Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Disponibil din: 2020-11-13 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Pentru clientul nostru, unul dintre cei mai importanti distribuitori de produse congelate premium catre clienti din Retail si HoReCa la nivel national cu sediul situat in Stefanestii de Jos, Ilfov, suntem in cautarea unui nou coleg pentru rolul de Asistent Manager. Cerinte: Studii medii finalizate; Bune abilitati de comunicare; Bune abilitati operare PC; Dorinta de invatare si dezvoltare; Adaptabilitate si atentie la detalii; Reprezinta un avantaj experienta pe un rol similar; Reprezinta un avantaj experienta in domeniul FMCG; Responsabilitati: Oferirea de suport in activitatea zilnica Managerului Comercial al companiei; Comunicarea telefonica sau in scris cu clientii si furnizorii companiei; Mentinerea legaturii si asigurarea unu bun flux de comunicare intre departamentele interne; Transmiterea de informari privind promotii, creante, termene si preturi catre partenerii companiei; Actualizarea permanenta a bazelor de date interne; Pregatirea de rapoarte, situatii si prezentari pentru Managementul companiei; Program de lucru: Luni Vineri, 08:00 17:00; Pachet de beneficii: Contract de Munca Nedeterminat; Pachet salarial extrem de motivant; Tichete de Masa; Abonament medical privat; Decont transport; Perioada de training si induction asigurata; Oportunitati reale de avansare;
-
Promovat
Brink's Cash Solutions (RO) SRL, furnizor de servicii de transport si procesare valori - parte a Brink's Company, liderul global in gestionarea numerarului - recruteaza persoane integre, responsabile si dinamice pentru pozitia de Dispecer centru de alarma. Locatie: Prelungirea Ghencea, Sector 6, Bucuresti Program de lucru in schimburi tip 12 24 12 48: 06h 18h 18h 06h CERINTELE POSTULUI: studii medii absolvite, certificat de absolvire Dispecer centru de alarma - reprezinta un avantaj oferim scolarizare pentru cei ce vor sa invete, experienta profesionala pe un post similar - reprezinta un avantaj, cunostinte solide de operare PC (word, excel), cunostinte limba engleza - nivel mediu - reprezinta un avantaj, atentie distributiva, capacitate de gestionare simultana a mai multor probleme, rezistenta la stres si stapanire de sine in situatii de alarmare, disponibilitate lucru in ture de 12 ore, inclusiv de noapte si in weekend, responsabilitate, integritate. DESCRIEREA POSTULUI: asigurarea monitorizarii intregii activitati din incinta Centrelor de Procesare Brink's; verificarea supravegherea functionarii in conditii normale a sistemelor de securitate, detectie incendiu, etc; supravegherea permanenta a accesului persoanelor in incinta obiectivelor Brink's; supravegherea aplicatiei GPS pe autospecialele blindate; transmiterea solicitarilor de remediere a defectiunilor tehnice constatate; tratarea alarmelor conform procedurilor interne; raportare activitate. OFERTA (bonusuri, beneficii): - tichete de masa in valoare neta de 600 lei in raport cu numarul zilelor lucrate din luna; - acordarea sporului de noapte in procent de 25% si spor de week-end in procent de 15% in raport cu numarul de ore lucrate; - posibilitate ore suplimentare - platite 200%; - 22 zile concediu de odihna platit an; - pachet servicii medicale; contract de munca pe perioada nedeterminata, plata salariului la timp; - training de specialitate asigurat la inceputul activitatii pentru o mai buna intelegere si adaptare la sarcinile de lucru; - posibilitatea de a lucra si a va dezvolta in cadrul unei companii multinationale, intr-un mediu de lucru profesionist, cu posibilitati de promovare si dezvoltare. Descrierea companiei Brink's Cash Solutions (RO) este parte a Brink s Company, liderul global in gestionarea numerarului, servicii de siguranta logistica si solutii de plata, incluzand servicii de transport numerar, servicii ATM, servicii de gestionare a numerarului (inclusiv externalizarea tezaurului, procesare numerar si servicii de depozitare numerar), precum si transport international de valori. Printre clientii nostri se numara institutiile financiare, retaileri, agentii guvernamentale (inclusiv bancile centrale), monetarii, magazine de bijuterii si alti operatori comerciali din intreaga lume. Reteaua noastra globala de operatiuni din 52 de tari deserveste clientii din peste 100 de tari. Brink's Cash Solutions (RO), companie specializata in furnizarea serviciilor de transport valori, administrare a numerarului, alimentare si intretinere de nivel I ATM-uri (bancomate), este prezenta in Romania din anul 2002, avand o structura teritoriala de 7 Centre de Procesare si 20 Puncte de Lucru, in care lucreaza aproximativ 2000 de angajati.
-
Promovat
Design Clean Office angajeaza sef echipa curatenie. Se solicita experienta in domeniul cleaning de minim 3 ani de zile. Conditii obligatorii: - experienta minim 3 ani de zile in domeniul cleaning - permis de conducere categoria B Atributii: - recrutarea de personal curatenie - organizarea echipelor de curatenie - intocmirea graficelor de lucru si a pontajelor pt personal curatenie - gestionarea echipamentului de lucru - vizitarea locatiilor de lucru Beneficii incluse: - masina de serviciu - telefon de serviciu - tichete de masa incluse - laptop de serviciu Se ofera salariu de 4.500 lei.
-
Promovat
RPG Security angajeaza Operator Dispecer Monitorizare Video Candidatul ideal: Studii medii; Fara antecedente penale; Foarte bune cunostinte PC Microsoft Office(Excel, Word, Power Point); Abilitati foarte bune de organizare, comunicare, prezentare si relationare; Capacitatea de gestionare eficienta a timpului si a prioritatilor; Seriozitate, meticulozitate si adaptibilitate Experienta pe un post similar constituie avantaj; VA OFERIM: Salariu atractiv; Program de lucru in ture 12 24-12 48. Pentru mai multe detalii si programarea unui interviu va rugam sa ne contactati la numarul de telefon <span><a class="showNumber" data-tel="0728683074">07 arata numarul</a></span>.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Candidatul Ideal Pansiprod Distributie, companie de distributie la nivel national de dispozitive medicale si suplimente alimentare, angajeaza Operator telesales, pentru relatia cu clientii farmacii. Cautam o persoana dinamica, proactiva, cu bune abilitati de comunicare si negociere, care sa se alature echipei actuale de vanzari. CERINTE Studii medii superioare Abilitati de vanzare si negociere Persoana dinamica, responsabila, orientata spre clienti si obtinerea de rezultate Perseverenta, aptitudini pentru lucrul in echipa Cunostinte operare PC nivel mediu Descrierea jobului Promovarea si vanzarea prin telefon a produselor companiei catre clienti Cresterea volumului de vanzari si a numarului de clienti Indeplinirea target-ului si obiectivelor stabilite lunar Programari la plata cu clientii Gestionarea bazei de date a portofoliului de clienti De ce sa te alaturi echipei noastre? Salariu de baza + bonus lunar din vanzari; Bonus trimestrial de performanta. Tichete de masa; Pachet servicii medicale la o clinica privata Vei face parte dintr-o echipa tanara, flexibila, proactiva Descrierea companiei Import si distributie la nivel national de dispozitive si consumabile medicale, suplimente alimentare si dermato-cosmetice. Service dispozitive medicale Pansiprod Distribuție înseamnă o echipă de profesioniști specializați în vânzarea produselor pentru piața medicală și farmaceutică. Cu peste 15 ani de experienta in vanzari am devenit una dintre cele mai dinamice companii din domeniul in care ne desfasuram activitatea. Dezvoltăm și consolidăm continuu contacte puternice cu partenerii de afaceri: spitale, clinici și comunitatea farmaceutică, devenind un partener implicat și atent la nevoile pieței.
-
Disponibil online
Work from home,call center ,germana,italiana,poloneza,spaniola,franceza+engleza,italiana+engleza
Multinationala cu sediul in Bucuresti angajeaza operatori call center (customer support agent) din oricare oras din Romania , cunoscatori limba POLONEZA+ENGLEZA,SPANIOLA+ENGLEZA, POLONEZA+ENGLEZA, GERMANA+ENGLEZA, FRANCEZA+ENGLEZA, ITALIANA+ENGLEZA ,PORTUGHEZA+ENGLEZA, nivel cunostine minim B2( ATENTIE : cunoasterea limbii engleze la nivel mediu, conversational, este obligatorie ) . -Descriere job: Suport Tehnic pe Voce(telefonic) si sau Chat email (scris) -Salariu net fix peste medie + multiple bonusuri lunare ATENTIE: CUNOASTEREA LIMBII ENGLEZE LA NIVEL MEDIU,CONVERSATIONAL, ESTE OBLIGATORIE +Angajam agenti din oricare oras din Romania, se lucreaza de acasa permanent -TICHETE DE MASA: 25 RON zi pentru fiecare zi lucrătoare -Se lucreaza 8 ore zi ,5 zile saptamana,L-D,in intervalul orar 09.00-24.00 ,weekend-urile se lucreaza prin rotatie sau deloc -Experiența anterioară de asistență pentru clienți este un avantaj -Se ofera salariu atractiv -Vouchere de vacanta in valoare de 2800 lei -Multiple bonusuri lunare de performanta -Perioada de training platita integral -Rambursarea abonamentelor la sala de sport -Contracte de muncă permanente -Locatie : remote, work from home, de oriunde din Romania -Asigurare medicala privata -Pentru mai multe detalii, puteti trimite CV-ul dumneavoastra la adresa de email catalix2010@ yahoo. com.Va multumim!
-
-
Angajam Frizeri, Coafeze, Cosmeticiană, Manichiurista.. Persoana calificata in domeniu, cu bune abilitati de relationare, serioasa si atenta la detalii. Presatarea serviciilor de coafor(ritualuri ingrijire capilara, tuns, styling, colorimetrie)
-
Promovat
DejaVu International este în căutarea unui Alpinist Utilitar dedicat și pasionat pentru a se alătura echipei noastre. Dacă ești o persoană aventuroasă, cu abilități excelente de alpinism și dornică să lucreze într-un mediu dinamic, atunci această poziție este pentru tine! Responsabilități: Efectuarea lucrărilor de alpinism utilitar în conformitate cu standardele de siguranță și procedurile companiei; Montarea și demontarea echipamentelor și accesoriilor necesare pentru lucrările de alpinism; Utilizarea tehnicilor de alpinism pentru a accesa zone greu accesibile și a efectua lucrări de curățenie si igienizare Raportarea și documentarea corectă a activităților desfășurate. Cerinte: Experiență anterioară în alpinism utilitar; Abilități excelente de alpinism și cunoștințe solide în utilizarea echipamentelor specifice; Certificare în alpinism utilitar ; Atenție la detalii și abilități bune de rezolvare a problemelor; Capacitatea de a lucra înălțimi mari și în condiții de muncă dificile;
-
Angajam arhitect cu experienta - full time Cerinte: - studii universitare absolvite si experienta in domeniu - cunostiinte avansate Autocad, program modelare 3D SketUp, Rhinoceros, program randare - experienta in realizarea fazelor SF, DTAC, PT, DDE, DTOE - abilitate de comunicare si lucru in echipa - seriozitate , organizare eficienta Descriere job - responsabilitati - proiectarea lucrarilor de arhitectura si coordonarea cu specialitatile - intocmirea documentatiilor tehnico economice, conf. legislatiei si normativelor in vigoare - intocmirea planurilor, sectiunilor, fatadelor, detaliilor de executie - redactarea memoriilor tehnice si a listelor de cantitati Beneficii: - mediu de lucru placut - proiecte reprezentative - salariu atractiv Descrierea companiei: S.C. DMBI ARHITECTURA S.R.L. continua activitatea firmei DACOMEX TRADE care a activat intre anii 1994-2012. S.C. DMBI ARHITECTURA S.R.L.raspunde urmatoarelor cerinte: -promovarea investitiilor cu orice fel de capital (roman, public, strain, privat) -consultare, studii si proiecte in diverse domenii: economic, juridic, comercial, urban, circulatie si cercetare -imobiliare, constructii, consolidare, restaurare, achizita si inchirierea diferitelor proprietatii Obiectul activitatii: -arhitectura, urbanism, amenajari interioare -publicitate si consultanta in industria cladirilor -proprietate imobiliara -functionarea serviciilor in constructii civile sau alte categorii adresa mail; sediu: Str. Johann Strauss nr. 2A, sector 2, Bucuresti
-
Promovat
Esti o persoana energica, dornica sa accepte noi provocari si care vrea sa lucreze alaturi de o echipa dinamica? Ai toate sansele sa devii colegul nostru si sa fii tu cel care investeste in ceea ce conteaza pentru tine. Hai sa cream impreuna McMomente la McDonald s! Despre tine: Studii medii finalizate; Atitudine pozitiva si orientare catre client; Abilitati de lucru in echipa; Ce vei face? Esti prezent la locul potrivit lucrator in bucatarie, casier sau in lobby, tu esti cel care ofera produsele preferate clientilor; Zambesti mereu in interactiunea cu clientii; Asimilezi informatii si abilitati practice despre produse, materii prime si termene de garantie, echipamente, tehnici de vanzare, lucrul cu oamenii, etc. Beneficii Pachet salarial de pana la 3200 RON net la norma de 8 ore (suma compusa din salariu fix, tichete de masa de 40 RON zi, sporuri si alte bonusuri); Abonament medical și acces la telemedicină; Flexibilitate iti poti organiza programul de lucru in ture de zi, ture de noapte si in ture de weekend, in functie de nevoile tale si de programul restaurantului in care vei lucra; Ai 21 de zile de concediu de odihna si beneficiezi de zile libere pentru evenimentele speciale; Proces rapid de promovare; Beneficiezi de 50% reducere la produsele tale preferate in timpul programului de lucru; Posibilitatea de a lucra in restaurantul McDonald s din apropierea casei (in limita posturilor vacante); Training gratuit pentru dezvoltarea abilitatilor de comunicare, lucru in echipa sau abilitati specifice industriei alimentare.
-
Angajam manipulanți marfa Barbati Depozit cu produse alimentare diversificate in complex Doraly Afumati
-
Angajam !!! Angajam manipulanți marfa Barbati /Femei !! Depozit cu produse alimentare diversificate in complex Doraly Afumati, angajam pe perioada nedeterminata manipulanti marfa in conditii avantajoase si un Salariu foarte foarte atractiv + carte de munca ... . Transport gratuit in din zona Colentina - voluntari Mai mult Detalii la nr tel:
-
Cautam MANIPULANT MARFA pentru depozitul nostru din Afumati Descrierea jobului Descarcare marfa; Pregatirea marfa catre client; Aranjarea si mentinerea ordinei in depozit si verificarea stocurilor. Beneficii: Decontarea cheltuielilor de transport Salariul este fix + prime de sarbatori si prime de performanta (implicare);
-
-
Benzinaria OMV Colentina cauta spre angajare o persoana serioasa pentru postul de casier. Candidatul ideal: - persoana energica, cu abilitati de comunicare - persoana atenta la detalii si la atributiile care ii sunt delegate - abilitati de vanzare si orientare spre client - disponibilitate de a invata Descrierea responsabilitatilor: - servirea clientilor la casa de marcat - preparare de sandvisuri - receptia, aranjarea si inventarierea marfii - curatenia la locul de munca Beneficii: - program flexibil (lucru in ture) - trainiguri specializate - oportunitati de dezvoltare personala - castig lunar motivant (salariu+tichete+bonusuri+TIPS) Candidatii sunt rugati sa se prezinte la adresa statiei pentru a aplica. Pentru mai multe detalii trimiteti un e-mail la Adresa statiei: Sos. Colentina, Nr. 446, Sector 2, Bucuresti (la capatul tramvaiului 21)
-
Colaborăm cu o filială a unei companii germane de top, înființată în 2003. Compania mamă, fondată în 1964, este unul dintre principalii furnizori globali de scule electrice portabile, scule staționare și scule de grădinărit. Cu sediul central în Germania, compania este dedicată calității produselor sale și dezvoltării de modele exclusive, inovatoare și moderne, care îndeplinesc sau depășesc așteptările pasionaților de bricolaj și profesioniștilor din domeniu. Compania acordă o atenție specială dezvoltării continue a gamei sale de produse fără fir prin intermediul unui sistem de baterii care include deja peste 300 de scule fără fir și echipamente de grădinărit. Platforma de baterii va fi extinsă pentru a include 450 de scule până în 2027, făcându-l cel mai cuprinzător sistem de pe piață pentru pasionații de bricolaj și grădinărit amatori. Responsabilități: -Operarea motostivuitorului pentru a muta, ridica, încărca și descărca mărfuri și materiale. -Așezarea și poziționarea corectă a paleților și materialelor în locațiile desemnate din depozit. -Verificarea stării și funcționării motostivuitorului înainte de utilizare și raportarea oricăror defecțiuni sau necesități de întreținere. -Asigurarea siguranței în timpul manevrelor, evitând accidentele și deteriorarea mărfurilor sau echipamentelor. -Participarea la activitățile de inventariere și menținerea evidenței corecte a materialelor manipulate. -Îndeplinirea sarcinilor de încărcare și descărcare a camioanelor în mod eficient și rapid. -Respectarea normelor de siguranță și a procedurilor interne ale companiei. -Colaborarea cu colegii pentru a asigura un flux de lucru eficient și fără întreruperi. -Participarea la instruiri și cursuri de perfecționare profesională, conform necesităților companiei. Cerințe: -Experiență anterioară în operarea motostivuitoarelor. -Certificat de calificare pentru operarea motostivuitoarelor. -Abilitatea de a manevra motostivuitorul în spații înguste și de a ridica greutăți mari în siguranță. -Cunoștințe despre procedurile de încărcare descărcare și stocare a mărfurilor. -Atenție la detalii și capacitatea de a lucra cu precizie. -Abilitatea de a lucra în echipă și de a comunica eficient cu colegii. -Disponibilitate pentru a lucra în ture și, ocazional, în weekenduri sau sărbători. -Condiție fizică bună și capacitatea de a efectua sarcini fizice repetitive. -Respectarea strictă a normelor de siguranță la locul de muncă. Beneficii: 1. Transport asigurat de la gura de metrou Păcii până la complexul unde se află și depozitul. În cazul în care transportul se va face cu mașina personală, din împrejurimi, combustibilul va fi decontat. 2. Bonuri de masă în valoare de 35 lei zi lucrată. 3. Bonus de performanță. 4. Asigurare medicală. 5. Orele lucrate peste program platite conform legii. Dacă ești un șofer de motostivuitor dedicat și responsabil, și îți dorești să te alături echipei noastre, așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!
-
Instalator, specializat in instalatii termice, sanitare si HVAC pentru centre comerciale, cladiri de birouri, hale industriale. Cerințele postului: - studii tehnice de specialitate - capacitate de citire/intelegere a planurilor - experienta in domeniu intre 3-5 ani - permis conducere cat B (constituie avantaj) - capacitate de organizare si planificare, seriozitate si responsabilitate - abilitati tehnice si indemanare practica Responsabilitățile postului: - stabileste necesarul de materiale - pregateste operatiile de montaj - verifica componentele instalatiilor ce urmeaza a fi montate - identifica, conform planurilor, marcheaza corespunzator si amenajeaza traseele conductelor de canalizare - monteaza retelele de canalizare interioara - amenajeaza locul de montaj si monteaza obiectele sanitare - verifica si pune in functiune instalatiile - monteaza retele exterioare de apa ingropate in sol - monteaza instalatii de ridicare a presiunii apei cu pompe - monteaza conducte de distributie - remediaza defectiunile aparute Compania noastra ofera: - contract perioada nedeterminata - tichete de masa - abonament clinica privata - zile suplimentare de concediu de odihnă
-
Electrician autorizat ANRE sau nu, specializat in instalatii electrice pentru centre comerciale, cladiri de birouri, hale industriale. Cerințele postului: - studii tehnice de specialitate (electric, electromecanic, electrotehnic) - autorizatie ANRE - constituie avantaj - capacitate de citire/intelegere a schemelor electrice - experienta in domeniu intre 3-5 ani - permis conducere cat B - constituie avantaj - capacitate de organizare si planificare, seriozitate si responsabilitate - abilitati tehnice si indemanare practica Responsabilitățile postului: - citeste si interpreteaza corect schema electrica - monteaza si repara prize, lampi, corpuri de iluminat - utilizeaza instalatiile electrice de joasa tensiune, inclusiv a aparatelor din tablourile electrice - monteaza instalatiile electrice aferente alimentarii cu energie electrica a echipamentelor termice, sanitare si HVAC - monteaza si intretine tablourile electrice de distributie de joasa tensiune (conexiuni si aparate de conectare, comutare si protectie, disjunctoare, aparataj de tablou) - elimina defectele principale in functionarea retelelor electrice de consum interioare (scurt circuit, suprasarcina, etc) - executa lucrarile de reparatii minore si remediaza avariile - isi intocmeste necesarul de materiale si echipamente in vederea executarii sarcinilor zilnice - trage cablurile si stabileste/fixeaza traseul instalatiei in functie de cerinte - monteaza tuburile de protectie, conductorii si echipamentele si realizeaza conexiunile si izolatiile conform schemei si normelor tehnice de securitatea muncii - pune sub tensiune instalatia si utilizeaza aparate, tehnici si proceduri specifice pentru verificarea functionarii acesteia - repara sau inlocuieste eventualele echipamente defecte, conductori, izolatii, conform cerintelor - asambleaza si echipeaza tablourile electrice conform documentatiei tehnice de proiectare - cableaza, monteaza componentele tabloului electric, eticheteaza si verifica/testeaza functionalitatea acestuia in conformitate cu schema electrica Compania noastra ofera: - contract perioada nedeterminata - tichete de masa - abonament clinica privata - zile suplimentare de concediu de odihnă
-
Atributii Lucrator Comercial / Casier: - sa contribui la asigurarea unei imagini placute a magazinului; - sa oferi suport colegilor, atunci cand este necesar; - sa asiguri ordinea si curatenia spatiului tau de lucru. Experienta nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare
-
Angajam Administrator tehnic multifunctional FULL TIME pentru Asociatii de Proprietari - Ansambluri residentiale Postul consta in inspecarea zilnica a 1-3 ansambluri rezidentiale si rezolvarea problemelor administrative si tehnice constatate. Responsabilitati: Tehnicianul este responsabil pentru bunul mers al tuturor aspectelor tehnice si administrative ale complexului si e obligat sa ia urmatoarele masuri: - sa inspecteze zilnic spatiile comune ale ansamblului; - sa remedieze problemele tehnice administrative pe care le poate rezolva; - sa instiinteze managerul despre problemele aparute, cu prioritate despre cele nerezolvate. Sa urmaresca procesul de rezolvare pana la finalizarea acestuia; - sa propuna furnizori si solutii pentru problemele pe care nu le poate rezolva; - sa inspecteze modul cum furnizorii realizeaza lucrarile contractate de Asociatie; - aprovizioneaza complexul cu piese si consumabile; - raport de activitate zilnic; - comunicare cu managerul de locatie, cu presedintele sau locatari in functie de necesitati; Competente profesionale: Administratorul tehnic trebuie sa aiba minim competente medii in urmatoarele domenii (in ordinea importantei): - Instalatii sanitare; - Instalatii electrice; - Lacatuserie; - Vopsit zugravit tencuit mici reparatii - Curenti slabi (interfoane, sistem supraveghere video, senzori, automatizari, etc.); - Organizare, comunicare si intelegere aspect tehnice si administrative; Salariul net 3000-3500 lei.
-
-
Compania: EUCOM Business Language Locație: București, Pipera (Posibilitate de lucru hibrid) Program: Luni - Vineri, 09:00 - 18:00 Descrierea Postului: EUCOM este în căutarea unui Office Manager entuziast și dedicat, care să gestioneze eficient activitățile zilnice ale biroului și să asigure un mediu de lucru plăcut și bine organizat. Persoana ideală trebuie să aibă abilități excelente de comunicare și organizare, să fie proactivă și să poată lucra eficient într-un mediu dinamic. Această oportunitate este destinată exclusiv persoanelor cu dizabilități, in conformitate cu prevederile legii nr. 448 2006 privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu handicap. Eucom urmareste acordarea de sanse egale reale persoanelor cu dizabilitati, in scopul insertiei profesionale a acestora. Responsabilități: Coordonarea activităților administrative zilnice și asigurarea bunei funcționări a biroului. Gestionarea corespondenței și a comunicațiilor interne și externe. Organizarea și supravegherea întâlnirilor și evenimentelor interne. Menținerea și actualizarea evidențelor și documentelor companiei. Suport pentru echipa de management și alte departamente în diverse proiecte administrative. Gestionarea furnizorilor și a achizițiilor necesare pentru birou. Asigurarea conformității cu politicile și procedurile companiei. Cerințe: Experiența anterioară în roluri administrative sau de Office Manager nu este obligatorie, însă reprezintă un avantaj. Abilități excelente de organizare și gestionare a timpului. Capacitatea de a comunica eficient atât verbal, cât și în scris. Cunoștințe solide de MS Office (Word, Excel, PowerPoint). Atitudine proactivă și orientare către soluții. Abilitatea de a lucra independent și în echipă. Abilitatea de a face deplasări la sediul clienților. Beneficii: Pachet salarial competitiv. Mediu de lucru dinamic și profesionist. Oportunități de dezvoltare profesională. Beneficii suplimentare, conform politicilor companiei. Pentru a aplica sau a recomanda un candidat potrivit, persoanele interesate pot trimite candidatura și la adresa de email:
-
Labvision-Dent, firma de producție dentară, angajează șofer categoria B pentru livrări în București. Locatie-Semaparc, Splaiul Independenței 319 Program de lucru în 2 ture, luni-vineri, 6-14: 14-22 Salariu net de plecare-640 euro-3200 lei Disponibil începând cu data de