Anunțuri
Locuri de munca Bacau Disponibil din: 2020-10-07-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam Merchandiser care sa se alature echipei noastre din Bacau, pentru a face produsele clientilor nostri remarcabile pe rafturile celui mai mare lant de supermarket si magazine de proximitate. 1. Locatie Fixa - Full Time - Segment Bauturi; - Program de lucru: Luni-Sambata; - Repartizare program de lucru: 08:00-16:00; - Venit lunar NET 2300 Lei (salariu fix net + tichete de masa + decont de transport); - Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; - Program de instruire la angajare. Responsabilitati: - Vei aproviziona si vei aranja produsele la raft in scopul unei bune vizibilitati; - Vei lucra in stransa legatura si vei mentine comunicarea cu reprezentantii locali ai clientilor si ai magazinului; - Vei asigura si verifica prezenta permanenta la raft a produselor companiei si a preturilor.
-
Promovat
Firma de curierat angajeaza sofer pentru curierat Cerinte soferi: - 2 ani experienta permis - seriozitate - salariul atractiv negociabil + bonusuri de performanta -cunostintele in domeniu constitue un anvanta
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj Sucursala Bacau au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și caută colegi cu următoarele abilități: - Permis categoria D - Atestat Transport Persoane - Cunoașterea legislației specifice conducătorilor auto - Disciplină în cadrul programului de lucru - Disponibilitate la program flexibil - Disponibilitate pentru deplasări De asemenea, dacă ești o persoană cu bune capacități de comunicare, cu multă seriozitate ești cu atât mai potrivit în echipa noastră. Responsabilități: - Transportul muncitorilor catre santiere - Efectarea transportului de persoane în condiții de bună siguranță - Respectarea regulilor de circulație - Buna întreținere a mașinii de serviciu Ce oferim? - Contract pe perioadă nedeterminată - Asigurare de viață și accident - Bonus pentru concediul de odihnă - Bonusuri în funcție de rezultate - Primă de Crăciun pentru copiii angajaților - Primă lunară electricitate - Zile suplimentare de concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă - Diurnă (deplasări în țară) - Transport către punctele de lucru - Cazare în perioada delegației De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon <span><a class="showNumber" data-tel="0720">07 arata numarul</a></span> 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajare Asistentă Medicală pentru Cabinet Dentar Descriere: Cabinetul nostru dentar din Bacau,zona centrala caută o asistentă medicală dedicată și entuziastă pentru a se alătura echipei noastre. Suntem în căutarea unei persoane motivate, pasionate de îngrijirea pacienților și care să se integreze perfect într-un mediu dinamic și prietenos. Responsabilități: Asistență în procedurile stomatologice și intervenții chirurgicale Gestionarea eficientă a programărilor și a dosarelor pacienților Asigurarea unui mediu curat și steril în cabinet Colaborarea strânsă cu întreaga echipă pentru a oferi servicii de înaltă calitate Cerințe: Diplomă de asistentă medicală sau echivalent Experiență în domeniul medical, preferabil într-un cabinet dentar Abilități excelente de comunicare și relaționare cu pacienții Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu aglomerat și dinamic Cunoștințe de operare PC și gestiunea eficientă a programelor specifice domeniului medical Beneficii: Pachet salarial competitiv și beneficii suplimentare Mediu de lucru prietenos și profesional Oportunitatea de a învăța și de a avansa în carieră într-un cabinet modern și dinamic
-
Operator mascare demascare - 2 posturi Candidata ideală: - Abilitati motrice dexteritate; - Răbdare și atenție; - Responsabilitate, atentie la detalii - Spirit de echipa, atentie distributiva, capacitate de adaptare rapida la noile situatii create Se oferă bonuri de masă, abonament transport, bonusuri de performanță. Asteptam CV urile dumneavoastra.
-
Bijuteria SORELLY își mărește echipa! Căutăm o persoană entuziasmată și creativă, care să se alăture echipei noastre pentru a dezvolta și implementa strategii de marketing. Cum este persoana potrivită în viziunea noastră? Știe să lucreze foarte bine în echipă Cunoaște platformele de social media (Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube, Tik Tok, Pinterest) Știe să își gestioneze eficient timpul și să prioritizeze taskurile Are abilități excelente de comunicare verbală și scrisă, inclusiv abilitatea de a crea conținut atractiv Este creativă și la curent cu trendurile de pe social media Cunoștințe necesare: Studii in Marketing Cunoștințe de bază despre Google Ads și Facebook Ads (nu sunt obligatorii, însă constituie un avantaj) Cunoștințe de bază despre Optimizare SEO MsOffice (Word, Excel, Powerpoint) Experiență/Cunoștințe în dezvoltarea de campanii promoționale Cunoștințe în administrarea unei pagini de Facebook / Instagram Rolul tău? Vei administra paginile de social media din portofoliul nostru și vei crea conținut original și relevant, urmând tendințele actuale, în vederea creșterii comunităților de pe paginile respective. Vei comunica cu clienții și cu persoanele din comunitatea online Vei crea si elabora materialele de marketing (foto, video) Vei gasi cele mai bune solutii pentru marketing offline, creșterea brandului și asocierea lui cu alte companii sau evenimente din oraș Vei crea și optimiza campaniile publicitare și reclamele de pe Facebook si Google Vei crea și optimiza campaniile de email marketing Vei analiza şi interpreta datele din Google Analytics Vei analiza comportamentului utilizatorilor online (customer journey) pentru optimizarea ROAS-ului Experienţă: Experienta intr-o agenţie de online marketing sau intr-un post similar reprezinta un avantaj Ce oferim: Tichete de masă pe suport electronic Bonus de performanță Oportunități de creștere salarială în funcție de performanța ta Un mediu de lucru într-o echipă tânără și dinamică Training-uri
-
Bijuteria SORELLY Bacau Dorim sa angajam Contabil Senior/Junior sau Economist care sa se alature echipei noastre de contabilitate primara Ce căutăm: Absolvent al Facultatii de Stiinte Economice / Contabilitate Cunostinte de contabilitate primara Experienta obligatorie de minim 3 luni in utilizarea programului de gestiune si contabilitate SAGA si FGO / SmartBill / Oblio Abilitatea de a gestiona deadline-uri pentru anumite proiecte / depuneri acte ANAF Atentia la detalii si deschiderea spre a invata lucruri noi Responsabilitati: Gestionarea salariatilor in REVISAL Intocmirea statelor de plata Efectuarea operatiunilor de contabilitate primara Mentinerea conexiunii dintre SAGA - Smartbill in ceea ce priveste facturarea si evidenta stocurilor Asocierea automata a platilor si a incasarilor cu facturile din Smartbill - SAGA Tinerea evidentei a documentelor contabile Arhivarea documentelelor contabile pe categorii Colaborarea stransa cu contabilul sef Punerea pe categorii a platilor, veniturilor si a incasarilor si realizarea analizei financiare Verificarea si inregistrarea in contabilitate a documentelor primare Verificarea atenta a documentarii facturilor ( contracte, devize, NIRuri, etc) Inregistrarea in contabilitate a extraselor bancare, a chitantelor si a bonurilor fiscale Evidenta zilnica a facturilor ajunse la scadenta, precum si a platiilor catre furnizori Participarea la inchiderea de luna, intocmirea statelor de salarii/pontaje/bonuri de masa *Experienta anterioara intr-o companie care activeaza in ecommerce si/sau in domeniul comertului cu bijuterii de aur / amanet reprezinta un avantaj Ce oferim? Un mediu profesional, centralizat pe lucrul in echipa si responsabilitate individuala Salariu motivant, insotit de bonusuri si tichete de masa Siguranta unei companii de familie cu traditie de peste 25 de ani Suport continuu si feedback pe parcursul orelor de lucru Posibilitatea de promovare Program: L-V: 8:00 - 16:00 sau program flexibil (40 h/saptamana) Cine suntem? Cu experienta de peste 25 de ani, compania noastra s-a remarcat la nivel national in domeniul bijuteriilor din aur si argint prin calitatea superioara, modele unice, pretul accesibil si permanenta adaptabilitate la noile tendinte. Te invitam cu drag in echipa noastra dinamica, ale carei valori principale sunt satisfactia clientului, seriozitatea si respectul reciproc in locul de munca!
-
Promovat
Cămin de bătrâni Margineni angajează ingrijitoare batrani fără calificare Posibilitate de cazare și salar motivant De preferat persoane serioase Detalii la
-
Promovat
CAMIN DE BATRANI BACAU (MARGINENI) ANGAJEAZA INGRIJITOARE OFERIM CAZARE SI MASA
-
Promovat
Cămin de batrani Margineni angajează femeie de servici Posibilitate de cazare și salariu motivant Detalii la
-
Promovat
Cămin de bătrâni angajează bucatareasa Posibilitate de cazare și masa Pentru detalii suplimentare sunați la
-
Aptitudini Permis categoria B+C+E; constituie avantaj curs de calificare macaragiu; Atestat transport marfuri; Card tahograf; Sa nu fie inscris in cazierul judiciar; Sa nu fie inscris in cazierul auto; Vechime minim 3 ani. Beneficii: - tichete de masa de 40 de lei; - decontare transport. - prime de sarbatori.
-
Fabrica de incaltaminte din Comanesti str. Crinului, nr. 15, angajeaza: - ingrijitor cladiri. Se cere seriozitate si implicare. Relatii la punctul de lucru al societatii sau la nr
-
Dolun Nisi SRL recruteaza personal (femei) pentru locuri de munca in sudul Italiei, cu contracte sigure de munca, in domeniul ingrijire batrani. Persoanele interesate sunt rugate sa ne contacteze la unul din numerele de telefon.3287892521 sau 3462854080.
-
DESCRIERE Angajam persoane pentru prelucrarea produselor din carne la abator, in Germania. Beneficii: Contract de munca in Germania - FARA COMISION! Salariul este intre 1500-2300 de euro, bani ramasi dupa retinerea cazarii, a utilitatilor si a transportului; Concediu legal platit, 24 zile pe an; Asigurare medicala; Cazare in camere de 2 persoane + camere cupluri; Alocatie pentru persoanele care au copii minori - 250 euro copil; Echipament de lucru asigurat gratuit. Descrierea postului: Munca la banda in picioare la prelucrarea produselor din carne (operatiuni usoare de taiere, portionare, sectionare Programul de lucru este de 6 zile pe saptamana, 8 ore zi, cu posibilitatea de a lucra ore suplimentare; Se lucreaza schimbul 1 sau 2 Varsta cuprinsa intre 18-55 ani. OBIGATORIU: cazier curat si adeverinta medicala! Plecari saptamanale pe traseul Brasov-Sibiu-Deva-Timisoara-Arad. Transportul platit de firma pana la primul salariu. Pentru detalii si programari ne puteti contacta la urmatorul numar de telefon:
-
Promovat
Descrierea companiei: -Fabrica produce volane si elemente ornamentale pentru bord, usi si consola centrală, bazându-se pe o tehnologie modernă si pe diversitatea materialelor folosite: furnir nobil, piele, carbon i material plastic. Cerințe: - minim 8 clase - experiență relevantă în domeniul producției reprezintă un avantaj - disponibilitate pentru munca in 3 schimburi - seriozitate și dorința de muncă Atribuțiile și responsabilitățile postului: -responsabil pentru realizarea numărului de piese cerut, conform planului de producţie şi a normelor în vigoare -responsabil pentru curăţarea masinii, a mijloacelor de producţie -responsabil pentru anunţarea către superior în momentul când se constată funcţionarea necorespunzătoare a mijloacelor de producţie (maşini, utilaje, dispozitive) -responsabil pentru respectarea tuturor instrucţiunilor: de procedura, de lucru de verificare. -Respectă ordinea, curăţenia şi disciplina la locul sau de muncă şi în atelier. Beneficii: -cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate (pentru cupluri oferim garsoniere); - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii CONTACT: - Alex +40 766 654 043 - Nando +40 768 703 473 - Bogdan +40 767 128 178
-
Promovat
Firma romaneasca cu experienta din anul 2008 in activitati de montaj/demontaj schele industriale si izolatii industriale in rafinarii, combinate petrochimice, otelarii ofera locuri de munca in Belgia si Olanda pentru: - schelari/muncitori necalificatipentru activitatea de montaj/demontaj schele industriale; - izolatori (vata+tabla) pentru activitatea de izolatii industriale. Beneficii: - perioada de invatare/pregatire practica cu instructori autorizati; - posibilitati de perfectionare si avansare; - contracte de munca pe termen lung; - echipamente profesionale de munca, verificate si certificate; - transport gratuit Romania - Belgia si retur cu autovehiculele firmei; - transport zilnic gratuit de la cazare la locul de munca cu masinile firmei; - siguranta in munca; - salarizare in functie de experienta, performanta; Dorim seriozitate! Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne apelati la numar de telefon: 0731.043.257 sau 0725.546.400.
-
Angajăm Agenți de Curățenie - interior pentru locația Arena Mall Bacau (femei]. Atribuții: - Efectuarea si asigurarea activității de curățenie din zona alocata, conform programului de lucru stabilit; - Sa manifeste atentie in manuirea si utilizarea materialelor si echipamentelor pe care le are in primire; - Experiența reprezintă un avantaj; Oferim: - Pachet salarial atractiv [salariu de baza 2050 NET + bonuri de masa - 30 lei zi = 600 lei luna] + Bonus pentru transport. - Prime de sarbatori. - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată. - program de lucru : 8 ore zi. Pentru mai multe informatii, ne puteti contacta la .
-
-
SC Liv-Comal SRL angajeaza buldoexcavatorist . Conditii avantajoase de munca . Loc de munca stabil . Mai multe detalii la telefon .
-
Descrierea postului: - asigură disponibilitatea tehnică continuă a echipamentelor de protecția navigației aeriene aflate în responsabilitate în vederea furnizării în condiții de siguranță a serviciilor de comunicații și navigație către unitățile de trafic aerian; - locul de muncă se desfășoară la obiective interioare și exterioare sediului administrativ al Secției PNA CNS Bacău, unde sunt amplasate echipamentele aflate în responsabilitatea Atelierului PNA CNS COM-VOICE-NAV; - conduce mașina de intervenții tehnice; - efectuează lucrări de monitorizare, întreținere și exploatare la echipamentele avute în responsabilitate pentru îndeplinirea obiectivului postului conform procedurilor tehnice și de colaborare în vigoare; - efectuează lucrări, măsurători și reglaje periodice la echipamentele din cadrul Atelierului PNA CNS COM-VOICE-NAV; - efectuează intervenții operative pentru înlăturarea defectelor precum și măsurători și reglaje pentru readucerea în parametrii nominali a echipamentelor; - participă la instalarea de echipamente noi și la modificări tehnice în vederea îmbunătățirii performanțelor serviciilor furnizate. Cunoștințe abilități cerințe necesare ocupării postului: - cunoștințe de bază în domeniul electronicii, telecomunicațiilor, radiotehnicii; - cunoștințe de bază hardware, software, rețelistică și operare calculator; - cunoștințe de bază măsurători electrice și electronice; - cunoștințe de bază limba engleză; - abilitatea de a aplica cunoștințele tehnice și principiile electronicii în determinarea defecțiunilor apărute la echipamentele PNA CNS și de a efectua reparații în limita cunoștințelor și competențelor; - abilitatea de a efectua instalarea de bază a ansamblurilor mecanice și electronice pentru echipamentele PNA CNS utilizând documentația tehnică și procedurile specifice; - abilitați de comunicare rapidă și concisă, de organizare a activităților și a timpului de lucru, de gestionare eficientă a informațiilor; - capacitatea de a lucra într-un mediu controlat, respectiv aer liber; - capacitatea de a respecta normele și procedurile specifice din aviație; - capacitatea de a stabili și menține relații de lucru eficiente cu alți membri ai echipei și cu cei contactați în îndeplinirea sarcinilor necesare; - capacitatea de a lua decizii rapide și corecte în condiții de stres; - rezistență la stres, spirit de lucru în echipă și disponibilitate pentru lucrul în ture (12 36 sau 12 24, 12 48) lucru de noapte și în perioadele sărbătorilor legale. Condiții de participare: - vârsta minimă 18 ani; - absolvent cu diplomă de bacalaureat al unui liceu cu profil tehnic sau absolvent al unei școli tehnice postliceale cu una din următoarele specializări: electronică, telecomunicații, electrotehnică, energetică, automatizări, calculatoare, tehnică de calcul. Pot participa și ingineri, absolvenți cu diplomă de licență ai unei facultăți cu profil: electronică, telecomunicații, automatică, calculatoare, tehnologia informației, electrotehnică, aeronave (specializare echipamente și instalații de aviație ), transporturi (specializare inginerie electronică, telecomunicații și tehnologii informaționale ); - posesor carnet de conducere cat. B. Documente necesare pentru înscriere la concurs examen: - cerere de înscriere la concurs examen; - curriculum vitae; - copie CI; - cazier judiciar; - copii după documentele care atestă studiile și pregătirea profesională; - copie carnet de muncă sau adeverință vechime (dacă este cazul); - certificat medical (de la medicul de familie); - copie permis de conducere, minim cat. B; - la înscriere se vor prezenta și documentele originale în vederea atestării conformității copiilor. Data limită de înscriere: - candidații vor depune la Sediul Secției PNA CNS Bacău din str. Aeroportului, nr. 1, Bacău, jud. Bacău, documentele necesare pentru înscrierea la concurs examen până la data de 30.05.2024, ora 16:00. Locul și data desfășurării concursului examenului: - concursul examenul se va desfășura la Sediul Secției PNA CNS Bacău din str. Aeroportului, nr. 1, Bacău, jud. Bacău în perioada , începând cu ora 10:00. Informații suplimentare: - relații suplimentare se pot obține de luni până joi între orele 09:00-16:00 și vineri între orele 09:00-13:00 la telefon - Serviciul tehnic și - Serviciul Resurse Umane. Tematica pentru concurs examen cuprinde: - Radiotehnică; - Circuite electronice analogice și digitale; - Aparate și metode de măsură pentru semnale electrice; - Calculatoare; - Rețele locale de calculatoare (LAN); - Comunicații de voce analogice și digitale; - Comunicații de date. Bibliografia pentru concurs examen cuprinde: - Manuale de fizică liceu; - Cursuri de specialitate școli profesionale cu profil tehnic; - Cursuri electronică online.
-
ORANGE AUTO angajeaza mecanici auto cu experienta si electricieni auto . Salariu este de la 2700 la 6000 in functie de experienta si realizari. Detalii la sediul societatii in Calea Adjudului 85a, ONESTI sau telefon .
-