Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Persoane Disponibil din: 2021-04-05-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
HOTEL EVIA DIN EFORIE NORD ANGAJEAZĂ: PERSONAL ASIATIC, AJ.OSPATARI PIZZER . CAMERISTE, AJ.BUCATAR OFERIM CAZARE SI MASĂ GRATUIT, CONTRACT DE MUNCĂ SALARII F.F.BUNE.
-
Promovat
Firma serioasa de instalatii angajeaza instalatori termice, sanitare cu sau fara experienta si sudori instalatori. Salariu motivant si conditii de munca bune! Oferim cazare!
-
Promovat
Educatoare pentru învățământul preșcolar - anteprescolar Cerinte obligatorii: - absolventă a Liceului Pedagogic si sau a Facultății de Științele Educației; - experiență de minim 1 an în domeniu; - persoană entuziastă, dedicată, caldă, calmă, fermă, veselă, ordonată, pasionată de interacțiunea cu copiii și de dezvoltarea acestora la întregul lor potențial. - abilități de comunicare și organizare. - capacitate de a comunica cu părinții, colaborare cu personalul grădiniței. - capacitate de organizare, planificare și structurare a programului educațional. - creativitate și spirit de inițiativă. - abilități de creare a unui mediu plăcut și confortabil în sala de grupă. - capacitatea de a manifesta afectivitate pentru copii Descrierea jobului: - planificarea și proiectarea activităților instructiv-educative - organizarea activităților extrașcolare (serbări, evenimete, întâlniri cu părinții etc.) - monitorizarea, evaluarea și îmbunătățirea continuă a performanțelor preșcolarilor -responsabilități în cadrul comisiilor de lucru ale grădiniței Descrierea companiei: - suntem o grădiniță particulară acreditată de Ministerul Educației - vă oferim oportunitatea de a lucra într-o echipă tânără și profesionistă - va oferim un job care vă va ajuta să vă dezvoltați în această profesie, în care eforturile și implicarea dumneavoastră vă vor fi răsplătite Beneficii: Pachet salarial atractiv, competitiv Locatie: Str. Mariuca, nr 40, Sector 4, Bucuresti Va rugam sunati la nr de telefon afisat, pentru stabilirea interviului. Va multumim!
-
Promovat
Societatea noastră angajează muncitori calificați sau echipe cu plata la mp lucrare . Lucrări de construcții, finisaje interioare și exterioare, placări fațade polistiren.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Baiat tanar ajutor in casa,ajut la treburile casnice.fac curatenie,aspirat,spalat geamuri,sters de praf,menaj.in locuinte apartamente si garsoniere.am 7 ani de experienta.fac treaba si sunt de incredere eu nu am obligatii,in zona Soseaua Fabrica de Glucoza,Bulevardul Dimitrie Pompeiu,Metrou Pipera-Aurel Vlaicu,Aviatiei,Piata Baneasa,Bucur Obor,Calea Mosilor,Bulevardul Carol,Piata Sf Vineri,Unirii,Universitate,Romana,Piata Iancului,Vatra Luminoasa,Rond Baba Novac, Bdul Decebal, Sos Mihai Bravu, Spitalul Victor Babes, Distorului, Pasajul Muncii, metrou Piata Muncii, metrou Dristor,Vitan,Titan.si orice este in apropiere de sect 2-3 si 1.dany
-
Ofer menaj,curatenie si spalat geamuri.in zona Soseaua Fabrica de Glucoza,Bulevardul Dimitrie Pompeiu,Metrou Pipera-Aurel Vlaicu,Aviatiei,Piata Baneasa,Bucur Obor,Calea Mosilor,Bulevardul Carol,Piata Sf Vineri,Unirii,Universitate,Romana,Piata Iancului,Vatra Luminoasa,Rond Baba Novac, Bdul Decebal, Sos Mihai Bravu, Spitalul Victor Babes, Distorului, Pasajul Muncii, metrou Piata Muncii, metrou Dristor,Vitan,Titan.si orice este in apropiere de sect 2-3 si 1.dany
-
BMF SECURITY cauta Agenți Securitate pentru obiective în BUCUREȘTI. Contract de munca pe perioada nedeterminata. Magazine Comerciale ( Fashion H&M) Pentru mai multe detalii ma puteți contacta la numărul de telefon afișat. Atestatul și experienta constituie un avantaj. Salariu pe card Banca Transilvania. Toate orele declarate plus Bonuri de masa.
-
Postul necesita deplasari si aveti nevoie de masina personala,telefon Android Punct de lucru: Bucuresti si zonele limitrofe Oferim loc de munca stabil cu oameni profesionisti si cu program flexibil asa cum iti doresti! Tip job: Full time sau part time Se livreaza produse food si non food din magazine specializate parteneri Bringo(90% din Carrefour) Program flexibil, salariu intre 2500-6000 lei net in functie de timpul alocat si livrarile efectuate. Bonusuri în funcție de comenzile livrate Cerintele postului : permis de conducere minim 2 ani,amabilitate,seriozitate Beneficii: asigurarea unui loc stabil de munca prin intocmirea unui contract de munca pe perioada nedeterminta Un venit net lunar intre 2500-6000 pe masura eficientei muncii tale Oferim suport cu orice problema referitoare la aplicatie Va punem la dispozitie POS pentru cumparaturile efectuate prin card Veti avea un card cu o suma disponibila pentru achizitionarea comenzilor Ce ne dorim? Sa ai o atitudine pozitiva si sa lucrezi eficient impreuna cu colegii tai ca sa ne poti reprezenta cu succes in fata clientilor Va asteptam in echipa noastra!
-
BMF Security cauta Agenți Securitate cu experienta pentru obiective în BUCUREȘTI zona Militari pe magazin de haine H&M. 12 ore pe zi (2 ture la munca 2 liber) Contract de munca pe perioada nedeterminata. Salariu se încasează pe data de 20 ale luni pe card la Banca Transilvania.
-
Angajam zidar și dulgher Fuller Time program de la 8 la 17 de luni pana vineri . Plata la săptămâna. Seriozitate fără alcool. 300 lei net zi
-
prietenos, agreabil și îți place să lucrezi cu oamenii Înțelegi nevoia clientului și ești dispus să îl ajuți Ești atent și dornic să înveți tot timpul Experienta nu este necesara atata timp cat esti dispus sa inveti lucruri noi Ești organizat, cu inițiativă Esti binevenit si daca esti student la inceput de cariera, sau esti deja experimentat in campul muncii si doresti sa schimbi domeniul de activitate Descrierea jobului Ce vei face tu pentru noi? Servirea clienților din magazin Afișarea prețurilor și termenelor de valabilitate, pentru toate mărfurile expuse la vânzare Verificarea și corectarea afișajul prețului din magazin Aranjarea produselor la raft conform procedurilor specifice Scanarea produselor așezate de către clienți pe banda Încasarea contravalorii produselor achiziționate de către clienți Participarea la actiunile comerciale din magazin Ce îți oferim noi? Un mediu de lucru plăcut Oportunități de dezvoltare și promovare O echipă tânără și veselă Beneficii conform politicilor interne Pachet salarial motivant :2800 lei din care 600 lei tichete de masa (program 8 ore) Magazinul se afla pe calea 13 septembrie.
-
Angajez muncitor mpntaj fatada ventilata alucobond,fibrociment,trespa.dulgher montaj acoperis tigla metalica ceramica,ardezie.
-
Angajez montator fatada ventilata placat cu alucobond,trespa,fibrociment si dulgher montator acoperis tigla metalica tigla ceramica ardezie.
-
Dorești o investiție profitabilă în afacerea emGuarde si castigi fara riscuri 8.400 Euro l O afacere tip franciză într-o afacere fără riscuri și fără stocuri nevăndute. Dispozitivele electronice de înaltă performanță care sunt indispensabile în orice domeniu de activitate și în toate locuințele și birourile din lume. emGuarde este conceput pentru a prevenirea radiațiilor cauzate de interferențe electromagnetice de înaltă frecvență între 3 MHz și 1000 MHz. ... Cea mai nouă și profitabilă afacere in crestere perpetuă. Afacere cu implicare 200% MULTI -SHOP este cea mai nouă afacere cu costuri inițiale minime. Noi te putem ajuta cu tot ce este necesar la început de drum și pe tot parcursul dezvoltării afaceri tale. Avem cea mai rentabilă afacere de pe piață. Cele mai mici costuri. Îți aducem Multi-shopul la tine în oraș mobilat și utilat, gata să începi activitatea. Facem training gratuit la sediu. Se poate amplasa în orice oraș dorești. Lucrează pentru tine și pentru viitorul familiei tale !!! Lasă-ne un mesaj privat cu numărul tau WhatsApp iar noi îți vom trimite toate detaliile.
-
Consultanți vânzări in echipa emGuarde. Câștiguri lunare de peste zece mii de lei Dispozitivele electronice de înaltă performanță care sunt indispensabile în orice domeniu de activitate și în toate locuințele și birourile din lume. emGuarde este conceput pentru a prevenirea radiațiilor cauzate de interferențe electromagnetice de înaltă frecvență între 3 MHz și 1000 MHz. ... Cea mai nouă și profitabilă afacere in crestere perpetuă. Afacere costuri zero, implicare 200% Consultanți vânzări cu PFA sau Srl pentru distribuție. Câștiguri lunare de peste zece mii de lei,propunere în colaborare cu Firma distributie dispozitive pentru domeniul horeca și beauty. Adaus comercial și bonusuri de la 1550 Ron la 5700 Ron pentru fiecare comandă realizată . Se accepta persoane din toata țara cu experienta dovedita in vanzari minim 2 ani. Detalii suplimentare Se lucreaza full time atat de la sediu cat si munca de teren de luni pana vineri. Interviurile se desfasoara la sediu in sectoarele de activitate beauty și horeca. Consultanții de vânzări trebuie să dețină experiență în relațiile cu agenții comerciali din domeniile respective. Se acceptă doar candidați cu experiență dovedită învânzări minim de 2 ani din Bucuresti sau alte județe. Nu acceptăm începători fără experiență care își doresc salariu fix sau studenți. Se lucreaza pe bază de PFA sau srl. FISA POSTULUI CONSULTANT VANZARI Candidatul ideal: -comunicativ -persuasiv -receptiv la feedback Foarte bune abilitati de comunicare interpersonala; Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, Power Point, e-mail; Atitudine pozitiva si orientata catre client; Cunostinte generale despre SOCIAL MEDIA si Internet; Bune abilitati si cunostinte de vanzare; Atitudine proactiva; Responsabilitate personala; Orientare catre rezultate. - experienta relevanta in vanzari - Bune abilita i de operare PC - Cunostinte de limba engleza - Studii medii (studiile superioare constituie avantaj); - Excelente abilitati de comunicare, relationare si negociere - Persoana dinamica si proactiva - Orientare spre nevoile clientului Descrierea jobului: Identificarea nevoilor clientilor si consilierea acestora. Imbogatirea portofoliului de clienti si dezvoltarea retelelor existente Reprezentarea si promovarea companiei in conformitate cu strategia de vanzare a companiei. Urmarirea atingerii obiectivelor, Prezinta, vinde si creste valoarea vanzarilor produselor si serviciilor catre clientii potentiali si existenti cu scopul de a atinge targetul de vanzari al magazinului; Asigura acuratetea inregistrarii datelor clientilor in bazele de date; Ofera informatii intr-o maniera eficienta si politicoasa catre clientii potentiali si catre clientii deja existenti ai firmei despre produse si servicii; Mentine imaginea companiei si respecta standardele ei, livrand servicii de o inalta calitate si profesionalism; Pregateste rapoarte zilnice despre vanzarile si activarile zilnice; Este in permanenta la curent cu informatiile sau serviciile nou aparute. Beneficii: Pachet salarial atractiv, corelat cu performantele Sustinere din partea companiei in dezvoltarea personala si profesionala Mediu de munca placut si dinamic Siguranta locului de munca Oferim: - câștiguri motivante in functie de experienta dovedita + bonusuri de performanta intre 1550 Ron pana la 5700 Ron de fiecare comanda executata. -contract pe perioada nedeterminata. Trimiteți CV in limba română în format PDF.
-
Salariu net lunar 3.500 Ron. Program 3 ore luni-vineri de la sediu orele 10 - 13 sau 14 - 17. Zona piata Unirii. După perioada de proba se face contract de munca pe perioadă nedeterminată. Pentru postul de manager internship trebuie să aibă cunoștințe despre marketing și vânzări. Să fie capabilă să selectioneze, să recruteze și deasemenea să coordoneze o echipă de 10 studenți de la marketing care vor face internship in firma noastră. Cerinte - cunoasterea legislatiei specifice aplicabile unei institutii de stat si a dispozitiilor legale ; - cunostinte de operare PC, in special Microsoft Office; - capacitate de atentie concentrata si distributiva experienta in recrutare - atentie interes pentru detalii, rigurozitate, acuratete; - abilitatea de a analiza informatii, abilitati de comunicare, abilitati de organizare si planificare; atitudine proactiva; diplomatie si tinuta corespunzatoare, rezistenta la stres si la program prelungit (daca este cazul). - persoana punctuala, pozitiva, flexibila, muncitoare, serioasa, onesta, loiala. Responsabilitati - verificarea documentatiei ; - analiza juridica a dosarelor de recrutare; - completarea rezolutiilor juridice pentru toate dosarele in lucru; - centralizarea situatiilor zilnice, periodice, lunare; - redactarea actelor necesare desfasurarii activitatii; - depunerea diverselor documente la Registrul Comertului fizic sau on line. După perioada de proba se face contract de munca pe perioadă nedeterminată. Trimiteți CV in limba română în format PDF
-
Vino și tu ca partener de afacere in echipa emGuarde. Dispozitivele electronice de înaltă performanță care sunt indispensabile în orice domeniu de activitate și în toate locuințele și birourile din lume. emGuarde Schimbați-vă mediul. Îţi schimbă viaţa. emGuarde este conceput pentru a prevenirea radiațiilor cauzate de interferențe electromagnetice de înaltă frecvență între 3 MHz și 1000 MHz. ... Cea mai nouă și profitabilă afacere in crestere perpetuă. Afacere costuri zero, implicare 200% Se accepta persoane din toata țara cu experienta dovedita in vanzari minim 2 ani. Detalii suplimentare Se lucreaza full time atat de la sediu cat si munca de teren de luni pana vineri. Interviurile se desfasoara la sediu in sectoarele de activitate beauty și horeca. Consultanții de vânzări trebuie să dețină experiență în relațiile cu agenții comerciali din domeniile respective. Se acceptă doar candidați cu experiență dovedită învânzări minim de 2 ani din Bucuresti sau alte județe. Nu acceptăm începători fără experiență care își doresc salariu fix sau studenți. Se lucreaza pe bază de PFA sau srl. FISA POSTULUI CONSULTANT VANZARI Candidatul ideal: -comunicativ -persuasiv -receptiv la feedback Foarte bune abilitati de comunicare interpersonala; Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, Power Point, e-mail; Atitudine pozitiva si orientata catre client; Cunostinte generale despre SOCIAL MEDIA si Internet; Bune abilitati si cunostinte de vanzare; Atitudine proactiva; Responsabilitate personala; Orientare catre rezultate. - experienta relevanta in vanzari - Bune abilita i de operare PC - Cunostinte de limba engleza - Studii medii (studiile superioare constituie avantaj); - Excelente abilitati de comunicare, relationare si negociere - Persoana dinamica si proactiva - Orientare spre nevoile clientului Descrierea jobului: Identificarea nevoilor clientilor si consilierea acestora. Imbogatirea portofoliului de clienti si dezvoltarea retelelor existente Reprezentarea si promovarea companiei in conformitate cu strategia de vanzare a companiei. Urmarirea atingerii obiectivelor, Prezinta, vinde si creste valoarea vanzarilor produselor si serviciilor catre clientii potentiali si existenti cu scopul de a atinge targetul de vanzari al magazinului; Asigura acuratetea inregistrarii datelor clientilor in bazele de date; Ofera informatii intr-o maniera eficienta si politicoasa catre clientii potentiali si catre clientii deja existenti ai firmei despre produse si servicii; Mentine imaginea companiei si respecta standardele ei, livrand servicii de o inalta calitate si profesionalism; Pregateste rapoarte zilnice despre vanzarile si activarile zilnice; Este in permanenta la curent cu informatiile sau serviciile nou aparute. Beneficii: Pachet salarial atractiv, corelat cu performantele Sustinere din partea companiei in dezvoltarea personala si profesionala Mediu de munca placut si dinamic Siguranta locului de munca Oferim: - câștiguri motivante in functie de experienta dovedita + bonusuri de performanta intre 1550 Ron pana la 5700 Ron de fiecare comanda executata. -contract pe perioada nedeterminata. Trimiteți CV in limba română în format PDF.
-
Salariu net lunar 3.500 Ron. Program 3 ore luni-vineri de la sediu orele 10 - 13 sau 14 - 17. Zona piata Unirii. După perioada de proba se face contract de munca pe perioadă nedeterminată. Pentru postul de manager internship trebuie să aibă cunoștințe despre marketing și vânzări. Să fie capabilă să selectioneze, să recruteze și deasemenea să coordoneze o echipă de 10 studenți de la marketing care vor face internship in firma noastră. Cerinte - cunoasterea legislatiei specifice aplicabile unei institutii de stat si a dispozitiilor legale ; - cunostinte de operare PC, in special Microsoft Office; - capacitate de atentie concentrata si distributiva experienta in recrutare - atentie interes pentru detalii, rigurozitate, acuratete; - abilitatea de a analiza informatii, abilitati de comunicare, abilitati de organizare si planificare; atitudine proactiva; diplomatie si tinuta corespunzatoare, rezistenta la stres si la program prelungit (daca este cazul). - persoana punctuala, pozitiva, flexibila, muncitoare, serioasa, onesta, loiala. Responsabilitati - verificarea documentatiei ; - analiza juridica a dosarelor de recrutare; - completarea rezolutiilor juridice pentru toate dosarele in lucru; - centralizarea situatiilor zilnice, periodice, lunare; - redactarea actelor necesare desfasurarii activitatii; - depunerea diverselor documente la Registrul Comertului fizic sau on line. După perioada de proba se face contract de munca pe perioadă nedeterminată. Trimiteți CV in limba română în format PDF
-
Montator ascensoare - București Dacă și tu dorești să faci parte dintr-o echipă profesionistă și dinamică sau îți dorești o carieră nouă, trimite-ne CV-ul tău pentru a aplica pentru poziția de montator ascensoare, în București. Ești canditatul ideal dacă : Ai studii medii absolvite sau o școală profesională finalizată; Experiență sau studii finalizate în domeniul electric, mecanic, tehnic reprezintă un avantaj; Ești o persoană dinamică; Poți să lucrezi ușor în echipă; Ești deschis pentru a învăța lucruri noi. Ce sarcini vei avea? Vei fi responsabil de montaj ascensoare; Vei pregătii și vei planifica partea tehnică a montajului; Vei pregătii și vei identifica necesarul de componente pentru montaj; Vei asambla și vei monta componentele ascensorului conform instrucțiunilor de la producător; Vei fi responsabil de instalarea cablajelor electrice și a echipamentelor de control în conformitate cu schematica; Vei verifica și vei testa funcționării corecte a tuturor componentelor și funcționarea corectă a sistemelor ascensorului, iar cea mai importantă sarcină va fi asigurarea că ascensorul funcționează conform standardelor de siguranță. Cum va fi răsplătită munca ta Vei avea contract individual de muncă pe perioadă determinată de 6 luni, cu posibilitate de prelungire; Vei primii bonuri de masă de 30 RON pentru fiecare zi de muncă prestată; Vei primii prime de sărbători; Vei avea concediu de odihnă, și zile libere de sărbători; În cazul delegațiilor se va oferi diurnă, cazare; Vei avea ocazia de a călătorii, fără să ai nevoie de permis de conducere; Vei avea program de muncă de la 09:00-18:00; Abonament privat medical; Salariu competitiv; Vei face parte dintr-o echipă profesionistă, colegi care te vor ajuta în munca ta; Vei participa la training de specialitate. Dacă te-am convins și ești pregătit pentru noi provocări asteptăm CV-ul tău la : sau pentru mai multe detalii: #montator #jobbucuresti #2024locuridemunca #montatorascensoare #montatorbucuresti #jobinbucuresti #ascensoare #job2024montator #carierebucuresti
-
Tehnician ascensoare - București Dacă și tu dorești să faci parte dintr-o echipă profesionistă și dinamică sau îți dorești o carieră nouă, trimite-ne CV-ul tău pentru a aplica pentru poziția de montator ascensoare, în București. Ești canditatul ideal dacă : Ai studii medii absolvite sau o școală profesională finalizată; Experiență sau studii finalizate în domeniul electric, mecanic, tehnic reprezintă un avantaj; Ești o persoană dinamică; Poți să lucrezi ușor în echipă; Ești deschis pentru a învăța lucruri noi. Ce sarcini vei avea? Vei fi responsabil de montaj ascensoare; Vei pregătii și vei planifica partea tehnică a montajului; Vei pregătii și vei identifica necesarul de componente pentru montaj; Vei asambla și vei monta componentele ascensorului conform instrucțiunilor de la producător; Vei fi responsabil de instalarea cablajelor electrice și a echipamentelor de control în conformitate cu schematica; Vei verifica și vei testa funcționării corecte a tuturor componentelor și funcționarea corectă a sistemelor ascensorului, iar cea mai importantă sarcină va fi asigurarea că ascensorul funcționează conform standardelor de siguranță. Cum va fi răsplătită munca ta Vei avea contract individual de muncă pe perioadă determinată de 6 luni, cu posibilitate de prelungire; Vei primii bonuri de masă de 30 RON pentru fiecare zi de muncă prestată; Vei primii prime de sărbători; Vei avea concediu de odihnă, și zile libere de sărbători; În cazul delegațiilor se va oferi diurnă, cazare; Vei avea ocazia de a călătorii, fără să ai nevoie de permis de conducere; Vei avea program de muncă de la 09:00-18:00; Abonament privat medical; Salariu competitiv; Vei face parte dintr-o echipă profesionistă, colegi care te vor ajuta în munca ta; Vei participa la training de specialitate. Dacă te-am convins și ești pregătit pentru noi provocări asteptăm CV-ul tău la : sau pentru mai multe detalii: #tehnician #jobbucuresti #2024locuridemunca #tehnicianascensoare #tehnicianbucuresti #jobinbucuresti #ascensoare #job2024tehnician #carierebucuresti
-
-
-
Pentru mai multe detalii contactați nr telefon afișat sau lăsați un mesaj (watsapp) și va vom contacta noi în cel mai scurt timp. Nr tel
-
Promovat
Ajutor de bucatar cu sau fara experienta pentru fast food si minirestaurant pentru taiat si curatat legume,zona Berceni,sector 4,se lucreaza in ture,salariu 3800 lei net,contract de munca,se asigura masa,va asteptam cu apeluri la .