Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Persoane Disponibil din: 2020-12-16-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Poate cel mai cool job pentru un motociclist: reprezentant vanzari accesorii, consumabile, echipamente moto! Doua posturi disponibile, unul pentru Transilvania, celalalt pentru Muntenia si Moldova. SCHUMOTO reprezinta peste 30 de marci de top si lucreaza cu peste 200 de magazine moto si service-uri din tara. Uleiuri: Motul, Ipone, Motorex, Vrooam; Consumabile: NGK, DID, HIFLO, SBS, TOPLITE; Accesorii: Oxford, Lampa, Sifam; Anvelope: Pirelli, Metzeler, Mitas, Kenda; Casti: Nolan, MT Helmets, Swap, Pilot; Echipamente: Nordcode, Furygan, SHOT, Eleveit, Tucano Urbano. Si inca vreo 20-25 de marci! Ce veti face: 1. Construiți și mențineți relații puternice cu clienții, magazine, service-uri, cluburi moto. Urmăriți în mod activ noi oportunități și clienți potențiali pentru a stimula creșterea vanzarilor. 2. Colaborati cu echipa de marketing pentru a dezvolta strategii de vânzări și campanii promoționale. Rămâneți la curent cu tendințele din industrie, evoluțiile produselor și ofertele concurenților. Ceea ce oferim: Un mediu de lucru dinamic și incluziv în care contribuția dvs. este apreciată. Salariu de bază si comision competitiv. Instruire cuprinzătoare și sprijin continuu pentru a vă ajuta să cresteti vanzarile. Cine esti: Un pasionat de motociclete cu o înțelegere profundă a pieselor și accesoriilor aftermarket. Orientat pe vânzări, cu un istoric dovedit de atingere sau depășire a obiectivelor de vânzări. Excelente abilități de comunicare și interpersonale. Abilitatea de a construi relații cu clienții și de a oferi servicii excepționale pentru clienți. Experiența anterioară în vânzări în industria motocicletelor este un plus, dar nu este obligatorie. Dacă sunteți gata să îmbinați dragostea pentru motociclete cu experiența în vânzări și să vă alăturați unei echipe dinamice vrem să auzim de la tine! Cum se aplică: Trimiteți CV-ul și o scrisoare de intenție la numarul de telefon din anunt, pe whatsapp, în care să subliniați de ce vă potriviți perfect pentru rolul de reprezentant de vânzări pentru piese de schimb pentru motociclete. Nu ratați această oportunitate interesantă de a vă transforma pasiunea pentru motociclete într-o carieră plină de satisfacții!
-
Promovat
ANGAJEZ ȘOFER CATEGORIA C+E TIR Cerințe: - Permis de conducere categoria C+E valabil și în regulă,atestat transport marfa valabil, card tahograf valabil -Analize medicale si psihologic valabile pentru angajare - Experiență anterioară în calitate de șofer categoria C+E minim un an - Abilități de comunicare și relaționare cu clienții - Disponibilitate pentru program flexibil Responsabilități: - Conducerea în siguranță a vehiculelor din categoria CE cu masa de 40 TO - Incarcarea,arimare si livrarea în siguranță a mărfurilor la clienți - Menținerea vehiculului în condiții bune de funcționare și igienă Oferim: - Salariu competitiv și bonusuri in functie de gradul de implicare 7000-9000 lei - Posibilitatea de dezvoltare profesionala in cadrul companiei - Pauza de 45 ore se face la garaj, garajul se afla in sectorul 6. Programul de lucru este de luni-vineri! Mai multe detalii la telefon
-
Promovat
Căutăm un lucrător comercial dedicat și entuziast pentru a se alătura echipei noastre din magazinele de încălțăminte, amplasate în Sectorul 2, Sectorul 3 și Sectorul 6. Dacă ești o persoană energică, cu o pasiune pentru modă și încălțăminte, și ești gata să oferi o experiență excelentă clienților noștri, atunci te așteptăm cu brațele deschise! Responsabilități: Primirea clienților în magazin și oferirea unui serviciu prietenos și profesionist Consilierea clienților în alegerea perechii perfecte de încălțăminte, în funcție de nevoile și preferințele lor Efectuarea măsurătorilor și asigurarea că fiecare client primește mărimea corectă Prezentarea produselor în mod atractiv și organizat pe rafturi Pregătirea și etichetarea produselor pentru expunere și vânzare Procesarea tranzacțiilor la casa de marcat și gestionarea înregistrărilor corecte Menținerea curățeniei și a ordinei în magazin Răspuns prompt la întrebările și solicitările clienților Menținerea unei cunoștințe actualizate despre tendințele și caracteristicile produselor noastre Cerințe: Experiență anterioară în vânzări sau într-un rol similar este un avantaj Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală Atitudine prietenoasă și orientată spre client Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și în echipă Atenție la detalii și precizie în gestionarea tranzacțiilor financiare Flexibilitate în programul de lucru și disponibilitatea de a lucra în weekend-uri și sărbători Cunoștințe de bază în utilizarea echipamentelor de birou și a caselor de marcat Dacă crezi că ai ceea ce este nevoie pentru a deveni un membru valoros al echipei noastre, te rugăm să ne trimiți CV-ul la adresa de mail sau sa ne contactezi telefonic.
-
Promovat
Atelier de creație vestimentară - angajăm croitoreasă cu experiență, în București, pe str. Arhitect Ion Mincu, nr. 8, București, Sector 1. Salariu se stabileste in urma unei probe si se acorda in functie de performante, cu posibilitati permanente de crestere. - [ ] Program fix- Luni - Vineri : 08:30 - 17:00, Prime de sărbători, mediu plăcut de lucru. Pentru mai multe detalii, ne puteți contacta telefonic la nr. de telefon .
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam personal cu sau fara experienta pentru pregatire comenzi in depozit situat pe soseua de centura a Bucuresti ( Rudeni ). Comenzile se pregatesc cu scanner ( nu necesita experienta ,se invata in timpul programului de lucru ). Asiguram transport din Bucuresti ( statia de metrou Pacii ) sau din satele limitrofe ( Bolintin,Dragomiresti,Joita ). Program de lucru in doua schimburi de Luni pana Vineri. Salarizare incepand de la 2.700 Ron + 300 ron tichete de masa. Contract de munca pe perioada nedeterminata.
-
MILUCON , societate de prestigiu în executia lucrărilor de hidroizolații la clădiri civile și industriale, angajăm muncitori necalificați în cadrul unei echipe dinamice și salariul atra
-
Descriere job și atribuții: - realizare buchete si aranjamente florale - preluare comenzi din lista de comenzi a sistemului nostru intern - întreținere plante și flori din atelier - evidența stocuri din atelier - întocmire listă cu flori/ plante necesare pentru efectuarea comenzilor - menținerea curățeniei și a ordinii în atelier Candidat ideal: - persoană serioasă cu simț artistic - persoană cu experiență în domeniu sau doritoare de a învăța lucruri noi Ce oferim: - salariu atractiv - posibilitatea de dezvoltare a unei cariere în domeniu - atmosferă plăcută și dinamică de muncă - ore suplimentare plătite -bonusuri de performanta -prime de sarbatori Salariu confidential. Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ne contactati la numărul de telefon:
-
-
Suntem o echipa baiaeti instalatori sanitari centrale termice montaj aer Conditionat pompe de caldura,etc cautam loc de munca cu firma de plasare sau individual in Olanda sau Belgia Detinem permise conducere acte BSN,VCA am mai lucrat in Olanda vorbim Engleza,Germana,Spaniola,Italiana,tel.si WhatsApp Disponibili cat mai curand.
-
-
Societate comerciala in industria de medicamente angajeaza operator masina in productie. Relatii, intre orele 8.00 - 14.00 la telefon
-
Zugrav Particular zugrăvesc și Igienizez apartamente garsoniere și scări de bloc la cele mai bune prețuri
-
Cabinet medical privat de ginecologie zona Piata Domenii cauta medic specialist primar pentru consultatii la cabinet.
-
Bucătar doresc colaborare evenimente doar în weekend, am experienta de 10 ani în bucătărie. Colaborez și cu persoane fizice, gătesc meniu romanesc și internațional. Prețul îl stabilim împreună.
-
Domn serios, singur, nu am timp sa gatesc, caut doamna pentru gatit, meniul il stabilim impreuna, multumesc.
-
Cerintele sunt minime -primit marfa si aranjat in raft -servit clienti Nu necesita experienta anterioara, totul se invata. Volumul de munca este sub Lidl, Carrefour etc., fiind un magazin mic de cartier. Salariul: 3000 lei negociabil pe parcurs Zona centrala, Rond Piata Alba Iulia, se ajunge usor cu 104 de la Piata Muncii sau de la Piata Unirii. Restul de detalii le discutam la locatie.
-
Broker de asigurare isi mareste echipa in permanenta. Recrutam in sistem part time, in baza unui contract de colaborare, persoane din toata tara dornice sa faca parte din echipa noastra si sa isi construiasca o cariera in domeniul vanzarilor. Alatura-te membrilor echipei noastre si ai sansa sa lucrezi intr-un mediu profesionist, transparent si flexibil. Cariera ta incepe cu noi. Descriere job: Incheiere contracte de credit, nevoi personale, ipotecare,etc.; Incheiere contracte asigurari tip Non Life (RCA, Casco, Case facultative si obligatorii, IMM, Travel, etc.), Life (de Viata, Sanatate, Componente investitionale, etc.), Pensii Private (Pilon II si III). Detinem un portofoliu extins de asigurari datorita parteneriatelor de succes incheiate cu asiguratori de renume de pe piata romaneasca si internationala; Vanzare pachete turistice de la cei mai mari tour operatori oriunde in lume Oportunitatea de a-ti manageria singur vanzarile/incasarile si chiar de a-ti forma o echipa competitiva in domeniu; Posibilitatea de a aloca job-ului atat timp cat este nevoie, neavand un program strict; Posibilitate de a lucra in zonele de domiciliu (familie, cunostinte, prieteni); Beneficii: Suport si consiliere profesionista in dezvoltarea propriei afaceri; Avantaje financiare (comisioane atractive, bonusuri), veniturile cresc cu cat implicarea este mai mare (nu exista salariu fix) Program de lucru flexibil; Suport logistic si operational (platforma vanzari); Cerinte; Diploma de 12 clase in vederea certificarii Cunostiinte operare PC Experienta in domenii similare constituie un avantaj Abilitati de comunicare si lucru in echipa Asteptam cu interes mesajul tau. Vrem sa te cunoastem !
-
Angajez lucrători cu experiență în domeniul instalațiilor termice și sanitare . Cerințe: - Limba engleză - experiență > 5 ani < - permis de conducere categoria B Salariu : 2700-3000 Euro CONTACT:
-
Angajez mecanic auto cu experienta , in locatie din sectorul 1 , zona Baneasa ,service auto cu clientela deja formata , echipamente de lucru corespunzatoare , personal tanar , salariu cuprins intre 4500 si 5000 ron in functie de experienta si seriozitate , carte de munca , locatie stabila , full time.
-
Abator Germania Angajează cupluri, femei si bărbați la tăiere, cuțit, tranșat, etichetat, ambalat, sortat Condiții: - programul de lucru full - time 8 h zi de Luni-Vineri - se lucreaza in 2 schimburi - contract pe o perioadă nedeterminată - concediu 24 zile an - cazare contra cost 254 euro luna - asigurare medicală Salariul începe de la 1500 - 1700 euro net luna NU PERCEPEM TAXE SAU ALTE TAXE Avem transport organizat, dar nu platim drumul Pentru detalii sunați la: sau lăsați mesaj pe whatsapp
-
Cautam Urgent Electrician pentru Germania Descrierea postului: Executarea lucrarilor necesare pentru realizarea instalatiilor electrice (Tragerea cablurilor; Conectarea și construirea de panouri electrice ; Conectarea diferitelor dispozitive) Contract de munca semnat cu firma din Germania ; cazare asigurata; transport de la cazare la santier asigurat; Cerinte: Experienta pe o pozitie similara Cunostinte de limba germana la nivel de incepator Experienta in executarea de lucrari de instalatii electrice conform plan de executie Experiențe cu instalarea de panouri electrice, dispozitive, cabluri, montaj de cabluri, prize, lumini Disponibilitate de a lucra in strainatate pe termen lung
-
Angajez deservent si sofer pompa stationara. Salariu atractiv plus ore suplimentare si cazare pt cei din provincie. Tel:
-
Tress2 angajeaza barman, ospatari, femeie la vase Programul de lucru este 2 zile cu 2 zile libere Programari interviu la telefon: Informatii suplimentare se ofera doar in cadrul interviului
-
Firma EFE IMPEX 72 cu sediul in sector 3 angajează personal cu sau fara experiență pentru postul de : Coordonator dispecer de transport pe plan national Sarcini: planificarea, organizarea, coordonarea transporturilor pe plan național Activitate pe bursele de transport desemnarea, coordonarea, urmărirea sarcinilor de transport la nivel zilnic, primirea, pornirea curselor, Vanzarea curselor pe bursele de transport managementul clienţilor existenţi, lărgirea clientelei , comunicare activă cu clienţii şi partenerii , office management, administraţie , supravegherea, coordonarea, menţinerea legăturii permanente cu conducătorul auto, urmărirea licitaţiilor, desfăşurarea procedurilor de participare Ce Vă oferim: Posibilitatea de dezvoltare, învăţare Sferă de lucru dinamică, variată Mediu de lucru prietenos Contact companie: -Alexandru