Anunțuri
Locuri de munca Bihor Oradea Disponibil din: 2021-01-21-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Suntem în căutarea unei societăți specializate în servicii de curățenie pentru a dezvolta o colaborare valoroasă în gestionarea unor apartamentelor închiriate în regim hotelier. Dacă firma dumneavoastră îndeplinește cerințele și dorește să ofere servicii de calitate, vă invităm să luați în considerare această oportunitate. Dorim o colaborare pe termen lung. Cerinte: Program de lucru 8h: 10:00-18:00 variabil in functie de necesitati, Program in weekend, Echipa formată din 2 persoane cu permis de conducere categoria B, Beneficii: - Salarii motivante, - Acord contractual avantajos pentru ambele părți, - Plată competitivă, în funcție de volumul de muncă și calitatea serviciilor prestate, - Furnizăm echipamentele și materialele necesare pentru curățenie. Pentru informații va rugăm sa ne contactați la numărul 0722 213 621. între orele 09:00 și 16:00 de Luni până Vineri.
-
Promovat
Angajam lucrător depozit, cu domiciliul în Oradea pentru pregătire și manipulare colete. Experieta anterioară de lucru în depozit reprezintă un avantaj.
-
Promovat
Angajam personal pentru ingrijire batrani in Italia (Lombardia), pe perioade lungi sau la inlocuiri, se cere experienta si limba italiana la nivel conversational.
-
Promovat
Descriere post: Arhivar Compania noastră caută un Arhivar responsabil și organizat pentru a se alătura echipei noastre din departamentul de arhivare. Dacă ești o persoană atentă la detalii, cu abilități excelente de organizare și o pasiune pentru păstrarea și gestionarea documentelor, această poziție ar putea fi potrivită pentru tine. Responsabilități: Clasificarea, arhivarea și gestionarea documentelor conform procedurilor stabilite; Asigurarea păstrării în siguranță a documentelor și a confidențialității acestora; Colaborarea cu diferite departamente pentru a identifica și gestiona eficient documentele necesare; Monitorizarea și actualizarea sistemului de arhivare pentru a asigura accesibilitatea rapidă la informații; Inventarierea documentelor arhivate; Prelucrarea arhivistica conform planului metodic de lucru Cerințe: Diplomă de studii medii sau superioare relevante; Permis de conducere categoria B cu experienta in condus; Disponibilitate la deplasari in teren (prelucrarea arhivistica a documentelor se face la sediul beneficiarilor lucrarilor arhivistice); Experiență anterioară în gestionarea documentelor sau într-un rol similar reprezintă un avantaj; Abilități excelente de organizare și atenție la detalii; Capacitatea de a lucra eficient atât independent, cât și în echipă; Cunoștințe solide de operare a echipamentelor de birou și a software-urilor specifice arhivării. Beneficiile de a lucra ca Arhivar în cadrul companiei noastre includ un mediu de lucru profesionist, oportunități de dezvoltare personală și profesională, precum și posibilitatea de a contribui la buna funcționare a activității noastre prin gestionarea eficientă a documentelor. Salariu motivant, tichete de masa, prime de sarbatori, deplasari decontate Dacă ești o persoană organizată, atentă la detalii și dornică să faci parte dintr-o echipă dinamică, te încurajăm să aplici pentru poziția de Arhivar la compania noastră. Cv-urile se vor trimite la adresa de e-mail Vor fi chemate la interviu persoanele a caror CV a fost selectat.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Firma de transport din Oradea -Trade Center caută colega la secretariat! Limba engleza și experiență în domeniu prezintă un avantaj! Program de lucru:8-16:00 Salar net 3000-3500ron Așteptăm CV dvs. la adresa de email
-
Angajez sofer cu experienta pe camion 40t,prelata pt curse externe tur-retur.Informatii la tel.
-
Cerinte: - Permis auto C,E + card tahograf + atestat profesional - marfa - valabil; - Minim 2 ani experienta in conducerea autovehiculelor articulate(Autotractor + Semiremorca) de mare tonaj; - Fara probleme de sanatate deosebite, cazier judiciar si auto fara incidente grave; - Cunostinte minime de mecanica auto si intretinere a autocamioanelor; - Disponibiliate pentru lucru in tara 5 6 zile / saptamana, cu program prelungit/flexibil; - Persoana disciplinata, cu atitudine pro-activa in indeplinirea sarcinilor; - Rezistență la stres, capacitate de planificare a sarcinilor; Descrierea postului: - Transportul de marfuri vrac pe rute preponderent interne, cu ansamblu de tip autotractor+semiremorca, conform instructiunilor primite de la dep. logistic; - Preluarea marfurilor pentru transport si predarea mafurilor la locatia de descarcare, fara diferente cantitative, calitative nejustificate; - Incarcarea optima(la capacitate maxima) a marfurilor, cu respectarea maselor maxime autorizate totale cat si pe axa/grup de axe; - Intocmirea documentelor de transport, aferente fiecarei curse; - Respectarea orelor de prezentare la incarcare, respectiv livrare; - Mentinerea intacta a inventarului predat, constand in autotractor+semiremorca; anexe, scule echipamente, caduri; - Comunicarea cu dep. tehnic privind problemele de functionare a mijlocului de transport aflat in gestiune; - Comunicarea permanenta cu dep. logistic privind desfasurarea transportului;
-
Angajam coordonator operatiuni logistica/transporturi, cu urmatoarele resposabilitati: -Planifica, organizeaza si controlezaza transporturile de marfuri pentru flota proprie cat si cele efectuate de terti-prestatori; -Optimizeaza rutele pentru maximizarea veniturilor si reducerea costurile de transport, km/gol; -Tine legatura cu furnizorii de transporturi, urmarind mentinerea/creearea relatiilor de colaborare cu acestia; -Coordoneaza si urmareste in detaliu efectuarea curselor, tinand legatura cu partile impilcate - dispeceri, soferi, transportatori; -Asigurarea fluxului informational de la si catre soferi; -Culege si utilizeza informatiile relevante in activitatea de transporturi, logistica; -Respecta procedurile interne de contactare a colaboratorilor, de negociere, de emitere, preluare a comenzilor de transport; -Emite, primeste, confirma documentele obligatorii in relatia cu partenerii, pentru derularea serviciilor de transport; Pentru cei interesati, va rugam trimiteti CV-ul pe e-mail.
-
Angajăm Fierar Betonist și Dulgher în Oradea - contract pe perioada nedeterminată! ( doar angajare, nu se accepta colaborare s.a) Unde? În Oradea - cu disponibilitatea de a migra pe măsură ce avansează șantierul - se va asigura cazare și transport Ce presupune activitatea? - reabilitare tronson de cale ferata Ce presupune postul? Lucrări specifice de șantier: montare de armături, fasonare oțel beton, pregătirea materialelor pentru lucrările de cofrare și armare, etc. Condiții: - diploma de calificare dulgher fierar betonist - experiență în șantier de construcții - apt pentru muncă, disponibilitate de deplasare și lucru în șantier, lucru cu materiale grele, lucru în echipă; *Se asigura cazare!
-
HAI IN ECHIPA AL.SE.RO! ANGAJAM TEHNICIAN! Departamentul tehnic al sediului din Oradea se mareste! Doresti sa inveti, sa cresti pe plan profesional si sa te implici in proiecte? Avem job-ul ideal pentru tine! Nu trebuie sa ai experienta in domeniul sistemelor de securitate, sunt suficiente cunostintele tehnice, noi te ajutam sa te dezvolti! CV pe adresa de mail Descrierea postului: Noul coleg va participa la instalarea, mentenanta si verificarea sistemelor de securitate, organizarea proiectelor contractate, oferirea de suport tehnic pentru utilizatorii echipamentelor.
-
Suntem în căutare de coleg Inginer de sisteme de securitate sau curenti slabi, care să se alăture echipei noastre dinamice. Dacă sunteți o persoană proactiva, motivată, cu abilități tehnice solide și pasionată de domeniul securității, dornică să se alăture unei echipe de profesioniști, vă invităm să aplicați pentru poziția oferita. Așteptăm cu nerăbdare să vă cunoaștem. Candidatul ideal: Studii in domeniul tehnic, electric, electronic, instalatii telecomunicatii; Experiența profesională: minim 1 an pe un post similar; Cunostinte de instalare si service sisteme de securitate si detectie incendiu constituie avantaj; Detinerea unui Certificat de Electrician autorizat constituie avantaj; Detinerea unui Certificat de Inginer sisteme de Securitate constituie avantaj; Cursuri/atestări specifice postului pot fi realizate si in urma angajarii; Experiență în întocmirea ofertelor (estimare costuri execuție și punere în funcțiune de cerințe, documentare și gestionare); Permis de conducere - categoria B; Apt pentru lucru la inaltime; Disponibilitate deplasări in tară; Persoana responsabila, organizata, comunicativa; Limba engleză - nivel mediu/avansat. Responsabilitati: Coordoneaza activitatile de instalatii sisteme electrice curenti slabi aferente proiectelor companiei; Răspunde pentru documentele emise (soluția tehnică propusă, configurații tehnice, oferte etc); Asigura suportul necesar pentru realizarea in bune conditiii a lucrarilor si respectarea termenelor convenite cu beneficiarii; Realizeaza rapoarte zilnice pentru lucrarile realizate in cadrul proiectelor atat pentru beneficiar cat si pentru angajator; Instruiește beneficiarul cu privire la echipamentele instalate; Întocmește proceduri și instructiuni de asigurare servicii tehnice de operare și mentenanță; Participă la diagnosticarea și rezolvarea defectelor apărute în zona de responsabilitate, folosind aparatura de măsura și control; Participă la revizii şi lucrări de mentenanţă preventivă si corectiva; Respecta pe tot parcursul lucrarilor calitatea executiei si proiectul tehnic; Realizeaza intreaga gama de lucrari electrice de curenti slabi in instalatii industriale, civile; Menține relația cu furnizorii din punct de vedere tehnic (cursuri de specialitate, noutăți tehnice, tehnologii noi, participări la târguri de specialitate); Respectă deciziile în vigoare în ceea ce priveşte lucrul cu documente confidenţiale şi secrete. Beneficii: Contract de munca incheiat pe perioada nedeterminata; Pachet salarial motivant si negociabil in functie de experienta in domeniu; Bonusuri de performanta; Oportunitati de dezvoltare a carierei intr-un mediu professional; Lucrul intr-o echipa dinamica si tanara.
-
Ai sau nu experienta in vanzari, dar iti doresti sa lucrezi intr-o echipa puternic motivata, atunci alatura-te echipei noastre, RE/MAX Family Oradea te asteapta! Cerinte fata de candidati: - Organizarea intalnirilor, negocierilor si prezentarilor, reprezentarea tranzactiilor imobiliare; - Identificarea celor mai bune solutii pentru clienti; - Organizarea si urmarirea intregului proces de tranzactionare; - Incheierea contractelor; - Dezvoltarea continua a bazei de clienti; - Disciplinare, responsabilitate, abilitate de lucru in echipa Avantajele candidatilor: - Analizarea pietii imobiliare; - Perfectionare continua prin participarea la traininguri, acreditate international; - Comisioane substantiale; - Seminarii, conferinte cu speak-eri de talie mondiala; - Suportul unei intregi echipe de profesionisti ; - Independenta financiara, esti propriul tau sef; - Gestionarea timpului dupa bunul plac. Trimiteti CV la adresa: Sau contactati-ne telefonic la nr.:
-
Unitate medicala privata din Oradea angajeaza asistent medical generalist Relatii la telefon de pe site laboratoarelemedicis.com Adresa de mail pe site laboratoarelemedicis.com Ne dorim sa colaboram cu persoane responsabile intr-un mediu placut,colegial.
-
Acum ai nevoie de un loc de munca satabil? Cea mai mare companie de taxi din Oradea angajaza soferi taxi pe cele mai noi si dotate masini. Garantam venituri medii intre 3000 si 6000 lei
-
Caut femeie cu sau fara experienta in domeniul placintarie. Salarizare motivanta.
-
Cerințe: Minim 10 clase Seriozitate Punctualitate Permis categoria B Experienta in domeniu constituie avantaj Condiții: Program de munca Luni - Vineri Colectiv de munca prietenos Salariu atractiv, Tichete de masa Bonusuri de sarbatori Instruire teoretica si practica la locul de munca (Informatii intre orele 09:30 - 17:00).
-
Experienta in manipulare si sortare materiale intr-o gama variata de dimensiuni si forme. Debitarea si pregatirea materialelor dupa instructiuni Autorizatie de stivuitorist Abilitati de comunicare si lucru in echipa. Seriozitate si atentie la detalii. Beneficii: - munca in cadrul unei echipe tinere intr-un mediu cu dotari de ultima generatie - transport gratuit , pe raza Municipiului Oradea - tichete de masa - 30 lei zi - bonusuri in functie de performante
-
-
Hotel Novotheos din centrul orasului cauta receptioner... Mai multe detalii la telefon
-
Se lucrează in hală special amenajată in condiții normale la bandă , prosoape lenjerii de pat si alte materiale textile care provin din Hoteluri( materialele textile vin pe banda ,trebuie sortate). Menționez ca nu sunt firma de recrutare , sunt persona fizica ,mai exact sunt un simplu angajat care lucrez in domeniu de aproximativ 4 ani si am fost imputernicit sa aduc oamenii la munca. Se oferă cazare 2 persoane cameră, cazarea este oferită in mod gratuit de catre angajator, se plătesc lunar doar utilitățile. Salariul lunar net 2.500 euro, banii din care se retrag lunar utilitățile de la cazare. Se lucrează de luni pana vineri program de 8 ore de dimineață de la ora 9:00 pana la orele 17:00 cu pauza de masa 30 minute. Se ofera banii in avans pentru nevoi personale care se retrag din prima luna de salarizare , maxim 500 euro. Data plecarii 4 iunie 2024 dar se poate pleca si mai devreme. Transportul este asigurat de catre angajator si se retrage din prima luna de salarizare. Mentionez ca este contract european , care se inregistreaza la ITM unde trebuie platit 100 de lei taxa impusă de catre stat , acești banii se duc in mod direct catre ITM. Acte necesare: Copie buletin. Adeverinta medicala. Cazier judiciar.
-
Angajam sofer, cat. B, autoutilitare pana in 3.5 tone, pentru lucru in comunitate, cu sau fara experienta. Salarizare: 60 - 65 euro zi
-
Sc Davis Transporturi Frigorifice angajeaza sofer pe camion pentru curse tur-retur Oradea-DE,AT,NL,PL,H,IT,CZ, .Cursele se fac pana la Oradea dupa care se face pauza si se iese inapoi. Relatii la tel-
-
Cautam un coleg care sa ocupe postul de mecanic auto, pentru a ne completa echipa. Candidatul ideal - Studii medii în domeniul tehnic auto; - Experiența minim 1 an în activitatea de mecanica (reparatii , diagnoza) - Cunoștințe medii de utilizare PC; - Permis auto; - Persoana responsabilă, dinamică, cu atitudine pozitivă și capacitate de a se adapta și a acumula informa ii noi în permanen ă; - Efectuarea repara iilor auto conform standardelor; Va oferim: - Mediu de lucru la standarde ridicate; - Posibilitatea dezvoltării unei cariere în domeniul auto; - Participarea la programe de formare interne și externe; - Salarizare în func ie de rezultate; - Loc de muncă într-o companie dinamică.
-
Candidatul ideal: Debutant in domeniul Resurselor Umane, Economie; Cursuri de specialitate: inspector resurse umane, legislația muncii (constituie avantaj) insa nu sunt un criteriu; Cunostinte operare PC (pachetul Microsoft Office); Capacitate de asumare a responsabilitatilor si de gestionare a problemelor concomitente, finalizarea operatiilor in termenul stabilit; Capacitate buna de relationare interumana, spirit de echipa; Proactivitate, eficienta, orientare catre rezultate si eficientizarea muncii; Responsabilități: Participa la asigurarea unei bune evidente a contractelor individuale de munca; Participa la gestionarea dosarelor personale ale angajatilor; Participa la intocmeste contracte individuale de munca, fise de post, acte aditionale, decizii, alte declaratii ale salariatului; Participa la centralizarea pontajelor si efectuarea calculului salarial; Elibereaza adeverinte solicitate de angajati, conform legislatiei in vigoare; Participa la urmarirea respectarii Regulamentului intern si a Contractului colectiv de munca si participa la conceperea acestora; Particpa la centralizarea si inregistrarea in programul de salarii datele de personal Intocmeşte diverse rapoarte specifice domeniului de activitate (HR); Oferim: Training; Mediu de lucru profesional într-o companie în plină dezvoltare; Pachet salarial negociat in cadrul interviului; Oportunitatea dezvoltarii carierei intr-o companie cu un obiect de activitate inovator; Program de lucru 08:00 - 16:00; Locatie centrala: Str. Republicii, Oradea Suntem o societate comerciala autorizata ca si agent de munca temporara, obiectul nostru principal de activitate fiind inchirierea de forta de munca temporara altor societati. Daca ti-am trezit interesul, te rog sa ne lasi un CV si te vom contacta noi.