Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Bucuresti Persoane Disponibil imediat Disponibil din: 2021-04-05

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 2

    Sudori si muncitori la conducte in Germania

    Firma din Germania angajeaza 2 sudori (sudare autogena) si pana la 6 muncitori la conducte (pipe workers). Loc de munca: Virburg. Salariu net: min 12 eur ora Plata: in data de 15 Ora de lucru: 56 ore pe saptamana Cazare asigurata de catre firma. Trasnport zilnic la santier si inapoi la locul de cazare: asigurat. Sentierul este pe termen lung. Afara de limba romana, limba germana (sau engleza) reprezenta un avantaj. WHATSAPP ESTE OBLIGATORIU!

  • 7

    Angajam instalatori gaze,termice si sanitare si sudori

    Societate instalatii angajaza instalatori gaze, termice sanitare si sudori teava. Salariul atractiv, functie de experienta. Permis conducere cat B, reprezinta un avantaj

  • 5

    Uber - bolt

    Firma autorizata ARR, cautam soferi cu auto propriu, pentru colaborare in transport alternativ (UBER, BOLT) Daca ai permis si masina poți deveni șofer partener Uber Bolt, fără bătăi de cap cu firma , acte , taxe și impozite. Noi ne vom ocupa de absolut tot ce ai nevoie pentru a lucra fără nici o grija si în condiții 100% legale. Comision firma 10% Cerinte obligatorii pentru a va incadra: varsta minima 21 de ani vechime permis minim 2 ani cazier judiciar curat atestat transport alternativ (daca nu aveti, va putem ajuta cu scolarizarea si obtinerea acestuia de la ARR) Toate documentele se obtin in regim de urgenta

  • 4

    Locuri de munca in santiere navale si service auto

    Santiere navale : - tamplari mobilier yachturi 14 - 16 Eur ora - NET - lacatusi confectii metalice montaj carene nave - yachturi , 15 -16 Eur ora NET - Sudori aluminiu , yachturi , cu certificate de sudura 131 , 16-17 Eur ora NET Service auto : - mecanici , vopsitori , tinichigii , pregatitori - auto camione remorci - 14 - 17 Eur ora NET Pentru toate locurile de munca se cere : Experienta de min 3 ani , in meserie . Cunostinte limba engleza germana , nivel mediu . Permis auto B Masina personala este un avantaj Salariul este in functie de experienta Cazare si asigurari , platite de angajator Cazare - singur in camera . Plata salariului , saptamanal in contul personal Contract olandez Persoanele interesate , pot trimite o scurta prezentare , sau CV , prin mesaj sau prin aplicatiile siteului . Cazarea

  • 1

    Sudor MIG MAG Elvetia

    Cerinte : - experienta de min 4 ani , - certificate de sudura - cunostinte de limba germana , nivel mediu - permis conducere B , - masina personala este un avantaj Se ofera : - salariul BRUT - 30 - 37 CHF ora ( 31 - 38 Eur ora ) , in functie de experienta - proiect pe termen lung - posibilitate angajare permanenta , Persoanele interesate , pot trimite o sccurta prezentare sau CV , prin mesaj sau aplicatiile siteului . Numai persoanele , care indeplinesc cerintele anuntului , vor fi contactate .

  • 26

    Angajam vulcanizatori si operator facturare

    Service-urile Vianor din Bucuresti angajeaza: - vulcanizatori/mecanici cu sau fara experienta; - operator facturare si relatii clienti. Salariu fix + bonus sezon + bonuri de masa.

  • 14

    Administrator tehnic blocuri

    Firma de administrare blocuri angajeaza administrator tehnic / casier. Responsabilitati: - asigurarea contactului cu reprezentantii blocurilor alocate; - verificari tehnice periodice si asigura interventii la urgente / avarii; - efectueaza mici lucrari de intretinere (inlocuire becuri arse, lampi, reparatii incuietori etc) - propune solutii pentru rezolvarea problemelor blocurilor alocate; - achizitioneaza materiale de curatenie si intretinere necesare - incaseaza cotele de contributie de la proprietari; - solutioneaza problemele tehnice ridicate de catre proprietari. Cerinte: - Cunostinte tehnice generale; - Permis conducere cat B - auto propriu avantaj; - Persoane dinamice, integre cu o prezenta decenta; - Capacitate de dialog cu diferite categorii de oameni - Aptitudini minime in lucrul cu computerul Lasati mesaj cu CV complet si date contact prin raspuns la anunt.

  • 30

    Angajam restaurant McDonald's Orhideea

    Un job ce te-ar putea interesa! Mai exact, un job de lucrător comercial in restaurant tip fast food.McDonald's - Care este programul ? - Lucram in ture, insa programul este flexibil. - Part-time sau full-time. - Iți poti organiza programul de lucru in ture de zi, ture de noapte si in ture de weekend, in functie de nevoile tale si de programul restaurantului BENEFICII Mediu de lucru stabil. Posibilitatea de dezvoltare în carieră. Nu este neapărat nevoie de experiență, pregătirea se realizează în restaurant alaturi de colegi dedicați. Pe langa salariul fix si tichetele de masa in valoare de 30 lei pentru ziua lucrata, poti beneficia de 40% spor tura de noapte , 10% spor de weekend, bonusuri lunare si evaluari de performanta din 6 in 6 luni, 21 de zile de concediu de odihna pe an, zile libere pentru evenimentele speciale, reducere de 50% la produsele companiei. Pentru studenti un bonus lunar in valaore de 250 lei net . Daca esti interesat/ă sa te alaturi echipei noastre suna la numărul Locatie:Centrul Comercial Orhideea,Splaiul Independentei 210-210 B Colegii noștri vor fi bucuroși sa te întâlnească! Te așteptam!

  • 2

    Angajam vanzatoare casierita 2500 lei

    Echipa Bistro Market isi mareste echipa! Suntem in cautare de vanzatoare casierita, pentru locatia din sectorul 3, strada Campia libertatii. Pentru mai multe detalii suna la numarul de telefon. Te asteptam!

  • Consilier amanet și schimb valutar

    Candidatul Ideal Studii medii: obligatoriu deținerea diplomei de Bacalaureat; Cuno tin e d operare PC; Abilități bune de lucru cu cifrele, abilități de calcul; Să fie sociabil și să-i placă lucru cu oamenii; Abilită i foarte bune d comunicare și negociere; Sa fie organizat, punctual și să dețină o atenție sporită la detalii; Perseverență și dorință d colaborare pe termen îndelungat; Sa fie empatic, cu atitudine pozitivă și cu prezență plăcută; Dornic de a lucra într-o echipă, dar totodată concentrat pe realizarea obiectivelor individuale; Experiența nu este necesară, însă dacă ai mai lucrat cu numerar, poate reprezenta un avantaj; Descrierea jobului Responsabilități: Verificarea și evaluarea garanțiilor primite (obiecte din aur, argint, electronice); Consilierea clienților în vederea vânzarii bijuteriilor din aur prin recomandări individualizate; Efectuarea operațiunilor de schimb valutar; Întocmirea documentelor pentru acordarea împumuturilor; Consilierea clienților în funcție de nevoile acestora și prezentarea serviciilor oferite de către societatea noastră; Efectuarea zilnică a operațiunilor de casă; Efectuarea plăților și a încasărilor; Arhivarea corespunzătoare a documentelor generate în urma operațiunilor. Beneficii: Salariu NET începand cu 3.500 RON; Comisioane și bonusuri de perfomanță, care pot majora substanțial partea salarială; Salariul și bonusurile sunt plătite integral în contul tău prin virament bancar. Taxele aferente salariului sunt plătite întotdeauna la timp, astfel acest lucru contând la eventualele contractări de împrumuturi; Tichete de masă, tichete cadou cu ocazia diverselor sărbători; Dacă dorești să faci ture suplimentare, acestea sunt compensate în bani, astfel majorând considerabil salariul net; Decontarea transportului la și de la locul de muncă; Grilă de majorări periodice garantate; Perioadă de training asigurată și plătită de către societate, astfel lipsa experienței nu reprezintă un dezavantaj; Discount de angajat la achiziția de produse din magazinele companiei noastre; Prețuri preferențiale pentru serviciile financiare în agențiile noastre; Concediu de odihna legal - 21 de zile lucrătoare și zile de concediu de odihnă suplimentare în funcție de vechimea acumulată în societatea noastră; Program de lucru flexibil (două zile lucrate cu doua zile libere); Oportunități reale de promovare; Echipă tânără, dinamică și calificată, pe care te poți baza, și care iți va răspunde rapid și cu profesionalism la orice solicitare; Abonament medical la clinica privată Medlife cu multiple beneficii (consultații și analize gratuite, ecografii/radiografii, reduceri și oferte pentru diverse proceduri medicale, internări, medicamente, analize) acordat gratiut de către societate.

  • 12

    Asistenta Manager - Secretara

    Agentie imobiliara angajeaza Secretara sau Asistenta manager cu sau fara experienta. Program flexibil part time sau full time, Salariu full time: - 6800 lei Salariu part time: se negociaza la interviu. Echipa tanara, dinamica, sediul in zona Pietii Universitatii. Se cauta fata inteligenta, responsabilă și orientată catre cerintele clientului, aspect fizic placut, open minded. Aptitudini de lucru în echipă Program: Luni -Vineri

  • 2

    ANGAJAM Manipulant Marfa - Depozit!

    Gi Group angajeaza Manipulant Marfa cu sau fara atestat ISCIR pentru clientul nostru, o companie ce ofera servicii de transport și logistica in industria auto, electronica, retail și moda! Locatie: Soseaua de Centura 28-35 Chiajna, Ilfov ( Transport de la Pacii ) Program de lucru: de luni pana vineri de minute pauza de masa inclusa) Profil cautat:  Experienta in activitati de depozit, manipulare marfa; Responsabilitati:   Coordonarea fluxului de marfa in depozit;   Intocmirea si coordonarea fluxului de documente;   Comunicarea cu Transportatorii si asigurarea respectarii planului de incarcare;   Interactionarea cu Departamentul Administrativ pentru orice modificare ivita in fluxul operational stabilit cu clientii. Pachet Salariat:   2500 RON NET (persoana fara experienta), 2750 RON NET (pentru o persoana cu experienta), 3000 RON NET (pentru o persoana cu experienta + certificat operare motostivuitor);   Bonus de productivitate trimestrial acordat dupa primele 3 luni;   Tichete masa (30 RON zi lucrata);   Al 13 lea salariu. Pentru mai multe informatii contactati-ne la numarul de telefon: (zero sapte doi noua zero zero cinci doi sase opt)

  • 34

    Urgent abator Germania

    Angajam muncitori necalificati abator carne porc si vita Germania, pentru prelucrarea produselor din carne Conditii: - Locul de munca presupune procedee de prelucrarea a produselor din carne la banda - Nu este necesara experienta, se ofera formare la locul de munca. Program de lucru: - Se lucreaza in 2 schimburi; 8 ore pe zi,cu posibilitatea de ore suplimentare ,6 zile pe saptamana.,o sâmbătă da una nu Salariu: - 13-15 euro ora brut- salariul poate crește în funcție de experiență sau in functie de rapiditatea de a invata operatiuni noi la locul de munca. - salariu 1700-1800 net Beneficii: Contract de munca in Germania Concediu legal platit, 24 zile pe an; Asigurare medicala; Cazare la casa in camere de 2 persoane + camere cupluri; Alocatie pentru copii minori PLECARE LUNI 13 MAI ,TRANSPORTUL ESTE ASIGURAT DE FIRMA,SE RETRAGE DIN PRIMUL SALARIU

  • 19

    Dorești o investiție profitabilă în afacerea emGuarde si castigi fara riscuri 8.400 Euro l

    Dorești o investiție profitabilă în afacerea emGuarde si castigi fara riscuri 8.400 Euro l O afacere tip franciză într-o afacere fără riscuri și fără stocuri nevăndute. Dispozitivele electronice de înaltă performanță care sunt indispensabile în orice domeniu de activitate și în toate locuințele și birourile din lume. emGuarde este conceput pentru a prevenirea radiațiilor cauzate de interferențe electromagnetice de înaltă frecvență între 3 MHz și 1000 MHz. ... Cea mai nouă și profitabilă afacere in crestere perpetuă. Afacere cu implicare 200% MULTI -SHOP este cea mai nouă afacere cu costuri inițiale minime. Noi te putem ajuta cu tot ce este necesar la început de drum și pe tot parcursul dezvoltării afaceri tale. Avem cea mai rentabilă afacere de pe piață. Cele mai mici costuri. Îți aducem Multi-shopul la tine în oraș mobilat și utilat, gata să începi activitatea. Facem training gratuit la sediu. Se poate amplasa în orice oraș dorești. Lucrează pentru tine și pentru viitorul familiei tale !!! Lasă-ne un mesaj privat cu numărul tau WhatsApp iar noi îți vom trimite toate detaliile.

  • 14

    Consultanți vânzări in echipa emGuarde. Câștiguri lunare de peste zece mii de lei

    Consultanți vânzări in echipa emGuarde. Câștiguri lunare de peste zece mii de lei Dispozitivele electronice de înaltă performanță care sunt indispensabile în orice domeniu de activitate și în toate locuințele și birourile din lume. emGuarde este conceput pentru a prevenirea radiațiilor cauzate de interferențe electromagnetice de înaltă frecvență între 3 MHz și 1000 MHz. ... Cea mai nouă și profitabilă afacere in crestere perpetuă. Afacere costuri zero, implicare 200% Consultanți vânzări cu PFA sau Srl pentru distribuție. Câștiguri lunare de peste zece mii de lei,propunere în colaborare cu Firma distributie dispozitive pentru domeniul horeca și beauty. Adaus comercial și bonusuri de la 1550 Ron la 5700 Ron pentru fiecare comandă realizată . Se accepta persoane din toata țara cu experienta dovedita in vanzari minim 2 ani. Detalii suplimentare Se lucreaza full time atat de la sediu cat si munca de teren de luni pana vineri. Interviurile se desfasoara la sediu in sectoarele de activitate beauty și horeca. Consultanții de vânzări trebuie să dețină experiență în relațiile cu agenții comerciali din domeniile respective. Se acceptă doar candidați cu experiență dovedită învânzări minim de 2 ani din Bucuresti sau alte județe. Nu acceptăm începători fără experiență care își doresc salariu fix sau studenți. Se lucreaza pe bază de PFA sau srl. FISA POSTULUI CONSULTANT VANZARI Candidatul ideal: -comunicativ -persuasiv -receptiv la feedback Foarte bune abilitati de comunicare interpersonala; Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, Power Point, e-mail; Atitudine pozitiva si orientata catre client; Cunostinte generale despre SOCIAL MEDIA si Internet; Bune abilitati si cunostinte de vanzare; Atitudine proactiva; Responsabilitate personala; Orientare catre rezultate. - experienta relevanta in vanzari - Bune abilita i de operare PC - Cunostinte de limba engleza - Studii medii (studiile superioare constituie avantaj); - Excelente abilitati de comunicare, relationare si negociere - Persoana dinamica si proactiva - Orientare spre nevoile clientului Descrierea jobului: Identificarea nevoilor clientilor si consilierea acestora. Imbogatirea portofoliului de clienti si dezvoltarea retelelor existente Reprezentarea si promovarea companiei in conformitate cu strategia de vanzare a companiei. Urmarirea atingerii obiectivelor, Prezinta, vinde si creste valoarea vanzarilor produselor si serviciilor catre clientii potentiali si existenti cu scopul de a atinge targetul de vanzari al magazinului; Asigura acuratetea inregistrarii datelor clientilor in bazele de date; Ofera informatii intr-o maniera eficienta si politicoasa catre clientii potentiali si catre clientii deja existenti ai firmei despre produse si servicii; Mentine imaginea companiei si respecta standardele ei, livrand servicii de o inalta calitate si profesionalism; Pregateste rapoarte zilnice despre vanzarile si activarile zilnice; Este in permanenta la curent cu informatiile sau serviciile nou aparute. Beneficii: Pachet salarial atractiv, corelat cu performantele Sustinere din partea companiei in dezvoltarea personala si profesionala Mediu de munca placut si dinamic Siguranta locului de munca Oferim: - câștiguri motivante in functie de experienta dovedita + bonusuri de performanta intre 1550 Ron pana la 5700 Ron de fiecare comanda executata. -contract pe perioada nedeterminata. Trimiteți CV in limba română în format PDF.

  • 2

    Manager internship cu experienta. Job 3 ore salariu 3500 lei lunar

    Salariu net lunar 3.500 Ron. Program 3 ore luni-vineri de la sediu orele 10 - 13 sau 14 - 17. Zona piata Unirii. După perioada de proba se face contract de munca pe perioadă nedeterminată. Pentru postul de manager internship trebuie să aibă cunoștințe despre marketing și vânzări. Să fie capabilă să selectioneze, să recruteze și deasemenea să coordoneze o echipă de 10 studenți de la marketing care vor face internship in firma noastră. Cerinte - cunoasterea legislatiei specifice aplicabile unei institutii de stat si a dispozitiilor legale ; - cunostinte de operare PC, in special Microsoft Office; - capacitate de atentie concentrata si distributiva experienta in recrutare - atentie interes pentru detalii, rigurozitate, acuratete; - abilitatea de a analiza informatii, abilitati de comunicare, abilitati de organizare si planificare; atitudine proactiva; diplomatie si tinuta corespunzatoare, rezistenta la stres si la program prelungit (daca este cazul). - persoana punctuala, pozitiva, flexibila, muncitoare, serioasa, onesta, loiala. Responsabilitati - verificarea documentatiei ; - analiza juridica a dosarelor de recrutare; - completarea rezolutiilor juridice pentru toate dosarele in lucru; - centralizarea situatiilor zilnice, periodice, lunare; - redactarea actelor necesare desfasurarii activitatii; - depunerea diverselor documente la Registrul Comertului fizic sau on line. După perioada de proba se face contract de munca pe perioadă nedeterminată. Trimiteți CV in limba română în format PDF

  • 13

    Manager internship cu experienta. Job 3 ore salariu 3500 lei lunar

    Salariu net lunar 3.500 Ron. Program 3 ore luni-vineri de la sediu orele 10 - 13 sau 14 - 17. Zona piata Unirii. După perioada de proba se face contract de munca pe perioadă nedeterminată. Pentru postul de manager internship trebuie să aibă cunoștințe despre marketing și vânzări. Să fie capabilă să selectioneze, să recruteze și deasemenea să coordoneze o echipă de 10 studenți de la marketing care vor face internship in firma noastră. Cerinte - cunoasterea legislatiei specifice aplicabile unei institutii de stat si a dispozitiilor legale ; - cunostinte de operare PC, in special Microsoft Office; - capacitate de atentie concentrata si distributiva experienta in recrutare - atentie interes pentru detalii, rigurozitate, acuratete; - abilitatea de a analiza informatii, abilitati de comunicare, abilitati de organizare si planificare; atitudine proactiva; diplomatie si tinuta corespunzatoare, rezistenta la stres si la program prelungit (daca este cazul). - persoana punctuala, pozitiva, flexibila, muncitoare, serioasa, onesta, loiala. Responsabilitati - verificarea documentatiei ; - analiza juridica a dosarelor de recrutare; - completarea rezolutiilor juridice pentru toate dosarele in lucru; - centralizarea situatiilor zilnice, periodice, lunare; - redactarea actelor necesare desfasurarii activitatii; - depunerea diverselor documente la Registrul Comertului fizic sau on line. După perioada de proba se face contract de munca pe perioadă nedeterminată. Trimiteți CV in limba română în format PDF

  • 16

    Vino și tu in echipa emGuarde. Câștiguri lunare de peste zece mii de lei

    Vino și tu ca partener de afacere in echipa emGuarde. Dispozitivele electronice de înaltă performanță care sunt indispensabile în orice domeniu de activitate și în toate locuințele și birourile din lume. emGuarde Schimbați-vă mediul. Îţi schimbă viaţa. emGuarde este conceput pentru a prevenirea radiațiilor cauzate de interferențe electromagnetice de înaltă frecvență între 3 MHz și 1000 MHz. ... Cea mai nouă și profitabilă afacere in crestere perpetuă. Afacere costuri zero, implicare 200% Se accepta persoane din toata țara cu experienta dovedita in vanzari minim 2 ani. Detalii suplimentare Se lucreaza full time atat de la sediu cat si munca de teren de luni pana vineri. Interviurile se desfasoara la sediu in sectoarele de activitate beauty și horeca. Consultanții de vânzări trebuie să dețină experiență în relațiile cu agenții comerciali din domeniile respective. Se acceptă doar candidați cu experiență dovedită învânzări minim de 2 ani din Bucuresti sau alte județe. Nu acceptăm începători fără experiență care își doresc salariu fix sau studenți. Se lucreaza pe bază de PFA sau srl. FISA POSTULUI CONSULTANT VANZARI Candidatul ideal: -comunicativ -persuasiv -receptiv la feedback Foarte bune abilitati de comunicare interpersonala; Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, Power Point, e-mail; Atitudine pozitiva si orientata catre client; Cunostinte generale despre SOCIAL MEDIA si Internet; Bune abilitati si cunostinte de vanzare; Atitudine proactiva; Responsabilitate personala; Orientare catre rezultate. - experienta relevanta in vanzari - Bune abilita i de operare PC - Cunostinte de limba engleza - Studii medii (studiile superioare constituie avantaj); - Excelente abilitati de comunicare, relationare si negociere - Persoana dinamica si proactiva - Orientare spre nevoile clientului Descrierea jobului: Identificarea nevoilor clientilor si consilierea acestora. Imbogatirea portofoliului de clienti si dezvoltarea retelelor existente Reprezentarea si promovarea companiei in conformitate cu strategia de vanzare a companiei. Urmarirea atingerii obiectivelor, Prezinta, vinde si creste valoarea vanzarilor produselor si serviciilor catre clientii potentiali si existenti cu scopul de a atinge targetul de vanzari al magazinului; Asigura acuratetea inregistrarii datelor clientilor in bazele de date; Ofera informatii intr-o maniera eficienta si politicoasa catre clientii potentiali si catre clientii deja existenti ai firmei despre produse si servicii; Mentine imaginea companiei si respecta standardele ei, livrand servicii de o inalta calitate si profesionalism; Pregateste rapoarte zilnice despre vanzarile si activarile zilnice; Este in permanenta la curent cu informatiile sau serviciile nou aparute. Beneficii: Pachet salarial atractiv, corelat cu performantele Sustinere din partea companiei in dezvoltarea personala si profesionala Mediu de munca placut si dinamic Siguranta locului de munca Oferim: - câștiguri motivante in functie de experienta dovedita + bonusuri de performanta intre 1550 Ron pana la 5700 Ron de fiecare comanda executata. -contract pe perioada nedeterminata. Trimiteți CV in limba română în format PDF.

  • 11

    Dorești să faci o investiție profitabilă într-o afacere tip franciză? Capitalul necesar 12.000 Euro

    Dorești să faci o investiție profitabilă într-o afacere tip franciză? MULTI -SHOP este cea mai nouă afacere tip franciză cu costuri inițiale minime. Capitalul necesar 12.000 Euro Noi te putem ajuta cu tot ce este necesar la început de drum și pe tot parcursul afacerii. Avem cea mai rentabilă afacere de pe piață. Cele mai mici costuri Îți aducem Multi-shopul la tine în oraș mobilat și utilat, gata să începi activitatea. Facem training gratuit la sediu. Se poate amplasa în orice oraș dorești. Lucrează pentru tine și pentru viitorul familiei tale !!! Pentru rezervare locuri trimite-ti mesaj whatsapp la numarul . Suntem o companie distributie de dispozitive welness-fitness din Cluj Napoca. Deja avem doua magazine MULTI -SHOP in Bucuresti. Show Room pe strada Gabroveni, nr 21 Old Town, zona piata Unirii. Lasă-ne un mesaj privat cu numărul tau WhatsApp iar noi îți vom trimite toate detaliile.

  • 14

    Organizari Evenimente - hostess, call center, asistenta manager

    Suntem o agentie de organizari evenimente si dorim sa angajam fete pentru urmatoarele posturi: asistenta manager, hostess, call center. Nu e neaparat nevoie de experienta. Se cauta personal tanar, toti angajatii au pana in 30 de ani. Posibilitate de program part time sau full time. Salariu: 6800 lei + comision sau se negociaza la interviu. Biroul firmei este in zona Unirii. Acceptam si studente. Posibilitate de cazare pentru o perioada de doua- trei luni. Cerinte: serioasa, inteligenta, atenta la detalii, open minded, deschisa la oportunitati. Va rugam sa trimiteti un CV sau o descriere + numar de telefon.

Salvează căutarea