Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Locuri de munca Bucuresti Companii Nivel de studii: Absolvent

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 6

    Domeniu de activitate Serviciu Clienți Tip jobFull time (normă întreagă) Nivel carierăJunior/Entry Level S.C. Octopuss srl angajează Prezentatoare pentru Show Room din sectorul 6 Bucuresti Cerințe: -experienta de minim 1 an de zile in vânzări -disponibilitate de lucru cu publicul - capacitatea de a promova în Social media -utilizator experimentat PC - competențe informatice dovedite Condiții: -salariu fix 2480 Ron + bonusuri de performanță -bonuri de masa -posibilitati de training la locul de muncă si dezvoltare personala Responsabilități: -realizarea planului de prezentări zilnice si atingerea obiectivelor zilnice. - planul de performanță lunara stabilit de directorul de vânzări -consilier a clientilor privind varianta optima a produselor si furnizarea de informatii complet asupra produselor; -oferirea celor mai bune solutii tehnice si estetice in vederea alegerea produsului si a accesoriilor. -intocmirea documentelor necesare finalizarii vanzarii si livrarii produselor; -cunoasterea perfecta a produselor comercializate, a conditiilor de acceptare si de lansare a comenzilor, a conditiilor de plata si livrare; Trimiteți CV în limba română format PDF pe adresa de email sau Wathsap.

  • 5

    Inginer Electronistpentru activitati de productie

  • 9

    Angajam urgent persoana cu abilitati de negociere, comunicari si vanzari directe pentru postul de reprezentant vanzari. Pentru programari interviu sunati la numarul afisat. 0738796007

  • 3

    Devino un agent imobiliar d succes! Alaturi d CAUTLOCUINTA.RO dai avantul carierei tale, si nu esti singur! Vei beneficia d intregul suport din partea agentiei si a retelei pentru a-ti atinge telurile, alaturi d cel mai d succes brand din imobiliare. Biroul nostru, CAUTLOCUINTA.RO, este in cautare d persoane care nu se mulțumesc cu puțin și care sunt pregătiți să cucerească piața imobiliară prin munca, perseverenta si determinare - cautam oameni cu sau fara experienta in imobiliare pentru a-i transforma in agenti imobiliari ultra-performanti - iar pentru asta este nevoie de dedicare si ambitie. Noi le avem. Poti spune acelasi lucru despre tine? Ce cautam in oameni: Dorinta d a se dezvolta profesional continuu si determinarea d a avea success, dar si d a depune efort in a-l obtine si a trece peste dificultati Bune abilitati d comunicare, socializare si prezentare. Prezentabil, ingrijit. Experienta anterioara in antreprenoriat si/sau vanzari reprezinta un avantaj. C vei f c : Prosp ctar si cuno ster continu pi t i. Asist r cli ntilor d - lungul intr gului proc s d tranz ction r imobili r . Promovar propri tatii si g sir celui m i potrivit client. Organiz re timpului si muncii, lucrul riguros cu un sistem d dministr re a bazei de cli nti (CRM) P str rea legaturii si a relatiei cu portofoliul de clienti. Dezvoltarea continua prin educatie atat cea oferita prin intermediul retelei CAUTLOCUINTA.RO, cat si autoeducatie, networking, lectura, seminarii, dar si prin experienta capatata pe teren, cu suportul echipei noastre. Vei incheia tranzactii si incasa comisioane consistente, proportionale cu munca depusa. Beneficiile pe care le ai in echipa noastra: Posibilitatea de a castiga venituri considerabile, mai mari decat un job cu salariu fix, direct proportionale cu determinarea si munca depusa. Educatie continua, riguroasa, eficienta si structurata - pentru rezultate maxime si palpabile - vei fi unul dintre cei mai bine pregatiti agenti imobiliari din tara, atat teoretic cat si practic, dar cel mai important dintre toate - in vederea obtinerii rezultatelor. O echipa mereu gata sa ofere tot suportul, mentoratul, indrumarea necesare, atat la inceputul carierei, cat si pe tot parcursul ei. Retea veti face parte dintr-o retea care lucreaza impreuna, local si international. Recunoasterea profesionala cu cat devii mai recunoscut, apreciat si recomandat pentru munca pe care o depui, cu atat nivelul de castiguri creste. Suportul echipelor noastre de specialisti din diverse domenii. Un mediu de lucru modern, placut, dinamic. Lucram doar prin intermediul contractului de colaborare, iar remuneratia consta in comisionul incasat in urma tranzactiilor efectuate.

  • 2

    Angajam zugravi. Salariul incepe de la 3000 la 4000 de ron,in functie de experienta. Pe 15 si pe 30 ale lunii. Doar persoane serioase si muncitoare.

  • 26

    Angajam personal pentru postul de agent vanzari ,distribuitor cu sau fara experienta.Mai multe detalii la interviu. tel 0765 245 058

  • 1

    Descrierea postului: - ambalarea in mod corespunzator a coletelor; - aranjarea produselor in depozit; - incarcarea si descarcarea produselor in/din masini; - inregistrarea in sistemul de gestiune a fluxurilor de marfa; - participa la diverse activitati in cadrul magazinului (curatenie, inventariere); - participa la receptia cantitativa a produselor care intra in magazin. Minim 20 de caractere Cerinte: - responsabil, comunicativ si cu spirit de echipa; - fara cazier; - cu bune cunostinte de utilizare a calculatorului si internetului; - fara probleme de sanatate, conditie fizica buna; - permis de conducere; - varsta maxima 35 ani; - cadidatul ideal trebuie sa fie de sex masculin. Oferta (beneficii, bonusuri): - salariu atractiv + bonusuri de performanta; - carte de munca; - acordarea de concediu in limitele prevazute de lege si zile libere de sarbatorile legale; - program de lucru de luni - vineri, 09.00-17.30, cu pauza; - achizitii de produse la pret de furnizor; - locatie langa statia de metrou Piata Sudului.

  • Se ofera salariu atractiv +bonusuri pentru ore suplimentare -un mediu de lucru curat si linistit -telefon si masina de serviciu - posibilitate de promovare -cursuri de specializare platite de angajator - posibilitate asigurare locuinta de serviciu Cerinte: -studii superioare economice si/sau tehnice finalizate -cunostinte operare PC -permis de conducere -disponibilitate program prelungit -disponibilitate deplasari trimiteti CV pe adresa :

  • Firma producatoare de rame pentru ochelari de corectie angajeaza REPREZENTANTI VANZARI (pentru fiecare dintre zonele Ardeal / Moldova / Oltenia). Cerinte obligatorii: - experienta in vanzari; - disponibilitate pentru deplasari in tara si capacitate de organizare; - permis auto categoria B. Beneficii: salariu fix + COMISION DIN INCASARI, telefon si masina de serviciu. Activitati principale: - reprezentantul de vanzari se ocupa de vanzarea si promovarea produselor in zona arondata - identifica si contacteaza potentiali clienti in vederea negocierii, incheierii si executarii contractelor comerciale - preia comenzile si se ocupa de incasarea soldurilor - raporteaza activitatea zilnica si saptamanala.

  • 3

    Căutăm colaboratori pentru promovarea produselor Enagic în toată țara! ✅Câștiguri atractive din prima luna prin activitate de consultantă part-time sau full-time. ✅Domeniul este vânzări directe, prin recomandare. ✅Îți oferim instrurea gratuită pas cu pas. ✅Începe chiar ACUM propria ta afacere dacă ai 18 ani. ✅Ce trebuie să faci ? Sa achiziționezi un produs Enagic pentru care ai nevoie de minim 2804 euro + Tva, pentru a obține ID distribuitor autorizat Enagic. Să găsești clienți și colaboratori pentru Enagic . Programul de informare Enagic îți va aduce rezultate extraordinare! Planul de afaceri Enagic este brevetat si garantat. Pentru mai multe informatii: Tel: 0721967706

  • 3

    șofer categoria B din anul 1991 cu mașină personală Logan vreau un loc de muncă exclus taxi sau Uber. Fara cazier auto sau judiciar Nu consum alcol

  • 3

    Angajam MANAGER DEZVOLTARE AFACERI . Castig lunar 2.000 Euro Dorim doar candidati cu experiență și portofoliu clienți. Cerinte - bune abilită i de organizare, spirit de echipă; - flexibilitate, foarte bune abilită i de comunicare; - disponibilitate pentru deplasari zilnice pe teren; - experien a in vanzări; - permis de conducere categ. B (de minim 6 luni) Responsabilitati - recrutarea i pregatirea reprezentan ilor companiei in vederea indeplinirii obiectivelor in ceea ce prive te cre terea numărului de clien i i a gradului de satisfac ie a acestora; - coordonarea si motivarea unei echipe de reprezentan i pentru a valorifica oportunită ile de afaceri; -monitorizarea si evaluarea săptăminala a performan elor inregistrate in zonele in care isi desfă oară activitatea, in scopul identificării dificultă ilor existente i solu ionării eficiente a acestora, prin vizitarea clientilor la domiciliul acestora. Alte informatii -pachet salarial atractiv -oportunitatea de dezvoltare profesionala Tristeti CV in limba romana format PDF pe adresă de mail sau Wathsap.

  • 15

    Descrierea postului: intocmeste necesar materiale; lanseaza si urmareste comenzi de materiale; realizeaza desene de executie/montaj; tine legatura cu furnizorii; Cerinte: student (a) sau absolvent(a)Facultate de Constructii; cunostinte bune de operare PC; uitilizarea programului AUTOCAD, WINDEV; cunoasterea sistemului de achizitii si licitatii prin SEAP constituie avantaj; cunostinte de limba engleza; abilitati de comunicare; reprezinta avantaj experienta in constructii metalice, inchideri tabla, panouri sandwich. Oferta (beneficii, bonusuri): - Salariu motivant; Program de luni pana vineri de la 09.00-17.00 ; program flexibil pentru student; Atmosfera prietenoasa; Colectiv tanar; Activitatea se desfasoara la birou(zona Nicolae Grigorescu).

  • 15

    Companie internationala , recruteaza 10 consilieri in domeniul vanzarilor cu/ fara experienta , oferim training ,mediu de lucru placut,salariu motivant. Persoanele interesate sunt rugate sa sune la numarul de telefon : 0738796007

  • 1

    Candidatul ideal Minim studii superioare - Experien a în muncă:Preferabil 2 ani experienta in activitati similare. Cuno tin e, Aptitudini & Abilită i: - Cunostinte operare calculator (Word, Excel, navigare internet) nivel mediu; - Comunicare verbala si scrisa cu clienti atat interni, cat si externi; - Bune abilitati de prezentare si negociere; - Abilitate de a planifica si organiza activitati, de a stabili prioritatile; - Initiativa; - Abilitate de a lucra sub presiune, de a respecta termene limita si de a indeplini corect sarcinile de serviciu; - Abilitatea de identifica si solutiona probleme; - Capacitate de coordonare a activitatilor. Descrierea jobului Vanzarea produselor si serviciilor oferite de companie, respectand standardele si politicile companiei. RESPONSABILITĂ I PRINCIPALE: - Promoveaza si vinde produsele si serviciile companiei in zona desemnata sau segmentelor de clienti special alocati pe baza cunostintelor aprofundate despre produse, astfel incat sa realizeze obiectivele cantitative si calitative stabilite; - Identifica nevoile clientilor si formuleaza solutiile optime; - Identifica noi conturi catre care sa promoveze si sa vanda produsele si serviciile companiei; - Contacteaza clientii alocati si de asemenea prospecteaza piata pentru a identifica potentiali clienti pentru a creste cota de piata a companiei; - Realizeaza rapoarte de activitate periodice despre rezultatele de vanzari, contractele din intervalul de timp stabilit, propuneri, astfel incat sa asigure incheierea cu success a tranzactiilor; - Mentine relatii foarte bune, bazate pe profesionalism cu toti clientii de care raspunde; - Asigura prezentarea produselor si serviciilor companiei intr-o maniera profesionista; - Responsabil de planificarea optima a activitatii, a deplasarilor si a resurselor materiale astfel incat sa acopere eficient zona alocata, asigurand minimizarea costurilor si maximizarea timpului; - Participa la intalnirile departamentului de vanzari si la programele de instruire astfel incat sa detina toate informatiile legate de obiectivele de vanzari, promotii, noi produse si servicii, etc;

  • 5

    Candidatul ideal Absolvent de studii superioare - turism Experienta dovedita in domeniul hotelier si marketing de minim 10 ani Bune cunostinte de operare PC (Microsoft Office, Internet) Limba engleza fluent Cunostinte solide si actuale despre industria ospitalitatii si piata locala Bune abilitati de comunicare si prezentare Bun negociator si ai abilitati de up-selling Proactiv(a), perseverent(a), capabil(a) sa gasesti solutii, creativ(a), cu initiativă, spontan(a), energic(a) Disponibilitate pentru program prelungit Permis de conducere categoria B Descrierea jobului Formularea si dezvoltarea startegiei de marketing si vanzari a companiei pentru serviciile/produsele hoteliere Realizarea de studii comparative de analiza interna si a competitiei pentru serviciile/produsele hoteliere Prospectarea pietii, identificarea unor noi oportunitati de vanzare si a clientilor noi. Identificarea si implementarea unor masuri eficiente de crestere a veniturilor Formularea, dezvoltarea si implementarea strategiilor de pret Formularea, dezvoltarea si implementarea campaniilor de promotii si publicitate Dezvoltarea si mentinerea categoriilor de produse, conceperea unor oferte atractive Participarea la actiunile de promovare organizate pe plan local, national si international conform programului de vanzari Gestionarea si imbunatatirea portofoliului de clienti, prin vizite la acestia si promovarea/prezentarea in cadrul intalnirilor a serviciilor/produselor hoteliere Negocierea, incheierea si urmarirea contractelor de colaborare cu clientii hotelului Stabilirea unor parteneriate strategice cu clientii si evaluarea gradului lor de satisfactie Indeplinirea targetului stabilit prin politica tarifara Gestionarea platformelor de vanzare online Gestionarea si evaluarea informatiilor cu privire la propria activitate, solutionarea cererilor si reclamatiilor clientilor Realizarea analizelor si rapoartelor periodice de activitate/vanzari. Se ofera: salariu/procent din venituri/parteneriat Andy Hotels & Conferince SRL, detine 2 hoteluri in Romania: Hotel Andy*** in Bucuresti si Hotel Andy**** in Predeal.

  • 2

    Ofer servicii de scriere, content writer, ghost writer, articole pe teme date, text de tip SEO pe nise complet diferite, prelucrare articole din limba engleza, editare, articole pentru blog (blogging de brand), comunicate de presa. Asigur text original, de calitate, cu respectarea tuturor regulilor de ortografie ale limbii romane. Scriu pentru o diversitate de audiente. Nu doresc angajare, ci doar colaborare cu agentii de specialitate sau persoane independente care au nevoie de servicii de colaborare tip scriitor din umbra.. Am 5 ani experienta ca ghost writer/content writer si 18 ani experienta pe relatii internationale. Negocierea pleaca de la 100 RON pentru 550 cuvinte, text original.

  • 6

    Inginer Proiectant instalatii sanitare Localitatea: Bucuresti Chandler International SRL cauta inginer proiectant instalatii sanitare , termice si electrice. Cerinte: - Absolvent studii superioare; - Experienta in elaborarea proiectelor in diferite faze - parte desenata, - Cunoasterea normativelor si standardelor de proiectare in vigoare; - Cunostinte program specific domeniului de activitate

  • 1

    Chandler International SRL cauta inginer proiectant . Cerinte: - Absolvent studii superioare; - Experienta in elaborarea proiectelor in diferite faze - parte desenata, - Cunoasterea normativelor si standardelor de proiectare in vigoare; - Cunostinte program specific domeniului de activitate ( SCIA, AUTOCAD). Resposabilitati: - Realizarea proiectelor conform normativelor in vigoare, desenare/intocmire planse de rezistenta; - Intocmire antemasuratori, memorii tehnice.

  • Salveaza cautarea