Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti doar cu poze Disponibil din: 2020-12-06 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Descriere; Angajam in conditii avantajoase instalatori cu experenta pt instalatii Sanitare, Termice si Climatizare. Salariul este negociabil in functie de experenta si de nivelul de cunoștințe și performanta . Permis de conducere categoria B - obtional. Programul este de luni pana vineri, orele 08:00-17:00. Salariu 5000-6000lei negociabil
-
Promovat
Cautam personal bucatarie cu sau fara experienta, pachetl salarial avantajos, Locatia se afla in sector 4 C Brancoveanu pentru mai multe detalii nu ezitati sa ne contactati:
-
Promovat
Firma specializata in servicii de curatenie angajam operator curatenie pentru farmacii. Avem locatii disponibile in toate sectoarele din Bucuresti. Program 8h de luni pana vineri. Program 2-6h de luni pana vineri pentru persoanele din urmatoarele categorii: persoane pensionare persoane pensionare cu handicap persoane care lucreaza la alt angajator Se lucreaza cu contract de munca Detalii la: <span><a class="showNumber" data-tel="0751">07 arata numarul</a></span> 309 113 <span><a class="showNumber" data-tel="0736">07 arata numarul</a></span> 662 030 <span><a class="showNumber" data-tel="0751">07 arata numarul</a></span> 169 473 Pentru norma 2-6h, va rugam, sunati doar daca va incadrati in categoriile mentionate.
-
Promovat
Bucuresti zonele: Progresul, Oltenitei, Diham, Drumul Taberei, Dorobanți și Obor. Ce abilități urmărim: Persoană dinamică, cu abilități de comunicare și spirit de echipă; Abilități de planificare și organizare; Cunoștințe de bază de utilizare a computerului și a software-urilor de birou: MS.Office, Google Drive, Google Sheets etc. Atitudine pozitivă, flexibilitate și abilitatea de a lucra într-un mediu dinamic. Cerințe: Experiență în domeniu nu este obligatorie dar constituie un avantaj; Capacități bune de comunicare în lucrul cu clienții,prudență sporită. Responsabilitate, spirit de echipă.Condiții:Program de lucru full-time; Contract pe o perioadă nedeterminată; Asigurare medicală; Posibilitatea de activa suplimentar și în alte locații; Orele suplimentare sunt achitate; Mediu de lucru plăcut, echipă prietenoasă; Salariu garantat - 4000 lei - 1 2 luna. Responsabilități: Activitate de casieră în diverse locații din București; Seriozitate, Perseverenta Conform fisei postului
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cautam lucrator comercial care sa se alature echipei Sweet Pancakes! Alte informatii. Salariu peste media pietei. Decontarea transportului. Bonusuri in functie de vanzari. Responsabilitati: Interactiune cu clientii. Prepararea produselor la solicitarea clientilor. Incasare la casa de marcat cu POS. Pentru mai multe informatii ne puteti contacta.
-
Cautam lucrator comercial care sa se alature echipei Sweet Pancakes! Alte informatii. Salariu peste media pietei. Decontarea transportului. Bonusuri in functie de vanzari. Responsabilitati: Interactiune cu clientii. Prepararea produselor la solicitarea clientilor. Incasare la casa de marcat cu POS. Pentru mai multe informatii ne puteti contacta.
-
Cautam casier/lucrator comercial care sa se alature echipei Sweet Pancakes! Punct de lucru Parklake Shopping Center. Alte informatii. Salariu peste media pietei. Decontarea transportului. Bonusuri in functie de vanzari. Spor de sarbatoare legala daca este cazul. Responsabilitati: Interactiune cu clientii. Prepararea produselor la solicitarea clientilor. Incasare la casa de marcat cu POS. Pentru mai multe informatii ne puteti contacta.
-
Angajez șofer atestat Uber si Bolt pentru Logan 2024, 0 km, dispunem de toate documentele necesare, autorizatii, copii conforme, perioadă nedeterminată, job locație fixa., zero% comision.
-
Angajez croitoreasa cu experienta pentru atelier retusuri, pentru zona Pantelimon, Colentina. Salariu format din parte fixa plus comision din vânzări. Carte de munca, libere legale, bonus de performanta, prime de sărbători,transport decontat. Program Luni-Vineri 9-18
-
Spalatorie articole textile in sectorul 1, angajeaza personal! Iata cateva informatii utile: -spalatoria se afla pe Bulevardul Bucurestii Noi 233,sectorul 1,peste strada de gura de metrou Straulesti -dispunem de aparatura noua cu afisaj, foarte usor de manevrat -oferim suport si training cu privire la tot procesul tehnologic -oferim un mediu de lucru prietenos si deschis spre o colaborare bazata pe respect si incredere -oferim conditii decente(unitatea noastra este dotata cu vestiar, o mica bucatarie, expressor de cafea, apa la dozator) -programul de munca si pachetul salarial se discuta la interviul de angajare -experienta anterioara nu este necesara dar poate fi un avantaj -ne dorim persoane motivate sa invete si sa creasca alaturi de noi
-
Brand exclusivist Cristallini caută confecționer textil,zona Piata Victoriei,salariu atractiv,experiența și atenția la detalii sunt esențiale. Alătură-te echipei noastre! Detalii la nr.telefon-
-
Angajăm vânzătoare la insula cu parfumuri arăbești situată în Complexul Comercial Drumul Taberelor, sector 6, București. Program 09:00- 21:00(2 zile libere- 2 zile lucrătoare)
-
Producem si comercializam cosmetica de lux si accesorii hoteliere. Avem clienti - hoteluri in toata tara si dorim sa ne extindem echipa de vanzari. Cautam persoane placute, oneste, organizate, dispuse sa faca calatorii de afaceri in tara in functie de necesitate. Postul necesita cunostinte medii de calculator (Excel, Word, Email, etc), permis auto categoria B. Oferim salariu fix motivant precum si comision la incasare, telefon, laptop, masina.
-
Cerințe: Experiență în domeniu - obligatoriu; Se pleacă în echipe de 2-3 persoane; Fiecare echipă trebuie să dețină autoturism propriu pentru deplasarea de la cazare la locul de muncă și invers. CE OFERIM: Timpul de munca este de pana la 43 de ore pe saptamana (aproximativ 176 ore lunar); Orele suplimentare platite cu 25% in plus ; Salariu 12-13 EUR pe ora lucrată NET Perioada contractuala : nedeterminata; Plecari saptamanale. ( se pleaca vineri si sambata se ia cazarea In primire iar luni se incepe munca); Contract de munca direct cu angajatorul francez; Asigurari sociale si de sanatate; Deschiderea unui cont bancar pentru viramentul salariului; Echipament de munca oferit de catre firma; Cazare si utilitati platite integral de catre firma; Documente necesare: Certificat de nastere model nou. Carte de idetintate Certificat de rezidenta fiscala ANAF Cont bancar in euro( pentru cei care doresc va putem deschide cont bancar la o banca franceza.)
-
AGENT Back-Office CU LIMBA GERMANĂ Suntem în căutarea de vorbitori nativi de limbă germană pasionați să se alăture echipei noastre ca agenți de suport tehnic. Rolul implică asistență prin chat și tichete pentru o cunoscută platformă de social media, fără a necesita gestionarea apelurilor telefonice. Locație: Sectorul 5, on-site Orar: Ture variabile între 7:00 și 2:00, Data de începere: 1 Aprilie
-
Esti farmacist? Iti place sa fii creativ in laboratorul farmaceutic? Esti in cautarea unui loc de munca intr-o farmacie independenta? Ne marim echipa! Cerinte: - experienta in domeniu - orientare catre relatia cu pacientul - cunostinte operare PC - abillitati de comunicare Responsabilitati beneficii: - Elibereaza medicamentele cu prescriptie medicala - Informeaza pacientii despre modul de utilizare al medicamentelor si despre potentialele lor riscuri sau efecte adverse; - Identifica nevoile pacientilor si formuleaza recomandari; - Participa activ la receptia produselor si la aranjarea acestora in rafturi; - Promoveaza imaginea farmaciei prin oferirea de consultanta pacientilor
-
Echipa Grădinița Răsărit angajează educatoare de după-amiază, full time! Căutăm o persoană pasionată de educaţie ce vede copilul ca fiind autor al propriului proces de învăţare iar adultul un ghid instruit ce îl însoţeşte în acest drum cu spirit de inițiativă. Să fie curioasă și deschisă la metodele de educație alternativă să îşi dorească să se auto perfecționeze şi să se dezvolte personal. În momentul de față căutăm personal pentru tura II Cerințe: Liceu pedagogic sau facultatea de Stiinte ale educatiei Experienta cu copiii minim 1 an Persoană organizată și ordonată Experiență în gestionarea grupurilor de copii Atitudine proactivă, pozitivă, orientată spre echipă Comunicare caldă și empatică cu copiii O etică bună a muncii Comunicare prietenoasă, respectuoasă, diplomatică și pozitivă cu părinții Confortabilă cu utilizarea de instrumente tehnologice ( Kinderpedia) Studiile superioare în educația timpurie sunt un avantaj Deschidere înspre alternativele educaţionale Limba engleza este un plus Persoana comunicativă și empatică Interes pentru dezvoltarea personală
-
Descriere Companie STERILECO este una dintre cele mai importante companii locale de servicii in domeniul colectarii, transportului si procesarii deseurilor medicale, cu o activitate la nivel national de peste 20 de ani. Ce oferim: Seriozitate in organizarea activitatii si a platii drepturilor salariale; Salariu raportat la cerintele pietei; Bonuri de masa; Echipament de lucru adecvat; Asigurare de grup de viata, accidente si imbolnavire; Cerinte pentru ocuparea postului: Permis conducator auto categ. B; Fara cazier judiciar si fara antecedente rutiere grave; Studii medii liceale (cel putin) Certificat ADR (reprezinta un avantaj) Ce vei face la noi: Asiguri colectarea deseurilor periculoase sau nepericuloase de la clienti, preluarea de ambalaje din depozit si predarea lor clientilor, precum si realizarea altor sarcini trasate de catre Coordonatorul de Transport, Managerul operatiuni statii procesare si de catre Managerul Logistica.
-
Angajam pe perioada nedeterminata,contract de munca norma intreaga,ore suplimentare platite,concediu de odihna,bonusuri de performanta,INSTALATOR cu experienta in instalatii termice si sanitare.Toti angajatii lucreaza cu echipamente profesionale de ultima generatie, echipament de protectie, asigurare medicala privata.
-
ASRECOVER ASRECOVER.RO Candidatul ideal: Studii superioare Drept. De preferat sa fi lucrat intr-un BEJ.( BIROU DE EXECUTARE SILITA), cabineete avocatura, notariate. EXPERIEN Ă: într-o activitate similară -cunostinte legislatie specifica. -cunostinte d limba enegleza; -cunostinte operare PC MS-Office - Excel si Word Powerpoint ; -abilitati foarte bune d comunicare si interlationare; -capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp. -capacitatea de a respecta teremene limita; -punctualitate; -atentie catre detalii; -invatare rapida, atentie distributiva; -Abilită i d negociere. -Spirit organizatoric. -Capacitate de a lucra in echipa. Descrierea jobului 1.Planifica ctivit til af rente procesului de contestati l executar - urmareste formele de executare optime; - monitorizeaza dosarele; - participa la elaborarea, implementarea si imbunatatirea procedurii de contestatie la executarea silita. - elaboreaza clauzele contractuale standard cu impact in recuperarea creantelor comerciale. 2. Acorda asistenta juridica necesara reprezentarii companiei in procesele de recuperare creante, precum si in litigiile in care societatile grupului au calitatea de debitor in vederea solutionarii litigiilor: - obtine si studiaza documentele relevante pentru dosar; - formuleaza cereri si aparari, cai de atac; - reprezinta firma in instanta. - redacteaza materiale pentru explicarea unor aspecte juridice din domeniul recuperarii creantelor. -interpretare rapoarte bonitate . 3. Mentine bunele relatii cu alte parti ( executori judecatoresti, notari publici, etc) implicate in procesul de recuperare a creantelor astfel incat sa obtina o cat mai buna implicarea a acestora.
-
JN Boutique, Hotel de 4 stele aflat in imediata vecinătate a hotelului JW Marriott, zona 13 Septembrie, angajeaza rceptioner a Vei avea nevoie de urmatoarele: - Spirit de echipa; - Limba Engleza (Obligatoriu) - Sa fii familiarizat a cu PC-ul si cu programe de tip Word; - Punctual a; - Disponibil a la program de 12h. (Se lucreaza mixt, atat de noapte, cat si de zi) Salariul pleaca de la 2500 lei Luna. Pentru programari la interviu, ne puteti contacta intre orele 10:00 si 20:00.
-
Suntem în căutarea unor persoane responsabile și vigilente pentru a se alătura echipei noastre în calitate de agenți de pază. Dacă vă place să lucrați într-un mediu dinamic și să asigurați securitatea și siguranța, aceasta este o oportunitate excelentă pentru dumneavoastră. Obiectivele sunt localizate in : Ciorogarla -Complex vile Sectorul 6 Bucuresti Responsabilități: Monitorizarea și patrularea zonei alocate pentru a detecta activități suspecte sau comportamente neconforme. Asigurarea respectării regulilor și procedurilor de securitate ale companiei. Răspuns rapid și eficient în caz de situații de urgență sau alarme. Colaborarea cu autoritățile competente atunci când este necesar. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul securității sau a lucrului într-un mediu similar este un avantaj. Abilități excelente de comunicare și de rezolvare a problemelor. Capacitatea de a lucra în echipă și de a respecta procedurile stabilite. Integritate și responsabilitate în desfășurarea activităților de pază. Beneficii: Salariu competitiv și beneficii atractive. Oportunități de avansare în cadrul companiei. Mediu de lucru stabil și sigur. Training și instruire continuă pentru dezvoltarea abilităților. Pentru mai multe informatii va rugam sa ne contactati la numarul afisat:
-
Caut colega, creativa, energica, careia ii plac provocarile, pasionata de flori si plante, dornica sa lucreze intr-un mediu vesel si placut. Floraria este situata pe Bdul Iuliu Maniu, vis-a-vis piata Gorjului. Va astept cu drag sa ma contactati pentru detalii.
-
Cabinetul nostru de avocat caută o persoană dinamică, inteligentă și dornică de a învăța pentru a se alătura echipei noastre în calitate de secretară și redactare de documente. Dacă sunteți în căutarea unei oportunități de a lucra într-un mediu profesional, cu un program flexibil și oportunități de dezvoltare continuă, atunci această poziție ar putea fi potrivită pentru dumneavoastră. Responsabilități: Gestionarea corespondenței și a comunicărilor cabinetului de avocat. Redactarea și pregătirea documentelor și a corespondenței, arhivarea corespondentei si a documentelor in dosarele corespunzătoare; Menținerea unui program de lucru organizat și gestionarea eficientă a timpului.Colaborarea cu avocații și cu clienții pentru a asigura respectarea termenelor limită și a cerințelor legale.Asigurarea unui mediu de lucru plăcut și profesionist. Cerințe: Excelente abilități de comunicare orală și scrisă.Capacitatea de a lucra eficient și precis într-un mediu dinamic.Atitudine proactivă și orientată către rezultate.Experiență anterioară în domeniul secretariatului sau al redactării de documente constituie un avantaj.Flexibilitate și capacitate de adaptare la sarcini variate. Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un mediu profesionist și dinamic. Program flexibil și oportunități de dezvoltare profesională.