Anunțuri
Locuri de munca Bihor Disponibil din: 2021-03-08-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Echipa noastra cauta un coleg dedicat pentru mententanta echipamentelor profesionale de curatenie, care sa fie dispus sa se alature ca angajat 4 ore ( norma partiala ) sau colaborator PFA SRL, in functie de preferintele si disponibilitatea sa. Cerințe Studii tehnice de specialitate (electromecanică, mecanică industrială); Bune cunoștințe de mecanică, electricitate electronică; Operare PC: Lucru în echipa dar și individual; Cunoștințe solide în mecanică electronică și electricitate; Permis de conducere; Cunoașterea si citirea corecta a desenelor de ansamblu si de execuție pentru componentele mecanicele mașinilor electrice. Descrierea jobului Efectuezi activități de reparare, revizie și întreținere a echipamentelor profesionale de curățenie; Stabilești diagnosticul de stare tehnică a mașinii și realizezi analize de anomalii; Identifici piesele de schimb necesare intervențiilor; Efectuarea intervenției de urgenta in cazul diverselor disfuncționalități defecțiuni; Participarea la analiza si rezolvarea problemelor tehnice cu operativitate si eficienta; Întocmirea fiselor tehnice de constatare, raportului tehnic de reparație si întocmirea documentației aferenta lucrărilor executate; Respectarea normelor de munca si a securității în muncă; Realizarea punerii în funcțiune ale echipamentelor utilajelor; Efectuarea lucrărilor de întreținere. Deplasări pentru servisarea și relocarea echipamentelor; Beneficii Acord contractual avantajos pentru ambele părți Telefon, scule, echipamente de protecție; Training si suport in orice situatie intalnita pe parcursul colaborarii. Asteptam CV-urile dumneavoastra pe adresa de email: sau sunati la numarul de telefon 0722 213 621.
-
Promovat
Descriere post: Arhivar Compania noastră caută un Arhivar responsabil și organizat pentru a se alătura echipei noastre din departamentul de arhivare. Dacă ești o persoană atentă la detalii, cu abilități excelente de organizare și o pasiune pentru păstrarea și gestionarea documentelor, această poziție ar putea fi potrivită pentru tine. Responsabilități: Clasificarea, arhivarea și gestionarea documentelor conform procedurilor stabilite; Asigurarea păstrării în siguranță a documentelor și a confidențialității acestora; Colaborarea cu diferite departamente pentru a identifica și gestiona eficient documentele necesare; Monitorizarea și actualizarea sistemului de arhivare pentru a asigura accesibilitatea rapidă la informații; Inventarierea documentelor arhivate; Prelucrarea arhivistica conform planului metodic de lucru Cerințe: Diplomă de studii medii sau superioare relevante; Permis de conducere categoria B cu experienta in condus; Disponibilitate la deplasari in teren (prelucrarea arhivistica a documentelor se face la sediul beneficiarilor lucrarilor arhivistice); Experiență anterioară în gestionarea documentelor sau într-un rol similar reprezintă un avantaj; Abilități excelente de organizare și atenție la detalii; Capacitatea de a lucra eficient atât independent, cât și în echipă; Cunoștințe solide de operare a echipamentelor de birou și a software-urilor specifice arhivării. Beneficiile de a lucra ca Arhivar în cadrul companiei noastre includ un mediu de lucru profesionist, oportunități de dezvoltare personală și profesională, precum și posibilitatea de a contribui la buna funcționare a activității noastre prin gestionarea eficientă a documentelor. Salariu motivant, tichete de masa, prime de sarbatori, deplasari decontate Dacă ești o persoană organizată, atentă la detalii și dornică să faci parte dintr-o echipă dinamică, te încurajăm să aplici pentru poziția de Arhivar la compania noastră. Cv-urile se vor trimite la adresa de e-mail Vor fi chemate la interviu persoanele a caror CV a fost selectat.
-
Promovat
În cadrul magazinului din Oradea, Str. Seleușului, nr. 22-24 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3500 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale - Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri - Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți - Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate - Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Angajarile se impart in categoriile: muncitor calificat sau necalificat pe un salariu care începe de la 13 -Euro la ora și care poate crește în funcție de experiență sau in functie de rapiditatea de a invata sarcini noi la locul de munca. Transparență prin documentarea întregului proces de angajare, inclusiv actele necesare pentru alocatie copii, sprijin pentru scoala de soferi, cursuri de limba germana si multe altele; Cazare (270 de lunar) și transport (naveta de la serviciu la cazare si de la cazare la serviciu 120 lunar contracost), dacă este nevoie. Solicitanţii pot răspunde la un post vacant pe numărul +491627122601
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam in Oradea, personal calificat, pentru un client specializat in domeniul industriei instalatiilor HVAC, sistemelor de ventilatie industriale, sistemelor de protectie la incendiu ai al automatizarii acestora, cu o vechime de peste 30 de ani. SUDOR MIG-MAG Cerinte: - Calificare de sudor; - Experienta in sudura MIG-MAG, teava si tubulatura, minim 3 ani; - Capacitate de a lucra in echipa si de a respecta termenele lucrarii; - Apt pentru munca la inaltime; - Posibilitatea de a ajunge la munca cu masina personala. Beneficii: - Salariu negociabil intre 4500-6000 ron; - Decont transport; - Program de lucru de luni-vineri, 08-17. INSTALATOR Cerinte: - Calificare in instalatii; - Experienta in domeniul instalatiilor HVAC minim 3 ani; - Capacitate de a lucra in echipa si de a respecta termenele lucrarii; - Apt pentru munca la inaltime; - Posibilitatea de a ajunge la munca cu masina personala. Beneficii: - Salariu negociabil intre 4500-6000 ron; - Decont transport; - Program de lucru de luni-vineri, 08-17. LACATUS Cerinte: - Calificare in lacatuserie; - Experienta in domeniul lacatuseriei instalatiilor HVAC minim 3 ani; - Capacitate de a lucra in echipa si de a respecta termenele lucrarii; - Posibilitatea de a ajunge la munca cu masina personala. Beneficii: - Salariu negociabil intre 4500-6000 ron; - Decont transport; - Program de lucru de luni-vineri, 08-17.
-
Angajam SPECIALIS IN DOMENIUL CALITATII pentru clientul nostru din Oradea, o companie care fabrica produse metalice obtinute prin forjare. Cerinte: - Studii superioare tehnice; - Experienta practica in departamentul calitatii de minim 3 ani; - Limba engleza la nivel conversational. Responsabilitati: - Realizarea obiectivelor de performanta SMI solicitate de clientii companiei; - Intocmeste documentatia referitoare Sistemelor de Calitate Clientii(SQEP Caterpillar, etc); - Tine legatura cu beneficiarii si furnizorii din punct de vedere al calitatii; - Coordoneaza si organizeaza activitatea de control al calitatii produselor; - Se asigura de pregatirea si activitatea de training al personalului din subordine; - Participa la stabilirea si managementul actiunilor de ameliorare continua; - Urmareste nivelul de calitate al produselor societatii; - Asigura functionarea si avizarea metodelor si mijloacelor de control; - Organizeaza personalul din departamentul calitatii in asa fel incat sa asigure buna functionare a productiei si a livrarilor. Beneficii: - Salariu negociabil intre 4500-5000 lei; - Tichete de masa de 35 lei; - Program de lucru de luni pana vineri 8-16; - Decont transport.
-
Recrutam REFERENT RESURSE UMANE, pentru clientul nostru din Biharia. Cerinte: - Studii economice; - Experienta pe un post similar; - Atentie la detalii; - Abilitati bune de comunicare; - Posibilitatea de a face naveta. Responsabilitati: - Gestionarea pontajului lunar; - Eliberarea adeverintelor si documentelor solicitate de catre angajati; - Redactareaa si centralizarea documentelor specifice departamentului de Resurse Umane; - Ofera suport pentru alte activitati administrative cu privire la operatiunile departamentului resurse umane. Beneficii: - Salariu negociabil; - Tichete in valoare de 30 ron zi lucratoare; - Tichete de vacanta anuale 1.500 ron; - Decont transport: 300 ron luna; - Premii de Paste si Craciun; - Program de lucru de luni-vineri, intre orele 09-17.
-
Candidatul ideal: - Studii medii; - Responsabil, serios, punctual, implicat - Spirit de initiativa; - Capacitate de lucru in echipa; - Persoană dinamică și flexibilă, care are capacitatea de învățare rapidă - Experienta in domeniul Distributiei constituie un avantaj. Pentru mai multe informatii: L-V intre orele: 08-16 Descrierea companiei: Partner Drinks o companie locala puternic dezvoltata pe coordonate solide : experienta de 7 ani in distributie . Portofoliul Partner Drinks include marci internationale precum Mizse, Becks, Stella Artois, Staropramen, Hell energy, Leffe, Hoegarden, Franziskaner, Borsodi , Chio Chips , Nutline si Pom - Bar, etc. Ne caracterizeaza inovatia , spiritul intreprinzator , creativitatea si lucrul in echipa . Filozofia noastra se bazeaza pe un proces rapid de luare a deciziilor, actiuni eficiente si solutii inteligente . Alatura-te echipei noastre si adu-ti contributia la succesul Partner Drinks !
-
Firma de constructii civile angajează zugravi, faiantori, zidari. Salariu motivant Carte de munca Program luni - vineri, Sambata se lucreaza optional, fiind platita suplimentar. Dispunem de masina de serviciu și toate uneltele necesare pt a crea un job placut și cât mai ușor posibil . Permis de conducere cat.B-constitue un avantaj. Experienta este obligatorie ! .
-
Angajam femeie la curatenie in magazine haine din Oradea in Lotus Mall(cartierul Nufarul). Salar: 1.400 RON NET. Program lucru 4 ore(intre orele 7-11 dimineata), cu contract munca. Solicitam si oferim seriozitate. Tel:
-
Angajez muncitori pentru lucrari in cimitir. Muncitori necalificati , program 8 ore pe zi. Sambata si duminica liber. Mai multe relati prin tel. Permis cat B avantaj.
-
Se lucrează in hală special amenajată in condiții normale la bandă , prosoape lenjerii de pat si alte materiale textile care provin din Hoteluri( materialele textile vin pe banda ,trebuie sortate). Menționez ca nu sunt firma de recrutare , sunt persona fizica ,mai exact sunt un simplu angajat care lucrez in domeniu de aproximativ 4 ani si am fost imputernicit sa aduc oamenii la munca. Se oferă cazare 2 persoane cameră, cazarea este oferită in mod gratuit de catre angajator, se plătesc lunar doar utilitățile. Salariul lunar net 2.500 euro, banii din care se retrag lunar utilitățile de la cazare. Se lucrează de luni pana vineri program de 8 ore de dimineață de la ora 9:00 pana la orele 17:00 cu pauza de masa 30 minute. Se ofera banii in avans pentru nevoi personale care se retrag din prima luna de salarizare , maxim 500 euro. Data plecarii 4 iunie 2024 dar se poate pleca si mai devreme. Transportul este asigurat de catre angajator si se retrage din prima luna de salarizare. Mentionez ca este contract european , care se inregistreaza la ITM unde trebuie platit 100 de lei taxa impusă de catre stat , acești banii se duc in mod direct catre ITM. Acte necesare: Copie buletin. Adeverinta medicala. Cazier judiciar.
-
Angajam personal la restaurant program de zi si cazare pentru ture de noapte, pentru pensiune turistica in Oradea, full-time, part time si de sezon. Conditii: Experienta, calificare si studii in domeniu, seriozitate, minim 12 clase. Salar: 2500 - 3500 RON in functie de experienta si disponibilitate. Se ofera: Decontare transport, program flexibil de munca, bonuri de masa, masina de serviciu daca detine permis si experienta categoria B. La nevoie se asigura cazare. Pentru detalii, se va depune CV pe Calea Santandreiului Nr 33 sau in anunt ( mesajele care nu au CV atasat, nu vor fi luate in considerare).
-
Prestez asistență în cabinet stomatologic part-time sau full time în Oradea.
-
Dacă ești pasionat de rețelistică depanare hardware, ești dornic să te implici în problemele hardware și software apărute în cadrul departamentelor din compania noastră și poți oferi ajutor în rezolvarea acestora, ești candidatul ideal pentru funcția de NETWORK ENGINEER. TE POTRIVEŞTI ÎN ECHIPĂ DACĂ AI: - studii superioare absolvite, în domeniu tehnic sau IT; - experiență în rețelistică și sisteme de securitate; - cunoașterea, susținerea și dezvoltarea de soluții IT&C; - cunoștințe legate de circuite, procesoare, cipuri, echipamente electronice, echipamente hardware și software de calculator, inclusiv programe și programare; - disponibilitate pentru lucru la înălțime și deplasări; - permis de conducere cat. B; - alte calificări și certificări în domeniu (constituie un avantaj). RESPONSABILITĂŢILE PRINCIPALE: - instalarea și configurarea echipamentelor: date - voce, sisteme de supraveghere video, sisteme de alarmă, detecție incendiu, control acces; - configurarea si realizarea modificărilor de hardware software la echipamentele instalate; - actualizarea programelor și configurațiilor de pe echipamentele existente; - acordarea de suport tehnic la nivel avansat tehnicienilor din echipă. SE OFERĂ: - contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - pachet salarial motivant, în funcție de abilitățile candidatului; - diurnă pentru deplasări; - bonusuri de performanță; - posibilitatea de a participa la cursuri de specializare și dezvoltare profesională. Putem crește și evolua împreună dacă te hotărăști să intri și tu în echipa NEXIA! Asteptam CV-ul tău!
-
Ești o persoană energică și adaptabilă? Ești pregătit sa accepți provocări noi alături de o echipă dinamică si profesionistă? Ai studii in domeniul electric si crezi că te-ai putea specializa și pe instalarea echipamentelor de securitate și antiincendiu? Căutăm candidatul potrivit pentru funcția de TEHNICIAN IT. Putem crește și evolua împreună dacă te hotărăști să intri și tu în echipa NEXIA! CE VEI FACE ALĂTURI DE NOI? Responsabilitățile tale principale vor fi cablarea și instalarea sistemelor de: - supraveghere video; - date - voce; - alarmă; - detecţie incendiu; - control acces. TE POTRIVEŞTI ÎN ECHIPĂ DACĂ AI: - studii medii absolvite, în domeniu tehnic sau electric; - cunoștințe în cablare și instalare echipamente (constituie un avantaj); - disponibilitate de lucru la înălțime; - disponibilitate pentru deplasări; - permis de conducere cat. B (opțional). CE ÎŢI VOM OFERI: - contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - diurnă pentru deplasări; - instruire și calificare la locul de muncă; - pachet salarial atractiv; - posibilitatea de a participa la cursuri de specializare și dezvoltare profesională. Asteptam CV-ul tău!
-
Ești la începutul carierei în IT sau ai încercat deja mai multe joburi care nu ți s-au potrivit? Nexia îți propune o shimbare oportună, cu multe beneficii în favoarea ta. Dacă ai nevoie de acel "quelque chose" motivant și visezi să lucrezi într-o capitală europeană de prestigiu, aplică acum! CERINȚE: - experiență relevantă în dezvoltarea de aplicații cu diferite grade de dificultate; - competențe tehnice și de programare în: PHP, ASP.NET, JAVA, SAP, ABAP, C C++, PL SQL sau ANGULAR; - cunoștințe de limba franceză, nivel mediu (criteriu obligatoriu!); - cunoștințe de limba engleză, nivel avansat; - disponibilitate de relocare în Franța (Paris). RESPONSABILITĂȚI: - dezvoltarea de proiecte software captivante și provocatoare, pentru companii străine, în funcție de limbajul de programare cunoscut, în arii diferite de activitate (telecomunicații, medical, servicii). BENEFICII: - transport asigurat către Franța; - cazare asigurată pe durata contractului; - contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - abonament mijloace de transport în comun în Franța; - - asigurare de sănătate; - diurnă; - 25 zile de concediu; - bonusuri în funcție de performanță. Așteptăm CV-ul tău și dorim să te cunoaștem!
-
Birou-Brokeri de Asigurari din Oradea, cautam o colega cu experienta minima obligatorie in acest domeniu, pentru emiterea si vanzarea de asigurari generale, oferim si solicitam seriozitate maxima, o buna experienta in utilizarea PC-ului, atentie la detalii si capacitatea de implicare, rezolvare si dezvoltare a cunostintelor in domeniul asigurarilor cat si o prezenta placuta avand amabilitate in comunicarea cu clientii si disponibilitate pentru job full time. Pentru detalii va rugam sa ne contactati telefonic sau sa ne trimiteti un CV pe email sau whatsapp.
-
Cautam în regim de PFA: Coafeze 2-4 persoane Manichiura-pedichiură 1 persoana Salonul dispune de un spațiu generos,luminos,dotat și intr-o zona cu vad comercial.
-
Angajez șofer taxi cu atestat. Pe Dacia Logan cu gpl la Fulger Taxi Oradea
-
Hotel Novotheos din centrul orasului cauta receptioner... Mai multe detalii la telefon
-
Promovat
Salutare, numele meu este Oltean Daniel si am nevoie de 30 de muncitori necalificați cu cetățenie română. Locul de munca este destinatat oamenilor cu vârsta cuprinsă intre 15-55 ani. Postul, presupune ambalarea unor cărnuri, fie ele de pui, porc sau vită. Pentru detalii pot fii contactat ZILNIC, între orele 10 00 - 18 00. Nu sunt firmă de recrutare, ci sunt persoana fizică, ce lucrez in această fabrica de 8 ani, impreună cu familia mea. Programul de lucru este de 8 ore, și se lucrează in 3 schimburi. 08 00 la 16 00 16 00 la 24 00 24 00 la 08 00 Salariul este afectat in mod direct de schimbul in care lucrii, fiind vorba de un spor de noapte. Salariul de bază NET este 17.3e pe oră. 17.3e x 8 ore = 138.4e pe zi. 138.4e x 22 zile = 3044.8e pe lună. Acesta este salariul de bază, pentru un schimb de zi. La schimbul de noapte, se adaugă un plus de 40% la salariul net, adică ajungeți la 3.806e dacă munciți doar pe schimbul de noapte. ATENȚIE, acest calcul este realizat pentru salariul NET, adica bănuții pe care îi luați in mână. Pe langa acest salariu, se mai pot lucra și ore suplimentare, acestea fiind plătite DUBLU. Cazarea se face într-o pensiune din apropiere (500m de fabrica) unde aveți toate cele necesare(bucatarie,baie,cameră separat). Transportul(120e) vă este asigurat de catre firma, si va fii retras din prima lună de salarizare. Plecările au loc din toata țara, in orice zi vă pot face rezervare, ultima plecare fiind pe 17 mai. Nu există taxe de mediere sau comisioane pentru că nu sunt firmă de recrutare , se plătesc 100 de lei persoană bani care ajung la stat, iar această taxă se plătește pentru traducerea și legalizarea contractului de muncă. Acte necesare: - Xerocopie a carții de identitate (buletin). - Adeverință medicală precum că sunteți apt de munca in străinătate. - Cazier judiciar.
-
-