Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti doar cu poze Disponibil din: 2021-01-10 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Specialistul SSM are ca principal obiectiv indeplinirea activitatilor de Sanatate si Securitate in Munca pentru angajator. Activitatea va avea loc la sediul din Mogosoaia si va include vizite trimestriale la sediile din teritoriu ale companiei. Cerinte: Studii superioare Cunostinte legislative in domeniu Curs obligatoriu Securitate Sanatate in Munca 80 ore Permis de conducere, categoria B - disponibilitate pentru deplasari Cunoasterea legislatiei in domeniul securitatii sanatatii in munca Cunostinte PC (World, Excel) Limba engleza nivel mediu Curs evaluator de risc de accidentare si imbolnavire profesionala (prezinta un avantaj) ISO 45001 (prezinta un avantaj) Competente Buna capacitate organizatorica Foarte buna comunicare si capacitate de formare Responsabilitate, seriozitate, spirit de echipa Descrierea jobului Raportarea catre Responsabilul de Servicii Generale referitor la functionarea Securitatii si Sanatatii in Munca, in cadrul organizatei; Colaborarea cu terte parti (colaboratori, consultanti, auditori externi) referitor la securitate sanatate in munca; Monitorizarea instruirii personalului organizatiei in ceea ce priveşte securitatea sanatatea in munca; Identificarea pericolelor si evaluarea riscurilor in cadrul organizatiei; Elaborarea, monitorizarea si actualizarea planului de prevenire si protectie; Elaborarea si actualizarea instructiunilor proprii de securitate si sanatate in munca si difuzarea acestora in punctele de lucru dupa aprobarea de catre angajator; Propunerea atributiilor si raspunderilor in domeniul SSM ce revin lucratorilor in vederea consemnarii in fisa postului; Verificarea insusirii si aplicarii de catre toti lucratorii a masurilor din planul de prevenire si protectie, a instructiunilor proprii, precum si a atributiilor si responsabilitatilor ce le revin in domeniul SSM; Intocmirea necesarului de documentatie cu caracter tehnic de informare si instruire a lucratorilor in domeniul SSM; Elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire, stabilirea in scris a periodicitatii instruirii, asigurarea informarii si instruirii lucratorilor in domeniul SSM si verificarea insusirii si aplicarii de catre lucratori a informatiilor primite; Elaborarea programului de instruire-testare la nivelul tuturor diviziilor; Asigurarea intocmirii planului de actiune in caz de pericol grav si iminent si asigurarea instruirii lucratorilor privind aplicarea lui; Evidenta zonelor cu risc ridicat si specific pe securitate sanatate in munca; Stabilirea zonelor care necesita semnalizare de securitate sanatate in munca, stabilirea tipului de semnalizare necesar si amplasarea semnalizarii; Evidenta meseriilor si a profesiilor prevazute de legislatia specifica pentru care este necesara autorizarea exercitarii lor; Evidenta posturilor care necesita examene medicale suplimentare, testarea aptitudinilor si sau control psihologic periodic; Efectuarea controalelor interne la locurile de munca cu informarea in scris a Managerului direct asupra deficientelor constatate si asupra masurilor propuse in vederea remedierii acestora; Identificarea echipamentelor de protectie necesare pentru posturile de lucru, intocmirea necesarului de dotare a lucratorilor cu echipament individual de protectie, aprovizionarea necesarului de echipament individual de protectie de si predarea actestuia catre lucratori; Participare la cercetarea evenimentelor si intocmirea evidentelor conform prevederilor legale; Elaborarea rapoartelor privind accidentele de munca suferite de lucratorii din societate, in conformitate cu prevederile legale; Colaborarea cu lucratorii si sau reprezentantii lucratorilor, serviciul extern de prevenire si protectie, medicul de medicina muncii in vederea coordonarii masurilor de prevenire si protectie; Urmarirea realizarii masurilor dispuse de catre Inspectorii de Munca cu prilejul vizitelor de control si al cercetarii evenimentelor; Urmarirea actualizarii planului de protectie si prevenire; Urmarirea efectuarii de instructaje specifice SSM pentru angajatii si colaboratorii clientilor furnizorilor altor parteneri pe aria de lucru din incintele societatilor. Intocmirea unui necesar de mijloace materiale pentru desfasurarea activitatii de securitate sanatate in munca; Acordarea asistentei tehnice de specialitate in situatii critice. Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Laptop, telefon, masina de serviciu. Descrierea companiei Suntem BERGERAT MONNOYEUR, parte a Grupului Monnoyeur (Franta, 1906), societate constituita in Romania in 1991, cu sediul la Bucuresti (Mogosoaia).
-
Promovat
Candidatul ideal Tehnician Interventii Utilaje Caterpillar Pentru candidati care pot avea domiciliul in vecinatatea zonei: Bucuresti - llfov. - Studii tehnice de specialitate (electromecanică, mecanică industrială) - Bune cunostinte de mecanică, electricitate electronică, hidraulică - Experienta de minim 2 ani în reparatia de utilaje de constructii, industriale sau agricole sau în domenii conexe - Cunostinte operare PC (Word, Excel; sisteme de gestiune informatica a datelor) - Cunostinte minime de limba engleză domeniul tehnic - Permis de conducere categoria B - Punctualitate, disponibilitate, adaptabilitate - Atitudine orientată către client; corectitudine profesională; rigurozitate - Nivel ridicat de inițiativă - Disponibilitate pentru deplasări in judete aflate in imediata apropiere a localitatii de domiciliu Descrierea jobului - Efectuează, în locatia clientului, activităti de reparare, revizie si întretinere a utilajelor si echipamentelor din toată gama (din punct de vedere mecanic, hidraulic si electric) - Pune diagnosticul de stare tehnică a masinii si realizează analize de anomalii - Identifică piesele de schimb necesare interventiilor si le comandă - Realizează puneri în functiune si expertizări atât ale utilajelor noi, cat si ale celor second-hand (de ocazie) - Întocmeste documentatia si raportările necesare Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Mașină de serviciu pentru activitatea de teren, telefon, laptop Descrierea companiei Suntem BERGERAT MONNOYEUR, parte a Grupului Monnoyeur (Franta, 1906), societate constituita in Romania in 1991, cu sediul la Bucuresti (Mogosoaia). Suntem unic distribuitor Caterpillar in Romania si Republica Moldova. Comercializam si oferim service pentru: utilaje pentru constructii; stivuitoare; echipamente constructie si intretinere drumuri. Asiguram acoperire nationala si sprijin local clientilor nostri la Bucuresti, Timisoara, Cluj-Napoca, Brasov, Iasi, Piatra-Neamt, Galati, Constanta, Craiova, Pitesti si Chisinau.
-
Promovat
Angajam muncitori calificati sau necalificati, pentru calificare, LACATUS, SLEFUITOR si DEFORMARE TABLA PE STRUNG. Sunati la telefon de luni pana vineri intre orele 8-16. Va asteptam si la punctul de lucru din bulevardul Basarabia 171 sector 3, Bucuresti (intrare Ion Sahighian 4 )
-
Promovat
RPG SECURITY angajeaza Agenti Securitate pentru McDonalds Candidatul ideal: Fara antecedente penale; Studii medii; Atitudine civilizata si responsabila; Capacitate de comunicare; Aspect fizic ingrijit; Experienta pe un post similar si certificatul de calificare atestat agent securitate constituie avantaj; VA OFERIM: Salariu atractiv - tarif 12.2 lei ora; Punctualitatea platii salariilor; Program de lucru in ture; Pentru mai multe detalii ,va rugam sa ne contactati la nr de telefon 0737439711
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Caut lucrator comercial casier pentru un magazin Xpress in Rahova (capat tramvai 32). Detalii salariu la telefon. Domeniu activitate: Comert, vanzari Tip colaborare: Perioada nedeterminata Locatie job: locatie fixa Pot aplica studenti: nu Beneficii: bonus de performanta, tichete de masa, training calificare
-
Echipa Rontaila cauta Agent Vanzari Traditional Trade in vederea extinderii activitatii pentru zona Bucuresti/Ilfov ! Candidatul Ideal - Minim 1 an experienta ca agent de vanzari (preferabil FMCG, retail); - Cunoasterea pietei en gros si en detail - Bune abilitati de negociere si comunicare - Permis de conducere categoria B - Disponibilitate pentru un post cu activitate preponderent in teren; - Orientare spre indeplinirea obiectivelor si respectarea termenelor limita; - Capacitate de adaptare si asimilare rapida; - Abilitati de vanzare, negociere si relationare; - Bune abilitati de planificare; Descrierea jobului - prospectarea pietei si dezvoltarea portofoliul de clienți din zona alocata - asigurarea atingerii target-ului de vânzări si a numarului de clienți - respectarea rutelor si frecventelor de vizitare a clientilor din universul de magazine acoperit; - asigurarea respectarii termenelor agreate pentru incasare - primirea si mercantizarea marfii conform procedurilor companiei - asigura respectarea principiului FIFO - asigura respectarea planogramei -urmărirea si evaluarea gradul de satisfacție al clienților - implementare activitati de promovare - intocmirea de rapoarte conform procedurilor companiei - stabilirea si intarirea relatiei comerciale cu clientii din universul de magazine acoperit; - monitorizarea permanenta a pietei; Beneficii: - Pachet salarial atractiv, bonusuri in functie de realizari; - decontare transport - bonuri de masa - Posibilitate de dezvoltare personala si profesionala - Mediu de lucru bazat pe comunicare deschisa
-
afeneaua noastră caută un barman ospatar pasionat și comunicativ pentru a se alătura echipei noastre. Persoana selectată va avea rolul de a oferi servicii excelente clienților noștri, pregătind și servind băuturi delicioase, precum și asigurând o experiență plăcută în cafenea. Responsabilități: - Servirea clienților - Prepararea băuturilor - Cunoașterea produselor - Gestionarea comenzilor - Curățenie și întreținere - Gestionarea caselor de marcat Cerințe: - Experiență anterioară în domeniul serviciilor alimentare sau ospitalității. - Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu clienții, fiind capabil să oferiți o experiență plăcută și personalizată. - Capacitatea de a lucra într-un mediu agitat și de a gestiona cererile multiple simultan. - Disponibilitate pentru a lucra în ture flexibile, inclusiv weekend-uri și sărbători. Dacă sunteți un barman ospatar entuziast și dornic să vă alăturați echipei noastre în creștere, vă invităm să aplicați pentru această poziție. Așteptăm cu nerăbdare să vă cunoaștem și să colaborăm pentru a oferi clienților noștri experiențe memorabile în cafenea!
-
Angajam tamplar universal PAL Melaminat MDF salariu negociabil în funcție de abilități și cunoștințe Candidatul ideal -serios -abilitati de comunicare -profesionist in ceea ce face Descrierea jobului: -PROGRAM 8 ORE LUNI-VINERI -Sa aibe experienta in productia de mobilier in lucrul cu scule de mana specifice -Abilitatea de a intelege si urma schitele de montaj intocmai -Atent la detalii si cu simt de raspundere, dedicat muncii sale -Foarte atent la montaje, la mediul in care se face montajul ( peretii, parchetul, gresia clientului ) -Dorinta de a lasa in urma mobila de calitate, totul functional, intr-un cuvant "montaj exceptional" -Este o persoana sociabila, prietenoasa cu clientii, apta de a se integra intr-un grup -Permis Cat.B reprezinta un avantaj Descrierea companiei Mobilier la comanda cu accesorii de calitate ( numai BLUM ) din PAL Melaminat EGGER si MDF vopsit
-
Singurul club de muzica Balkanika din centrul vechi Bucuresti angajează: cliente false dansatoare ,hostesse animatoare. Salariu fix+procent in funcție de experiența. Cazare gratuită Program de noapte Plata la sfârșitul programului Alte posturi disponibile: Ospătărițe Picolițe detalii pe whatsapp
-
Angajam personal pentru servicii de intretinere curatenie cu masini speciale de intretinere, intr-o hala industriala (hala in care se lucreaza numai dupa norme EUROPENE, curatenia trebuie doar intretinuta), in domeniul automobile. Cerinte: seriozitate, punctualitate, responsabilitate. Zona de lucru: sector 3, Faur. Program 8h/zi, 5 zile/saptamana, luni - vineri. Se ofera salariu motivant, carte de munca, concediu platit. Salariu 2500 Lei Rog seriozitate !
-
Angajam sofer tir cu experienta pe camion frigo pentru curse tur retur. Curse: Toata Europa Cap tractor: Mercedes euro 6, Semiremorca: Lamberet Plata: 85 zi Soferii care au schimbat frecvent locul de munca in ultima perioada nu sunt eligibili. Se pune accent pe curatenia in camion. Se respecta programul de condus.
-
Avem nevoie de meseriași și salahori pentru placări(termosistem) la reabilitari blocuri avem nevoie de oameni care au idee cat de cat de construcții nu candidatul ideal sau alte bazaconii din astea. Lucrurile sunt pe DN 1,Loc.Potigrafu Avem nevoie de oameni normali nu meseriași lu pește. Plata se face Vinerea in fiecare săptămână: Pentru meseriași= 300 Ron zi Pentru salahori=180 Ron zi
-
Cautam colegi pentru postul de florist decorator floral pentru magazinul IMOD Flowers din AFI Cotroceni. Daca esti o persoana vesela si comunicativa careia ii plac florile si lucrul cu florile te asteptam sa ne cunoastem ! Apreciem initiativa, responsabilitatea si recompensam implicarea, inovatia si lucrul bine facut. Totodata sustinem si incurajam creativitatea in lucrul cu florile. Punctele forte : - persoana organizata - atenta la detalii - pasionata de flori - persoana sociabila si comunicativa Reprezinta un avantaj : - Experienta in domeniul floristic si sau vanzari - Permis de conducere Descrierea jobului Principalele responsabilitati : - realizeaza buchete si aranjamente florale in cadrul magazinului - serveste clientii magazinului si ofera consultanta in alegerea unui buchet sau aranjament floral - intretine plantele si florile taiate cat si vasele sau alte elemente de decor - curata florile in zilele de aprovizionare - realizeaza comenzile in vederea livrarii - preia comenzile in magazin - asigura decorul vitrinei si a magazinului - pastreaza si intretine curatenia in magazin Beneficii : - training la locul de munca - program de lucru flexibil - salariu fix + comision in functie de atingerea targetului - bonusuri pentru disponibilitate in perioadele aglomerate - bonusuri pentru initiativa si creativitate Descrierea companiei Iubim florile in toate formele lor si de ani de zile incercam sa desenam cu ele tablouri memorabile. La IMOD Flowers, florile sunt adevarate vedete, pe care le punem in valoare in buchete colorate si parfumate. Atunci cand vrei sa oferi un buchet de flori uimitor, este suficient sa intri la noi pe site www.imodflowers.ro pentru a gasi zeci de optiuni, care mai de care mai interesante. Daca vrei sa te conectezi cu povestea pe care o spune fiecare floare in parte si sa ii simti delicatetea si mireasma, te invitam sa ne cunosti fizic, in noua noastra locatie din Afi Cotroceni. Este locul in care iau nastere cele mai frumoase buchete si in care poti veni cu idei pentru a transforma cateva simple fire colorate in buchete personalizate. www.imodflowers.ro | |
-
Responsabilitati: Asigura inregistrarea cronologica si sistematica a operatiunilor financiar-contabile in evidentele contabile ale clientilor Intocmeste si inregistreaza contracte de munca, state de plata salarii. Tine evidenta analitica si sintetica clienti, furnizori; Tine evidenta contabila a mijloacelor fixe, calculul amortizarii; Intocmirea registrului jurnal, registrului inventar,registrului fiscal, a jurnalelor de TVA Intocmirea si depunerea declaratiilor privind taxele si impozitele cerute de legislatia in vigoare; Intocmirea altor situatii sau rapoarte cerute de legislatia in vigoare; Intocmirea, verificarea balantei de verificare lunara si a bilantului contabil; Partea de cunostinte in Revisal constituie un avantaj principal. Cerinte: Cunostinte SAGA ERP (PLURIVA, CIEL, Winmentor etc.) Experienta WORD EXCEL cunostinte de contabilitate salarizare nivel mediu resurse umane
-
Comerț ,vânzări accesorii PVC ,zona Tineretului , perioada nedeterminată , 8 ore zi ,salariu 2800 plus bonuri de masă . Suntem în căutarea unui vânzător comercial ! Dacă ești o persoană cu abilități excelente în comunicare și o pasiune pentru vânzări , este locul potrivit pentru tine! Responsabilități : Interacționează cu clienții și oferă asistență în selectarea produselor potrivite . Monitorizează stocurile și asigură reumplerea rafturilor cu produse .
-
Firma angajează montator pardoseli fără experiență. - covor pvc - mocheta - parchet Experiența nu este necesară, permis cât B este un avantaj Se oferă : - contract de munca - salariu fix - bonuri masa - bonusuri periodice - transport in Bucuresti asigurat
-
Angajăm personal feminin pentru curățenie Echipe mobile (NU LOCATIE FIXA) Detalii post disponibil: -prestam servicii de curățenie rezidențială in Bucuresti (case apartamente birouri); -salariu de început 2800-3000 (în funcție de experiența); -asigurăm transportul între lucrări; -se lucrează în echipa de minim 2 fete; -curatenie de întreținere generala etc); -programul este luni-vineri între orele 08:00-16:00 -se fac 2 locații pe zi iar la o locație se muncește între 2 și 2.5 ore (case apartamente); -bonusuri de performanță; -bonusuri de prezență;
-
Firma de import distributie si productie sisteme de ventilatie si electrice, angajeaza full time contabil pentru a se ocupa de asa zisa contabilitate primara. Locul de munca este situat in sos. Chitilei nr.181, sector 1, Bucuresti, ,program luni-vineri 8,30-17.00. Salariu+bonuri de masa+decont abonament transport+abonament Medlife www.julienexpert.ro
-
Candidatul Ideal Cautam: - O persoana de incredere, onesta, responsabila, disciplinata, riguroasa , organizata - cu capacitate de asimilare de noi cunostinte, de comunicare si relationare cu clientii companiei si implicata in toate aspectele legate de munca - de preferat studii medii (liceu/ scoala tehnica) - experienta nu este obligatorie, se poate dobandi pe parcusul colaborarii - cunostinte tehnice generale reprezinta un mare avantaj Descrierea jobului - efectueaza operatiuni de intretinere curenta (service/mentenanta) la echipamente de aer conditionat, ventilatie si climatizare (aparate mono si multisplit, centrale de tratare aer, chillere, etc.) in diferite locatii; - verifica / identifica probleme / repara / inlocuieste componente specifice sistemelor de ventilatie si climatizare ( pe masura experientei/ calificarii ); - completarea formularelor si proceselor verbale tipizate; Se ofera mediu de lucru dinamic si captivant ce vine la pachet cu multiple beneficii financiare si oportunitatea de dezvoltare personala si profesionala. Descrierea companiei Inter Heat este o firmă românească în domeniul instalațiilor, înființată în noiembrie 2012. Fiecare client Inter Heat, indiferent de dimensiune, primește același nivel ridicat de profesionalism pentru sistemele și soluțiile pe care le oferim. Deși ne-am extins de-a lungul anilor și intenționăm să continuăm creșterea strategică, realizăm că succesul nostru se bazează pe angajamentul de a avea relații pe termen lung, reciproc avantajoase cu clienții noștri. Dorim să continuăm să extindem serviciile atât pentru clienții noi, cât și pentru cei existenți. Compania Inter Heat, prin intermediul personalului tehnic calificat asigură o gamă variată de instalatii: ventilatie si climatizare, termice, instalații frigorifice (camere frigorifice, patinoare și formare gheață), sanitare, electrice, fotovoltaice pentru construcții, caldiri industriale si civile: centre de afaceri, birouri, magazine prezentare și comerciale, restaurante, spitale, hale de productie si depozitare, vile rezidențiale. Furnizam servicii diverse de la comercializare echipamente (splituri, centrale de tratare aer, chillere, sisteme VRV volum variabil refrigerent, etc), montaj mentenanta si service, pana la servicii de management al cladirilor , consultanta tehnica, proiectare instalatii, audit si management de proiect. Inter Heat asigura confort, eficienta si calitate oferind solutii integrate in domeniul instalatiilor!
-
Angajam vanzatoare, magazin paine și patiserie. Program de 8 ore pe zii, contract de munca pe perioada nedeterminata, Strada Mărgeanului.
-
Angajăm Vânzătoare! la program de 8 ore in sector 5 Strada Mărgeanului . Cerem și oferim seriozitate !
-
Personal amenajari si intretinere gradini Candidatul ideal: - serios, muncitor, - constiincios, energic; - responsabil, punctual; - termina treaba inceputa; - spirit practic; - proactiv, saritor; - se integraza si lucreaza in echipa; - vrea sa invete. Descrierea jobului Ne ajuta in activitatea din domeniul gradinaritului: pregatire pamant, insamantare, montaj gazon rulou, tuns gazon, toaletare arbusti si arbori, sisteme de irigatii. Program full time Plata săptămânal. Salariu negociabil Deplasări în diferite zone din București și Ilfov
-
Jobul care iti poate schimba viata in bine este aici! Totul depinde de tine! Cautam un consultant imobiliar prietenos si energic, care sa ajute clientii sa isi clarifice nevoile si sa faca alegerile potrivite atunci cand vor sa cumpere, sa vanda sau sa inchirieze o proprietate. Experienta este binevenita indiferent de numarul de ani, dar nu este obligatorie. Placerea de a lucra cu oamenii este obligatorie. Ne caracterizeaza transparenta si adevarul. Asa ca ai garantia faptului ca vei afla lucrurile asa cum sunt in realitate in lumea imobiliarelor! Avem experienta de peste 14 ani in domeniu, folosim cele mai noi tehnologii si practici imobiliare si oferim servicii de o calitate superioara. Daca esti ambitios, perseverent si pui intotdeauna clientul pe primul loc, te asteptam langa noi... avem doua birouri libere si unul poate fi al tau! Ce vei face: - verifici zilnic, prin softurile de profil, ce proprietati sunt pe piata si suni proprietarii pentru a le prezenta serviciile noastre; - asculti, intrebi si intelegi nevoile reale ale clientilor si le prezinti optiunile potrivite pentru ei; - vezi proprietatile, verifici si semnezi documente, faci fotografii video. - promovezi proprietatea pe site-urile de profil prin CRM; - raspunzi clientilor si organizezi vizionarile proprietatilor; - negociezi preturile in urmarirea unui scenariu Win-Win; - pregatesti actele si asisti la semnarea contractelor de inchiriere sau vanzare; - la final incasezi comsionul! Cerinte obligatorii: - comunici bine si iti place sa interactionezi cu oamenii; - esti disciplinat si perseverent, nu te lasi pana nu iti indeplinesti obiectivul; - consideri ca esti un om cu etica si integritate; - esti de acord sa castigi bani in functie de munca depusa si la succes. Cerinte optionale: - experienta in vanzari sau posturi care presupun interactiune umana; - permis cat. B; - Social Media "skills" (facebook, instagram, twitter, tiktok); - cunoasterea limbii Engleza la un nivel conversational. Ce primesti (beneficii): - sprijin constant in tot ceea ce ai nevoie pentru desfasurarea activitatii in conditii optime chiar daca ai sa nu experienta in domeniul imobiliar; Te invatam tot ce trebuie; - birou propriu si mediu de lucru modern in cladire de birouri amplasata in zona Unirii; - training pentru a te dezvolta ca profesionist dar si pe plan personal; - cursuri de specialitate pentru utilizarea softurilor specifice activitatii (CRM, Map, Argus, FlexMLS), publicarea anunturilor, fotografii, negociere si altele, toate gratuit; - telefon, laptop, contracte si tot ce tine de birotica. - publicitate pe site-urile importante de profil centralizata prin CRM (se publica automat); - coaching 1 to 1 periodic cu un manager cu peste 10 ani experienta in imobiliare; - comision la fiecare tranzactie efectuata. Comisionul este de 50% din valoare totala minus taxe. Crezi ca te potrivesti ce ce ai citit? Daca da, suna sa programam un interviu!
-
Promovat
Locul de munca este in Germania unde se face si angajarea. Lucrarile sunt de natrura rezidentiala si industriala. Salarizarea este in functie de calificare si abilitati cu posibilitatea de crestere a veniturilor. Transport din tara la locul de munca si cazarea asigurata,