Anunțuri
Locuri de munca Brasov Brasov Companii Disponibil din: 2020-06-25 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Brașov, Str. Stadionului, nr. 15 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4000 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor
-
Promovat
Angajam Montator subansamble la o fabrica din Brasov. CERINTE: - experienţă minim 1 an n montaj - studii medii (minim școala profesională) - disponibilitate de a lucra in 2 schimburi: 07:00-15:00 15:15-23:00 - cunoștiințe foarte bune de desen tehnic (citire desen, masurători cu șublerul, etc) RESPONSABILITATI: - asamblează elementele prin nituire și asamblare cu șuruburi, conform specificațiilor din documentația de lucru și a normelor tehnice 80T - trebuie să verifice dacă AMC - urile pe care urmează să le folosească sunt valabile din punct de vedere metrologic - identifică piesele defecte și pe cele care nu sunt conform documentelor de lucru BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - asigurare medicala - subventie la cantina - bonuri de masa in valoare de 30 lei - prima de productivitate, de prezenta - transport asigurat: Sacele, Brasov, Zarnesti, Rasnov, Codlea, Ghimbav, Sanpetru, Bod Colonie.
-
Promovat
Angajez curier in Brasov pentru preluari livrari curierat expres international (pentru UPS), colete mici, greutate maxim 30 kg; ideal experienta in curierat sau experienta in distributie locala in Brasov si jud. Brasov (spre exemplu food delivery, pharma sau distributie piese auto), sau fosti militari pensionati. Aproximativ 35 stopuri zilnic, program de lucru de luni pana vineri, maxim 9 ore pe zi, nu se lucreaza niciodata in weekend. Masina de serviciu sta la angajat dar nu se poate folosi in afara programului. Cei interesati va rog trimiteti CV pe publi24.ro; nu se face interviu telefonic. Cei care vor trimite CV vor fi invitati la interviu la sediul din Brasov in perioada 24-27 Mai. Pachetul salarial actual 3400 - 3600 RON net, urmatoarea majorare a salariului se va face in luna Sept 2024.
-
Promovat
SC Lisscom SRL angajeaza specialist service centrale termice
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Avem nevoie de vanzator pentru magazinul Relay si Hub din incinta Garii Brasov - daca doriti puteti sa va prezentati si la magazin. Full Time Salariu 2000 - 2600 RON pe lună Descrierea ofertei Cerințe: Minim 12 clase - preferabil; Disponibilitatea de a lucra in 2 schimburi si 2 weekend-uri pe luna; Experienta constituie un avantaj dar nu este necesara. Oferta de munca: Program de lucru full-time, în schimburi: schimbul 1 de la , schimbul 2 de la 14:00 - 20:00; Contract de muncă; Concedii conform legislației; Bonuri de masa in valoare de 600 de lei; Bonusuri de performanță; Salariul este cuprins intre 2000 - 2600 RON pe lună net Responsabilități: Sa asigure servirea clientilor; Sa asigure incasarea banilor de la clienti si efectuarea platilor catre clienti; Sa primeasca in mod corect numerarul pentru alimentarea casei; Sa semneze registrul de casa de primire a numerarului; Sa deschida si sa alimenteze casa; Sa puna in functiune casa de marcat si POS-ul; Sa participe activ la rezolvarea sarcinilor echipei; Sa fie cinstit, loial si disciplinat, dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact
-
Angajam kettista cu experienta , la fabrica de tricotaje in UZINA 2., Carfil, in Brasov Sunati la sau trimiteti cv la
-
Cautam un operator deservent de utilaje de constructii pentru a se alatura echipei noastre specializate in lucrarile de apa si canal. Experienta este obligatorie; Reprezinta un mare avantaj si permis categ. C NU ASIGUR CAZARE.
-
-
AKRO angajează Asistent Manager Cine suntem noi? AKRO este un brand românesc, prezent pe piață de peste 20 de ani într-un domeniu important: tratarea apei primare, dezinfecția apei cu raze UV, ozon și clorinare, sisteme de condiționare a instalațiilor. Promovăm grija pentru apă, calitatea premium și inovația, fiind ghidați de valorile Profesionalism, Durabilitate și Flexibilitate. Dacă ești o persoană organizată, atentă la detalii, ce manifești multă empatie în relațiile interpersonale, atunci vino în echipa noastră în rolul de: Asistent Manager. Misiunea postului: În acest rol vei contribui la buna gestionare a activităților administrative și de secretariat ale companiei. Vei lucra în subordinea Directorului General, alături de colegi din alte departamente. Durata contractului: nedeterminată Program de lucru: full time Locație: Birou, Brașov Ce vei face la AKRO: Te asiguri de buna desfășurare a activităților administrative: gestionarea corespondenței electronice, evidențelor suport pentru departamentele companiei, efectuarea comenzilor necesare. Asiguri fluxul de informații, documente și comunicare dintre departamentele companiei și către clienți sau furnizori. Îndeplinești sarcini ce țin de planificări ședințe, rezervări, publicare anunțuri, distribuirea internă a documentelor. Informezi în permanență Managerul General în legătură cu derularea proiectelor și finalizarea sarcinilor. Ce ne dorim de la tine: Deții excelente abilități de comunicare și relaționare cu personalul companiei, clienți și furnizori. Ești proactiv ă și să aibă capacitatea de organizare a timpului de lucru și a sarcinilor aferente. Ești o persoană atent ă la detalii, orientat ă către obținerea de rezultat și să manifeste dorință de învățare permanentă. Ai experiență de minim 1 an într-un post similar, bune cunoştinţe ale limbii engleze, operare în Microsoft Office. Noi îți oferim cu drag: Salariu fix, bonusuri de performanță și tichete de masă, asigurare medicală după finalizarea perioadei de probă Zile de concediu suplimentare în funcție de vechimea acumulată în firma noastră. Training specializat pentru a te dezvolta personal și profesional. Acces la o bibliotecă variată cu cărți de dezvoltare personală. Un mediu de lucru plăcut, alături de o echipă de profesioniști implicați. Pentru a ne asigura că alegem cel mai potrivit coleg sau cea mai potrivită colegă pentru echipa noastră, procesul de selecție se desfășoară în trei etape. Toate aplicațiile sunt confidențiale și numai candidații selectați vor fi contactați în maxim 14 zile de la data aplicării. Trimite CV-ul tău la adresa alăturată pentru a primi toate informațiile necesare: Pentru mai multe detalii despre activitatea noastră, te invităm să ne vizitezi pe site-ul: www.akro.ro Te așteptăm cu drag în echipa AKRO!
-
Căutăm o persoană muncitoare pentru lucrări de apă-canal Responsabilități: Montarea sistemelor de apă și canalizare noi; Colaborarea strânsă cu echipa pentru a asigura calitatea și siguranța lucrărilor; Abilitatea de a lucra sub presiune, gestionând eficient termene strânse și situații complexe. NU OFER CAZARE.
-
Suntem în căutarea unui instalator specializat în sisteme de apă și canalizare pentru a se alătura echipei noastre. Cerințe: - Experiență în instalarea și întreținerea sistemelor de apă si canalizare - Abilități excelente de diagnosticare și rezolvare a problemelor - Capacitarea de a lucra în echipă și de a respecta termenele limită - Certificare și cunoștințe tehnice relevante - Atitudine proactivă POST EXCLUSIV IN ORASUL BRASOV NU OFER CAZARE
-
Căutăm o persoană munctoare pentru lucrări de apă-canal Responsabilități: Montarea sistemelor de apă și canalizare noi; Colaborarea strânsă cu echipa pentru a asigura calitatea și siguranța lucrărilor; Abilitatea de a lucra sub presiune, gestionând eficient termene strânse și situații complexe. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul instalațiilor de apă canal; Capacitatea de a lucra eficient în echipă; POST EXLUSIV PE RAZA BRAȘOVULUI. NU OFER CAZARE.
-
Experienta obligatorie de 4 ani in proiectarea mobilierului la comanda
-
Căutăm electricieni în construcții (m w d) în Germania Muncitori calificați și necalificați Sepona GmbH este un prestator de serviciu de forță de muncă cu sediul principal în Leipzig, Germania. De 12 ani transmitem clienților noștrii cu succes muncitori calificați pe tot teritoriul Germaniei. Zona de lucru depinde de dorințele dumneavoastră. Cerințe: limba germană la nivel A2+ B1 abilitatea de a citi schema electrică de conexiuni în limba germană formare profesională finalizată ca electrician sau minim. 5 ani experiență pe șantierele germane (clădiri vechi și noi) montarea cablului sub tencuială instalarea iluminării instalarea prizelor și întrerupătoarelor cablarea tablourilor electrice fiabilitate punctualitate mașină permis de conducere cat. B Vă oferim: salariu de la 15,50 brutto pe oră + 8,50 netto pe oră (diurnă) contract de muncă pe perioadă nedeterminată concediu de odihnă până la 30 de zile, în funcție de vechime primă de vacanță și primă de Crăciun după 6 luni înregistrare (impozite, asigurări etc.) vă oferim îmbrăcăminte de lucru căutăm cazare pentru dvs. asistență pe durata angajării în limba română sau maghiară Dacă sunteți interesați, trimiteți-ne CV-ul dvs. sau sunați-ne: E-Mail: Telefon: +49 361 657 592 92
-
SC RIVOLI PROD SRL , CUI 19247460 , J08-2852-2006, cu sediul social in mun. Brasov , B-dul 15 Noiembrie 8, jud. Brasov , angajeaza "AJUTOR BUCATAR " , cod COR 941101 , 4 posturi Se ofera un salariu lunar brut de 3300 RON luna Sunati la telefon sau trimiteti CV pe email
-
SC MIYA MUSIC PERCUTIE SRL , cu sediul social in mun. Brasov , str. Fanionului nr. 9, biroul 2 , jud. Brasov , CUI 43449101 , J8 2707 2020 , angajeaza "MANAGER ACHIZITII" - cod C.O.R. 132448 . Se ofera un salariu brut lunar de 3300 RON Trmiteti Cv-uri sau sunati la telefon
-
Angajăm lucrăror comercial ptr magazin mixt La Doi Pași în zona Astra. program 8 ore zi 2 sch sch I 7-15 sch II 15-23 1 weechend lucrat unul liber,sărb legale liber ,prime sărbători,salariu 2.700 net,tichete de masă în valoare de 25 ron telef
-
Angajam confectioneri mecanici in Brasov. Salariu atractiv Program de munca de la 8-17
-
Pubul Csíki Sör din Brașov caută colegi faini și de încredere. Căutam: bucătar, ajutor bucătar, barman, ospătar, spălător vase.
-
Disponibil online
Content Copywriter - Blogger
Content Copywriter este o persoană care scrie texte pentru diverse scopuri de marketing și comunicare. Un content copywriter trebuie să fie capabil să creeze conținut original, captivant și relevant pentru publicul țintă. Realizarea diferitelor tipuri de prezentări pentru firme, produse și servicii. Administrarea paginilor de blog sau social media. Crearea de conținut scris pentru pagini de website Scrierea și publicarea de articole de blog. Scrierea și postarea de advertoriale comunicate de presă. Crearea de conținut scris pentru social media . Munca de research și analiză a domeniilor despre care scriem. Ce îți oferim? - Un salariu motivant, în funcție de experiență și performanță - Un mediu de lucru plăcut, dinamic și stimulativ - Oportunități de dezvoltare profesională și personală - Training-uri și cursuri de specializare - Bonusuri și beneficii (tichete de masă, abonament medical, team building, etc.) - Program flexibil, cu posibilitatea de lucru de acasă - Abonament sportiv si echipament de lucru Abia așteptăm să te cunoaștem!
-
Clinica Oftalmologica din Brasov cauta registrator medical . Cerințe: -Experiență: minim 1 an într-o poziție similară într-o clinică medicală (nu este obligatoriu) -Cunoștințe de operare PC (pachet Office, Internet) -Bune capacități de organizare -Persoană activă, dedicată, deschisă către dezvoltare profesională și personală -Abilități de comunicare și relaționare cu pacienții; -Nivel ridicat de seriozitate și implicare în responsabilitățile zilnice -Atenție la detalii Responsabilitati: -Intampina clientii care sosesc in clinica si le ofera informatiile solicitate, ii indruma catre cabinetul medical unde va avea loc consultatia investigatia; -Preia apelurile telefonice -Programeaza sau reprogrameaza pacientii la diferite consultatii investigatii -Incaseaza contravaloarea serviciilor medicale si completeaza facturi fiscale -Gestioneaza dosarele medicale, fisele si cererile pacientilor -Recomanda lentile si rame de ochelari pentru clientii care doresc sa isi faca comanda de ochelari
-
Candidatul Ideal: - Calificare de lacatus mecanic si experienta de minim 2-3 ani; - Cunostinte de baza tehnic mecanica teoretice conditie obligatorie; - Cunostinte bune de citire si interpretare scheme pneumatice si desen tehnic; - Cunostinte bune de mecanica si organe ansamblate; - Abilități de comunicare și lucru în echipă; - Atentie la detalii. Descrierea jobului: - Mentine linia de productie in parametri optimi de functionare, prin verificari zilnice mecanice. - Efectueaza interventii preventive conform planurilor de mentenanta preventive. - Efectueaza interventii corective in momentul in care linia este oprita accidental. - Comunica in timp util responsabilului mecanic, nivelul de piese de schimb din magazia de piese. - Propune imbunatatiri pe linia de productie. - Realizeaza intretinerea liniilor din fabrica din punct de vedere mecanic
-
Angajam modelator covrigi la unitatea noastră din Coresi Mall Brașov. Program de lucru : ture într-o săptămână 3 zile, următoarea sapt 4 zile, 12 ore pe zi. 2 weekend libere pe luna. Salariu atractiv, nu necesita experienta va învățăm noi. Avem nevoie de o persoana dinamica cu dorința de munca.
-
Spectra Professional UV Solutions este în căutarea unui profesionist dedicat și dornic să livreze soluții inovatoare clienților, care să se alăture echipei noastre în rolul de Agent vânzări B2B. De ce să vii la noi? De peste 10 ani, Spectra Professional UV Solutions oferă consultanță, echipamente și accesorii pentru dezinfecția apei, aerului și a suprafețelor Împreună cu echipa noastră, misiunea noastră este să oferim clienților noștri cele mai bune soluții UV pentru dezinfecția fiecărui mediu cu care se poate intra în contact. Credem în excelență operațională atunci când livrăm soluții la cele mai înalte standarde de calitate, dedicare permanentă, prin susținerea unui mediu orientat către găsirea de soluții creative și responsabilitate socială, folosind soluții ce nu provoacă daune și au impact pozitiv asupra mediului înconjurător. Află mai multe despre noi www.spectra.ro și pe paginile noastre de Linkedin și Facebook. Misiunea rolului este de a contribui direct la atingerea obiectivelor de vânzări, precum și la buna relaționare a companiei cu partenerii și clienții săi, urmând procedurile existente. Postul se află în subordinea Directorului General, alături de colegi din alte departamente. Durata contractului: nedeterminată Program de lucru: full time, cu prezență fizică la biroul din Brașov Responsabilitățile postului sunt: Prospectarea pieței, identificarea și contactarea potențialilor clienți. Evaluarea nevoilor, prezentarea și promovarea soluțiilor tehnice ale companiei. Operarea comenzilor către furnizori în sistemul intern CRM și livrarea acestora către clienții. Dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clienții existenți și noi. Îndeplinirea obiectivelor de vânzări și creșterea cotei de piață. Căutăm coleg ă care să: Aibă experiență de minim 2 ani în domeniul vânzărilor B2B de soluții tehnice (constituie un avantaj cele în domeniul HVAC). Cunoască limba engleză la nivel avansat, pentru a putea comunica eficient cu clienții și furnizorii noștri. Dețină abilități excelente de comunicare și negociere. Dorească să lucreze într-un mediu dinamic, având capacitatea de a gestiona simultan mai multe proiecte. Dețină permis categoria B pentru deplasările ocazionale la clienții noștri. Oferim: Un loc de muncă într-o companie solidă, care asigură un mediu de lucru plăcut, alături de o echipă de profesioniști implicați. Plan de integrare personalizat, training specializat pentru a-ți dezvolta cunoștințele în domeniul tehnologiei UV, condiții și instrumente de lucru moderne. Salariu fix, bonusuri de performanță și tichete de masă, asigurare medicală după finalizarea perioadei de probă. Zile de concediu suplimentare în funcție de vechimea acumulată în firma noastră. Acces la o bibliotecă variată cu cărți de dezvoltare personală. Pentru a ne asigura că alegem cel mai potrivit coleg sau cea mai potrivită colegă pentru echipa noastră, procesul de selecție se desfășoară în trei etape. Toate aplicațiile sunt confidențiale și numai candidații selectați vor fi contactați în maxim 14 zile de la data aplicării. Trimite CV-ul tău la adresa alăturată pentru a primi toate informațiile necesare: Vino alături de noi, în echipa SPECTRA!