révén. okoshazak.hu/ case-smart.ro/ casadelfuturo.es/ Life is short. Work somewhere awesome.
-
Sarcinile si activitatile postului Executa operatiuni pe casa de marcat; Asigura necesarul de marfa la raft; Realizeaza etichetarea si afisarea produselor in functie de cerintele curente; Asigura afisarea pretului si traducerea etichetelor produselor; Asigura igiena rafturilor , magazinului ,platoului, depozitelor ,vestiarului; Executa operatiuni de manevrare si receptie marfa; Executa operatiuni de monitorizare a produselor; Executa operatiuni de servicii catre clienti; Executa operatiuni de promovare a vanzarilor, si a campaniilor promotionale; Efectueaza inventare. Salariul de baza sporuri : Salariul de baza intre 4500 lei - 7000 lei ; Tichete masa 20 lei zi lucrata Pentru munca prestata in timpul noptii - 25 % din salariul de baza corespunzator orelor prestate in timpul noptii; Pentru munca prestata in zilele de repaus saptamanal de sambata si duminica-50 % din salariul de baza aplicat la orele prestate in aceasta perioada; Pentru munca prestata in zilele de sarbatori legale 100% din salariul de baza corespunzator muncii prestate in programul normal de lucru; Pentru munca suplimentara - 100% din salariul de baza corespunzator duratei acesteia; PENTRU MAI MULTE DETALII VA RUGAM SA NE CONTACTATI PE WHATSAPP LA -- 0 sapte 2 cinci 7 cinci 3 zero 3 zero --
-
Sarcinile si activitatile postului Executa operatiuni pe casa de marcat; Asigura necesarul de marfa la raft; Realizeaza etichetarea si afisarea produselor in functie de cerintele curente; Asigura afisarea pretului si traducerea etichetelor produselor; Asigura igiena rafturilor , magazinului ,platoului, depozitelor ,vestiarului; Executa operatiuni de manevrare si receptie marfa; Executa operatiuni de monitorizare a produselor; Executa operatiuni de servicii catre clienti; Executa operatiuni de promovare a vanzarilor, si a campaniilor promotionale; Efectueaza inventare. Salariul de baza sporuri : Salariul de baza intre 4500 lei - 7000 lei ; Tichete masa 20 lei zi lucrata Pentru munca prestata in timpul noptii - 25 % din salariul de baza corespunzator orelor prestate in timpul noptii; Pentru munca prestata in zilele de repaus saptamanal de sambata si duminica-50 % din salariul de baza aplicat la orele prestate in aceasta perioada; Pentru munca prestata in zilele de sarbatori legale 100% din salariul de baza corespunzator muncii prestate in programul normal de lucru; Pentru munca suplimentara - 100% din salariul de baza corespunzator duratei acesteia; PENTRU MAI MULTE DETALII VA RUGAM SA NE CONTACTATI PE WHATSAPP LA -- 0 sapte 2 cinci 7 cinci 3 zero 3 zero --
-
Bijuteria SORELLY își mărește echipa! Căutăm o persoană entuziasmată și creativă, care să se alăture echipei noastre pentru a dezvolta și implementa strategii de marketing. Cum este persoana potrivită în viziunea noastră? Știe să lucreze foarte bine în echipă Cunoaște platformele de social media (Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube, Tik Tok, Pinterest) Știe să își gestioneze eficient timpul și să prioritizeze taskurile Are abilități excelente de comunicare verbală și scrisă, inclusiv abilitatea de a crea conținut atractiv Este creativă și la curent cu trendurile de pe social media Cunoștințe necesare: Studii in Marketing Cunoștințe de bază despre Google Ads și Facebook Ads (nu sunt obligatorii, însă constituie un avantaj) Cunoștințe de bază despre Optimizare SEO MsOffice (Word, Excel, Powerpoint) Experiență/Cunoștințe în dezvoltarea de campanii promoționale Cunoștințe în administrarea unei pagini de Facebook / Instagram Rolul tău? Vei administra paginile de social media din portofoliul nostru și vei crea conținut original și relevant, urmând tendințele actuale, în vederea creșterii comunităților de pe paginile respective. Vei comunica cu clienții și cu persoanele din comunitatea online Vei crea si elabora materialele de marketing (foto, video) Vei gasi cele mai bune solutii pentru marketing offline, creșterea brandului și asocierea lui cu alte companii sau evenimente din oraș Vei crea și optimiza campaniile publicitare și reclamele de pe Facebook si Google Vei crea și optimiza campaniile de email marketing Vei analiza şi interpreta datele din Google Analytics Vei analiza comportamentului utilizatorilor online (customer journey) pentru optimizarea ROAS-ului Experienţă: Experienta intr-o agenţie de online marketing sau intr-un post similar reprezinta un avantaj Ce oferim: Tichete de masă pe suport electronic Bonus de performanță Oportunități de creștere salarială în funcție de performanța ta Un mediu de lucru într-o echipă tânără și dinamică Training-uri
-
Bijuteria SORELLY Dorim sa angajam Economist Contabil Junior Ce căutăm: Student absolvent cu fara experienta al Facultatii de Stiinte Economice Cunostinte de contabilitate primara - experienta in utilizarea programului de gestiune si contabilitate SAGA SmartBill reprezinta un avantaj Utilizarea Excel, Word Atentia la detalii si capabilitatea de a lucra sub conditii de stres Abilitatea de a gestiona deadline-uri pentru anumite proiecte Seriozitate, punctualitate Responsabilitati: Mentinerea conexiunii dintre SAGA - Smartbill in ceea ce priveste facturarea si evidenta stocurilor Asocierea platilor si a incasarilor cu facturile Tinerea evidentei documentelor contabile Arhivarea documentelelor contabile pe categorii Colaborarea stransa cu contabilul sef Centralizarea comenzilor primite Intocmirea de facturi, NIRuri, Avize Intocmirea situatiei platilor si a incasarilor Participarea la inventare Contabilitate primara Inregistrarea extraselor de cont bancare Efectuearea confirmarilor de sold Ce oferim? Un mediu profesional, centralizat pe lucrul in echipa si responsabilitate individuala Salariu motivant, insotit de bonusuri Siguranta unei companii de familie cu traditie de peste 30 de ani Training de la membrii seniori si posibilitatea specializarii in diferite domenii (ecommerce retail - bijuterii) Suport continuu si feedback pe parcursul orelor de lucru Posibilitatea de promovare Program: L-V: 9:00 - 17:00 Bacau, Zona Autogara Bijuteria SORELLY Cine suntem? Cu experienta de peste 25 de ani, compania noastra s-a remarcat la nivel national in domeniul bijuteriilor din aur si argint prin calitatea superioara, modele unice, pretul accesibil si permanenta adaptabilitate la noile tendinte. Te invitam cu drag in echipa noastra dinamica, ale carei valori principale sunt satisfactia clientului, seriozitatea si respectul reciproc in locul de munca!
-
Metalurgica Moldova Bacau Angajeaza sudori si lacatusi confectii metalice Program 8 ore, de luni pana vineri Salarizare negociabila. Climat de lucru prietenos, fara stres, colegi cu bun-simt. Telefon , str Ciprian Porumbescu nr.14 www.bacaufierforjat.ro
-
Căutam instalatori sanitari pentru diferite santiere din Belgia Se cere ,experiența solida in domeniul instalatiilor sanitare in egala măsura căutam și tineri motivați cu minim de experiența in instalatii ( doua posturi ) Permisul de conducere este un atu Disponibilitate pe termen lung ,minim un an Limba Franceză sau Engleză la nivel conversațional ,este un atu dar nu este obligatorie Flexibilitate pentru a lucra in echipă, fără vicii ! Se oferă Salarizare începând 2000 < 2250 net (persoane cu experiența in instalatii ) Salariul diferă in funcție de experiența și aportul fiecărei persoane in parte Bonusuri pentru performanța ,organizare și implicare in proiectele societății Asigurări sociale și medicale platite de angajator Alocații platite pentru copii minori dacă este cazul Se oferă cazare cu toate utilitățile incluse Transport asigurat către locul de munca și înapoi cu camionetele societății Pentru detalii ne puteti contacta la numărul de telelefon sau pe adresa de email
-
Urgent !! Angajăm o persoană foarte isteață si plăcută care îi place să interacționeze cu oamenii pentru postul de vanzatoare la un restaurant tip impinge tava ! Restaurantul este specializat pe mâncare tradițional românească și pe timp de vară deservește si o terasa in pasajul revolutiei ! Cautam seriozitate !! 5 zile lucrătoare cu 2 libere De la ora 10:00 pana la 20:00 Salariu 3000lei in mâna!
-
SC Lemnconstruct SRL cu experienta de peste 15 ani in domeniul constructiilor angajeaza muncitori calificati necalificati, in Onesti, cu disponibilitate pentru deplasari (in functie de proiecte). Cerinte: minima experienta, responsabilitate, seriozitate, implicare, permis de conducere (reprezinta avantaj, dar nu e cerinta obligatorie). Oferim salariu motivant. Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne apelati la numar de telefon: sau
-
Promovat
SC Sima Byby Logistic SRL Angajeaza soferi categoria b pe comunitate Se sta plecat 6 săptămâni cu 10 zile acasă Sau 2 luni cu 2 săptămâni acasa Pe mașini dube de 3.5t Fiat, Ford și Renault Se face toată Europa Nu se colectează colete ci se transporta marfa dintr o tara în alta Detalii 1700e-1800e Pentru mai multe detalii 0726800252 0740816788 Program L - V 08 - 18
-
Operator echipa mobila ptr curatenie: Ce asteptari avem: In primul rand SA CITESTI TOT ANUNTUL Sa-ti placa munca in echipa Sa poti sa lucrezi cot la cot cu colegii Sa poti comunica cu colegii si clientii intr-un mod respectos si eficient Sa ai abilitati de lider pentru organizarea echipei Sa poti respecta procedurile de lucru Fara antecedente penale Seriozitate si punctualitate Detinerea permisului de conducere auto, constituie un avantaj. Operatiunile de curatenie se executa cu echipamente gen monodisc echipament de spalare a geamurilor la inaltime cu apa demineralizata etc..., operatiuni pretabile unui BARBAT Beneficii : Salariu motivant 3000 lei net luna, cu posibilitate de crestere in functie de competente si dezvoltarea personala; 20 zile de concediu platit Contract de lucru cu norma intreaga Ptr deplasari se asigura transport, cazare si diurna.
-
Agenție de muncă temporară PRV COSAL INVEST SRL angajeaza șoferi profesionisti cat.C și E pentru colaboratorii noștri din Padova, Bologna, Modena, Piacenza, Bergamo, Milano, Torino. Salariul este 2800 - 3100 euro net. Se efectueaza curse intern Italia. Pentru mai multe detalii vă stam la dispoziție la nr de telefon afisat dupa orele 16: sau non stop la nr. .
-
BENEFICII: Salariu 4200 Ron Brut; Tichete de masă in valoare de 40 RON zi; Bonus de prezenta: 700 Ron Brut; Decont transport sau combustibil; Locatie: Parcul Elis Parc (10 km din centrul Bacau). CERINTE: Minim 8 clase; Disponibilitate de a lucra in 3 ture 06 14 22; Persoana responsabila, atenta la detalii, organizata, cu dexteritate manuala si care-si doreste sa invete la fata locului; Angajatii vor rasturna pe banda de sortare saci care vor avea sticle si pet-uri. Sortarea se face automat.
-
Angajăm full time sudor/lăcătuș mecanic pentru confecții metalice (porți, garduri, etc). Ce primești? - salariu peste media de pe piață - masa asigurată - sâmbetele se plătesc separat - sistem comisionare pentru lucrări Cum trebuie să fii tu? - serios - om de bază în echipă - permis categoria B. - să te asiguri de calitatea lucrărilor tale Pentru noi este foarte importantă calitatea personalului! Aplică și vezi dacă te încadrezi!