Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Bucuresti Companii Experienta: Fara experienta

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 46

    Ajutor de Barman / Barista - Part Time

    Cafenea in zona piata Romana angajeaza barista si ajutor de barista full time. Program o zi cu zi.

  • 145

    Lucrator comercial / casier

    Atributii Lucrator Comercial / Casier: - sa contribui la asigurarea unei imagini placute a magazinului; - sa oferi suport colegilor, atunci cand este necesar; - sa asiguri ordinea si curatenia spatiului tau de lucru. Experienta nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare

    Repostat automat
  • 10

    Flotă parteneră autorizată Uber Bolt

    Flotă parteneră autorizată Uber Bolt oferim colaborare angajare șoferilor cu sau fără mașină proprie în prestarea serviciilor de ridesharing. condiții angajare : minim 21 ani permis de conducere atestat profesional cazier auto Beneficii oferite: -Comision fix 10% din câștigul net FĂRĂ ALTE COSTURI ASCUNSE -Servicii de resurse umane oferite GRATUIT -Copie conformă și ecusoane OFERITE GRATUIT -Suport constant pentru desfășurarea activității în cele mai bune condiții -Transparență totală și rapoarte prezentate șoferilor săptămânal -Plata săptămânală cash sau virament bancar -Cartea de muncă se poate înregistra și pe 2 4 8 ore după caz. Societatea suporta taxele și TVA-ul integral către stat ANAF. Pentru mai multe detalii ne puteți contacta zilnic în intervalul 9-18. Contact:

  • 5

    Lucrator comercial - operator xerox - in cadrul magazinului Pt. Romana sect.1 - la coloane

    Despre tine: - persoana onesta, atitudine deschisă, amabila, personalitate placuta, aspect îngrijit - bune abilitați de comunicare și relaționare, capacitate de ascultare activa - atentie distributiva, persoana organizata, orientare către client și nevoile sale -integritate și corectitudine Cerințe: - studii medii finalizate - program luni-vineri doua ture + 2 sambete pe luna, Duminica liber. 8 ore+pauza masa zi - cunostinte operare, utilizare PC - exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - abilitati de comunicare si putere de convingere, initiativa, perseverenta - seriozitate, responsabilitate, entuziasm, orientare spre rezultat Responsabilități: - punctualitate - pastrarea unui mediu curat si organizat - zambesti mereu in interactiunea cu clientii - cunoasterea serviciilor si produselor din magazin - asimilezi informatii si abilitati practice despre servicii si produse, echipamente, tehnici de vanzare, lucrul cu oamenii, etc - executarea cu profesionalism, amabilitate a cerintelor si solicitarilor clientilor - capacitatea de a lucra sub presiune si de a respecta termenele limita - efectuarea tranzacțiilor la casă și gestionarea în mod corect și eficient a numerarulu Beneficii:) - salariu lunar NET 25-45.000 ron, bonuri de masa 40 zi, decontare transport (STB sau METROREX) - salariul se redimensioneaza in functie de cresterea profesionala - ajutoare si prime pentru evenimente deosebite (naștere copil, prima căsătorie, deces) - bonusuri pentru realizarea obiectivelor si de performanta, spor de fidelitate - 21 de zile de concediu de odiihna pe an, zile libere pentru evenimentele speciale - program de instruire la angajare, training si cursuri gratuite de formare şi dezvoltare profesională

  • 1

    Angajam personal in domeniul securitatii in munca

    Angajam personal pentru dezvoltare cariera in domeniul securitatii in munca. Viitorul angajat va fi avantajat daca: are permis conducere categoria B. (important) Cunoaste limba engleza (sau alta limba straina). (nivel mediu) Sa stie sa utilizeze PC - nivel mediu (vezi pachet office). Asiguram: program alternativ: teren, birou, acasa; formare profesionala, specializari, autorizari in domeniul securitatii ocupationale; salariul motivant; transport; diurna; cazare (dupa caz) alte beneficii (se vor negocia la interviu si pe toata perioada contractuala). Zone de interes: Bucuresti si imprejurimi; Bacau; Brasov; Constanta; Tulcea; Buzau; Prahova.

  • Curier Bringo cu masina personala

    Firma partenera angajam curieri Bringo cu contract de munca sau contract de colaborare. Program flexibil - iti alegi singur orele in care vrei sa lucrezi. Plata saptamanala cash/card. Training inainte de inceperea activitatii. Pentru detalii sunati la

  • 19

    Reprezentant Vanzari

    Angajam urgent persoana cu abilitati de negociere, comunicari si vanzari directe pentru postul de reprezentant vanzari. Pentru programari interviu sunati la numarul afisat. 0738796007

  • 7

    Ne marim echipa!

    Imozone Business Consulting este o companie imobiliară cu experiență de peste 16 ani pe piața imobiliara din Bucuresti cu activitate concentrata in Sectorul 6 al capitalei. Unul dintre segmentele pe care ne-am specializat este cel de proiecte rezidentiale noi in special in zona sectorului 6, Prelungirea Ghencea si Bragadiru. Pe langa acestea, portofoliul cuprinde si terenuri, case / vile si apartamente construite inainte dar si dupa anul 2000. Cautăm agent imobiliar care sa ne întregească echipa de profesioniști. Noul nostru coleg ar trebui sa aibă abilități excelente de comunicare și organizare, gestionarea relațiilor cu clienții prin telefon și capacitate de muncă sporită, eficientă. De asemenea, apreciem calități precum responsabilitate, atitudine proactivă și pozitivă, dar și abilități de muncă în echipă. Ce îți oferim? -Condiții de muncă optime, într-o echipă tânără și dinamică; -Training în cadrul căruia ne axăm pe dezvoltare personală și profesională; -Program flexibil și venit substanțial. Trimite-ne CV-ul tau pe adresa de e-mail sau pe whatsapp la numarul afisat in anunt și vino să ne cunoaștem! ____ https://www.imozone.ro/ +40742 400 300

  • 16

    Angajăm secretară cu studii superioare. Buc. Trimiteți CV cu fotografie.

    Absolventă studii superioare, aspect plăcut, bună comunicatoare cu publicul.

  • 9

    Angajez personal curatenie

    Firma de curatenie angajam personal pentru curatenie. Locuri libere: - 2 posturi fulltime - echipa mobila - 1 post part time (locatie fixa, in centrul Bucurestiului) Daca esti o persoana serioasa si iti doresti un mediu de lucru placut, inseamna ca ai un loc asigurat in echipa noastra. Noi suntem o echipa in plina dezvoltare si avem nevoie de oameni responsabili. Iti oferim un loc de munca stabil si serios, si te asiguram ca vom face tot posibilul sa te integrezi repede in colectivul nostru. Experienta in curatenie este un avantaj. Activitatea se desfasoara in locatii fixe. Pentru persoane cu experienta salariul este 3500 de lei net (in mana) Pentru persoane fara experiente, salariul este de 2500 de lei net (in mana) Pentru detalii va rog sa ma sunati. Nu raspund la mesaje.

  • Angajez medic de familie Sectorul 2 București

    Angajez medic de familie debutant sau cu experiență într-un cabinet medical in contract cu CASMB. Salariul este negociabil la interviu, in funcție de pregătirea profesională. Cabinetul este situat in Policlinica Nada Florilor. Relații la telefon

  • 5

    Asistent vanzari echipamente fiscale si non fiscale

    Asistent vanzari echipamente fiscale si non fiscale . Salariul se renegociaza la fiecare 3 luni in primul an. Program lucru : luni - vineri : 09-17 . Sarbatorile legale sunt zile nelucratoare . Trebuie sa cunoasca produsele vandute si totodata sa instruiasca clientii in folosirea acestora . Sunt necesare cunostinte de operare PC pentru intocmirea documentelor si trimiterea acestora pe mail . Instruirea se va face la firma in perioada de proba de 30 zile. De asemenea obligatoriu fara inscrisuri in cazierul judiciar . Candidatul trebuie sa stie sa lucreze cu un calculator - configurat email , suita Microsoft Office . Responsabilitati : - raspunde la telefon si trimite emailuri cu facturi sau documente trimise de colegii din firma - instruire clienti in vederea folosirii echipamentelor achizitionate de acestia - intocmire documentatie fiscalizare si alte produse vandute - vi se explica cum se intocmesc in perioada de proba Avantaje dupa perioada de proba : -tichete de masa - 30lei/zi - vor fi evidentiate si pe statul de plata ; -prime de sarbatori - posibilitate decontare carburant sau transport

  • 4

    Angajam Profi Berindei (Doamna Ghica)

    Echipa Profi este in creștere! Angajam noi colegi pentru noul magazin partener Profi Berindei. Ce ne dorim? -Persoana organizata si punctuala; -Disponibilitate pentru program de lucru in ture, full time; -Nu este necesara o experienta anterioara in acest domeniu; -Seriozitate si dorinta de a lucra intr-un mediu placut. Funcții disponibile: - Lucrator comercial - Casier - Sef de tura Descrierea jobului: -Aprovizionarea magazinului; -Etichetarea si aranjarea produselor la raft; -Prezentarea si comercializarea produselor; -Asigurarea unei imagini placute a magazinului; -Amabilitate si promptitudine in relatia cu clientul; -Mentinerea unui mediu de lucru curat si organizat; -Verificarea si inregistrarea termenelor de valabilitate. Salariu atractiv în funcție de experiență. Pentru mai multe detalii te incurajăm să ne suni sau haide să facem cunoștință în magazin. Adresa magazinului este Strada Ion Berindei nr.11, Sector 2, Bucuresti.

  • 25

    Lucrator depozit - magazin online (Colentina Voluntari)

    DESCRIERE TERRA MOTORS SRL angajeaza lucrator depozit magazin online cu sau fara experienta. Cine suntem? Suntem o companie romaneasca cu experienta in domeniu de mai bine de 10 ani, in continua crestere. Comercializam piese de schimb pentru motoare de mici dimensiuni (drujbe, motocoase, si altele). Ce vrem de la tine? Cautam o persoana responsabila, serioasa, implicata si dispusa sa invete lucruri noi. Ideal ar fi sa ai experienta in domeniu, insa atata timp cat esti dornic sa inveti, lipsa experientei nu va fi un impediment, suntem siguri ca impreuna putem face lucrurile sa functioneze. Care vor fi responsabilitatile tale? Pregatirea comenzilor si predarea lor catre curier la sfarsitul zilei Aprovizionarea la raft Receptia marfii Diverse activitati in depozit Ce oferim? Un mediu de lucru placut, alaturi de o echipa tanara si dornica sa te ajute sa te acomodezi si ulterior sa evoluezi. Salariul net porneste de la 2700 lei pana la 3500 lei si se va stabili in functie de experienta si abilitati, in urma interviului. Programul este de Luni pana Vineri de la 08:30, la 17:00, cu pauza de masa 30 minute. Activitatea ne-o desfasuram in Voluntari, Ilfov, in imediata apropiere a Sectorului 2 din Bucuresti, cartierul Colentina. Vezi candidații

  • 15

    Te vrem in echipa noastra

    Colector principal Cerințe: Ofera suport clientilor sau Consultanților de Credite, ce intampina probleme de colectare, cu scopul de a colecta complet sau parțial debitele si dobânzile cumulate; Colecteaza, administreaza și preda corespondența purtată cu clienții care au întârzieri. Condiții: studii minim bacalaureat; disponibilitatea de a colabora in baza unui PFA Responsabilități: - Participă la planificarea, elaborarea și realizarea acțiunilor legale împotriva clienților care au întârzieri; - Ofera consultanta legat de calitatea procedurilor de gestionare a clienților care au întârzieri. Sistem de plata motivant, functie de performanta.

  • 10

    Curatenie Regim Hotelier - Apartamente

    Zumzi cauta PERSONAL PENTRU CURATENIE in apartamente inchiriate in regim hotelier! Program flexibil tu alegi in ce zile vrei sa lucrezi Venit atractiv Bonusuri profitabile Flux constant de comenzi Training permanent Echipa tanara si mediu de lucru placut Posibilitatea de crestere in cadrul companiei Zumzi cauta: Punctualitate Spirit de observatie si atentie la detalii; Creativitate si orientare spre solutii Atitudine pozitiva, aptitudini de comunicare; Amabilitate, toleranta, calm; Flexibilitate in program; ATRIBUTII: - Efectueaza si intretine curatenia in spatiile de cazare eliberate; - Verifica inventarul spatiilor de cazare; - Raporteaza prompt, deteriorari si distrugeri de echipamente si mobilier din locatii sefului ierarhic superior; - Completeaza si inlocuieste, in functie de necesitati, consumabilele si le aranjeaza conform normelor interne ale hotelului; Programul de lucru : 2 - 8 ore - L - D Plata pe ora: 25 Lei + bonusuri la un anumit nr de ore lucrate si in zilele de sarbatoare mari. Venituri intre 3000 - 6000 de lei Puteti sa apelati intre ora 09:00 - 18:00 sau sa lasati un mesaj pe numarul de whatsapp. Asteptam sa va cunoastem si sa faceti parte din echipa Zumzi! P

  • 5

    Angajam personal curatenie

    Program luni-vineri, salariu net de 2.650 lei, decontare abonament transport, asigurare medicala, contract de munca. Locatie ultracentrala.

Salvează căutarea