Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Disponibil imediat Disponibil din: 2021-04-21-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Vino să faci parte din echipa noastră ca barista și să aduci aroma și savoarea în fiecare zi! Cautăm o persoană pasionată de cafea, cu un zâmbet mereu pregătit și abilități excelente de comunicare. Dacă te pricepi să pregătești cafea delicioasă și îți place să oferi clienților o experiență memorabilă, atunci te vrem în echipa noastră! Beneficiile includ un mediu de lucru plin de energie și o echipă prietenoasă. Nu este necesară experiența anterioară, ci doar dorința de a învăța și de a te dezvolta. Trimite-ne CV-ul tău și hai să creăm împreună cele mai bune băuturi pe bază de cafea!
-
Promovat
Ne mărim echipa și căutăm: RESPONSABIL AMENAJĂRI SPAȚII VERZI GRĂDINAR SECTOR 3 SI SECTOR 6 Te așteptăm în echipă dacă ești în căutarea unui loc de muncă stabil și îți place lucrul în domeniul horticol amenajări și întreținere spații verzi! Cerințe: disponibilitatea de lucru pe teren, în condiții meteo specifice fiecărui anotimp responsabilitate si seriozitate spirit de iniţiativă, capacitate de decizie şi asumarea responsabilităţii capacitate de efort fizic și organizare a activităţii dorința de a învăța spirit de echipă, abilităţi de comunicare si organizare a echipei. Experiența în domeniul horticol si sau permis de conducere categoria B reprezintă un avantaj. Oferim: Salariu 3000-4500 lei, in functie de gradul de pregatire si responsabilitatile din cadrul echipei Transport asigurat sau chirie pentru grup Contract de munca Echipament de lucru Loc de munca stabil Mediu de lucru placut, in cadrul unei echipe tinere și dinamice Lucrul cu echipamente performante, de ultima generatie. Program de lucru 8h luni-vineri
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania
-
Promovat
RPG Security angajeaza agenti securitate si servanti pompieri pentru diferite obiective (cladiri birouri,complexe rezidentiale, magazine supermarketuri, centre comerciale) in Bucuresti Ilfov. Candidatul ideal: fara antecedente penale, studii medii, atitudine civilizata si responsabila, aspect fizic ingrijit; Va oferim: salariu atractiv, punctualitatea platii salariilor, calificare la locul de munca, echipament si vizita medicala gratuit; Pentru mai multe detalii si programarea unui interviu, va rugam sa ne contactati la numar de telefon <span><a class="showNumber" data-tel="0734388654">07 arata numarul</a></span>
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Salut! Îți dorești un loc de munca stabil sau pur și simplu sa îți suplimentezi venitul actual? Noi îți oferim soluția: LIVRATOR Bringo la domiciliul clientului. Jobul presupune efectuarea cumpărăturilor de orice fel din magazinele Carrefour (70%), PENNY, CORA, AUCHAN, Farmaciile Sensiblu, HelpNet, DR. MAX, DM, Noriel, Animax, Decathlon, Kitchen Shop, English Home, Sabon, Leonidas, Douglas Parfumerie etc., iar in medie se efectuează in jur de 8-12 comenzi zilnic.Experiența nu este necesară, deoarece noi îți oferim training gratuit și suport ori de câte ori ai nevoie.De asemenea îți oferim: -24-26 lei pe cursa garantat, iar tips-ul rămâne la tine -plata săptămânală -bani de rulaj + POS + card -programul ii stabilesti tu, in funcție de nevoile personale -poți alege zona in care vrei sa lucrezi. -in funcție de performanța, te poți califica pentru bonusurile oferite de către firma noastră. Dacă ai mașina personală și un telefon cu sistem de operare ANDROID, nu mai sta pe gânduri, vino in echipa noastră! Așteptăm sa ne contactați la numărul de telefon: . Ne dorim sa faci parte din echipa noastră !
-
Salut! Îți dorești un loc de munca stabil sau pur și simplu sa îți suplimentezi venitul actual? Noi îți oferim soluția: LIVRATOR Bringo la domiciliul clientului. Jobul presupune efectuarea cumpărăturilor de orice fel din magazinele Carrefour (70%), PENNY, CORA, Farmaciile Sensiblu, HelpNet, DR. Max, DM, Noriel, DM, English Home, Animax, Decathlon etc., iar in medie se efectuează in jur de 8-16 comenzi zilnic. Experiența nu este necesară, deoarece noi îți oferim training gratuit și suport ori de câte ori ai nevoie. De asemenea îți oferim: -22-24 lei pe cursa garantat, iar tips-ul rămâne la tine -plata săptămânală -bani de rulaj + POS + card -programul ii stabilesti tu, in funcție de nevoile personale -poți alege zona in care vrei sa lucrezi. -in funcție de performanța, te poți califica pentru bonusurile oferite de către firma noastră. Dacă ai mașina personală și un telefon cu sistem de operare ANDROID, nu mai sta pe gânduri, vino in echipa noastră! Așteptăm sa ne contactați la numărul de telefon: . Ne dorim sa faci parte din echipa noastră! Descrierea companiei Societate partenera Bringo Magazin.
-
Cerinte : - experienta de min 4 ani , - certificate de sudura - cunostinte de limba germana , nivel mediu - permis conducere B , - masina personala este un avantaj Se ofera : - salariul BRUT - 30 - 37 CHF ora ( 31 - 38 Eur ora ) , in functie de experienta - proiect pe termen lung - posibilitate angajare permanenta , Persoanele interesate , pot trimite o sccurta prezentare sau CV , prin mesaj sau aplicatiile siteului . Numai persoanele , care indeplinesc cerintele anuntului , vor fi contactate .
-
Gi Group România angajeaza Picker pentru partenerul nostru, unul dintre liderii pe piața de unelte manuale şi electrice. Locatie: Centru Logistic Stefanestii de Jos. Responsabilati: Manipulare produse depozit Picking cu ajutorul scanner-ului Aranjare produse in depozit Alocare Relocare Inventariere alaturi de Gestionar. Program de lucru: Luni Vineri 2 schimburi 06: . Beneficii: - Pachet salarial: 3300 lei net - Bonuri de masa 30 lei zi lucrata; - Sistem de Bonusare dupa 3 luni de la angajare; - Transport asigurat: Pick Up de la Piata Charles de Gaulle, Piata Presei si Pod Baneasa Drop Off este la metrou Pipera (la terminarea programului de lucru); - Concediu 21 zile; - Abonament medical la Medlife . Profil candidat: - Experienta minima in depozit ; - Disponibiltate de lucru in 2 ture; - Disponibilitate la efort sustinut + lucru cu scanner; - Seriozitate si responsabilitate. Pentru mai multe informatii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon: (zero sapte doi noua zero zero cinci doi sase opt)
-
Angajam PERSONAL CURATENIE in Bucuresti (barbati femei)! Locatie: Locatii in toate sectoarele din Bucuresti! Profil candidat: - Experienta nu este necesara; - Persoane serioase, muncitoare; - Cazier curat. Responsabilati: - Realizarea curateniei pe tot perimetrul salii de sport: atat in zona de fitness, piscina, saune si vestiare; Beneficii: - Salariu: 2300 lei net; - Tichete masa 35 lei zi lucrata; - Bonus de Paste ( 300 lei ) , Craciun ( 300 lei); - Posibilitati de crestere salariala anuala; - Echipament de lucru; - Decontare taxi ( seara ). Program de lucru: L-D in 2 ture: 06 14 sau 15 22. doua weekenduri lucrate cu 2 libere. Pentru mai multe informatii contactati-ne la numarul de telefon: (zero sapte doi noua zero zero cinci doi sase opt)
-
Gi Group angajeaza Manipulant Marfa cu sau fara atestat ISCIR pentru clientul nostru, o companie ce ofera servicii de transport și logistica in industria auto, electronica, retail și moda! Locatie: Soseaua de Centura 28-35 Chiajna, Ilfov ( Transport de la Pacii ) Program de lucru: de luni pana vineri de minute pauza de masa inclusa) Profil cautat: Experienta in activitati de depozit, manipulare marfa; Responsabilitati: Coordonarea fluxului de marfa in depozit; Intocmirea si coordonarea fluxului de documente; Comunicarea cu Transportatorii si asigurarea respectarii planului de incarcare; Interactionarea cu Departamentul Administrativ pentru orice modificare ivita in fluxul operational stabilit cu clientii. Pachet Salariat: 2500 RON NET (persoana fara experienta), 2750 RON NET (pentru o persoana cu experienta), 3000 RON NET (pentru o persoana cu experienta + certificat operare motostivuitor); Bonus de productivitate trimestrial acordat dupa primele 3 luni; Tichete masa (30 RON zi lucrata); Al 13 lea salariu. Pentru mai multe informatii contactati-ne la numarul de telefon: (zero sapte doi noua zero zero cinci doi sase opt)
-
Angajam agenti de securitate pentru magazine în incinta Park Lake , și Obor. Program de zi: 8 ore 9 ore sau 12 ore Salariu la timp, tichete de masa. Pentru detalii sunați . Luni-Vineri 10:00-18:00
-
Se cauta sora medicala (nurse) pentru Germania. Loc de munca: Regensburg (germania) Conditii: scoala pentru soara medicala (sau tehnician medical) de min 4 ani scoala recunoscuta de tara de origine salariu: in functie de experienta si de post, 2800 - 3500 eur nivel de limba Germana de min B1 cazare asigurata de catre angajatorul si platit de catre angajat Obligatorie: WhatsApp
-
Angajăm personal restaurant fast-food italian japonez. Valabil și pentru cetățenii străini, doar dacă sunt deja în România și sunt caută unui nou loc de muncă! Pentru mai multe detalii doar mesaj whatsapp sau sunați la numărul ! We are hiring Italian Japanese fast food restaurant staff. Also valid for foreign citizens, only if they are already in Romania and looking for a new job! For more details just whatsapp message or call ! . , ! WhatsApp ! . , ! whatsapp ! , ! ! , ! !
-
Anunț pentru postul de barman,Ospatar Căutăm Barmanita Barman,Ospatar,Ospatarite,Hostess,PR,talentati și pasionati pentru a se alătura echipei noastre Dacă aveți experiență în industria ospitalității, sunteți creativ și vă place să lucrați cu oamenii, vă invităm să aplicați pentru acest post. Pentru persoanele din provincie putem asigura cazarea . Cerințe: - Experiență anterioară în domeniul barmaniei - Abilități excelente de comunicare și relaționare cu clienții - Cunoștințe solide despre băuturi și cocktail-uri - Abilitatea de a lucra sub presiune într-un mediu aglomerat - Atitudine prietenoasă și servilă Responsabilități: - Pregătirea și servirea băuturilor cu atenție la detalii - Interacționarea plăcută și profesionistă cu clienții - Menținerea curățeniei și a ordinei în zona de bar - Contribuția la dezvoltarea noilor cocktail-uri sau băuturi speciale Salariu motivant,bonusuri Oferim si cerem seriozitate Dacă sunteți interesat și îndepliniți cerințele de mai sus, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa de e-mail Valmilions.Srl@gmailcom sau sunati la nr de tel Vă mulțumim și așteptăm cu nerăbdare să vă alăturați echipei noastre!
-
Angajam,Ospatari,Ospatarite,Barmani,Barmanite,PR,Hostess,DJ,Asistenta Manager,Social Media,Creator Content Cu experienta sau fara Part Time sau Full Time Sunati sau trimite ti un email pe adresa noastra pentru un interviu!
-
Angajam doamna/domnisoara serioasa, cu experienta in remodelare corporala (eximia/lpg), dornica sa lucreze intr un salon de remodelare corporala de lux cu aparate de ultima generatie si cu o gama variata de servicii in conformitate cu cerintele actuale de pe piata. Persoanele vizate se vor alatura unui personal calificat, tanar si foarte implicat in prestarea serviciilor noastre la cele mai inalte standarde. Pentru edificare puteti accesa beauty salonul pe facebook si pe instagram - Sempre Beauty Concept. Beauty Salonul este intr o zona foarte buna si apreciată din cartierul francez...Nu ezitați să ne contactați...
-
Cofetăria Amareto București Sector 2 angajam cofetara part-time. Cerinte: Experiența in domeniu, seriozitate, punctualitate. Program de lucru flexibil. Contract individual de munca. Acces metrou Stefan cel Mare la 200 m.
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania
-
Firma de administrare blocuri angajeaza administrator tehnic / casier. Responsabilitati: - asigurarea contactului cu reprezentantii blocurilor alocate; - verificari tehnice periodice si asigura interventii la urgente / avarii; - efectueaza mici lucrari de intretinere (inlocuire becuri arse, lampi, reparatii incuietori etc) - propune solutii pentru rezolvarea problemelor blocurilor alocate; - achizitioneaza materiale de curatenie si intretinere necesare - incaseaza cotele de contributie de la proprietari; - solutioneaza problemele tehnice ridicate de catre proprietari. Cerinte: - Cunostinte tehnice generale; - Permis conducere cat B - auto propriu avantaj; - Persoane dinamice, integre cu o prezenta decenta; - Capacitate de dialog cu diferite categorii de oameni - Aptitudini minime in lucrul cu computerul Lasati mesaj cu CV complet si date contact prin raspuns la anunt.
-
Bucatar de cantina! Șoferi livratori, Bucătari, Ajutor bucătari, Vânzătoare linie calda, Grataragiu, dacă vrei să muncești, cu siguranță găsim ceva. Zona Crângași Giulești. Detalii telefonic Zona Crangasi, Str Ceahlaul 17 B.
-
Angajez manager service auto. Experienta în mecanica obligatoriu Șalariu fix plus comision. Detalii la nr de tel:
-
Firma autorizata ARR, cautam soferi cu auto propriu, pentru colaborare in transport alternativ (UBER, BOLT) Daca ai permis si masina poți deveni șofer partener Uber Bolt, fără bătăi de cap cu firma , acte , taxe și impozite. Noi ne vom ocupa de absolut tot ce ai nevoie pentru a lucra fără nici o grija si în condiții 100% legale. Comision firma 10% Cerinte obligatorii pentru a va incadra: varsta minima 21 de ani vechime permis minim 2 ani cazier judiciar curat atestat transport alternativ (daca nu aveti, va putem ajuta cu scolarizarea si obtinerea acestuia de la ARR) Toate documentele se obtin in regim de urgenta
-
Suntem o agentie de organizari evenimente si dorim sa angajam fete pentru urmatoarele posturi: asistenta manager, hostess, call center. Nu e neaparat nevoie de experienta. Se cauta personal tanar, toti angajatii au pana in 30 de ani. Posibilitate de program part time sau full time. Salariu: 6800 lei + comision sau se negociaza la interviu. Biroul firmei este in zona Unirii. Acceptam si studente. Posibilitate de cazare pentru o perioada de doua- trei luni. Cerinte: serioasa, inteligenta, atenta la detalii, open minded, deschisa la oportunitati. Va rugam sa trimiteti un CV sau o descriere + numar de telefon.
-
Agentie imobiliara angajeaza Secretara sau Asistenta manager cu sau fara experienta. Program flexibil part time sau full time, Salariu: - 6800 lei Echipa tanara, dinamica, sediul in zona Pietii Universitatii. Se cauta fata inteligenta, responsabilă și orientată catre cerintele clientului, aspect fizic placut, open minded. Aptitudini de lucru în echipă Program: Luni -Vineri