Anunțuri
Locuri de munca Brasov Disponibil din: 2022-04-26-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Executa operatia de dezasamblare asamblare stante si matrite Analizeaza si identifica cauza care a produs defectul de fabricatie Executa operatia de ascutire matrite si poansoane prin rectificare Garanteaza buna functionare a stantelor pe care le intretine Executa operatia de gaurire si filetare Executa operatia de sudura cu electrod si argon Studii: minim 12 clase Experienta in domeniu minim 5 ani Spirit de echipa Seriozitate si indemanare Atestat de stivuitorist Beneficii: Pachet salarial motivant Transport asigurat Prime anuale Asigurare medicala privata Regina Maria Contract pe perioada nedeterminata Postul este disponibil in Localitatea Prejmer, Jud.Brasov
-
Promovat
Angajam colegi noi Resort EuroPark Fundata Judetul Brasov Ne marim echipa prin angajarea de colegi noi pentru urmatoarele posturi: - chelnerite chelneri si ospatarite ospatari cu experienta - cameriste si menajere cu experienta - bucatarese bucatari cu experienta - ajutoare de bucatar cu experienta - gospodar ingrijire, curatenie si buna pastrare a igienei zonelor exterioare ale unui domeniu turistic (colectarea, manipularea selectarea si depozitarea gunoaielor, cosit iarba, constructie foc de tabara si curatarea vatrei acestuia, vopsit, curatat si intretinere pomi copaci, etc. (cunoastinte in folosirea uneltelor precum drujba, motocoasa, coasa si alte unelte instrumente din gospodarie reprezinta un avantaj) Oferta de angajare include urmatoarele beneficii: - program de lucru in ture - cazare si trei mese zi plus alte facilitati - decontare transport pentru venirea si plecarea din tura - salariul cu valori cuprinse intre 3000 ron 7500 ron luna in functie de performanta si indeplinire a responsabilitatilor - contract de munca pe perioada nedeterminata - predictibilitate, stabilitate, proceduri de lucru si fise de responsabilitati pentru fiecare post - dezvoltare si avansare in cariera profesionala - grila de bonusare periodica pe baza de indeplinire a obiectivelor, constanta si calitatea rezultatelor Va multumim frumos si va asteptam cu drag !
-
Promovat
Cauți un loc de muncă interesant într-o companie de logistică? Nu căuta mai departe! Începe-ți cariera în Olanda lucrând într-un depozit cu articole vestimentare ale unui brand de prestigiu internațional! Aplică acum și descoperă Olanda! Locație: Tilburg, Olanda GXO este unul dintre primii zece furnizori mondiali de servicii de transport și logistică. Lanțul cooperează cu multe companii mari, iar în depozitul din Tilburg vei lucra în primul rând cu îmbrăcăminte și accesorii. Angajații depozitului GXO vorbesc în principal limba engleză, așa că este necesar să cunoști limba engleză la un nivel conversațional. Vei lucra pe un program cu două schimburi. Schimbul de dimineață începe devreme (între 05:00 și 07:00) sau schimbul târziu (între 14:45 și 16:30). Atenţie! Pentru turele suplimentare, vei primi indemnizații. În primele zile, vei beneficia de un instructaj și vei avea parte de traininguri pentru a cunoaște compania și activitățile de lucru. Ar fi grozav dacă ai experiență cu EPT-ul, reach truck sau forklift. Vei avea, de asemenea, oportunitatea de a crește în funcție și de a urma cursuri de calificare pentru alte poziții. Mediul de lucru este entuziast, relaxat și plăcut. La cantină, poți cumpăra mâncare pentru a o savura cu colegii tăi. Un beneficiu gustos: în fiecare joi va fi un food truck la depozit! Descrierea jobului De ce merită să începi un nou loc de muncă alături noi? Câștigi un salariu atractiv de la 14,43 EURO pe oră Posibilitatea de a începe munca imediat Nu trebuie să îți faci griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Birou asistență angajați 24 7 (OSC) Și pe lângă asta, mai primești: Cazare aproape de serviciu Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Fără efort fizic ridicat și o atmosferă foarte plăcută de lucru Condiții foarte bune de lucru; depozite bine întreținute și organizate Angajare stabilă, cu normă întreagă, într-o companie serioasă Posibilitatea de a trece la un contract direct Aplicația myOTTO cu program de lucru, fluturaș salariu și întrebări frecvente Formalități minime întregul proces de recrutare poate fi finalizat de la distanță, chiar și semnarea contractului se poate face online! Contract de muncă temporar în condiții olandeze și asigurare medicală Cursuri de limbi străine, training online și alte beneficii pentru angajații noștri, precum Fit @ OTTO sau Happy OTTO Wish! Helpdesk 24 7 Plus program de lucru garantat contractual! Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Sarcini de lucru ușoare: În calitate de membru valoros al echipei noastre, vei fi încredințat cu îngrijirea și organizarea unei game diverse de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii. În fiecare zi, sarcinile tale vor include: colectarea comenzilor cu un scaner inspecții de calitate etichetarea și sigilarea coletelor ambalarea proficientă a comenzilor clienților procesarea retururilor reaprovizionarea stocurilor NU este necesară experiența! În schimb, trebuie: Să ai bune cunoștințe de limba engleză - obligatoriu (cel puțin nivel conversațional) Să fii într-o formă fizică bună Să fii flexibil în ceea ce privește locul de muncă (dacă este necesar, angajatul poate fi instruit și transferat pe diferite departamente) Permisul de conducere (categoria B) este binevenit Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsești la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Promovat
Compania Meda Prod 98 isi mareste echipa si cauta colegi ! Daca iti suna cunoscut numele nostru dar nu stii de unde sa ne iei, atunci probabil ne stii direct de la raftul de mezeluri. Sau pentru crenvurstii nostri din piept de pui, cei mai vanduti din piata si galaxie. E bine si asa. Pe scurt: radem, glumim, dar chiar suntem un angajator de incredere. Ce ne-ar placea să găsim la tine? - Comunicare, coerență în exprimare; - Capacitate de planificare și organizare a activităților ; - Spirit de echipă; - Echilibru emoțional, autocontrol; - Respectarea instrucțiunilor verbale și scrise; - Punctualitate; - Asumarea responsabilităților; - Planificarea și organizarea activităților. Descrierea jobului Care ar fi sarcinile tale? - Promovarea activă a produselor (sampling) si informarea potențialilor clienți despre beneficiile produselor promovate; - Adaptarea etichetelor si afiselor în functie de cerintele curente; - Înlocuirea afiselor din promo cu afisele din noua promotie; - Oferirea sprijinului față de clienti; - Oferirea informatiilor necesare despre marfa expusă; - Răspunderea solicitărilor clientilor; - Informarea clienților de schimbările care au avut loc în privinta produselor. Daca iti suna interesant, trimite-ne CV-ul tau sau contacteaza-ne la numarul de mobil.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Restaurantul Ciorbe și Tradiții 15 noiembrie 47,își mărește echipa, angajam o femeie la curățenie și spălat vase dorim o persoana harnică, sociabila și organizata,program de 8 ore,o zi libera pe săptămână, o masă pe zi,muncim în echipa,dacă te regăsești în descrierea noastră te așteptăm cu drag,salariu atractiv
-
Pentru camioane 7.5T si 12T ofertele sunt personalizate, in functie de proiect, model remorca, dimensiuni, tari, etc. Compania ABS Trans isi mareste reteaua de colaboratori. Cautam partener cu PFA sau SRL care detine autoutilitara proprie de 3.5T si isi doreste sa lucreze in transportul de marfa international, pe comunitatea Europeana. Asiguram suport pentru obtinerea licentei de transport pentru autovehicule de pana la 3,5 T si putem pune la dispozitie colaboratorilor nostri inclusiv Manager de transport. Pentru oferte personalizate nu ezitati sa ne contactati. E-mail: Tel: SE OFERA: PLECARE SI RETUR DIN/IN AUSTRIA, GERMANIA, CEHIA. CURSELE DIN/IN ROMANIA SUNT DISCUTATE SEPARAT 1. Contract de colaborare pe o perioada nedeterminata cu plata la 45 zile de la primirea documentelor in original sau 15 zile cu discount 3% 2. Tarife: Tarife calculate la un preț mediu al motorinei de 1.9e/ litru dacă prețul creste creste și tariful. 0.51E/km TVA inclus (0.42E+TVA) - Autoutilitara carosata: 89 eur/zi + 0.28 eur/km. TVA INCLUS - Autotulitara prelata/cub: 95 eur/zi + 0.33 eur/km. TVA Inclus 3. Calculul se face corect, pentru toate zilele de deplasare (de la plecarea din tara si pana la revenire) si pentru toti km parcursi pentru realizarea curselor. - O zi de deplasare = 24h, - km parcursi = km Google Maps + ocoliri (daca sunt si se anunta). 4. Card de carburant. (daca se doreste) 5. Plata cheltuielilor suplimentare cu: autostrazi, poduri, tuneluri, feriboturi, trenuri (atunci cand acestea sunt solicitate). 6. Se asigura intre 15000-20000 km pe luna/30zile calendaristice. 7. Dispecerat 24/24. 8. Venit mediua pentru 30 zile de deplasare: 8850 EUR TVA inclus 9. Bonusuri in perioada sarbatorilor (Craciun si Paste), daca se lucreaza. 10. Suport si consultanta pentru achizitia de masini noi. SE CERE: 1. Disponibilitate de lucru de minim 30 zile consecutive, 24/24. 2. Responsabilitate si raspundere fata de transportul marfurilor de la preluare si pana la descarcare, precum si pentru timpii de tranzit. 3. Masini echipate corespunzator si in conditii tehnice bune. Autoutilitarele nu trebuie sa fie mai vechi de 6 ani. 4. Masini echipate cu GPS pentru monitorizare permanenta si asigurare CMR de minim 50000 Euro. 5. Masini echipate cu extinctor de 2kg (cu termen de valabilitate de minim 1 an), presuri anti-derapante, casca, ochelari si manusi de protectie, chingi pentru ancorarea marfurilor si coltare, ruleta de 5m, cablu vamal 6. Smart phone cu android si camera foto de minim 2 MP. 7. Conexiune la internet pe toata durata deplasarii. 8. Colantarea masinilor cu brandul ABS Trans (conditie obligatorie dupa minim 6 luni de colaborare), cu un plus de 0.001E centi/ km. 9. Rezerva de cash sofer de minim 200 Euro la plecare (pentru situatii neprevazute). Sau deschiderea unui card de debit la Banca Transilvania. 10. Soferul trebuie sa aiba o conduita profesionista si un aspect ingrijit. 11. Soferul trebuie sa vorbeasca limba engleza cel putin la nivel mediu.
-
Mecanicul iti spune lumea iar copii te striga nenea mecanicul, de ceva ani buni? E posibil sa fii candidatul potrivit. Hai sa ne cunoastem. Iar daca nu esti tu alesul, poate cunosti pe cineva care doreste acest post. Il recomanzi, noi il angajam si tu primesti un VOUCHER de 300 RON. Totusi arunca o privire si mai jos, e un avantaj sa le bifezi pe toate. - Studii medii tehnice sau diploma de calificare in domeniul mecanic (electrotehnic reprezinta avantaj); - Experienta obligatorie in domeniu minim 3 ani; - Cunostinte solide diagnoza auto tester lucrari electrice (reprezinta avantaj); - Bune capacitati de coordonare si organizare, munca in echipa, abilitati de lider; - Responsabilitate in activitate si etica profesionala; - Carnet conducere categoria B ( constituie avantaj); Responsabilitati: - Stabileste diagnosticul si piesele care necesita inlocuire; - Efectuarea reviziilor si reparatiilor mecanice la autoturisme si autoutilitare; - Intocmirea documentelor necesare pentru evidentierea interventiilor efectuate; - Raspunde de calitatea lucrarilor executate (asigurarea unei calitati cat mai ridicate a lucrarilor realizate); - Intretine ordinea si curatenia la locul de munca; Beneficii: - Venituri atractive salariu fix si bonusuri in functie de performante. -mediu de lucru placut, curat si echipat corespunzator. Echipa tanara si profesionista. Posibilitati de dezvoltare si avansare. Program de L-V 8 ore zi Iar daca PERFORMANTA este cuvantul care te caracterizeaza hai sa discutam despre programul nostru de parteneriat. Asteptam CV-urile dumneavoastra pe adresa de e-mail:
-
Angajam vânzător cunoscător limba engleză eventual germana nivel mediu, in magazin specializat în dulcețuri, siropuri, miere și alte dulciuri, pe perioada mai-octombrie. Caut persoana serioasă, poate fi și pensionar sau elev.
-
-
Asistent medical cu grad principal, vechime 27 ani, prestez servicii medicale, perfuzii, injecții intramusculare, toalete plăgi, pansamente sterile la domiciliul pacientului. Dețin autorizație de liberă practică.
-
-
Arch Kinetic Medical cauta regitrator medical .( www.kineto-brasov.ro ) Căutăm o registratoare medicala cu cel puțin 1 an de experiență pentru a se alătura tinerei echipe din Brasov. Responsabilități: - contacte telefonice; - gestionarea corespondenței și a documentelor: primire, transmitere, înregistrare, repartizare, arhivare; - elaborarea și redactarea documentelor si rapoartelor solicitate; - administrarea și verificarea contractelor cu clienții, a facturilor de la furnizori; - asigurarea transmiterii documentelor coletelor prin posta, curier, fax, Email; - menținerea relației cu furnizorii de servicii; - menținerea necesarului de consumabile; - suportul administrativ pentru celelalte departamente; - program de lucru, 8h zi . Cerințe: - studii medii sau superioare finalizate; - experiență minim 1 an pe un post similar; - cunoștințe operare PC în aplicații de tip Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook); - claritate si coerență în exprimarea scrisă si verbală; - cunoștințe limbă engleză nivel conversațional; - atenție distributivă, gândire ordonată, atentă la detalii; - abilități de comunicare foarte bune, negociere, planificare; - simt de răspundere dezvoltat, atitudine pozitiva si spirit de echipa; - persoană activă, implicată, orientată spre rezultate; - persoană cu dorință de muncă, dinamică, foarte organizată, serioasă; - confidențialitate, empatie; Beneficii: Mediu de lucru stimulativ și colaborativ. Pachet salarial competitiv în funcție de experiență. Oportunitatea integrării într-un mediu excelent pentru desfășurarea activității, un spațiu de lucru elegant, nou si ultramodern; Acces la serviciile Arch Kinetic Medical , conform politicii interne;
-
Angajam personal benzinarie in Brasov . Se lucreaza in ture de 12 ore cu 24 ore pauza. CV-ul se trimite pe emailul de mai jos sau pe fax la . Vor fi contactati doar cei selectati.
-
Bune cunostinte de pneumatica, hidraulica, mecanica, termodinamica; Citire si utilizare desene tehnice, scheme electrice si diagrame de proces pentru constructia de masini unelte automate; Cunostinte de utilizare Catia, Autocad, Eplan; Asamblare si dezasamblare componente electrice si mecanice; Inspectare, inlocuire si reparare cabluri electrice si conectori; Stapanire tehnici de depanare si utilizare conforma a documentatiei de depanare; Calibrare echipamente electrice,pneumatice si hidraulice conform specificatii tehnice; Abilitati de sudare si lipire cu scopul de a repara echipamente electrice, mecanice si hidraulice; Concepere documentatie pentru viitoare interventii care tin de mentenanta;
-
HOTEL HERA situat in Predeal angajeaza : receptioner:ospatar. Conditii avantajoase.Relatii la telefon
-
S.C. ATOLIS S.R.L angajează: PROGRAMATOR / OPERATOR CNC Experienta și calificare: - Experienta minima 3 ani - O buna înțelegere a modului de execuție a pieselor prin strunjire pe mașină cu comanda numerica in 3 axe, a materiilor prime, a uneltelor și a tehnologiei implicate în procesul de producție. Cerințe profesionale: - Bune cunoștințe tehnice - Cunoaștere desen tehnic și măsurare cu instrumente clasice de măsura (șubler, ceas comparator, micrometru etc.) - Atitudine orientata spre rezolvarea de probleme. - Cunoștințe SDV/AMC. - Capacitate de organizare și planificare optima a propriilor sarcini. - Abilități de comunicare și relaționare. - Contribuirea la menținerea unei atmosfere plăcute la locul de munca. Descrierea postului: - Realizarea produselor de complexitate mare, unicate sau în serii mici și mari în conformitate cu specificațiile din documentație și a instrucțiunilor de lucru pe mașinile cu comanda numerica. - Identificarea și asigurarea montării sculelor pe mașina și a dispozitivelor de prindere - Măsurarea sculelor manual și automat. - Operarea independenta a panoului de comanda la CNC. - Realizarea controlului de calitate pentru piesele produse prin verificarea acestora utilizând instrumente de măsura. - Menținerea curățeniei la locul de munca. Salariu - 1000-1500 euro in funcție de experienta Pentru mai multe detalii va rog sa ne contactați.
-
Ne dorim pe cineva cu multă energie pozitivă, care se poate adapta ușor în orice context și care acordă o atenție deosebită detaliilor. Urmărim evoluţia comună şi garantăm suportul necesar pentru atingerea celei mai bune versiuni din punct de vedere profesional. Descrierea jobului Menține relația cu firma de contabilitate externă și îndeplinește cerințele (firma de contabilitate externă întocmește, semnează și depune declarații bilanț); Responsabil ă de departamentul financiar având în subordine două persoane; Asigură suportul necesar departamentului financiar pentru finalizarea task-urilor la termen; Comunică cu departamentele din cadrul societății în vederea soluționării situațiilor ce apar; Înregistrează divese documente în programul de contabilitate Saga și face diverse plăți; Menține relația cu instituțiile statului, verifică și achită obligațiile; Întocmește situații în excel și analize solicitate de către conducerea societății. În subordine două persoane: persoana 1 activitate principală intorducere documente, extrase bancare, deconturi de transport, etc; persoana 2 activitate principală plăți și menținerea relațiilor cu furnizorii; -Contract de consultață cu consultant fiscal și avocat; -Contract cu firma de contabilitate externă care asigură suport, consultanță, întocmește, semnează și depune declarații bilanț; -Aplicația ClickUp ce permite organizarea task-urilor și a departamentului; Beneficii: -Pachet salarial atractiv. Se negociază cu candidatul în funcție de cunoștințe și experiență + tichete de masă; -Primă garantată procentuală din venitul net, cu ocazia sărbătorilor de Paște și Crăciun; -Zi scurtă pentru ziua de 8 Martie; -Bonus garantat procentual din venitul net, pentru ziua de naștere și pentru aniversare vechime în companie; Laptop și telefon de serviciu; -Decont lunar pentru abonament de fitness; Asigurare medicală privată; -Apa Kangen, fructe proaspete, cafea și gustări la birou; -Oportunităţi de carieră corespunzătoare succesului tău profesional și posibilități de promovare; -Mediu de lucru plăcut într-o echipă tânără şi dinamică; -Teambuilding-uri și alte evenimente de echipă; Program de lucru, la birou, de luni până vineri; Locație în centrul Brașovului. Descrierea companiei Oferim tuturor angajaților trainingul necesar pentru a putea atinge performanța maximă și răsplătim această performanță cu salarii atractive și sporuri motivante
-
Cerinte: Studii medii Experienta constituie un avantaj Disponibilitate pentru program de lucru fexibil Principale responsabilitati: Scanarea produselor si incasarea banilor de la clienti Orientare spre client si oferirea de consultanta Aprovizonarea cu marfa a rafturilor Oferta noastra: Un post sigur pe o perioada nedeterminata Program de lucru fexibil in ture Pachet salarial compus din salariu de baza, bonuri de masa,tichete cadou, bonusuri speciale, sporuri acordate confor legislatiei, pachete turistice pentru concediu cu reducere, posibilitatea de avansare in functie de performante. Persoanele interesate pot aplica utilizand adresa de email:
-
Suntem în căutarea unui specialist în epilare definitiva cu laserul! Câteva din responsabilitățile pe care le veti avea la locul de muncă Efectuarea tratamentelor de epilare definitivă cu laser conform standardelor noastre de calitate și siguranță. Consultarea clienților pentru a determina nevoile lor individuale și a le oferi recomandări personalizate. Asigurarea unei experiențe plăcute și profesionale pentru clienți, promovând încrederea și confortul acestora. Întreținerea echipamentelor și a spațiului de lucru pentru a asigura un mediu curat și sigur. Cerințele noastre sunt următoarele: * Certificare și experiență în epilarea definitivă cu laser curs cosmetica. ( constituie un avanstaj) * Abilități excelente de comunicare și abilitatea de a lucra cu clienții într-un mod empatic și profesionist. * Atent la detalii și abilitatea de a lucra într-un mediu dinamic. * Aprecierea pentru standardele ridicate de igienă și etică profesională. * Respectarea programului de lucru, timpilor de lucru si programarilor; * Respectarea procedurilor administrative ale companiei; * Crearea și editarea de conținut foto-video original pentru platformele Facebook, Instagram, TikTok Dacă considerați ca vă încadrați în cerințele noastra și sunteți pasionată de îngrijirea pielii și de a oferi servicii de calitate superioară clienților noștri, vă invităm să aplicați pentru acest post. Așteptăm cu nerăbdare să vă alăturați echipei noastre și să contribuiți la oferirea unor servicii excelente de epilare definitivă!
-
Suntem în căutarea unui specialist în epilare definitiva cu laserul! Câteva din responsabilitățile pe care le veti avea la locul de muncă Efectuarea tratamentelor de epilare definitivă cu laser conform standardelor noastre de calitate și siguranță. Consultarea clienților pentru a determina nevoile lor individuale și a le oferi recomandări personalizate. Asigurarea unei experiențe plăcute și profesionale pentru clienți, promovând încrederea și confortul acestora. Întreținerea echipamentelor și a spațiului de lucru pentru a asigura un mediu curat și sigur. Cerințele noastre sunt următoarele: * Certificare și experiență în epilarea definitivă cu laser curs cosmetica. ( constituie un avanstaj) * Abilități excelente de comunicare și abilitatea de a lucra cu clienții într-un mod empatic și profesionist. * Atent la detalii și abilitatea de a lucra într-un mediu dinamic. * Aprecierea pentru standardele ridicate de igienă și etică profesională. * Respectarea programului de lucru, timpilor de lucru si programarilor; * Respectarea procedurilor administrative ale companiei; * Crearea și editarea de conținut foto-video original pentru platformele Facebook, Instagram, TikTok Dacă considerați ca vă încadrați în cerințele noastra și sunteți pasionată de îngrijirea pielii și de a oferi servicii de calitate superioară clienților noștri, vă invităm să aplicați pentru acest post. Așteptăm cu nerăbdare să vă alăturați echipei noastre și să contribuiți la oferirea unor servicii excelente de epilare definitivă!
-
Angajam curieri cu sau fără experienta. *Glovo *Tazz * Orașe disponibile :Brasov, Iasi, Cluj, Bucuresti, Timisoara, Bacau. * Se poate lucra lucra si pe masina scuter bicicleta personala. *Venituri lunare între 2500 ai 7500 RON* Contract în funcție de preferințele curierului În prezent, oferim cele mai bune variante contractuale pentru curieri, redactate conform legislației în vigoare. În cazul în care ești indecis cu privire la opțiunea dorită, oferim consultanță cu privire la decizia pe care o vei lua. Nu ezita să ne contactezi pentru orice nelămurire posibilă. Contabilitatea veniturilor obținute Nu îți face griji! Colaborând cu noi, nu trebuie să declari veniturile sau să plătești taxele la final de an, deoarece ne vom ocupa noi de toate procedurile legale. Astfel, îți va rămâne mai mult timp liber pentru a te focusa pe ceea ce contează cu adevărat pentru tine. Taxele pe care le vom plăti sunt reținute automat din câștigurile realizate și vor fi virate către stat, conform contractului pe care dorești să îl utilizezi. Cerinte pentru livratori: ->varsta minima 18 ani ->smartphone conectat la internet (ios android) >seriozitate Beneficii pt soferi si livratori: ->discount la combustibil ->discount piese auto si manopera ->echipamente pt desfasurarea activitatii Nu este nevoie sa cunosti orasul, aplicatia te conduce Se asigura suport telefonic 24 24 prin intermediul dispeceratului nostru. Suport cu acomodarea in aplicatie. Pentru mai multe detalii, lasati un mesaj in privat sau la Telefon Whatsapp
-
Candidatul Ideal Comunicare: sunte i capabil/ă să comunica i clar i concis, atât în scris cât i verbal, i recuno ti faptul că pentru o bună comunicare trebuie să ti i să asculta i i să extrage i informa ia necesară. Leadership: vă asuma i responsabilitatea de a atinge obiectivele impuse i lua i initiativa fară ca să vi-i se spună ce trebuie să face i. Orientare spre rezolvarea problemelor: sunte i capabil/ă de a identifica i analiza o problemă existentă/poten ială i găsiti solu ii potrivite pentru fiecare situa ie în parte. Încredere: Vă cunoa te i punctele tari i ti i de ce sunte i capabil i ce pute i realia Flexibilitate: vă adapta i u or în func ie de situa ie i sunte i deschis către noi idei i persoane. Energetic: vă place să munci i i sunte i dispus să investi i timp i efort pentru a vă atinge obiectivele. Lucrul in echipă: vă place lucrul în echipă i de asemena pute i lucra indiviual Ordonat: nimeni nu se poate concentra dacă are obiecte și scule aruncate la întamplare. Descrierea jobului Beneficii: salariu atractiv tichete de masa contract de munca pe perioadă nedeterminată Descrierea companiei Compania MCA CONECT din BRASOV, face parte din grupul de firme MCA. Oferă servicii de instalare, a ușilor de garaj secționale, a ușilor secționale industriale, grilaje metalice, rulouri exterioare, diferite automatizări.
-
Iti dorești un job part-time Să castigi în plus fără vânzare de produse Să ai propria afacere la cheie online Să beneficiezi de reduceri substanțiale Dacă DA locul tău este alături de noi Voi fi alături de tine pas cu pas Lasă mi un mesaj si îți voi da detalii imediat ,in cel mai scurt timp posibil Cer și ofer seriozitate
-
S.C. COMPLEX SAMBATA SRL, cu sediul in Brasov, angajeaza AJUTOR BUCATAR si OSPATAR,pt detalii sunati la nr de telefon; .