Anunțuri
Locuri de munca Bihor Oradea Disponibil din: 2021-02-08-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
În cadrul magazinului din Oradea, Str. Seleușului, nr. 22-24 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4100 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Descriere post: Arhivar Compania noastră caută un Arhivar responsabil și organizat pentru a se alătura echipei noastre din departamentul de arhivare. Dacă ești o persoană atentă la detalii, cu abilități excelente de organizare și o pasiune pentru păstrarea și gestionarea documentelor, această poziție ar putea fi potrivită pentru tine. Responsabilități: Clasificarea, arhivarea și gestionarea documentelor conform procedurilor stabilite; Asigurarea păstrării în siguranță a documentelor și a confidențialității acestora; Colaborarea cu diferite departamente pentru a identifica și gestiona eficient documentele necesare; Monitorizarea și actualizarea sistemului de arhivare pentru a asigura accesibilitatea rapidă la informații; Inventarierea documentelor arhivate; Prelucrarea arhivistica conform planului metodic de lucru Cerințe: Diplomă de studii medii sau superioare relevante; Permis de conducere categoria B cu experienta in condus; Disponibilitate la deplasari in teren (prelucrarea arhivistica a documentelor se face la sediul beneficiarilor lucrarilor arhivistice); Experiență anterioară în gestionarea documentelor sau într-un rol similar reprezintă un avantaj; Abilități excelente de organizare și atenție la detalii; Capacitatea de a lucra eficient atât independent, cât și în echipă; Cunoștințe solide de operare a echipamentelor de birou și a software-urilor specifice arhivării. Beneficiile de a lucra ca Arhivar în cadrul companiei noastre includ un mediu de lucru profesionist, oportunități de dezvoltare personală și profesională, precum și posibilitatea de a contribui la buna funcționare a activității noastre prin gestionarea eficientă a documentelor. Salariu motivant, tichete de masa, prime de sarbatori, deplasari decontate Dacă ești o persoană organizată, atentă la detalii și dornică să faci parte dintr-o echipă dinamică, te încurajăm să aplici pentru poziția de Arhivar la compania noastră. Cv-urile se vor trimite la adresa de e-mail Vor fi chemate la interviu persoanele a caror CV a fost selectat.
-
Promovat
Vino în echipa noastră din Oradea! Angajăm Operatori suport producție! Dacă: Ai îndemânare și vedere bună; Ai disponibilitate de a învăța; Ai disponibilitate de a lucra în 3 schimburi. Responsabilități: Realizarea inspecției calitative a pieselor în baza instrucțiunilor de lucru primite; Identificarea defectelor de calitate; Întocmirea rapoartelor aferente inspecției de calitate. Oferim: Venit lunar 3200 lei (format din salariu fix și alte beneficii); Transport asigurat; Instruire la locul de muncă; Plata orelor suplimentare și de weekend cu spor de 75 la sută (dacă este cazul); Bonus anual vechime; Primă pentru recomandarea unui coleg nou 600 lei NET. Exact Systems funcționează din 2004 și este acum unul din principalii furnizori de soluții de control calitate, suport logistică și producție pentru industria din Europa. Prin aplicarea la acest job, sunteți de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform regulamentului privind prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date sunt necesare în procesul de recrutare. P
-
Promovat
Restaurant cu specific tradițional, angajăm bucătar cu experiență. Oferim: Un mediu de lucru plăcut și familial, unde vei fi parte dintr-o echipă unită și prietenoasă. Oportunități de creștere profesională și personală. Un parteneriat solid și de lungă durată, bazat pe respect reciproc și încredere. Salariu competitiv și beneficii atractive.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Compania APT Prohuman Angajeaza Montator Subansamble pentru o fabrica din Oradea in domeniul automotive. CERINTE: -program de lucru in 3 schimburi - studii medii - persoana dinamica - atentie la detalii BENEFICII : Salariu de angajare 4180 Brut Bonuri de masa 40 de lei zi lucrata Bonusuri lunare de prezenta si performanta Transport asigurat Al 13-lea salariu Asigurare medicala privata Mediu de lucru prietenos Ruta: Oradea-Beius Ruta: Oradea-Tinca Alătură-te echipei noastre și contribuie la succesul nostru comun!
-
Manpower, lider în domeniul resurselor umane, recrutează muncitori necalificați pentru un client din industria producției în serie de piese din aluminiu turnate sub presiune și prelucrate. Post disponibil: Muncitor Necalificat Tipul contractului: Pe perioadă nedeterminată Locație: Oradea Salariu brut: 3450 lei Tichete de masă: 30 lei Bonus: 400 lei (compus din prezenta, productivitate și curățenie) 25% spor de noapte Program de lucru: 3 schimburi: 06:00-14:00 14:00-22:00 22:00-06:00 Transport asigurat din: Oradea Marghita Bogei Chiraleu Sarsig Atribuții: Realizează sarcinile de serviciu conform normelor de timp specifice fiecărei referințe în parte. Utilizează în mod optim timpul de lucru. Respectă programul de lucru. Detectează și raportează responsabililor incidentele de calitate și producție de la postul de lucru. Respectă normele de protecție a muncii și ale situațiilor de urgență. Anunță responsabilul înainte de începerea lucrului dacă nu a fost format pentru piesa respectivă. Completează înregistrările și documentația ce îi revin: Autocontrol. Beneficii: Mediu de lucru stimulant și dinamic. Oportunități de dezvoltare profesională. Pachet salarial motivant. Candidații interesați sunt invitați să contacteze Manpower la numărul de telefon
-
Candidatul Ideal: - Absolvent a studii medii; - Abilitati de lucru in echipa; - Persoana dinamica, activa, foarte organizata, atenta la detalii, responsabila; - Conditie fizica buna. - Sa fie din zona apropiata satului Tamaseu Descrierea jobului : - pregateste comenzile de marfa ce urmeaza a fi livrate a doua zi; - primirea, pastrarea, incarcarea bunurilor sa se realizeze numai cu acordul sau avizul al sefilor ierarhici; - satisface in timp util comenzile pentru incarcarea - descarcarea marfurilor necesare sau care sunt cerute in mod curent de magazine, agenti comerciali sau clienti; - mentinerea curateniei si ordinii in depozit si in fata acestuia; - sa urmareasca indeplinirea normei zilnice, conform contractului de munca; - participa la inventarierea marfurilor din gestiune; Partner Drinks o companie locala puternic dezvoltata pe coordonate solide : experienta de 7 ani in distributie . Portofoliul Partner Drinks include marci internationale precum Mizse, Becks, Stella Artois, Staropramen, Hell energy, Leffe, Hoegarden, Franziskaner, Borsodi , Chio Chips , Nutline si Pom - Bar, etc. Ne caracterizeaza inovatia , spiritul intreprinzator , creativitatea si lucrul in echipa . Filozofia noastra se bazeaza pe un proces rapid de luare a deciziilor, actiuni eficiente si solutii inteligente . Informatii la numarul de telefon de L-V intre orele 08-15! Alatura-te echipei noastre si adu-ti contributia la succesul Partner Drinks !
-
Angajam femeie la curatenie in magazine haine din Oradea in Lotus Mall(cartierul Nufarul). Salar: 1.400 RON NET. Program lucru 4 ore(intre orele 7-11 dimineata), cu contract munca. Solicitam si oferim seriozitate. Informatii doar la telefon.
-
Angajam personal la restaurant program de zi si cazare pentru ture de noapte, pentru pensiune turistica in Oradea, full-time, part time si de sezon. Conditii: Experienta, calificare si studii in domeniu, seriozitate, minim 12 clase. Salar: 2500 - 3500 RON in functie de experienta si disponibilitate. Se ofera: Decontare transport, program flexibil de munca, bonuri de masa, masina de serviciu daca detine permis si experienta categoria B. La nevoie se asigura cazare. Pentru detalii, se va depune CV pe Calea Santandreiului Nr 33 sau in anunt ( mesajele care nu au CV atasat, nu vor fi luate in considerare).
-
Angajam in Oradea, personal calificat, pentru un client specializat in domeniul industriei instalatiilor HVAC, sistemelor de ventilatie industriale, sistemelor de protectie la incendiu ai al automatizarii acestora, cu o vechime de peste 30 de ani. SUDOR MIG-MAG Cerinte: - Calificare de sudor; - Experienta in sudura MIG-MAG, teava si tubulatura, minim 3 ani; - Capacitate de a lucra in echipa si de a respecta termenele lucrarii; - Apt pentru munca la inaltime; - Posibilitatea de a ajunge la munca cu masina personala. Beneficii: - Salariu negociabil intre 4500-6000 ron; - Decont transport; - Program de lucru de luni-vineri, 08-17. INSTALATOR Cerinte: - Calificare in instalatii; - Experienta in domeniul instalatiilor HVAC minim 3 ani; - Capacitate de a lucra in echipa si de a respecta termenele lucrarii; - Apt pentru munca la inaltime; - Posibilitatea de a ajunge la munca cu masina personala. Beneficii: - Salariu negociabil intre 4500-6000 ron; - Decont transport; - Program de lucru de luni-vineri, 08-17. LACATUS Cerinte: - Calificare in lacatuserie; - Experienta in domeniul lacatuseriei instalatiilor HVAC minim 3 ani; - Capacitate de a lucra in echipa si de a respecta termenele lucrarii; - Posibilitatea de a ajunge la munca cu masina personala. Beneficii: - Salariu negociabil intre 4500-6000 ron; - Decont transport; - Program de lucru de luni-vineri, 08-17.
-
Promovat
Suntem în căutarea unei societăți specializate în servicii de curățenie pentru a dezvolta o colaborare valoroasă în gestionarea unor apartamentelor închiriate în regim hotelier. Dacă firma dumneavoastră îndeplinește cerințele și dorește să ofere servicii de calitate, vă invităm să luați în considerare această oportunitate. Dorim o colaborare pe termen lung. Cerinte: Program de lucru 8h: 10:00-18:00 variabil in functie de necesitati, Program in weekend, Echipa formată din 2 persoane cu permis de conducere categoria B, Beneficii: - Salarii motivante, - Acord contractual avantajos pentru ambele părți, - Plată competitivă, în funcție de volumul de muncă și calitatea serviciilor prestate, - Furnizăm echipamentele și materialele necesare pentru curățenie. Pentru informații va rugăm sa ne contactați la numărul 0722 213 621. între orele 09:00 și 16:00 de Luni până Vineri.
-
Recrutam ECONOMIST pentru clientul nostru de langa Oradea, un producator si comerciant de oua pentru consum. CERINTE: - Studii superioare de specialitate; - Experienta in domeniul financiar - contabil minimum 3 ani; - Cunostinte de Microsoft Excel; - Experienta in contabilitatea productie prezinta avantaj. - Atentie la detalii; - Persoana organizata si proactiva; - Spirit de echipa si atitudine pozitiva. RESPONSABILITATI: - Inregistrarea si prelucrarea documentelor financiar contabile; - Verificarea conturilor si a fiselor de furnizori; - Operarea registrului de casa si a jurnalelor de banca; - Urmarirea inregistrarii ajustarilor, tabloului mijloacelor fixe, leasingurile, creditele; - Participarea activa la realizarea situatiilor financiar contabile (jurnale, balanta). BENEFICII: - Salariu motivant; - Bonuri de masa de 30 lei zi; - Mediu de lucru tanar si dinamic; - Contract de munca pe perioada nedeterminata; - Traininguri de formare; - Transport asigurat; - Program de lucru Luni Vineri, 08:00 16:00.
-
Promovat
Angajam personal curățenie în Oradea se lucrează 5H, interval orar - 17:00>22:00 de luni până vineri. Oferim: Salariu atractiv; bonuri de masa; decont de transport pe OTL. Pentru informații va rugăm sa ne contactați la numărul 07********21 între orele 09:00 și 16:00 de Luni până Vineri.
-
Promovat
Angajam operatoare pentru curățenie in Oradea - se lucrează 8H - program variabil in functie de lucrari; Permis categoria B; Oferim: Salarii atractive; Bonuri de masă și prime de sărbători. Dacă sunteți interesați așteptam telefonul dumneavoastră: 0722 213 621.
-
Promovat
Echipa noastra cauta un coleg dedicat pentru mententanta echipamentelor profesionale de curatenie, care sa fie dispus sa se alature ca angajat 4 ore ( norma partiala ) sau colaborator PFA SRL, in functie de preferintele si disponibilitatea sa. Cerințe Studii tehnice de specialitate (electromecanică, mecanică industrială); Bune cunoștințe de mecanică, electricitate electronică; Operare PC: Lucru în echipa dar și individual; Cunoștințe solide în mecanică electronică și electricitate; Permis de conducere; Cunoașterea si citirea corecta a desenelor de ansamblu si de execuție pentru componentele mecanicele mașinilor electrice. Descrierea jobului Efectuezi activități de reparare, revizie și întreținere a echipamentelor profesionale de curățenie; Stabilești diagnosticul de stare tehnică a mașinii și realizezi analize de anomalii; Identifici piesele de schimb necesare intervențiilor; Efectuarea intervenției de urgenta in cazul diverselor disfuncționalități defecțiuni; Participarea la analiza si rezolvarea problemelor tehnice cu operativitate si eficienta; Întocmirea fiselor tehnice de constatare, raportului tehnic de reparație si întocmirea documentației aferenta lucrărilor executate; Respectarea normelor de munca si a securității în muncă; Realizarea punerii în funcțiune ale echipamentelor utilajelor; Efectuarea lucrărilor de întreținere. Deplasări pentru servisarea și relocarea echipamentelor; Beneficii Acord contractual avantajos pentru ambele părți Telefon, scule, echipamente de protecție; Training si suport in orice situatie intalnita pe parcursul colaborarii. Asteptam CV-urile dumneavoastra pe adresa de email: sau sunati la numarul de telefon 0722 213 621.
-
VastAuto dezmembrări Roșiori Bihor angajează mecanic auto Suntem în căutarea unei persoane: - motivate - persoana dinamica, energica, ambițioasă, orientat spre performanta - spirit de echipa, flexibilitate - atitudine pozitiva și proactiva - persoana cu permis de conducere cat. B - constituie un avantaj - cunoștințe de limba maghiara - constituie un avantaj Salar la înțelegere. Pentru mai multe detalii sunați la nr. de tel Florin
-
Recrutam AUDITOR DE CALITATE cu experienta, pentru clientul nostru din Biharia. Cerinte: - Studii economice sau tehnice; - Experienta pe un post similar; - Capacitate de comunicare, analiza si sinteza; - Posibilitatea de a face naveta. Responsabilitati: - Conducerea auditului si planificarea activitatii de audit; - Efectuarea auditului intern conform planificărilor și procedurilor aprobate; - Analizarea si aprecierea conformitatii si eficacitatii sistemului; - Colectarea si structurarea informatiilor specifice activitatii de audit; - Examinarea documentelor referitoare la sistemul calitatii si intocmirea Raportului de examinare si a tuturor documentelor specifice activitatii de audit in domeniul calitatii. Beneficii: - Salariu negociabil; - Tichete in valoare de 30 ron zi lucratoare; - Tichete de vacanta anuale 1.500 ron; - Decont transport: 300 ron luna; - Premii de Paste si Craciun; - Program de lucru de luni-vineri, intre orele 09-17.
-
-
Firma spaniola de transport international cu o flota de 200 camioane (remorci cu prelata) angajeaza soferi profesionisti (C+E) incepatori /cu experienta pentru lucru in echipaj. Va putem oferi contract de munca pe Spania, salarii 2000-2400 euro net, in functie de experienta. Perioada de lucru poate fi negociata in functie de necesitatile soferilor si ale firmei. Asiguram transportul pana la locul de munca din localitatea de domiciliu a fiecarui sofer. Soferilor incepatori li se ofera perioada de initiere platita in echipaj. Soferii cu experienta care doresc sa initieze un incepator primesc bonus 100 euro lunar. Perioadele de vara sau sarbatorile de iarna sunt platite suplimentar cu un bonus stabilit de firma. Tarile pe care le tranzitam sunt: Spania, Franta, Germania, Olanda si Belgia. Nu se circula in Elvetia, UK sau tarile de nord. Nu este necesara cunosterea unei limbi de circulatie internationala, dispeceratul, soferii si reprezentantii firmei fiind vorbitori de limba romana. Documentele necesare angajarii sunt: act de identitate, permis de conducere (C+E), atestat marfa si cartela tahograf. Nu este nevoie de aviz psihologic si medical, pasaport, cazier si nici de certificat verde. Pentru detalii suplimentare va rog sa ne contactati la telefon.
-
Responsabilități: - Întreținerea și repararea echipamentului complex - Analiza erorilor și defectelor echipamentelor complexe cu componente mecanice, hidraulice și pneumatice, posibil cu aplicarea sistemelor de diagnostic, a instrumentelor și a tehnicilor corespunzătoare - Utilizarea și înțelegerea tuturor documentațiilor relevante, incluzând desenele tehnice și manualele de întreținere Cerințe: Absolvirea cursului de calificare profesională ca mecanic Experiență anterioara Disponibilitate la program de lucru in 3 schimburi Condiții: Transport asigurat gratuit Tichete de masa Masa calda gratuita Bonus de performanta lunar Al 13-lea salariu Tichete cadou Asigurare medicala privata Spor de noapte 25% Spor ore suplimentare 200% Plus alte beneficii. Descrierea companiei Purem by Eberspacher este unul dintre principalii lideri mondiali în ceea ce privește dezvoltarea și fabricarea de sisteme de eșapare, produsele și serviciile oferite contribuind la protecția mediului, securitatea și confortul din vehicule.
-
Descrierea postului: Cerinte: - Atestat ISCIR - Disponibilitate la un program de lucru in 3 schimburi - Capacitate de învăţare rapidă - Spirit de muncă în echipă - Adaptabilitate şi flexibilitate Responsabilitati: - Alimentare linii de productie cu materie prima - Transportarea pieselor produse din productie in depozit Oferta: - Salariu atractiv negociat în cadrul interviului - Transport asigurat gratuit - Tichete de masa 35 lei - Masa calda gratuita - Bonus de performanta lunar - Al 13-lea salariu - Tichete cadou - Spor de noapte - Spor ore suplimentare - Asigurare medicala privata Descrierea companiei Purem by Eberspacher este unul dintre principalii lideri mondiali în ceea ce privește dezvoltarea și fabricarea de sisteme de eșapare, produsele și serviciile oferite contribuind la protecția mediului, securitatea și confortul din vehicule.
-
Cerinte: - studii medii sau superioare - disponibilitate la program de lucru de Luni pana Vineri de la 08:00 la 16:30 - atentie sporita la detalii - cunostinte operare calculator Descrierea companiei Purem by Eberspacher este unul dintre principalii lideri mondiali în ceea ce privește dezvoltarea și fabricarea de sisteme de eșapare, produsele și serviciile oferite contribuind la protecția mediului, securitatea și confortul din vehicule.
-
Angajez barmana la un bar în zona iosia veche. E un bar de cartier, fără păcănele, doar cu clienții casei. Se lucrează o săptămână lunga, una scurtă.mai multe detali, la tel
-
Angajam sofer pt. taximetrie in Oradea. Cerinte minime; 21 de ani impliniti, permis cat. B. de minim 2 ani, sau se vinde autoturisme taxi Logan 2 si 3 ( si in rate ) cu ramanere.