Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Bucuresti Disponibil din: 2021-02-11 Tip job: Part time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Ospătar caut evenimente în Bucuresti

    Ospătar cu experienta caut sa vin la evenimente

  • 4

    Caut sa lucrez ca bona ,menajera

    Caut sa lucrez ca menajera,bona,part taime,1 -2 zile pe saptamana. Sunt serioasa,punctuala,atenta la detalii,empatica,am 55 de ani nefumatoare. Numai in sector 6,doar familii,fara barbati singuri.

  • 14

    Anunt de recrutare

    Îți dorești să-ți dezvolți afacerea din brokerajul de asigurări la nivelul următor? Vrei să crești performanța echipei tale prin programe de pregătire profesională puse la dispoziție de noi? Crezi că merită să oferi fiecarui om din echipa ta un birou online de asigurări? Atunci dă-mi un mesaj cu datele tale de contact ca să discutăm despre (probabil) cea mai bună ofertă de colaborare din piața de intermediere în asigurări.

  • 1

    Angajări Consultanți ICREDIT

    ICREDIT, angajează consultanți cu salariu atractiv între 2000 lei și 6000 lei lunar.

  • 32

    Caut colaboratori pentru domeniul asigurarilor - Destine Broker

    Caut persoane foarte serioase si ambitioase CU SAU FARA EXPERIENTA pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul companiei DESTINE BROKER de Asigurare si Reasigurare. Puteti afla mai multe despre aceasta societate direct de pe site: www.destine-broker.ro Este o companie in topul brokerilor de asigurare din Romania si poate cea mai complexa dintre toate, oferind cele mai multe produse clientilor. Este un job foarte interesant, insa destul de simplu, se poate lucra de acasa, din fata calculatorului. Tot ce va trebui sa faceti este sa gasiti clienti si sa le incheiati orice tip de asigurare. Nu veti avea sef sau target, veti lucra cat va permite timpul si cat doriti, insa odata intrati in echipa Destine Broker veti primi instruire continua si ajutor oricand veti avea nevoie. Este un loc de munca initial part-time, putandu-se lucra de la cateva minute pe zi, la cateva ore pe zi, putand deveni astfel in timp un job full-time, insa cu beneficii mult mai mari decat daca ati fi angajatul vreunui patron pentru un program de lucru similar. Avem parte de pregatiri permanente prin seminarii on-line sau in format fizic de la experti in domeniul asigurarilor, atat manageri ale companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care nu ne plafonam, dimpotriva, invatam si ne dezvoltam continuu. Puteti incepe prin a incheia asigurari RCA, insa veti putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: CASCO, de locuinte (PAD si facultative), asigurari de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele! De asemenea aveti posibilitatea sa incheiati si pachete turistice in cadrul agentiei de turism DESTINE HOLIDAYS, parte a grupului DESTINE, intermedia credite sau leasing. Am enumerat toate posibilitatile de lucru in cadrul companiei pentru a va face o idee despre marimea acestei companii si posibilitatile de castig. Nu va promit ca va veti imbogati peste noapte, pentru ca nu va fi asa. Orice lucru serios necesita munca, rabdare si implicare. Ceea ce va pot promite este ca acest job va fi ca o afacere persoanala, care va va oferi in timp satisfactii financiare si profesionale pe masura implicarii. Singurele cerinte legale pentru a putea desfasura aceasta activitate sunt: - sa aveti minim 18 ani; - sa aveti lieceul promovat (nu este obligatorie diploma de BAC, ci cea de absolvire a celor 12 clase). Ce este foarte important si trebuie cunoscut de la inceput este faptul ca orice persoana ce doreste sa lucreze in acest domeniu trebuie sa treaca printr-o perioada de pregatire profesionala, in care va primi cateva cursuri (o teorie a asigurarilor) ce vor trebui invatate si se va sustine un examen pentru acreditare. Acest examen se sustine pe site-ul Institutului de Studii Financiare din Romania (www.isf.ro) si presupune costuri de acreditare. Nu sunt costuri mari, dar trebuie luate in calcul de la inceput. Acestea sunt de 150 lei la inscrierea in cadrul societatii si de 320 lei pentru sustinerea examenului (cost al Institutului de Studii Financiare ce trebuie achitat de orice persoana, indiferent de la ce societate sau broker de asigurare vine). Vreau sa stiti totul inca de la inceput pentru a va fi mult mai clar daca este pentru voi acest loc de munca, dar va spun ca trebuie sa va sperie examenul sau costurile acestuia, pentru ca in orice domeniu in care dorim sa ne acreditam este nevoie de studiu si bani. In schimb in acest domeniu munca va este rasplatita cu adevarat pe masura implicarii. Daca ati avut rabdare sa cititi tot ce am scris si daca sunteti o persoana serioasa, perseverenta, rabdatoare si dornica de-a castiga pe masura implicarii, atunci va astept in echipa noastra. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la numarul de telefon whatsapp: - Bogdan Stanescu - Broker Senior Destine Broker .

  • 12

    Caut colaboratori pentru domeniul asigurarilor Destine Broker

    Caut persoane foarte serioase si ambitioase CU SAU FARA EXPERIENTA pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul companiei DESTINE BROKER de Asigurare si Reasigurare. Puteti afla mai multe despre aceasta societate direct de pe site: www.destine-broker.ro Este o companie in topul brokerilor de asigurare din Romania si poate cea mai complexa dintre toate, oferind cele mai multe produse clientilor. Este un job foarte interesant, insa destul de simplu, se lucreaza de acasa, din fata calculatorului. Tot ce va trebui sa faceti este sa gasiti clienti si sa le incheiati orice tip de asigurare. Nu veti avea sef sau target, veti lucra cat va permite timpul si cat doriti, insa odata intrati in echipa Destine Broker veti primi instruire continua si ajutor oricand veti avea nevoie. Este un loc de munca initial part-time, putandu-se lucra de la cateva minute pe zi, la cateva ore pe zi, putand deveni astfel in timp un job full-time, insa cu beneficii mult mai mari decat daca ati fi angajatul vreunui patron pentru un program de lucru similar. Avem parte de pregatiri permanente prin seminarii on-line sau in format fizic de la experti in domeniul asigurarilor, atat manageri ale companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care nu ne plafonam, dimpotriva, invatam si ne dezvoltam continuu. Puteti incepe prin a incheia asigurari RCA, insa veti putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: CASCO, de locuinte (PAD si facultative), asigurari de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele! De asemenea aveti posibilitatea sa incheiati si pachete turistice in cadrul agentiei de turism DESTINE HOLIDAYS, parte a grupului DESTINE, intermedia credite sau leasing. Am enumerat toate posibilitatile de lucru in cadrul companiei pentru a va face o idee despre marimea acestei companii si posibilitatile de castig. Nu va promit ca va veti imbogati peste noapte, pentru ca nu va fi asa. Orice lucru serios necesita munca, rabdare si implicare. Ceea ce va pot promite este ca acest job va fi ca o afacere persoanala, care va va oferi in timp satisfactii financiare si profesionale pe masura implicarii. Singurele cerinte legale pentru a putea desfasura aceasta activitate sunt: - sa aveti minim 18 ani; - sa aveti lieceul promovat (nu este obligatorie diploma de BAC, ci cea de absolvire a celor 12 clase). Ce este foarte important si trebuie cunoscut de la inceput este faptul ca orice persoana ce doreste sa lucreze in acest domeniu trebuie sa treaca printr-o perioada de pregatire profesionala, in care va primi cateva cursuri (o teorie a asigurarilor) ce vor trebui invatate si se va sustine un examen pentru acreditare. Acest examen se sustine pe site-ul Institutului de Studii Financiare din Romania (www.isf.ro) si presupune costuri de acreditare. Nu sunt costuri mari, dar trebuie luate in calcul de la inceput. Acestea sunt de 150 lei la inscrierea in cadrul societatii si de 320 lei pentru sustinerea examenului (cost al Institutului de Studii Financiare ce trebuie achitat de orice persoana, indiferent de la ce societate sau broker de asigurare vine). Vreau sa stiti totul inca de la inceput pentru a va fi mult mai clar daca este pentru voi acest loc de munca, dar va spun ca trebuie sa va sperie examenul sau costurile acestuia, pentru ca in orice domeniu in care dorim sa ne acreditam este nevoie de studiu si bani. In schimb in acest domeniu munca va este rasplatita cu adevarat pe masura implicarii. Daca ati avut rabdare sa cititi tot ce am scris si daca sunteti o persoana serioasa, perseverenta, rabdatoare si dornica de-a castiga pe masura implicarii, atunci va astept in echipa noastra. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la numarul de telefon whatsapp: - Bogdan Stanescu - Broker Senior Destine Broker .

  • Caut Croitoreasă Talentată pentru Colaborare Part-Time Full Time sau Proiect

    Caut Croitoreasă Talentată pentru Colaborare Part-Time Full Time sau Proiect, București, Piata Victoriei Bună, Sunt în căutarea unei croitorese pricepute pentru o colaborare part-time sau pe proiect în cadrul atelierului meu. Dacă ai abilități excelente de croitorie și pasiune pentru designul vestimentar, aș vrea să lucrez cu tine! Caut o persoana pentru : Colaborare strânsă cu designerul pentru realizarea prototipurilor și a tinutelor exclusiviste Confecționarea de piese vestimentare de înaltă calitate Asigurarea respectării standardelor de calitate și a termenelor limită ale proiectelor Caut o persoana cu: Experiență anterioară în croitorie Abilități excelente de cusut și finisare Atenție la detalii și pasiune pentru design Disponibilitate de a veni la atelier part-time sau pentru proiecte punctuale. Ofer: Angajare full time sau part time sau colaborare cu Plata - procent din valoarea proiectului. Oportunitatea de a lucra într-un mediu creativ și inspirat Posibilitatea de a-ți dezvolta abilitățile și portofoliul în colaborare cu un designer de modă experimentat Dacă ești interesată și dorești să discutăm mai multe detalii, te rog să mă contactezi la Aștept cu nerăbdare să cunosc o croitoreasă talentată care să se alăture echipei mele pentru a crea piese vestimentare exclusiviste de excepție.

  • 1

    contabilitate inclusiv e_factura

    Descriere Economist , insp. RU, tin contabilitate ,refac evidente contabile pentru SRL-URI ONG SA II PFA IF CABINETE INDIVIDUALE ( medici, notari, avocati, executori judecatoresti,ETC ), ordonat, corect , orice complexitate.

  • 4

    Hotel The Line Sector 6

    Angajam personal la curatenie in hotel camere baiat program flexibil salariu atractiv

  • Angajam personal de curatenie - cladire birouri

    Mirdav Clean SRL angajeaza personal de curatenie!! Obiectiv: sediu firma - birouri Locatie : Intrarea Straulesti, sect 1, Bucuresti Program: 7- 11 ( part time) Pentru detalii, apelati: Email :

  • 2

    Angare part time

    ANGAJEZ O DOAMNA SAU DOMNIȘOARĂ DETALI IN P.V. Ofer 500 lei!!

  • Angajam doamna pentru curatenie.

    Firma situata in zona Basarab (Str.Petru Maior 25) cautam doamna pentru curatenie - in cadrul firmei. Program: 4 ore pe zi de luni pana vineri 06:00-10:00. Contract de munca. Salariul net oferit este de 1800 net (in mana). Casa cu 2 etaje. Asteptam mesajele dvs, cu drag.

  • 7

    menajera Primaverii

    angajam menajera,varsta min 35 ani,part time 3 zile sapt sau full time-5 zile,cu sau fara contract munca cerinte,standard ridicat de educatie,etica,experienta in menaj si bucatarie,prezenta agreabila,muncitoare,responsabila salariu 4500-6000ron lunar

  • 14

    Asistenta medicală

    Grădiniță privată din Sectorul 2, zona Mega Mall, îşi măreşte echipa. Angajăm asistentă medicală part-time. Detalii la telefon:

  • Angajare îngrijire În București

    Am lucrat că infirmiera la spitalele Giulești și Parhon de unde am ieșit la pensie că infirmiera Caut angajare îngrijire bătrîni in Weekend Sâmbătă și Duminică

  • Angajam personal curatenie-CLADIRE BIROURI SECTOR 5

    Angajam personal curatenie pentru o cladire de birouri in sectorul 5, Bucuresti-Strada Petre Herescu, numarul 29. Punct de reper: Parc Romniceanu. Contract part time (4 ore)-program de dimineata de luni pana vineri, intre orele 06:00-10:00. Ora de inceput poate fi modificata in functie de disponbilitatea dumneavoastra, dar pe program de dimineata (ex. ora de inceput poate varia 04: ). Salariu: 1800 lei. Detalii la numarul:

  • 3

    Economist, resurse umane , trainer, formator, man. Proiect, viitor pensionar caut un job part-time

    Caut un job part-time în domeniul economic, contabilitate, casierie , HR,copywriting sau munca pe calculator. Am 60 de ani , locuiesc în București și am forță de muncă , lucrez încă , dar firma va intra intr-un proces de fuziune prin absorbție . Ma pot pensiona avand anii de vechime necesari , dar îmi place să fu încă o persoană activă .Sunt un spirit tânăr , pot lucra și de acasă . cred ca pot aduce încă un aport de bună calitate în societate

  • 13

    Disponibil online

    Fundraiser

    Este responsabil pentru îndeplinirea obiectivelor anuale de fundraising stabilite împreună cu Directorul Executiv pe baza planului strategic de dezvoltare al organizației; Identifică potențiali parteneri financiari și este responsabil de redactarea sau supervizarea cererilor de finan are/contractelor, în func ie de specificului fiecăruia; Propune, planifică organizează și supervizează activități de strângere de fonduri (evenimente publice, întâlniri și evenimente cu donatori pentru atragerea de noi donatori și/sau cultivarea celor existenți etc.) în baza planului anual de strângere de fonduri; Dezvoltă/supervizează dezvoltarea de planuri individuale de cultivare a donatorilor fundației și asigură implementarea acestora; Consolidează sau supervizeaza rela iile cu partenerii deja existenti prin identificarea de modalităti noi de colaborare; Specificațiile postului: Studii medii-superioare Cursurile de perfecționare în domeniul strângerii de fonduri din surse private constituie avantaj; Experiența nu este neeaparat necesara dar constitue un avantaj Limbi străine: engleză (scris, vorbit, citit); Operare PC: MS Office (foarte bine - în special Word, Excel, PowerPoint Outlook); Foarte bune abilități de comunicare i prezentare scrisă i verbală; Cunoa terea i în elegerea sectorului ONG din România constituie avantaj; Cunoașterea și înțelegerea sectorului de afaceri și sectorului public constituie avantaj; Abilități în elaborarea de rapoarte și susținerea de prezentări; Capacitatea de a lucra în echipă; Capacitate de planificare strategică și organizare a implementării operaționale; Disponibilitate pentru deplasări frecvente în afara organizației Detalii despre recrutare: Așteptăm CV-urile și scrisorile de intenție la Candidații selectați vor fi invitați la un interviu.

  • Menajeră cu experiență

    Doamna serioasa, familista, punctuala Ofer serviciile menaj curățenie și întreținere dacă este nevoie și călcat2-3 zile pe săptămână

Salvează căutarea