Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Disponibil din: 2021-01-01-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Clinica stomatologica sector 5, angajam doamna, ordonata ,serioasa pentru postul de asistenta cu fara experienta, cu fara studii postliceala.Ne dorim o persoana empatica,punctuala si dornica de a invata si a se dezvolta intr-un mediu curat,placut si ordonat. Varsta cuprinsa intre 30-50 ani. Cerinte: -program full time, in ture (9-15.15-22 , sambata de 2 ori luna, prin rotatie, doar tura de dimineata) -pregatirea materialelor necesare medicilor -dezinfectarea si sterilizarea intrumentarului -dezinfectarea cabinetului dupa fiecare pacient -curatenia zonei de lucru si a spatiilor auxiliare Salariul net intre 3200-3500 lei, in functie de implicare si dedicare. Va rugam sunati la nr.din anunt nu raspundem mesajelor!
-
Promovat
-
Promovat
Editura Hamagiu caută o persoană muncitoare, serioasă și de încredere pentru postul de menajeră. Clădirea este de birouri, formată din parter + 3 etaje. Se oferă salariu atractiv. Locația este în sectorul 4, zona Rond George Coșbuc - Autogara Filaret.
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj, Fabrica de Stalpi Metalici Zincati, au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și caută colegi cu următoarele abilități: - Exeriență de minim 2 ani pe o poziție similară - Calificare lăcătuș mecanic masini utilaje - Capacitate de rezolvare a problemelor - Promtitudine față de încadrarea în termene De asemenea, dacă ești o persoană orientată spre rezultate cu un mod de lucru colaborativ ești cu atât mai potrivit în echipa noastră. Ce vei face la noi? Te vei ocupa de: - Executarea operațiilor și activităților de reparații și întreținere planificate sau neplanificate - Verificarea zilnică a stării tehnice a utilajelor și informarea șefului ierarhic despre orice neconcordanță legată de condițiile optime de funcționare - Efectuarea cu promptitudine a reparatiilor astfel incat perioada de stagnare a echipamentelor sa fie cat mai mica. Ce oferim? - Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in munca - Asigurare de viață, - Prima lunară de electricitate - Prima de Craciun pentru copiii angajatilor - Bonus concediu de odihna - Bonuri de masă De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi, și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon 0720 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
Societate autorizată ARR cu copii conforme, ce respectă OUG 49. 2019 privind activitățile de transport alternativ, angajează șoferi cu atestat transport persoane și MAȘINĂ PROPRIE pentru colaborare UBER ȘI BOLT! Activitatea flotei se desfășoară în regiunea București Ilfov. Parteneriatul se face EXCLUSIV prin contract de colaborare și cu începere IMEDIATĂ a activității de ridesharing. Ce condiții trebuie să îndeplinească MAȘINA colaboratorului pentru a începe activitatea pe Uber Bolt: - Mașină cu anul minim de fabricație 2010; - Mașina trebuie să aibă 4 uși; - Aer condiționat funcțional. Ce acte solicităm de la colaboratori pentru începerea imediată a activității: - Buletin (C.I.); - Vârsta minimă 21 ani; - Permis de conducere categoria B minim 2 ani vechime; - Cazier auto pe ultimul an; - Cazier judiciar; - Atestat transport persoane în regim de închiriere; - ITP valabil; - Talonul mașinii; - Asigurarea RCA valabilă. Condițiile de lucru: - Compania percepe un comision de 10% din veniturile nete săptămânale; - Program flexibil; - Plata săptămânală în fiecare zi de Marți. Ce oferim noi: - Suport pentru obținerea atestatului de transport persoanelor care nu îl dețin; - Obținerea rapidă a documentelor necesare (contract de comodat, copie conformă și ecusoane); - Suport tehnic și asistența necesară în desfășurarea activității; - Serviciul de contabilitate; - Consultanță în activarea aplicației. BONUSUL de colantare a mașinii personale va rămâne în totalitate la colaborator. Dorim sa colaborăm cu persoane serioase, diplomate și sociabile! Vom aprecia acest aspect. Vă încurajăm să ne contactați telefonic pentru orice detalii. Ne puteți găsi și pe Whatsapp la același număr de telefon.
-
Disponibil online
Manager de sistem - Agentie de Turism
Agentie de turism turoperatoare angajeaza: Manager de sistem - Gestionarea unui sistem organizat, care permite abordarea si rezolvarea continua a problemelor aparute in timpul activitatii curente, imbunatatirea si optimizarea fluxului de lucru, Responsabilitati Manager de Sistem: sa aleaga strategia de gestionare potrivita pentru adaptarea continua la standarde competitive sa asigure resurse pentru rezolvarea problemelor aparute sa creeze un sistem de imbunatatire continua a rezultatelor sa implementeze planul de imbunatatire a proceselor sa asigure coordonarea echipei de imbunatatire a proceselor sa aiba capacitatea de organizare a locului de munca sa dezvolte contacte de afaceri sa asigure pregatire in utilizarea sitemelor si suport partenerilor Competente Manager de Sistem: Gandire analitica si inovatoare; Comunicare eficienta; Capacitate decizionala; Capacitate de coordonare a echipei Responsabilitate; Orientare catre rezultate; Adaptabilitate; Cerinte: -experienta minim 5 ani intr-o agentie de turism tur operatoare -cunoasterea la nivel avansat a sistemelor de rezervari (Traffics, Amadeus, MerlinX) -studii superioare finalizate -limba engleza nivel avansat limba germana reprezinta un avantaj -exeperienta in instruirea personalului agentiilor de turism in folosirea sistemelor de rezervari Ne rezervam dreptul de a contacta doar candidatii care corespund intocmai cerintelor de mai sus.
-
Disponibil online
Product Manager - Agentie de Turism
Agentie de turism turoperatoare, angajeaza: Manager de Produs - dezvoltarea, implementarea si imbunatatirea produselor si serviciilor din portofoliu, pentru a raspunde si anticipa nevoile partenerilor cat si ale clientilor. Responsabilitati Manager de Produs: Dezvoltarea portofoliului de clienti si agentii partenere, Promovarea produselor si serviciilor, Promovarea inovarii si schimbarii in cadrul agentiei, Gestionarea inovatiei produselor si serviciilor Elaborarea planului de marketing pentru produsele din portofoliu Elaborarea previziunilor financiare pentru un proiect de dezvoltare produs, Monitorizarea vanzarilor pentru produsule noi din portofoliu Monitorizarea respectarii standardelor de calitate Competente Manager de Produs: Gandire inovatoare creativa; Comunicare eficienta; Capacitate decizionala; Capacitate de coordonare a echipei Responsabilitate; Incredere; Orientare catre rezultate; Adaptabilitate; Cerinte: -experienta minim 5 ani intr-o agentie de turism tur operatoare -cunoasterea la nivel avansat a sistemelor de rezervari (Traffics, Amadeus, MerlinX) -studii superioare finalizate -limba engleza nivel avansat -abilitati de negociere Ne rezervam dreptul de a contacta doar candidatii care corespund intocmai cerintelor de mai sus.
-
Societatea SC Rostock 2000 SRL ,cu sediul in Soseaua Odai Nr. 117-123 Bucuresti, Sector 1, zona Otopeni, angajeaza muncitor intretinere instalatii, reparatii cladiri, gradinarit, etc. Program de lucru: 08-16:30 de luni -vineri. Pentru inceput se ofera salariu lunar net de 3.000 lei , se deconteaza transportul, plus bonuri de masa . . Varsta maxima de 55 ani.
-
-
Firma de paza angajam agenti paza pentru obiectiv Autostrada ,Bolintin Deal. Salariu motivant.
-
Bolt si Uber cauta soferi entuziasti si dedicati pentru a se alatura echipei noastre de profesionisti! Vino intr-o flota autorizata cu experienta ! CONDITII : ANGAJAM DOAR CU MASINA PERSONALA! Beneficii: Contract de munca 2h 4h 8h in functie de nevoile dvs Activare rapidă a contului. Comision 10%: Firma parteneră plătește toate documentele necesare: Pentru a vă ajuta să începeți activitatea în cel mai scurt timp posibil, firma noastră parteneră se angajează să suporte costurile tuturor documentelor necesare, inclusiv autorizația de transport, ecusoanele, contractul de comodat, precum și asigurarea obligatorie de călători și bagaje. Cerințe: Atestat de transport persoane (sau disponibilitatea de a obține unul în cel mai scurt timp posibil) Permis de conducere valabil și experiență de conducere adecvată Mașină personală în stare bună de funcționare și asigurată corespunzător Cunoștințe de bază în utilizarea smartphone-ului Abilitati bune de comunicare Dacă sunteți o persoană responsabilă, cu un simț al orientării excelente și dorința de a oferi o experiență sigură și confortabilă pasagerilor noștri, vă încurajăm să aplicați. Alatura-te si tu uneia dintre cele mai importante aplicatii de RideShering din intreaga lume # Bolt #Uber Pentru a aplica, vă rugăm să sunati la numarul: zero șapte sase șapte patru trei cinici trei opt noua
-
-
-
Urgent Smiss security angajează agent de securitate program de lucru 24 48, salariul între 2.300lei net, locatia se află în sectorul 2 București , condiții:TV, Frigider,Grup sanitar,totul se face prin monitorizarea obiectivului din post! Plata salariului este în data de 10-15 ale lunii nu se întârzie cu banii ! Mai multe detalii pe watsap Sef obiectiv Nistor:
-
EMKAP DECOR SRL cu sediul în Dobroesti -Ilfov, angajează montatori sisteme de tamplarie termoizolanta cod COR 712410- 3 posturi. Salariu atractiv si bonusuri in functie de experienta.
-
Chi Stiamo Cercando: Siamo alla ricerca di 5 individui straordinari, che hanno la determinazione e il coraggio di eccellere. Persone che vogliono imparare e perfezionarsi, che amano mettersi in gioco e sono pronte ad affrontare nuove sfide. Cerchiamo individui che conoscono il proprio valore, ma che mantengono un atteggiamento umile, pronti ad imparare da chiunque e da ogni esperienza. Cosa Offriamo: Oltre al nostro stipendio iniziale di 4000 Ron, offriamo qualcosa di unico - una formazione estesa in Programmazione Neuro Linguistica (PNL). Questa formazione, mai sperimentata nei call center di Bucarest, progettata per plasmare le tue abilit personali e professionali. I corsi, alcuni direttamente sviluppati da noi e altri selezionati attentamente, sono un investimento che facciamo nella tua crescita continua. Il valore di questi corsi PNL supera di gran lunga qualsiasi standard ed aspettativa, poiché miriamo a trasformare non solo la tua carriera, ma anche la tua vita. Importanza della Formazione in PNL: La Programmazione Neuro Linguistica (PNL) la chiave per sbloccare il tuo potenziale al massimo. Questa formazione rivoluzionaria ti insegner a comprendere meglio te stesso e gli altri, a comunicare in modo efficace e a superare le sfide personali e professionali. Questo non solo un corso, ma un viaggio di crescita che ti accompagner per tutta la vita. Stipendio Iniziale e Crescita Professionale: Per i primi 3 mesi, lo stipendio iniziale di 4000 Ron. Questo periodo, che coincide con il periodo di prova di legge, pensato per apprendere al meglio i concetti con dimostrazioni pratiche nel lavoro di tutti i giorni, e con corsi di formazione di PNL messi a disposizione dall azienda. Successivamente, una volta valutata positivamente, la persona avr l'adeguamento dello stipendio con aumento, premiando il suo impegno e contributo alla squadra. Requisiti: - Spirito proattivo, voglia di imparare e mettersi in gioco. - Capacit di lavorare in team e comportarsi con empatia. - Orientamento al successo e senso di appartenenza ai progetti. - Conoscenza del proprio valore, unita all'umilt di apprendere continuamente. - Esperienza pregressa in call center Outbound o Inbound, sia nella vendita che nell'assistenza clienti, un valore aggiunto, ma solo se unita alla volont di seguire il nostro metodo di lavoro. - Predisposizione a investire su sé stessi, sia per la crescita professionale che per la possibilit futura di entrare in una partnership per creare la propria azienda nell'azienda. Questa un'opportunit , non un obbligo, riservata a coloro che desiderano un percorso unico di crescita professionale e finanziaria. - Avere un obiettivo personale chiaro e definito un ulteriore elemento che cerchiamo nelle persone che intendono unirsi al nostro gruppo. - Se non hai esperienza in call center, non un problema, purché parli molto bene la lingua italiana (che tu sia madre lingua o no) e abbia la voglia di imparare seguendo le direttive aziendali. Se sei pronto a unirti a noi in questo viaggio di crescita, invia il tuo curriculum vitae a: Ti aspettiamo.
-
S.C. EMKAP DECOR SRL isi mareste echipa si are nevoie de montator sisteme tâmplarie termoizolantă cod COR 712410 - 1 post. Colaborarea se va face pe o perioadă nedeterminată. Se solicită experiență de minim 3 ani.
-
Firmă cu garajul în Balotești angajează șofer camion articulat (cap tractor + semiremorcă basculabilă) cu experiență pe intern. Curse regulate Ploiești, București sau Giurgiu. Salariul motivant, decontăm transportul până la garaj, bonuri de masă, prime.
-
Job Title: Civil Plumber Job Summary: As a Civil Plumber, you will be responsible for installing, maintaining, and repairing plumbing systems in civil engineering projects such as buildings, infrastructure, and construction sites. Your role is crucial in ensuring the proper functioning of water supply, drainage, and sewage systems in various civil engineering projects. Key Responsibilities: 1. Installation: Install plumbing systems in new construction projects, including water supply lines, drainage pipes, fixtures, and fittings, according to blueprints, building codes, and project specifications. 2. Maintenance: Perform routine maintenance on plumbing systems to ensure they are operating efficiently and in compliance with safety and health regulations. 3. Repair: Troubleshoot and repair plumbing issues, such as leaks, clogs, or damaged pipes, using appropriate tools and techniques. 4. Inspection: Conduct inspections of plumbing systems to identify potential problems or areas for improvement, and make recommendations for repairs or upgrades as needed. 5. Collaboration: Coordinate with other construction professionals, including architects, engineers, and contractors, to ensure the seamless integration of plumbing systems with other building components. 6. Compliance: Ensure compliance with all relevant building codes, regulations, and safety standards governing plumbing installations and repairs. 7. Documentation: Maintain accurate records of work performed, including installation plans, maintenance schedules, and repair logs, for future reference and reporting. 8. Customer Service: Provide excellent customer service by addressing any plumbing-related concerns or inquiries from clients, tenants, or building occupants. Qualifications: 1. Education: High school diploma or equivalent. Completion of a plumbing apprenticeship program or vocational training in plumbing is highly desirable. 2. Experience: Previous experience as a plumber, particularly in civil engineering or construction projects, is preferred. 3. Licensing: Valid plumber's license or certification as required by local regulations. Knowledge of relevant plumbing codes and regulations is essential. 4. Technical Skills: Proficiency in reading blueprints, interpreting technical diagrams, and using a variety of plumbing tools and equipment. 5. Problem-Solving: Strong problem-solving skills to diagnose plumbing issues and implement effective solutions in a timely manner. 6. Physical Stamina: Must be able to perform physical tasks such as lifting heavy pipes and equipment, working in confined spaces, and standing or kneeling for extended periods. 7. Communication: Excellent communication skills to interact professionally with clients, coworkers, and other stakeholders. Working Conditions: Work may involve exposure to various weather conditions, including extreme temperatures and inclement weather. May require occasional overtime, weekend, or evening work to meet project deadlines or address emergency repairs. Must adhere to proper safety protocols and wear appropriate personal protective equipment (PPE) while on construction sites or in hazardous environments. This job description provides a general overview of the responsibilities and qualifications for a Civil Plumber and may vary based on the specific requirements of the employer or project.
-
Restaurant in zona Piata Amzei Victoriei angajeaza pe urmatoarele posturi: -spalator vase curatenie Se ofera: -loc de munca intr-un colectiv placut -salariu atractiv+tips+bonus pentru performanta -program flexibil -transport si masa asigurate -pregatire profesionala si oportunitati de promovare
-
Va Rugam sa sunati la numarul din anunt pentru detalii si stabilire interviuri! Mesajele primite nu vor fi luate in considerare! FUNCTIONAR ECONOMIC ADMINISTRATIV Candidatul ideal: - Absolvent studii medii cu bacalaureat (studiile superioare economice constituie avantaj); - Experienta acumulata in activitatea profesionala minim 3 ani - Cunostinte privind contractele comerciale; - Cunostinte utilizare case de marcat; - Orientare carte client, prezentare servicii; - Capacitate buna de organizare; - Capacitate buna de comunicare si relationare cu colegii si partenerii; - Orientare carte rezolvarea problemelor; - Capacitate de analiza si sinteza; - Operare PC, e-mail, editare text etc.... Descrierea jobului: - Primeste clientii si prezinta serviciile si tarifele aferente, oferite de societate ; - Emite contracte de inchiriere spatii; - Emite facturi si chitante pentru incasare chirii si tarife pentru serviciile oferite clientilor, incaseaza contravaloarea acestora si le transmite la contabilitate; - Opereaza in programul informational contractele incheiate/reziliate etc...; - Sesizeaza sefului ierarhic abaterile constatate privind nerespectarea clauzelor contractuale in derularea contractelor cu clientii; - Intocmeste diverse situatii referitoare la activitatea desfasurata; - Tine evident contractelor, facturilor, chitantelor, rolelor martor incasari si le arhiveaza.
-
Tehnician / mecanic camion / TIR, toate tipurile de camioane – OLANDA si GERMANIA Descrierea lucrarii: Service, intretinere si reparare de camioane Cerinte: sa puteti efectua testarea si diagnosticarea vehiculelor Cel putin 3 ani de experienta de lucru recenta reparatii camioane. Limba engleza sau germana la nivel conversational. Data de incepere: Imediat Regiune: Olanda si Germania Salarii: 500, - Euro NET/ saptamana dupa impozitare (40 de ore / saptamana) Cazarea = gratuita ( va fi asigurata si platita de catre Angajator): singur in camera, acces bucatarie si baie! Candidatii vor fi inregistrati la sistemul de sanatate olandez / german. Salariul va fi platit saptamanal – in contul bancar al alngajatului. Pentru informatii suplimentare – tel: 0356424472, 0729478762 email: [email protected]
-