Anunțuri
Locuri de munca Brasov Companii Disponibil din: 2021-01-02-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam personal pentru ingrijire batrani in Italia (Lombardia), pe perioade lungi sau la inlocuiri, se cere experienta si limba italiana la nivel conversational.
-
Promovat
Societatea comerciala GABTRANS angajeaza zidari si rigipsari pentru lucrari in Brasov si imprejurimi.
-
Promovat
Angajam Quality Manager la o fabrica din Brasov. CERINTE: - absolvent studii superioare - experienta pe un post similar minim 1 an - cunostinte de APQP, PPAP, FMEA, MSA, SPC - cunostinte de lb engleza si italiana nivel avansat - constituie avantaj RESPONSABILITATI: - conduce si dezvolta echipa de calitate (specialisti asigurarea si controlul calitatii) in vederea respectarii standardelor de calitate, a celor de livrare, pentru incadrarea in costuri si respectarea termenelor limita - organizeaza si coordoneaza strategia si procesele departamentului de calitate la nivelul companiei - gestioneaza activitatile de audit intern, extern si de certificare - coordoneaza monitorizarea planurilor de validare a produselor - se asigura de rezolvarea cu maxima operativitate a reclamatiilor aparute de la clienti - gestioneaza actiunile corective si preventive in domeniul calitatii - se asigura de implemetarea indicatorilor de calitate la nivel de companie - participa la diverse proiecte din domeniul calitatii si a productiei la nivel de companie si de grup BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - asigurare medicala privata - program de lucru: 08:30-17:00 - bonuri de masa in valoare de 25 lei - asiguram transport din Brasov si imprejurimi Persoanele interesate ne pot contacta la nr 0751 366 964 0723 626 048.
-
Promovat
Angajam Planificator productie la o fabrica din Brasov. CERINTE: - pachet MS Office, SAP - minim 2 ani experienta in planificare - cunostinte avansate de lb germana sau engleza - diploma in inginerie sau alta calificare asemanatoare RESPONSABILITATI: - se va asigura de prezența în stoc a materiilor prime necesare procesului de producție planificat și de capabilitatea de a realiza comenzile programate - gestionarea din punct de vedere al planificării producției a schimbărilor de produs și stabilirea termenelor de execuție - reprezintă persoana de legătura între comenzile de la client, departamentul achiziții și departamentul producție BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - asigurare medicala - subventie la cantina - program de lucru: 08.00-16.30 - bonuri de masa in valoare de 30 lei - prima de productivitate, de prezenta - transport asigurat: Sacele, Brasov, Zarnesti, Rasnov, Codlea, Ghimbav, Sanpetru, Bod Colonie.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Angajam confectionera textile haine dama, numai schimbul 1. Experienta conteaza. Program normal 8 ore cu doua pauze. Fara sambata si duminica si sarbatori legale.
-
Angajam mecanizator agricol , cu experiența pe combine claas lexion. Facem prestări servicii in mai multe județe. Asigurăm cazare , mâncare, cartea de munca și un salar atractiv. Se cere permis de conducere si seriozitate. Detalii la telefon
-
-
Căutăm colegă pentru promovarea vânzarea și booking artiști . Nu este salariu fix doar comision din vânzări 70% . Va rugam pentru doritori a ne contacta pe whatapp.
-
Angajez meseriasi in finisaje: glet,vopsea lavabilă,tencuială decorativă interioară,rigips.Lucrarile sunt efectuate doar in Brașov.
-
angajam lucrator comercial in benzinarie in Rasnov Salariu incadrare 3750 brut cu bonusuri performanta dupa vanzari si tichete de masa cei interesati sunt asteptati in benzinarie cu un CV pentru interviu
-
Promovat
A Bellman's main duty is carrying luggage for the guests as they come to or leave the hotel. He should also attend the main entrance door and welcome farewell guests, arrange and manage transfers, help guests with directions and perform as the first and last impression for them. Requirements: A guest s first and last interaction with a hotel staff member may be the bellman doorman. Welcoming manner, positive attitude and excellent communication skills are required for the role. Key duties and responsibilities: Opening the front door for guests, direct them to the check-in desk Show the checked in guests to their rooms, make sure that everything in the room is in order (check the lights, ventilation, and heating) If any equipment is not working properly, report this to the maintenance department so that it can be repaired Introduce the features of the room to the guests, explain them how to use the air conditioning system, audiovisual systems and equipment, electronic do not disturb sign system, coffee making unit, minibar and telephone. Give guests information about directions, the hotel, hotel area and local tourist attractions When guests have checked out offer assistance with luggage (store it or carry to the vehicle) Giving directions to places of interest, sightseeing, shopping areas Ensure that each piece of luggage stored has a luggage tag (filled in properly as per Hotel standards) on and the owner of the luggage receives the other part of the luggage tag Delivers all guest messages faxes letters parcels to the guestrooms
-
Promovat
Suntem în căutarea unui bucătar talentat și pasionat să se alăture echipei noastre din cadrul restaurantului nostru situat într-un hotel de prestigiu. Dacă aveți o pasiune pentru gătit, creați meniuri rafinate și vă bucurați de experiența de a aduce zâmbetul pe fețele clienților noștri, atunci sunteți persoana pe care o căutăm! Responsabilități: Pregătirea și prezentarea mâncărurilor conform standardelor noastre de calitate Crearea și inovarea de rețete noi și meniuri adaptate preferințelor clienților Gestionarea stocurilor și aprovizionarea eficientă a ingredientelor necesare Asigurarea respectării normelor de igienă și siguranță alimentară în conformitate cu reglementările locale Colaborarea strânsă cu echipa pentru a asigura un serviciu excelent și o experiență gastronomică de neuitat pentru clienți Cerințe: Experiență anterioară în domeniul culinar, preferabil într-un mediu similar de restaurant sau hotel Abilități excelente de comunicare și spirit de echipă Capacitatea de a lucra sub presiune și de a gestiona mai multe sarcini simultan Atitudine proactivă și creativă în abordarea sarcinilor culinare Certificare sau formare în domeniul culinar este un avantaj Oferta noastră: Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și profesional, alături de o echipă dedicată Dezvoltare profesională și posibilități de avansare în cadrul organizației Pachet salarial competitiv și beneficii suplimentare Acces la traininguri și workshop-uri pentru perfecționarea abilităților culinare Dacă sunteți pregătit să vă alăturați unei echipe de succes și să vă aduceți contribuția la crearea unor experiențe culinare deosebite, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa de e-mail Așteptăm cu nerăbdare să ne întâlnim și să discutăm mai multe despre această oportunitate minunată!
-
Staer Brasov -producator national de mobilier , angajeaza MONTATOR . Cv-urile se trimit pe email : , sau se depun la magazin : Complex Altex Bartolomeu etaj 1 . Informatii la telefon
-
- Cunostinte de contabilitate primara - Cunostinte de legislatie gestiune stocuri - Cunostinte de operare PC - Aptitudine generala de invatare - Aptitudini de comunicare - Aptitudini de calcul - Aptitudinea de a lucra cu documente - Respectarea instructiunilor orale si scrise - Atentie concentrata si distributiva - Initiativa - Memorie vizuala - Spirit organizatoric - Capacitate de a lucra cu oamenii - Rezistenta mare la stres - Punctualitate - Fara antecedente penale
-
Promovat
Descriere CANDIDATA UL IDEAL: Persoană dinamică, harnică, cu spirit de echipă, atentă la detalii Persoană responsabilă, conștiincioasă și punctuală Abilități de curățenie cunoștințe minime legate de standarde operationale de curățenie în ospitalitate Capacitatea de a lucra cu supraveghere redusă și de a menține un nivel ridicat de performanță Prietenoasă și orientată către nevoile clientului Abilități de prioritizare și gestionare a timpului Lucrează rapid și fără a compromite calitatea Cunoașterea limbii engleze reprezintă un avantaj Experientă dovedită în domeniul hotelier reprezintă un avantaj RESPONSABILITĂȚI: Asigură curățarea camerelor, a spațiilor comune precum și alte încăperi, folosind echipament și soluții de curățenie adecvate Raportează supervizorului cu privire la orice daune, deficiențe și pagube cauzate de oaspeți Raportează supervizorului obiectele uitate sau abandonate de client în hotel Raportează defecțiunile din cameră și se asigură de remedierea acestora Verifică stocul produselor consumabile și efectueză comenzile pentru înlocuirea acestora Curăță și dezinfectează băile, precum și alte suprafețe din cadrul locației Schimbă seturile de așternuturi și prosoape în cameră BENEFICII: Salariu fix si bonuri de masă Asigurare medicala privată Mediu de lucru plăcut alături de o echipă profesionistă Training de formare și suport permanent în activitatea desfășurată Posibilitatea dezvoltării profesionale în domeniul hotelier
-
SE OFERĂ: - contract de muncă încheiat direct cu angajatorul in Germania - asigurare medicala - cazare in condiții decente(camere de 2 persoane) - concediu platit, 2 zile luna lucrata - instruire și formare profesionala la locul de munca - se asigura gratuit echipament de lucru Firma se ocupa de toate actele necesare angajării. CERINȚE: - seriozitate - punctualitate - persoane fără cazier juridic - limita de vârstă 18-45 ani. Se asigura transportul Romania-Germania
-
Societate comerciala angajeaza pentru parcul propriu de autoutilitare si utilaje de constructii mecanic auto cu experienta.Activitatea se desfasoara la sediul propriu si dupa caz in locatii unde se desfasoara lucrari din zona metropolitana.Detalii si informatii despre nivelul de salarizare se pot obtine la interviu. Contact la
-
Angajam personal in Spalatorie Textile si Curatenie Hotel in Brasov Program 8 ore Salariu intre 3500 si 4500 lei plus bonusuri de realizari Transport asigurat Asigurare suplimentara de viata si sanatate Va rugam trimiteti solicitarile si CV pe Tel WhatsApp
-
Candidatul ideal: Persoana dinamica, dispusa sa lucreze in echipa, sociabila, capabila sa-si indeplineasca atributiile de serviciu si sa-si asume responsabilitatea pentru lucrarile efectuate. Cerinte: Cunostinte de contabilitate primara Cunostinte legislatie evidenta stocuri Cunostinte in activitatea de gestiune si de operare MS Office ATRIBUTII PRINCIPALE (si sarcini aferente): 1. Asigura gestiunea fizica a stocului de marfa - Opereaza in stoc miscarile de marfa - Pastreaza documentele justificative legate de stocuri - Efectueaza lunar inventarul stocului de marfa - Raporteaza superiorului ierarhic orice neconcordanta intre stocul fizic si cel scriptic - Ofera informatii despre stocuri departamentelor firmei - Respecta legislatia de gestiune a stocurilor -Verifica preturi de achizitie al marfii. 2. Introduce marfa in stoc in baza documentelor de intrare - Efectueaza operatiuni de intrare in stoc a marfii -Raporteaza superiorului ierarhic diferentele intre marfa fizica si cea scriptica aparute la receptia marfii la magazie - Verifica documentele la introducerea NIR-ului si semnaleaza eventualele neconcordante - Inregistreaza, prelucreaza si pastreaza informatiile referitoare la situatia stocurilor - Raporteaza lunar rezultatele activitatii de gestiune a stocului 3. Asigura miscarea stocurilor - Efectueaza transferurile de marfa din stocul central in substocuri si retur - Pastreaza evidenta documentelor de transfer emise, cu semnaturile de predare primire la zi Oferim: Mediu de lucru plăcut și dinamic Oportunități de dezvoltare profesională Salariu competitiv și beneficii suplimentare Dacă sunteți interesat și credeți că aveți aptitudinile necesare, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa de email sau să aplicați în persoană la Hotel Cubix, Brasov, Bd. Saturn nr.47
-
Căutăm lucrători în construcții pentru angajare în Germania. Asiguram cazare, transport la șantier și scule necesare pentru desfășurarea activității.
-
Firma Wind Decor a fost înființată în anul 2007, dovedind în acești ani poziția sa stabilă pe piața brașoveană și extinzându-și serviciile sale și pe plan național, are ca obiect principal de activitate: - producerea și comercializarea de jaluzele, rolete de interior, rulouri de exterior, plase de insecte, uși de garaj, tâmplărie PVC; - servicii de măsurători, consultanță și montaj. Astăzi, Wind Decor își mărește echipa și angajează ajutor de montator sisteme tâmplărie termoizolantă. Descrierea postului: montarea, verificarea, modificarea și repararea jaluzelelor, rulourilor și termopanelor; gestionarea verificarea mărfii de montat; întreținere scule trusă montaj și mașină de serviciu; gestionare evidență necesar montaj; colaborare eficientă cu clienții, colegii și șeful ierarhic. Descrierea candidatului: minim studii medii, preferabil cu experiență în montarea produselor de tâmplărie PVC, permis de conducere categoria B obligatoriu, o bună condiție fizică obligatoriu, sociabil, organizat, atent la detalii, abilități tehnice măsurători, multitasking, disponibil să lucreze în week-end și sau suplimentar, dacă este cazul, în funcție de sezon, cu bune cunoștințe a limbii române scris și vorbit (avantaj limba engleză nivel mediu). Oferta noastră: Program de lucru flexibil de L-V în intervalul 09-18, cu 1h pauză de masă. Orele suplimentare compensate cu ore libere sau plătite la cerere. Salariul net 2500-3500 de lei. Program de formare profesională. Posibilitatea de avansare. Mașină de serviciu. Echipa Wind Decor a răspuns întotdeauna provocării soluționând probleme și rezolvând cu promptitudine cele mai exigente cerinte ale clientului. Așteptăm cu mare interes CV-urile voastre la adresa , pentru mai multe informații contactați numărul , persoana de contact Condurache Svetlana sau vizitați pagina noastră web: https: www.winddecor.ro. Ne găsiți la adresa: strada 13 Decembrie 45, Brașov, lângă Casa Județeană de Pensii.
-
Firma Wind Decor a fost înființată în anul 2007, dovedind în acești ani poziția sa stabilă pe piața brașoveană și extinzându-și serviciile sale și pe plan național, are ca obiect principal de activitate: - producerea și comercializarea de jaluzele, rolete de interior, rulouri de exterior, plase de insecte, uși de garaj, tâmplărie PVC; - servicii de măsurători, consultanță și montaj. Astăzi, Wind Decor își mărește echipa și angajează ajutor de montator sisteme tâmplărie termoizolantă. Descrierea postului: - montarea, verificarea, modificarea și repararea jaluzelelor, rulourilor și termopanelor; - gestionarea verificarea mărfii de montat; - întreținere scule trusă montaj și mașină de serviciu; - gestionare evidență necesar montaj; - colaborare eficientă cu clienții, colegii și șeful ierarhic. Descrierea candidatului: - minim studii medii, - preferabil cu experiență în montarea produselor de tâmplărie PVC, - permis de conducere categoria B, - o bună condiție fizică, - sociabil, - organizat, - atent la detalii, - abilități tehnice măsurători, - multitasking, - disponibil să lucreze în week-end și sau suplimentar, dacă este cazul, în funcție de sezon, - cu bune cunoștințe a limbii române scris și vorbit (avantaj limba engleză nivel mediu). Oferta noastră: Program de lucru flexibil de L-V în intervalul 09-18, cu 1h pauză de masă. Orele suplimentare compensate cu ore libere sau plătite la cerere. Salariul net 2500-3500 de lei. Program de formare profesională. Posibilitatea de avansare. Mașină de serviciu. Echipa Wind Decor a răspuns întotdeauna provocării soluționând probleme și rezolvând cu promptitudine cele mai exigente cerinte ale clientului. Așteptăm cu mare interes CV-urile voastre, pentru mai multe informații contactați numărul de telefon din anunț, persoana de contact Condurache Svetlana sau vizitați pagina noastră web: https: www.winddecor.ro. Ne găsiți la adresa: strada 13 Decembrie 45, Brașov, lângă Casa Județeană de Pensii.
-
Firma Wind Decor a fost înființată în anul 2007, dovedind în acești ani poziția sa stabilă pe piața brașoveană și extinzându-și serviciile sale și pe plan național, are ca obiect principal de activitate: - producerea și comercializarea de jaluzele, rolete de interior, rulouri de exterior, plase de insecte, uși de garaj, tâmplărie PVC; - servicii de măsurători, consultanță și montaj. Astăzi, Wind Decor își mărește echipa și angajează montator sisteme tâmplărie termoizolantă. Descrierea postului: - măsurarea, montarea, verificarea, modificarea și repararea produselor existente în portofoliul firmei; - consilierea și ofertarea clienților magazinului; - gestionarea verificarea mărfii de montat; - încasarea contravalorii mărfii; - întreținere scule trusă montaj și mașină de serviciu; - gestionare evidență necesar montaj; - colaborare eficientă cu clienții, colegii și șeful ierarhic. Descrierea candidatului: - minim studii medii, - experiență cel puțin 6 luni în montarea produselor de tâmplărie PVC, - permis de conducere categoria B, - o bună condiție fizică, - sociabil, - organizat, - atent la detalii, - multitasking, - disponibil să lucreze în week-end și sau suplimentar, dacă este cazul, în funcție de sezon, - cu bune cunoștințe a limbii române scris și vorbit (avantaj limba engleză nivel mediu). Oferta noastră: Program de lucru flexibil de L-V în intervalul 09-18, cu 1h pauză de masă. Orele suplimentare compensate cu ore libere sau plătite la cerere. Salariul net 3500-4000 de lei. Program de formare profesională. Mașină de serviciu. Echipa Wind Decor a răspuns întotdeauna provocării soluționând probleme și rezolvând cu promptitudine cele mai exigente cerinte ale clientului. Așteptăm cu mare interes CV-urile voastre, pentru mai multe informații contactați numărul de telefon din anunț, persoana de contact Condurache Svetlana sau vizitați pagina noastră web: https: www.winddecor.ro. Ne găsiți la adresa: strada 13 Decembrie 45, Brașov, lângă Casa Județeană de Pensii.
-
Angajăm Tehnician Veterinar în cel mai mare magazin tip pet shop din Brașov. Experiența nu este necesară, vei învăța împreună cu noi, tot ceea ce este nevoie. Trebuie doar să îți placă animalele și să fi o persoană sociabilă. Oferim salariu fix, bonus din vânzări, tichete de masă, contract de muncă pe perioadă nedeterminată, 22 zile concediu de odihnă pe an, care se măresc în funcție de vechime, un mediu de lucru plăcut și program flexibil. Pentru detalii ma puteți contacta.