Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Persoane Disponibil din: 2021-01-15-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
angajez lacatus confectii metalice montaj hale, lucru la inaltime un avantaj, sudura un avantaj, salariu in acord
-
Promovat
Angajam personal curatenie pentru o cladire de birouri, program de lucru de 8 ore zi, de luni pana vineri, pachet salarial foarte bun, acordam tichete de masa, contract de munca cu toate taxele platite, rugam seriozitate. Contact programare interviuri: .
-
Promovat
Angajăm montator rafturi, decorațiuni și mobilier. Se lucrează pentru amenajarea interioară a hypermarketurilor. Oferim salariu atractiv, în funcție de experiență și calificare. Se acordă diurnă în deplasări, iar cazarea și transportul sunt suportate de angajator. Asigurăm echipament de lucru și protecție. Investim în formarea profesională a angajaților noștri. Cerințe: - disponibilitate la deplasări - seriozitate și fidelitate - atenție la detalii și implicare - spirit de echipă - permis de conducere cat B - prezintă un avantaj,
-
Promovat
SC Prodimar Instalatii SRL, cu sediul in Bucuresti, Str. Bogdan Voda, Nr. 12, Sector 1, ANGAJEAZA INSTALATORI. Cerinte: -cunostinte tehnice in domeniu - seriozitate si implicare Oferim: -salariu atractiv si la timp -program de lucru 8 ore de luni pana vineri
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Candidatul ideal Ne extindem echipa, si te dorim alaturi de noi daca esti pasionat de ospitalitate si iti doresti o cariera solida si de durata in acest domeniu. Descrierea jobului: - Sa respecte toate standardele si procedurile de lucru. - Sa isi indeplineasca sarcinile zilnice cu privire la curatarea etajelor conform programului de curatenie stabilit. - Sa urmareasca instructiunile de folosire pentru echipamentul aflat in dotare, sa mentina echipamentul curat si in buna stare, sa raporteze imediat cameristei principale daca se descopera o defectiune la oricare tip de echipament din dotare sau din cadrul societatii. - Sa mentina toate oficiile curate si aranjate in orice moment, urmarind programul stabilit - Debarasarea lenjeriei murdare a sacilor de gunoi, aspirarea culoarelor, spalarea mochetelor, a geamurilor din holul hotelului si birouri - Sa cunoasca procedura Lost and Found . - Sa raporteze imediat Guvernantei de Etaje sau la biroul departamentului HK orice accident care a avut loc pe durata turei respective. - Alte atributii solicitate de catre superiorul direct Beneficii: - Contract individual de munca; - Program de lucru 8h zi; - Suplimentar salariului lunar, se plateste spor weekend 2%; - Abonament sanatate la clinica privata Medicover; - Bonus anual; - Alte prime: zi de nastere, casatorie, nastere copil; - Uniforma si curatatorie. Descrierea companiei Hotelul ibis Styles Bucharest City Center este o destinație cool și surprinzătoare pentru călătorul modern. În același timp, este un loc dinamic pentru business și evenimente. Hotelul are o temă de design inedită, care combină inspirația tradițională și tendințele moderne. Mai mult decât atât, bunăvoința și ospitalitatea echipei completează farmecul hotelului. Atitudinea lor pozitivă te va încânta de la primul pas. La fel și uniformele lor originale! Poziționarea convenabilă a hotelului nostru va adăuga confort călătoriei tale. Este chiar în centrul orașului, la câteva minute de Gara de Nord. Parcul Cișmigiu, Ateneul Român și Piața Victoriei sunt, de asemenea, în apropiere. Palatul Parlamentului se află la câteva intersecții distanță. Hotelul ibis Styles Bucharest City Center este ușor accesibil, fie călătorești cu avionul sau cu trenul. Pentru cei care călătoresc cu mașina, hotelul are o parcare subterană privată.
-
Beneficii: - Contract individual de munca; - Salariu net 2500 lei + tichete de masa; - Spor ore noapte 25%; - Spor ore weekend 2%; - Abonament sanatate la clinica privata Medicover; - Tichete cadou Paste ; - Bonusuri diverse la nivel de departament ; - Prime : zi de nastere, salariatul lunii, salariatul anului, casatorie, nastere copil; - Uniforma si curatatorie . Responsabilitati: - Intampina si primeste oaspetii hotelului, le ofera un serviciu amabil si prietenos. - Efectueaza in mod adecvat cazarea fiecarui oaspete, asigurandu-se de completarea exacta si completa a fisei de cazare. - Blocheaza camere pentru oaspeti daca este necesar. - Inmaneaza cheia camerei in concordanta cu procedurile de securitate. - Verifica lista de sosiri si urmareste cerintele speciale. - Verifica lista cu sosiri de oaspeti VIP si informeaza mai departe despre tratamentele VIP departamentele implicate. - Raspunde intrebarilor si solicitarilor oaspetilor atat personal cat si la telefon. - Preia rezervari. - Alte atributiuni din fisa postului Descrierea companiei Hotelul ibis Styles Bucharest City Center este ca un sat urban care trăiește chiar în mijlocul zumzetului orașului. Hotelul are tot ce își poate dori călătorul modern: un adăpost primitor în cele 152 de camere, parcare privată, o tavernă cu bucate gustoase, fără pretenții, un lobby bar și un spațiu generos pentru întâlnirile și sărbătorile comunității.Poziționarea convenabilă a hotelului nostru va adăuga confort călătoriei tale. Este chiar în centrul orașului, la câteva minute de Gara de Nord. Parcul Cișmigiu, Ateneul Român și Piața Victoriei sunt, de asemenea, în apropiere. Palatul Parlamentului se află la câteva intersecții distanță. Hotelul ibis Styles Bucharest City Center este ușor accesibil, fie călătorești cu avionul sau cu trenul. Pentru cei care călătoresc cu mașina, hotelul are o parcare subterană privată
-
Angajam o persoana care sa se ocupe de social media. Activitatea de baza : gestioneaza paginile firmei , pe diferite platforme de socializare, raspunde la mesajele clientilor. Program 8h zi, 5 zile saptamana (L-V) : 09.00-17.00 Pentru mai multe detalii asteptam un un telefon sau un cv. Activitatea se desfasoara la sediul firmei in sectorul 3 - Aleea Tornadei. Salariu MOTIVANT se discuta la interviu.
-
Promovat
caut vânzătoare cu experiență pentru magazin măcelărie zona Moghioros Detalii la numărul
-
Societate de constructii cu sediul in Bucuresti angajeaza urgent, cu contract individual de munca, zugravi pentru lucrari in Bucuresti si provincie. Se asigura cazare pentru cei din provincie, transport la punctul de lucru, o masa zi, tichete de masa. Saptamana de lucru este luni-vineri iar pentru orele suplimentare ( optional) lucrate sambata, se plateste dublu. Plata se face de doua ori pe luna. Telefon programare interviu: Nelu Cislaru:
-
Happy Construct Ashanti S.R.L. cu sediul social in Jud. Ialomiţa, Mun. Slobozia, Str. Viilor, Nr.3, Bl.R3, Sc.A, Et.P, Ap.1 J21 445 2022 CUI 46373776 ANGAJEAZA : 16 Muncitor necalificat la spargerea si taierea materialelor de constructii, COD COR 931302; pe perioada nedeterminata oferim cazare si salariu de la 4582 lei brut Va rog sa ne trimiteri cv PE WhatsApp sau adresa de Email
-
Căutăm șoferi profesioniști care să se alăture echipei noastre! Daca ai experienta pe bena de cereale , contacteaza-ne la tel. si afla mai multe detalii. Cerinte: Permis de conducere cat. C+E Experienta pe bena cereale Atestat profesional Maxima seriozitate
-
Dacă îți dorești o schimbare, dacă ai un scop și o motivație puternică, te aștept în echipa mea. Oportunitatea de bussines pe care o dețin, te va ajuta în realizarea visului. Se lucreaza Part time 2-3 ore zi. Se poate ajunge rapid la 2000 euro dacă îți dorești. Primești instruire și suport oricând din partea mea și a echipei. Se cere seriozitate, ambiție, perseverență, răbdare și pozitivitate. Răspund doar la mesaje. Mulțumesc frumos! Mihaela
-
Angajam fata baiat pentru magazin vanzari si servicii funerare ,post birou si sofer cat B ,manipulant ,sector 2 ,program flexibil ,carte de munca ,salariu 3000-5000 lei net .Mai multe detalii la nr.te. Rog seriozitate.
-
Angajam sofer pentru aprovizionare, magazine alimentare , Bragadiru si Bucuresti sector 3. Program de lucru luni - vineri, 8-16, duba 3,5 tone. 4000 ron cu bonuri incluse Responsabilitati: Permis categ B Asigurarea integritatii marfurilor si a documentelor primite. Incarca descarca marfa Oferim: salariu atractiv bonuri de masa prime de sarbatori reducere de 20 % la cumpraturi din magazinele proprii.
-
Crew Agency recruteaza sef de bucatarie si sous chef pentru vase fluviale. Contractele incep in luna martie . Candidatul ideal are experienta in hotel- restaurant de 4-5 stele sau pe vapor, vorbeste fluent limba germana si sau engleza. Salariul 1600-2800 ,angajatl beneficiaze de plan de pensie si bonus la sfarsitul contractului. Cei interesati sa trimita cv pe adresa sau pot suna la pentru mai multe informatii.
-
ANGAJAM * VOPSITORI INDUSTRIALI! * MUNCITORI NECALIFICATI! Vino sa faci parte din echipa noastra. Oferim salariu interesant, bonusuri si siguranta zilei de maine! Contract pe perioada nedeterminata! Salariul ATRACTIV! Bonus in functie de performante! Pentru a stabili un interviu va rugam sunati la numarul de telefon - Dna Florina sau trimiteti email cu CV-ul dvs la adresa
-
Am experienta, îmi plac copiii. Sunt o fire prietenoasă deschisă și răbdătoare. Nefumătoare. Vorbesc română, engleza, puțin franceza și rusă. Studii superioare. Categoria B permis. Program 8 ore sau 6 luni - vineri. 40-50 lei per oră.
-
service auto in sectorul 4 +statie ITP salariul fix sau la procentaj(50%) posibilitati de castig suplimentar
-
Candidatul Ideal Ce cautam la tine? Disponibilitate pentru deplasari pe teren (pozitia presupune 80% activitate de teren) Abilitati de operare PC (Word, Excel, Powerpoint); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Fire proactiva, care preia initiativa; Abilitati de organizare si planificare; Orientare catre atingerea obiectivelor. Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? Recrutarea, coordonarea si controlul echipei; Indeplinirea obiectivelor lunare de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor echipei; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliul alocat; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Organizarea activitatilor de marketing. Ce iti oferim ? Mediu de lucru dinamic; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training si dezvoltare personala; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei; Salariu fix si bonusuri lunare de performanta; Zile de concediu de odihna suplimentare in functie de vechime. Descrierea companiei Easy Asset Management, activeaza sub brandul iCredit si este parte a grupului de firme Management Financial Group (MFG), grup ce și a început activitatea acum 12 ani, în Bulgaria, dezvoltând cu success business-ul la nivel internțional. Compania activează în 6 țări, precum: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, suntem unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est. MFG gestioneaza un portofoliu bogat de modele de afaceri de succes din domeniul creditelor de consum, imprumuturilor pentru microintreprinderi si intreprinderi mici, carduri de credit, digital business si alte produse si servicii financiare alternative. Brandul iCredit beneficiaza de experienta de peste 14 ani a MFG si ofera servicii financiare pentru mai mult de 62.000 de clienti. In prezent, in Romania, iCredit detine peste 120 de sedii si peste 1 600 de angajati. Serviciul de creditare oferit este simplu, convenabil, corect si transparent. VALORILE iCredit sunt: - Integritatea Ne respectam, pretuim si întelegem colegii si clientii. - Inovatia La iCredit ne straduim sa livram in mod responsabil produsele si serviciile noastre, tinand cont de nevoile si posibilitatile clientilor nostri. - Performanta Ne motivam si sustinem angajatii iCredit sa atinga cele mai inalte standarde de profesionalism. - Orientarea catre clientii nostri- Construim relatii pe termen lung cu angajatii si clientii nostri, relatii bazate pe incredere si sprijin reciproc. Echipa noastră formată din peste 1 600 de profesioniști se defineste prin entuziasm, dinamism, dorința pentru dezvoltare, flexibilitatea și deschiderea către provocari noi. Echipa iCredit isi propune sa devina prietenul la care poti apela cu incredere si cu certitudinea ca prin ajutorul nostru clientii vor gasi o rezolvare prompta si convenabila pentru problemele lor financiare. Dorinta noastra cea mai mare este sa devenim lideri în fiecare dintre pietele pe care activam. Indiferent de varsta, specializare sau experienta, daca ai un spirit independent, stii sa lucrezi singur, dar si in echipa si iti place sa castigi pe masura eforturilor, ALATURA-TE ECHIPEI NOASTRE! Aplica acum la unul dntre joburile iCredit si noi abia asteptam sa te cunoastem!
-
-
Ne mărim echipa ! Avem nevoie de un coleg pregătit să facă față protocolului business. Vei avea parte de condiții de muncă premium, salariu atractiv și multe alte beneficii. Ce dorim de la tine? Permis de conducere categoria B. Să ai cazier rutier fara incindente. Să fii prezentabil, elegant și manierat. Să cunosti limba engleză la nivel conversațional. Dacă te adaptezi cerințelor noastre și crezi că ești persoana potrivită scrie-ne Sau tel #dcpmonacotravel.com .............. Postul este valid pentru Bucuresti! Dacă ai si atestat de transport persoane suntem convinși că ai fii omul potrivit. Va asteptam !
-
CAUTAM Lăcătus confecții metalice Cerinte : certificat de calificare in meseria de lăcătuș mecanic sau dovada calificării la locul de muncă; Experienta profesionala: cel putin 2 ani in meseria lăcătuș mecanic sau lacătuș producție confecții metalice SALARIU 4.000-4.500 lei net + Tichete de de masă in valoare de 40 lei zi (aproximativ 800 lei lună)
-
Suntem o locatie de organizare evenimente pentru copii, cu o vechime de 8 ani. Dorim sa ne marim echipa pentru sediul din Bucuresti, sector 2, Sos Pipera nr. 43 (langa Statia de metrou Aurel Vlaicu) Cautam personal pentru receptie, supraveghere si zona de bar. Experienta de minim 1 an constituie un avantaj. Daca nu ai experienta, te ajutam noi! Trimite-ne un CV la adresa de emal: sau pe wt up la nr de tel . . Un reprezentat te va contacta in cel mai scurt timp! Te asteptam la noi in echipa!
-
Departamentul call center se dezvolta si are nevoie de persoane care doresc sa faca parte dintr-o echipa dinamica, sa se dezvolte profesional si sa-si imbunatateasca abilitatile. Activitatea in cadrul echipei noastre va incepe cu un instructaj initial, urmat de un training la locul de munca, ce te va ajuta sa te integrezi mai rapid si sa poti cunoaste toate operatiunile presupuse de job. Program în 2 ture, 9.00 - 17.00 și 13.00- 21.00. Jobul se desfasoara la sediul din Bucuresti, sector 2, intre Piata Unirii si Hala Traian.