Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti doar cu poze Disponibil din: 2021-03-04 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
ANGAJEZ ȘOFER CATEGORIA C+E TIR Cerințe: - Permis de conducere categoria C+E valabil și în regulă,atestat transport marfa valabil, card tahograf valabil -Analize medicale si psihologic valabile pentru angajare - Experiență anterioară în calitate de șofer categoria C+E minim un an - Abilități de comunicare și relaționare cu clienții - Disponibilitate pentru program flexibil Responsabilități: - Conducerea în siguranță a vehiculelor din categoria CE cu masa de 40 TO - Incarcarea,arimare si livrarea în siguranță a mărfurilor la clienți - Menținerea vehiculului în condiții bune de funcționare și igienă Oferim: - Salariu competitiv și bonusuri in functie de gradul de implicare 7000-9000 lei - Posibilitatea de dezvoltare profesionala in cadrul companiei - Pauza de 45 ore se face la garaj, garajul se afla in sectorul 6. Programul de lucru este de luni-vineri! Mai multe detalii la telefon
-
Promovat
HOTEL EVIA DIN EFORIE NORD ANGAJEAZĂ: aj. Bucatar OFERIM CAZARE SI MASĂ GRATUIT, CONTRACT DE MUNCĂ SALARII F.F.BUNE.
-
Promovat
Cv-urile se pot depune si in magazinul SELGROS Berceni, la Biroul informații clienți precum si pe site-ul companiei SELGROS la secțiunea Cariere Descrierea postului: Ca angajat în vânzare aveți responsabilitatea ca suprafața de vânzare din raionul dumneavoastră să facă o impresie bună si atractivă asupra clienților noștri. Pentru aceasta este nevoie în primul rând de o aranjare atentă a produselor, având în vedere profilul magazinului. Electrostivuitoarele si alte mijloace de transport ușurează deplasarea unor cantități mari de marfă. În cadrul raionului sunteți, împreună cu ceilalți colegi, parteneri de discuție pentru clienți noștri. Oferiți informa ii despre sortimentul de care vă ocupați, având la dispoziție un sistem informatic performant. Cerințe: Lucrați cu plăcere în colectiv si impresia pe care o lăsați în relațiile cu clienții noștri este de amabilitate si competentă. Puteți să lucrați rapid si conștiincios si sunteți oricând gata să vă oferiți ajutorul. Oferta: Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Promovat
Pan Express Service , locație cu vad din 1991, angajăm mecanic chiar începător. Clienții noștri apreciază priceperea și politețea, respectarea programărilor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
TRUST PM angajeaza personal calificat ca zugrav rigipsar. Beneficii: - Contract de munca pe durata nedeterminata cu un salariu ce porneste de la suma de 5.000-6.000 lei net (pentru un program de lucru full-time), in functie de experienta; - Bonuri de masa; - Bonusuri de Paste si de Craciun si cresteri salariale anuale; - 21 de zile lucratoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste in functie de vechimea in cadrul companiei; - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sanatate privata. Profilul tau: - Disponibilitate pentru progam de lucru Luni - Vineri, 8 ore zi; - Amabilitate, seriozitate si responsabilitate; - Exemplu pozitiv in comportamentul si relatiile cu clientii si ceilalti colegi; - Experienta intr-un post similar de minim 3 ani. In cazul in care profilul tau se potriveste cu locul de munca, te vom invita la un interviu personal in pasul urmator.
-
TRUST PM angajeaza personal calificat ca zugrav cu experienta si in zidarie. Beneficii: - Contract de munca pe durata nedeterminata cu un salariu ce porneste de la suma de 5.000-6.000 lei net (pentru un program de lucru full-time), in functie de experienta; - Bonuri de masa; - Bonusuri de Paste si de Craciun si cresteri salariale anuale; - 21 de zile lucratoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste in functie de vechimea in cadrul companiei; - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sanatate privata. Profilul tau: - Disponibilitate pentru progam de lucru Luni - Vineri, 8 ore zi ; - Amabilitate, seriozitate si responsabilitate; - Exemplu pozitiv in comportamentul si relatiile cu clientii si ceilalti colegi; - Experienta intr-un post similar de minim 3 ani. In cazul in care profilul tau se potriveste cu locul de munca, te vom invita la un interviu personal in pasul urmator.
-
Spalatorie articole textile in sectorul 1, angajeaza personal! Iata cateva informatii utile: -spalatoria se afla pe Bulevardul Bucurestii Noi 233,sectorul 1,peste strada de gura de metrou Straulesti -dispunem de aparatura noua cu afisaj, foarte usor de manevrat -oferim suport si training cu privire la tot procesul tehnologic -oferim un mediu de lucru prietenos si deschis spre o colaborare bazata pe respect si incredere -oferim conditii decente(unitatea noastra este dotata cu vestiar, o mica bucatarie, expressor de cafea, apa la dozator) -programul de munca si pachetul salarial se discuta la interviul de angajare -experienta anterioara nu este necesara dar poate fi un avantaj -ne dorim persoane motivate sa invete si sa creasca alaturi de noi
-
Brand exclusivist Cristallini caută confecționer textil,zona Piata Victoriei,salariu atractiv,experiența și atenția la detalii sunt esențiale. Alătură-te echipei noastre! Detalii la nr.telefon-
-
Angajăm vânzătoare la insula cu parfumuri arăbești situată în Complexul Comercial Drumul Taberelor, sector 6, București. Program 09:00- 21:00(2 zile libere- 2 zile lucrătoare)
-
Producem si comercializam cosmetica de lux si accesorii hoteliere. Avem clienti - hoteluri in toata tara si dorim sa ne extindem echipa de vanzari. Cautam persoane placute, oneste, organizate, dispuse sa faca calatorii de afaceri in tara in functie de necesitate. Postul necesita cunostinte medii de calculator (Excel, Word, Email, etc), permis auto categoria B. Oferim salariu fix motivant precum si comision la incasare, telefon, laptop, masina.
-
Cerințe: Experiență în domeniu - obligatoriu; Se pleacă în echipe de 2-3 persoane; Fiecare echipă trebuie să dețină autoturism propriu pentru deplasarea de la cazare la locul de muncă și invers. CE OFERIM: Timpul de munca este de pana la 43 de ore pe saptamana (aproximativ 176 ore lunar); Orele suplimentare platite cu 25% in plus ; Salariu 12-13 EUR pe ora lucrată NET Perioada contractuala : nedeterminata; Plecari saptamanale. ( se pleaca vineri si sambata se ia cazarea In primire iar luni se incepe munca); Contract de munca direct cu angajatorul francez; Asigurari sociale si de sanatate; Deschiderea unui cont bancar pentru viramentul salariului; Echipament de munca oferit de catre firma; Cazare si utilitati platite integral de catre firma; Documente necesare: Certificat de nastere model nou. Carte de idetintate Certificat de rezidenta fiscala ANAF Cont bancar in euro( pentru cei care doresc va putem deschide cont bancar la o banca franceza.)
-
AGENT Back-Office CU LIMBA GERMANĂ Suntem în căutarea de vorbitori nativi de limbă germană pasionați să se alăture echipei noastre ca agenți de suport tehnic. Rolul implică asistență prin chat și tichete pentru o cunoscută platformă de social media, fără a necesita gestionarea apelurilor telefonice. Locație: Sectorul 5, on-site Orar: Ture variabile între 7:00 și 2:00, Data de începere: 1 Aprilie
-
Esti farmacist? Iti place sa fii creativ in laboratorul farmaceutic? Esti in cautarea unui loc de munca intr-o farmacie independenta? Ne marim echipa! Cerinte: - experienta in domeniu - orientare catre relatia cu pacientul - cunostinte operare PC - abillitati de comunicare Responsabilitati beneficii: - Elibereaza medicamentele cu prescriptie medicala - Informeaza pacientii despre modul de utilizare al medicamentelor si despre potentialele lor riscuri sau efecte adverse; - Identifica nevoile pacientilor si formuleaza recomandari; - Participa activ la receptia produselor si la aranjarea acestora in rafturi; - Promoveaza imaginea farmaciei prin oferirea de consultanta pacientilor
-
Echipa Grădinița Răsărit angajează educatoare de după-amiază, full time! Căutăm o persoană pasionată de educaţie ce vede copilul ca fiind autor al propriului proces de învăţare iar adultul un ghid instruit ce îl însoţeşte în acest drum cu spirit de inițiativă. Să fie curioasă și deschisă la metodele de educație alternativă să îşi dorească să se auto perfecționeze şi să se dezvolte personal. În momentul de față căutăm personal pentru tura II Cerințe: Liceu pedagogic sau facultatea de Stiinte ale educatiei Experienta cu copiii minim 1 an Persoană organizată și ordonată Experiență în gestionarea grupurilor de copii Atitudine proactivă, pozitivă, orientată spre echipă Comunicare caldă și empatică cu copiii O etică bună a muncii Comunicare prietenoasă, respectuoasă, diplomatică și pozitivă cu părinții Confortabilă cu utilizarea de instrumente tehnologice ( Kinderpedia) Studiile superioare în educația timpurie sunt un avantaj Deschidere înspre alternativele educaţionale Limba engleza este un plus Persoana comunicativă și empatică Interes pentru dezvoltarea personală
-
Descriere Companie STERILECO este una dintre cele mai importante companii locale de servicii in domeniul colectarii, transportului si procesarii deseurilor medicale, cu o activitate la nivel national de peste 20 de ani. Ce oferim: Seriozitate in organizarea activitatii si a platii drepturilor salariale; Salariu raportat la cerintele pietei; Bonuri de masa; Echipament de lucru adecvat; Asigurare de grup de viata, accidente si imbolnavire; Cerinte pentru ocuparea postului: Permis conducator auto categ. B; Fara cazier judiciar si fara antecedente rutiere grave; Studii medii liceale (cel putin) Certificat ADR (reprezinta un avantaj) Ce vei face la noi: Asiguri colectarea deseurilor periculoase sau nepericuloase de la clienti, preluarea de ambalaje din depozit si predarea lor clientilor, precum si realizarea altor sarcini trasate de catre Coordonatorul de Transport, Managerul operatiuni statii procesare si de catre Managerul Logistica.
-
Angajam pe perioada nedeterminata,contract de munca norma intreaga,ore suplimentare platite,concediu de odihna,bonusuri de performanta,INSTALATOR cu experienta in instalatii termice si sanitare.Toti angajatii lucreaza cu echipamente profesionale de ultima generatie, echipament de protectie, asigurare medicala privata.
-
ASRECOVER ASRECOVER.RO Candidatul ideal: Studii superioare Drept. De preferat sa fi lucrat intr-un BEJ.( BIROU DE EXECUTARE SILITA), cabineete avocatura, notariate. EXPERIEN Ă: într-o activitate similară -cunostinte legislatie specifica. -cunostinte d limba enegleza; -cunostinte operare PC MS-Office - Excel si Word Powerpoint ; -abilitati foarte bune d comunicare si interlationare; -capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp. -capacitatea de a respecta teremene limita; -punctualitate; -atentie catre detalii; -invatare rapida, atentie distributiva; -Abilită i d negociere. -Spirit organizatoric. -Capacitate de a lucra in echipa. Descrierea jobului 1.Planifica ctivit til af rente procesului de contestati l executar - urmareste formele de executare optime; - monitorizeaza dosarele; - participa la elaborarea, implementarea si imbunatatirea procedurii de contestatie la executarea silita. - elaboreaza clauzele contractuale standard cu impact in recuperarea creantelor comerciale. 2. Acorda asistenta juridica necesara reprezentarii companiei in procesele de recuperare creante, precum si in litigiile in care societatile grupului au calitatea de debitor in vederea solutionarii litigiilor: - obtine si studiaza documentele relevante pentru dosar; - formuleaza cereri si aparari, cai de atac; - reprezinta firma in instanta. - redacteaza materiale pentru explicarea unor aspecte juridice din domeniul recuperarii creantelor. -interpretare rapoarte bonitate . 3. Mentine bunele relatii cu alte parti ( executori judecatoresti, notari publici, etc) implicate in procesul de recuperare a creantelor astfel incat sa obtina o cat mai buna implicarea a acestora.
-
JN Boutique, Hotel de 4 stele aflat in imediata vecinătate a hotelului JW Marriott, zona 13 Septembrie, angajeaza rceptioner a Vei avea nevoie de urmatoarele: - Spirit de echipa; - Limba Engleza (Obligatoriu) - Sa fii familiarizat a cu PC-ul si cu programe de tip Word; - Punctual a; - Disponibil a la program de 12h. (Se lucreaza mixt, atat de noapte, cat si de zi) Salariul pleaca de la 2500 lei Luna. Pentru programari la interviu, ne puteti contacta intre orele 10:00 si 20:00.
-
Angajam sudori si lacatusi pentru uzinare subansamble confectii metalice, asamblare si montaj in santier. De preferat cu experienta in domeniu Cerinte: responsabilitate, seriozitate, implicare in sarcinile de munca, respectarea programului, comunicare si lucru in echipa, corectitudine. Salariu atractiv (3500-6500Lei) in functie de pricepere (proba de lucru) si randament. Bonusuri de realizari si de sarbatori. Detalii la telefon
-
Suntem în căutarea unor persoane responsabile și vigilente pentru a se alătura echipei noastre în calitate de agenți de pază. Dacă vă place să lucrați într-un mediu dinamic și să asigurați securitatea și siguranța, aceasta este o oportunitate excelentă pentru dumneavoastră. Obiectivele sunt localizate in : Ciorogarla -Complex vile Sectorul 6 Bucuresti Responsabilități: Monitorizarea și patrularea zonei alocate pentru a detecta activități suspecte sau comportamente neconforme. Asigurarea respectării regulilor și procedurilor de securitate ale companiei. Răspuns rapid și eficient în caz de situații de urgență sau alarme. Colaborarea cu autoritățile competente atunci când este necesar. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul securității sau a lucrului într-un mediu similar este un avantaj. Abilități excelente de comunicare și de rezolvare a problemelor. Capacitatea de a lucra în echipă și de a respecta procedurile stabilite. Integritate și responsabilitate în desfășurarea activităților de pază. Beneficii: Salariu competitiv și beneficii atractive. Oportunități de avansare în cadrul companiei. Mediu de lucru stabil și sigur. Training și instruire continuă pentru dezvoltarea abilităților. Pentru mai multe informatii va rugam sa ne contactati la numarul afisat:
-
Caut colega, creativa, energica, careia ii plac provocarile, pasionata de flori si plante, dornica sa lucreze intr-un mediu vesel si placut. Floraria este situata pe Bdul Iuliu Maniu, vis-a-vis piata Gorjului. Va astept cu drag sa ma contactati pentru detalii.
-
Cabinetul nostru de avocat caută o persoană dinamică, inteligentă și dornică de a învăța pentru a se alătura echipei noastre în calitate de secretară și redactare de documente. Dacă sunteți în căutarea unei oportunități de a lucra într-un mediu profesional, cu un program flexibil și oportunități de dezvoltare continuă, atunci această poziție ar putea fi potrivită pentru dumneavoastră. Responsabilități: Gestionarea corespondenței și a comunicărilor cabinetului de avocat. Redactarea și pregătirea documentelor și a corespondenței, arhivarea corespondentei si a documentelor in dosarele corespunzătoare; Menținerea unui program de lucru organizat și gestionarea eficientă a timpului.Colaborarea cu avocații și cu clienții pentru a asigura respectarea termenelor limită și a cerințelor legale.Asigurarea unui mediu de lucru plăcut și profesionist. Cerințe: Excelente abilități de comunicare orală și scrisă.Capacitatea de a lucra eficient și precis într-un mediu dinamic.Atitudine proactivă și orientată către rezultate.Experiență anterioară în domeniul secretariatului sau al redactării de documente constituie un avantaj.Flexibilitate și capacitate de adaptare la sarcini variate. Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un mediu profesionist și dinamic. Program flexibil și oportunități de dezvoltare profesională.
-
Scopul Postului: Asigurarea unui mediu educațional stimulativ și susținerea dezvoltării educaționale și sociale a copiilor din clasele 0-4, în cadrul programului After School. Responsabilități Principale: 1. Supervizare și Îndrumare: Supraveghează și îndrumă copiii în timpul activităților școlare și extracurriculare, facilitând o atmosferă de învățare pozitivă. 2. Asistență Academică: Furnizează suport academic și ajutor la teme, contribuind la dezvoltarea abilităților cognitive și a interesului pentru învățare. 3. Planificare și Implementare: Elaborează și implementează planuri de activități recreative și educaționale, adaptate nevoilor specifice ale fiecărui grup de vârstă. 4. Comunicare Cu Părinții: Menține o comunicare eficientă cu părinții pentru a monitoriza progresul copiilor și a oferi feedback regulat. 5. Dezvoltare Personală: Promovează dezvoltarea personală și socială a copiilor, încurajând respectul, responsabilitatea și spiritul de echipă. 6. Urmărirea Tendințelor Educaționale: Rămâne la curent cu tendințele și metodologiile educaționale, aducând inovații și îmbunătățiri constante în cadrul programului. Cerințe: Licență în Psihopedagogie sau învățământ primar. Experiență anterioară relevantă în educație sau activități cu copiii. Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu copiii și părinții. Creativitate și flexibilitate în abordarea diverselor nevoi ale copiilor. Disponibilitate pentru formare continuă. Beneficii: Mediu de lucru pozitiv și prietenos. Oportunități de dezvoltare profesională. Participare la evenimente și proiecte educaționale inovatoare. Pentru înscriere, vă rugăm să trimiteți un mail la adresa noastră: Acceptăm full time și part time.
-
Avem de oferit nu doar un loc de muncă, ci o oportunitate de a contribui la înaintarea cunoștințelor medicale și la îmbunătățirea vieții oamenilor prin accesul la tratamente revoluționare cu celule stem. Life Solutions, companie premium pe piața serviciilor de recoltare și stocare de celule stem, face parte dintr-un grup de companii care oferă consultanță medicală de elită și suport pentru pacienții români. Căutăm pionieri care să se alăture echipei noastre dinamice, în calitate de Reprezentanți în vânzări de Celule Stem. Iată ce căutăm în tine: Abilități de comunicare și negociere superioare. Știm că ești acolo, vorbitori fermecători și negociatori iscusiti! O atitudine proactivă, focusată pe rezultate și abilitatea de a evolua într-un mediu în plină mișcare. Înțelegere solidă a domeniului celulelor stem și a domeniului medical. Dacă ești la început, nu te îngrijora, vom investi în dezvoltarea ta! Ce vei face? Identificarea și prospectarea de noi clienți. Vom avea nevoie de acel instinct de vânător al tău! Prezentarea și promovarea serviciilor noastre. Te vei transforma în ambasadorul nostru de încredere! Construirea și menținerea de relații puternice cu clienții și medicii. Vei fi puntea de legătură între ei și revoluția medicală! Participarea la evenimente de profil pentru a crește vizibilitatea brandului nostru și a genera noi oportunități. Monitorizarea pieței și a competitorilor pentru a identifica tendințe și oportunități. Și în final, beneficiile: Pachet salarial competitiv și bonusuri atractive. Performanța ta merită răsplătită! Oportunități reale de avansare și dezvoltare a carierei. Credem în evoluția personală și profesională! Un mediu de lucru stimulant, alături de o echipă dedicată și profesionistă. Acces la resurse și instruire de top pentru a-ți perfecționa abilitățile. Gata să faci parte din revoluția științei medicale? Trimite-ne CV-ul și o scurtă scrisoare de intenție la Nu uita să menționezi în subiectul emailului "Aplicare Vânzări Celule Stem - [Numele tău]". Așteptăm cu nerăbdare să îți cunoaștem entuziasmul și talentul. Hai să creștem împreună! Echipa Life Solutions