Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Bucuresti doar cu poze Companii

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 16

    Cautăm Lucrători Part-Time prin Platforma HelpYou

    Descriere: Ești în căutarea unei oportunități de lucru part-time care să îți ofere flexibilitate și să îți permită să câștigi un venit suplimentar? Atunci platforma HelpYou este soluția ideală pentru tine! Cu HelpYou, poți lucra part-time într-o varietate de domenii și să îți gestionezi programul în funcție de disponibilitatea ta. Oricine poate deveni un prestator de servicii pe platforma noastră, iar posibilitățile sunt nenumărate. Exemple de domenii în care poți lucra part-time pe HelpYou: Șofer privat sau ajutor la mutat: Dacă ai mașină și ești un șofer responsabil, poți oferi servicii de transport personalizate sau ajutor la mutat pentru cei care au nevoie. Instalatori: Dacă ai cunoștințe în domeniul instalațiilor, poți ajuta clienții cu diverse lucrări de instalare sau reparații. Mecanică ușoară: Dacă ai experiență în mecanică auto, poți oferi servicii precum schimburi de ulei, verificări ale consumabilelor sau reparări minore la mașini. Amenajări grădini: Dacă iubești natura și grădinăritul, poți oferi servicii de amenajare a grădinilor pentru clienții care doresc un spațiu verde frumos. Artiști și fotografi: Dacă ai talente artistice sau fotografice, poți oferi servicii de pictură, desen sau sesiuni foto pentru clienții interesați. Omul bun la toate: Dacă ești priceput la diverse activități, cum ar fi asamblarea de mobilier, mici reparații casnice sau alte sarcini diverse, poți oferi servicii ca "omul bun la toate." Și multe altele: Oportunitățile sunt nelimitate! Dacă ai abilități într-un anumit domeniu, ai toate șansele să găsești clienți pe HelpYou. Pentru cei cu firme, HelpYou oferă și oportunitatea de a deveni parteneri și de a aduce alți prestatori de servicii pe platforma noastră. Astfel, puteți extinde afacerea și să profitați de beneficiile oferite de HelpYou. Descarcă acum aplicația HelpYou din Magazinul Play sau App Store și începe să explorezi noile posibilități de venit! Alătură-te echipei HelpYou și construiește-ți propriul program de lucru flexibil! #PartTime #LucruFlexibil #HelpYou #OportunitateDeVenit

  • 3

    buldoexcavatorist

    angajez buldoexcavatorist pentru buldoexcavatorJCB 3cx , cu permis de conducere. lucrari in București și Ilfov. se cere minim de experienta în domeniu.. se accepta si colaborare cu plata la zi.

  • 8

    Consilier Vânzări Bijuterii | Roberto Bravo

    Candidatul Ideal Ești candidatul ideal dacă ai: *Experiență anterioară pe un post similar în vânzări (constituie un avantaj); *Studii superioare finalizate (avantaj); *Spirit de echipă și capacitate de organizare a activității; *Implicare, asumarea responsabilității și seriozitate; *Cunoștințe în efectuarea operațiunilor de încasare și înregistrări în sistemul de management al vânzărilor; *Cunoștințe de operare PC și contabilitate primară; *Bune abilități de învățare și flexibilitate; *Limba engleză (avantaj). Esti o persoana: *Comunicativă, organizată și cu atenție la detalii; *Eficientă, perseverentă în atingerea obiectivelor; *Atentă la nevoile clientului, amabilă; *Orientată către identificarea de soluții; *Iți dorești să lucrezi într-un mediu profesional de lux ? Vino în echipa Bravo și vei beneficia de: *Contract de muncă full-time, pe perioadă nedeterminată sau part time *Pachet salarial competitiv în funcție de experiență; *TS bonus - 5% lunar - conform procedurii interne; *Bonusuri vânzări; *Bonus pentru recomandare angajati, conform politicii interne; *Discount angajat la achizitia de bijuterii - conform procedurii interne; *Program în ture (locație mall); *O perioadă de acomodare și introducere în comunitatea noastră; *Training dedicat pentru a fi pregătit, specializarea te va ajuta să te dezvolți atât pe plan profesional și cât și pe plan personal. Descrierea jobului Printre atribuțiile tale: *Vei fi brand amsabador Roberto Bravo în relația cu clientul; *Identifici dorința clienților de a cumpăra și îi asiști în alegerea bijuteriilor; *Vei consilia clienții prin recomandari individualizate; *Ești un reprezentant al brandului, construim un portofoliu de clienți fideli; *Finalizezi vânzarea și eliberezi documente justificative; *Participi la inventarierea mărfii din magazin; *Vei efectua activități administrative de gestionare a activității magazinului inclusiv efectuarea zilnică a operațiunilor de casă (registru de casă, raport de gestiune, fișă de inventar etc.) Descrierea companiei **ROBERTO BRAVO o piatră prețioasă în mixul de magazine din Promenada Mall. Roberto Bravo este o companie fondată în anul 1948, câștigându-și notorietatea internațională cu fiecare din cele peste 130 de magazine din întreaga lume. Fiecare colecție Roberto Bravo spune o poveste în toată complexitatea ei, prin fiecare piesă de bijuterie care are ca inspirație o temă din natură sau istorie, ilustrată în toată complexitatea ei, iar numele alese pentru colecţii ilustrează exact autenticitatea brandului: Monarch Butterfly, Swan Lake, Gallica, Global Warming, Le Grand Bleu sau Noah s Ark. Inspirate din stilul renascentist, fiecare din ele având o poveste magică, bijuteriile Roberto Bravo se disting prin designul inovator şi prin valoarea materialelor folosite pietre preţioase şi semipreţioase, diamante, email şi metale nobile precum aur sau argint. Piesele sunt lucrate manual si poarta amprenta a trei generaţii de creatori pasionaţi de bijuterii. Colectiile Roberto Bravo se bucură de un design îndrăzneț, rafinat și de combinații pline de creativitate. Ele introduc iubitorii de bijuterii într-o lume fascinantă, misterioasă și plină de culoare. Fii unic ! Fii Bravo !

  • 7

    Sofer Servicii funerare Cat. B

    Angajam sofer Cat. B Sediul: Bld. Ghencea 20A, Sector 6 Cerinte: - 8 Clase finalizate - Experienta in soferie - Disponibilitate la efort fizic (cand este cazul) - Varsta 20-50 ani Pachet de beneficii: - Salariu atractiv - Bonusuri de pana la 50% din salariu - Contract de Munca Nedeterminat - Prima de sarbatori - Decontare Abonament STB - Apa/Cafea Pentru angajari, trimiteti CV-ul Dvs. pe adresa noastra de e-mail sau ne puteti contacta la numarul de telefon

  • 5

    Doamna servicii curatenie birouri

    Angajam doamna pentru servicii curatenie birouri diferite din Bucuresti. Program 8 ore zi, LV, perioada nedeterminata, decontare abonament transport. Pentru detalii, va rugam sa ne contactati.

  • dealeri tamplarie pvc Rehau

    Cel mai mic pret pentru calitate de TOP !!!. Firma producatoare de SISTEME de USI si FERESTRE PVC REHAU cu geam TERMOIZOLATOR va ofera calitate germana la preturi promotionale. Tel : ; email: ; website: www.lamar.ro

  • 4

    Transport si servicii de curierat acte.

    Program full-time | Luni- joi, 08:30-17:00, vineri, 08:30 15:30 | Birou situat în Sector 3, București Cerinţe: Studii liceale absolvite; Cunoasterea limbii române avansat; Conditie fizica; Punctualitate; Personalitate de incredere; Respectarea termenelor limită; Abilitatea de a lucra în echipă dar si individual; Persoană amabilă şi echilibrată, organizată, atentă la detalii, atentie distributiva si eficienta in gestionarea timpului; Bună capacitate de comunicare în echipă și cu clienții; Experienta pe un post similar reprezinta un avantaj; Responsabilităţi: Sortarea bunurilor pe care trebuie să le distribui; Distribuirea în timp util a pachetelor sau a comenzilor către clienți; Colectarea semnăturilor de primire; Încasarea banilor pentru comenzi; Eliberarea de chitanțe și facturi, unde este cazul; Păstrarea unui registru de bunuri distribuite și nedistribuite; Încărcarea și descărcarea bunurilor și produselor și transportarea lor la ușa clientului. Respectă normele de Sănătate și Securitatea Muncii și de PSI privind regulamentele / procedurile de lucru Răspunde de corectitudinea și promptitudinea cu care furnizează / transmite informații; Respectă Regulamentul Intern și Regulamentul de Organizare și Funcționare al firmei; Beneficii: Salariu fix corelat cu experiența ta, pe care îl indexăm anual cu rata inflației; Siguranța unui loc de muncă stabil odată ce depășești perioada de probă; Bonusuri de performanță în funcție de evoluția ta pe acest post; Prime de sărbători (Paște, Crăciun); Bonuri de masa; Concediu de odihnă; Traininguri de specializare; Un mediu de lucru prietenos, cu condiții potrivite pentru ca tu să vii cu plăcere la birou;

  • 3

    Angajare Lacatusi si Sudori Mig-Mag (Bucuresti sau provincie)

    Firma de constructii, angajeaza lacatusi ce debiteaza cu autogenul (oxi-gaz si oxi-acetilena) si care cunosc bine plan de executie De asemenea angajam si sudori mig-mag. Avem activitati atat la interior, in hale metalice cat si in santiere. Se poate conveni de comun acord preferinta punctului de lucru. Punctele de lucru se afla in Oltenita, Calarasi si in Bucuresti. Se ofera salariu atractiv! Rugam seriozitate! Relatii intre orele 08.00-17.00 la telefon

  • 1

    Angajam ajutor cofetar

    De anul trecut incoace am incercat sa ne formam o echipa dar ca echipa sa fie completa, mai avem nevoie de o fata, cu minimul de experienta de aceasta data. Asadar, daca iti place sa faci torturi si prajituri, daca esti pasionata de aceasta meserie si vrei sa faci parte dintr-un colectiv cu fete minunate, sa iti pui imaginatia la contributie intr-un laborator dotat dupa standarde, acum ai ocazia sa ne cunosti. Noi te asteptam cu bratele deschise la o intalnire in atelierul nostru pentru a stabili toate detaliile colaborarii. Ma poti suna la numarul de telefon: Laboratorul este pe Soseaua Fundeni 39.

  • 6

    Consilier Vânzări in magazinele STONEMANIA BIJOU

    Alătură-te echipei STONEMANIA BIJOU! Job disponibil: Consilier Vânzări in magazinele STONEMANIA BIJOU Domenii: Cristale Naturale, Feng Shui, Aromaterapie Responsabilități principale: Prezentarea, promovarea și vânzarea produselor în conformitate cu standardele și politicile STONEMANIA BIJOU; Aranjarea atractivă a produselor în spațiile noastre de vânzare; Gestionarea eficientă a stocurilor și asigurarea disponibilității produselor în magazin; Executarea de reparații simple și modificări ale bijuteriilor, sub îndrumarea noastră (nu este necesară experiența prealabilă); Procesarea tranzacțiilor clienților și emiterea bonurilor fiscale; Pregătirea și ambalarea comenzilor online cu atenție și promptitudine. Ce căutăm: Educație: Absolvent de studii medii sau superioare; Experiență: Nu este necesară experiență anterioară; Limbi Străine: Proficiență într-o limbă străină, preferabil engleza; Competențe esențiale: Excelente abilități de comunicare, atenție la detalii, onestitate; Capacități: Reziliență la stres, organizare eficientă și respectarea termenelor limită. Tip job: Natură: Predominant provocator, cu noi oportunități de a învăța și crește; Ritm de lucru: Dinamic, planificare zilnică sau săptămânală adaptabilă priorităților emergente. Locație: Magazinul STONEMANIA BIJOU, Bulevardul Carol I Nr. 25, Sector 2, București Program de Lucru: Full-time: 8 ore zi, 12:00 - 20:00, plus o sâmbătă lucrătoare pe lună. Pentru munca în sâmbătă se oferă compensație sau zi liberă în timpul săptămânii. Pachet salarial pentru inceput: Salariu Net: 3100 lei; Discount Angajat: 40%; Concediu Anual: 20 zile; Bonus de vechime anual; Contract de Muncă pe Perioadă Nedeterminată; Reevaluarea pachetului salarial periodic; prima evaluarea dupa 6 luni de la angajare. Cum să aplici: Trimite-ne CV-ul tău și fă primul pas spre un loc de munca la STONEMANIA BIJOU!

  • 3

    Angajam personal curățenie - Mall Afi Cotroceni

    Responsabilitati: o Aspirat tot magazinul o Spalat mop zone trafic intens o Spalat mop tot magazinul o Sters praf rafturi zona adulti o Sters praf rafturi zona copii o Sters oglinzi magazin o Sters oglinzi cabine de proba o Sters praf zona caselor de marcat Programul este de 3 ore zi (de la 7:00 la 10:00), cu o zi libera pe saptamana. Se lucreaza doar cu contract de munca, salariul este fix 1400 lei, platit la timp (pana la data de 5 a lunii urmatoare). Detalii la telefon sau whatsapp.

  • Angajez croitoreasa sector 1

    MAKIARO S.R.L. angajează confectionara cu experiența pentru a lucra la atelierul nostru de producție. Noi ne axăm pe licitații SEAP ( echipamente politie, medicale etc.) și in paralel vrem sa construim Brandul nostru de costume de baie și rochii. oferim salariu atractiv( 3000-4000 lei) experienta in folosirea aparatelor de tăiat cu laserul și printat materialul este un plus.

  • 3

    Angajam sofer camion articulat

    Angajam sofer camion articulat Firmă cu garajul în Balotești angajează șofer camion articulat (cap tractor + semiremorcă basculabilă) cu experiență pe intern. Curse regulate Ploiești, București sau Giurgiu. Salariul motivant, decontăm transportul până la garaj, bonuri de masă, prime.

  • META SOFT INNOVATIONS este în căutare de Asistent Gestionare Proiecte

    Competențe profesionale: - Studii superioare complete sau în curs (studenți) în domeniul economic, juridic, administrarea afacerilor sau comunicare; - Abilități de organizare și gestionare a timpului, capacitatea de a prioritiza sarcinile și de a lucra la mai multe proiecte concomitent; - Cunoștințe solide de operare a calculatorului, internetului (motoare de căutare) și abilități avansate în utilizarea suitei Microsoft Office și a altor programe aplicații relevante; - Vorbirea și scrierea fluentă a limbii engleză (cunoașterea altor limbi străine constituie un avantaj); - Capacitatea de a asculta activ și de a comunica eficient, atât verbal, cât și în scris; - Capacitatea de a analiza și a oferi soluții, a elabora planuri de acțiuni, a le implementa și a le monitoriza; - Abilități de vânzare și comunicare (în cazul proiectelor în care este necesară promovarea produsului serviciului clientului); - Atitudine proactivă și orientată către rezultate, cu abilitatea de a lucra eficient atât în echipă, cât și independent; - Atitudine entuziastă, dorință de învățare, limbaj și comportament elegant. Responsabilitățile postului: - Asigurarea suportului administrativ și operațional pentru echipele de proiecte sau și monitorizarea directă a anumitor proiecte gestionate de companie; - Administrarea calendarului și a programărilor pentru întâlniri, ședințe și alte evenimente legate de proiecte; - Elaborarea și sau participarea la elaborarea documentației și a materialelor de proiect scrisori, oferte, prezentări, intenții, depuneri dosare de participare la licitații, etc.; - Monitorizarea și actualizarea documentației proiectelor, inclusiv ale rapoartelor, planurilor de acțiuni și ale altor materiale relevante; - Comunicarea cu membrii echipei și cu clienții pentru a coordona activitățile și a asigura o înțelegere clară a cerințelor și termenelor limită; - Comunicarea cu clienții, inclusiv recepționarea solicitărilor, identificarea soluțiilor și elaborarea proiectelor de răspunsuri mail-uri, intermedierea relației dintre echipă și client, etc.; - Participarea la întâlniri de echipă și la alte activități necesare pentru buna desfășurare a proiectelor. Cum aplici: Dacă ești o persoană entuziastă, orientată către rezultate și dornică să facă parte dintr-o echipă dinamică, să participi în diverse proiecte, te invităm să trimiți CV-ul și o scrisoare de intenție la adresa de e-mail office @ meta-soft.eu până în data de 31.03.2023. Nu uita să menționezi la subiectul e-mailului "CV - Asistent Gestionare Proiecte". Cine suntem? Suntem o echipă de consultanți în afaceri și dezvoltatori de proiecte, dinamică și cu o experiență vastă la nivel național și internațional. Acoperim o gamă largă de sectoare de la inteligență artificială și IT, până la industria agro-alimentară, mobilitate urbană și electromobilitate, energie, etc, și ne focusăm să furnizăm soluții inovatoare și de înaltă calitate clienților noștri, contribuind la succesul lor într-un mediu de afaceri în continuă schimbare.

  • 1

    Angajam operatori de interviu

    Mercury Research își mărește echipa de operatori de interviu. Căutăm o persoană sociabilă, binevoitoare, cu bune abilități de comunicare și cunoștințe elementare de lucru pe calculator. Vei face parte dintr-un mediu plăcut cu program flexibil și câștiguri atractive în funcție de performanță. Nu este nevoie de CV sau de experiență anterioară. Hai să ne cunoaștem la numarul de telefon din anunt.

  • 2

    Reve Mobili Angajeaza montatori mobilier

    Dorim să extindem echipa noastră cu un Montator Mobilier pasionat și dedicat. CV-urile cu o minimă experiență în domeniu vor fi primite cu interes. Cautăm un coleg care să se implice activ și responsabil în montarea mobilierului la comandă, atat in atelier cat si la domiciliul clientului .. Descriere Cunoașterea materialelor specifice industriei de mobilier și a tehnologiilor de producție. Atent la detalii și abilități excelente de lucru în echipa. Responsabilități: Suport necesar colegilor noi in echipa . Atent la prelucraea palului . Beneficii: Competitiv și bonusuri de performanță. Mediu de creștere profesională. Descrierea companiei Născut din dorința de a revoluționa, REVE MOBILI SRL îți aduce aproape cei mai prestigioși furnizori, asigurându-ți o experiență premium de consultanță de la A-Z. Cu o echipă dedicată și soluții complete de consiliere, design, și producție de mobilier customizat, REVE este alegerea perfectă pentru cei ce doresc să-și transforme visele în realitate. Cu showroom aflat in Bucuresti sect. 3 ,strada Foisorului nr .108-114 ,hală de producție proprie și un portofoliu diversificat, REVE MOBILI se remarcă în sectorul rezidențial și amenajărilor office. CONTACT

  • 3

    Colege curatenie CU LB. ENGLEZA

    Angajam doua fete serioase pentru curatenie vila sector 1, limba engleza obligatoriu. Rog nu sunati, comunicare whatsapp sau adresa email. Asteptam CV.

  • 1

    muncitor depozit de îmbrăcăminte

    Locație: Joița (15 km de București) Atribuțiile: - Colectarea marfurilor in depozit, lucrul cu scanner, scanarea codurilor de bare; - Finalizarea mărfurilor într-o comandă gata făcută; - Verificarea produsului pentru defecte și ambalaj. Lucrați cu haine, pantofi, accesorii. Salariu: 3 euro pe ora net, cam 600 euro pe luna. Program de lucru: de la 07.00 la 15.00 Lucrați 5-6 zile pe săptămână. Angajare: Funcționar (contract de muncă, asigurări de sănătate). Oferim cazare gratuita nu departe de locul de munca (camere pentru 4-5 persoane cu toate facilitatile necesare). Transportul îl duce de acasă la serviciu.

  • 12

    Femeie de serviciu- JILAVA

    Sterileco angajeaza femeie de serviciu pentru punctul de lucru Jilava- Sos.Giurgiului 5B. Activitati specifice de curatenie pentru zona de birouri, 4 ore pe zi de luni pana vineri. Pachet salarial: 2800lei net.

  • 1

    Tehnician intretinere proiecte rezidential

    Angajam tehnician cu contract permanent pentru zile 8 ore zi, de luni pana vineri. Candidatul ideal: Are experienta in intretinerea cladirilor si ansamblurilor rezidentiale, are cunostinte necesare micilor reparatii din cadrul locatiei; Candidatul ideal are atitudine proactiva, este o persoana usor adaptabila si dinamica; Descrierea jobului: Supravegheaza buna functionare a echipamentelor din locatie; Executa sarcinile conform planului de mentenanta si efectueaza interventii preventive, predictive si corective; Remediaza si elimina defectiunile aparute la instalatiile si echipamentele tehnice din cadrul spatiilor alocate; Efectueaza mici lucrari de reparatie, vopsire, înlocuire consumabile. www.squaremanagement.ro Email: office@squaremanagement,ro

Salvează căutarea