Anunțuri
Locuri de munca Brasov Brasov Disponibil din: 2022-03-23-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam Instalator cu experienta in : -instalatii sanitare, apa, canal, gaz -instalatii de incalzire -instalatii de climatizare Permis auto constituie un avantaj Se ofera drepturi salariale corespunzatoare pregatirii si contributiei la executarea lucrarilor
-
Promovat
Firma de constructii din Brasov angajez dulgher zidar finisor pe perioada nedeterminata in urmatoarele conditii: - salariu atractiv - program de lucru avantajos, pana in ora 17 - transport asigurat Cerinte: - persoana serioasa, muncitoare - sa nu consume bauturi alcoolice - de preferat, dar nu obligatoriu : permis categoria B Rel la tel :
-
Promovat
Hai în echipa Sergiana ! Angajam OSPATAR Dacă ești o persoană: - responsabilă, organizată; - cu abilități foarte bune de comunicare; - cunoscătoare a unei limbi de circulație internaționala; - cu experiență relevantă în domeniu; Pe lângă salariul , noi îți oferim: - bonuri de masă; - procent din vânzări - bonus de recomandare personal - spor de fidelitate; - abonament de sănătate la o clinică privată. - decontare abonament sala de sport. Îți oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv. Dacă ești dornic (ă) să îți asumi responsabilitățile acestui rol, te invit să ne trimiți CV-ul tău. Mai multe detalii: 0725594472
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Brașov, str. Avram Iancu, nr. 62 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Asigurare de sănătate privată garantată Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale Asiguri o atmosferă placută, orientată spre client Gestionezi cu amabilitate reclamaţiile și întrebările clienţilor, conform regulilor şi procedurilor interne Kaufland Gestionezi produsele returnate de clienți, respectând procedurile interne Efectuezi plata garanțiilor Kaufland către clienți
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Benzinăria Petrom, situată în Brasov, Calea București nr 110 ,angajează: * Casier Îți oferim: Un loc de munca stabil Se lucrează program de 12 24,12 48 Salariul fix și bonuri de masa Suplimentar se platesc: Ore de Weekend - 15% Ore sărbători legale - 100% Ore suplimentare - 200% Prime de sărbători Cerințe minime: Seriozitate și atitudine pozitivă; Responsabilitate și corectitudine; Persoana energică, amabilă, eficientă; Detalii in mesaj privat
-
Căutăm colegă nouă pentru micuța băcănie pe care deținem! Punct de lucru: Cartierul Tractoru Program în ture ce îți oferă și timp liber pentru familie: Se lucrează 2 zile de la 9 la 21, iar următoarele 2 zile sunt libere Salariu 3000 lei (net) + 600 lei (Bonuri de masă) Primă de Paște și Crăciun Experiența în domeniu constituie un avantaj! Activitatea presupune: vânzare, feliat, așezat la raft și curățenie Ce spui, poți fi tu persoana pe care o căutăm? Îți dorești un loc de muncă sigur? Dacă ești interesat și crezi că e locul de muncă potrivit pentru tine, te aștept să ne auzim la telefon sau pe whatsapp .
-
Angajăm vânzătoare pentru magazin alimentar non-stop Puncte de lucru: Uzina 2 Program în ture ce îți oferă și timp liber pentru familie: - o săptămână schimbul 2 de luni- sâmbătă 5 ore, duminică 12 ore - o săptămână schimbul 3 ture de 12 ore lucrate cu 36 ore libere Salariu net 3500 lei (net) Ulterior, în funcție de experiență, seriozitate sau implicare, acesta poate fi renegociat Experiența în vânzări constituie un avantaj, este necesară! Ce spui, poți fi tu persoana pe care o căutăm? Îți dorești un loc de muncă sigur? Dacă ești interesat și crezi că e locul de muncă potrivit pentru tine, te aștept să ne auzim la telefon sau pe whatsapp .
-
Se caută: Șef producție Contabil Mecanic utilaje Se cere: -seriozitate și dorința de a avea un loc de muncă stabil -experiența în fabrică constituie un avantaj la negocierea salarială, dar nu este obligatorie -respectarea regulilor interioare ale fabricii Se oferă: -program de lucru în 2 schimburi luni-vineri Se lucrează o săptămână de la 06:30-15:00, o săptămână de la 06:30-17:00 -transport asigurat (Brașov, Uzina 2, Săcele, Purcăreni, Budila, Târlungeni) -salariu motivant, încă de la începutul colaborării, negociat individual la interviu -contract de muncă pe perioadă nedeterminată Ce spui, poți fi tu persoana pe care o căutăm? Îți dorești un loc de muncă sigur? Dacă ești interesat și crezi că e locul de muncă potrivit pentru tine, trimite-mi un CV, te aștept să ne auzim la telefon sau pe whatsapp .
-
AKRO angajează Asistent Manager Cine suntem noi? AKRO este un brand românesc, prezent pe piață de peste 20 de ani într-un domeniu important: tratarea apei primare, dezinfecția apei cu raze UV, ozon și clorinare, sisteme de condiționare a instalațiilor. Promovăm grija pentru apă, calitatea premium și inovația, fiind ghidați de valorile Profesionalism, Durabilitate și Flexibilitate. Dacă ești o persoană organizată, atentă la detalii, ce manifești multă empatie în relațiile interpersonale, atunci vino în echipa noastră în rolul de: Asistent Manager. Misiunea postului: În acest rol vei contribui la buna gestionare a activităților administrative și de secretariat ale companiei. Vei lucra în subordinea Directorului General, alături de colegi din alte departamente. Durata contractului: nedeterminată Program de lucru: full time Locație: Birou, Brașov Ce vei face la AKRO: Te asiguri de buna desfășurare a activităților administrative: gestionarea corespondenței electronice, evidențelor suport pentru departamentele companiei, efectuarea comenzilor necesare. Asiguri fluxul de informații, documente și comunicare dintre departamentele companiei și către clienți sau furnizori. Îndeplinești sarcini ce țin de planificări ședințe, rezervări, publicare anunțuri, distribuirea internă a documentelor. Informezi în permanență Managerul General în legătură cu derularea proiectelor și finalizarea sarcinilor. Ce ne dorim de la tine: Deții excelente abilități de comunicare și relaționare cu personalul companiei, clienți și furnizori. Ești proactiv ă și să aibă capacitatea de organizare a timpului de lucru și a sarcinilor aferente. Ești o persoană atent ă la detalii, orientat ă către obținerea de rezultat și să manifeste dorință de învățare permanentă. Ai experiență de minim 1 an într-un post similar, bune cunoştinţe ale limbii engleze, operare în Microsoft Office. Noi îți oferim cu drag: Salariu fix, bonusuri de performanță și tichete de masă, asigurare medicală după finalizarea perioadei de probă Zile de concediu suplimentare în funcție de vechimea acumulată în firma noastră. Training specializat pentru a te dezvolta personal și profesional. Acces la o bibliotecă variată cu cărți de dezvoltare personală. Un mediu de lucru plăcut, alături de o echipă de profesioniști implicați. Pentru a ne asigura că alegem cel mai potrivit coleg sau cea mai potrivită colegă pentru echipa noastră, procesul de selecție se desfășoară în trei etape. Toate aplicațiile sunt confidențiale și numai candidații selectați vor fi contactați în maxim 14 zile de la data aplicării. Trimite CV-ul tău la adresa alăturată pentru a primi toate informațiile necesare: Pentru mai multe detalii despre activitatea noastră, te invităm să ne vizitezi pe site-ul: www.akro.ro Te așteptăm cu drag în echipa AKRO!
-
Căutăm o persoană muncitoare pentru lucrări de apă-canal Responsabilități: Montarea sistemelor de apă și canalizare noi; Colaborarea strânsă cu echipa pentru a asigura calitatea și siguranța lucrărilor; Abilitatea de a lucra sub presiune, gestionând eficient termene strânse și situații complexe. NU OFER CAZARE.
-
Suntem în căutarea unui instalator specializat în sisteme de apă și canalizare pentru a se alătura echipei noastre. Cerințe: - Experiență în instalarea și întreținerea sistemelor de apă si canalizare - Abilități excelente de diagnosticare și rezolvare a problemelor - Capacitarea de a lucra în echipă și de a respecta termenele limită - Certificare și cunoștințe tehnice relevante - Atitudine proactivă POST EXCLUSIV IN ORASUL BRASOV NU OFER CAZARE
-
Căutăm o persoană munctoare pentru lucrări de apă-canal Responsabilități: Montarea sistemelor de apă și canalizare noi; Colaborarea strânsă cu echipa pentru a asigura calitatea și siguranța lucrărilor; Abilitatea de a lucra sub presiune, gestionând eficient termene strânse și situații complexe. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul instalațiilor de apă canal; Capacitatea de a lucra eficient în echipă; POST EXLUSIV PE RAZA BRAȘOVULUI. NU OFER CAZARE.
-
Experienta obligatorie de 4 ani in proiectarea mobilierului la comanda
-
Căutăm electricieni în construcții (m w d) în Germania Muncitori calificați și necalificați Sepona GmbH este un prestator de serviciu de forță de muncă cu sediul principal în Leipzig, Germania. De 12 ani transmitem clienților noștrii cu succes muncitori calificați pe tot teritoriul Germaniei. Zona de lucru depinde de dorințele dumneavoastră. Cerințe: limba germană la nivel A2+ B1 abilitatea de a citi schema electrică de conexiuni în limba germană formare profesională finalizată ca electrician sau minim. 5 ani experiență pe șantierele germane (clădiri vechi și noi) montarea cablului sub tencuială instalarea iluminării instalarea prizelor și întrerupătoarelor cablarea tablourilor electrice fiabilitate punctualitate mașină permis de conducere cat. B Vă oferim: salariu de la 15,50 brutto pe oră + 8,50 netto pe oră (diurnă) contract de muncă pe perioadă nedeterminată concediu de odihnă până la 30 de zile, în funcție de vechime primă de vacanță și primă de Crăciun după 6 luni înregistrare (impozite, asigurări etc.) vă oferim îmbrăcăminte de lucru căutăm cazare pentru dvs. asistență pe durata angajării în limba română sau maghiară Dacă sunteți interesați, trimiteți-ne CV-ul dvs. sau sunați-ne: E-Mail: Telefon: +49 361 657 592 92
-
SC MIYA MUSIC PERCUTIE SRL , cu sediul social in mun. Brasov , str. Fanionului nr. 9, biroul 2 , jud. Brasov , CUI 43449101 , J8 2707 2020 , angajeaza "MANAGER ACHIZITII" - cod C.O.R. 132448 . Se ofera un salariu brut lunar de 3300 RON Trmiteti Cv-uri sau sunati la telefon
-
Angajăm lucrăror comercial ptr magazin mixt La Doi Pași în zona Astra. program 8 ore zi 2 sch sch I 7-15 sch II 15-23 1 weechend lucrat unul liber,sărb legale liber ,prime sărbători,salariu 2.700 net,tichete de masă în valoare de 25 ron telef
-
SPARTAN BRASOV caută colegi pentru locațiile din Mall Coresi și Bartolomeu (Stadionului). Detalii la pentru locația din Coresi Detalii la pentru locația din Bartolomeu (Stadionului)
-
Angajam confectioneri mecanici in Brasov. Salariu atractiv Program de munca de la 8-17
-
Pubul Csíki Sör din Brașov caută colegi faini și de încredere. Căutam: bucătar, ajutor bucătar, barman, ospătar, spălător vase.
-
Disponibil online
Content Copywriter - Blogger
Content Copywriter este o persoană care scrie texte pentru diverse scopuri de marketing și comunicare. Un content copywriter trebuie să fie capabil să creeze conținut original, captivant și relevant pentru publicul țintă. Realizarea diferitelor tipuri de prezentări pentru firme, produse și servicii. Administrarea paginilor de blog sau social media. Crearea de conținut scris pentru pagini de website Scrierea și publicarea de articole de blog. Scrierea și postarea de advertoriale comunicate de presă. Crearea de conținut scris pentru social media . Munca de research și analiză a domeniilor despre care scriem. Ce îți oferim? - Un salariu motivant, în funcție de experiență și performanță - Un mediu de lucru plăcut, dinamic și stimulativ - Oportunități de dezvoltare profesională și personală - Training-uri și cursuri de specializare - Bonusuri și beneficii (tichete de masă, abonament medical, team building, etc.) - Program flexibil, cu posibilitatea de lucru de acasă - Abonament sportiv si echipament de lucru Abia așteptăm să te cunoaștem!
-
Salonul Posh Beauty Clinique isi mareste echipa! Se închiriaza post de coafor la pretul de 150 Adresa: Strada Popa Sapca nr 8 Contacteaza-ne pentru mai multe detali!
-
TRIGO, lider mondial in oferirea de servicii de calitate in domeniul automotive, angajeaza in BRASOV controlori de calitate: CE TREBUIE SA FACI? Sa controlezi piesele conform unei instructiuni de lucru. UNDE O SA LUCREZI? Noi suntem prezenti in toate fabricile mari din Brasov. CATE SCHIMBURI? 3 sau 4 schimburi (depinde de fabrica unde lucrezi) CE ESTE NEVOIE? Atentie la detalii; Atentia concentrata si distributiva bine dezvoltate; Flexibilitate; Experienta in domeniul Automotive constituie un avantaj. CE OFERIM? Salariu pana la 3000 lei net, cu sporuri si bonusuri; Tichete de masa de 35 lei zi; Asigurare de sanatate full (consultatii, analize, RMN, CT etc); Prime de Paste si Craciun; Bonus recomanda un prieten- 1000 lei; Transport asigurat. Pentru informatii suplimentare:
-
suntem în căutare de frizeri frizerite PENTRU A SE ALĂTURA ECHIPEI NOASTRE BARBERHOOD AFI BRASOV DACA AI EXPERIENTÄ IN DOMENIU ȘI ÎŢI DOREȘTI SA LUCREZI ÎNTR-UN MEDIU PLACUT, ATUNCI ACEASTA ESTE O OPORTUNITATE PE CARE NU O POȚI RATA. CERINTE: EXPERIENTÄ MINIMA DE 2 ANI ÎN DOMENIU. DEMONSTRAND ABILITĂŢI ŞI CUNOŞTINŢE SOLIDE. PROFESIONALISM ŞI ATENŢIE LA DETALII ÎN TOATE ASPECTELE MUNCII TALE. CAPACITATEA DE A OFERI SERVICII COSMETICE DE CALITATE. CU ATENŢIE LA NEVOILE CLIENTILOR NOŞTRI. ABILITĂŢI DE COMUNICARE ȘI RELATIONARE EXCELENTE PENTRU A ASIGURA O EXPERIENŢĂ PLĂCUTĂ ȘI CONFORTABILĂ PENTRU CLIENŢI. DIPLOMA SAU CERTIFICAT ÎN DOMENIU ESTE UN AVANTAJ, DAR NU ESTE OBLIGATORIU. HAI IN ECHIPA NOASTRĂ!
-
Disponibil online
Asistent Virtual Fully Remote - doar sambata ORI vineri + sambata
Se cauta Asistent Virtual pentru a lucra de acasa DOAR vineri si sambata ORI doar sambata in functie de disponibilitatea dumneavoastra, in programul 14:00 - 22:00. Avem flexibilitate in alegerea zilei de vineri, in functie de cum doriti, puteti alege sa lucrati: - sambata + fiecare vineri - sambata + 2 vineri pe luna - ori doar sambata Plata este 125 RON pe zi, banii se primesc saptamanal in orice cont personal bancar. Cerinte: - a comunica in Engleza vorbit + scris nivel C1 - a dispune de propriul calculator si conexiune la internet Responsabilitati: - asistarea clientilor prin emailuri - a te ocupa de comunicarea corecta intre departamentul tehnic si departamentele care ofera servicii - introducerea si gestionarea tichetelor de support Se ofera training-ul necesar. Pozitia e pe perioada nederminata, se prefera pe termen lung.