Oferte locuri de munca Bacau • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
În cadrul magazinului din Bacău, Str. Milcov nr. 5B Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3500 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
SC Sima Byby Logistic SRL Angajeaza soferi categoria b pe comunitate Se sta plecat 6 săptămâni cu 10 zile acasă Sau 2 luni cu 2 săptămâni acasa Pe mașini dube de 3.5t Fiat, Ford și Renault Se face toată Europa Nu se colectează colete ci se transporta marfa dintr o tara în alta Detalii 1700e-1800e Pentru mai multe detalii 0726800252 0740816788 Program L - V 08 - 18
-
Promovat
SC Geratrans Srl cu sediul in Moinesti marim flota si cautam doi colegi pentru: TRANSPORTOR MIC DE 3 pozitii ( Iveco Daily platforma + remorca 2 pozitii) - VENIT: 80 - 100 Euro zi (diurna + salariu minim + bonusuri) in functie de experienta si performanta. Oferim: -mediu de lucru placut, echipa tanara unde toti suntem colegi si ne respectam -se conduce DOAR la program -se plateste de la plecarea de la garaj pana se ajunge inapoi la garaj inclusiv weekenduri -posibilitate de plata saptamanala sau la finalul cursei -autoutilitare in stare foarte buna dotata cu dormitor in spatele cabinei, frigider, gps -card de combustibil, nu se lucreaza cu bani cash, nu cumparam masini, doar transport -nu se face UK, doar De, Be, NL, A, H, Sk, Cz, Fr.. Cerinte: -limba engleza sau germana nivel conversational -disponibilitate de minim 21 zile luna ( 3 saptamni cu 1 libera sau 6 cu 2) -pasionat de automobile - cunostinte de mecanica elementara -cunostinte de utilizare navigatie, smartphone -varsta maxima 50 ani -permis cat C+E -card taho + atestat marfa -minim 2 ani experienta in trafic international -domiciliu stabil in zona Moinesti jud Bacau Pentru a va face o idee despre tipul de transport efectuat puteti vizita:
-
Promovat
Descriere post : - executarea proceselor de curățare, eviscerare și filetare a peștelui - participarea la procesele de pregătire și ambalare a peștelui produselor derivate din pește - recepționarea mărfii conform normelor și procedurilor în vigoare - plasarea corespunzatoare a articolelor in suprafata de vanzare - informarea clientilor cu privire la sortimentul de marfa din raion - asigurarea ordinii si curateniei la locul de munca. Cerinte: - studii medii (certificatul de calificare constituie avantaj) - abilitati de comunicare; - orientare catre client; - experienta in domeniul pregatirii ambalarii pestelui si a produselor derivate reprezinta un avantaj Oferta: - Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi - Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă - Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* - Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* - Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* - Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei - Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una - Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre - Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* - Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Mentiuni suplimentare Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Căutăm coleg(ă) pentru postul de Consultant vânzări showroom Bilka care să fie : - o persoană serioasă, organizată, atentă la detalii, flexibilă, dornică să înveţe - dornică să ofere clienţilor cele mai potrivite informaţii şi să recomande cele mai bune soluţii - absolventă de studii medii sau superioare - cu abilităţi de comunicare, relaţionare şi persuasiune . Sunt necesare cunoştinţe de operare PC (Ms Office), iar experienţa în vânzarea materialelor de construcţii şi cunoştiinţele minime de contabilitate primară constituie un avantaj. - : - Întâmpinarea clienţilor într-o manieră profesionistă şi identificarea nevoilor acestora; - Acordarea consultanţei de specialitate; - Întocmirea documentelor aferente primirii şi vânzării mărfurilor, inclusiv facturare, în sistemul informatic al societăţii, încasarea sumelor pentru marfa vândută; - Întocmirea ofertelor de pret, administrarea eficientă a relaţiei cu clienţii, precum şi derularea întregului proces de vânzare; - Verificarea disponibilităţii stocului şi oferirea termenelor de livrare precise pentru produse; - Gestionarea şi rezolvarea reclamaţiilor cu privire la produsele vândute; - Colaborarea cu ceilalţi membri ai echipei . Beneficii: contract pe perioadă nedeterminată; program 8-17, L-V, bonuri de masă mediu de lucru plăcut, stabil şi profesionist; Daca te identifici cu descrierea de mai sus, aplică trimițând CV-ul tău la . sau îl poti aduce personal la sediul nostru din Oneşti, Calea Mărășești nr 3 (în incinta SCM Flacăra, lângă Pompieri).
-
Ne mărim echipa! Suntem în căutare de colegi farmaciști și asistenți de farmacie în orasul Bacau! Alătură-te unei echipe de specialiști bine pregătiți, dornici să te cunoască! Dedicarea, implicarea, comunicarea și colegialitatea sunt valorile care ne definesc și care ne-au ajutat să înțelegem nevoile pacienților noștri și să le oferim cele mai bune soluții. Ne dorim să ai: Studii de specialitate finalizate: Facultate de Farmacie\ Școală postliceală asistenți farmacie Aviz de liberă practică și certificat de membru vizat anual de Colegiul Farmaciștilor din România/OAMGMAMR Experiență pe un post similar: 1 an minimum (avantaj) Cunoștințe de operare pe calculator: Windows, Office O fire empatică și pozitivă și bune abilități de comunicare și relaționare Capacitatea de a stabili priorități, de a lua decizii și de asumare a responsabilității Dorința de a te dezvolta și de a învăța mereu lucruri noi. Orientarea către obiectivele companiei. Descrierea jobului: Oferirea consultanței de specialitate pacienților, în funcție de nevoile acestora; Administrează stocurile și urmărește termenele de valabilitate ale produselor din farmacie; Participă la recepția cantitativă și calitativă a medicamentelor din farmacie; Participă la verificarea, monitorizarea și gestiunea stocurilor. Beneficii: Pachet salarial atractiv, corelat cu experiența și performanța; Bonus de performanță lunar în baza rezultatelor obținute; Tichete cadou oferite cu ocazia sărbătorilor de Paște și Crăciun; Card de reducere în farmaciile Salofarm; Oportunități reale de creștere și dezvoltare profesională; Acces la training-uri de specialitate și interes profesional; Posibilitatea de a te forma și dezvolta într-un mediu profesionist; Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon:
-
Angajam ,mecanici,tinichigii vopsitori si vulcanizatori pentru camioane,pe teritoriul Italiei. Oferim: - Salariu motivant,in functie de competente. - Transport asigurat,din romania pana in italia. - Cazare asigurata din partea noastra. - Oferim posibilitatea tinerilor fara experienta si dornici sa invete,formare la locul de munca (platita) Cerinte: - Experienta in domeniu,constituie un avantaj. - Permis de conducere categoria B (cine are C+E,CONSTITUIE AVANTAJ,DAR NU ESTE OBLIGATORIU) - Disponibilitate pentru interventii stradale H24. Va asteptam in echipa noastra,cu peste 5 service-uri pe tot teritoriul italiei,dotate cu aparatura de ultima generatie,pentru a fi munca cat mai usoara. Mai multe detalii,va asteptam la tel.
-
Companie responsabilă caută personal responsabil! Companie românească cu expertiză de 10 ani în domeniul producției de tamplarie din PVC, aflată în fază de puternică dezvoltare, lider regional în productia de ferestre și uși din PVC, prin strategia noastră de dezvoltare căutăm personal pentru cele doua fabrici din Bacău. Beneficii: Mediu de lucru performant cu un proces de producție organizat după cele mai înalte standarde din industrie; Se asigură integrare organizațională asistată de un mentor; Sistem performant de salarizare; Se asigură transport; Se asigură capitalizarea competentelor cu posibilități foarte mari de evoluție in cadrul companiei; Competențe și abilităţi sociale: Seriozitate și responsabilitate la locul de muncă; Abilități de lucru în echipă; Receptiv, capabil de a învăţa și dobândi repede cunoștinţe noi; Disponibilitate de lucru în schimburi; Reprezintă un avantaj cunoștințele în utilizarea uneltelor de lucru și experiența profesională în domeniul producției de tamplarie din PVC sau construcții. Responsabilități: Pregătirea componentelor ce urmează a fi debitate asamblate conform instrucțiunilor de lucru și a comenzii de producție; Asamblarea tâmplăriei PVC conform instrucțiunilor de lucru; Verificarea manuală și vizuală a profilelor in timpul procesului de productie; Respectarea normelor de calitatate a produselor finale. Diana Alina Vă rugăm să nu aplicați în contextul în care nu aveți profilul de mai sus.
-
Cautăm o persoană dinamică și isteață pentru a se alătura echipei noastre în cafeneaua din incinta spălătoriei auto. Responsabilitățile principale includ pregătirea cafelei, servirea clienților și gestionarea vânzării produselor din bar. De asemenea, angajatul va fi responsabil de menținerea curățeniei în spațiul de lucru. Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu clienții constituie un avantaj ! Atitudinea pozitivă și abilitatea de a lucra bine în echipă te face omul potrivit ! Beneficii: Mediu de lucru plăcut și dinamic. Oportunități de creștere în cadrul companiei. Așteptăm cu interes să te cunoastem! Pentru asta te rog să ne contactezi la Sau în mesaj privat !
-
Magazinul Bella din Centru comercial Junior,angajează lucrător comercial!Mai multe detalii la magazin unde va așteptam cu un CV!
-
Angajăm asistenta medicală, cu experiență în domeniu. Salariu începând de la 3000 lei.