Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Bucuresti doar cu poze Disponibil din: 2020-05-25

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Lucrător comercial vitrină asistată - Bucuresti (Baneasa(sect.1),Berceni (sect. 4) Vitan (sect 3)

    Sergiana Bunătățuri din Ardeal angajează Lucrător comercial vitrină asistată - Bucuresti Locație: Bucuresti Cerințe: - atenție la detalii - amabilitate și orientare către client - dexteritate manuală - abilități de comunicare - persoană responsabilă, implicată Responsabilități: - prezentarea clientului cu amabilitate produsele şi serviciile aferente vânzării, pentru promovarea activităţii de vânzare şi a imaginii magazinului - asigurarea curățeniei vitrinei,a feliatorului și a produselor pe care le utilizează la vânzarea mărfii - ambalarea produselor vândute utilizând materiale specifice - verificarea stării produselor din stoc, - verificarea stocului de produse, - identificarea și controlul periodic al datei de expirare a produselor Pe lângă salariu, oferim: - contract de munca pe perioada nedeterminata - bonuri de masă - bonusuri pentru realizarea obiectivelor - prime de Paști și de Crăciun - cursuri de formare si dezvoltare profesionala - abonament clinica privata - decontare abonament sportiv Te așteptăm în echipa Sergiana !

  • 3

    Vanzatoare - Magazin Sergiana (Kaufland Basarab si Sebastian)

    Prăvălia Sergiana este în căutarea unui lucrător comercial entuziast și dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Responsabilitățile principale includ: - Asigurarea unui serviciu clienți de înaltă calitate, oferind informații despre produsele noastre și asistând clienții în alegerea produselor potrivite. - Efectuarea tranzacțiilor la casă și gestionarea în mod corect și eficient a numerarului. - Etichetarea și organizarea produselor în conformitate cu standardele companiei. - Păstrarea curățeniei și a ordinei în magazin. - Monitorizarea stocului și asigurarea reumplerii rafturilor în mod regulat. PE LÂNGĂ SALARIU, NOI ÎȚI OFERIM: - bonuri de masă; - bonusuri pentru realizarea obiectivelor; - spor de fidelitate; - spor de weekend; - cursuri de formare şi dezvoltare profesională; - prime de Paște și de Crăciun; - posibilităţi reale de avansare; - zile libere pentru evenimente speciale. - decontare abonament sala de sport. - abonament Medlife - Vă oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv într-o companie în dezvoltare. Dacă ești dornic (ă) să îți asumi responsabilitățile acestui rol, te invit să ne trimiți CV-ul tău.

  • 11

    ingrijire batrana imobilizata, intern

    Cautam o ingrijitoare pentru o batrana imobilizata, 65kg, cu aparat de oxigen, lucida, cu o usoara depresie, program intern, 4 zile libere pe luna, sector 6, salariu 4000 lei pe luna. Cerinte: persoana serioasa, cu experienta, in putere Acceda, firma de plasare de personal infiintata in 2006, care nu percepe si care nu a perceput niciodata comisioane de la candidati. Apelati cu incredere!

  • 6

    Angajam personal firma constructii BUCURESTI

    RIConstruct Trade Impex SRL angajează personal calificat și necalificat în domeniul construcțiilor. Suntem o firmă dinamică, cu capital privat care execută lucrări de construcții civile și industriale. Suntem o echipă pasionată de profesionalism și calitate, fiecare membru al echipei deținand experiențe remarcabile. Profesionalismul individual a fost dobandit în timp, fiind clădit prin practică, instruire, formare, eșecuri și realizări. RIConstruct Trade Impex SRL a fost creată cu scopul de a livra proiecte complexe care să satisfacă așteptările clienților. Ne concentrăm să oferim partenerilor și angajaților nostri competență, angajament și predictibilitate. Iți oferim tot suportul nostru pentru a crește împreună pentru că ne dorim o echipă responsabilă și bine organizată pentru a putea lucra în cele mai bune condiții. Dacă consideri că ești persoana potrivită, te așteptăm la un interviu pentru a ne cunoaște mai bine. Detalii la numarul de telefon

  • 29

    Tiger Security

    Angajam agenti securitate.

  • Tehnician IT cu experiență în reparare echipamente IT

    Angajam Tehnician IT cu experiență în repararea laptopurilor, calculatoarelor, imprimantelor și a altor electronice. Suntem o companie IT în plină expansiune și căutăm un nou coleg pentru a ne ajuta să ne dezvoltăm și să oferim servicii de calitate clienților noștri. Dacă ești pasionat de tehnologie și ai experiență în repararea laptopurilor, calculatoarelor, imprimantelor și a altor electronice, atunci te încurajăm să aplici pentru poziția noastră de Tehnician IT. Cerințe: Experiență demonstrată în repararea laptopurilor, calculatoarelor, imprimantelor și a altor electronice. Cunoștințe temeinice de hardware și software. Abilitatea de a lucra eficient și de a rezolva probleme tehnice complexe. Abilități excelente de comunicare și de lucru în echipă. Responsabilități: Repararea laptopurilor, calculatoarelor, imprimantelor și a altor electronice. Diagnosticarea și rezolvarea problemelor tehnice. Comunicarea cu clienții și oferirea de soluții rapide și eficiente. Identificarea problemelor comune și dezvoltarea de soluții preventive. Beneficii: Salariu atractiv și pachet de beneficii competitive. Oportunități de dezvoltare profesională și creștere în cadrul companiei. Lucrul într-un mediu plăcut, într-o echipă de profesioniști pasionați de tehnologie. Dacă sunteți interesat să vă alăturați echipei noastre și aveți experiența și cunoștințele necesare pentru a fi un Tehnician IT de succes, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul și o scurtă prezentare despre dvs. Vă mulțumim!

  • 20

    Angajam curieri TAZZ Bucuresti

    Angajam curieri !! https: livratori.com Venituri generoase peste medie si plata saptamanala! Beneficii: Activarea contului imediat Plata per comanda + Km Comision minim Contract de munca pe 2h 4h sau 8h Se poate lucrat atat full-time cat si part-time Venituri motivante in functie de munca si efortul depus individual Bonusuri in functie de performante Program flexibil in functie de disponibilitatea dumneavoastra Instruire pentru folosirea aplicatiei Suport tehnic 24 7 Discount la carburant Ce iti trebuie pentru a fi curier: Dorinta de a face bani Un mijloc de transport personal sau inchiriat (masina, scuter, bicicleta) Telefon cu sistem de operare Android iOS Personalitate dinamica Capacitatea de adaptare la munca in echipa De asemenea cautam parteneri locali cu SRL PFA Ii Aplica acum!! *Hai în echipa și ridica Ghiozdanul APLICA ACUM https: livratori.com

  • angajez vanzatoare salariu. atactiv 3500 4000

    angajez. vânzătoare. sec 2 lizeanului nr 44. Magazin de cartier

  • 13

    sudor - lacatus mecanic

    Responsabilitati: - sudura / lacatuserie pentru tubulatura si echipamente hidraulice de inalta presiune si alte structuri mecanice; Cerinte post * sudura electrica, MIG-MAG, CO2, argon * lacatuserie * experienta in domeniul instalatiilor si componentelor hidraulice si pneumatice; * capacitate de lucru in echipa, initiativa, seriozitate; * disponibilitate si perseverenta in acumulare de cunostinte noi intr-un domeniu dinamic; * permis de conducere cat B; * disponibilitatea la deplasari; * experienta in domeniu, minim 3 ani. Oferta - Pachet salarial atractiv; - Abonament medical - Training si oportunitati de dezvoltare a carierei; - Posibilitatea dezvoltarii carierei intr-o companie de succes; Transmiteti CV la adresa Programari la interviu: VA RUGAM APLICATI DUPA CE ANALIZATI CU ATENTIE CERINTELE POSTULUI!! Pentru detalii accesati sait-ul oficial

  • 15

    CIVITAS angajeaza agenti de securitate paza in magazine

    Tarif pornind de la :14,5 lei h pana la 16 lei h Responsabilitati: -Asigurarea securitatii bunurilor si persoanelor din obiectiv -Informarea operativa privind ordinea si securitatea in obiectiv -Observarea din timp a suspectilor si interceptarea acestora -Completarea documentelor specifice serviciului de securitate Cerinte: -studii medii -fara antecedente penale -Caracter sociabil, responsabil, cu foarte bune abilitati de comunicare Prezinta avantaje urmatoarele: *atestat profesional agent de securitate **experienta in asigurarea securitatii spatiilor comerciale ***capacitatea de a depista cu usurinta persoanele suspecte, atentie distributiva Beneficii: -salariu competitiv -echipament de lucru comod si elegant -loc de munca stabil, cu oportunitati de promovare -performanta este recunoscuta si recompensata La CIVITAS, ne bazăm pe oameni bine pregati i, având în comun ambi ia pentru performan ă i pasiunea pentru lucrul bine făcut. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un e-mail! Publi2

  • 4

    Inginer vanzari / suport tehnic / service

    PROGRESS FLUID este principalul partener in Romania a companiei germane BOSCH REXROTH si are ca obiect de activitate comercializarea, suportul tehnic si service a instalatiilor si echipamentelor de actionari si automatizari industriale hidraulice. In ultimul timp, Progress Fluid si-a extins gama de produse oferite prin incheierea unor parteneriate preferentiale cu producatori de renume in domeniul actionarilor si automatizarilor industriale. Gama de produse oferita are la baza intreaga oferta BOSCH REXROTH, ATOS, VICKERS, ARGO-HYTOS, BERARMA, SETTIMA, CASAPPA, HBE in domeniul actionarilor si automatizarilor hidraulice, pneumatice, tehnica liniara si de montaj, precum si conectica VOSS si furtune hidraulice, Lider de piata in domeniu, PROGRESS FLUID ofera clientilor sai cea mai variata gama de echipamente de actionari si automatizari industriale si servicii complete referitoare la executie de instalatii noi sau modernizarea celor existente, consultanta, proiectare, mentenanta, reparatii pompe, cilindri si echipamente hidraulice RESPONSABILITATI : - promoveaza si vinde produse si echipamente pentru automatizari hidraulice, pneumatice, mecanice; - asigura consultanta tehnica si service clientilor; - prezinta si discuta oferta tehnica specifica; - se ocupa de administarea vanzarii (rapoarte, contactari zilnice); - intretine relatia cu clientii din portofoliu si urmareste cresterea numarului acestora; - urmareste derularea contractelor si comenzilor; - monitorizarea pietei; - participarea la targuri si expozitii in domeniu; CERINTE POST *studii superioare tehnice (OBLIGATORIU Politehnica / fac. mecanica, masini hidraulice/ pneumatice, mecatronica, masini unelte, automatizari); * abilitati de comunicare, vanzari si negociere; * MINIM 5 ANI experienta in domeniul instalatiilor si componentelor hidraulice si pneumatice; * MINIM 5 ANI experienta in VANZARI-SUPORT TEHNIC echipamente hidraulice si pneumatice * cunostinte operare PC (Word, Excel); * capacitate de lucru in echipa, initiativa, seriozitate; * disponibilitate si perseverenta in acumulare de cunostinte noi intr-un domeniu dinamic; * OBLIGATORIU cunostinte lb engleza si/sau germana; * OBLIGATORIU permis de conducere cat B; * disponibilitatea la deplasari in tara si strainatate; * disponibilitate la program prelungit * domiciliu in BUCURESTI sau limitrof. NU se asigura cheltuieli de cazare sau relocare pentru aplicantii care nu sunt din Bucuresti OFERTA Pachet salarial atractiv; Telefon de serviciu; Abonament medical Training si oportunitati de dezvoltare a carierei in tara si in strainatate; Posibilitatea dezvoltarii carierei intr-o companie de succes; Transmiteti CV la adresa Programari la interviu: VA RUGAM APLICATI DUPA CE ANALIZATI CU ATENTIE CERINTELE POSTULUI!! Pentru detalii accesati sait-ul oficial

  • 3

    Caut colaboratori pentru domeniul asigurarilor destine broker

    Caut persoane foarte serioase si ambitioase CU SAU FARA EXPERIENTA pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul companiei DESTINE BROKER de Asigurare si Reasigurare. Puteti afla mai multe despre aceasta societate direct de pe site: Este o companie in topul brokerilor de asigurare din Romania si poate cea mai complexa dintre toate, oferind cele mai multe produse clientilor. Este un job foarte interesant, insa destul de simplu, se lucreaza de acasa, din fata calculatorului. Tot ce va trebui sa faceti este sa gasiti clienti si sa le incheiati orice tip de asigurare. Nu veti avea sef sau target, veti lucra cat va permite timpul si cat doriti, insa odata intrati in echipa Destine Broker veti primi instruire continua si ajutor oricand veti avea nevoie. Este un loc de munca initial part-time, putandu-se lucra de la cateva minute pe zi, la cateva ore pe zi, devenid astfel un job full-time, insa cu beneficii mult mai mari decat daca ati fi angajatul vreunui patron pentru un program de lucru similar. Avem parte de pregatiri permanente prin seminarii on-line sau in format fizic de la experti in domeniul asigurarilor, atat manageri ale companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care nu ne plafonam, dimpotriva, invatam si ne dezvoltam continuu. Puteti incepe prin a incheia asigurari RCA, insa veti putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: CASCO, de locuinte (PAD si facultative), asigurari de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele! De asemenea aveti posibilitatea sa incheiati si pachete turistice in cadrul agentiei de turism DESTINE HOLIDAYS, parte a grupului DESTINE, intermedia credite sau leasing. Am enumerat toate posibilitatile de lucru in cadrul companiei pentru a va face o idee despre marimea acestei companii si posibilitatile de castig. Nu va promit ca va veti imbogati peste noapte, pentru ca nu va fi asa. Orice lucru serios necesita munca, rabdare si implicare. Ceea ce va pot promite este ca acest job va fi ca o afacere persoanala, care va va oferi in timp satisfactii financiare si profesionale pe masura implicarii. Singurele cerinte legale pentru a putea desfasura aceasta activitate sunt: - sa aveti minim 18 ani; - sa aveti lieceul promovat Ce este foarte important si trebuie cunoscut de la inceput este faptul ca orice persoana ce doreste sa lucreze in acest domeniu trebuie sa treaca printr-o perioada de pregatire profesionala, in care va primi cateva cursuri (o teorie a asigurarilor) ce vor trebui invatate si se va sustine un examen pentru acreditare. Acest examen se sustine pe site-ul Institutului de Studii Financiare din Romania () si presupune costuri de acreditare. Nu sunt costuri mari, dar trebuie luate in calcul de la inceput. Acestea sunt de 150 lei la inscrierea in cadrul societatii si de 320 lei pentru sustinerea examenului (cost al Institutului de Studii Financiare ce trebuie achitat de orice persoana, indiferent de la ce societate sau broker de asigurare vine). Vreau sa stiti totul inca de la inceput pentru a va fi mult mai clar daca este pentru voi acest loc de munca, dar va spun ca trebuie sa va sperie examenul sau costurile acestuia, pentru ca in orice domeniu in care dorim sa ne acreditam este nevoie de studiu si bani. In schimb in acest domeniu munca va este rasplatita cu adevarat pe masura implicarii. Daca ati avut rabdare sa cititi tot ce am scris si daca sunteti o persoana serioasa, perseverenta, rabdatoare si dornica de-a castiga pe masura implicarii, atunci va astept in echipa noastra. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la numarul de telefon whatsapp: - Gogorici Marian

  • 3

    Caut colaboratori pentru domeniul asigurarilor destine broker

    Caut persoane foarte serioase si ambitioase CU SAU FARA EXPERIENTA pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul companiei DESTINE BROKER de Asigurare si Reasigurare. Puteti afla mai multe despre aceasta societate direct de pe site: Este o companie in topul brokerilor de asigurare din Romania si poate cea mai complexa dintre toate, oferind cele mai multe produse clientilor. Este un job foarte interesant, insa destul de simplu, se lucreaza de acasa, din fata calculatorului. Tot ce va trebui sa faceti este sa gasiti clienti si sa le incheiati orice tip de asigurare. Nu veti avea sef sau target, veti lucra cat va permite timpul si cat doriti, insa odata intrati in echipa Destine Broker veti primi instruire continua si ajutor oricand veti avea nevoie. Este un loc de munca initial part-time, putandu-se lucra de la cateva minute pe zi, la cateva ore pe zi, devenid astfel un job full-time, insa cu beneficii mult mai mari decat daca ati fi angajatul vreunui patron pentru un program de lucru similar. Avem parte de pregatiri permanente prin seminarii on-line sau in format fizic de la experti in domeniul asigurarilor, atat manageri ale companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care nu ne plafonam, dimpotriva, invatam si ne dezvoltam continuu. Puteti incepe prin a incheia asigurari RCA, insa veti putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: CASCO, de locuinte (PAD si facultative), asigurari de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele! De asemenea aveti posibilitatea sa incheiati si pachete turistice in cadrul agentiei de turism DESTINE HOLIDAYS, parte a grupului DESTINE, intermedia credite sau leasing. Am enumerat toate posibilitatile de lucru in cadrul companiei pentru a va face o idee despre marimea acestei companii si posibilitatile de castig. Nu va promit ca va veti imbogati peste noapte, pentru ca nu va fi asa. Orice lucru serios necesita munca, rabdare si implicare. Ceea ce va pot promite este ca acest job va fi ca o afacere persoanala, care va va oferi in timp satisfactii financiare si profesionale pe masura implicarii. Singurele cerinte legale pentru a putea desfasura aceasta activitate sunt: - sa aveti minim 18 ani; - sa aveti lieceul promovat Ce este foarte important si trebuie cunoscut de la inceput este faptul ca orice persoana ce doreste sa lucreze in acest domeniu trebuie sa treaca printr-o perioada de pregatire profesionala, in care va primi cateva cursuri (o teorie a asigurarilor) ce vor trebui invatate si se va sustine un examen pentru acreditare. Acest examen se sustine pe site-ul Institutului de Studii Financiare din Romania () si presupune costuri de acreditare. Nu sunt costuri mari, dar trebuie luate in calcul de la inceput. Acestea sunt de 150 lei la inscrierea in cadrul societatii si de 320 lei pentru sustinerea examenului (cost al Institutului de Studii Financiare ce trebuie achitat de orice persoana, indiferent de la ce societate sau broker de asigurare vine). Vreau sa stiti totul inca de la inceput pentru a va fi mult mai clar daca este pentru voi acest loc de munca, dar va spun ca trebuie sa va sperie examenul sau costurile acestuia, pentru ca in orice domeniu in care dorim sa ne acreditam este nevoie de studiu si bani. In schimb in acest domeniu munca va este rasplatita cu adevarat pe masura implicarii. Daca ati avut rabdare sa cititi tot ce am scris si daca sunteti o persoana serioasa, perseverenta, rabdatoare si dornica de-a castiga pe masura implicarii, atunci va astept in echipa noastra. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la numarul de telefon whatsapp: - Gogorici Marian

  • 7

    Angajez sofer Uber Bolt LOGAN

    VÂRSTA MINIMA 26 ani!!! Firma licentiata colaboratoare UBER BOLT, avem următoarele masini disponibile: - Dacia Logan 2009 - 350lei - Dacia Logan 2016 - 450lei - Dacia Logan 2020 - 500lei saptamana + 10% comision din incasari Oferim BONUSURI soferilor in functie de numarul de curse efectuat! Este INCLUS: -RCA -Asigurare pt. persoane si bunurile acestora -ROVINIETA -ECUSON -COPIE CONFORMA -CASA DE MARCAT Pentru mai multe detalii si informatii, va stau la dispozitie, SUNATI!

  • 18

    Ingrijire batrana cu cadrul, intern

    Cautam o ingrijitoare pentru o batrana care se deplaseaza cu cadrul, lucida, program intern, 2 weekend-uri libere luna, sector 3, salariu 4000 lei pe luna. Cerinte: persoana cu experienta, cinstita, sanatoasa Acceda, firma de plasare de personal infiintata in 2006, care nu percepe si care nu a perceput niciodata comisioane de la candidati. Apelati cu incredere!

  • 20

    Angajam muncitor necalificat

    Atelier de confectionari arcuri auto angajam muncitor necalificat in vederea confectionarii,demontarii si montarii arcurilor auto.Program de 8 ore 9-17.Cei interesati sunt asteptati la atelier pentru a vedea despre ce este vorba pe strada Fizicienilor nr 15 sector 3. Șalariul 4000 lei

  • 20

    Ingrijire tanar cu handicap, 8h, Mosilor

    Cautam o ingrijitoare pentru un tanar nascut cu handicap, 29 ani, imobilizat, care nu vorbeste, nu intelege, 45kg, program luni - vineri, in unele zile orele 8.30 - 15.30, in alte zile 8.30 - 18.30, zona Mosilor, salariu 3500 lei pe luna. Cerinte: persoana serioasa, in putere, blanda, responsabila Acceda, firma de plasare de personal infiintata in 2006, care nu percepe si care nu a perceput niciodata comisioane de la candidati. Apelati cu incredere!

Salvează căutarea