Anunțuri
Locuri de munca Bihor doar cu poze-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
SC Sima Byby Logistic SRL Angajeaza soferi categoria b pe comunitate Se sta plecat 6 săptămâni cu 10 zile acasă Sau 2 luni cu 2 săptămâni acasa Pe mașini dube de 3.5t Fiat, Ford și Renault Se face toată Europa Nu se colectează colete ci se transporta marfa dintr o tara în alta Detalii 1700e-1800e Pentru mai multe detalii Program L-V 08 - 18
-
Promovat
În cadrul magazinului din Oradea, Str. Seleușului, nr. 22-24 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4100 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Salonta, Str. Piața Democrației nr.6 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 6200 lei brut - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Orientare către client şi o ţinută profesională ireproşabilă - Experienţă profesională în domeniul comerţului cu amănuntul - Experienţă în conducerea personalului - Abilitaţi de coordonare și motivare a unei echipe - Cunoştinţe de limba engleză sau germană reprezintă un avantaj Responsabilitățile tale - Organizezi, planifici şi verifici activităţile departamentului în raport cu nevoile magazinului - Asiguri prezenţa la vânzare a sortimentului respectând layout-ul prestabilit - Coordonezi fluxul de marfă spre spațiile de vânzare și plasarea acesteia respectând principiul FIFO și regulile interne - Responsabil de depozitarea, manipularea şi transportul mărfurilor conform specificaţiilor tehnice ale fiecărui articol - Întocmești planurile de plasare a articolelor de sezon şi a promoţiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Suntem în căutarea unei societăți specializate în servicii de curățenie pentru a dezvolta o colaborare valoroasă în gestionarea unor apartamentelor închiriate în regim hotelier. Dacă firma dumneavoastră îndeplinește cerințele și dorește să ofere servicii de calitate, vă invităm să luați în considerare această oportunitate. Dorim o colaborare pe termen lung. Cerinte: Program de lucru 8h: 10:00-18:00 variabil in functie de necesitati, Program in weekend, Echipa formată din 2 persoane cu permis de conducere categoria B, Beneficii: - Salarii motivante, - Acord contractual avantajos pentru ambele părți, - Plată competitivă, în funcție de volumul de muncă și calitatea serviciilor prestate, - Furnizăm echipamentele și materialele necesare pentru curățenie. Pentru informații va rugăm sa ne contactați la numărul 0722 213 621. între orele 09:00 și 16:00 de Luni până Vineri.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajăm muncitor necalificat construcții Mai multe detali telefonic! De preferat din zona Aleșd și împrejurimi. Transport asigurat!
-
Angajăm Barista full-time Madal Café, una dintre primele cafenele de specialitate din Budapesta cu o experiență de 10 ani în domeniu, vine la Oradea și este în căutarea unui coleg pasionat de cafea. Dacă ești o persoană pozitivă, dinamică, ai spirit de echipă și dorință de a te dezvolta în continuu, te așteptăm cu drag în echipa noastră tânără. Reprezintă avantaj experiența anterioară însă îți putem oferi tot suportul să înveți sau să progresezi rapid.
-
-
Daca esti in cautarea unui loc de munca stabil, te asteptam in echipa noastra! Experienta nu este neaparat necesara daca este vointa si dorinta de a invata. Ne aflam in localitatea Fughiu, com. Osorhei. Detinerea de permis de conducere reprezinta un avantaj. Pentru mai multe detalii contacteaza-ma la numarul de tel sau
-
-
Căutăm VÂNZĂTOARE! Cautăm persoană dinamică şi amiabilă pentru a se alătura echipei noastre în magazinul nostru de panificaţie. Experienţă în vânzări preferabilă. Dacă eşti comunicativă, orientată către clienţi te aşteptăm la noi! Trimite-ne CV-ul tău la sau prin mesaj aici.
-
Angajam șoferi profesioniști transport bitum cu adr pt transport internațional. Salar atractiv.
-
Recrutez urgent personal calificat în tâmplărie pentru muncă în Slovacia în fabrica de mobila. Salarizare 1300 nett. Program de lucru 8-12 h Asigurare cazarea gratuit. Pentru mai multe informații despre acest loc de munca va rugam sa ne contactați la numărul SAU pe whattsap sau viber la OO421905294996
-
Elysium Clinique Oradea angajaza Specialist epilare definitiva. Daca esti in cautarea unui loc de munca stabil, intr-un mediu placut si relaxat si esti atrasa de domeniul frumusetii, atunci te invitam sa te alaturi echipei Elisium Clinique. Candidatul ideal are: -aspect fizic ingrijit, placut, cu simt estetic; -bune abilitati de comunicare; -capacitate de organizare si planificare a timpului; -experienta anterioara in efectuarea procedurilor de epilare definitiva, dar apreciem orientarea catre clienti si dorinta de a oferi servicii de calitate; -calificarea in domeniu, cu diploma de specialitate este obligatorie. Programul de lucru: 1 zi de lucru si una libera (3/4 zile pe saptamana), intre orele 10: 00 20: 00 Salariu: 2500 lei fix + comision 10% din procedurile efectuate. Ne poti trimite CV-ul tau, la numarul de telefon urmand ca noi sa te contactam in cel mai scurt timp posibil, in vederea programarii unui interviu. De preferat: Experienta minim 6 luni in domeniu.
-
Elysium Clinique Oradea angajaza Specialist epilare definitiva. Daca esti in cautarea unui loc de munca stabil, intr-un mediu placut si relaxat si esti atrasa de domeniul frumusetii, atunci te invitam sa te alaturi echipei Elisium Clinique. Candidatul ideal are: aspect fizic ingrijit, placut, cu simt estetic; bune abilitati de comunicare; capacitate de organizare si planificare a timpului; experienta anterioara in efectuarea procedurilor de epilare definitiva, dar apreciem orientarea catre clienti si dorinta de a oferi servicii de calitate; calificarea in domeniu, cu diploma de specialitate este obligatorie. Programul de lucru: 1 zi de lucru si una libera (3/4 zile pe saptamana), intre orele 10: 00 20: 00 Salariu: 2500 lei fix + comision 10% din procedurile efectuate. Ne poti trimite CV-ul tau la numarul de telefon , urmand ca noi sa te contactam in cel mai scurt timp posibil in vederea programarii unui interviu. De preferat: Experienta minim 6 luni in domeniu.
-
Societate comerciala organizează un proces de selecție pentru ocuparea a unui post de Operator staţie sortare si spalare piatra pentru punctul de lucru din Orasul ORADEA. Principalele responsabilități: Răspunde de buna funcționare a utilajelor și echipamentelor din stația de sortare si de spalare piatra; Răspunde de calitatea pietrei spalate; Execută lucrări de întreținere curentă a utilajelor (curățare, gresare, vopsire, degajare a instalației); Răspunde de funcționarea instalațiilor electrice în parametrii prescriși, executând activitățile necesare de mentenanță pentru buna funcționare a instalațiilor. Cerințele postului Seriozitate, dinamism, atenție la detalii; Perseverență în îndeplinirea obiectivelor; Spirit practic și organizat; Disponibilitate pentru deplasări; Disponibilitate pentru lucrul în echipă, dar capabil sa lucreze și singur. Cunoștințe și abilități necesare: Cunoștințe de mecanică si electrica specifice; Abilităţi de comunicare şi lucru în echipă; Punctualitate, seriozitate şi corectitudine; Capacitate de concentrare şi atenţie sporită; Etică profesională; Abilităţi de organizare şi gestionare a timpului. Ce iti oferim: Pachet salarial 7000 lei net, bonusuri de performanță; Pentru prima luna salariul este de 5000 lei NET. Program 10 ore pe zi de luni pana vineri; Diurna în valoare de 50 RON zi lucratoare, pentru cei care nu sunt in zona; In cazul in care nu sunteti din zona se ofera cazare gratuit. În cazul în care considerați că îndepliniți cerințele de mai sus și sunteți interesat de acest post, vă rugăm să trimiteți CV-ul dvs, la adresa din anunt sau sa ne contactati la nr de tel din anunt
-
Societate comerciala organizează un proces de selecție pentru ocuparea a unui post de muncitor necalificat staţie sortare si spalare piatra pentru punctul de lucru din Orasul ORADEA Principalele responsabilități: Răspunde impreuna cu seful statiei de buna funcționare a utilajelor și echipamentelor din stația de sortare si de spalare piatra; Asigura curatenia in santier; Se subordoneaza si asculta de ordinele sefului de statie; Execută lucrări de întreținere curentă a utilajelor (curățare, gresare, vopsire, degajare a instalației); Cerințele postului: Seriozitate, dinamism, atenție la detalii; Spirit practic și organizat; Disponibilitate pentru deplasări; Disponibilitate pentru lucrul în echipă, dar capabil sa lucreze și singur. Cunoștințe și abilități necesare: Abilităţi de comunicare şi lucru în echipă; Punctualitate, seriozitate şi corectitudine; Capacitate de concentrare şi atenţie sporită; Abilităţi de organizare şi gestionare a timpului. Ce iti oferim: Pachet salarial 4500 net, bonusuri de performanță; Pentru prima luna salariul este de 3000 lei NET. Program 10 ore pe zi de luni pana vineri; Diurna în valoare de 50 RON zi lucratoare, pentru cei care nu sunt in zona; In cazul in care nu sunteti din zona se ofera cazare gratuit. În cazul în care considerați că îndepliniți cerințele de mai sus și sunteți interesat de acest post, vă rugăm să trimiteți CV-ul dvs, la adresa din anunt sau sa ne contactati la nr de tel din anunt.
-
Cerinte: studii superioare in economie, contabilitate, financiar sau un domeniu similar; (daca este relevant) minim 2 ani experienta in domeniu; cunostinte solide in domeniul financiar-contabil, precum si despre legislatia relevanta; operare software contabilitate: SAGA, operare PC; cunostinte despre legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil. Descrierea jobului Responsabilitati: verifica si prelucreaza zilnic documentele contabile (ex. facturi furnizori, chitante, extrase de cont, registru de casa, facturi clienti, ordine de plata); ntocmire rapoarte financiare, situatii de analize fiscale sau contabile; verifica corectitudinea si legalitatea intocmirii documentelor fiscale cu care lucreaza; activitati de resurse uname si salarizare; verifica corectitudinea si legalitatea intocmirii documentelor fiscale cu care lucreaza; verifica lunar toate inregistrarile contabile, asigurandu-se de corecta componenta a tuturor soldurilor din balanta; elaboreaza rapoarte interne catre persoanele relevante (ex. management); Descrierea companiei Compania noastra are ca domeniu de activitate colectarea si reciclarea deseurilor feroase si neferoase, de hartie, ambalaje, carton, maculatura, folie, PETuri, alte deseuri de mase plastice, acumulatori uzati,doze de aluminiu,deseu sticla, deseuri electronice si electrocasnice, componente PC, Procesoare de la persoane juridice si fizice.Colectarea se face prin punctul nostru de colectare sau, de la o anumita cantitate in sus, de la sediul clientilor.
-
R|A Wash and detailing angajeaza băiat pe postul de spălător auto. Pentru detalii sunați la nr
-
angajam sofer pe autocamion Scania la transport animale vii curse tur retur , 100 / zi si 80 in echipaj
-
angajam sofer transport animale vii , curse tur retur , salar 100 / zi sau 80 in echipaj
-
Angajam lucrator depozit Candidatul ideal: - Personal calificat/necalificat; - Studii medii; - Experien a anterioară constituie un avantaj; - Persoană organizată i responsabilă; - Seriozitate; - Cunoasterea Limbii maghiare constituie avantaj Descrierea postului : - Sortarea si manipularea produselor în depozit, conform comenzilor primite; - Pregătirea si ambalarea mărfurilor; - Descărcarea și încărcarea mărfurilor. Beneficii: -Salariu motivant -Programul de lucru de la 9:00-17:00 de luni pana vineri Descrierea companiei Compania desfasoara activitati de comert cu piese si accesorii auto.
-
Recrtez personal calificat sudori CO2 pentru Slovacia în fabrica de automotive. Pentru mai multe informații la tel. Sk viber, WhatsApp Ro. .
-
Oportunitate de carieră în regim PFA la noul centru de înfrumusețare CELESTIAL BEAUTY LOFT, cu post de: frizerie barber coafură make-up stilizare extensii gene-sprâncene Chirie: 250 euro 1250 Ron Oferim Design modern Echipă de marketing Ambient plăcut poziționare într-o zonă cu potențial Taxe incluse în prețul chiriei Căutăm specialiști cu un curs de bază acreditat și diplomă de calificare profesională, cu experiență de minim 6 luni. Dacă oferta noastră răspunde necesităților tale, scrie-ne un mesaj în privat și nu uita să lași numărul tău de contact pentru a te invita la un interviu.
-
Daca detii un PFA SRL si te regasesti in descrierea de mai jos, nu ezita sa ne contactezi ! - Abilitati foarte bune de comunicare, negociere si rezolvare de probleme; - Persoana dinamica, energica si orientata catre rezultate; - Disponibilitate in a efectua munca de teren; Responsabilitățile dumneavoastră vor fi: - Contactarea și vizitarea debitorilor în vederea recuperării creanțelor la domiciliul sau locul de muncă al acestora; - Identificarea celei mai bune soluții de plată; - Negocierea termenelor de plată într-o manieră profesionistă; - Actualizeaza baza de date cu informatii corespunzatoare activitatii; P