Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Brasov doar cu poze Companii Disponibil din: 2021-03-18

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 8

    Bellman (portar) 5 * Hotel in Brașov

    A Bellman's main duty is carrying luggage for the guests as they come to or leave the hotel. He should also attend the main entrance door and welcome farewell guests, arrange and manage transfers, help guests with directions and perform as the first and last impression for them. Requirements: A guest s first and last interaction with a hotel staff member may be the bellman doorman. Welcoming manner, positive attitude and excellent communication skills are required for the role. Key duties and responsibilities: Opening the front door for guests, direct them to the check-in desk Show the checked in guests to their rooms, make sure that everything in the room is in order (check the lights, ventilation, and heating) If any equipment is not working properly, report this to the maintenance department so that it can be repaired Introduce the features of the room to the guests, explain them how to use the air conditioning system, audiovisual systems and equipment, electronic do not disturb sign system, coffee making unit, minibar and telephone. Give guests information about directions, the hotel, hotel area and local tourist attractions When guests have checked out offer assistance with luggage (store it or carry to the vehicle) Giving directions to places of interest, sightseeing, shopping areas Ensure that each piece of luggage stored has a luggage tag (filled in properly as per Hotel standards) on and the owner of the luggage receives the other part of the luggage tag Delivers all guest messages faxes letters parcels to the guestrooms

  • 8

    Angajare Curatatorie Splatorie Textile si Curatenie Hotel in Brasov

    Angajam personal in Spalatorie Textile si Curatenie Hotel in Brasov Program 8 ore Salariu intre 3500 si 4500 lei plus bonusuri de realizari Transport asigurat Asigurare suplimentara de viata si sanatate Va rugam trimiteti solicitarile si CV pe Tel WhatsApp

  • 3

    Instalatori cu experienta (montaj instalații sanitare pe yachturi) in Olanda

    Angajăm Instalatori pentru montaj instalații sanitare pentru yachturi în șantier naval din Olanda. Cerințe: - experiență relevantă în domeniul instalațiilor sanitare; - calificare specifică domeniului; - experiența în domeniul naval constituie avantaj; - cunoștințe de limba engleză la nivel mediu (obligatoriu); - permis de conducere cat. B (avantaj); - persoană autonomă și responsabilă. Responsabilități: - montajul instalațiilor sanitare pe yacht în conformitate cu planul tehnic; - asigurarea executării corespunzătoare a lucrării atribuite (montare valve, pompe, filtre, drenarea corectă a țevilor etc.). Condiții și beneficii: - salariu între 13,35 - 20,00 Euro net/oră, în funcție de competențe și experiență; - program de lucru full time; - cazare gratuită (o persoană în cameră); - mașină de serviciu în Olanda și echipament de lucru; - job stabil, contract pe termen lung; - contract românesc, detașare în Olanda cu formularul A1; - asigurare medicală în România și în Olanda; - nu se percepe nicio taxă de angajare.

  • 5

    Casier magazin PPT Fagaras

    Candidatul ideal Daca esti o persoana sociabila, deschisa si ambitioasa, inseamna ca esti persoana potrivita pentru noi! *Experienta de lucru in calitate de casier sau intr-un magazin de haine poate reprezenta un avantaj. Ce oferim: Salariu fix si bonusuri in functie de performanta magazinului; Tichete de masa in functie de vechime (15 lei 20 lei); Zile de concediu in functie de vechimea in companie (21 23 25 zile); Bonus de recomandare pentru fiecare coleg recomandat; Oportunitati de dezvoltare si de promovare; Training de specialitate pentru perioada de inceput; Program de lucru cu o ora pauza de masa, o singura tura de zi : 8-17 9-18 ; 5 zile saptamana, cu 2 zile libere consecutive; Spor de weekend: 10% sambata, 15% duminica. Descrierea jobului: Indrumi politicos si oferi ajutor clientilor in achizitionarea de produse; Inr gistrezi si incasezi corect contravaloarea produs lor v ndut ; Participi la activitatile de sortare si aranjare marfa in magazin; Colaborezi cu ceilalti colegi din cadrul magazinului; Participi l invent rul periodic din m g zin. Descrierea companiei: Cu o experiență de 15 ani pe piață și o prezență în 2 țări, Prețuri Pentru Tine este cel mai mare retailer românesc de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru moda de zi cu zi. Cu peste 160 de magazine în România si Republica Moldova și peste 700 de angajați, PPT Prețuri Pentru Tine aduce în viața clienților produse vestimentare la prețuri accesibile, în magazine de proximitate în orașele mici și medii. Cifra de afaceri pentru 2022 este de aprox 31 mil. EUR, compania ajungând la peste 15 mil. produse vestimentare și de încălțăminte vândute în unitățile proprii.

  • Controlor Calitate

    Jobville Group recurtează Controlori Calitate (3 schimburi) pentru o companie multinațională din Brașov. Cerințe: - Studii medii - Acuitate vizuală - Disponibilitatea de a lucra în 3 schimburi Oferta salarială: - 4500 Brut - Tichete de masă în valoare de 40 RON - Ore suplimentare plătite dublu - Spor de noapte 50% - Asigurare medicală privată - Transport asigurat* Date de contact: Numere de telefon: Adresa de e-mail: *Transport pe următoarele rute: Rupea Homorod Hoghiz Măieruș Rotbav Feldioara Stupini Codlea Zărnești Tohanul Vechi Râșnov Cristian Dumbrăvița Mina 1 Mai Vulcan Măgurele Săcele Dârste Micșunica Sânpetru Augustin - Apața

  • 22

    Operator procesare numerar - Harman, Brasov (Sfantu Gheorghe, Codlea, Brasov)

    Societate nationala de transport valori si procesare numerar, angajeaza pentru centrul de procesare situat in localitatea Harman, judetul Brasov angajeaza personal pentru activitatea de procesare a numerarului. Cerintele postului: studii medii; experienta in gestionarea numerarului valorilor reprezinta avantaj; capacitate de mentinere a atentiei, spirit de observatie, indemanare si rapiditate; persoana dinamica, onesta, responsabila; disponibilitate de lucru in doua ture, program de zi Responsabilitati principale: numararea, verificarea integritatii, a capacitatii de circulatie si autencitatii banilor; banderolarea, semnarea si stampilarea banderolelor pachetelor de bancnote; incarcarea si descarcarea cu valori a casetelor ATM Oferta: contract de munca pe perioada nedeterminata, plata salariului la timp; oferta salariala motivanta, intre 3000 - 3600 ron; training de specialitate asigurat la inceputul activitatii pentru o mai buna intelegere si adaptare la sarcinile de lucru; posibilitatea de a lucra si a va dezvolta in cadrul companiei, intr-un mediu de lucru profesionist

  • 1

    Anunț de recrutare Inginer Ofertare

    Anunț de recrutare Inginer Ofertare AKRO angajează Inginer Ofertare Cine suntem noi? AKRO este un brand românesc, prezent pe piață de peste 20 de ani într-un domeniu important: tratarea apei primare, dezinfecția apei cu raze UV, ozon și clorinare, sisteme de condiționare a instalațiilor. Promovăm grija pentru apă, calitatea premium și inovația, fiind ghidați de valorile Profesionalism, Durabilitate și Flexibilitate. Ești proactiv și dornic să lucrezi în domeniul tratării apei? Vino în echipa noastră în rolul de: Inginer Ofertare. Misiunea postului: În acest rol vei promova soluțiile tehnice personalizate ca urmare a suportului tehnic oferit clienților companiei. Vei lucra în subordinea Directorului Tehnic, alături de colegi din alte departamente. Durata contractului: nedeterminată Program de lucru: full time Ce vei face la AKRO: Interacționezi telefonic, oferi consultanță tehnică și întocmești oferte de preț clienților noștri, în concordanță cu nevoile acestora. Porți discuții tehnice și plasezi comenzi către furnizorii externi. Urmărești respectarea și finalizarea procesului de vânzare, găsind noi modalități de îmbunătățire a acestuia. Întocmești situații și rapoarte referitoare la comenzile primite de la clienți. Contribui la dezvoltarea și eficientizarea continuă a responsabilităților principale propunând soluții și proceduri cuantificabile și realizabile. Ne dorim ca viitorul nostru coleg ă: Să cunoască limba engleză la nivel avansat, pentru a putea comunica eficient cu clienții și furnizorii noștri Să aibă abilități tehnice, sau să fie absolvent de Universitate tehnică ( experienta in domeniul instalațiilor prezinta un avantaj la angajare) . Să dețină abilități excelente de comunicare, fiind capabil să discute cu clienți noștri cu amabilitate și profesionalism; Să fie o persoană organizată și perseverentă în gestionarea sarcinilor de lucru, angajată să depună eforturi suplimentare pentru a atinge rezultate excelente; Să fie dispus să învețe și să se dezvolte continuu, contribuind astfel la creșterea echipei noastre; Noi îți oferim cu drag: Salariu fix, bonusuri de performanță și tichete de masă, asigurare medicală după finalizarea perioadei de probă Zile de concediu suplimentare în funcție de vechimea acumulată în firma noastră. Training specializat pentru a-ți dezvolta cunoștințele despre tratarea apei. Acces la o bibliotecă variată cu cărți de dezvoltare personală. Un mediu de lucru plăcut, alături de o echipă de profesioniști implicați. Pentru a ne asigura că alegem cel mai potrivit coleg sau cea mai potrivită colegă pentru echipa noastră, procesul de selecție se desfășoară în trei etape. Toate aplicațiile sunt confidențiale și numai candidații selectați vor fi contactați în maxim 14 zile de la data aplicării. Trimite CV-ul tău la adresa alăturată pentru a primi toate informațiile necesare: Pentru mai multe detalii despre activitatea noastră, te invităm să ne vizitezi pe site-ul: Te așteptăm cu drag în echipa AKRO!

  • Angajăm CNC-Bieger în Arnstadt (Germania)

    Produktion - CNC-Maschinenbediener CNC Bieger (kein drehen fräsen) (kein Programmieren) Cerințe: - limba germană min. B1 - experiență operator mașini CNC, mașini de îndoire - experiență cu metodele freibiegen și gesenkbiegen - îndiore de forme și modele pentru tablouri electrice, mașini și sisteme - se lucrează în 3 schimburi Vă oferim: - salariu 16,00 wueo brutto pe oră plus 50 euro diurnă pe ziele lucrate - contract de muncă germană pe perioadă nedeterminată - concediu de odihnă până la 30 de zile, în funcție de vechime - primă de vacanță și primă de Crăciun după 6 luni - înregistrare (impozite, asigurări etc.) - vă oferim îmbrăcăminte de lucru - asistență pe durata angajării în limba română sau maghiară Cazare: 450 euro pe persoană în apartamente de 2 camere, câte o persoană într-o cameră Dacă sunteți interesați, trimiteți-ne CV-ul dvs. sau sunați-ne: nl.erfurt (at) sepona.de Telefon: +49 361 657 592 92

  • 2

    Munca germania constructi

    cautam Baieti pentru Germania constructi renovări si diferite activități

  • Tehnician rework, program 2 schimburi - Ghimbav

    Recrutăm tehnician rework pentru o companie de producție. Cerințe: Studii medii; Calificare specifică meseriei; Se lucrează în 2 schimburi; Experiență în reparații electronice și mecanice; Persoană serioasă, adaptabilă și care lucrează cu acuratețe. Responsabilități: Acordă suport pentru toate activitățile de producție; Analizează și repară defectele (electronice, mecanice și acustice) care provin din procesele și testele de producție; Depanarea și repararea PCBa-urilor defecte, folosind diagrama de circuit electronic; Colectează și pregătește datele referitoare la motivele de eroare și le raportează; Asigură primul nivel de suport pentru teste; Depanarea problemelor care apar în procesul de producție; Pregătește rapoarte privind erorile defectele care apar în procesele de producție și propune măsuri de îmbunătățire a eficienței; Acordă suport în faza de lansare a produselor noi, în producție, într-o manieră orientată spre găsirea de soluții; Bun Co-echipier, lucrează cu ceilalți într-o manieră profesionistă, deschisă; Înțelegere de bază a conceptului de LEAN management. Beneficii: Transport asigurat la locul de muncă din Brașov Codlea Zărnești - Râșnov - Cristian Ghimbav; Prime de sărbători și tichete de masă; Asigurare medicală; Cantină; Al-13-lea salariu; Bonus de performanță.

  • Angajam muncitori pentru Franta

    Angajam muncitori pentru fabrica de prelucrarea laptelui in Franta - zona Paris. Program de lucru: 7 ore zi, 5 zile pe saptamana. Orele suplimentare sunt platite cu sporurile legale. Cazarea este oferita gratuit de firma. Salariul de baza este 1400 euro net luna. Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV pe adresa de mail sau pe WhatsApp. Pentru detalii suplimentare ne puteti contacta telefonic de luni pana vineri, intre orele 10:00 - 15:30.

  • 1

    Heisterkamp angajeaza soferi profesionisti pe comunitate - Brasov

    Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.

  • 5

    Angajam sofer cat B

    Se angajează sofer cat B Cerinte Atestat transport persoane în regim de închiriere Punctualitate O buna comunicare cu oameni Se oferă Șalariu motivant ( 3500 + depinde de implicare) Corectitudine

  • 1

    angajam Bucatar si Ajutor de bucatar-Pastravaria Vistisoara -judet Brasov

    Ne marim echipa la Pastravaria Vistisoara! Cautam doi oameni faini :-) : Bucatar si ajutor de bucatar! Bucataria este noua, utilajele noi. Punem la dispozitie cam tot ce este nevoie ca tu sa ti etalezi cunostintele de bucatar si sa lucrezi intr un mediu corespunzator si neinghesuit. Astept sa ma suni la numarul de telefon Te asteptam sa ne cunosatem!

  • 1

    Coordonator Operațional

    My Recycling este în căutarea unui coleg sau unei colegă care înțelege că performanța se clădește în timp și pentru asta e nevoie de efort și bineînțeles timp. Îl vom asigura de întreaga noastră loialitate față de efortul pe care îl va depune in aceasta echipa. Rezultatele îi vor fi răsplătite pe măsură. Ne plac oamenii care: Sunt inteligenți, proactivi și cu mult entuziasm Sunt sociabili și au un zâmbet larg Au o minimă experiență în vânzări Știu să lucreze cu tehnica IT Au disponibilitate pentru deplasări în teritoriu. Au capacitatea de a se auto organiza Descrierea jobului: Unul dintre domeniile cu cea mai mare creștere din Romania si din Europa este reciclarea materialelor. My Recycling de peste 7 ani prestează servicii de gestionare a deșeurilor și a materialelor reciclabile, servicii de consultanță specializată de mediu. Avem o piață cu un teritoriu vast cu o mulțime de potențiali clienți. Este momentul in care firmele care generează materiale reciclabile să dispună de servicii complete de reciclare. In mod practic vei beneficia de tot suportul nostu pentu o pregatire in domeniu intr-un timp cat mai scurt. Vrem sa fi cat mai repede in forma sa poti face prospectare atat online cat si pe teren sa identifici posibilitatile de vanzare. Vei detine in portofoliu cateva tipuri de servicii incat sa le poti cunoste bine si sa fi eficient in discutiile cu clientii. Marea majoritate a clientilor vor fi fabricile și magazinele comerciale generatoare de materiale reciclabile care investesc in tehnica pentru managementul deseurilor reciclabile. Vei primii: Echipament IT Procent din vânzări + Salariu fix. Un program mai mult decât flexibil În funcție de performanțele obținute se poate oferi mașină de servici și alte bonusuri.

  • 11

    Angajam agent livrator

    Candidatul ideal: (OBLIGATORIU) : Deții permis de conducere categoria B; Cazier judiciar și rutier fără antecedente penale; Cunoștințe operare PC; Ești responsabil și îți dorești stabilitate; Ești harnic și motivat, dispus la efort (situații excepționale); Abilități de comunicare, bună organizare; Caracter integru, corectitudine; Responsabilități: Livrarea produselor cu respectarea planificării orare stabilite, între punctele de lucru ale companiei (în interiorul orașului Brașov) conform solicitărilor; Pregătire și verificare marfă; Vei răspunde de integritatea mărfurilor transportate ( rame de vedere, lentile de ochelari, ochelari de soare, lentile de contact și accesorii); Vei avea activități de depozit (curățenie, gestionare zonă alocată); Verificare facturi, avize; întocmire procese verbale; Beneficii: Pachet salarial atractiv Abonament rețea de sănătate privată Discount pentru tine și familia ta la achiziționarea produselor din portofoliul OPTIMAC Prime de sarbatori Liber de ziua ta de naștere (zi plătită) Bonus recomandare colegi noi Contract de muncă perioadă nedeterminată Mașină serviciu Program de lucru: 8h zi ( 9:00 17:00) Descrierea companiei OPTIMAC este o firmă de optică medicală cu capital 100% românesc, înființată în anul 2011 în Brasov, care oferă servicii și produse de profil: rame de vedere, lentile de ochelari, ochelari de soare, lentile de contact și accesorii. În primii 10 ani de activitate am produs și livrat peste 120.000 de ochelari de vedere, am deschis 8 puncte de lucru și suntem firma de optică medicală numarul 1 in Brașov, conform Topului Național Al Firmelor, emis de Camera de Comerț și Industrie Brașov, edițiile XXIV și XXV. În prezent avem 8 magazine deschise în Brașov, unul în București și suntem într-o continuă expansiune. Daca îți doresti să performezi alături de o echipă tânară și recunoscută pentru profesionalism, te așteptăm alături de noi să creștem frumos împreună.

  • 1

    Post camerista curtea brasoveana

    Hotelul CURTEA BRASOVEANA din Brasov, 4 stele cauta sa angajeze pe postul de camerista. Salariul oferit este de 2200 lei net + bonuri de masa+ transport Pentru detalii: Adresa este Brasov, Str. BAILOR nr.16 Telefon :

  • 6

    Tehnician Sloturi - cu deplasare in tara

    Recrutam Tehnician Sloturi pentru unul dintre actorii principalii de pe scena jocurilor de noroc din România. Brașov Cerințe: Studii medii finalizate; Permis de conducere cat B; Disponibilitate relocare constantă; Disponibilitate training platit (o lună) Promptitudine și dedicare. Beneficii: Salarizare avantajoasă; Contract pe bază de pfa; Bonusuri de performanță; Mașină de serviciu + decont combustibil; Cazare gratuită, utilități incluse; Program de lucru flexibil ; Program: 5 saptamani lucrate, 1 saptamană liberă; Decont telefon 65 ron / lună Diurnă zilnica 65 ron Responsabilități: Menținerea în condiții tehnice bune a aparatelor de jocuri; Colectarea sumelor din aparate și depunerea acestora în bancomatele de la locație; Rezolvarea incidentelor ce țin de aparatură de la locațiile din subordine.

  • 4

    Consilier Vânzări 6AM Ceremony Brașov

    CĂUTĂM UN CONSILIER DE VÂNZĂRI CU EXPERIENȚĂ ÎN DOMENIU SAU VÂNZĂRI Suntem în căutarea unei persoane dinamice și pasionate de modă pentru a se alătura echipei noastre ca și Consilier Vânzări în showroom-ul nostru dedicat ținutelor pentru bărbați. Aceasta este o oportunitate pe perioadă determinată, cu posibilitatea prelungirii contractului pe termen nedeterminat in functie de performanțe. Ce ne dorim : -Să respecți programul; -Să fii amabil cu clienții; -Să ai o imagine plăcută și să porți uniforma pe care o primești; -Să înveți produsele și serviciile noastre; -Să faci vânzări - să încasezi produsele; -Să participi la ședințele lunare; -Să aranjezi și să întreții produsele din magazin. Oferta noastră: -Reduceri de 30% la toate produsele din magazinele noastre; -Mediu de lucru dinamic și plin de entuziasm; -Uniformă completă; -Un salariu de 3250 lei + 250 lei pentru transport; -Discount 30% la toate produsele din magazinele noastre; -Traininguri; -Posibilitatea de avansare în companie. Program: -În extrasezon 6 luni (Octombrie - Martie) 9:00 - 19:00 Luni - Sâmbătă 9:00 - 16:00 Duminică -În sezon 6 luni (Aprilie - Septembrie) 8:00 - 20:00 Luni - Sâmbătă 8:00 - 16:00 Duminică -Se lucrează în ture de 8 ore zi: -O duminică se lucrează, una nu: -Un weekend liber la 3 4 săptămâni. Dacă ești un pasionat al modei și ai abilități excelente de vânzări, te așteptăm să ne trimiți CV-ul cu poză la adresa de email. Alătură-te echipei noastre și contribuie la bucuria clienților noștri, oferindu-le cele mai elegante costume pentru a face evenimentele lor speciale cu adevărat memorabile! Descrierea companiei Suntem un brand românesc cu produse și servicii la standarde internaționale. În ultimii 10 ani de activitate, cei peste 10.000 de clienți (miri, nași, nuntași și oameni de afaceri), din aproximativ 12 județe, pe care i-am servit până acum, spun că 6AM este conceptul adaptat perfect vremurilor în care trăim. 6AM Ceremony este zona eleganței supreme. Ne adresăm bărbatului care va străluci la evenimentele importante din viața sa. Fie că este nuntă, bal, botez sau banchet, îl așteptăm cu toată ținuta de care are nevoie, de la A la Z, pe măsura sa.

  • Instalator Accesorii si Echipamente Audio

    Ești pasionat de mașini și de sunetul de calitate? Vino să te alături echipei noastre dinamice și experimentate la Sound House, lider în instalarea sistemelor audio auto în Brașov de peste 10 ani! Căutăm un Montator Sisteme Audio Auto entuziast și dedicat, care să împărtășească pasiunea noastră pentru performanță și confort în domeniul auto. Dacă ai experiență în demontarea interioarelor de mașini și cunoștințe de bază în electronica auto, te vrem în echipa noastra Responsabilități: - Montarea sistemelor audio dedicate și a sistemelor multimedia. - Aplicarea de insonorizant auto. - Asigurarea calității sunetului și confortului în vehicule. - Colaborarea cu echipa pentru a oferi cele mai bune soluții personalizate clienților noștri. Ce oferim: - Un mediu de lucru plăcut și condiții bune de muncă. - O echipă tânără și dinamică. - Oportunități de formare profesională și dezvoltare în domeniu. - Un loc de muncă stabil și posibilitatea de a lucra cu tehnologii de ultimă oră în domeniul audio auto. Candidatul ideal: - Are o pasiune pentru domeniul auto și pentru sistemele audio. - Deține cunoștințe de bază în electronica auto; - Permis de conducere categoria B (obligatoriu). -Abilități excelente de diagnosticare și rezolvare a problemelor. -Certificare sau calificare în domeniul auto (electric sau mecanic) reprezintă un avantaj. -Bune abilitati de organizare;- - Atentie distributiva, spirit de echipa; - Flexibilitate,rabdare, atentie la detalii. Beneficii: Tichete de masa; Prime de sărbători; Bonusuri de performanță: Teambuilding. SoundHouse este un distribuitor a celor mai importante branduri renumite de car audio la nivel global, si anume Hertz, Audison, Alphard, Aura, STP, JL Audio etc. Distribuie o gama larga de produse de la accesorii, difuzoare, amplificatoare, insonorizant pentru masini etc. Detine o experienta de 10 ani pe piata si continua sa se dezvolte la nivel national. In prezent detine un magazin online. Sediul se afla in Brasov!

Salvează căutarea