Anunțuri
Locuri de munca Bihor Companii Disponibil din: 2021-07-09-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Suntem în căutarea unei societăți specializate în servicii de curățenie pentru a dezvolta o colaborare valoroasă în gestionarea unor apartamentelor închiriate în regim hotelier. Dacă firma dumneavoastră îndeplinește cerințele și dorește să ofere servicii de calitate, vă invităm să luați în considerare această oportunitate. Dorim o colaborare pe termen lung. Cerinte: Program de lucru variabil in functie de necesitati; Echipa formată din persoane cu permis de conducere categoria B. Beneficii: - Venituri motivante, - Acord contractual avantajos pentru ambele părți, - Plată competitivă, în funcție de volumul de muncă și calitatea serviciilor prestate, - Furnizăm echipamentele și materialele necesare pentru curățenie. Pentru informații va rugăm sa ne contactați la numărul 0722 213 621, între orele 09:00 și 16:00 de Luni până Vineri.
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Promovat
Firma cu experiență în domeniul reciclării, prestatoare de servicii de reciclare în cadrul fabricii GDS din Arad, suntem în căutare de Lucrători sortatori deșeuri reciclabile. Ofertă și beneficii: - Bonus de prezență; - Bonus de performanță; - Bonus pentru recomandare recrutare colegi; - Tichete de masă (35 lei tichet); - Transport asigurat de fabrica; - Contract pe perioadă nedeterminată; - Tichete cadou de Crăciun, Paște, 1 Iunie; - Se lucrează în 2 schimburi; Pentru informații suplimentare, vă rugăm să sunați a numărul de telefon din anunt.
-
Promovat
Descrierea ofertei Sunteti o persoana dinamica si gata sa accepte noi provocari cu experienta in productie? Fantastic, pentru că avem nevoie de sprijinul tău în producția noastră. Alăturați-vă echipei noastre și ajutați la modelarea productiei noastre moderne de ambalare si etichetare a produselor din carne vita si porc Cerințe: Formare în sectorul alimentar, de exemplu specialist în tehnologia alimentelor, operator de mașini. Personalitate puternica, motivată și rezistentă , cu spirit de echipă. Stil de lucru independent, responsabil, orientat spre obiective și soluții. Nivel ridicat de conştiinciozitate in executarea calitativa si in conditii de igiene a produselor. Condiții: Sprijin in integrarea dumneavoastra in Germania Chirie si Transport (contra cost) Salariu motivant si bonusuri de productie (de la 14 brut ora) Lucru intr-o echipa tanara si dinamica ...si multe altele. Responsabilități: Operarea mașinilor și sistemelor moderne de producție și ambalarea a produselor din carne. Asigurarea unui flux continuu de produse în funcție de performanța liniei. Monitorizarea și controlul constant al parametrilor și stărilor mașinii. Controlul și optimizarea fluxurilor de productie. Efectuarea controalelor de calitate și respectarea standardelor de siguranță, calitate și igienă la locul de muncă NB-ne gasiti si pe whatsapp la nr indicat in caseta corespunzatoare
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Sc . Angajam personal pentru instalare aparate de Aer Conditionat în Oradea Aptitudini: Cunoștințe de a lucra cu mașini de găurit, nivela tip boloboc Abilități de lucru la înălțime pana la 6 m Cazier curat sau care sa ateste ca nu sau încălcat legi ce contravin încălcării regulamentului de ordine interna al companiei noastre Constituie un avantaj Permis de conducere categoria B Cunoștințe limba engleza sau maghiară Experienta în domeniu Pachet salarizare 4600 lei BRUT cu posibilitatea de majorare în funcție de rezultatele de la locul de muncă Program de lucru Luni - Vineri de la ora 8 - 17 Durata contract Nedeterminata Echipamente de lucru de ultima generație NU DALTA și CIOCAN
-
Ce vrem de la tine? - Studii medii; - Muncitor, atent la detalii; - Capacitatea de a lucra în echipă; - Persoană responsabilă, organizată; - Autorizație ISCIR pentru stivuitorist reprezintă avantaj. Ce vei avea de făcut? - Descărcarea, încărcarea, manipularea și depozitarea mărfii în depozit; - Repartizarea și ordonarea corectă a mărfii în depozit; - Participarea la inventarierea mărfurilor; - Menținerea ordinii și curățenii în spațiul de lucru; - Atenție distributivă, corectitudine.
-
Ce vrem de la tine? - Studii medii; - Experiență minim 6 luni într-un post similar; - Persoană responsabilă, organizată, atenție la detalii; - Autorizație ISCIR pentru stivuitorist reprezintă avantaj. Ce vei avea de făcut? - Recepția, inventarierea și eliberarea mărfurilor ( materiale de construcții) pe baza documentelor specifice; - Întreținerea stocului; - Evidența gestiunii; - Repartizarea și ordonarea corectă a mărfii în depozit; - Întocmirea documentelor necesare și a altor rapoarte la cerere;
-
Ce vrem de la tine? - Studii medii superioare (reprezintă avantaj studiile în domeniul tehnic); - Abilități excelente de comunicare și relaționare; - Orientare către client și capacitatea de a oferi soluții personalizate în funcție de nevoile acestora; - Persoană responsabilă, organizată, atenție la detalii; - Cunoștințe de operare PC. Ce vei avea de făcut? - Asigură interfața magazinului cu clienții; - Consiliază clienții în vederea alegerii produselor potrivite în funcție de necesitățile acestora; - Își oferă solicitudinea pentru orice cerință a clientului care ține de contextul comercial (informații, încasare numerar, retururi, custodii, emitere facturi, probe de funcționare la sculele cumpărate, completare certificate de garanție, etc.) - Întreținerea și organizarea corectă a spațiului de vânzare - produsele să fie expuse în mod ordonat; - Colaborarea cu colegii pentru atingerea obiectivelor de vânzări și a indicatorilor de performanță stabiliți.
-
Firma de transport angajeaza muncitori necalificati, contabil,paznic, mecanici camioane,electrician camioane,se ofera transport.
-
Îți place să conduci prin oraș Ești o persoană sociabilă Ai atestat pentru transport alternativ Dacă ai răspuns "DA" la toate întrebările, te așteptăm în echipa "RAY CARS" - șofer pe BOLT în Oradea detalii mai jos (telefon WhatsApp): sau mesaj privat la Ray Danciu MAȘINA personală FOLOSITĂ pentru TRANSPORT ALTERNATIV poate avea vechime maxim 15 ani, anul de fabricație 2010 în sus (poate fi autorizat de ARR până pe decembrie 2024), sau puteți lucra pe mașini în regim de ÎNCHIRIERE
-
Recrutam soferi cat C, C+E pe camion de mare tonaj pentru transporturi in interioul UE. Candidatul ideal: - Detine permisul de conducere categorie C+E - Certificat Atestat de Competenta Profesionala pentru transport marfa generala + certificat ADR Cursele sunt de aproximativ 10-14 zile(un weekend afara). Diurna 75 EUR pentru incaput plus salariul pe tara 85 EUR cu ADR plus salariul pe tara. Pentru mai multe detalii va rugam sa sunati la numarul .
-
Candidatul Ideal - Studii superioare finalizate, de preferat in domeniul economic; - Experienta in domeniu minim 1 an; - Atestat Inspector Resurse Umane; - Bune aptitudini de utilizare a pachetului Microsoft Office - Cunostinte de limba italiana prezinta avantaj - Cunostinte solide de legislatia muncii precum si politici si procese in domeniul resurselor umane - Cunostinte de PSI, SSM, Mediu prezinta avantaj. Descrierea jobului - Intocmeste si gestioneaza dosarele de personal: contracte individuale de munca, acte aditionale, adeverinte, alte documente solicitate intern sau extern de legislatia Inspectia Muncii; - Asigura evidenta corecta a inscrierilor in REVISAL si in softul care gestioneaza baza de date; - Mentinerea relatiei cu autoritatile statului; - Colecteaza si centralizeaza toate informatiile si documentele justificative privind statul de plata: pontaje, concedii medicale, de odihna, etc; creeaza actualizeaza fisele de post (ori de cate ori este nevoie); - Organizeaza si desfasoara procesele de recrutare si selectie de personal pentru posturile vacante ce ii sunt alocate (creare profil, postare de anunturi pe diferite canale de recurtare, etc.); - Participa in procesele de recrutare(selectie CV-uri, programari interviuri, etc.) - Colaborare cu AJOFM, initiative specifice adresate noilor absolventi in domeniile de interes (universitati licee de profil), participare la targuri de meserii etc. - Mentinerea raportului de munca, cu furnizorii de servicii PSI, SSM si Mediu . Oferim: Salariu atractiv; Tichete de masa; Conditii bune de lucru intr-un spatiu nou-singur in birou; Analize gratuite pentru angajare. Program de lucru L-V 08:00-16:00
-
Lava Knitting societate cu profil producție tricotaje metraj pentru saltele angajează pentru unitatea de producție din Oradea Tehnician -operator masini finisat. Ce ne dorim? - Disponibilitate pentru program de lucru in doua schimburi; - Persoana atenta la detalii, dexteritate, seriozitate; - Cunostinte minime de operare calculator; Ce oferim: - Pachet salarial atractiv, - Tichete de masa in valoare de 40 Lei; - Bonus de productivitate lunar. - Bonus de fidelitate anual; - Transport asigurat din Oradea - Decontare transport. - Contract pe perioada nedeterminata; - Program de lucru L-V Pentru detalii : la telefon; https: watch?v=8ub29Ev5ZKI Lava Knitting este o companie belgiana cu o experiența de peste 100 de ani in industria textilelor, ce activează atât in Europa cat și America de Nord, Indonezia si Mexic .
-
RubyBee recruteaza Muncitori Necalificati pentru clientul sau, o companie ce are ca obiect de activitate producerea si asamblarea geamurilor si usilor de termopan. Locatie: Sat Palota, Jud. Bihor Descrierea jobului: Departamente: Infoliere, Asamblare, Debitare; Se asigura formare la locul de munca; Se ofera echipament de protectie; Disponibilitatea de a lucra in schimburi; Se lucreaza in 2 schimburi de Luni pana Vineri; Candidatul ideal: Absolvent de studii medii (minim 8 clase) Experienta anterioara NU este obligatorie; Abilitati de comunicare, angajament si deschidere catre munca in echipa; Proactivitate si deschidere catre nou; Se lucreaza in mod independent sau in echipa in functie de etapa produsului fabricat; Beneficii: Salariu incepand de la 3150 Lei Net (bani in mana); Bonusuri de performanta; Prime de sarbatori; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Ore suplimentare platite dublu; Asigurare medicala privata; Transport gratuit (Oradea-Palota-Cefa); Angajarea este posibila si pentru persoanele din Ucraina;
-
Faina Eurotrans angajeaza asistent manager Cerinte: - Studii medii superioare; - Abilitati de comunicare si lucru in echipa; - Limbi straina necesara - Cunostinte foarte bune de operare PC, experiență in MS-Office; - Înțelegerea clară a fluxului de lucru al documentelor; - Foarte organizata și eficienta; - O atenție puternică la detalii; - Abilități de comunicare verbală, capabila să se ocupe de mai multe sarcini. Descrierea jobului - Inregistreaza toate documentele legate de proiect de intrare și de ieșire (generale, tehnice și comerciale); - Monitorizeaza, inregistreaza si analizeaza datele; - Oferă suport ori de câte ori este necesar colegilor; - Gesioneaza relatiile cu personalul. Noi oferim: - Pachet salarial atractiv; - Un mediu de lucru care încurajează atât munca în echipă și inițiativă personală; - Oportunitate de dezvoltare alaturi de o echipa tanara de profesionisti.
-
- centralizare si verificare avize - intocmirea facturilor - sa introduca facturi de la furnizori in programul de gestiune - verificarea facturilor si avizelor sub aspectul corectitudinii şi completitudinii lor - sa urmareasca si sa indosarieze facturi, avize - Cunostinte program excel Program 9-17 L-V Salar 5120 RON brut
-
-
Angajez sofer cat C+E sofer tur-retur RO-UE-RO, 75 zi +salariu pe Romania 662 . Oferim: loc de munca stabil, plati la timp, munca cu o echipa agreabila, camioane E 6. Cerinte: seriozitate, responsabilitate, ingrijit. Pentru mai multe detalii, sunati.
-
Angajez muncitori pricepuți în rigips, faianță și gresie. Se oferă de lucru în Italia. Mai multe detalii la nr.
-
ROWYES SRL cu sediul in Municipiul Salonta, Piaţa HAIDUCILOR, Nr. 16B, Judet Bihor, angajeaza 2 persoane pe postul de Ajutor bucatar, 2 persoane pe postul de Ajutor ospatar si 1 persoana pe postul de Masinist la masini pentru terasamente (ifronist). Interviul va avea loc in data de 16 aprilie 2024, ora 12 la sediul social.
-
Căutăm asistent proiect , cod COR 334303 Fundația Life Tineret este în căutare de Asistent de proiect care să ofere suport la implementarea unui proiect de suflet menit să acorde sprijine dezvoltarea de activitați educaționale copiilor 6-13 din Oradea. Căutăm oameni care să lucreze cu voluntari locali si internaționali și care să ne ajute să dezvoltăm activităti și servicii pentru comunitatea noastră. Ești omul potrivit dacă: Ești absolvent de studii superioare; Ai un nivel avansat de cunoaștere a limbii engleze; Ai foarte bune abilități de utilizare a pachetului MS Office; Ai experiență în implementarea proiectelor cu finanțări europene; Ai experiență relevantă în realizarea de sarcini administrative (arhivare documente, organizare evenimente); Ai atenție la detalii și capacitate de analiză și sinteză a datelor; Ai capacitatea de a respecta deadline-uri; Ești o persoană cu atitudine proactivă și flexibilitate în gândire și acțiune; Ești un om deschis, cu inteligență emoțională și atitudine pozitivă; Ai inițiativă; Ai experienta de lucru cu voluntari locali si straini, experienta cu programul ESC - European Solidarity Corps al UE Ne vom baza pe rolul tău pentru: Oferirea de suport administrativ și logistic managerului de proiect; Pregatire si Organizare intalniri de lucru cu echipa de proiect; Pregatire si coordonare activitati dedicate copii si tineri; Coordonarea fluxului de documente (transmiterea, primirea și înregistrarea documentelor) și derularea operațiunilor specifice implementării unui sistem de arhivare eficient, conform contractului de finanțare; Transmiterea tuturor documentelor de raportare și monitorizare (rapoarte specifice activității de implementare, progres, cereri de prefinanțare și rambursare etc) pe durata implementării proiectului; Traduceri, tehnoredactări și protocoale documente pentru proiect; Întreținerea relațiilor cu furnizorii: verifică, îndosariază și sintetizează rapoartele echipei de implementare, menține legătura cu finanțatorul și alte organisme și autorități implicate în finanţarea și monitorizarea proiectului aprobat în scopul depunerii de documente; Te întâmpinăm cu: Mediu de lucru dinamic și empatic în care prețuim diversitatea, inovația, responsabilitatea, automanagementul; Portofoliu de evenimente, campanii, platforme și produse, foarte divers; Pachet salarial + tichete de masa; Participare la diferite conferințe, traininguri, formări, evenimente; Zi liberă de ziua copilului tău; Participare la ieșiri trimestriale cu colegii și teambulding-uri; Fiecare zi vitaminizată cu ceai sau cafea; APLICATIA TA va trebui să contină CV in ro sau Engleză, care să aibă date valide de contact si care să fie trimisă pe email la adresa Informații suplimentare pot fi oferite și la nr. de telefon: . Aplicatiile primite vor fi analizate in ordinea sosirii de către o comisie din partea organizatiei iar cei a căror aplicatie corespunde asteptărilor noastre vor fi contactati telefonic și email.
-
Angajez sofer pe un camion 7.5 tone. Cabina dubla. Aparate automate pe toata Europa.Se cere experiență .minim 1 an international. Se lucrează 40-45 zile. Cu repaus acasă 10 zile. Telefon de firma. 85 euro pe zi. Email.
-
Se incarca din Alesd si se descarca in diferite locatii din Ungaria,apoi se intoarce gol.
-
Angajez șofer cat B,pt curse tur -retur Ro-Hu,cu experienta în transport marfa ar fi un avantaj