Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Companii Disponibil din: 2022-02-15-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
ACUM angajare personal curatenie blocuri si subsoluri 2950 RON lunar, locuri limitate, program de lucru 8 ore zi, 5 zile saptamana, nu facem angajare prin telefon, interviu in Sectorul 6, programare la telefon acum, Domeniu activitate: Curatenie, femeie serviciu, Tip colaborare: Perioada determinata, Locatie job: mobilitate activitate teren, Personal curatenie blocuri si subsoluri, www.curatenieblocuri.freewb.ro cariere, acum angajam personal curatenie pentru blocuri si subsoluri la asociatii de proprietari, avem locuri libere pentru fete si baieti fara limita de varsta, cu un program de lucru 5 zile pe saptamana, cu 8 ore pe zi, pentru angajare va rugam trimiteti solicitarea dvs. scrieti direct pe site la adresa si noi te angajam pe loc, sau programeaza un interviu acum la telefonul din anunt, Nota: noi platim munca, nu fotografia, pentru toate acestea oferim un salariu lunar pentru program 8 ore zi, nu vrei munca te rog nu deranja, avem reguli putine si clare, vino acum la interviu pentru angajare pe loc. Salariu bun si oferim bonus de buna executie a lucrului, Atentie, nu facem interviu la telefon, nu facem angajare prin telefon, va multumesc, http: www.curatenieblocuri.freewb.ro
-
Promovat
SERVICIU EXTERN , ABILITAT SSM ANGAJEAZA pentru zona Bucuresti-Ilfov INSPECTOR PROTECTIA MUNCII CU EXPERIENTA. - Experienta in domeniul SSM si situatii de urgenta minim 1 an; - Absolvent al cursului de perfectionare in domeniul SSM (minim 80 ore); - Cunostinte Office Word ; - Cadru tehnic cu atributii PSI; - Permis de conducere cat. B cu experienta si auto propriu - Persoană calmă, organizată, cu experiență în lucrul cu documente; - Experienta in activitati de comunicare
-
Promovat
Angajam tehnicieni sisteme de securitate pentru realizarea lucrarilor de instalare, intretinere, programare si service a sistemelor de securitate supraveghere video, videointerfonie, sisteme antiefractie, control acces, detectie incendiu. Salariu in functie de performante si cunostinte, bonuri de masa, bonusuri de performanta, masina si laptop. Se ofera cazare pentru persoanele ce nu sunt din Bucuresti. Cerinte: - experienta in domeniul instalatiilor electrice (montaj cablu, montaj canal cablu pat cablu, conexiuni); - abilitati tehnice demonstrate; - studii medii in domeniul electric, constituie un avantaj; - certificat tehnician sisteme de securitate constituie un avantaj (ARTS sau similar); - cunostinte operare PC, Windows si Microsoft Office - permis de conducere cat. B, constituie un avantaj; - capacitatea de citire scriere a unui plan de lucru pentru traseele d cabluri; - disponibilitate pentru deplasari. Responsabilitati: - efctuarea de cablaje, conexiuni, montare de echipamente pentru sisteme de securitat si curenti slabi conform unui plan de lucru; - realizarea lucrarilor de instalare , intretinere, programar si service a sistemelor de securitate (supraveghere video si monitorizare CCTV), videointerfonie, sisteme antiefractie, control acces, sisteme de detectie a incendiului); - rezolvarea interventiilor aparute, respectarea termenelor de executie in functie de gradul de prioritate stabilit de superiorul direct si indeplinirea atributiilor stabilite pentru ziua respectiva; - instruirea clientului in vederea utilizarii sistemelor instalate in locatiile acestuia; - mentinerea in buna functionare a echipamentelor de lucru si a echipamentelor de protectie;
-
Promovat
Angajam muncitori calificati sau necalificati, pentru calificare, LACATUS, SLEFUITOR si DEFORMARE TABLA PE STRUNG. Sunati la telefon de luni pana vineri intre orele 8-16. Va asteptam si la punctul de lucru din bulevardul Basarabia 171 sector 3, Bucuresti (intrare Ion Sahighian 4 )
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Firma Electroexpert Instal Services , specializata in montajul si reparatia sistemelor de control acces angajeaza tehnician sisteme securitate - Interfoane Postul presupune munca de teren doar in Bucuresti, alaturi de o echipa tanara si motivata Experienta in domeniu este necesara Responsabilitati Cablare , montare si conexiuni necesare echipamentelor de interfonie sau videointerfonie Verificarea si mentenanta sistemelor de interfoane Montarea de yale electromagnetice Montarea amortizoarelor hidraulice pentru usi Cerinte Experienta in domeniu sistemelor de interfoane Experienta minima in lacatuserie Seriozitate Dornic de afirmare Permis categoria B constituie un avantaj Beneficii oferite Salariu atractiv care va creste constant in functie de realizari si cunostinte Bonuri de masa Bonusuri lucrari Telefon serviciu
-
Cerinte - Persoana organizata, responsabila, corecta, ambitioasa, implicata, cu spirit de echipa, cu intiativa si dorinta de autodepasire; - Absolvent al Facultatii de Constructii Civile (eventual master/studii aprofunate) sau student ultimul an (pentru postul de tehnician desenator), cu rezultate bune pe parcursul studiilor; - ETABS, XTRACT; - MathCad; - Pachet Office; - AutoCad; Responsabilitati - Concepe si optimizeaza structura de rezistenta; - Organizeaza si coordoneaza, participand alaturi de echipa desemnata la realizarea proiectului pe fiecare faza de proiectare (DALI, SF, DTAC, PTh, DE); - Este capabil sa planifice si sa evalueze corect timpul necesar elaborarii fiecarei faze de proiectare, in cel mai eficient mod; - Asigura asistenta tehnica pe santier, ori de cate ori este necesar ; Alte informatii BENEFICII: - Pachet salarial atractiv; - Posibilitatea de a lucra in cadrul unei companii stabile, in dezvoltare;
-
Vulcanizare stradală în buc sec 1. Posibilitate cazare. Alte informații le discutam tel cât și la locație.
-
-
Shop&Go in zona mall Vitan,sector 3,angajeaza casier-lucrator comercial. Salariu pentru inceput 2600-3000 lei,in functie de experienta. Program in 2 ture. Detaliile le discutam la interviu. Suna la pentru programare sau trimite c.v .la Te asteptam la noi!!
-
Angajam urgent ELECTRICIENI SI LACATUSI MECANICI pentru ITALIA si GERMANIA, dar si personal necalificat dornic de afirmare Se ofera: - contract de munca pe perioada nedeterminata - salariu motivant,crestere in functie de performanta 1800 - 2200 euro luna - concediu de odihna platit conform contractului de munca - limba Italiana Engleza este un plus dar nu e obligatoriu - cazare organizata si platita de firma - transport intern si international gratuit - asigurare medicala Abilitati: - citirea schemelor electrice - legaturi in tablou - tragerea cablelor - montarea canalelor de cablu - folosirea sculelor individuale,flex,bormasina,fierastrau electric Incepere imediata CV la adresa de email: Nr tel:
-
În cadrul magazinului Kaufland din București, Șoseaua Gheorghe Ionescu Sisești nr. 6, Sector 1 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4300 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Derularea și organizarea trezorului - Decontarea sertarelor de casă și a caselor self-checkout, conform procedurilor - Înregistrarea și decontarea mijloacelor de plată alternative - Respectarea regulilor privind securitatea casieriei centrale În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
În cadrul magazinului Kaufland din București, Șoseaua Gheorghe Ionescu Sisești, nr. 6 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4300 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale - Asiguri o atmosferă placută, orientată spre client - Gestionezi cu amabilitate reclamaţiile și întrebările clienţilor, conform regulilor şi procedurilor interne Kaufland - Gestionezi produsele returnate de clienți, respectând procedurile interne - Efectuezi plata garanțiilor Kaufland către clienți În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din București Șoseaua București-Târgoviște, nr. 83 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4300 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
În cadrul noului magazin din București, Șoseaua București-Târgoviște nr. 83, Sector 1 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3500 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale - Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri - Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți - Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate - Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Societate comerciala de transport intern si international cu sediul în București sector 4,angajeaza șofer profesionist categoria BCE cu începere imediata, pentru ansamblu cap tractor -semi remorca prelata. Efectuam transport de mărfuri generale pe plan național Cerinte: -Permis conducere categoria BCE -Card tahograf valabil -Atestat de marfa valabil -Cazier auto și judiciar -Analize medicale,aviz medical și psihologic Responsabilitate,seriozitate și abilități de lucru. Experienta constituie un avantaj. Pentru mai multe detalii ne puteți contacta la numărul de telefon:
-
atelier de arcuri auto angajam mecanic sau muncitor necalificat pt montarea si demontarea arcurilor auto,pt informatii va asteptam la atelier pe strada Fizicienilor nr 15 sector 3 Salariul 4000 lei
-
Echipa Monterra se mărește! Căutăm colegi care să împărtășească valorile noastre în relația cu copiii: Acceptare, Respect, Competență, Prietenie. Căutăm o persoană pasionată de educaţie! Candidatul ideal construieşte relaţii autentice şi ştie să creeze un mediu liber, dar cu reguli clare şi însuşite, îşi doreşte să se auto-perfecţioneze şi să se dezvolte personal. Cerințe: studii superioare specifice și studii sau calificări pentru predarea disciplinei experiență în lucrul cu copiii cunoaşterea curriculumului naţional persoană deschisă către metode moderne și creative de predare interes pentru dezvoltarea personală cunoştinţe de psihologie comunicare asertivă constituie un avantaj Ofertă: o oferim un mediu de lucru atractiv în care fiecare angajat este respectat şi însoţit în dezvoltarea personală încurajăm independenţa şi creativitatea în managementul procesului educativ şi al clasei de elevi punem mare accent pe instruirea continuă, prin sesiuni de training intern şi sau extern ne dorim colaborări pe termen lung pachet financiar atractiv Zona Piața Romană Tunari Dacia Aplică acum! Rugăm candidații sa atașeze și o scrisoare de intenție. Asteptăm CV-urile împreună cu scrisoarea de intenție pe adresa de email contact at aicicrescmontessori . ro . Oferta este pentru București. Aflați mai multe despre noi pe: Echipa Monterra
-
Restaurant Casa Anca ,restaurant cu un istoric in domeniul ospitalitatii ,angajeaza OSPATARI ( fete si baieti),BUCATARI cu calificare sau recomandare,AUTOR BUCATAR,LUCRATOR IN BAR,PERSONAL PENTRU CURATENIE SI VASE,venituri motivante in functie de aportul fiecaruia(3000LEI-8000LEI),tips.PROGRAM ,de preferat 2 2 intervalul 12-22
-
Salary: 1 per annum. Are you a skilled and compassionate Medical GP looking for an exciting opportunity abroad? Look no further! We are actively seeking talented doctors to join our team in Limerick, Ireland. Why Choose Limerick, Ireland? Experience the vibrant culture and friendly community of Limerick, a city renowned for its rich history and picturesque surroundings. Enjoy a fantastic work-life balance, with ample leisure activities, stunning natural landscapes, and vibrant city life. Limerick boasts top-notch healthcare facilities, allowing you to deliver high-quality care while enjoying a fulfilling personal life. Benefits: 6-8 sessions per week, offering work-life balance. Join a supportive team dedicated to exceptional patient care. Experience Limerick s vibrant culture and friendly community. Top-notch healthcare facilities for high-quality care. We guide you through the IMC registration process. Start your next adventure in Limerick, Ireland. To Apply: Please send your CV mentioning reference M-12 at Tel.: Contact person: Vitaly Pryadka Web: http://www.phd-jobs.net
-
CERINTE * Abilitati de comunicare, relationare si organizare cu oamenii persoana dinamica, rezistenta la stress si indeplinirea sarcinilor cu prioritizare. * Bune abilitati de utilizarea aplicatiilor Microsoft Office- Excell, Word, PowerPoint; * Buna cunoastere a gramaticii limbii Romana, cunosterea limbii Engleza * Persoana deschisa, pozitiva, spontana, orientata catre rezultat, open-minded. * Abilitati bune de comunicare si de lucru in echipa. BENEFICII: * Pachet salarial motivant si negociabil * Bonuri de masa * Decontare transport * Contract de munca pe perioada nedeterminata; * Respectarea cu strictete a zilelor de plata a salariului; * Program de lucru de luni pana vineri in tura de zi.
-
Bacania Fermierului angajeaza in Bucuresti vanzator-gestionar cu experienta. Sediu: Despot Voda 55 Relatii la numarul de telefon: (pentru stabilire interviu) sau trimiteti CV la adresa de mail:
-
Angajam urgent agenti transport valori pentru orasul Constanta salarii avantajoase program in ture.
-
ANGAJAM SECRETARA - BUCURESTI, SECTOR 5 Suntem o firma specializata in furnizarea de insecticide de inalta calitate si oferim servicii de dezinsectie pentru a asigura un mediu sigur si sanatos. Cu sediul nostru situat în Sectorul 5, București, în apropiere de Cora Alexandriei, ne dorim să extindem echipa noastră prin angajarea unui nou coleg pentru departamentul de secretariat. Pozitia Disponibila: Secretar(a) Asistent(a) Administrativ(a) Responsabilitati: Gestionarea corespondentei si a apelurilor telefonice. Programarea intalnirilor si gestionarea agendei. Asigurarea unui mediu de lucru ordonat si eficient. Colaborarea stransa cu colegii din alte departamente. Asigurarea suportului administrativ necesar in activitatile zilnice. Cerințe: Abilitati excelente de comunicare si relationare. Cunostinte solide de operare PC (pachetul Microsoft Office). Capacitatea de a gestiona sarcini multiple si prioritizarea acestora. Atentie la detalii si spirit proactiv. Experienta anterioara in domeniul secretariatului reprezinta un avantaj. Beneficii: Mediu de lucru profesionist si dinamic. Oportunitati de dezvoltare profesionala. Echipa tanara si prietenoasa. Pentru detalii suplimentare te asteptam sa ne contactezi la numarul DAN.
-
Promovat
Căutăm studenți sau absolvenți facultate liceu cu sau fara experienta, cu vârste cuprinse între 18 și 60 de ani, pentru a se alătura echipei noastre dinamice. Persoana potrivită pentru această poziție trebuie să aibă abilități solide în utilizarea pachetului Microsoft Office, în special Excel, să fie familiarizată cu utilizarea WhatsApp și să fie dexteră în lucrul cu calculatorul. Este esențial să fie capabilă să interacționeze eficient cu clienții, să încheie contracte și să aibă abilități de redactare rapidă. Calificări necesare: -Abilități excelente de comunicare și interacțiune interpersonală. -Capacitatea de a redacta rapid documente și acte. Cunoașterea limbii engleze poate constitui un avantaj. -Cunoștințe solide de operare PC și pachet Microsoft Office: Excel, Word, PowerPoint. -Capacitatea de a se concentra pe mai multe sarcini simultan. -Respectarea termenelor limită și punctualitatea. -Atenție la detalii și capacitatea de a învăța rapid. -Abilități de negociere și spirit organizatoric. Capacitatea de a lucra eficient în echipă, colaborând cu colegii din diverse proiecte. În cadrul grupului nostru de firme, organizăm anual evenimente de team building pentru a promova coeziunea și colaborarea între membrii echipei. Oferim un salariu fix atractiv, completat de un sistem de comisionare motivant. Dacă ești o persoană comunicativă, orientată către rezultate și dornică să se alăture unei echipe dinamice și profesioniste, te invităm să aplici la această poziție. Trimite-ne CV-ul tău actualizat și o scurtă scrisoare de intenție la adresa de email [office ], menționând subiectul "Consultant Vânzări - Contracte". Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să colaborăm împreună pentru atingerea obiectivelor noastre comune.