Anunțuri
Locuri de munca Bihor Oradea Doar munca in strainatate Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam personal curățenie în Oradea se lucrează 5H, interval orar - 17:00>22:00 de luni până vineri. Oferim: Salariu atractiv; bonuri de masa; decont de transport pe OTL. Pentru informații va rugăm sa ne contactați la numărul 07********21 între orele 09:00 și 16:00 de Luni până Vineri.
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Oradea, Calea Borșului nr. 6 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro. Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4100 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
ACTIV GROUP MANAGEMENT angajeaza șofer camion cu brat ridicator pentru șantierul de la Alesd ( langa Oradea ). Cerințe: - atestat transport marfă, card tahograf; - permis conducere categoria C,C+E; - autorizatia macaragiu categoria A; - experiență de lucru minim 1 an; Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la numarul de telefon afisat.
-
Promovat
Descriere post: Arhivar Compania noastră caută un Arhivar responsabil și organizat pentru a se alătura echipei noastre din departamentul de arhivare. Dacă ești o persoană atentă la detalii, cu abilități excelente de organizare și o pasiune pentru păstrarea și gestionarea documentelor, această poziție ar putea fi potrivită pentru tine. Responsabilități: Clasificarea, arhivarea și gestionarea documentelor conform procedurilor stabilite; Asigurarea păstrării în siguranță a documentelor și a confidențialității acestora; Colaborarea cu diferite departamente pentru a identifica și gestiona eficient documentele necesare; Monitorizarea și actualizarea sistemului de arhivare pentru a asigura accesibilitatea rapidă la informații; Inventarierea documentelor arhivate; Prelucrarea arhivistica conform planului metodic de lucru Cerințe: Diplomă de studii medii sau superioare relevante; Permis de conducere categoria B cu experienta in condus; Disponibilitate la deplasari in teren (prelucrarea arhivistica a documentelor se face la sediul beneficiarilor lucrarilor arhivistice); Experiență anterioară în gestionarea documentelor sau într-un rol similar reprezintă un avantaj; Abilități excelente de organizare și atenție la detalii; Capacitatea de a lucra eficient atât independent, cât și în echipă; Cunoștințe solide de operare a echipamentelor de birou și a software-urilor specifice arhivării. Beneficiile de a lucra ca Arhivar în cadrul companiei noastre includ un mediu de lucru profesionist, oportunități de dezvoltare personală și profesională, precum și posibilitatea de a contribui la buna funcționare a activității noastre prin gestionarea eficientă a documentelor. Salariu motivant, tichete de masa, prime de sarbatori, deplasari decontate Dacă ești o persoană organizată, atentă la detalii și dornică să faci parte dintr-o echipă dinamică, te încurajăm să aplici pentru poziția de Arhivar la compania noastră. Cv-urile se vor trimite la adresa de e-mail Vor fi chemate la interviu persoanele a caror CV a fost selectat.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam Sofer tir categoria C + E In vederea dezvoltarii flotei actuale avem nevoie de colegi noi pentru transport tur -retur , comunitate si INTERN ptr semiremorci prelata Cerinte minime: -Permis de conducere C, E -Constituie avantaj atestat ADR colete -Certificat de transport rutier de marfa -Avize ( medical si psihologic ) valabile -Oferim stabilitate si salarizare atractiva Pentru mai multe detalii va rog sa ma contactați telefonic
-
Angajez agent securitate, supermarket. Solicit seriozitate, punctualitate, toleranta zero la consum de alcool. Poate fi bărbat sau femeie, indiferent de varsta, dispus sa invete ce are de facut. Atestatul se poate obține și după angajare. Despre salarizare, program de lucru și alte detalii rog sunați la numărul de telefon. Constituie avantaj, abilitati in utilizarea sistemului video cu circuit inchis.
-
Cautam o colega la fastfood in episcopia in parcarea de la Remarkt Jumbo!nu necesita experienta, se invata repede si usor! Program de lucru :saptamana lunga cu una scurta,intro saptamana 5 zile in urmatoarea saptamana 2zile!program fastfood:9-20. Ptr mai multe detalii la telefon:
-
Angajez personal in domeniul constructiilor,pardoselilor betonate si pavaje,preferabil cu domiciliu in Oradea.
-
Angajam sofer cat B pt comunitate ,prelata Mercedes Sprinter Permis de conducere categoria B Limba engleza - cunostinte minime Experienta pe comunitate Fara inscrisuri in cazier Serozitate si punctualitate Mod de lucru: 4/5 saptamani transport international si 1 saptamana repaus dispecerat propriu Oferim Salariu atractiv Loc de munca pe termen lung Autoutilitara impecabila Se considera zi lucrata fiecare zi petrecuta in masina in afara tarii, atat sambata si duminica cat si zilele lipsite de comenzi.
-
Angajăm cu contract de muncă pe perioadă nedeterminată personal cu experiență pentru îngrijire persoane vârstnice în Germania. Oferim: - Salarii de la 1430 euro pana la 2500 euro net; - Respectăm salariul minim brut pe branșă; - Plătim drumul dus-întors și testul COVID - Sprijinim gratuit persoanele care doresc să își îmbunătățească nivelul de limbă germană; - Susținere permanentă pe toată perioada delegării la client; - Asigurăm Cardul European de Sănătate și garantăm asigurarea de sănătate și în pauza dintre turnusuri; - Organizăm cursuri de calificare pentru cei care nu dețin certificatul de îngrijitor. Cerințe: - Experiență în îngrijire; - Limba germană la nivel conversațional; - Seriozitate și atitudine corectă față de locul de muncă. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la nr de tel. sau de luni pana vineri in intervalul orar 09.00 - 17.00. Va multumim
-
Angajez sofer cu experienta pe camion 40t,prelata pt curse externe tur-retur.Informatii la tel.
-
Flotă din Oradea agreată ARR cu vechime de 3 ani caută șoferi pe mașinile flotei-Ford Focus 2017-2020 colantate. Colaborare doar cu PFA sau SRL.(ofer ajutor pt deschiderea acestora)
-
Promovat
SC Sima Byby Logistic SRL Angajeaza soferi categoria b pe comunitate Se sta plecat 6 săptămâni cu 10 zile acasă Sau 2 luni cu 2 săptămâni acasa Pe mașini dube de 3.5t Fiat, Ford și Renault Se face toată Europa Nu se colectează colete ci se transporta marfa dintr o tara în alta Detalii 1700e-1800e Pentru mai multe detalii Program L-V 08 - 18
-
Căutăm colegi în departamentul de suport al unei companii de IT, care să ghideze utilizatorii care folosesc platformele noastre de publicare anunțuri și să asigure calitatea conținutului pe acestea. Experiența în suport este binevenită, dar cel mai mult contează să fii dornic ă să înveți. Jobul este full time și se va desfășura de la sediul nostru din Oradea, luni-vineri, între 09:00 - 17:00. Descrierea jobului: - oferirea de răspuns și soluționarea ticketelor de suport - prioritizarea ticketelor si solutionarea acestora in maniera optimă și eficientă - verificarea calității anunțurilor pe site și moderarea acestora - identificarea conturilor și anunțurilor false, inadecvate Ce ne dorim de la tine: - Minim 1 an experiență pe un post similar sau într-un departament de Relații cu clienții - Să fii o persoană disciplinată - Atenție la detalii și meticulozitate - Să ai răbdare și să fii un bun ascultător - Să aibă capacitatea de a-și stabili și organiza prioritățile - Să ai bune abilități de comunicare în limba romană, în special în scris - Să ai cunoștinte excelente de operare calculator (Word, Excel, Outlook) - Cunoștințe de operare în baze de date Așteptăm CV-ul tău Publi24 tău aplicând direct, sau ca atașament la mesaj aici.
-
Promovat
Angajam personal pentru ingrijire batrani in Italia (Lombardia), pe perioade lungi sau la inlocuiri, se cere experienta si limba italiana la nivel conversational.
-
Cerinte: - studii medii sau superioare - disponibilitate la program de lucru de Luni pana Vineri de la 08:00 la 16:30 - atentie sporita la detalii - cunostinte operare calculator Descrierea companiei Purem by Eberspacher este unul dintre principalii lideri mondiali în ceea ce privește dezvoltarea și fabricarea de sisteme de eșapare, produsele și serviciile oferite contribuind la protecția mediului, securitatea și confortul din vehicule.
-
Criterii de selecție: - absolvent de liceu cu diplomă de bacalaureat; - cunoștințe temeinice de operare P.C.; - domiciliul în orasul Alesd sau împrejurimi; - posesor permis de conducere categoria B; - fără antecedente penale; - constituie un avantaj experiența bancară și studiile superioare. Candidații selectați vor fi invitați telefonic la interviul care va avea loc la sediul central al băncii din Oradea.
-
ANGAJAM PERSONAL (DOAMNE SI DOMNI) PENTRU CURATENIE Pentru scari de bloc, spatii comerciale si spatii de birouri. Cautam persoane serioase, responsabile, cu experienta in domeniu, atente la detalii, obligatoriu studii medii (scoala profesionala, liceu sau liceu cu diploma de bac) in urmatoarele conditii: - norma de lucru: 8 ore/zi; Personal care e dispus sa lucreze 8 ore pe zi, cu un salariul de la : 1900 Ron Net/luna + decontare cheltuieli mijloc de transport. Pentru mai multe detalii, va rugam sa ne contactati la numarul: Telefon
-
VastAuto dezmembrări Roșiori Bihor angajează mecanic auto cu minima experienta pentru demontarea pieselor auto Suntem în căutarea unei persoane: - motivate - persoana dinamica, energica, ambițioasă, orientat spre performanta - spirit de echipa, flexibilitate - atitudine pozitiva și proactiva - persoana cu permis de conducere cat. B - cunoștințe de limba maghiara - constituie un avantaj -Florin - pentru mai multe detalii sunați la nr. de telefon
-
SC Panificatie Bede SRL cu sediul in Mun. Oradea str.Locomotivei nr.5 , angajeaza Brutar , Patiser, Gestionar, Sofer
-
Candidatul ideal : Disponibilitate pentru program 12 24 12 48; Apt pentru efort fizic mediu; Absolvent de studii tehnice (liceu, scoala profesionala); Abilitati tehnice; Experienta in setari reglare utilaje de injective extrudare (reprezinta avantaj). Descrierea jobului : Intocmeste documentele specific de predare-primire a utilajelor la schimbul unei ture; Verifica starea de functionalitate a utilajului si echipamentelor prin metode specific; Pregateste materiile prime, aditivii si culorile; Pune materiile prime in hopperele corespunzatoare si introduce in calculator reteta produsului; Face setarile necesare la Tabloul de comanda si completeaza formularele de verificare a liniei in conformitate cu programul; Regleaza temperature, viteza si reglaje mecanice; Pregateste materialele necesare pentru pornirea si oprirea liniei; Face ajustari necesare prin inchiderea sau deschiderea suruburilor si ajusteaza dimensiunile de taiere pentru ghilotina; Alimenteaza cu role de iarba utilajul Clear Pass (care lipeste pe covorul de iarba o intaritura care ii confera sustinere) si regleaza toti parametrii: temperatura, viteza si presiune; Participa activ la schimbarea de tambur respectand ordinea operatiunilor si a instructiunilor de lucru; Verifica calitatea produselor conform fisei de produs, face testele de calitate atat in laborator cat sip e linie si inregistreaza rezultatele obtinute; Executa produsele respectand cerintele de calitate impuse; Macina deseurile; Taie presuri cu ajutorul hilotinei sau presei semiautomate; Pastreaza curatenia la locul de munca. Se ofera: Salariul BRUT initial 4900 lei (2880 lei NET) ; Tichete de masa in valoare de 23 lei zi; Spor de weekend 2%; Spor ore de noapte 25%; Bonus de prezenta 170 lei NET luna; Sporuri de vechime, bonusari de sarbatori, bonus de vacanta, bonus de performanta (al 13-lea salariu); Asigurare medicala (pentru accidente) + alte beneficii; Se asigura transport pe o ruta desemnata DOAR DIN ORAS (Oradea). Contact de luni pana vineri, intre orele 9.00 si 17.00 la telefon. Doar candidatii selectati vor fi contactati.
-
-
Responsabilitati: -identificarea nevoilor de recrutare in cadrul societatii, conform obiectivelor communicate de conducere - identifica si administreaza canalele de recrutare potrivite pentru posturile vacante - selecteaza candidatii pe baza CV-urilor, in functie de profilul candidatului si cerintele postului - actualizeaza in permanenta baza de date cu candidati - informeaza candidatii despre actele necesare la angajare, - ofera suport pentru interviul final cu angajatorul - deruleaza intreg procesul de recrutare: formuleaza si posteaza anunturile de recrutare,realizeaza selectia CV-urilor, programeaza candidatii la interviu, sustine interviurile primare, realizeaza fisa de evaluare a candidatilor selectati Permis categoria B program L-V 9-17 SALAR 3000 LEI NET
-
Ai sau nu experienta in vanzari, dar iti doresti sa lucrezi intr-o echipa puternic motivata, atunci alatura-te echipei noastre, RE/MAX Family Oradea te asteapta! Cerinte fata de candidati: - Organizarea intalnirilor, negocierilor si prezentarilor, reprezentarea tranzactiilor imobiliare; - Identificarea celor mai bune solutii pentru clienti; - Organizarea si urmarirea intregului proces de tranzactionare; - Incheierea contractelor; - Dezvoltarea continua a bazei de clienti; - Disciplinare, responsabilitate, abilitate de lucru in echipa Avantajele candidatilor: - Analizarea pietii imobiliare; - Perfectionare continua prin participarea la traininguri, acreditate international; - Comisioane substantiale; - Seminarii, conferinte cu speak-eri de talie mondiala; - Suportul unei intregi echipe de profesionisti ; - Independenta financiara, esti propriul tau sef; - Gestionarea timpului dupa bunul plac. Trimiteti CV la adresa: Sau contactati-ne telefonic la nr.: