Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Disponibil din: 2021-03-12-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Candidatul Ideal: *Persoana cu abilitati tehnice si dorinta de a invata si progresa. *Abilitati de a lucra in echipa. *Experienta in domeniul instalatiilor electrice. Constituie avantaj: *Permis categoria 'B' constitue un avantaj *Disponibilitatea de deplasare in tara *Locul de domiciliu, Bucuresti. Descrierea jobului: *Desfasurarea activitatilor specifice de mentenanta intretinere si reparatii a instalatiilor electrice destinate cladirilor de birouri sau spatii comerciale (depozite, magazine) *Acivitati de mentenanta ale instalatiilor electrice precum: schimbarea unei prize sau al unui intrerupator, cablat un circuit nou, instalat o siguranta... *Intocmirea rapoartelor de intretinere, reparatii in baza de check-list. *Program de lucru: 08:00-17:00( pauza de masa) - poate fi flexibil - suntem intelegatori. Oferim: *Salariu atractiv in functie de abilitati începând cu 4000lei NET *Bonuri de masa *Masina de serviciu pentru deplasări *Scule specifice *Echipament protectie (salopeta, bocanci, manusi, etc) Va rog sa ne lasati un mesaj whatsapp la numarul din anunt.
-
Promovat
Candidatul Ideal Studii medii, calificare electrician sau instalator; Experienta in administrare de imobile - constituie avantaj; Atestat ANRE, gr. I B II B - constituie avantaj; Permis auto categoria B; Disponibilitate pentru deplasari in Bucuresti si Ilfov; Seriozitate. Descrierea jobului Responsabil de supravegherea, intretinerea si reparatiile instalatiilor si echipamentelor tehnice ale cladirilor administrate; Mentine echipamentele din imobile in parametrii functionali; Efectuaza mentenanta conform programului anual de intretinere si interventie preventiva, predictiva si corectiva; Intervine rapid pentru remedierea si eliminarea defectiunilor; Beneficii Salariu net 4.500 lei; Tichete de masa de 30 lei; Masina de serviciu; Prima de Paste, Craciun, bonusuri pentru performanta; Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in companie. Descrierea companiei Global Vision Property Management este o companie specializata in dezvoltari imobiliare si administrarea de cladiri de birouri, cladiri de locuinte, facilitati comerciale (mall-uri, parcari) si parcuri industriale. Pentru mai multe detalii accesati site-ul companiei: www.globalvision.ro
-
Promovat
În cadrul noului magazin din București, Șoseaua București-Târgoviște nr. 83, Sector 1 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3500 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale - Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri - Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți - Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate - Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Candidatul ideal: are experienta in domeniul alimentar in hala de productie la impachetare si etichetare . Angajarile se impart in categoriile: muncitor calificat sau necalificat pe un salariu care începe de la 13 -Euro la ora și care poate crește în funcție de experiență sau in functie de rapiditatea de a invata sarcini noi la locul de munca. Nu ezita să ne scrii un mesaj în privat pentru informații suplimentare sau sună direct la numărul din anunț ca să afli tot ce ai nevoie. Transparență prin documentarea întregului proces de angajare, inclusiv actele necesare pentru alocatie copii, sprijin pentru scoala de soferi, cursuri de limba germana si multe altele; Cazare (270 de lunar) și transport (naveta de la serviciu la cazare si de la cazare la serviciu 120 lunar contracost), dacă este nevoie. Pentru mai multe detalii si depunerea candidaturilor asteptam apelul dumneavoastra cu mare drag! Telefon si WhatsApp Email
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Firma partenerLUKOIL Romania , Angajeaza personal pentru postul de Vanzator GPL cu atestat pt.GPL, pentru Statii distributie carburant LUKOIL in Sector 6 Cautam ,Angajati cu dorinta de munca, corect(a), responsabil (a) care sa ne intregeasca echipa. Asiguram. Contract de munca, cu norma intreaga, Salariu fix + Tichete de masa. Bonusuri functie de performanta. Prime in decursul anului , Program de lucru flexibil, in ture, Programe de training. Oportunitati de dezvoltare profesionala / Personala, Pentru detalii suplimentare ne puteti suna la nr de telefon din imaginea atasata . programarea se poate face la telefon,. Studii medii si cu atestat GPL Experienta ca lucrator comercial reprezinta avantaj Persoana comunicativa, pozitiva Atitudine orientata catre client Disponibilitate de lucru in ture si in weekend loc de munca in Bucuresti Sector 6.. .
-
Societatea ROSAG CERAMICAS SRL cu sediul in Mun. Bucuresti, str. Valea Cacadelor, nr. 18. N. complex comercial Metal Center, standul nr. 5 si nr. 9, Sector 6 recruteaza pe urmatoarele pozitii: - stivuitorist, cod COR 834403, nr. posturi: 2 - mqnipulant marfuri, cod COR 933303, nr. posturi: 6 - sofer de autoturisme si camionete, cod COR 832201, nr. posturi: 1 Depunere CV la sediul societatii e-mail.
-
SIA COMPLETE ROOF caută agenți de vânzări talentați care prezintă aptitudini de organizare, spirit de echipa și bune abilități de comunicare,negociere și vanzare. Dacă sunteți pasionați de vânzări, sunteți deschiși pentru învățare continuă si dezvoltare personala cu scopul de a obține rezultate excelente, această oportunitate vă este potrivită! Responsabilități : -Identificarea și contactarea potențialilor clienți în vederea promovării produselor serviciilor noastre -Prezentarea produselor serviciilor și explicarea avantajelor acestora clienților potențiali -Întocmirea schiței acoperișului pe baza masuratorii (nu este recomndat persoanelor care au frică de înălțime) -Prezentarea ofertelor precise și menținerea unei relații excelente cu clienții -Negocierea și încheierea contractelor de vânzare Beneficii : -Pachet salarial atractiv, format din salariu fix și bonusuri în funcție de performanțe -Training și suport continuu despre produsele noastre și pentru dezvoltarea abilităților în vânzări. -Telefon de serviciu -Laptop -Mașină -Mediu de lucru dinamic și prietenos Dacă ești pregătit să te integrezi într-o echipă ambițioasă și să te dezvolți într-un mediu competitiv, te încurajăm să aplici pentru această poziție!
-
Angajam bucatar sau ajutor de bucatar pentru restaurant de cartier Program de lucru 3-4 zile pe saptamana (o zi cu o zi) 3-4 zile pe saptamana liber Salariu 3000-4000 lei
-
-
Societate autorizată ARR cu copii conforme, ce respectă OUG 49. 2019 privind activitățile de transport alternativ, angajează șoferi cu atestat transport persoane și MAȘINĂ PROPRIE pentru colaborare UBER ȘI BOLT! Activitatea flotei se desfășoară în regiunea București Ilfov. Parteneriatul se face EXCLUSIV prin contract de colaborare și cu începere IMEDIATĂ a activității de ridesharing. Ce condiții trebuie să îndeplinească MAȘINA colaboratorului pentru a începe activitatea pe Uber Bolt: - Mașină cu anul minim de fabricație 2010; - Mașina trebuie să aibă 4 uși; - Aer condiționat funcțional. Ce acte solicităm de la colaboratori pentru începerea imediată a activității: - Buletin (C.I.); - Vârsta minimă 21 ani; - Permis de conducere categoria B minim 2 ani vechime; - Cazier auto pe ultimul an; - Cazier judiciar; - Atestat transport persoane în regim de închiriere; - ITP valabil; - Talonul mașinii; - Asigurarea RCA valabilă. Condițiile de lucru: - Compania percepe un comision de 10% din veniturile nete săptămânale; - Program flexibil; - Plata săptămânală în fiecare zi de Marți. Ce oferim noi: - Suport pentru obținerea atestatului de transport persoanelor care nu îl dețin; - Obținerea rapidă a documentelor necesare (contract de comodat, copie conformă și ecusoane); - Suport tehnic și asistența necesară în desfășurarea activității; - Serviciul de contabilitate; - Consultanță în activarea aplicației. BONUSUL de colantare a mașinii personale va rămâne în totalitate la colaborator. Dorim sa colaborăm cu persoane serioase, diplomate și sociabile! Vom aprecia acest aspect. Vă încurajăm să ne contactați telefonic pentru orice detalii. Ne puteți găsi și pe Whatsapp la același număr de telefon.
-
Disponibil online
Manager de sistem - Agentie de Turism
Agentie de turism turoperatoare angajeaza: Manager de sistem - Gestionarea unui sistem organizat, care permite abordarea si rezolvarea continua a problemelor aparute in timpul activitatii curente, imbunatatirea si optimizarea fluxului de lucru, Responsabilitati Manager de Sistem: sa aleaga strategia de gestionare potrivita pentru adaptarea continua la standarde competitive sa asigure resurse pentru rezolvarea problemelor aparute sa creeze un sistem de imbunatatire continua a rezultatelor sa implementeze planul de imbunatatire a proceselor sa asigure coordonarea echipei de imbunatatire a proceselor sa aiba capacitatea de organizare a locului de munca sa dezvolte contacte de afaceri sa asigure pregatire in utilizarea sitemelor si suport partenerilor Competente Manager de Sistem: Gandire analitica si inovatoare; Comunicare eficienta; Capacitate decizionala; Capacitate de coordonare a echipei Responsabilitate; Orientare catre rezultate; Adaptabilitate; Cerinte: -experienta minim 5 ani intr-o agentie de turism tur operatoare -cunoasterea la nivel avansat a sistemelor de rezervari (Traffics, Amadeus, MerlinX) -studii superioare finalizate -limba engleza nivel avansat limba germana reprezinta un avantaj -exeperienta in instruirea personalului agentiilor de turism in folosirea sistemelor de rezervari Ne rezervam dreptul de a contacta doar candidatii care corespund intocmai cerintelor de mai sus.
-
Disponibil online
Product Manager - Agentie de Turism
Agentie de turism turoperatoare, angajeaza: Manager de Produs - dezvoltarea, implementarea si imbunatatirea produselor si serviciilor din portofoliu, pentru a raspunde si anticipa nevoile partenerilor cat si ale clientilor. Responsabilitati Manager de Produs: Dezvoltarea portofoliului de clienti si agentii partenere, Promovarea produselor si serviciilor, Promovarea inovarii si schimbarii in cadrul agentiei, Gestionarea inovatiei produselor si serviciilor Elaborarea planului de marketing pentru produsele din portofoliu Elaborarea previziunilor financiare pentru un proiect de dezvoltare produs, Monitorizarea vanzarilor pentru produsule noi din portofoliu Monitorizarea respectarii standardelor de calitate Competente Manager de Produs: Gandire inovatoare creativa; Comunicare eficienta; Capacitate decizionala; Capacitate de coordonare a echipei Responsabilitate; Incredere; Orientare catre rezultate; Adaptabilitate; Cerinte: -experienta minim 5 ani intr-o agentie de turism tur operatoare -cunoasterea la nivel avansat a sistemelor de rezervari (Traffics, Amadeus, MerlinX) -studii superioare finalizate -limba engleza nivel avansat -abilitati de negociere Ne rezervam dreptul de a contacta doar candidatii care corespund intocmai cerintelor de mai sus.
-
Societatea SC Rostock 2000 SRL ,cu sediul in Soseaua Odai Nr. 117-123 Bucuresti, Sector 1, zona Otopeni, angajeaza muncitor intretinere instalatii, reparatii cladiri, gradinarit, etc. Program de lucru: 08-16:30 de luni -vineri. Pentru inceput se ofera salariu lunar net de 3.000 lei , se deconteaza transportul, plus bonuri de masa . . Varsta maxima de 55 ani.
-
-
Firma de paza angajam agenti paza pentru obiectiv Autostrada ,Bolintin Deal. Salariu motivant.
-
Bolt si Uber cauta soferi entuziasti si dedicati pentru a se alatura echipei noastre de profesionisti! Vino intr-o flota autorizata cu experienta ! CONDITII : ANGAJAM DOAR CU MASINA PERSONALA! Beneficii: Contract de munca 2h 4h 8h in functie de nevoile dvs Activare rapidă a contului. Comision 10%: Firma parteneră plătește toate documentele necesare: Pentru a vă ajuta să începeți activitatea în cel mai scurt timp posibil, firma noastră parteneră se angajează să suporte costurile tuturor documentelor necesare, inclusiv autorizația de transport, ecusoanele, contractul de comodat, precum și asigurarea obligatorie de călători și bagaje. Cerințe: Atestat de transport persoane (sau disponibilitatea de a obține unul în cel mai scurt timp posibil) Permis de conducere valabil și experiență de conducere adecvată Mașină personală în stare bună de funcționare și asigurată corespunzător Cunoștințe de bază în utilizarea smartphone-ului Abilitati bune de comunicare Dacă sunteți o persoană responsabilă, cu un simț al orientării excelente și dorința de a oferi o experiență sigură și confortabilă pasagerilor noștri, vă încurajăm să aplicați. Alatura-te si tu uneia dintre cele mai importante aplicatii de RideShering din intreaga lume # Bolt #Uber Pentru a aplica, vă rugăm să sunati la numarul: zero șapte sase șapte patru trei cinici trei opt noua
-
-
-
Urgent Smiss security angajează agent de securitate program de lucru 24 48, salariul între 2.300lei net, locatia se află în sectorul 2 București , condiții:TV, Frigider,Grup sanitar,totul se face prin monitorizarea obiectivului din post! Plata salariului este în data de 10-15 ale lunii nu se întârzie cu banii ! Mai multe detalii pe watsap Sef obiectiv Nistor:
-
EMKAP DECOR SRL cu sediul în Dobroesti -Ilfov, angajează montatori sisteme de tamplarie termoizolanta cod COR 712410- 3 posturi. Salariu atractiv si bonusuri in functie de experienta.
-
Chi Stiamo Cercando: Siamo alla ricerca di 5 individui straordinari, che hanno la determinazione e il coraggio di eccellere. Persone che vogliono imparare e perfezionarsi, che amano mettersi in gioco e sono pronte ad affrontare nuove sfide. Cerchiamo individui che conoscono il proprio valore, ma che mantengono un atteggiamento umile, pronti ad imparare da chiunque e da ogni esperienza. Cosa Offriamo: Oltre al nostro stipendio iniziale di 4000 Ron, offriamo qualcosa di unico - una formazione estesa in Programmazione Neuro Linguistica (PNL). Questa formazione, mai sperimentata nei call center di Bucarest, progettata per plasmare le tue abilit personali e professionali. I corsi, alcuni direttamente sviluppati da noi e altri selezionati attentamente, sono un investimento che facciamo nella tua crescita continua. Il valore di questi corsi PNL supera di gran lunga qualsiasi standard ed aspettativa, poiché miriamo a trasformare non solo la tua carriera, ma anche la tua vita. Importanza della Formazione in PNL: La Programmazione Neuro Linguistica (PNL) la chiave per sbloccare il tuo potenziale al massimo. Questa formazione rivoluzionaria ti insegner a comprendere meglio te stesso e gli altri, a comunicare in modo efficace e a superare le sfide personali e professionali. Questo non solo un corso, ma un viaggio di crescita che ti accompagner per tutta la vita. Stipendio Iniziale e Crescita Professionale: Per i primi 3 mesi, lo stipendio iniziale di 4000 Ron. Questo periodo, che coincide con il periodo di prova di legge, pensato per apprendere al meglio i concetti con dimostrazioni pratiche nel lavoro di tutti i giorni, e con corsi di formazione di PNL messi a disposizione dall azienda. Successivamente, una volta valutata positivamente, la persona avr l'adeguamento dello stipendio con aumento, premiando il suo impegno e contributo alla squadra. Requisiti: - Spirito proattivo, voglia di imparare e mettersi in gioco. - Capacit di lavorare in team e comportarsi con empatia. - Orientamento al successo e senso di appartenenza ai progetti. - Conoscenza del proprio valore, unita all'umilt di apprendere continuamente. - Esperienza pregressa in call center Outbound o Inbound, sia nella vendita che nell'assistenza clienti, un valore aggiunto, ma solo se unita alla volont di seguire il nostro metodo di lavoro. - Predisposizione a investire su sé stessi, sia per la crescita professionale che per la possibilit futura di entrare in una partnership per creare la propria azienda nell'azienda. Questa un'opportunit , non un obbligo, riservata a coloro che desiderano un percorso unico di crescita professionale e finanziaria. - Avere un obiettivo personale chiaro e definito un ulteriore elemento che cerchiamo nelle persone che intendono unirsi al nostro gruppo. - Se non hai esperienza in call center, non un problema, purché parli molto bene la lingua italiana (che tu sia madre lingua o no) e abbia la voglia di imparare seguendo le direttive aziendali. Se sei pronto a unirti a noi in questo viaggio di crescita, invia il tuo curriculum vitae a: Ti aspettiamo.
-
S.C. EMKAP DECOR SRL isi mareste echipa si are nevoie de montator sisteme tâmplarie termoizolantă cod COR 712410 - 1 post. Colaborarea se va face pe o perioadă nedeterminată. Se solicită experiență de minim 3 ani.
-
Firmă cu garajul în Balotești angajează șofer camion articulat (cap tractor + semiremorcă basculabilă) cu experiență pe intern. Curse regulate Ploiești, București sau Giurgiu. Salariul motivant, decontăm transportul până la garaj, bonuri de masă, prime.
-
Job Title: Civil Plumber Job Summary: As a Civil Plumber, you will be responsible for installing, maintaining, and repairing plumbing systems in civil engineering projects such as buildings, infrastructure, and construction sites. Your role is crucial in ensuring the proper functioning of water supply, drainage, and sewage systems in various civil engineering projects. Key Responsibilities: 1. Installation: Install plumbing systems in new construction projects, including water supply lines, drainage pipes, fixtures, and fittings, according to blueprints, building codes, and project specifications. 2. Maintenance: Perform routine maintenance on plumbing systems to ensure they are operating efficiently and in compliance with safety and health regulations. 3. Repair: Troubleshoot and repair plumbing issues, such as leaks, clogs, or damaged pipes, using appropriate tools and techniques. 4. Inspection: Conduct inspections of plumbing systems to identify potential problems or areas for improvement, and make recommendations for repairs or upgrades as needed. 5. Collaboration: Coordinate with other construction professionals, including architects, engineers, and contractors, to ensure the seamless integration of plumbing systems with other building components. 6. Compliance: Ensure compliance with all relevant building codes, regulations, and safety standards governing plumbing installations and repairs. 7. Documentation: Maintain accurate records of work performed, including installation plans, maintenance schedules, and repair logs, for future reference and reporting. 8. Customer Service: Provide excellent customer service by addressing any plumbing-related concerns or inquiries from clients, tenants, or building occupants. Qualifications: 1. Education: High school diploma or equivalent. Completion of a plumbing apprenticeship program or vocational training in plumbing is highly desirable. 2. Experience: Previous experience as a plumber, particularly in civil engineering or construction projects, is preferred. 3. Licensing: Valid plumber's license or certification as required by local regulations. Knowledge of relevant plumbing codes and regulations is essential. 4. Technical Skills: Proficiency in reading blueprints, interpreting technical diagrams, and using a variety of plumbing tools and equipment. 5. Problem-Solving: Strong problem-solving skills to diagnose plumbing issues and implement effective solutions in a timely manner. 6. Physical Stamina: Must be able to perform physical tasks such as lifting heavy pipes and equipment, working in confined spaces, and standing or kneeling for extended periods. 7. Communication: Excellent communication skills to interact professionally with clients, coworkers, and other stakeholders. Working Conditions: Work may involve exposure to various weather conditions, including extreme temperatures and inclement weather. May require occasional overtime, weekend, or evening work to meet project deadlines or address emergency repairs. Must adhere to proper safety protocols and wear appropriate personal protective equipment (PPE) while on construction sites or in hazardous environments. This job description provides a general overview of the responsibilities and qualifications for a Civil Plumber and may vary based on the specific requirements of the employer or project.