Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Experienta: Experienta 1-3 ani Disponibil imediat Disponibil din: 2020-11-10-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Tehnician intretinere echipamente de climatizare si ventilatie montaj, Ce cautam : 1. Experienta in domeniul HVAC (montaj, service aer conditionat) 2. Cunostinte despre echipamentele de ventilatie climatizare si automatizari HVAC 3. Permis de conducere B1 (constituie un avantaj) Ce trebuie sa faca : 1. Asigura buna functionare a echipamentelor clientilor (centrale ventilatie, chiller-e, aparate de aer conditionat, filtre de aer , recuperatoare de caldura) prin intretinere periodica si interventii in cazul defectarii 2. Acorda suport tehnic cand este solicitat 3. Participa la instalarea echipamentelor in proiecte noi Ce oferim : 1. Un salariu atractiv, in functie de cunostinte si experienta demonstrata 2. Tichete de Masa 3. Prime in functie de rezultate si implicare 4. Cresteri salariale anuale in functie de performanta si rezultate 5. Posibilitatea de a invata si acumula experienta despre o gama larga de echipamente
-
Promovat
Angajez casiera pentru shaormarie. Fata tanara, program 2 cu 2 -14 ore, 350 lei la tura. Fata pentru curatenie, program 8 ore,5 cu 2 libere,salariu 3000 lei
-
Promovat
Candidatul Ideal: *Persoana cu abilitati tehnice si dorinta de a invata si progresa. *Abilitati de a lucra in echipa. *Experienta in domeniul instalatiilor electrice. Constituie avantaj: *Permis categoria 'B' constitue un avantaj *Disponibilitatea de deplasare in tara *Locul de domiciliu, Bucuresti. Descrierea jobului: *Desfasurarea activitatilor specifice de mentenanta intretinere si reparatii a instalatiilor electrice destinate cladirilor de birouri sau spatii comerciale (depozite, magazine) *Acivitati de mentenanta ale instalatiilor electrice precum: schimbarea unei prize sau al unui intrerupator, cablat un circuit nou, instalat o siguranta... *Intocmirea rapoartelor de intretinere, reparatii in baza de check-list. *Program de lucru: 08:00-17:00( pauza de masa) - poate fi flexibil - suntem intelegatori. Oferim: *Salariu atractiv in functie de abilitati începând cu 4000lei NET *Bonuri de masa *Masina de serviciu pentru deplasări *Scule specifice *Echipament protectie (salopeta, bocanci, manusi, etc) Va rog sa ne lasati un mesaj whatsapp la numarul din anunt.
-
Promovat
angajez lacatus confectii metalice montaj hale, lucru la inaltime un avantaj, sudura un avantaj, salariu in acord
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Auto taxi 2019 benzina cu gpl colantate meridian taxi(se poate colanta și meridian taxi plus) Se oferă contract de munca, aplicatia star, permis otopeni,aplicatia meridian,statie și pos(garanție 200lei) inclusa in planul de încasări . Se cauta: 1 sofer schimb de zi zona Pantelimon-Fundeni Meridian Taxi 2,59lei km Dacia Logan 2019 Echipaj Dacia Logan 2019 Meridian Taxi 2,59lei km 1 sofer sau echipaj Dacia Logan 2015 Meridian taxi 2,59lei km(valabil cu data de 25.05.2024) Se oferă si se dorește respect si profesionalism. Relatii la
-
Angajam ASISTENTA MANAGER in Bucuresti . Salariu net lunar 2.800 Ron Dorim doar candidati cu experiență. Cerinte - bune abilită i de organizare, spirit de echipă; - flexibilitate, foarte bune abilită i de comunicare; - disponibilitate pentru deplasari zilnice pe teren; - experien a in vanzări; - permis de conducere categ. B (de minim 6 luni) Responsabilitati - recrutarea si pregatirea reprezentantilor companiei in vederea indeplinirii obiectivelor in ceea ce prive te cre terea numărului de clienti si a gradului de satisfactie a acestora; - coordonarea si motivarea unei echipe de reprezentanti pentru a valorifica oportunită ile de afaceri; -monitorizarea si evaluarea săptăminala a performantelor inregistrate in zonele in care isi desfăsoară activitatea, in scopul identificării dificultătilor existente si solutionării eficiente a acestora. Alte informatii -oportunitatea de dezvoltare profesionala Tristeti CV in limba romana format PDF pe adresă de mail sau Wathsap.
-
ANGAJAM studentă job remote 3 ore pe zi ca administrator si online promotor Program part time DOAR IN BUCURESTI. Salariul net 2000 lei necesita experiență. Trimiteți CV în limba română.
-
ANGAJAM studentă job remote 3 ore pe zi ca administrato si online promotor Program part time DOAR IN BUCURESTI. Salariul net 2000 lei necesita experiență. Trimiteți CV în limba română.
-
Consultanți vânzări cu PFA sau Srl pentru distribuție. Câștiguri lunare de peste zece mii de lei,propunere în colaborare cu Firma distributie dispozitive pentru domeniul horeca și beauty. Adaus comercial și bonusuri de la 1550 Ron la 5700 Ron pentru fiecare comandă realizată . Se accepta persoane din toata țara cu experienta dovedita in vanzari minim 2 ani. Detalii suplimentare Se lucreaza full time atat de la sediu cat si munca de teren de luni pana vineri. Interviurile se desfasoara la sediu in sectoarele de activitate beauty și horeca. Consultanții de vânzări trebuie să dețină experiență în relațiile cu agenții comerciali din domeniile respective. Se acceptă doar candidați cu experiență dovedită învânzări minim de 2 ani din Bucuresti sau alte județe. Nu acceptăm începători fără experiență care își doresc salariu fix sau studenți. Se lucreaza pe bază de PFA sau srl. FISA POSTULUI CONSULTANT VANZARI Candidatul ideal: -comunicativ -persuasiv -receptiv la feedback Foarte bune abilitati de comunicare interpersonala; Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, Power Point, e-mail; Atitudine pozitiva si orientata catre client; Cunostinte generale despre SOCIAL MEDIA si Internet; Bune abilitati si cunostinte de vanzare; Atitudine proactiva; Responsabilitate personala; Orientare catre rezultate. - experienta relevanta in vanzari - Bune abilita i de operare PC - Cunostinte de limba engleza - Studii medii (studiile superioare constituie avantaj); - Excelente abilitati de comunicare, relationare si negociere - Persoana dinamica si proactiva - Orientare spre nevoile clientului Descrierea jobului: Identificarea nevoilor clientilor si consilierea acestora. Imbogatirea portofoliului de clienti si dezvoltarea retelelor existente Reprezentarea si promovarea companiei in conformitate cu strategia de vanzare a companiei. Urmarirea atingerii obiectivelor, Prezinta, vinde si creste valoarea vanzarilor produselor si serviciilor catre clientii potentiali si existenti cu scopul de a atinge targetul de vanzari al magazinului; Asigura acuratetea inregistrarii datelor clientilor in bazele de date; Ofera informatii intr-o maniera eficienta si politicoasa catre clientii potentiali si catre clientii deja existenti ai firmei despre produse si servicii; Mentine imaginea companiei si respecta standardele ei, livrand servicii de o inalta calitate si profesionalism; Pregateste rapoarte zilnice despre vanzarile si activarile zilnice; Este in permanenta la curent cu informatiile sau serviciile nou aparute. Beneficii: Pachet salarial atractiv, corelat cu performantele Sustinere din partea companiei in dezvoltarea personala si profesionala Mediu de munca placut si dinamic Siguranta locului de munca Oferim: - câștiguri motivante in functie de experienta dovedita + bonusuri de performanta intre 1550 Ron pana la 5700 Ron de fiecare comanda executata. -contract pe perioada nedeterminata. Trimiteți CV in limba română în format PDF. Publi24_1613811509
-
Domeniu de activitate Vino și tu ca partener de afacere in echipa emGuarde. Dispozitivele electronice de înaltă performanță care sunt indispensabile în orice domeniu de activitate și în toate locuințele și birourile din lume. emGuarde Schimbați-vă mediul. Îţi schimbă viaţa. emGuarde este conceput pentru a prevenirea radiațiilor cauzate de interferențe electromagnetice de înaltă frecvență între 3 MHz și 1000 MHz. ... Cea mai nouă și profitabilă afacere in crestere perpetuă. Afacere costuri zero, implicare 200% S.C. Octopuss srl Cerințe: -experienta de minim 1 an de zile in vânzări -disponibilitate de lucru cu publicul - capacitatea de a promova în Social media -utilizator experimentat PC - competențe informatice dovedite Condiții: - comisioanele ajung până la 4.000 Euro + bonusuri de performanță -posibilitati de training la locul de muncă si dezvoltare personala Responsabilități: -realizarea planului de prezentări zilnice si atingerea obiectivelor zilnice. - planul de performanță lunara stabilit de directorul de vânzări -consilier a clientilor privind varianta optima a produselor si furnizarea de informatii complet asupra produselor; -oferirea celor mai bune solutii tehnice si estetice in vederea alegerea produsului si a accesoriilor. -intocmirea documentelor necesare finalizarii vanzarii si livrarii produselor; -cunoasterea perfecta a produselor comercializate, a conditiilor de acceptare si de lansare a comenzilor, a conditiilor de plata si livrare; Trimiteți CV în limba română format PDF pe adresa de email sau Wathsap.
-
Locul de munca : Bucuresti , sector 6, str Rasadnitei 92 Candidatul ideal Persoana tanara cu spirit de echipa, - studii superioare sau medii - bune abilitati de comunicare, socializare si negociere - capacitate de asimilare rapida a informatiilor noi Experienta comerciala in vanzarea produselor naturiste reprezinta un avantaj Responsabilitatile postului - Identificare de clienti - Activitati depozit ( pregatire marfa,logistica ,etc) - Dezvoltarea portofoliului prin cresterea numarului de clienti noi Beneficii: - Telefon, masina de serviciu - Salariu fix + comision din vanzari
-
Obligatoriu cu experienta anterioara in magazine Mega Image, Shop&Go, sau in magazin alimentar pe pozitie similara. Pentru programare interviu si detalii, apelati numarul afisat.
-
Director magazin sau sef de tura: Experienta anterioara in comert; Orientare si deschidere catre client; Responsabilitate si seriozitate; Dinamism si spirit de initiativa; Flexibilitate si spirit de echipa. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare
-
OUTLET_magazin de incaltaminte din piele cu branduri renumite made in Italy angajam urgent vanzatoare full time cu contract de munca pe perioada nedeterminata. CERINTE GENERALE: - Persoana serioasa, sociabila, prezentabila, comunicativa si cu initiativa - Domiciliul stabil in Bucuresti - Absolventa liceu cu BAC - Experienta in vanzari minim 1 an - Cunostinte minime operare calculator - NEFUMATOARE CONDITII: - Pachet salarial motivant (intre 2.000 - 2400 lei net ) cu posibilitate de majorare dupa perioada de proba. - posibilitate acordare tichete de masa - mediu placut de lucru - zona centrala stradala - cartier Aviatiei sector 1 Bucuresti RESPONSABILITATI GENERALE: - consilierea clientilor - aranjarea produselor - promovarea colectiilor - monitorizarea stocurilor
-
Descrierea jobului Colectare Produse de la Raft (pahare, vaze, icoane) Ambalare Colete pentru expediere prin Curier (folie cu bule, carton) Aranjare Marfa pe Raft in Depozit Etichetare produse Depozitul este in Bucuresti, Sector 2, zona Mega Mall, str Torentului Cerinte: Indemanare la ambalare Rezistenta efort fizic moderat. Greutate medie colet 3 - 5 kg Cazier curat Atentie la detalii Varsta minima 18 ani Ce iti oferim: Salariu NET 3000 lei Contract de munca Loc de munca stabil. Program de lucru Luni-Vineri 8:30-17:00 cu 30 minute pauza de masa. Nu se lucreaza in week-end. Nu se lucreaza peste program. Concediu odihna 20 zile lucratoare pe an. Trimiteti CV pe email office [at] classgifts.ro sau pe WhatsApp la
-
CENTRUL DE CERCETARE IN SANATATE SI SIGURANTA ALIMENTARA - Angajeaza Urgent Personal Tehnic pentru Postul de: Manager in siguranta Alimentelor HACCP, pentru implementarea procedurilor si editarea, emiterea Manualului HACCP, individual pentru clientii din unitati de alimentatie publica - Resturant si unitati de Productie tip Catering, Cantina, Laborator de Cofetarie patiserie. Candidatul ideal: Minim studii medii - de specialitate Absolvent Facultate Manager in siguranta Alimentara Tehnician HACCP in Calitatea Produselor Alimentare, Instruirea personalului operator prin Audituri, crearea Manualului de Bune Practici si implementarea propriuzisa. Competente cunostinte in metodologia implementarii Procedurilor ISO 22000 conform HACCP din industria alimentara, experienta constituie un avantaj; Experienta in Managementul Comunicarii. Carnet Conducere Categoria B - se asigura auto; Cunostinte operare PC; Bune abilitati de organizare, atentie la detalii, completarea documentelor specifice, tipizate; Atitudine proactiva in ceea ce priveste calitatea si procesul de imbunatatire continua; Bune abilitati de comunicare cu operatorii economici din domeniul - Restaurant, Patiserii, Catering, Carmangerie, Procesare Carne, Industria Alimentara, etc; Bune abilitati de lucru in sistem individual, independent, fara un program bine determinat, planificarea lucrarilor in sistem independent; Persoana dinamica, riguroasa; Integritate profesionala, responsabilitate, Corectitudine;
-
Companie germana angajeaza Montatori mobilier Ikea Venitul este de 120 Euro net zi la montaj bucatarii, si 100 Euro net zi la mobila generala Contract german, perioada nedeterminata Cazare asigurata Cerinte: experienta in montaj mobillier Locatie: Kerpen Angajare imediata Detalii la telefon: . Melania
-
Experienta constituie un avantaj; Orientare si deschidere catre client; Responsabilitate si seriozitate; Dinamism si spirit de initiativa; Flexibilitate si spirit de echipa Descrierea jobului: sa dai dovada de amabilitate si promptitudine in relatia cu clientii; sa oferi suport colegilor, atunci cand este necesar; sa asiguri ordinea si curatenia spatiului tau de lucru. Descrierea companiei Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 10 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti, sector 6, Militari. Pentru Programari interviuri atasati CV pe adresa sau sunați la nr.de tel.din anunt.
-
Va rog sunati intre orele 10.00-19.00 de luni pana vineri. Angajam familie serioasa. Sotia pentru menaj/gatit iar sotul pentru activitati administrative,tehnice(handyman) Cerinte: permis conducere catrg B, recomandari, cazare la propietate(interni), buni gospodari, cu o minima experienta, seriosi, muncitori iubitori de flori si animale , fara cazier judiciar,administrare .Se ofera cazare si salariu 2000 lei( de persoana),angajarea se face pe baza de contract de munca.Pentru mai multe detalii si programare la interviu
-
Dorești să faci o investiție profitabilă într-o afacere tip franciză? MULTI -SHOP este cea mai nouă afacere tip franciză cu costuri inițiale minime. Capitalul necesar 12.000 Euro Noi te putem ajuta cu tot ce este necesar la început de drum și pe tot parcursul afacerii. Avem cea mai rentabilă afacere de pe piață. Cele mai mici costuri Îți aducem Multi-shopul la tine în oraș mobilat și utilat, gata să începi activitatea. Facem training gratuit la sediu. Se poate amplasa în orice oraș dorești. Lucrează pentru tine și pentru viitorul familiei tale !!! Pentru rezervare locuri trimite-ti mesaj whatsapp la numarul . Suntem o companie distributie de dispozitive welness-fitness din Cluj Napoca. Deja avem doua magazine MULTI -SHOP in Bucuresti. Show Room pe strada Gabroveni, nr 21 Old Town, zona piata Unirii. Lasă-ne un mesaj privat cu numărul tau WhatsApp iar noi îți vom trimite toate detaliile.
-
Salariu net lunar 3.500 Ron. Program 3 ore luni-vineri de la sediu orele 10 - 13 sau 14 - 17. Zona piata Unirii. După perioada de proba se face contract de munca pe perioadă nedeterminată. Pentru postul de manager internship trebuie să aibă cunoștințe despre marketing și vânzări. Să fie capabilă să selectioneze, să recruteze și deasemenea să coordoneze o echipă de 10 studenți de la marketing care vor face internship in firma noastră. Cerinte - cunoasterea legislatiei specifice aplicabile unei institutii de stat si a dispozitiilor legale ; - cunostinte de operare PC, in special Microsoft Office; - capacitate de atentie concentrata si distributiva experienta in recrutare - atentie interes pentru detalii, rigurozitate, acuratete; - abilitatea de a analiza informatii, abilitati de comunicare, abilitati de organizare si planificare; atitudine proactiva; diplomatie si tinuta corespunzatoare, rezistenta la stres si la program prelungit (daca este cazul). - persoana punctuala, pozitiva, flexibila, muncitoare, serioasa, onesta, loiala. Responsabilitati - verificarea documentatiei ; - analiza juridica a dosarelor de recrutare; - completarea rezolutiilor juridice pentru toate dosarele in lucru; - centralizarea situatiilor zilnice, periodice, lunare; - redactarea actelor necesare desfasurarii activitatii; - depunerea diverselor documente la Registrul Comertului fizic sau on line. După perioada de proba se face contract de munca pe perioadă nedeterminată. Trimiteți CV in limba română în format PDF
-
Salariu net lunar 3.500 Ron. Program 3 ore luni-vineri de la sediu orele 10 - 13 sau 14 - 17. Zona piata Unirii. După perioada de proba se face contract de munca pe perioadă nedeterminată. Pentru postul de manager internship trebuie să aibă cunoștințe despre marketing și vânzări. Să fie capabilă să selectioneze, să recruteze și deasemenea să coordoneze o echipă de 10 studenți de la marketing care vor face internship in firma noastră. Cerinte - cunoasterea legislatiei specifice aplicabile unei institutii de stat si a dispozitiilor legale ; - cunostinte de operare PC, in special Microsoft Office; - capacitate de atentie concentrata si distributiva experienta in recrutare - atentie interes pentru detalii, rigurozitate, acuratete; - abilitatea de a analiza informatii, abilitati de comunicare, abilitati de organizare si planificare; atitudine proactiva; diplomatie si tinuta corespunzatoare, rezistenta la stres si la program prelungit (daca este cazul). - persoana punctuala, pozitiva, flexibila, muncitoare, serioasa, onesta, loiala. Responsabilitati - verificarea documentatiei ; - analiza juridica a dosarelor de recrutare; - completarea rezolutiilor juridice pentru toate dosarele in lucru; - centralizarea situatiilor zilnice, periodice, lunare; - redactarea actelor necesare desfasurarii activitatii; - depunerea diverselor documente la Registrul Comertului fizic sau on line. După perioada de proba se face contract de munca pe perioadă nedeterminată. Trimiteți CV in limba română în format PDF
-
Dorești o investiție profitabilă în afacerea emGuarde si castigi fara riscuri 8.400 Euro l O afacere tip franciză într-o afacere fără riscuri și fără stocuri nevăndute. Dispozitivele electronice de înaltă performanță care sunt indispensabile în orice domeniu de activitate și în toate locuințele și birourile din lume. emGuarde este conceput pentru a prevenirea radiațiilor cauzate de interferențe electromagnetice de înaltă frecvență între 3 MHz și 1000 MHz. ... Cea mai nouă și profitabilă afacere in crestere perpetuă. Afacere cu implicare 200% MULTI -SHOP este cea mai nouă afacere cu costuri inițiale minime. Noi te putem ajuta cu tot ce este necesar la început de drum și pe tot parcursul dezvoltării afaceri tale. Avem cea mai rentabilă afacere de pe piață. Cele mai mici costuri. Îți aducem Multi-shopul la tine în oraș mobilat și utilat, gata să începi activitatea. Facem training gratuit la sediu. Se poate amplasa în orice oraș dorești. Lucrează pentru tine și pentru viitorul familiei tale !!! Lasă-ne un mesaj privat cu numărul tau WhatsApp iar noi îți vom trimite toate detaliile.
-
Societate in domeniul instalatilor angajeaza instalator pentru instalatii sanitare si termice. Cautam persoane cu experienta minim 1 an motivate cu ambitie si caracter pentru a se perfectiona si lucra ca instalator. Cerinte: indemanare, seriozitate, atentie la detalii, operativitate Salariul motivant si dupa performante. Vino sa faci parte din echipa noastra de instalatori. Suna la