Oferte locuri de munca Brasov Brasov • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Brașov, Str. Stadionului, nr. 15 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4000 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Asigurare de sănătate privată garantată Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor
-
Promovat
Angajam Muncitori constructii (lacatuserie si finisaje) in Brasov. CERINTE: - experienta ca dulgher, fierar, zidar, finisor, lacatus mecanic, slefuitor metale - domiciliu in Brasov sau in zonele invecinate BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - abonament medical - decontarea transportului - bonuri de masa in valoare de 30 lei - perioada contractuala nedeterminata
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Brașov, Calea București, nr. 112 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Asigurare de sănătate privată garantată Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat
-
Promovat
Descriere Firma romaneasca cu experienta din anul 2008 in activitati de montaj/demontaj schele industriale si izolatii industriale in rafinarii, combinate petrochimice, otelarii ofera locuri de munca in Belgia si Olanda pentru: - schelari/muncitori necalificatipentru activitatea de montaj/demontaj schele industriale; - izolatori (vata+tabla) pentru activitatea de izolatii industriale. Beneficii: - perioada de invatare/pregatire practica cu instructori autorizati; - posibilitati de perfectionare si avansare; - contracte de munca pe termen lung; - echipamente profesionale de munca, verificate si certificate; - transport gratuit Romania - Belgia si retur cu autovehiculele firmei; - transport zilnic gratuit de la cazare la locul de munca cu masinile firmei; - siguranta in munca; - salarizare in functie de experienta, performanta; Dorim seriozitate! Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne apelati la numar de telefon: 0731.043.257 sau 0725.546.400.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cautam un operator deservent de utilaje de constructii pentru a se alatura echipei noastre specializate in lucrarile de apa si canal. Experienta este obligatorie; Reprezinta un mare avantaj si permis categ. C NU ASIGUR CAZARE.
-
-
Angajez pentru program part-time, week-end, sofer taxi.Asiguram asistenta obtinere atestat taxi. Detalii : Dacia Logan 2018, Chevrolet Aveo. Doar student sau pensionar sau part-time Vârsta 21-70 ani Permis cat B minim 2 ani vechime 20 ore / săptămână , program flexibil.
-
-
Firma instalatii ,angajeaza : - instalatori Firma executa - instalatii încalziri CT, instalatii sanitare , - instalatii incendiu - instalatii ventilatii - bransamente apa,canal,gaz , extinderi conducte Se cere - seriozitate - 8ore /5zile pe saptamîna L- V. - Salariu intre 4000 6000 lei NET - Bonuri de masa - ore suplimentare platite separat - permis de conducere - bonus Pentru jud.Brasov Mai multe detalii Tel NU sunati sau trimiteti mesaje inutil daca nu sunteti interesati
-
Angajăm frizeri frizerițe !!! Suntem în căutare de frizeri talentați și experimentați!! Salariu atractiv! la procent sau salariu fix plus procent! Dacă te crezi o persoană dinamică, experimentată și cu zâmbetul pe buze te așteptam în echipa noastră! Cerințe Minim 1 an experiență! Seriozitate și punctualitate! Capacitate de integrare într-un colectiv! Se lucreaza în 2 ture cu posibilitatea de a lucra suplimentar! Salonul se află in zona Tractoru, BRASOV! Cu un vad foarte bun! Pentru mai multe detalii și informații sunați la numarul afișat! Vă așteptăm la interviu!
-
Oferta de angajare part- time pentru cei pasionat de domeniul auto si doresc să învețe sa lucreze in domeniul comertului si intretinerii autoturismelor hybrid Iată câteva informații importante care sa te ajute sa iti dai sema in ce loc te vei angaja Cerințe de bază: Permis de conducere. Deținerea unui permis de conducere este esențială, deoarece activitățile implică mișcarea și manipularea autoturismelor. Indemanare și dorință de a învăța. Nu este necesară experiența anterioară în domeniul auto, dar este important să ai aptitudini pentru lucrul manual și dorința de a învăța. Orar flexibil Faptul că firma are un program non-stop și oferă flexibilitate în alegerea zilei și a intervalului orar. Acest aspect poate fi un avantaj pentru candidați care au nevoie de un program variabil in functie de nevoile lor. Profilul ideal al angajatului part-time Personalul militar care lucrează în schimburi poate găsi această oportunitate atractivă ca un job part-time suplimentar. Cu ocazia aceasta isi poate servisa si intretine masina la costuri foarte mici. Elevii aflați în ultimul an de liceu sau facultate ar putea beneficia de experiența de lucru și de veniturile suplimentare oferite de această poziție. Salariu adaptat oricaror nevoi. Faptul că salariul variază în funcție de volumul de muncă și gradul de dificultate este un stimulent grozav pentru angajați dispusi la efort suplimentar pentru castiguri mai mari si pentru a-si dezvolta abilitățil tehnice si profesionale specifice noilor tipuri de masini hybrid si electrice. Oportunități de dezvoltare profesională: Exista in cadrul firmei o persoana cu o vechime de peste 31 ani in domeniul auto si peste 16 ani in domeniul autoturismelor hybrid. O astfel de persoana poate specializa si invata noii angajați sa devina buni profesionisti iar acest aspect este unul foarte valoros pentru viitorul lor profesional si material. Dedicare și inițiativă: Incurajez candidații să fie dedicați și să arate inițiativă în munca lor. Cei care preiau proiecte mai complexe și le duc la bun sfârșit pot progresa în carieră și pot câștiga mai multi bani prestand o munca usoara. . În concluzie, această ofertă de angajare poate fi atractivă pentru candidați care iubesc mașinile și sunt dispuși să învețe și să lucreze în acest domeniu mai ales ca domeniu vanzarii si intretinerii autoturismelor hybrid, domeniu ce este in continua ascensiune si va mai fi multi ani de acum inainte. Este important, in scris sau la telefon să subliniați avantajele pe care le oferiți și să căutați sa fiti onesti cu voi chiar daca impartasiti cu si noi pasiunea pentru autoturisme. Iti multumesc ca ai citit acest anunt pentru ca stiu ca cele scrise mai sus te va ajuta sa iei decizia cea mai buna, indiferent care ar fi ea. Succes in tot ceea ce faci!
-
Benzinăria Petrom, situată în Brasov, Calea București nr 110 ,angajează: * Casier Îți oferim: Un loc de munca stabil Se lucrează program de 12 24,12 48 Salariul fix și bonuri de masa Suplimentar se platesc: Ore de Weekend - 15% Ore sărbători legale - 100% Ore suplimentare - 200% Prime de sărbători Cerințe minime: Seriozitate și atitudine pozitivă; Responsabilitate și corectitudine; Persoana energică, amabilă, eficientă; Detalii in mesaj privat
-
Căutăm colegă nouă pentru micuța băcănie pe care deținem! Punct de lucru: Cartierul Tractoru Program în ture ce îți oferă și timp liber pentru familie: Se lucrează 2 zile de la 9 la 21, iar următoarele 2 zile sunt libere Salariu 3000 lei (net) + 600 lei (Bonuri de masă) Primă de Paște și Crăciun Experiența în domeniu constituie un avantaj! Activitatea presupune: vânzare, feliat, așezat la raft și curățenie Ce spui, poți fi tu persoana pe care o căutăm? Îți dorești un loc de muncă sigur? Dacă ești interesat și crezi că e locul de muncă potrivit pentru tine, te aștept să ne auzim la telefon sau pe whatsapp .
-
Angajăm vânzătoare pentru magazin alimentar non-stop Puncte de lucru: Uzina 2 Program în ture ce îți oferă și timp liber pentru familie: - o săptămână schimbul 2 de luni- sâmbătă 5 ore, duminică 12 ore - o săptămână schimbul 3 ture de 12 ore lucrate cu 36 ore libere Salariu net 3500 lei (net) Ulterior, în funcție de experiență, seriozitate sau implicare, acesta poate fi renegociat Experiența în vânzări constituie un avantaj, este necesară! Ce spui, poți fi tu persoana pe care o căutăm? Îți dorești un loc de muncă sigur? Dacă ești interesat și crezi că e locul de muncă potrivit pentru tine, te aștept să ne auzim la telefon sau pe whatsapp .
-
Se caută: Șef producție Contabil Mecanic utilaje Se cere: -seriozitate și dorința de a avea un loc de muncă stabil -experiența în fabrică constituie un avantaj la negocierea salarială, dar nu este obligatorie -respectarea regulilor interioare ale fabricii Se oferă: -program de lucru în 2 schimburi luni-vineri Se lucrează o săptămână de la 06:30-15:00, o săptămână de la 06:30-17:00 -transport asigurat (Brașov, Uzina 2, Săcele, Purcăreni, Budila, Târlungeni) -salariu motivant, încă de la începutul colaborării, negociat individual la interviu -contract de muncă pe perioadă nedeterminată Ce spui, poți fi tu persoana pe care o căutăm? Îți dorești un loc de muncă sigur? Dacă ești interesat și crezi că e locul de muncă potrivit pentru tine, trimite-mi un CV, te aștept să ne auzim la telefon sau pe whatsapp .
-
AKRO angajează Asistent Manager Cine suntem noi? AKRO este un brand românesc, prezent pe piață de peste 20 de ani într-un domeniu important: tratarea apei primare, dezinfecția apei cu raze UV, ozon și clorinare, sisteme de condiționare a instalațiilor. Promovăm grija pentru apă, calitatea premium și inovația, fiind ghidați de valorile Profesionalism, Durabilitate și Flexibilitate. Dacă ești o persoană organizată, atentă la detalii, ce manifești multă empatie în relațiile interpersonale, atunci vino în echipa noastră în rolul de: Asistent Manager. Misiunea postului: În acest rol vei contribui la buna gestionare a activităților administrative și de secretariat ale companiei. Vei lucra în subordinea Directorului General, alături de colegi din alte departamente. Durata contractului: nedeterminată Program de lucru: full time Locație: Birou, Brașov Ce vei face la AKRO: Te asiguri de buna desfășurare a activităților administrative: gestionarea corespondenței electronice, evidențelor suport pentru departamentele companiei, efectuarea comenzilor necesare. Asiguri fluxul de informații, documente și comunicare dintre departamentele companiei și către clienți sau furnizori. Îndeplinești sarcini ce țin de planificări ședințe, rezervări, publicare anunțuri, distribuirea internă a documentelor. Informezi în permanență Managerul General în legătură cu derularea proiectelor și finalizarea sarcinilor. Ce ne dorim de la tine: Deții excelente abilități de comunicare și relaționare cu personalul companiei, clienți și furnizori. Ești proactiv ă și să aibă capacitatea de organizare a timpului de lucru și a sarcinilor aferente. Ești o persoană atent ă la detalii, orientat ă către obținerea de rezultat și să manifeste dorință de învățare permanentă. Ai experiență de minim 1 an într-un post similar, bune cunoştinţe ale limbii engleze, operare în Microsoft Office. Noi îți oferim cu drag: Salariu fix, bonusuri de performanță și tichete de masă, asigurare medicală după finalizarea perioadei de probă Zile de concediu suplimentare în funcție de vechimea acumulată în firma noastră. Training specializat pentru a te dezvolta personal și profesional. Acces la o bibliotecă variată cu cărți de dezvoltare personală. Un mediu de lucru plăcut, alături de o echipă de profesioniști implicați. Pentru a ne asigura că alegem cel mai potrivit coleg sau cea mai potrivită colegă pentru echipa noastră, procesul de selecție se desfășoară în trei etape. Toate aplicațiile sunt confidențiale și numai candidații selectați vor fi contactați în maxim 14 zile de la data aplicării. Trimite CV-ul tău la adresa alăturată pentru a primi toate informațiile necesare: Pentru mai multe detalii despre activitatea noastră, te invităm să ne vizitezi pe site-ul: www.akro.ro Te așteptăm cu drag în echipa AKRO!
-
Căutăm o persoană muncitoare pentru lucrări de apă-canal Responsabilități: Montarea sistemelor de apă și canalizare noi; Colaborarea strânsă cu echipa pentru a asigura calitatea și siguranța lucrărilor; Abilitatea de a lucra sub presiune, gestionând eficient termene strânse și situații complexe. NU OFER CAZARE.
-
Suntem în căutarea unui instalator specializat în sisteme de apă și canalizare pentru a se alătura echipei noastre. Cerințe: - Experiență în instalarea și întreținerea sistemelor de apă si canalizare - Abilități excelente de diagnosticare și rezolvare a problemelor - Capacitarea de a lucra în echipă și de a respecta termenele limită - Certificare și cunoștințe tehnice relevante - Atitudine proactivă POST EXCLUSIV IN ORASUL BRASOV NU OFER CAZARE
-
Căutăm o persoană munctoare pentru lucrări de apă-canal Responsabilități: Montarea sistemelor de apă și canalizare noi; Colaborarea strânsă cu echipa pentru a asigura calitatea și siguranța lucrărilor; Abilitatea de a lucra sub presiune, gestionând eficient termene strânse și situații complexe. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul instalațiilor de apă canal; Capacitatea de a lucra eficient în echipă; POST EXLUSIV PE RAZA BRAȘOVULUI. NU OFER CAZARE.
-
Experienta obligatorie de 4 ani in proiectarea mobilierului la comanda
-
Căutăm electricieni în construcții (m w d) în Germania Muncitori calificați și necalificați Sepona GmbH este un prestator de serviciu de forță de muncă cu sediul principal în Leipzig, Germania. De 12 ani transmitem clienților noștrii cu succes muncitori calificați pe tot teritoriul Germaniei. Zona de lucru depinde de dorințele dumneavoastră. Cerințe: limba germană la nivel A2+ B1 abilitatea de a citi schema electrică de conexiuni în limba germană formare profesională finalizată ca electrician sau minim. 5 ani experiență pe șantierele germane (clădiri vechi și noi) montarea cablului sub tencuială instalarea iluminării instalarea prizelor și întrerupătoarelor cablarea tablourilor electrice fiabilitate punctualitate mașină permis de conducere cat. B Vă oferim: salariu de la 15,50 brutto pe oră + 8,50 netto pe oră (diurnă) contract de muncă pe perioadă nedeterminată concediu de odihnă până la 30 de zile, în funcție de vechime primă de vacanță și primă de Crăciun după 6 luni înregistrare (impozite, asigurări etc.) vă oferim îmbrăcăminte de lucru căutăm cazare pentru dvs. asistență pe durata angajării în limba română sau maghiară Dacă sunteți interesați, trimiteți-ne CV-ul dvs. sau sunați-ne: E-Mail: Telefon: +49 361 657 592 92
-
SC MIYA MUSIC PERCUTIE SRL , cu sediul social in mun. Brasov , str. Fanionului nr. 9, biroul 2 , jud. Brasov , CUI 43449101 , J8 2707 2020 , angajeaza "MANAGER ACHIZITII" - cod C.O.R. 132448 . Se ofera un salariu brut lunar de 3300 RON Trmiteti Cv-uri sau sunati la telefon
-
Angajăm lucrăror comercial ptr magazin mixt La Doi Pași în zona Astra. program 8 ore zi 2 sch sch I 7-15 sch II 15-23 1 weechend lucrat unul liber,sărb legale liber ,prime sărbători,salariu 2.700 net,tichete de masă în valoare de 25 ron telef
-
SPARTAN BRASOV caută colegi pentru locațiile din Mall Coresi și Bartolomeu (Stadionului). Detalii la pentru locația din Coresi Detalii la pentru locația din Bartolomeu (Stadionului)