Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Disponibil din: 2021-01-03 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
HOTEL EVIA DIN EFORIE NORD ANGAJEAZĂ: RECEPȚIONERI, AJ.OSPATARI OFERIM CAZARE SI MASĂ GRATUIT, CONTRACT DE MUNCĂ SALARII F.F.BUNE.
-
Promovat
Clinica stomatologica sector 5, angajam doamna, ordonata ,serioasa pentru postul de asistenta cu fara experienta, cu fara studii postliceala.Ne dorim o persoana empatica,punctuala si dornica de a invata si a se dezvolta intr-un mediu curat,placut si ordonat. Varsta cuprinsa intre 30-50 ani. Cerinte: -program full time, in ture (9-15.15-22 , sambata de 2 ori luna, prin rotatie, doar tura de dimineata) -pregatirea materialelor necesare medicilor -dezinfectarea si sterilizarea intrumentarului -dezinfectarea cabinetului dupa fiecare pacient -curatenia zonei de lucru si a spatiilor auxiliare Salariul net intre 3200-3500 lei, in functie de implicare si dedicare. Va rugam sunati la nr.din anunt nu raspundem mesajelor!
-
Promovat
RPG Security angajeaza Soferi Interventie Candidatul ideal: Fara antecedente penale; Studii medii; Atitudine civilizata si responsabila; Capacitate de comunicare; Aspect fizic ingrijit; Detine atestat agent securitate; Detine permis conducere de minim 2 ani; Varsta maxima 45 ani; Experienta pe un post similar consituie avantaj. VA OFERIM: Salariu atractiv; Punctualitatea platii salariilor; Program de lucru in ture 24 48. Pentru programarea unui interviu ,va rugam sa ne contactati la nr de telefon 0728683074
-
Promovat
Suntem în căutarea unei persoane dinamice și organizate pentru poziția de Secretară Front Desk. Dacă ești o persoană comunicativă, atentă la detalii și dornică să lucrezi într-un mediu inovator, te invităm să te alături echipei noastre. Responsabilități principale: Primirea vizitatorilor: Asigurarea unei primiri profesionale și prietenoase pentru toți vizitatorii și partenerii. Suport administrativ: Organizarea și coordonarea întâlnirilor și evenimentelor, redactarea și arhivarea documentelor, gestionarea inventarului de birou. Gestionarea apelurilor și corespondenței Gestionarea agendei: Programarea și confirmarea întâlnirilor, menținerea unei agende ordonate pentru echipa de management. Cercetare: Efectuarea de cercetări pentru diverse proiecte, pregătirea rapoartelor și prezentărilor necesare. Utilizarea PC-ului: Gestionarea bazelor de date, actualizarea informațiilor pe site-ul organizației și administrarea conturilor de social media. Coordonare internă: Colaborarea strânsă cu ceilalți membri ai echipei pentru a asigura un flux de lucru eficient și bine organizat. Cerințe: Studii: Diplomă de bacalaureat sau studii superioare finalizate. Experiență: Experiență anterioară într-o poziție similară constituie un avantaj. Competențe: Excelente abilități de comunicare verbală și scrisă, cunoștințe solide de utilizare a PC-ului și a pachetului Microsoft Office. Limbi străine: Cunoașterea limbii engleze Aptitudini personale: Persoană organizată, proactivă, capabilă să gestioneze multiple sarcini simultan, cu atenție deosebită la detalii. Beneficii: Mediu de lucru modern: Vei lucra într-un mediu inovator și profesionist, alături de o echipă dedicată. Dezvoltare profesională: Oportunități de formare și dezvoltare profesională continuă. Pachet salarial competitiv: Ofertă salarială atractivă și beneficii suplimentare. Dacă ești interesată să te alături echipei noastre și consideri că îndeplinești cerințele de mai sus, te rugăm să trimiți CV-ul tău și o scrisoare de intenție la adresa de email: Termen limită pentru depunerea candidaturilor: 15 iunie 2024
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Benzinaria OMV Colentina cauta spre angajare o persoana serioasa pentru postul de casier. Candidatul ideal: - persoana energica, cu abilitati de comunicare - persoana atenta la detalii si la atributiile care ii sunt delegate - abilitati de vanzare si orientare spre client - disponibilitate de a invata Descrierea responsabilitatilor: - servirea clientilor la casa de marcat - preparare de sandvisuri - receptia, aranjarea si inventarierea marfii - curatenia la locul de munca Beneficii: - program flexibil (lucru in ture) - trainiguri specializate - oportunitati de dezvoltare personala - castig lunar motivant (salariu+tichete+bonusuri+TIPS) Candidatii sunt rugati sa se prezinte la adresa statiei pentru a aplica. Pentru mai multe detalii trimiteti un e-mail la Adresa statiei: Sos. Colentina, Nr. 446, Sector 2, Bucuresti (la capatul tramvaiului 21)
-
Colaborăm cu o filială a unei companii germane de top, înființată în 2003. Compania mamă, fondată în 1964, este unul dintre principalii furnizori globali de scule electrice portabile, scule staționare și scule de grădinărit. Cu sediul central în Germania, compania este dedicată calității produselor sale și dezvoltării de modele exclusive, inovatoare și moderne, care îndeplinesc sau depășesc așteptările pasionaților de bricolaj și profesioniștilor din domeniu. Compania acordă o atenție specială dezvoltării continue a gamei sale de produse fără fir prin intermediul unui sistem de baterii care include deja peste 300 de scule fără fir și echipamente de grădinărit. Platforma de baterii va fi extinsă pentru a include 450 de scule până în 2027, făcându-l cel mai cuprinzător sistem de pe piață pentru pasionații de bricolaj și grădinărit amatori. Responsabilități: -Operarea motostivuitorului pentru a muta, ridica, încărca și descărca mărfuri și materiale. -Așezarea și poziționarea corectă a paleților și materialelor în locațiile desemnate din depozit. -Verificarea stării și funcționării motostivuitorului înainte de utilizare și raportarea oricăror defecțiuni sau necesități de întreținere. -Asigurarea siguranței în timpul manevrelor, evitând accidentele și deteriorarea mărfurilor sau echipamentelor. -Participarea la activitățile de inventariere și menținerea evidenței corecte a materialelor manipulate. -Îndeplinirea sarcinilor de încărcare și descărcare a camioanelor în mod eficient și rapid. -Respectarea normelor de siguranță și a procedurilor interne ale companiei. -Colaborarea cu colegii pentru a asigura un flux de lucru eficient și fără întreruperi. -Participarea la instruiri și cursuri de perfecționare profesională, conform necesităților companiei. Cerințe: -Experiență anterioară în operarea motostivuitoarelor. -Certificat de calificare pentru operarea motostivuitoarelor. -Abilitatea de a manevra motostivuitorul în spații înguste și de a ridica greutăți mari în siguranță. -Cunoștințe despre procedurile de încărcare descărcare și stocare a mărfurilor. -Atenție la detalii și capacitatea de a lucra cu precizie. -Abilitatea de a lucra în echipă și de a comunica eficient cu colegii. -Disponibilitate pentru a lucra în ture și, ocazional, în weekenduri sau sărbători. -Condiție fizică bună și capacitatea de a efectua sarcini fizice repetitive. -Respectarea strictă a normelor de siguranță la locul de muncă. Beneficii: 1. Transport asigurat de la gura de metrou Păcii până la complexul unde se află și depozitul. În cazul în care transportul se va face cu mașina personală, din împrejurimi, combustibilul va fi decontat. 2. Bonuri de masă în valoare de 35 lei zi lucrată. 3. Bonus de performanță. 4. Asigurare medicală. 5. Orele lucrate peste program platite conform legii. Dacă ești un șofer de motostivuitor dedicat și responsabil, și îți dorești să te alături echipei noastre, așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!
-
Instalator, specializat in instalatii termice, sanitare si HVAC pentru centre comerciale, cladiri de birouri, hale industriale. Cerințele postului: - studii tehnice de specialitate - capacitate de citire/intelegere a planurilor - experienta in domeniu intre 3-5 ani - permis conducere cat B (constituie avantaj) - capacitate de organizare si planificare, seriozitate si responsabilitate - abilitati tehnice si indemanare practica Responsabilitățile postului: - stabileste necesarul de materiale - pregateste operatiile de montaj - verifica componentele instalatiilor ce urmeaza a fi montate - identifica, conform planurilor, marcheaza corespunzator si amenajeaza traseele conductelor de canalizare - monteaza retelele de canalizare interioara - amenajeaza locul de montaj si monteaza obiectele sanitare - verifica si pune in functiune instalatiile - monteaza retele exterioare de apa ingropate in sol - monteaza instalatii de ridicare a presiunii apei cu pompe - monteaza conducte de distributie - remediaza defectiunile aparute Compania noastra ofera: - contract perioada nedeterminata - tichete de masa - abonament clinica privata - zile suplimentare de concediu de odihnă
-
Electrician autorizat ANRE sau nu, specializat in instalatii electrice pentru centre comerciale, cladiri de birouri, hale industriale. Cerințele postului: - studii tehnice de specialitate (electric, electromecanic, electrotehnic) - autorizatie ANRE - constituie avantaj - capacitate de citire/intelegere a schemelor electrice - experienta in domeniu intre 3-5 ani - permis conducere cat B - constituie avantaj - capacitate de organizare si planificare, seriozitate si responsabilitate - abilitati tehnice si indemanare practica Responsabilitățile postului: - citeste si interpreteaza corect schema electrica - monteaza si repara prize, lampi, corpuri de iluminat - utilizeaza instalatiile electrice de joasa tensiune, inclusiv a aparatelor din tablourile electrice - monteaza instalatiile electrice aferente alimentarii cu energie electrica a echipamentelor termice, sanitare si HVAC - monteaza si intretine tablourile electrice de distributie de joasa tensiune (conexiuni si aparate de conectare, comutare si protectie, disjunctoare, aparataj de tablou) - elimina defectele principale in functionarea retelelor electrice de consum interioare (scurt circuit, suprasarcina, etc) - executa lucrarile de reparatii minore si remediaza avariile - isi intocmeste necesarul de materiale si echipamente in vederea executarii sarcinilor zilnice - trage cablurile si stabileste/fixeaza traseul instalatiei in functie de cerinte - monteaza tuburile de protectie, conductorii si echipamentele si realizeaza conexiunile si izolatiile conform schemei si normelor tehnice de securitatea muncii - pune sub tensiune instalatia si utilizeaza aparate, tehnici si proceduri specifice pentru verificarea functionarii acesteia - repara sau inlocuieste eventualele echipamente defecte, conductori, izolatii, conform cerintelor - asambleaza si echipeaza tablourile electrice conform documentatiei tehnice de proiectare - cableaza, monteaza componentele tabloului electric, eticheteaza si verifica/testeaza functionalitatea acestuia in conformitate cu schema electrica Compania noastra ofera: - contract perioada nedeterminata - tichete de masa - abonament clinica privata - zile suplimentare de concediu de odihnă
-
Angajam Administrator tehnic multifunctional FULL TIME pentru Asociatii de Proprietari - Ansambluri residentiale Postul consta in inspecarea zilnica a 1-3 ansambluri rezidentiale si rezolvarea problemelor administrative si tehnice constatate. Responsabilitati: Tehnicianul este responsabil pentru bunul mers al tuturor aspectelor tehnice si administrative ale complexului si e obligat sa ia urmatoarele masuri: - sa inspecteze zilnic spatiile comune ale ansamblului; - sa remedieze problemele tehnice administrative pe care le poate rezolva; - sa instiinteze managerul despre problemele aparute, cu prioritate despre cele nerezolvate. Sa urmaresca procesul de rezolvare pana la finalizarea acestuia; - sa propuna furnizori si solutii pentru problemele pe care nu le poate rezolva; - sa inspecteze modul cum furnizorii realizeaza lucrarile contractate de Asociatie; - aprovizioneaza complexul cu piese si consumabile; - raport de activitate zilnic; - comunicare cu managerul de locatie, cu presedintele sau locatari in functie de necesitati; Competente profesionale: Administratorul tehnic trebuie sa aiba minim competente medii in urmatoarele domenii (in ordinea importantei): - Instalatii sanitare; - Instalatii electrice; - Lacatuserie; - Vopsit zugravit tencuit mici reparatii - Curenti slabi (interfoane, sistem supraveghere video, senzori, automatizari, etc.); - Organizare, comunicare si intelegere aspect tehnice si administrative; Salariul net 3000-3500 lei.
-
-
Compania: EUCOM Business Language Locație: București, Pipera (Posibilitate de lucru hibrid) Program: Luni - Vineri, 09:00 - 18:00 Descrierea Postului: EUCOM este în căutarea unui Office Manager entuziast și dedicat, care să gestioneze eficient activitățile zilnice ale biroului și să asigure un mediu de lucru plăcut și bine organizat. Persoana ideală trebuie să aibă abilități excelente de comunicare și organizare, să fie proactivă și să poată lucra eficient într-un mediu dinamic. Această oportunitate este destinată exclusiv persoanelor cu dizabilități, in conformitate cu prevederile legii nr. 448 2006 privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu handicap. Eucom urmareste acordarea de sanse egale reale persoanelor cu dizabilitati, in scopul insertiei profesionale a acestora. Responsabilități: Coordonarea activităților administrative zilnice și asigurarea bunei funcționări a biroului. Gestionarea corespondenței și a comunicațiilor interne și externe. Organizarea și supravegherea întâlnirilor și evenimentelor interne. Menținerea și actualizarea evidențelor și documentelor companiei. Suport pentru echipa de management și alte departamente în diverse proiecte administrative. Gestionarea furnizorilor și a achizițiilor necesare pentru birou. Asigurarea conformității cu politicile și procedurile companiei. Cerințe: Experiența anterioară în roluri administrative sau de Office Manager nu este obligatorie, însă reprezintă un avantaj. Abilități excelente de organizare și gestionare a timpului. Capacitatea de a comunica eficient atât verbal, cât și în scris. Cunoștințe solide de MS Office (Word, Excel, PowerPoint). Atitudine proactivă și orientare către soluții. Abilitatea de a lucra independent și în echipă. Abilitatea de a face deplasări la sediul clienților. Beneficii: Pachet salarial competitiv. Mediu de lucru dinamic și profesionist. Oportunități de dezvoltare profesională. Beneficii suplimentare, conform politicilor companiei. Pentru a aplica sau a recomanda un candidat potrivit, persoanele interesate pot trimite candidatura și la adresa de email:
-
Labvision-Dent, firma de producție dentară, angajează șofer categoria B pentru livrări în București. Locatie-Semaparc, Splaiul Independenței 319 Program de lucru în 2 ture, luni-vineri, 6-14: 14-22 Salariu net de plecare-640 euro-3200 lei Disponibil începând cu data de
-
Promovat
Vanzatoare in magazin gourmet ( specialitati alumentare , mezeluri branzeturi, masline, vinuri) sector 1 Bucuresti , posibilitate de crestere in firma, bonusuri vanzari, bonusuri performante, salariyo bani in mana 3700 ron, program 9-22, doua zile lucrate doua zile libere! Decont transport, ratb, metrou!
-
Promovat
Camin de batrani sector 2 Bucuresti ,angajeaza : Infirmier sau ingrijitoare full time Asistent medical full time Salariu între 5000 6000 Ron Mai multe detalii la telefon
-
Angajăm Social Media Ești pasionat de social media și ai abilități excelente de comunicare? Îți place să creezi conținut captivant și să interacționezi cu comunitatea online? Atunci te vrem în echipa noastră! Ne dorim să ne extindem echipa cu un Social Media Manager talentat și creativ. Responsabilități: Dezvoltarea și implementarea strategiilor de social media pe diverse platforme (Facebook, Instagram, LinkedIn, etc.) Crearea și gestionarea conținutului atractiv (texte, imagini, video) pentru canalele noastre de social media Monitorizarea și analizarea performanței campaniilor și realizarea de rapoarte periodice Interacțiunea cu urmăritorii și gestionarea comunității online Colaborarea cu echipa de marketing pentru a alinia campaniile de social media cu obiectivele generale ale companiei Rămânerea la curent cu tendințele și bunele practici în domeniul social media Cerințe: Experiență anterioară în gestionarea conturilor de social media Cunoștințe solide despre platformele de social media și instrumentele de analiză Abilități excelente de comunicare scrisă și verbală Creativitate și atenție la detalii Capacitate de a lucra independent și în echipă Cunoștințe de bază în design grafic și editare video reprezintă un avantaj Beneficii: Mediu de lucru dinamic și creativ Oportunități de dezvoltare profesională Pachet salarial atractiv Program flexibil Teambuildinguri și evenimente interne Dacă ești pregătit să îți folosești creativitatea și expertiza pentru a crește prezența noastră online, trimite CV-ul tău și un portofoliu de lucrări relevante la Te așteptăm în echipa noastră!
-
Flotă parteneră autorizată Uber Bolt oferim colaborare angajare șoferilor cu sau fără mașină proprie în prestarea serviciilor de ridesharing. condiții angajare : minim 21 ani permis de conducere atestat profesional cazier auto Beneficii oferite: -Comision fix 10% din câștigul net FĂRĂ ALTE COSTURI ASCUNSE -Servicii de resurse umane oferite GRATUIT -Copie conformă și ecusoane OFERITE GRATUIT -Suport constant pentru desfășurarea activității în cele mai bune condiții -Transparență totală și rapoarte prezentate șoferilor săptămânal -Plata săptămânală cash sau virament bancar -Cartea de muncă se poate înregistra și pe 2 4 8 ore după caz. Societatea suporta taxele și TVA-ul integral către stat ANAF. Pentru mai multe detalii ne puteți contacta zilnic în intervalul 9-18.
-
Flotă parteneră autorizată Uber Bolt oferim colaborare angajare șoferilor cu sau fără mașină proprie în prestarea serviciilor de ridesharing. condiții angajare : minim 21 ani permis de conducere atestat profesional cazier auto Beneficii oferite: -Comision fix 10% din câștigul net FĂRĂ ALTE COSTURI ASCUNSE -Servicii de resurse umane oferite GRATUIT -Copie conformă și ecusoane OFERITE GRATUIT -Suport constant pentru desfășurarea activității în cele mai bune condiții -Transparență totală și rapoarte prezentate șoferilor săptămânal -Plata săptămânală cash sau virament bancar -Cartea de muncă se poate înregistra și pe 2 4 8 ore după caz. Societatea suporta taxele și TVA-ul integral către stat ANAF. Pentru mai multe detalii ne puteți contacta zilnic în intervalul 9-18.
-
Flotă parteneră autorizată Uber Bolt oferim colaborare angajare șoferilor cu sau fără mașină proprie în prestarea serviciilor de ridesharing. condiții angajare : minim 21 ani permis de conducere atestat profesional cazier auto Beneficii oferite: -Comision fix 10% din câștigul net FĂRĂ ALTE COSTURI ASCUNSE -Servicii de resurse umane oferite GRATUIT -Copie conformă și ecusoane OFERITE GRATUIT -Suport constant pentru desfășurarea activității în cele mai bune condiții -Transparență totală și rapoarte prezentate șoferilor săptămânal -Plata săptămânală cash sau virament bancar -Cartea de muncă se poate înregistra și pe 2 4 8 ore după caz. Societatea suporta taxele și TVA-ul integral către stat ANAF. Pentru mai multe detalii ne puteți contacta zilnic în intervalul 9-18.
-
Căutam persoană tânără, dornică să se alăture unei echipe din domeniul producției publicitare, Studii minime obligatorii, ideal studii medii; Permis de conducere - constituie un avantaj care va fi bonusat Program de lucru 8h zi (luni - vineri 8-16); Seriozitate, atenție la detalii, spirit de lucru în echipă. Oferim: Salariu motivant; Tichete de masă; Prime de producție; Prime sărbători.
-
Ne-am dezvoltat impreuna si am devenit unul dintre cei mai importanti dealeri auto Mercedes-Benz din Romania! Posturi disponibile: Autoklass Constanta - 1post Spalator auto Autoklass Chitilia - 1 post Spalator auto; Autoklass Ploiesti - 5 posturi Mecanic auto Autoklass Bucuresti SUD - 4 posturi Tinichigii auto Acest job ti se potriveste daca ai: Calificare profesionala pentru acest domeniu; Minim 3 ani experienta ca si Tinichigiu, Mecanic auto sau Spalator auto; Permis de conducere categoria B; Dorinta de a oferi servicii de calitate, la fel ca si noi! Rolul job-ului - TINICHIGIU AUTO: initierea si derularea interventiilor si a operatiunilor de reparatie asupra autovehiculelor avariate, respectand standardele impuse de producator, instructiunile de lucru si de utilizare a echipamentelor. Rolul job-ului - MECANIC AUTO : operatii de diagnoza, intretinere si reparare a autoturisme, in conformitate cu tehnologia producatorului si documentatia specifica de lucru. Rolul job-ului - SPALATOR AUTO : spalare autovehicule interior exterior, cosmetizare si detailing ; Beneficii: Pachet salarial atractiv Bonusuri extra-salariale in functie de rezultatele obtinute Tichete de masa Oportunitatea de a te dezvolta intr-un mediu profesionist si certificat international, la nivelul recunoscut al marcii Mercedes-Benz Descrierea companiei: Autoklass Center s-a nascut din dorinta de a oferi mai mult decat o masina: o solutie personalizata. Pentru asta se bazeaza pe intelegerea profunda atat a masinilor comercializate, cat si a oamenilor. Autoklass Center este mai mult decat un dealer auto, este un bun partener de drum. Autoklass Center, primul centru autorizat Mercedes-Benz la standarde de marca din Romania cu 8 locatii nationale, apartine Romstal Group. Autoklass Center Bucuresti a fost infiintata in 2003, iar in anul 2007 devine grup ca urmare a fuziunii prin absorbtie a Autoklass SA Sibiu (2001) si Autoklass SRL Constanta (2000), compania are in prezent sucursale in Bucuresti (Mihai Bravu), Ilfov (Chitila, Pipera), Sibiu, Constanta, Ploiesti, Cluj si Timisoara.
-
Firma angajeaza muncitor de intretinere pentru Bucuresti. Cerinte: - studii - minim 10 clase - disciplinat; Descriere: - persoana selectata isi va desfasura activitatea la sediul unui beneficiar. - activitatile care ii vor fi solicitate sunt activitati simple de manipulare marfa, mici reparatii de lacatuserie, mici reparatii de mobilier, etc. Sarcini: - sa raspunda cu promptitudine si corect sarcinilor trasate de beneficiar; Se acorda tichete de masa, diverse alte avantaje materiale.
-
Angajăm agent vânzări pentru distribuție de încălțăminte, cu salariu atractiv și negociabil in funcție de vânzările încasate efectuate. Condiții: carnet auto-B, posibilitate deplasare în țară, operare calculator Așteptăm cv-ul dumneavoastră la adresa de email alle060928@ yahoo.com și vă vom contacta ulterior. Vă așteptăm în echipa noastră!
-
Angajaz baieti cu experienta in domeniu. Salariu 2.300 Lei carte de munca la 8 ore. Ofer comision degresare, tapiterie, ceara solida . Rog si ofer seriozitate, zona Piata Victoriei, Gara De Nord
-
Angajam la fast food! Restaurant tip fast food angajeaza: Casier Lucrator bucatarie Muncitor necalificat in Bucuresti (in toate sectoarele), Sibiu, Cluj, Targu Mures si in alte orase. Cerinte: minim 10 clase. Nu este necesara experienta. Pentru detalii ma puteti contacta la nr de tel sau pe whatsapp.