Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti doar cu poze Disponibil din: 2021-01-04-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cerinte: să ai capacitatea de muncă să ai permis auto, categoria A sau B, dacă dorești să faci livrările pe scuter, motocicletă sau mașină să ai experiență în traficul din București și să cunoști legislația rutieră chiar dacă optezi pentru bicicleta electrică să ai disponibilitate zilnică pentru cât mai multe ore de preluat și livrat comenzi să fii o persoană punctuală, serioasă și amabilă cu clienții Responsabilitati: Preluare din aplicație a comenzilor Livrarea la timp a comenzilor Menținerea unei relații politicoase cu clienții Ofertă și condiții de muncă: Veniturile totale (incluzând aici bonusuri și tipsuri) estimate pentru fiecare lună de muncă, pentru livrarea pe scuter sau mașină sunt de 7000 - 10000 RON Dacă nu ai propria ta bicicletă sau scuter, le poți închiria de la noi Contract de colaborare, pe bază de PFA sau SRL. Se percepe comision de administrare de 10% Contactează-ne pentru mai multe detalii la numarul de telefon: 0374 477 800, în intervalul orar 10:00-17:00 de luni până vineri. Prin apelarea numerelor de telefon afisate in anunt sau prin trimiterea de mesaje catre acestea va exprimati in mod liber si neechivoc consimtamantul privind furnizarea informatiilor necesare derularii procesului de recrutare cu societatea HR Intra Interim SRL. Consimtamantul poate fi retras oricand. Retragerea consimtamantului nu afecteaza legalitatea prelucrarii pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia.
-
Promovat
Specialistul SSM are ca principal obiectiv indeplinirea activitatilor de Sanatate si Securitate in Munca pentru angajator. Activitatea va avea loc la sediul din Mogosoaia si va include vizite trimestriale la sediile din teritoriu ale companiei. Cerinte: Studii superioare Cunostinte legislative in domeniu Curs obligatoriu Securitate Sanatate in Munca 80 ore Permis de conducere, categoria B - disponibilitate pentru deplasari Cunoasterea legislatiei in domeniul securitatii sanatatii in munca Cunostinte PC (World, Excel) Limba engleza nivel mediu Curs evaluator de risc de accidentare si imbolnavire profesionala (prezinta un avantaj) ISO 45001 (prezinta un avantaj) Competente Buna capacitate organizatorica Foarte buna comunicare si capacitate de formare Responsabilitate, seriozitate, spirit de echipa Descrierea jobului Raportarea catre Responsabilul de Servicii Generale referitor la functionarea Securitatii si Sanatatii in Munca, in cadrul organizatei; Colaborarea cu terte parti (colaboratori, consultanti, auditori externi) referitor la securitate sanatate in munca; Monitorizarea instruirii personalului organizatiei in ceea ce priveşte securitatea sanatatea in munca; Identificarea pericolelor si evaluarea riscurilor in cadrul organizatiei; Elaborarea, monitorizarea si actualizarea planului de prevenire si protectie; Elaborarea si actualizarea instructiunilor proprii de securitate si sanatate in munca si difuzarea acestora in punctele de lucru dupa aprobarea de catre angajator; Propunerea atributiilor si raspunderilor in domeniul SSM ce revin lucratorilor in vederea consemnarii in fisa postului; Verificarea insusirii si aplicarii de catre toti lucratorii a masurilor din planul de prevenire si protectie, a instructiunilor proprii, precum si a atributiilor si responsabilitatilor ce le revin in domeniul SSM; Intocmirea necesarului de documentatie cu caracter tehnic de informare si instruire a lucratorilor in domeniul SSM; Elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire, stabilirea in scris a periodicitatii instruirii, asigurarea informarii si instruirii lucratorilor in domeniul SSM si verificarea insusirii si aplicarii de catre lucratori a informatiilor primite; Elaborarea programului de instruire-testare la nivelul tuturor diviziilor; Asigurarea intocmirii planului de actiune in caz de pericol grav si iminent si asigurarea instruirii lucratorilor privind aplicarea lui; Evidenta zonelor cu risc ridicat si specific pe securitate sanatate in munca; Stabilirea zonelor care necesita semnalizare de securitate sanatate in munca, stabilirea tipului de semnalizare necesar si amplasarea semnalizarii; Evidenta meseriilor si a profesiilor prevazute de legislatia specifica pentru care este necesara autorizarea exercitarii lor; Evidenta posturilor care necesita examene medicale suplimentare, testarea aptitudinilor si sau control psihologic periodic; Efectuarea controalelor interne la locurile de munca cu informarea in scris a Managerului direct asupra deficientelor constatate si asupra masurilor propuse in vederea remedierii acestora; Identificarea echipamentelor de protectie necesare pentru posturile de lucru, intocmirea necesarului de dotare a lucratorilor cu echipament individual de protectie, aprovizionarea necesarului de echipament individual de protectie de si predarea actestuia catre lucratori; Participare la cercetarea evenimentelor si intocmirea evidentelor conform prevederilor legale; Elaborarea rapoartelor privind accidentele de munca suferite de lucratorii din societate, in conformitate cu prevederile legale; Colaborarea cu lucratorii si sau reprezentantii lucratorilor, serviciul extern de prevenire si protectie, medicul de medicina muncii in vederea coordonarii masurilor de prevenire si protectie; Urmarirea realizarii masurilor dispuse de catre Inspectorii de Munca cu prilejul vizitelor de control si al cercetarii evenimentelor; Urmarirea actualizarii planului de protectie si prevenire; Urmarirea efectuarii de instructaje specifice SSM pentru angajatii si colaboratorii clientilor furnizorilor altor parteneri pe aria de lucru din incintele societatilor. Intocmirea unui necesar de mijloace materiale pentru desfasurarea activitatii de securitate sanatate in munca; Acordarea asistentei tehnice de specialitate in situatii critice. Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Laptop, telefon, masina de serviciu. Descrierea companiei Suntem BERGERAT MONNOYEUR, parte a Grupului Monnoyeur (Franta, 1906), societate constituita in Romania in 1991, cu sediul la Bucuresti (Mogosoaia).
-
Promovat
Simigeria PETRU este în căutare de persoane care dețin o atitudine pozitivă și dornice să inspire zilnic clienții noștri, dar să le și încânte ziua cu produsele PETRU! Căutăm personal pentru posturile de vânzător oare și preparatori covrigi si pizza ( etapa de coacere). Nu punem accent pe experiență, tot ceea ce trebuie să știi să faci este să fii pozitiv și axat pe dezvoltare continuă. Pe restul le vom învăța împreuna! Ce trebuie să faci ca și preparator în bucătărie? Verifici calitatea materiilor prime și termele de valabilitate ale acestora; Prepari pizza și produsele de patiserie după rețetele noastre; Pregătești tăvile pentru coacere; Asiguri curățenia echipamentelor folosite; Verifici stocurile materiilor prime și te asiguri că ai materie primă pentru desfășurarea activității zilnice; Pornești friteuza și cuptorul. Ce trebuie să faci ca și vânzător oare? Oferi produse spre vânzare clienților, conform solicitării acestora. Soliciți la timp produsele finite și te asiguri că ai în permanență produse la raft. Menții igiena vitrinei, conform solicitărilor companiei. Verifici stocurile mărfurilor. Să participi cu interes la instruirile pe care ti le oferim, pentru realizarea corectă a activităților. Să respecți modul de lucru specific companiei. Să fii responsabil și implicat în acțiunile pe care le desfășori. Ce oferim? Tichete de masă de 30 ron zi lucrată; Calificare la locul de muncă pentru perioada de început; O masă pe zi de produse Petru; Echipă tânără și dinamică, mediu plăcut de muncă; Suport constant în desfășurarea activității; Contract pe perioadă nedeterminată; Vei lucra într-o echipa tânără, dar care are experiența și oferă suportul necesar. Posibilitatea de a evolua rapid în cadrul companiei. Pentru detalii vă rugăm să sunați la numărul de telefon afișat imediat sub anunț sau să ne trimiteți CV-ul dvs. într-un mesaj atașat. Vă așteptăm cu drag în Echipa PETRU!
-
Promovat
Persoana constiicioasa, responsabila, o fire pozitiva si cu abilitati de relationare cu clientii. Aranjarea produselor de cofetarie si patiserie, ambalarea lor corespunzatoare si vanzarea lor. Comunicare cu clientul si servirea lui. Utilizarea casei de marcat si a cantarului pentru vanzarea produselor. Siguranta unui loc de munca si a salariului platit mereu la timp plus tichete de masa. Salariul este de 3200 de lei plus tichete de masa. Perioade de bonusuri prime.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Sunați la pentru informatii sau pentru a aplica. Nu trimiteti mesaje! Ture de 24 48=340 lei . Tura de 12 ore 170 lei. Ne extindem echipa și căutăm persoane dedicate și responsabile pentru următoarele posturi: Infirmiere Responsabilități: Oferirea îngrijirii zilnice a rezidenților, inclusiv ajutor la baie, hrănire și mobilizare. Administrarea medicamentelor conform prescripțiilor medicale. Monitorizarea stării de sănătate a rezidenților și raportarea oricăror modificări. Colaborarea cu echipa medicală pentru a asigura o îngrijire optimă. Cerințe: Experiență anterioară în îngrijirea persoanelor vârstnice sau bolnave. Empatie, răbdare și abilități excelente de comunicare. Capacitatea de a lucra în ture. Femei de Serviciu Responsabilități: Menținerea curățeniei în incinta căminului, inclusiv camerele rezidenților, sălile de mese și zonele comune. Respectarea standardelor de igienă și curățenie. Raportarea oricăror defecțiuni sau necesități de reparații. Asigurarea unui mediu curat și plăcut pentru rezidenți și personal. Cerințe: Experiență anterioară în curățenie sau întreținere. Atenție la detalii și capacitatea de a lucra eficient. Punctualitate și responsabilitate. Abilitatea de a lucra independent și în echipă. Oferim: Salariu competitiv. Mediu de lucru plăcut și suportiv. Training și oportunități de dezvoltare profesională. Posibilitatea de a contribui la bunăstarea persoanelor vârstnice. Dacă ești interesat(ă) să te alături echipei noastre, te rugăm să trimiți CV-ul și o scrisoare de intenție la [emailul de contact] sau să ne contactezi la numărul de telefon . Adresa: Calea Giulesti 471 A Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!
-
2500-5000lei/luna Part/Full Descriere Angajez Asistent Manager / Personal / Model Candidatul ideal: Cunostinte foarte bune de operare PC: procesare text (Word), calcul tabelar (Excel) * Cunoasterea limbii engleze nivel mediu/avansat; * Persoana serioasa, organizata, cu atentie distributiva, cu un simt al responsabilitătii crescut; * Foarte bune abilitati de comunicare si relationare; * Abilităti de exprimare scrisă si orală! * Bune aptitudini organizatorice; * Abilităti de prioritizare; * Promptitudine in rezolvarea sarcinilor; * Capacitate de gestionare a mai multor sarcini simultan; * Carismă si prezentă agreabilă; * Punctualitate *Permis de conducere. *Cunostinte de vanzari/marketing/editare foto * Aspect Placut * Cunostinte de gestionare/arhivare documente; CV cu Poza pe adresa de email sau whatsapp.
-
Vremurile acestea agitate cer stabilitate? Și noi ne dorim! Și să o primim și să o oferim! Patiseria Tineretului, cu spirit tânăr precum denumirea angajează o persoană pentru postul de vânzătoare / vânzător. Însă, noi credem cu tărie că nu e doar o funcție ci o parte importantă din echipă. Și nu o spunem ca un clișeu, dar noi chiar suntem acolo când poate e mai greu! Ce oferim! Program :Luni-vineri-8 ore+2 sambete pe luna. E greu să nu ne lăudam dar punem pe masă, pe lângă merdenele delicioase - Salariu stabil, transparent, virat la timp - Colegi de treabă, cu care împarți și o gustare dar și sarcinile - Produse pe care le poți savura zilnic și de care beneficiezi moca - Management super de treabă dacă și tu te ții de treabă - Posibilitatea de creștere nu e doar o exprimare ci chiar oferim posturi bune dacă ești în tabăra implicării Ce apreciem la viitorul coleg / ă? - Să fie sincer și să nu ne vrăjească cu scuze greu de crezut - Să își dorească să evolueze - Să nu vadă plictiseala ca un avantaj ci ca un dușman al evoluției - Să fie harnic și implicat, adică să nu îți fie teamă să pună mâna pe o mătură atunci când situația o cere. Ne referim la curățenie, nu la bătaie - Să nu ne mintă că iubește munca și la prima situația mai aglomerată să fugă în stația de autobuz Cam despre asta este locul de muncă oferit de Patiseria Tineretului! Un loc de muncă precum produsele noastre- fresh! Dacă te regăsești sau știi pe cineva căruia i s-ar potrivi, dă mai departe! Facem cinste! Unde-s mulți merdeneau crește!
-
angajam sofer pt basculanta 7,5tone... necesita permis categoria C +atestat santierele sunt in Bucuresti si imprejurimi pt mai multe detalii sunati la tel
-
Suntem compania Asevi Romania, lider în sectorul industriei chimice, dedicată inovației și durabilității în producția de produse chimice de înaltă calitate. Căutăm un profil de receptioner care să se alăture echipei noastre. Sarcini si functii: - Cunoasterea limbii engleza sau spaniola, prezinta un avantaj; - Cunostinte si experienta in pachetul office; - Experienta in verificarea pachetelor; Competente: - Initiativa; - Proactivitate; - Facilitate in obtinerea de informatii; - Capacitate de sinteza; - Orientare catre clientul intern extern; - Bune abilitati de comunicare; Beneficii: Dezvoltare profesională și oportunități de formare continuă; Mediu de lucru sigur axat pe excelență;
-
Recrutam pentru unul dintre partenerii nostri din Franta personal pentru postul de montator panouri fotovoltaice. Responsabilități: - Asamblare și montare structură metalică pe acoperiș; - Fixare panouri solare; - Pregătire circuite și împământare până la invertor pe baza proiectului; - Asigurarea respectării standardelor de calitate și siguranță în timpul procesului de montaj; - Atenție la detalii; - Asigurarea calității lucrărilor realizate; - Respectarea procedurilor și instrucțiunilor de lucru; - Colaborarea strânsă cu echipa tehnică și supervizorii pentru a asigura un flux de lucru eficient și o comunicare clară; Beneficii: -salariu avantajos; -cazare asigurată gratuit de firma utilizatoare; -transport gratuit la inceputul misiunii; -contract de muncă temporar detasat -dreptul la concediu; -norma de lucru 8 ore zi -îndrumare și consiliere permanentă din partea echipei noastre; -asigurare medicală, în caz de accident; -dezvoltare și avansare pe plan profesional; -loc de muncă stabil și sigur. Lasă-ne datele tale de contact, iar noi vom lua legătura cu tine în cel mai scurt timp.
-
Recrutam pentru unul dintre partenerii nostri din Belgia Cerințele postului: experiență în domeniu; cunoștințe de limba franceza sau engleza ; permis de conducere categ.B; seriozitate și punctualitate. Beneficii: salariu avantajos; cazare asigurată gratuit de firma utilizatoare; transport gratuit la inceputul misiunii; contract de muncă temporar cu detasare in Belgia; dreptul la concediu; îndrumare și consiliere permanentă din partea echipei noastre; asigurare medicală, în caz de accident; dezvoltare și avansare pe plan profesional; loc de muncă stabil și sigur.
-
Angajăm Manager echipă si Casier, pentru birouri București, sector 4. Cerințe obligatorii: - minim studii medii - disponibilitate deplasări teren (manager echipa) - permis conducere cat.B (manager echipa)
-
Societatea Mogema Com SRL, afacere de familie infiintata in anul 2002, cu sediul situat in zona Leroy Merlin Soseau Chitila, Strada Capitan Dragos Radu 59, Sectorul 1, Bucuresti, angajeaza ajutor de bucatar in restaurant cu specific romanesc pentru: - curățat legume, - spălat vase, - debarasat mese, - curatanie generală. https: m.facebook.com VamaChitila
-
Daca esti pasionat de masini, ai cunostinte de mecanica si doresti o cariera in domeniul Service Auto Service Auto Multimarca angajeaza: - Mecanic Auto cu experienta sau la inceput de cariera - Ajutor de mecanic auto, cu sau fara experienta Avantaje: - stabilitate, - conditii foarte bune de lucru - perspectiva de avansare - aparatura de ultima generatie - scule diagnoza auto - salariu atractiv
-
Angajez montatori Fațade din sticlă și fatade ventilate cu experiență în domeniu și șef de echipă cu experienta în cunoștințe planuri și inginer cu experienta sau fără
-
Angajez colaboratoare, partenera, asistenta in afaceri si organizarea timpului liber. De la1000 euro
Detalii la telefon dupa ora 13 (cu un sms in prealabil) sau oricand whatsapp. Multumesc.
-
Angajam Bucatar pentru restaurant de preferat experienta. Restaurantul este in zona Splaiul Uniri.Salariu atractiv si bonificatii zilnice.
-
Cautam sa ne completam echipa cu persoane harnice si responsabile pentru posturile de spalator vase si curatenie! Beneficii: Loc de munca intr-un mediu placut,curat si stabil alaturi de-o echipa tanara si dinamica ,pentru o perioada nedeterminata. Pachet salarial motivant si bonusuri. Pentru mai multe detalii va astept la un interviu adresa Splaiul Uniri 162 sector 4
-
Suntem în căutarea unor persoane motivate să se alăture echipei noastre din domeniul asigurărilor! Dacă îți dorești să faci parte dintr-un mediu dinamic și să îți dezvolți abilitățile într-un sector în continuă creștere, aceasta ar putea fi o oportunitate excelentă pentru tine. Posibilitate de lucru din orice parte a tarii. Aplica acum pe : https: forms.gle CPszhEu8MjRjC2Ge9 Cerințe: Disponibilitate part-time Nu este necesară experiență anterioară în domeniul asigurărilor Cunostințe minime de utilizare a unui laptop PC Capacitatea de a lucra de la domiciliu Absolvirea a 12 clase Responsabilități: Participarea la training-uri pentru dezvoltare continuă în domeniul asigurărilor Comunicare eficientă cu clienții pentru a înțelege și satisface nevoile lor Administrarea eficientă a activităților specifice brokerajului Beneficii: Program flexibil, potrivit pentru studenți sau persoane care doresc un venit suplimentar Oportunități de dezvoltare profesională într-un mediu de lucru dinamic Posibilitatea de a lucra de la domiciliu Alatura-te echipei Destine Broker si bucura-te de oportunitatile de crestere profesionala, training-uri si suportul necesar pentru a te dezvolta ca un broker talentat si motivat. Aplica acum pe : https: forms.gle CPszhEu8MjRjC2Ge9
-
Promovat
Angajăm Șef Echipă Mercantizori, pentru a asigura și verifica vizibilitatea produselor la raft, superviza si coordona activitatea echipei de Merchandiseri si care va lucra în strânsă legătură cu reprezentanții locali ai clienților și magazinelor de Retail. Te invităm să te alături echipei Instore Power Provider, dacă: Deții permis auto categoria B; Deții autoturism personal și ai disponibilitatea de a-l folosi în scop de serviciu (toate cheltuielile, uzură + carburant, vor fi decontate de către companie) - reprezinta avantaj; Ai cunoștinte minime de limbă Engleză. Program de lucru: Repartizare: LUNI-VINERI Salarizare și Beneficii: Venit lunar NET 3500- 3600 Lei ( salariu fix + tichete de masă + bonus lunar); 1000 Lei NET lunar Uzură autoturism personal; Autoturism de serviciu; Card de combustibil; Program de instruire la angajare.
-
Promovat
Viitorul coleg va lucra în strânsă legătură cu reprezentanții locali ai clienților și magazinelor de retail, pentru a face produsele clienților noștri remarcabile pe rafturile magazinelor de tip hypermarket , Cash&Carry, în locații fixe sau posturi de tip rute mobile. Te invităm să te alături unei echipe care îți va acorda suport și te va ajuta să evoluezi profesional, dacă: Ești o persoană dinamică, responsabilă și cu foarte bune abilități de comunicare; Ai experiență pe o poziție similară minimum 6 luni; Ai abilități de planificare, organizarea și stabilire a priorităților; Ai bune abilități de analiză și atenție la detalii. Program: Luni-Sambata; Interval orar: 07:00-15:00 Locatii disponibile: - Sector 1; - Sector 2; - Sector 3; - Sector 6. Salarizare și beneficii: Pachet salarial NET 3000 LEI (salariu fix, tichete de masa, decont transport) Echipament de muncă; Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; Plan de dezvoltare profesională în cadrul companiei Responsabilități: Vei aranja produsele la raft în scopul unei bune vizibilități; Vei asigura și verifica prezența permanentă la raft a produselor companiei; Vei implementa standardele de mercandizare; Vei implementa planogramele în conformitate cu obiectivele comunicate.
-
Promovat
Oportunitate de Job în Retail! Alătură-te echipei noastre din supermarket! Job: Casier - în magazine de tip supermarket Locatii: Shop&Go - STR. ION MINULESCU 49A, SECTOR 3, BUCURESTI Program de lucru: Schimbul 1:07:30 -16:00 Schimbul 2: 13:30 22:00 Loc de muncă stabil cu oportunități de dezvoltare și avansare în cadrul companiei Responsabilități: Scanarea și încasarea corectă a produselor achiziționate; Aprovizionarea raioanelor cu produse;
-
Promovat
angajez mecanici ,pentru geometrie auto 3D sector 4 (aparatorii patriei ) -lucru in schiburi o saptamana cu o saptamana sau o zi cu o zi . -4500 ron brut pe luna -pentru inceput ! -cu carte de munca . -celor fara experienta ,le oferim pregatire . -celor cu o oarecare experienta le creaza o prioritate -aparatura de ultima generatie 2024 daca nu raspund din prima la telefon ,va rog sa lasatii un mesaj .si revin eu cu siguranta inapoi .
-
Disponibil online
Call center japoneza,portugheza,franceza-italiana-span-germ+engleza obligatorie,work from home,RO
Dacă locuiți în ORICARE oraș din România și doriți să lucrați de acasă, verificați condițiile de mai jos: Multinationala cu sediul in Bucuresti angajeaza operatori call center (customer support agent) , cunoscatori limba JAPONEZA+ENGLEZA, PORTUGHEZA+ENGLEZA, GERMANA+ENGLEZA, ITALIANA+ENGLEZA , FRANCEZA+ENGLEZA, POLONEZA+ENGLEZA, SPANIOLA+ENGLEZA, nivel cunostine minim B2( ATENTIE : cunoasterea limbii engleze la nivel mediu, conversational, este obligatorie ) . -Angajam agenti din toata tara, de oriunde din Romania -Descriere job: Suport Tehnic pe Voce(telefonic) si sau Chat email (scris), ( in functie de proiect ) -Este necesara cunoasterea ambelor limbi straine -Salariu net fix peste medie + multiple bonusuri lunare ATENTIE: CUNOASTEREA LIMBII ENGLEZE LA NIVEL MEDIU,CONVERSATIONAL, ESTE OBLIGATORIE -TICHETE DE MASA: 25 RON zi pentru fiecare zi lucrătoare -Se lucreaza 8 ore zi ,5 zile saptamana,L-D, in intervalul orar 10.00-24-00 , weekend-urile se lucreaza prin rotatie sau deloc -Experiența anterioară de asistență pentru clienți este un avantaj -Multiple bonusuri lunare de performanta -Perioada de training platita integral -Rambursarea abonamentelor la transportul public și la sala de sport -Contracte de muncă permanente -Locatie : REMOTE, WORK FROM HOME, ORIUNDE in Romania -Asigurare medicala privata -Căutăm vorbitori fluenti de franceză si italiana cu un nivel mediu de engleză pentru a lucra de acasă, oriunde în România! -Pentru mai multe detalii, puteti trimite CV-ul dumneavoastra la adresa de email catalix2010 ( at ) yahoo. com .Va multumim!